Hier wel zichtbaar, kan kiezen tussen XMS en TelfortVerwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:46:
[...]
Raar bij mij ligt er glasvezel, maar de link zegt..."helaas bij u ligt geen glasvezel".

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hier wel zichtbaar, kan kiezen tussen XMS en TelfortVerwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:46:
[...]
Raar bij mij ligt er glasvezel, maar de link zegt..."helaas bij u ligt geen glasvezel".
Verwijderd
Uiteindelijk worden al die netweken ooit wel een keer open hoor. De vraag is alleen wanneer. De overgang naar Telfort lijkt mij in dat verband juist positief.wizkid_niels schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:12:
[...]
Hier wel zichtbaar, kan kiezen tussen XMS en Telfort- zit ook in een Portaal netwerk. Zullen wel geen plannen zijn om binnenkort andere ISPs toe te laten voor glasvezel
[ Voor 82% gewijzigd door Fiber op 12-03-2013 21:30 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik zie in die lijst (die ik kan openen met Excel) nog veel meer toevoegingen. Sport1, Antena3, RTV7, Style, Trace TV, VH1, Studio100 TV, Comedy Central Extra.odo966 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:03:
Gezien Morzzz in "IPTV op je HTPC", is Eurosport HD zelfs al sinds oktober 2012 versleuteld.
Als ik overigens in de playlist kijk, zie ik inderdaad een aantal nieuwe (HD) zenders staan die echter nog niet op de Amino te selecteren zijn, o.a.:
135 ESPN America HD
171 Nickelodeon HD
185 Kindernet/Comedy Central HD
211 MTV HD
227 Xite
228 iConcerts
275 E! Entertainment HD
Die zullen binnenkort wel aangekondigd gaan worden dan wellicht. Wat er dan weer niet tussenstaat is een vervanging voor BBC HD in de vorm van BBC1HD en/of BBC2HD...
Dan zou ik snel contact opnemen met de winkel in jouw woonplaats (zie contactgegevens voor jouw woonplaats op www.eindelijkglasvezel.nl). Dan lijkt het erop dat jouw adres niet als zodanig in de database van Reggefiber staat. En dat zal moeten worden aangepast als je ooit wil bestellen..Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:46:
[...]
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Laten we hopen dat ze de krachten dan gaan bundelen. En dat niet bepaalde zenders gaan verdwijnen omdat ze niet meer te zien zijn bij KPN/Telfort (ProSieben, Sat1, NDR, TVE, Rai Uno bv.)...odo966 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:32:
Bijna allemaal komen die eveneens voor in de pakketten van Telfort, waar spaceone al op wees. Je zou zeggen dat als we op termijn zelfs helemaal in Telfort moeten opgaan, we op mogelijk nog kortere termijn tenminste gelijkgetrokken zullen worden qua zenderpakketten...
Verwijderd
Als ik bij Reggefiber mijn plaats intype dan is xms, telfort en fieber beschikbaar , dus denk dat de link niet goed werkt, althans bij mij niet. Ik moet dan wel gewoon eerst de link van Reggefiber zelf nemen.Barre73 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:33:
[...]
Dan zou ik snel contact opnemen met de winkel in jouw woonplaats (zie contactgegevens voor jouw woonplaats op www.eindelijkglasvezel.nl). Dan lijkt het erop dat jouw adres niet als zodanig in de database van Reggefiber staat. En dat zal moeten worden aangepast als je ooit wil bestellen..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 09:52 ]
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
Ik denk dat het probleem dan is dat mensen met een A110 die zenders niet kunnen kijken.j1nx schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:53:
Ze hebben zenders verwijderd in het mom van gelijk trekken. Dus als ze die bullshit op willen houden, dan zullen ze ook zenders moeten toevoegen in het mom van gelijk trekken.
"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 12:17 ]
Klopt, maar XMS heeft netjes aangegeven dat de 110 geen HD aan kan. Klanten die dus een 110 gekocht hebben zijn daarvan voor de koop op de hoogte gesteld en daarmee akkoord gegaan.Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:16:
Maar HD zenders waren voordat ze werden vervangen door de KPN streams toch ook al in mpeg4 en voor de A110 is er dus niks veranderd. Nu zijn er ook al nieuwe SD zenders in mpeg4 en dat levert wel een probleem op.
Sinds gisteravond kreeg ik dezelfde melding. Gaat lekker daar met de email.... Gelukkig heb ik een nl domein, maar ik ben helaas wel afhankelijk van hun smtp server.ari3 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:50:
Mail server ligt er uit? Ik krijg deze melding: "Sending of password did not succeed. Mail server pop.xmsnet.nl responded: +"
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Valt wel mee hoor. Bij XMS betaal je apart voor iptv.Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:51:
[...]
Telfort is wel meteen duurder dan xms zag ik.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tja... dat geef ik al een hele tijd aan bij XMS, maar daar is iedere keer weer niets mee gedaan.Fiber schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:50:
[...]
Valt wel mee hoor. Bij XMS betaal je apart voor iptv.
En over die Amino A110, daar zal toch ooit wel een keer een regeling voor komen om die uit te faseren? Wellicht niet meer onder het XMS label, maar wel onder het Telfort label. Dat moet bijna wel lijkt mij, als er steeds meer zenders komen die zo'n A110 niet aankan. Bij werkt hij overigens nog prima, in combinatie met een degelijke 80 cm CRT...
Weet ik, maar wellicht dat de zaken bij Telfort toch anders komen te liggen. Is toch een grotere organisatie met meer middelen.Thasaidon schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:55:
[...]
Tja... dat geef ik al een hele tijd aan bij XMS, maar daar is iedere keer weer niets mee gedaan.
Ze hebben 1x een poging gedaan, maar dan zou je een "gratis" HD stb krijgen, maar moest je wel € 5,- pm meer gaan betalen![]()
[ Voor 76% gewijzigd door Thasaidon op 13-03-2013 13:01 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Fiber op 13-03-2013 13:01 ]
Andere mogelijkheden zijn er niet en die krijg je ook niet. Als je op dit moment naar het aanbod kijkt van Telfort zijn er allemaal opties waarbij per maand word afgerekend.Thasaidon schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:55:
[...]
Tja... dat geef ik al een hele tijd aan bij XMS, maar daar is iedere keer weer niets mee gedaan.
Ze hebben 1x een poging gedaan, maar dan zou je een "gratis" HD stb krijgen, maar moest je wel € 5,- pm meer gaan betalen![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Gangster93 op 13-03-2013 13:08 ]
XMS heeft je toch de optie gegeven om een HD-ontvanger te 'huren'? of begrijp ik het verkeerd?Thasaidon schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:08:
klopt, maar als ISP zullen ze er toch wat mee moeten.
Ik kan nu bij xms alleen maar stb's kopen en heb geen optie tot "huren".
En ik wil best over naar een stb "huren", maar dan moeten ze me ook die mogelijkheid geven op een eerlijke manier.
Niet roepen "gratis" en je er vervolgens voor laten betalen. (en je een nieuw jaarcontract verplichten!!).
Als ze me nou gewoon de optie geven om een nieuwe stb te huren via mijn.xmsweb.nl bv, prima.
Maar niet met een "aanbieding" die nergens over gaat en niet eerlijk is.
En tuurlijk kan ik een stb op de kop tikken, maar als er dan wat mee is, kan ik niet mee naar de ISP omdat ik hem zelf gekocht heb.
[ Voor 21% gewijzigd door Gangster93 op 13-03-2013 13:17 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Thasaidon op 13-03-2013 14:56 ]
Als je niet meer dan 20 berichten per dag verstuurd, kan SMTP2GO jouw misschien een gratis optie zijn om niet meer afhankelijk te zijn van XMS?!Schonhose schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:33:
Sinds gisteravond kreeg ik dezelfde melding. Gaat lekker daar met de email.... Gelukkig heb ik een nl domein, maar ik ben helaas wel afhankelijk van hun smtp server.
Er zijn er hier genoeg die de SMTP van bv Google gebruiken. Dat is ook gratis.Schonhose schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:33:
[...]
Sinds gisteravond kreeg ik dezelfde melding. Gaat lekker daar met de email.... Gelukkig heb ik een nl domein, maar ik ben helaas wel afhankelijk van hun smtp server.
Als bovenstaande niet mogelijk of ontoereikend is (zoals bij mij) kun je voor $ 19,95 / jaar ook smtp relay van Dyn.com gebruiken (http://dyn.com/email/).Schonhose schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:33:
[...]
Verwijderd
Bellen is daar duurder en ik zie geen radio zenders er bij, of ik moet verkeerd kijken bij telfort:-)Fiber schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:50:
[...]
Valt wel mee hoor. Bij XMS betaal je apart voor iptv.
Ik lees in het Lijbrandt draadje de laatste paar dagen ook veel over mail problemen, dus dat zal wel dezelfde server zijn...Janneman1965 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:04:
Als ik de vooraankondiging van XMS helpdesk moet geloven zijn de mailproblemen vrijdag 15 maart opgelost. Lekker snel
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Verwijderd
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 22:00 ]
Verwijderd
Dat lijkt me een beetje kortzichtig. Als het klantenbestand van GHM te klein is zijn er twee mogelijkheden:Dr.Nono schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:43:
Je doelt op het het feit dat het niet interessant/ te duur is voor een kleine partij als Glashart om Sport1 door te geven? Tenminste, dat dacht ik ooit gelezen te hebben. maar daar heb ik toch niks mee te maken? Daarnaast, HBO kan toch ook doorgegeven worden?
Juist voor dit soort zaken zou de samenvoeging met Telfort wellicht wel goed voor ons kunnen zijn...Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:19:
[...]
Dat lijkt me een beetje kortzichtig. Als het klantenbestand van GHM te klein is...
Verwijderd
LOL succes, bij mij heeft het vanaf het aanleggen van de kabel ongeveer 5 maanden geduurd totdat alles werkteleuk_he schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:20:
hmm. vanochtend het glasvezel kabeltje gelegd. 4 lampjes op het glasvezelmodem. Alles lijkt in 1x te werken. ga ik paar uur later de tv zenders instellen... weg... alle zenderes, nog maar 3 lampjes op modem. En dat moeten ze weer bij de volgende provider leggen. 1-5 werkdagen .... zucht, waar ben ik aan begonnen.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
[ Voor 3% gewijzigd door Blids op 14-03-2013 01:30 ]
Sport1 en Film1 eisen een minimale afname van zoveel personen, haalt XMS die niet dan moet XMS de rest bijleggen.Dr.Nono schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:43:
Je doelt op het het feit dat het niet interessant/ te duur is voor een kleine partij als Glashart om Sport1 door te geven? Tenminste, dat dacht ik ooit gelezen te hebben. maar daar heb ik toch niks mee te maken? Daarnaast, HBO kan toch ook doorgegeven worden?
Verwijderd
Er zijn inderdaad problemen met de e-mail. Wij hebben gisteren werkzaamheden uitgevoerd in de hoop dit te verhelpen. Helaas is dat niet gelukt. Wij proberen dit probleem alsnog snel op te lossen. - Sophielethargy schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:03:
Ik kan nog steeds mijn mail niet zien. FOUT: Verbinding verbroken door IMAP-server.
Ik heb nu maar overal mijn mailadres gewijzigd naar gmail. De xms mail kan ik niet meer vertrouwen, nu al 4 dagen storing. Die spam op de mail van xms ben ik ook spuugzat.
Verwijderd
Er zijn inderdaad problemen met de e-mail. Wij hebben gisteren werkzaamheden uitgevoerd in de hoop dit te verhelpen. Helaas is dat niet gelukt. Wij proberen dit probleem alsnog snel op te lossen. - Sophieari3 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:50:
Mail server ligt er uit? Ik krijg deze melding: "Sending of password did not succeed. Mail server pop.xmsnet.nl responded: +"
Verwijderd
Wij kijken graag of wij dit voor je in orde kunnen maken. Wij hebben je DM inmiddels al ontvangen. - Sophielethargy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:04:
Ik probeer nu al 2 maanden van de xms newsserver af te komen. Steeds lukt het maar niet. In het begin kon ik de optie nog uitzetten en kreeg ik ook een bevestiging in de mail. Nu mislukt het opzeggen in mijnxms helemaal en komt de melding dat ik maar moet bellen.
@webcare kunnen jullie het voor me uitzetten?
In het F1 topic is dit inderdaad ook besproken.Dr.Nono schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:32:
Nu het nieuwe Formule 1 seizoen begint wil ik eigenlijk wel Sport1 hebben. Maar ja, blijkbaar vindt Glashart dat niet nodig want de keuze is er gewoonweg niet. Fijn dat deze prutsers dat voor mij bepalen.
Helder. Dank voor de uitleg Nick. Waarom meldt XMS dit eigenlijk niet op hun website? Dat zou weer een hoop vragen schelen.Nick39 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:03:
[...]
Sport1 en Film1 eisen een minimale afname van zoveel personen, haalt XMS die niet dan moet XMS de rest bijleggen.
Hoeveel is een geheim maar je wordt als provider als het ware dealer van Film1/sport 1 en dient ook zelf voor de distributie van het programmagidsje te zorgen.
XMS/KPN bepaalt dus niet of het te duur is maar in tegenstelling tot HBO betaalt XMS dus niet per abonnee bij Film/Sport 1.
Stel dat de prijs is gebaseerd op 1000 abonnees en je krijgt er maar 500 dan kom je niet eens bij het get even/break point.
Klopt. Daar zat ik ook aan te denken, maar dan zou ik speciaal voor RTL het pluspakket moeten nemen. Dat is een tientje per maand, ook een beetje veel als ik eigenlijk maar 1 zender ervan gebruik.Maarce schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:22:
[...]
- RTL Television, dan heb je wel duits commentaar, maar je kan wel alles zien...
Of gewoon via de Belgen, die zenden regelmatig ook rechtstreeks uit, en ook nog zonder die irritante reclameblokkenMaarce schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:22:
[...]
In het F1 topic is dit inderdaad ook besproken.
Er zijn wat verschillende manieren hoe je het toch kan kijken:
- Sport1 Go, daar kan je online een HD stream kijken, kost 3.99 per wedstrijd.
- RTL Television, dan heb je wel duits commentaar, maar je kan wel alles zien...
GerkeP
Ik zie dat smtp.xmsnet.nl nu niet meer via de "oude" Lijbrandt servers gaat en weer een eigen smtp server is?Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 08:38:
[...]
Er zijn inderdaad problemen met de e-mail. Wij hebben gisteren werkzaamheden uitgevoerd in de hoop dit te verhelpen. Helaas is dat niet gelukt. Wij proberen dit probleem alsnog snel op te lossen. - Sophie
GerkeP
Geen idee,marketing ? Vroeger sloot je een abonnement af op toen Filmnet, bij een Filmnet dealer,je kreeg dan een analoge decoder,en was klant van Filmnet maar toen digitale tv in kwam besloot UPG/ Chello media,eigenaar van film/sport1 ( en UPC) de verkoopstrategie te veranderen, de analoge distributie werd langzaam uitgefaseerd en vanaf toen kon je bij Filmnet/Film1 niet meer zelf een abonnement nemen maar moest dat via je kabel/glasvezelmaatschappij of via CanalDigitaal, Film1/Sport1 levert alleen nog het signaal (net als HBO) en de administratie wordt gedaan door de verspreider, het maakt film1/sport1 niet meer uit hoeveel abonnees ze hebben, je maatschappij koopt het signaal in voor een bepaalde (hoge) prijs en die verkoopt het weer in de vorm van abonnementen,en men stelt eisen aan de codering van de content, toen XMS nog klein was en niet bij KPN hoorde gebruikte men de verimatrix codering van KPN niet en toen mocht een abonnement op Film1/sport1 ook niet omdat de streams ongecodeerd via internet liepen en dat kon je zo opvangen met een decoder, een HTPC, een script en VLC en zo kon je mooie opnames maken.Dr.Nono schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:33:
[...]
Helder. Dank voor de uitleg Nick. Waarom meldt XMS dit eigenlijk niet op hun website? Dat zou weer een hoop vragen schelen.
[ Voor 21% gewijzigd door Dutchmega op 14-03-2013 21:15 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Jelte op 14-03-2013 21:36 ]
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
[ Voor 29% gewijzigd door Tvern op 15-03-2013 01:05 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Speedy-Andre op 15-03-2013 00:40 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
GerkeP
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Bier = beter
Gelukkig is mijn vrouw veel thuis, vandaag kon er een een monteur komen. Er stonden uit eindelijk 5 auto's voor de deur, maar nu branden er weer 4 lampjes op het glasvezelmodem. Tv instellen doet ondergetekende wel. Porteren nummer is nog niet gebeurd, daar ga ik maandag maar eens een rondje voor bellen.Devil schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:48:
[...]
LOL succes, bij mij heeft het vanaf het aanleggen van de kabel ongeveer 5 maanden geduurd totdat alles werkte
[ Voor 9% gewijzigd door leuk_he op 15-03-2013 15:08 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
LOL... En dan durven ze hier nog steeds te klagen over slechte (klanten)service...leuk_he schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:10:
[...]
Gelukkig is mijn vrouw veel thuis, vandaag kon er een een monteur komen. Er stonden uit eindelijk 5 auto's voor de deur...
Net een kennis aan de lijn uit Nieuwland en die heeft geluid op een M540 op alle xlnt.CultFreak schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:33:
De XLnt zenders doen het al een tijdje niet meer hier (in Amersfoort). Kan iemand dat bevestigen?
Ik zal maandag wel even bellen wat ze willen. Het is en blijft tenslotte mijn geld.PeaceNlove schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:35:
Als je graag leuke dingen met je tijd wilt doen dan moet je gewoon Fibers advies opvolgen. Maar het is inderdaad van de zotte dat ze het nog wagen bij je af te schrijven. Omdat je de bevestiging ook al hebt kunnen ze je heel weinig maken, dus als je graag met het gelijk aan jouw kant een beetje ruzie wilt maken moet je gewoon een reactie terugsturen waarin je in net Nederlands stelt dat ze die nota kunnen stoppen in een plaats waar de zon nooit schijnt.
Fiber schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:30:
Altijd betalen. Je krijgt alleen maar meer gezeik als je het niet doet. Dat laten terugstorten was al niet slim. Die administratie van XMS loopt nou eenmaal achter, maar uiteindelijk trekken ze het weer recht. Als je daar handmatig in gaat zitten klooien wordt het een (nog grotere) puin hoop.
Goed gedaan! Storneren is de beste optie. Tenslotte ben je er toch al weg. Uiteindelijk komt het toch wel allemaal weer goed in hun administratie. Daar hoef jij niet voor te betalen.M0512 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:11:
Ik heb sinds 1 maart geen xms meer. Ik heb netjes op 28 januari opgezegd, omdat ik verhuisd ben waar geen glasvezel beschikbaar is. Ik heb van xms ook een brief ontvangen waarin vermeld staat dat ik per 1 maart 2013 geen klant meer ben.
Eind februari krijg ik een email met de rekening voor maart 2013. Ik heb mijn bank het geld laten terugstorten. En ik heb hievan melding gemaakt bij xms, telefonisch en per mail.
Wat blijkt ik krijg nu een eerste herinnerings nota of ik binnen 20 dagen even wil betalen want anders komt
er 10 euro extra bij. Zal ik nu alsnog het bedrag betalen, zodat ze dit weer aan mij kunnen terug betalen of niet. Persoonlijk zeg ik ze kunnen mijn rug op en mijn buik weer af. Ze lopen zelf administratief achter.
Ik heb altijd het xms topic altijd wel gevolgd maar nooit wat geschreven. Succes met jullie xms abonnement.
Dat valt reuze mee, je krijgt hooguit wat aanmaningen.Fiber schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 01:25:
Tot je een deurwaarder op de stoep hebt staan...
Die herinneringsnota's komen automatisch uit de computer, gewoon geld terug laten storten want juridisch sta je volledig in je recht, de machtiging heb je gegeven waarbij wettelijk geregeld is dat je die machtiging altijd stop kan zetten, door het opzeggen en de bevestigingsbrief van XMS is de machtiging niet meer geldig en mag XMS niet incasseren.M0512 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:11:
Ik heb sinds 1 maart geen xms meer. Ik heb netjes op 28 januari opgezegd, omdat ik verhuisd ben waar geen glasvezel beschikbaar is. Ik heb van xms ook een brief ontvangen waarin vermeld staat dat ik per 1 maart 2013 geen klant meer ben.
Eind februari krijg ik een email met de rekening voor maart 2013. Ik heb mijn bank het geld laten terugstorten. En ik heb hievan melding gemaakt bij xms, telefonisch en per mail.
Wat blijkt ik krijg nu een eerste herinnerings nota of ik binnen 20 dagen even wil betalen want anders komt
er 10 euro extra bij. Zal ik nu alsnog het bedrag betalen, zodat ze dit weer aan mij kunnen terug betalen of niet. Persoonlijk zeg ik ze kunnen mijn rug op en mijn buik weer af. Ze lopen zelf administratief achter.
Ik heb altijd het xms topic altijd wel gevolgd maar nooit wat geschreven. Succes met jullie xms abonnement.
Een deurwaarder komt pas na een gerechtelijke uitspraak. Mocht het zover komen dat ze je gaan dagvaarden (wat ze toch niet doen) dan stuur je de griffier ook een kopietje van je opzegbevestiging en dan is dat ook weer geregeld.Fiber schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 01:25:
Tot je een deurwaarder op de stoep hebt staan...
[ Voor 38% gewijzigd door Devil op 16-03-2013 15:52 ]
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Zoontje leuk_he vind het inderdaad leuk om koffie aan te bieden aan de vele nationateiten die daarbij hoorden. . Verder was het beetje een vrijdag middag gebeuren lijkt me. Je hebt geen 5 monteurs nodig om een modem van de muur te halen en een glasvezel opnieuw te lassen. Men is nog bezig aansluitingen in het dorp te maken, dus ik kan me voorstellen dat er nu juist even veel storingen( en klanten die denken dat er een storing is) op treden.Fiber schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:27:
Ach, waarschijnlijk zet 'Mevrouw Leuk_He' gewoon erg lekkere koffie of zo, en waren ze toevallig toch in de buurt...
[ Voor 8% gewijzigd door Thasaidon op 16-03-2013 19:10 ]
Bij mij doet hij het ook niet. (3906)Thasaidon schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 19:02:
Doet de glashart app het bij meer mensen niet? Hij zegt geen verbinding met de stb te hebben en ik kan er geen tv mee kijken (3906)
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Is een beetje een trend aan het worden in het weekeind geloof ik..Thasaidon schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 19:02:
Doet de glashart app het bij meer mensen niet? Hij zegt geen verbinding met de stb te hebben (stb staat gewoon aan) en ik kan er geen tv mee kijken (3906)
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
[ Voor 9% gewijzigd door Nick39 op 17-03-2013 12:03 ]
Verwijderd
Maak je geen illusies, XMS en Lijbrandt bedienen zich van dezelfde smerige handelswijze; Vodafone is helaas geen uitzondering in deze.Nick39 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:58:
[...] maar wat Voda er niet bij zegt is dat je op hun kontrakt tekent voor een abonnement met variabele ingangsdatum en dat is heel wat anders als een onderzoek of er animo is voor die 30%.
Zodra het glasvezelnet is aangesloten gaat je eenjarig kontrakt in.
[...]
Het "grappige" is dat op mijn al jaren beloofde open netwerk volgens de postcode controles een paar weken geleden ik glasvezel kon krijgen van Vodafone en Telfort, maar nu is alleen XMS nog mogelijk.Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:20:
[...]
Maak je geen illusies, XMS en Lijbrandt bedienen zich van dezelfde smerige handelswijze; Vodafone is helaas geen uitzondering in deze.
[ Voor 8% gewijzigd door Nick39 op 17-03-2013 14:57 ]
[ Voor 40% gewijzigd door eymey op 17-03-2013 15:54 ]
Bij mij doet de app het overdag wel (tot nu toe). Het is enkel in de "prime-time" uren dat hij dus niet (goed) werkt.Nakebod schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:35:
Doet de app het normaal gesproken wel dan?
De laatste 2 maanden, sinds de update begin februari, crasht ie permanent na het ophalen van de zenderlijst.
En dan maakt het niet uit of ik 1 bugreport per week, dag of uur stuur, fixen willen ze het niet ofzo.
Inmiddels liggen we nog steeds plat van af maandag 11 maart. Dit is alweer de 6de dag.jhead22 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:21:
Sinds maandag 1 maart heb ik in Zeewolde geen internet / tv / telefonie meer.
XMS zegt dat het probleem bij reggefiber ligt en heeft de storing bij reggefiber aangemeld.
Het kan 5 dagen duren totdat ik weer een werkende verbinding heb.
Inmiddels is het dag 5 (vrijdag) en nog steeds geen verbinding. Tot nu toe iedere dag gebeld met XMS voor de status.
Echt belachelijk dat je in 2013 5 dagen plat kan liggen. Ik ga binnenkort maar eens even overstappen op een profider die minder downtime garandeerd.![]()
![]()
Dat is de wet van de remmende voorsprong...eymey schreef op zondag 17 maart 2013 @ 15:42:
Het is en blijft raar dat de "Portaal" gebieden zo 'gesloten' blijven.
In alle andere Reggefiber gebieden zijn de netwerken gewoon zo 'open' als het maar zijn kan...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq