Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 16:02

JSchut

.....

JBrennan schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:47:
Als je TH buiten staat (zoals hij bij mij en iedere andere farmer staat), dan kunnen theoretisch alle 50 vijandelijke spelers je voor 1 ster pakken. Hebben ze wel 50 sterren ipv een potentiele 150. Ik heb geen idee wat nu handig is.
Dat is niet waar. Er zijn maximaal 3 sterren per dorp te krijgen.

Als jij hem 1 starred en een andere clannie 3 starred hem dan krijg je er maar 2 sterren bij. (Totaal 3) Dus als iedereen hetzelfde dorp 1 starred dan heeft de clan maar 1 ster verdient en niet 50 :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:00

Spooksel

Spooksel!

Famous schreef op donderdag 10 april 2014 @ 00:47:
[...]

Je kan/kon beter met je main in TWK1 komen dan zon noobie clan :D (dan doel ik op je huidige clan).
Mjah, als in boog6 heb schuif ik door naar de 1e clan daar... dan is het geen newbiestuff meer :P
Verder is de donatie van troops bij Tweakers3 in de CW nu dramatisch. Ik heb 1 lvl 1 balloon! Ik zag ook mensen met wbs, gobs en giants. Dat moet echt beter afgesproken worden.
Dit is wel waar inderdaad, zonder enige vorm van communicatie zijn alle CK's volgepropt met (veelal) nutteloze en slappe units! Ik heb nog de mazzel dat er enkel boogjes in mijn CK gekomen zijn... met gobbies, balonnen en barbs zou ik een stuk minder blij zijn al.

Maargoed, zelf ben in geneigd om uberhaupt niet te doneren in de warzone... simpelweg om dat ik niemand van de hogere spelers wil/durf op te schepen met mijn lowbie onzin :P Ik zou bijv ook not amused zijn als ik TH8-9 had en er kwamen dingen binnen als lv1 balonnen en lv2 barbaartjes!

[ Voor 57% gewijzigd door Spooksel op 10-04-2014 09:10 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
JSchut schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:58:
[...]

Dat is niet waar. Er zijn maximaal 3 sterren per dorp te krijgen.

Als jij hem 1 starred en een andere clannie 3 starred hem dan krijg je er maar 2 sterren bij. (Totaal 3) Dus als iedereen hetzelfde dorp 1 starred dan heeft de clan maar 1 ster verdient en niet 50 :)
Ow! Dat wist ik niet. Nog een reden om niet continu je layout te veranderen voor mij.

Ik doe hier de aanname dat áls je aangevallen wordt ze voor de volle 100% gaan. Positie van je TH is dan irrelevant, ze pakken je dan toch wel. Maar goed, de tijd zal het leren.

[ Voor 16% gewijzigd door JBrennan op 10-04-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 16:02

JSchut

.....

Ik denk dat de eerste paar keer het niet zo'n ramp is je dorp te verbouwen maar het zal wel steeds vervelender worden.

Ze hebben min of meer toegezegd dat er een save functie gaat komen voor je dorpen (2 dorpen opslaan zodat je kunt switchen). Hoop dat dat snel komt ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
EWK schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:24:
Maar als we uitgebreid moeten gaan overleggen wie wie aanvalt, is het dan misschien niet handiger om een [tweakers1]topic te maken?
Ik denk niet dat, dat werkt ivm non-Tweakers, minder actieven...
Had gedacht dat er een aparte CW-chat zou zijn, dat is er dus niet.

Hoe bot het ook klinkt, ik hoef geen normale chat vol te zien met CW-geneuzel...
Zitten wat rare keuzes in, hoop snel op een update, want dit is niet ideaal allemaal.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
JSchut schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:13:
Ik denk dat de eerste paar keer het niet zo'n ramp is je dorp te verbouwen maar het zal wel steeds vervelender worden.

Ze hebben min of meer toegezegd dat er een save functie gaat komen voor je dorpen (2 dorpen opslaan zodat je kunt switchen). Hoop dat dat snel komt ;)
+3 Spotlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

CLB schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:13:
[...]

Ik denk niet dat, dat werkt ivm non-Tweakers, minder actieven...
Had gedacht dat er een aparte CW-chat zou zijn, dat is er dus niet.

Hoe bot het ook klinkt, ik hoef geen normale chat vol te zien met CW-geneuzel...
Zitten wat rare keuzes in, hoop snel op een update, want dit is niet ideaal allemaal.
Prima, maar hoe gaan we communiceren wie er wie aanvalt? Of gaan we gewoon maar wat doen en wel zien hoeveel sterren we pakken?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als je TH buiten staat (zoals hij bij mij en iedere andere farmer staat), dan kunnen theoretisch alle 50 vijandelijke spelers je voor 1 ster pakken. Hebben ze wel 50 sterren ipv een potentiele 150. Ik heb geen idee wat nu handig is.
Als 50 man, het zelfde dorp aanvallen en allemaal 1 ster halen dan krijg je als clan in totaal 1 ster toegewezen, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Niet online
Let wel op als je clanwars kasteel vol zit, krijg je er niks meer uit. Dat is best balen vooral als iemand je Goblins geeft of zo. Verder zijn deze alleen voor verdediging dus geen reuzen of zo geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:44

greatgonzo

schit-te-rend!

ik kan het spel niet koppelen aan mijn apparaat, icm google+.

Erg lastig, want ik wil binnenkort mijn firmware updaten.

Weet iemand hoe je er wel voor kan zorgen dat hij gekoppeld is aan google+

ik ben wel ingelogd op google+ en op google play

[ Voor 11% gewijzigd door greatgonzo op 10-04-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Aangezien (co)leaders CW kunnen starten, kunnen zij wellicht ook een optie krijgen om targetslots in te vullen. Dan kunnen zij de afspraken maken, en vervolgens bij een target aangeven dat die is gereserveerd. Moet denk ik niet bindend zijn (iemand kan bv niet online komen), maar dat schept denk ik wel duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:24

mvds

Totally awesome!

EWK schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:23:
[...]

Prima, maar hoe gaan we communiceren wie er wie aanvalt? Of gaan we gewoon maar wat doen en wel zien hoeveel sterren we pakken?
Dat laatste lijkt me niet slim. Ik zie er een hele hoop bij zitten waar ik echt 0,0 kans maak om ook maar iets van schade te doen (er loopt een lvl 6+ king rond bijv, of er staan 2 lvl weet ik het x-bows binnen lvl 8 muren) met mijn lvl 3 a 4 troepen. Ik denk dat iets van coördinatie wel onze kans van slagen verhoogt. Ik wil best iemand aanvallen die iets hoger is dan ik, maar we moeten wel voorkomen dat onze sterkste spelers de laagste van hun gaan afrossen, en ik bijvoorbeeld alleen nog maar iemand kan aanvallen die op TH9 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, het is overduidelijk dat je als TH 7-8-9 natuurlijk niet onderaan de ladder de 'easy kills' moet gaan lopen checken. (Wel hopen uiteraard dat de tegenstander dat wel doet, lol).

Binnen Tweakers3 kan ik met mijn lv5 base waarschijnlijk wel 2 gasten onderaan de tegenstander zijn ladder aan! Maargoed... moet moeten die idd niet platgegegooid worden door de higher ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 20:34
Als het goed is (volgens de filmpjes) krijg je bij de battle day een 'recommended target'. Je krijgt 2 aanvallen, dus als iedereen als eerst nou die recommended target aanvalt, dan zijn alle basissen in pincipe 1 keer aangevallen. Daarna ga je voor je 2e aanval kijken waar er nog (bij anderen) verbetering is, bijvoorbeeld waar iemand nog 0 of maar 1 ster heeft gehaald. Als iedereen dat zo doet haal je het maximale eruit denk ik.

Over het doneren, ik ben nu behoorlijk ontevredern wat er gedoneerd is. Was zelf niet meteen na de update online en zag dat er bijna alleen maar boogjes die met 1 bliksemspreuk weg zijn gedoneerd zijn. De volgende keer moeten we echt alleen maar sterke troepen doneren, zoals wizards en draken. Vind het niet erg om daar zelf een groot aandeel in te leveren trouwens, maar als alle CC meteen al vol zit kan dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Dan ga je er vanuit dat het recommendation algoritme zorgt dat iedereen een verschillend target krijgt. Is wel de moeite waard om te proberen, maar als er afspraken gemaakt kunnen worden lijkt mij dat een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Bartske schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:55:
Als het goed is (volgens de filmpjes) krijg je bij de battle day een 'recommended target'. Je krijgt 2 aanvallen, dus als iedereen als eerst nou die recommended target aanvalt, dan zijn alle basissen in pincipe 1 keer aangevallen. Daarna ga je voor je 2e aanval kijken waar er nog (bij anderen) verbetering is, bijvoorbeeld waar iemand nog 0 of maar 1 ster heeft gehaald. Als iedereen dat zo doet haal je het maximale eruit denk ik.

Over het doneren, ik ben nu behoorlijk ontevredern wat er gedoneerd is. Was zelf niet meteen na de update online en zag dat er bijna alleen maar boogjes die met 1 bliksemspreuk weg zijn gedoneerd zijn. De volgende keer moeten we echt alleen maar sterke troepen doneren, zoals wizards en draken. Vind het niet erg om daar zelf een groot aandeel in te leveren trouwens, maar als alle CC meteen al vol zit kan dat niet...
Ik heb wat lvl 5 en 6 boogjes gekregen, die zijn toch aardig sterk lijkt me. Wizzards kunnen volgens mij ook minder hebben dan boogjes. Ze doen wel meer schade, maar zijn zelf sneller stuk. Draken doen heel veel schade, maar spuwen maar eens in de zoveel tijd. Met een beetje mazzel, krijgen ze 4 keer de kans om schade te doen voor ze zelf dood zijn. Ik denk dat het er allemaal aan ligt wat je als tegenstand krijgt.

Als je hogs inzet, en die neergooit op plekken waar er reuzenbommen liggen, zijn ze ook snel weg. Terwijl misschien een groep van 10 goblins het einde van het gevecht haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
mvds schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:09:
[...]

Ik heb wat lvl 5 en 6 boogjes gekregen, die zijn toch aardig sterk lijkt me. Wizzards kunnen volgens mij ook minder hebben dan boogjes. Ze doen wel meer schade, maar zijn zelf sneller stuk. Draken doen heel veel schade, maar spuwen maar eens in de zoveel tijd. Met een beetje mazzel, krijgen ze 4 keer de kans om schade te doen voor ze zelf dood zijn. Ik denk dat het er allemaal aan ligt wat je als tegenstand krijgt.
Wizzards kunnen veeeeeeel meer hebben dan boogjes. Ze doen ook veeeeeel meer schade. De reden waarom ze zo weinig gebruikt worden is gelegen in de absurde trainingstijd en het feit dat ze veel ruimte in het CC innemen. En omdat ze net zo duur zijn als reuzen. Dat helpt ook niet mee. Ik maak ze alleen als ik heel veel elixer over heb en gebruik ze dan in plaats van goblins.
Als je hogs inzet, en die neergooit op plekken waar er reuzenbommen liggen, zijn ze ook snel weg. Terwijl misschien een groep van 10 goblins het einde van het gevecht haalt.
Dat is helemaal waar. Maar als die zelfde goblins tegen een mortier aanlopen zijn ze foetsie, terwijl de hogs zich daar weinig van aantrekken. En die kans is veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
[...]
Daarom neem je dus barbs mee om wat plekken te scouten. Niks leukers dan 1 barb van 100 elixir een dure bom kapot te zien maken :). Giant bomb midden in een basis blijft ofc gewoon pech hebben :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
[...]

De troepen die in het CC stopt voor de CW zijn alleen voor defence he, die kan je niet inzetten met aanvallen, dan gebruik je de troepen uit je 'normale' cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
Het maken van afspraken is wel van groot belang tijdens deze CW tijden. Het constant moeten verbouwen van je base is wel een enorme minpunt, dus die optie om base op te kunnen slaan zou wel heel erg welkom zijn, liever gister dan vandaag.

Het doneren is ook iets wat gereguleerd moet worden want blijkbaar kun je de troepen alleen ter verdediging gebruiken en niet met aanval, daarvoor zijn je eigen troepen van belang? Gelukkig is er bij ons vrij veel gedoneerd omtrent wizzards, boogjes en barbs. Als met deze troops alleen voor verdediging gebruikt kan worden zijn sterke units met veel HP/dmg verhouding. Iedereen een lading pekka's doneren haha ;)

Voor mijn base is het tijd om de laatste hand te leggen aan mijn main defense, mortars, cannons en boogtorentjes zijn vandaag naar hun max. Daarna word het t tijd om teslas te uppen en dan de gaat het goud gepompt worden in de muurtjes. Zodra de eerste helft paars is gaan we sparen om TH8 aan te gaan zetten.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Je kunt net als in je gewone CK trouwens ook een berichtje instellen bij je WAR CK, doe dat! Een hoop mensen zullen er waarschijnlijk toch overheen lezen, maar als je er al een paar kunt bereiken die daardoor geen troep in je kasteel dumpen is toch weer mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hanteren maxed wizards voor th9 en maxed witches voor th10, evt. opgevuld met wizards. :)

Over het algemeen zie ik dat de meesten bij ons gewoon gaan voor een gowiwi army, met 3 golems, 4 witches, 20 breakers en de rest wizards. King en queen om het af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 14:40
Dat is een leuke eis om binnen in je CK te mogen ontvangen.

Ik ben zelf wel meestal wel heel erg zoekende bij een goede samenstelling voor een leger met het juiste balans. De giant en healer combo neemt altijd weer veel tijd in beslag om te produceren dus ik kijk veel aanvallen terug maar kan er nooit een mooie combo in vullen door een TH8 leger.

Over een kleine 10 uur de eerste CW voor T2 dus ben benieuwd hoe wij die gaan laten verlopen :) Tevens wel leuk dat je alle aanvallen terug kan zien in het report.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik heb in T3 de 2 sterkste targets gekregen. Grappige is, ze hebben beide dezelfde basis. Ik ga er heen met 28 hogs, 12 wizs, 20 archers en 12 barbs. Ik wilde minder hogs en voor een giant/wiz/healer combi gaan, maar de rockets staan allemaal in het midden van de basis. Ik ben daardoor bang dat mijn healers naar de kl*te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Niet online
kun jij je targets dan al zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Salv schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:35:
Dat is een leuke eis om binnen in je CK te mogen ontvangen.

Ik ben zelf wel meestal wel heel erg zoekende bij een goede samenstelling voor een leger met het juiste balans. De giant en healer combo neemt altijd weer veel tijd in beslag om te produceren dus ik kijk veel aanvallen terug maar kan er nooit een mooie combo in vullen door een TH8 leger.

Over een kleine 10 uur de eerste CW voor T2 dus ben benieuwd hoe wij die gaan laten verlopen :) Tevens wel leuk dat je alle aanvallen terug kan zien in het report.
Toch is binnen een TH8 leger de giant/healer combo, aangevuld met goblins en boogjes wel zo'n beetje de meest succesvolle formule. Je kunt de healer weglaten en in plaats daarvan voor healspells gaan, maar dan wordt het weer erg duur.

Echte goede andere opties komen er pas als je hogs of ballonnen op de hoogste niveaus hebt. Dat is, als je voor 100% kills wilt gaan. Owja, of 11 level 4 draken. Dat kan ook nog altijd. ;)

Ik ben nu TH9 en gebruik nog steeds de healer/giant combi. Ik moet dat nu bij sommige targets wel aanvullen met spells, omdat er anders geen doorkomen meer aan is. Meestal is dat bij de goed opgestelde TH8/TH9 basissen met level 7 muren. Level 8 muren val ik sowieso niet aan met reuzen. Is ook niet nodig, er is genoeg te halen zonder dat te doen.

Ik experimenteer nu met legers waarbij ik ook lvl4 hoggs meeneem, maar dat is toch weer heel anders tactisch denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Als je in prep day zit wel ja. Nu kunnen ze natuurlijk nog hun layout tot 1 minuut voor battle day veranderen, maar ja :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hoe kun je dat zien dan? Ik zie nergens een markering of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Als je links onder op het CW icoontje klikt kom je op de warmap. daar kan je naar rechts klikken en iedere vijandelijke basis scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Spooksel schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:01:
Hoe kun je dat zien dan? Ik zie nergens een markering of wat dan ook.
Als je op het icoontje van de CW klikt kan je rechts klikken op een pijltje met daarbij de tekst "enemy"
Hoop wel dat ze met een soort van base opslag functie komen zodat je of; snel kan switchen tussen base, bijv farm, hybride en defense of; dat ze je CW base los staat van je eigen base.

@Hoppa; ik zie nu je reactie pas en ga er daarom niet meer op in. Voor alles is wat/over te zeggen maar laten we het gewoon gezellig houden :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja, dat je vijanden kan scouten weet ik... maar ik doelde meer op hoe je kan zien welke voor jou de aanbevolen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
O zo. Nee, dat pas op battle day. Doelde op mijn afgesproken targets en niet op mijn aanbevolen targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Erg fijn als je aan het aanvallen bent kon ook niet meer op next klikken :/ ;

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/28cowie.png

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 10-04-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:18
Ik kreeg het zelfde net, hopelijk maken ze iets om je twee verschillende dorpen op te slaan.
Zal wel niet ...

Weet iemand trouwens of je dezelfde gedoneerde troepen behoud als je deze inzet tijdens een aanval?
Of kan je überhaupt de troepen inzetten in een aanval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zojuist mijn zoontje Jeremy en mezelf (coc naam: milan, da's eigenlijk mijn andere zoontje :P) maar eens aangemeld voor [Tweakers3] :) (en al toegevoegd zag ik, dat was snel :))

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
dn072 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:05:
Ik kreeg het zelfde net, hopelijk maken ze iets om je twee verschillende dorpen op te slaan.
Zal wel niet ...

Weet iemand trouwens of je dezelfde gedoneerde troepen behoud als je deze inzet tijdens een aanval?
Of kan je überhaupt de troepen inzetten in een aanval?
Nee, ze gaan de lag fixes updaten (server wise).

De troops in je CC zijn enkel voor defense je kan er niet mee aanvallen. Daarom is het ook jammer dat je niet de troops kan "weggooien" want heb dan liever een draak van Anne in me CC dan wat ik nu heb :D.

Op het forum van Supercell vragen wel genoeg mensen naar/over het opslaan van verschillende bases dus ik ga ervan uit dat dit nog wel komt.

Voor mensen van Tweakers1; Deze is ook al meerdere keren gevraagd op het forum, hopen dat het komt dus :D
Builders
You should be able to add more than one builder to a project which will speed it up by say times two build speed, then add another builder and it will be times three and so on...
edit; @crisp; jullie zijn inderdaad toegelaten, nogmaals welkom! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 10-04-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
In TW2 snappen we er niks meer van, wij hebben 49 leden, we spelen tegen iemand met 45 leden de onderste 4 in onze clan doen niet mee maar er zijn er 6 die geen troepen kunnen ontvangen (waaronder ik) terwijl we allemaal 0 troepen hebben (this person cannot receive more troops).

We hebben al geprobeerd onze CK leeg te gooien maar hetzelfde probleem...

Iemand die een oplossing of de oorzaak weet?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Steevo_S schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:28:
In TW2 snappen we er niks meer van, wij hebben 49 leden, we spelen tegen iemand met 45 leden de onderste 4 in onze clan doen niet mee maar er zijn er 6 die geen troepen kunnen ontvangen (waaronder ik) terwijl we allemaal 0 troepen hebben (this person cannot receive more troops).

Dat eerste wat je zegt klopt, is aangekondigd door supercell dat het anders een oneerlijke strijd wordt. Dus jullie spelen 45 tegen 45.

Dat 2e hebben we in tweakers1 ook, naar dat ik weet is dat niet aangekondigd maar wat ik zou kunnen verzinnen is dat ze het voor de onderste 10% van de mensen het doneren van troepen in het CC weglaten omdat het dan oneerlijk kan worden als je bijvoorbeeld een TH lvl 6 hebt en een *** draak in je CC hebt. Maar hier heb ik verder niks over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:54
Steevo_S schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:28:

Ik zag net dat in onze clanwar(10) een aantal van de onderste ook nog geen donaties hebben terwijl de rest vol zit met draken. Misschien dat dit een bug is maar kan het nu niet controleren met het onderhoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Bartske schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:32:
[...]

Dat eerste wat je zegt klopt, is aangekondigd door supercell dat het anders een oneerlijke strijd wordt. Dus jullie spelen 45 tegen 45.

Dat 2e hebben we in tweakers1 ook, naar dat ik weet is dat niet aangekondigd maar wat ik zou kunnen verzinnen is dat ze het voor de onderste 10% van de mensen het doneren van troepen in het CC weglaten omdat het dan oneerlijk kan worden als je bijvoorbeeld een TH lvl 6 hebt en een *** draak in je CC hebt. Maar hier heb ik verder niks over gelezen.
Dat dacht ik eerst ook, maar degene die buitengesloten zijn, zijn nu ook weer niet de zwakste (TH7+).

Misschien dat ze dat nu oplossen met de update, we shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Steevo_S schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:34:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, maar degene die buitengesloten zijn, zijn nu ook weer niet de zwakste (TH7+).

Misschien dat ze dat nu oplossen met de update, we shall see.
Ze ronden het inderdaad af naar beneden per 5. Heb je dus bijvoorbeeld 49 mensen kom je uit op 45 vs 45. Hiernaast denk ik dat de mensen die het snelste erbij zijn mee kunnen en mogen doen. In Tweakers1 doen ook een paar mensen die hoog staan niet mee.

@Bartske; op TH6 kan je maximaal 15 troops in je CC hebben en een draak zal dus niet passen :>

De update van nu;
Hi!

Maintenance break coming soon This will help with lag and other issues that people might have been experiencing after yesterday's mega giga update, the Clan Wars!
.

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 10-04-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:54
Bartske schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:32:
[...]

Zojuist gelezen op het forum van Supercell dat het een bug is welke met het onderhoud wordt opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Famous schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:40:
@Bartske; op TH6 kan je maximaal 15 troops in je CC hebben en een draak zal dus niet passen :>
Actually... met TH6 kan je CK naar lv3 (20 plekjes) en past er een draak in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Spooksel schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:02:
[...]

Actually... met TH6 kan je CK naar lv3 (20 plekjes) en past er een draak in :)
Owjah! Ik had TH7 al aan staan op me noobie, maar ben natuurlijk nog TH6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:40:
Hiernaast denk ik dat de mensen die het snelste erbij zijn mee kunnen en mogen doen.
In Tweakers1 doen ook een paar mensen die hoog staan niet mee..
Klopt ook weer niet helemaal, ik was er als de kippen bij... O-)

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 10-04-2014 16:43 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dan misschien vergelijkbare cuplevels mogen mee doen?
Geen idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ook ik was er direct bij!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Weet iemand hoe het met de CW zit wie wel en niet kan mee doen?

EWK zit redelijk hoog bij ons (positie in de clan) maar doet niet mee met de CW. Als ik echter tel wie er in de clan een shield voor de naam hebben kom ik maar op 36 uit terwijl we 45 vs 45 hebben? Als ik naar de tegenstander kijk zitten er juist veel hoge in waardoor het nu beetje oneerlijk lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Kwam laatst deze ook nog tegen. Hoeveel geld zal hier in gerusht zijn?

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2chtd9e.png

Edit: Iets groter: http://i62.tinypic.com/sywbr8.png

[ Voor 18% gewijzigd door RickvN op 10-04-2014 21:17 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:13:
Weet iemand hoe het met de CW zit wie wel en niet kan mee doen?

EWK zit redelijk hoog bij ons (positie in de clan) maar doet niet mee met de CW. Als ik echter tel wie er in de clan een shield voor de naam hebben kom ik maar op 36 uit terwijl we 45 vs 45 hebben? Als ik naar de tegenstander kijk zitten er juist veel hoge in waardoor het nu beetje oneerlijk lijkt..
Ik tel slechts 34 schildjes bij T1? Maar nog eventje en we gaan loss!

[ Voor 3% gewijzigd door Sendy op 10-04-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:41

koku

Tnet Devver
Van supercell forum:

The first x # of players go to matchmaking depending on their trophy amount and the position in the clan For example, in a 10v10 clan war, if one clan has 14 members, the 10 highest trophied members will be the ones to go to war.
Once a match is found, players are sorted on the map from strongest to weakest, in terms of defence power of their base, i.e., defense levels, hero levels, traps, etc.
We do not take TH levels into account. Instead, we only use overall strength of all defence elements in player’s village. For example, a TH8 with higher level defenses than a TH9 will be ranked higher than the TH9 in the war map.
XP has no bearing on the ranking of your war base on the war map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Krijgen de trophies toch nog enig nut dus, too bad, deze keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dat verhaal klopt niet bij ons, tw1, anders was ik wel geselecteerd.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja, maar was jij er snel genoeg bij om mee te willen doen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn issues in het systeem. Het systeem verdeelt members met intervallen van 5 members.

Overigens zitten we allemaal klaar met onze gowiwi en balloonian armies maar het systeem hangt op preparation day. Komt allemaal nog erg alpha/beta over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:18
In twk3 hebben we onze eerste aanvallen aan China uitgevoerd. Gaat redelijk goed maar alles is gigantisch buggy. Ik kan soms niet eens mn mijnen collecten. Scouten en aanvallen gaat lastig en replays doen het ook zelden.

Verder is het denk ik voor veel spelers niet echt winstgevend om de war uit te voeren voor DE rn elixer. Dus die mogen wel omhoog van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
dn072 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 00:00:
In twk3 hebben we onze eerste aanvallen aan China uitgevoerd. Gaat redelijk goed maar alles is gigantisch buggy. Ik kan soms niet eens mn mijnen collecten. Scouten en aanvallen gaat lastig en replays doen het ook zelden.

Verder is het denk ik voor veel spelers niet echt winstgevend om de war uit te voeren voor DE rn elixer. Dus die mogen wel omhoog van mij
Ik kan, bij mijn voorgeselecteerde speler, 135k/135k looten. Dit is opzich wel winstgevend. Echter kan ik nu niets scouter of aanvallen dus houd het voor mij in TWK3 op.

In TWK1 heb ik niet eens een aanval of scout knop en zit ik nog steeds in prep day. Wat een buggy shit terwijl ze er al vanaf november aan werken en externe mensen het ook al getest hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ik hen nu wel een recommended target. Bijzonder.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:31
Bij TW2 zijn we nu ook druk bezig. We staan achter maar dat gaat wel goed komen denk ik.

Wat je nu ook merkt is dat de inactieve spelers eigenlijk voor een probleem zorgen. De tegenstander heeft al aardig wat sterren omdat een aantal de th nog buiten de muren heeft staan. Dat is jammer maar een les voor de volgende battle.

Er zitten nog wel wat bugs in. Vanochtend kon ik nog helemaal niets doen (aanvallen of verkennen deed niets). Nu kan ik aanvallen maar als ik ook maar 1 keer op de knop verkennen klik dan hangt het spel. Dit merk je doordat je gewoon niets meer kan doen (voorbeeld ik ging terug naar mijn dorp en wilde nog een muurtje upgraden en dat lukte gewoon niet.). Dus voorlopig blijf ik van de verken knop af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ik wil wel meedoen, maar ben alleen toeschouwer?

Hoe kan ik een aanval plegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

SuperKneus schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:05:
Bij TW2 zijn we nu ook druk bezig. We staan achter maar dat gaat wel goed komen denk ik.

Wat je nu ook merkt is dat de inactieve spelers eigenlijk voor een probleem zorgen. De tegenstander heeft al aardig wat sterren omdat een aantal de th nog buiten de muren heeft staan. Dat is jammer maar een les voor de volgende battle.

Er zitten nog wel wat bugs in. Vanochtend kon ik nog helemaal niets doen (aanvallen of verkennen deed niets). Nu kan ik aanvallen maar als ik ook maar 1 keer op de knop verkennen klik dan hangt het spel. Dit merk je doordat je gewoon niets meer kan doen (voorbeeld ik ging terug naar mijn dorp en wilde nog een muurtje upgraden en dat lukte gewoon niet.). Dus voorlopig blijf ik van de verken knop af.
Ze moeten ook echt 2 aparte dorpen gaan introduceren, 1 voor CWs en 1 voor normale dingen. Leuk die Clan Wars, maar ik ga niet elke keer mijn dorp van Farming naar Defense ombouwen, dat kost mij veel te veel tijd.
greatgonzo schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:43:
ik wil wel meedoen, maar ben alleen toeschouwer?

Hoe kan ik een aanval plegen?
Niet, je bent als toeschouwer niet geselecteerd voor deze war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb even ingelogd op het account van mijn zoontje (Daan de Reus), geweldig dat Bluestacks trouwens, maar hij is dan wel inactief, maar ook niet geselecteerd voor de war. Dus hij zou geen problemen moeten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ikzelf wel, maar ik kan alleen high lvl dorpen aanvallen met TH7 (dat ben ik ook, maar pas net) met alle def op max. Dus ik kan wel wat sterke units in mijn CK gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

MeltedForest schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:48:
[...]

Ze moeten ook echt 2 aparte dorpen gaan introduceren, 1 voor CWs en 1 voor normale dingen. Leuk die Clan Wars, maar ik ga niet elke keer mijn dorp van Farming naar Defense ombouwen, dat kost mij veel te veel tijd.

[...]

Niet, je bent als toeschouwer niet geselecteerd voor deze war.
Moet je je opgeven dan oid? Of zijn de lager geplaatste spelers sowieso nooit geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Volgens mij ben je alzo uitgesloten als je beneden de 1000 cups hebt. Of als je lager hebt dan TH7. Want mijn zoon heeft TH6 en zit rond de 900 cups. Dus dat kan beiden een reden zijn om uitgesloten te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Nee, als beide clans 50 leden hebben dan doen er 50 mee, als 1 clan 29 leden heeft en de andere 49 dan doen er bij beide clans 25 mee. En inderdaad op dat moment doen de laagste 25 spelers niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 17:33

Auredium

Informaticus Chaoticus

Morgenochtend is mijn TH level 7. :)
Ik moet nog een sectie of 7 aan muurtjes 1 keer upgraden en het clankasteel (Ben momenteel clanloos) en dan is alles ook het max voor wat het kan zijn bij level 6 TH. Wat dat betreft schiet het al aardig op met de gebouwen. :D

Ook van research is alles al max betreffende mijn huidige TH level. Aangezien ik mijzelf niet onder de anderhalf miljoen elixer weet te krijgen ongeacht wat ik train en aanval kan ik morgenochtend meteen gaan investeren in upgrades.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Steevo_S schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 09:56:
Nee, als beide clans 50 leden hebben dan doen er 50 mee, als 1 clan 29 leden heeft en de andere 49 dan doen er bij beide clans 25 mee. En inderdaad op dat moment doen de laagste 25 spelers niet mee.
[Tweakers1]:
48 leden, mogen er 45 meedoen... Was net gezakt in cups, omdat 't kan, je raad 't al: @)(I*@$)(* >:)
Iemand die weet wat de 'cooldown'-periode is van de ClanWars, volgende keer wil ik wel mee doen...
En dat is dus ook lastig... ivm loots zit ik tussen de 1200 - 1400 cups, maar kan gerust hoger zitten, prima.

Alleen je weet niet of de volgende war misschien met 35 leden is en hoeveel cups je dan moet hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
CLB schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:01:
[...]

[Tweakers1]:
48 leden, mogen er 45 meedoen... Was net gezakt in cups, omdat 't kan, je raad 't al: @)(I*@$)(* >:)
Iemand die weet wat de 'cooldown'-periode is van de ClanWars, volgende keer wil ik wel mee doen...
En dat is dus ook lastig... ivm loots zit ik tussen de 1200 - 1400 cups, maar kan gerust hoger zitten, prima.

Alleen je weet niet of de volgende war misschien met 35 leden is en hoeveel cups je dan moet hebben O-)
Volgens mij zoekt hij een match tussen 2 clans (qua punten etc...) de cool down periode is 24 uur en als je van clan switched dan is die 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
[...]

[Tweakers1]:

Arjan doet ook mee en die zat maar rond de 1000 cups. Ik denk echt dat ze een soort gelijkwaardige tegenstander voor je zoeken en aan de hand daarvan de mensen uitkiezen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan ik nou beter met mijn lvl 4 boogjes aanvallen, of beter met mijn lvl 3 wizzards? Ik kan natuurlijk veel meer boogjes meenemen als wizzards, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mvds schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:22:
Kan ik nou beter met mijn lvl 4 boogjes aanvallen, of beter met mijn lvl 3 wizzards? Ik kan natuurlijk veel meer boogjes meenemen als wizzards, maar toch.
Wiz is leuk om in je CC te hebben. Voor aanval adviseer ik boobies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik adviseer vooral om zelf boobies aan te vallen!

EDIT: Moet nog 85 muurtjes lvl8...
En m'n draak lvl3 is nu bezig, dan wil ik eigenlijk Pekka lvl2 en lvl3 nog fixen voordat ik overstap naar TH9.

Dan zou m'n upgrade-schema zoiets worden:
19-04 00:00 - Pekka lvl2 - 10 dagen - 29-4
29-04 00:00 - Pekka lvl3 - 12 dagen - 11-5

02-05 09:00 - Townhall lvl9 - 10 dagen - 12-05

Zou tof zijn als ik m'n Barbking dan nog naar lvl8, 9 en 10 doe, maar dat is wel lastig.
Tevens is het leuk om gelijk 40.000DE te hebben voor de Archerqueen, maar dat is keuzes maken...

[ Voor 84% gewijzigd door CLB op 11-04-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Tweakers3 staat inmiddels gelijk met 9 aanvallen minder dan de tegenstander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:32:
Ik adviseer vooral om zelf boobies aan te vallen!
Boobies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:59
Ik snap er geen drol van, ik kan mijn resources niet collecten, kan geen troepen maken, kan niks bouwen, kan niemand aanvallen...?!

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Spel opnieuw opstarten en dan direct collecten. Belangrijk: NIET scouten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
er zit een bug in clan wars,
als je scouten/verkennen doet dat loopt die vast.

even spel opnieuw starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt attack doen en direct end battle als workaround voor scouten.

We staan nu op 23 cups winst op onze tegenstander met minder uitgevoerde battles. Eigenlijk al in the pocket. Aanvallen worden voornamelijk met gowiwi en balloonians gedaan al dacht er iemand aan te kunnen vallen met balloons+hogs wat gewoon niet bepaald snugger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Frustratie...

98% gehaald en toch maar 1 ster :( Ik kwam echt NET 3 seconden te kort om zijn stadhuissie ook nog plat te gooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Had ik ook ja, moest denk ik het gebouw twee of drie keer raken waar een aantal archers omheen stonden (of te wel 1 seconde). Helaas tijd om :+ ! 99%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
En dus bekijkt Kerkhoff (in CoC bekend als Psycho Medler, en co-leider van de clan Ezekiel 25:17) dagelijks zo'n vijf keer hoe zijn dorp ervoor staat. "Het is inmiddels een gewoonte, een routine. Je wilt weten wat er in de tijd dat je offline bent geweest is gebeurd met je dorp, of je bijvoorbeeld bent aangevallen."
Ze doen net of dit veel is? :+ Ik kijk er toch wel wat vaker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:09:
[...]

Ze doen net of dit veel is? :+ Ik kijk er toch wel wat vaker op.
Haha ik ook, op een weekend dag wel het dubbele, wat als een ''onschuldige'' hobby begonnen was is nu routine om mijn (lvl 52, tweakers 2) account te checken. Als ik naar huis ga check ik mijn coc weer, om eens te kijken hoe we het tegen de Chinesen doen ;)

Hoe het precies met het in-game ranking systeem zit, weet ik niet omdat toppers in de clan niet mee konden doen :? (zelf nummer 10)

Gisteren avond was er zo veel lag op de server dat ik en de rest van de clan geen (clanwars) aanval konden starten, dus uiteindelijk vanochtend mijn eerste cw-aanval gedaan. Ik vind het wel raar dat ik bij aanbevolen targets th 6 targets krijg |:( (zelf th7), vanochtend bij een zware overkillaanval dit ingezet: 12 magiers, 12 reuzen, 2 helers, 6 muurbrekers en rest boog. (Is overtroffen strategie waar ik altijd mee win). Ik had voor die aanvallen 100% en het grootste deel van mijn troepen leefde nog, vanavond dus maar een th 7 target nemen i.p.v. aanbevolen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:22

westergas

rikkie_pc

best leuk die Clan War shit maar haalt de hele theorie "je TH is niet belangrijk" behoorlijk onderuit. Zeker als je steeds in oorlog bent. Op zich wel interessant, maar snel eens een nieuwe base layout maken ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
westergas schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:32:
best leuk die Clan War shit maar haalt de hele theorie "je TH is niet belangrijk" behoorlijk onderuit. Zeker als je steeds in oorlog bent. Op zich wel interessant, maar snel eens een nieuwe base layout maken ;)
Hopen dat je snel een extra base kan opslaan, dit kost super veel tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op zich valt het wel mee hoor. Aangezien je bij 99% nog steeds maar 1 ster haalt, kan je net zo goed je TH buiten laten staan als je een farm layout hebt nu. Heb ik ook, en ja, ze halen dan makkelijk 1 ster, maar so what? Mijn TH staat ook buiten, en is omringd door bommen. Ik heb zo al vele tientallen, misschien wel honderden troepen afgemaakt. Straks staan ook mijn tesla's naast mijn TH en dan is de verrassing compleet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Het is precies hetzelfde als bij een normale aanval: 1 ster voor TH 1 voor 50% en 1 ster als je 100% haalt
en inderdaad als iemand je TH pakt en dat kost veel troepen, hebben ze die niet meer om de rest van je level mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
westergas schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:32:
Dit merk ik ook met normaal aanvallen, of het is stomweg toeval, kom echter betere tegenstanders tegen en ook geen volle mijnen meer gezien. Misschien zijn mensen nu toch weer gaan spelen door de update EN passen ze het design aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
[...]

[Tweakers1]:

de verdeling in clanwars gaat niet op basis van tropheen, maar op basis van je sterkte (level van verdedigingswerken, troepen e.d.).
Dus je bent zwakker dan je clanleden. Daarom deed je niet mee

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
cypher21 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:45:
[...]

de verdeling in clanwars gaat niet op basis van tropheen, maar op basis van je sterkte (level van verdedigingswerken, troepen e.d.).
Fout, de bepaling of je wel of niet mee mag doen gaat op basis van trophies als je meer clanleden hebt dan je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
[...]

Dat is dus niet zo.. CLB heeft bijna alles maxxed out in TH8 en is ook qua level hoger dan ik.
Tevens doen er mensen mee die qua "sterkte" stuk acher CLB staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
[...]

Dat is raar.. hij heeft meer dan de meeste mensen.. ook zijn level is hoger dan die van mij.. Ik zit er wel in..
Ik heb het gevoel dat het of random is.. of dat ze een beetje proberen te matchen (zodat het eerlijker is/lijkt).

Al zijn de tegenstanders waar we tegen moeten wel heel sterk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Bartske schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:49:
[...]

Fout, de bepaling of je wel of niet mee mag doen gaat op basis van trophies als je meer clanleden hebt dan je tegenstander.
klopt, was het ff aan het nakijken, en zat idd fout. ik zie het ook in de FAQ, maar als ik de volgorde bij ons in de clan zie, dan wordt die bepaald op sterkte en niet op trophies....

Ach ja, werd iig tijd voor vernieuwing! Leuk spelletje dit.
"mijn" clan gaat de eerste strijd winnen :D

[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 11-04-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zwakker? Neauh: ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JsSceV30z5zexLVqOOJRDIIE/full.png

Ik stond op 1050 cups ofzo ter tijde van, that should be it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
CLB schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:52:
[...]

Zwakker? Neauh: ;)
[afbeelding]

Ik stond op 1050 cups ofzo ter tijde van, that should be it ;)
wel zwakker dan iedereen in de clan waar ik in zit >:)
Net dorp!!

Gaf al aan dat ik het idd fout had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
cypher21 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:54:
Ajjoh mooi excuus om even te 'pimpen' met ;)

EDIT @ Hieronder: komt ook: CLB in "\[iOS/Android] Clash of Clans"

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 11-04-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
haha, idd
Blijft een geinig spelletje, tijd om je SH te gaan upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
cypher21 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:54:
[...]

wel zwakker dan iedereen in de clan waar ik in zit >:)
Net dorp!!

Welke clan zit je dan? Ben nu wel benieuwd
Een maxxed TH8 is namelijk sterker dan een TH9 die niet alles maxxed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tevens ben ik benieuwd of elk stukje muur meetelt qua 'kracht', dan kom ik nog wel een eindje ook :p
En ook bijvoorbeeld Tesla's... Is een level 6 Tesla verantwoordelijk voor 100XP ofzo, en 'n lvl3 voor 10 of...

Ach, eerst 'n cooldown-periode en dergelijke dus voordat ik mee kan doen...

Pagina: 1 ... 21 ... 102 Laatste