Wat bedoel je met oud?
Ik heb nu een Internet (100/100Mbit), Telefoon, Radio, Televisie (analoog + IPTV) voor €52,50/mnd.
3 decoders (eigen aanschaf)
Volgens KPN:
We zijn van 21 proposities naar 4 gegaan. het onderscheid van glasvezel en ADSL maken we niet meer. Alle pakketten bevatten dezelfde snelheid en prijs.
Dat betekent dat het instap pakket 10Mbit/s download en 2Mbit/s upload heeft.
Voor standaard en premium is dit 50Mbit/s om 5Mbit/s.
De prijzen zijn tevens omlaag gegaan.
instap van €58,- naar €45,-
Standaard van €68,- naar €59,-
en premium van €88,- naar €82,50.
Ligt er glasvezel dan heb je de mogelijkheid om je account up te graden naar een hogere snelheid.
Wil je naar 100Mbit/s up en down dan kost je dit €7,50 extra.
Wil je naar 500Mbit/s up en down, dan kost je dit €17,50 extra.
Een klein voorbeeld. Het instap pakket is €45,- Mocht er glasvezel bij jou in de straat liggen dan betaal je €7,50 extra en dan verhogen we je snelheid naar 100Mbit/s up- en download.
Mijn huidige abonnement is ongeveer vergelijkbaar met een "standaard pakket", alleen heb ik nu 100 up/down in plaats van de 50/5 die KPN bied bij "standaard".
Een standaard pakket zou €68,- kosten maar naar €59,- gaan. Echter, ik heb 100 up/down, dus daar zou dan nog eens €7,50 bij komen. Kortom... €66,50
Ik betaal nu slechts €52,50 voor Internet (100/100Mbit), Telefoon, Radio, Televisie.
Dat houd in dat ik dus €14,- méér ga betalen voor alléén al de standaard diensten.
Ik vind het ook echt belachelijk dat ze op een medium wat bedoeld is voor synchrone verbindingen en allerlei technische vooruitstrevende zaken, ze nu asynchrone verbindingen gaan leveren en alle voordelen van glas tov andere media de nek om draaien.
Kortom, bij KPN
had glasvezel de toekomst.
[
Voor 7% gewijzigd door
Thasaidon op 08-07-2014 10:11
]