Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:39:
@ Thasaidon:
Niet om je argument als onzin terwijde te schuiven, maar als je de destijds betaalde prijs van de 110 deelt door het aantal maanden dat je sindsdien niet hebt betaald voor het (basis?) iptv pakket, op wat voor bedrag per maand kom je dan uit?
Ik denk nl dat dit een relevante wegingsfactor wordt ...
Ik snap wat je bedoeld, maar als ik over zou gaan naar het "Telfort gebeuren" zit ik als bestaande klant ineens weer vast aan een jaarcontract. Afgezien van het feit dat ik dus ook meer zou gaan betalen per maand.
Je word dus behandeld alsof je een nieuwe klant bent, maar je hebt geen recht op "de nieuwe klanten aktie" waarbij je gratis een HD decoder krijgt.
Dus qua kosten als wegingsfactor...
Ja, waar ik de stb toen voor gekocht heb is een "schijntje" vergeleken met wat ik per maand had moeten betalen aan "Basis pakket IPTV". Maar de stb die ik dan nu aan zou moeten schaffen is wel 2x zo duur.
En de vrouw zal het echt niet goed vinden om 170,- uit te geven aan een stb zolang de HTPC het ook nog doet.
Maar over wegingsfactoren gesproken...
Voor mij weegt het feit dat ik met een HTCP ook kan kijken door het hele huis op alle pc's (WGDO en dus zonder verimatrix) nog altijd het zwaarst. Nee dat is geen officiële ondersteunde feature, dat weet ik, maar het kan nu nog wel.
Gaan ze de bende versleutelen, dan zal ik of 4 stb's moeten kopen (à 170,-) of over moeten gaan als "nieuwe klant" en 4 van die dingen moeten huren. Want er moet natuurlijk wel op iedere slaapkamer (en woonkamer) tv gekeken worden.
Ik heb dus ook geen zin om weer aan een jaarcontract vast te zitten als "oude trouwe klant". Want als ze gaan encrypten ben ik gewoon weg. Tenzij ze tv kijken op pc dan inmiddels al mogelijk gemaakt hebben, maar daar heb ik een hard hoofd in.