(Het nu nog) XMS glasvezel ervaring topic - deel 17 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 78 Laatste
Acties:
  • 431.192 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Als ik het nu zou willen doen zou ik een losse fon router moeten kopen. (Tenminste, die krijg je niet meer gratis toch, zoals vroeger?)
En dan kan niemand er verbinding mee maken, nutteloos stroomverbruik! :D
En zover ik weet is er geen Fon package voor OpenWRT om die erbij te installeren, anders had ik het denk ik al wel draaiend.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik het al tijden, en je "hotspot" is harder, je prive netwerk reikt verder dan mijn gewone wifi.
Nakebod schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:21:
Als ik het nu zou willen doen zou ik een losse fon router moeten kopen. (Tenminste, die krijg je niet meer gratis toch, zoals vroeger?)
En dan kan niemand er verbinding mee maken, nutteloos stroomverbruik! :D
Het is nu niet gratis, je hoeft geen losse router te kopen, er zijn ook fon adapters die je in je bestaande router steekt, die is volgens mij 35 euro, en de key die je krijgt kan je dan weer gebruiken om zelf de fon punten te gebruiken, en er is een app voor je telefoon die dan weer vertelt waar andere hotspots zijn ten opzichte van je huidige locatie, een niet fonner die je toch "gebruikt" betaalt Fon daarvoor en een deel krijg je dan terug, maar de fon adapter heeft bij mij dus al een accespoint dat ik gebruikte overbodig gemaakt dus per saldo is de stroom gelijk.

[ Voor 65% gewijzigd door Nick39 op 27-02-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocka
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 20:00
XMS 100/100 bekabeld achter een Netgear WNDR4500, overigens wel een Genexis modem met AAAA-bug

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2538489470.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:08
chocka schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:41:
XMS 100/100 bekabeld achter een Netgear WNDR4500, overigens wel een Genexis modem met AAAA-bug

[afbeelding]
Dat is niet best. Probeer die Beta server in Amsterdam ook eens, die is sneller bij mij. En anders is er toch ergens wat mis. Meest waarschijnlijk in je eigen netwerk/computer, of anders in het XMS netwerk, modem, vezel, wijkkast, etc. maar dat is toch minder waarschijnlijk. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocka
Fiber schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:45:
Dat is niet best. Probeer die Beta server in Amsterdam ook eens, die is sneller bij mij. En anders is er toch ergens wat mis.
Die beta versie die werkt bij mij niet. Als alternatief heb ik deze Maar ook daar kom ik togenblik niet boven de 50~60 Mb uit. Wij weten wel dat wij een Genexis hebben met een AAA-bug, maar ondanks vele verwoede pogingen (met dank aan Denan) hebben wij daarop nimmer enige reactie (vooralsnog) gehad van XMS. En verder komt usenet wel gewoon binnen met gemiddeld 11.3 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 23:46
Wat is een Genexis met een AAA-bug?

Wat houd deze bug in? en op welk type Genexis is dit?

Beter dan nix... Wagij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocka
White_Collar (jarig!)

HIEP HIEP HOERA

Wagij schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:53:
Wat is een Genexis met een AAA-bug?

Wat houd deze bug in? en op welk type Genexis is dit?
Mojo schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:36:
Wat oudere versies van de Genexis FiberXport hadden een bug in de TCP-stack. Op het moment dat er veel a-karakters tegelijkertijd verstuurd worden gaat de CPE over de zeik. Dit is te verhelpen met een swap van de CPE.

Dit zijn trouwens die testcases:
http://www.glazenkamp.nl/tmp/testcase_1.txt
http://www.glazenkamp.nl/tmp/testcase_2.txt

[ Voor 89% gewijzigd door chocka op 27-02-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
chocka schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:52:
[...]
Die beta versie die werkt bij mij niet. Als alternatief heb ik deze Maar ook daar kom ik togenblik niet boven de 50~60 Mb uit...
Die server vraagt bij mij om allerlei rare plugins dus daar begin ik maar even niet aan. Heb die andere twee speedtest.net servers in Amsterdam ook even geprobeerd maar die geven bij mij ook veel slechtere resultaten dan die Beta server in Amsterdam. Dus die andere servers zijn gewoon niet snel en stabiel genoeg om een XMS verbinding goed te kunnen testen. Maar als je usenet wel snel is zou ik lekker stoppen met testen want dan heb je gewoon toch wel een snelle lijn.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2538560849.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2ijg803.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Nick39 op 27-02-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 11:57

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Topicstarter
chocka schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:59:
White_Collar (jarig!)

HIEP HIEP HOERA
Ook namens mij... GEFELICITEERD White_Collar
*O* *O* *O*

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
Dat is wel een heeeeeeeel erg snelle ping. Woon je naast die server of zo... ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiber schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:19:
[...]

Dat is wel een heeeeeeeel erg snelle ping. Woon je naast die server of zo... ? O-)
50 meter van de pop ;) de beta van XMS geeft 5 aan, zie gewijzigde post 3 hoger oid..

[ Voor 12% gewijzigd door Nick39 op 27-02-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocka
Nick39 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:20:
[...]

50 meter van de pop ;) de beta van XMS geeft 5 aan, zie gewijzigde post 3 hoger oid..
Ding staat gewoon in je achtertuin zal je bedoelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chocka schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:22:
[...]

Ding staat gewoon in je achtertuin zal je bedoelen! ;)
Bijna, als ik een steentje gooi kan ik de airco raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJLJO
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-08-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2538651288.png

leiden stevenshof

[ Voor 12% gewijzigd door MJLJO op 27-02-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2538657452.png

Hier blijkbaar ook een ping van niks

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2538661329.png

opm.: alles aan met o.a. 3 tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

Topicstarter
De mijne, 100/100 abbo, Netgear WNDR3700 en met IPTV RTL4 HD aan op de tv...

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2538830183.png

[ Voor 12% gewijzigd door Thasaidon op 28-02-2013 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

Boh, wat een verschil in kwaliteit tussen het voetbal op SBS6 of Eredivisielive (HD).

Zendt SBS6 het niet HD uit, of wordt SBS6 anders doorgegeven. Iemand een idee?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D2k schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:23:
Boh, wat een verschil in kwaliteit tussen het voetbal op SBS6 of Eredivisielive (HD).

Zendt SBS6 het niet HD uit, of wordt SBS6 anders doorgegeven. Iemand een idee?
SBS is afhankelijk van de aanvoer en krijgt de beelden natuurlijk niet zo maar even van Eredivisie Live, als SBS het van de satelliet moet hebben terwijl Eredivisielive een eigen glas of straalverbinding gebruikt heb je al een verschil en daarnaast heb je natuurlijk verschil in de uitzendstraten, films en series worden vaak al HD aangekocht maar als SBS zelf transponderruimte moet huren gaat dat nog vaak in SD, dat wordt dan in de studio opgewaardeerd naar HD door encoders maar dat is natuurlijk toch anders dan native HD.
SBS moet haar inkomsten volledig uit reclames halen, Eredivisielive van haar abonnees en als die een baggerbeeld krijgen haken die snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

True. Maar het viel me gewoon even op. ;-) Ik zit gewoon op EL te kijken.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:34
Ter info: nadat ik via Twitter contact met XMS had opgenomen over het in rekening brengen van HBO op mijn factuur kreeg ik de reactie dat mijn wijziging nog niet geheel was doorgevoerd, dat dat alsnog is geregeld en dat de kosten binnen 2 facturen worden gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
musicfreak schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:01:
[..] dat dat alsnog is geregeld en dat de kosten binnen 2 facturen worden gecorrigeerd.
Binnen twee maanden dus... :z (Maar uiteindelijk komt het goed!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:26
chocka schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:52:
[...]
Die beta versie die werkt bij mij niet. Als alternatief heb ik deze Maar ook daar kom ik togenblik niet boven de 50~60 Mb uit. Wij weten wel dat wij een Genexis hebben met een AAA-bug, maar ondanks vele verwoede pogingen (met dank aan Denan) hebben wij daarop nimmer enige reactie (vooralsnog) gehad van XMS. En verder komt usenet wel gewoon binnen met gemiddeld 11.3 MB
Dat is vreemd? Het is gewoon een kwestie van modem vervangen en klaar. Of zit er mee achter?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Le-xxx-ie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-08 08:14
musicfreak schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:01:
Ter info: nadat ik via Twitter contact met XMS had opgenomen over het in rekening brengen van HBO op mijn factuur kreeg ik de reactie dat mijn wijziging nog niet geheel was doorgevoerd, dat dat alsnog is geregeld en dat de kosten binnen 2 facturen worden gecorrigeerd.
Koel !

Ik heb nog niets gehoord van WebCare, en via de telefoon is er gewoon onmogelijk om doorheen te komen.
Dus @WebCare, kunnen jullie aub ook naar mijn factuur kijken ? HBO 29-01 al opgezegd, en toch weer gefactureerd.

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:24
Nick39 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:16:
Op zich maakt de meet methode niet zo heel erg uit als ze die maar bij alle providers gebruiken, mocht het een afwijking vertonen dan is die bij alle providers gelijk, dus ook al tel je 5% er bij voor elke provider dan zie je alsnog dezelfde resultaten en Nuria is i.d.d. wel aanzienlijk verbeterd.
Het gaat niet om de technologie, het gaat erom dat ze bij hun snelheidstests klanten niet duidelijk maken dat ze er geen routers van 15 euro tussen moeten zetten, of een wide open torrent verbinding open moeten zetten met de populairste 200 torrents zodat er continu een groot deel upspeed/downspeed weg is. Verder is het te makkelijk om te zeggen: " dat heeft de rest dan ook". Wellicht is de klantenbase van XMS anders, meer early adopters.. of juist door de portaal populatie meer mensen die routers uit 2006 hebben.
En natuurlijk, door een andere router toe te passen zal je misschien verbetering krijgen, maar die verbetering krijg je bij de anderen dan toch ook.
Nee. Op fiber is het zo dat je de beloofde snelheid ook echt moet behalen. Dit in tegenstelling tot ADSL of Kabel. Wat de iping.consumentenbond meetmethode doet is alle issues in het klantdomein meenemen waardoor een onjuist beeld ontstaat.

Anders een voorbeeld:
Stel UPC heeft een 100Mbit abonnement waarbij je max 70Mbit haalt tijdens drukke momenten. Maar UPC voert wel trafficshaping uit op het netwerk waardoor per aansluiting maximaal 100 torrentthreads mogelijk zijn. Indien een client meer threads probeert te openen vallen deze connecties dood.

Een goedkope router zal op dit netwerk 50Mbit throughput halen, ook bij belasting.

Doe je dezelfde test op een glasvezel lijn waarop men niets filtert en waarbij een klant dezelfde goedkoper router gebruikt dan zal de snelheid vast een stuk lager uitvallen dan 50 Mbit. Niet omdat de bandbreedte van 100/100 niet gehaald is maar omdat de cheapass router verzuipt in de default 200/400 torrentthreads die ongelimiteerd opgezet kunnen worden.

Volgens mij gebruik ik (zoals gewoonlijk) teveel woorden.. Maar mijn punt is: Er zijn goede manieren om snelheid te testen op een betrouwbare manier. .. en er is een manier waarop je test en waarbij de resultaten zeer onbetrouwbaar zijn. De consumentenbond blijft jaar in jaar uit de 2e manier gebruiken.

[ Voor 0% gewijzigd door denan op 28-02-2013 08:37 . Reden: typo ]

denan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:17:
[...]

Het gaat niet om de technologie, het gaat erom dat ze bij hun snelheidstests klanten niet duidelijk maken dat ze er geen routers van 15 euro tussen moeten zetten, of een wide open torrent verbinding open moeten zetten met de populairste 200 torrents zodat er continu een groot deel upspeed/downspeed weg is. Verder is het te makkelijk om te zeggen: " dat heeft de rest dan ook". Wellicht is de klantenbase van XMS anders, meer early adopters.. of juist door de portaal populatie meer mensen die routers uit 2006 hebben.

Doe je dezelfde test op een glasvezel lijn waarop men niets filtert en waarbij een klant dezelfde goedkoper router gebruikt dan zal de snelheid vast een stuk lager uitvallen van 50 Mbit. Niet omdat de bandbreedte van 100/100 niet gehaald is maar omdat de cheapass router verzuipt in de default 200/400 torrentthreads die ongelimiteerd opgezet kunnen worden.

Volgens mij gebruik ik (zoals gewoonlijk) teveel woorden.. Maar mijn punt is: Er zijn goede manieren om snelheid te testen op een betrouwbare manier. .. en er is een manier waarop je test en waarbij de resultaten zeer onbetrouwbaar zijn. De consumentenbond blijft jaar in jaar uit de 2e manier gebruiken.
Ik begrijp je helemaal maar iping is veranderd, het gaat alleen testen als er niets loopt, zodra je iets gaat downloaden of torrents, of usenet dan stopt iping.
Het test nu dus alleen als er geen netwerk verkeer is.
Aan de andere kant kan ik als simpele klant geen invloed uitoefenen op de meet methodes ( ben niet eens lid ) dus zullen providers bij de CB aan de bel moeten trekken indien men meent dat de methodes niet juist zijn want het wordt ook zo in het blad gepubliceerd ( of dat is al gedaan).
Ik vond het alleen wat opvallend dat XMS er bij stond terwijl er genoeg andere providers niet bij staan.
Overigens ontdekte ik hetzelfde plaatje bij Ziggo op de site, dus Ziggo erkent de percentages wel.

Ik kan me overigens een andere test herrinneren waarbij een bestand werd verzonden via XMS,een duif en UPC.
Maar ook daar klopten de resultaten niet van, UPC had maar een upload van iets van 2 megabits, xms 50 en de duif werd alleen symbolisch gebruikt want de data op een usbstick heeft nooit aan de pootjes van de duif gehangen, was het andersom en met Ziggo gedaan, dus een bestand downloaden op 100 megabits tegen de snelste variant van Ziggo dan hadden jullie nu, op dit moment,gewoon verloren en de duif zou vrees ik niet verder zijn gekomen dan mijn katten.
Ieder bedrijf gebruikt het liefst DIE meet methode waarin zij er het best uitkomen.
Ik weet de condities rond die CB test niet, maar er staat wel duidelijk dat de tests onder andere gedaan zijn met nuria iping waaruit ik zelf afleid dat de test ook met andere methodes is gedaan anders staat er geen onder andere.
Misschien heeft iemand toegang tot het volledige artikel.

Volgens mij heb ik het: http://www.consumentenbon...tware/glasvezel-internet/

Niet hetzelfde plaatje:
http://www.consumentenbon...extra/snelheid-glasvezel/

Men zegt in elk geval wel eerlijk dat de snelheid van je thuisnetwerk van invloed is.

[ Voor 23% gewijzigd door Nick39 op 28-02-2013 09:00 ]

• denan
Nick39 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:41:
[...]

Ik begrijp je helemaal maar iping is veranderd, het gaat alleen testen als er niets loopt, zodra je iets gaat downloaden of torrents, of usenet dan stopt iping.
Het test nu dus alleen als er geen netwerk verkeer is.
Aan de andere kant kan ik als simpele klant geen invloed uitoefenen op de meet methodes ( ben niet eens lid ) dus zullen providers bij de CB aan de bel moeten trekken indien men meent dat de methodes niet juist zijn want het wordt ook zo in het blad gepubliceerd ( of dat is al gedaan).
Ik vond het alleen wat opvallend dat XMS er bij stond terwijl er genoeg andere providers niet bij staan.
Overigens ontdekte ik hetzelfde plaatje bij Ziggo op de site, dus Ziggo erkent de percentages wel.

Ik kan me overigens een andere test herrinneren waarbij een bestand werd verzonden via XMS,een duif en UPC.
Maar ook daar klopten de resultaten niet van, UPC had maar een upload van iets van 2 megabits, xms 50 en de duif werd alleen symbolisch gebruikt want de data op een usbstick heeft nooit aan de pootjes van de duif gehangen, was het andersom en met Ziggo gedaan, dus een bestand downloaden op 100 megabits tegen de snelste variant van Ziggo dan hadden jullie nu, op dit moment,gewoon verloren en de duif zou vrees ik niet verder zijn gekomen dan mijn katten.
Ieder bedrijf gebruikt het liefst DIE meet methode waarin zij er het best uitkomen.
Ik weet de condities rond die CB test niet, maar er staat wel duidelijk dat de tests onder andere gedaan zijn met nuria iping waaruit ik zelf afleid dat de test ook met andere methodes is gedaan anders staat er geen onder andere.
Misschien heeft iemand toegang tot het volledige artikel.
Simpel: Je kunt (voor een bijdrage) metingen in je netwerk laten uitvoeren door Iping om de "kwaliteit te verbeteren" als de uitkomsten je niet bevallen. Geen idee of XMS dat doet, maar ik weet dat de kabelaars dat wel doen.
denan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:01:
[...]

Simpel: Je kunt (voor een bijdrage) metingen in je netwerk laten uitvoeren door Iping om de "kwaliteit te verbeteren" als de uitkomsten je niet bevallen. Geen idee of XMS dat doet, maar ik weet dat de kabelaars dat wel doen.
Ik heb een deel van het artikel denk ik terug gevonden,zie mijn veranderd bericht,maar als jij zegt dat tegen betaling een beter resultaat "te koop" is in een meting dan houdt het natuurlijk op.
Nou geloof ik je op je woord,dus ik ga niet zeggen dat dit een aanname is, dat kabelbedrijven het doen moet ik ter kennis aannemen, ik kan alleen vergelijken met ziggo down en die is echt sneller dan xms, bij mij thuis.

• denan
Nick39 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:06:
[...]

Ik heb een deel van het artikel denk ik terug gevonden,zie mijn veranderd bericht,maar als jij zegt dat tegen betaling een beter resultaat "te koop" is in een meting dan houdt het natuurlijk op.
Nou geloof ik je op je woord,dus ik ga niet zeggen dat dit een aanname is, dat kabelbedrijven het doen moet ik ter kennis aannemen, ik kan alleen vergelijken met ziggo down en die is echt sneller dan xms, bij mij thuis.
De vraag is niet "sneller of niet" .. de vraag is "worden beloften waargemaakt". :) Hoe ver zit jij van je 120 af .. en hoeveer van je 100? :)

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:25

GerkeP

Vragen mag altijd........

Meer mensen die last hebben van storingen PC3905?
IPTV deed het niet vanmorgen, modem en amino powercycle gegeven, dat werkt nu weer.
Ik probeer mijn server te bereiken vanaf het werk, soms wel, soms niet, lijkt een klapperende verbinding te zijn, ook na herstart van mijn ASA geen soulaas.
Als het werkt is het vreselijk traag.
Vrouw loopt ook te klagen en ik ben pas rond 6 uur vanavond thuis natuurlijk

GerkeP

Verwijderd

Nakebod schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:39:
Wat heb ik nu dan weer voor een puinzooi op mijn factuur.
XMS uiteraard niet bereikbaar, drukker dan normaal, ander tijdstip terug bellen etc etc.
Straks nog eens proberen, anders maar mail, of misschien als webcare langskomt :P

[afbeelding]

Ondanks dat HBO al lang opgezegd is, staat het er gewoon weer bij, maar gaat er ook weer af met het teveel betaalde bedrag van vorige maand.
Als het goed is klopt het HBO gedeelte wel, al is het onduidelijk. Hopelijk ook de laatste keer dat ik HBO op mijn factuur zie staan.

Waar ik mij echter meer over verbaas is dat ik schijnbaar ook geen klant meer ben van de dienst Internet (100/100Mbit), Telefoon, Radio, Televisie, gezien erbij staat dat deze per 2013-01-01 is beeindigd.
Maar schijnbaar ben ik nog wel klant van Interactieve radio en televisie :+
Mijn contract loopt IIG nog tot juni 2013.
Kan je ons via een DM je adresgegevens sturen? Wij zoeken graag uit wat de huidige status van het abonnement is en waar de melding van het beëindigen van het abonnement vandaan komt. -Tim

Verwijderd

ari3 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:14:
Zijn de HD-versies van ARD, ZDF en Arte naar Verimatrix verhuist ofzo? Lijkt er wel op... Jammer dat men dit nog steeds doorzet. Zelf kunnen kiezen welke ontvangstapparatuur je gebruikt vind ik toch wel een belangrijk.
Om het zenderaanbod gelijk te trekken worden de HD versies van ARD, ZDF en Arte niet meer doorgegeven.
ari3 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:14:
@Webcare: blijft het basispakket in toekomst ook vrij van Verimatrix of gaat dit op termijn ook op zwart? Zo ja, kan dat tijdig aangegeven worden wanneer zodat men het abonnement kan stopzetten voordat het onbruikbaar wordt met eigen apparatuur?
Het is bij ons niet bekend of en zo ja wanneer er eventueel meer zenders met de verimatrix encryptie worden aangeboden.
Thasaidon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:04:

Eén HD en Canvas HD zijn al heel lang versleuteld, maar de SD varianten zijn nog gewoon ongecodeerd te bekijken. Volgens mij zijn die toen vanuit een andere source naar binnen gerold omdat er problemen waren met de oorspronkelijke source?!? (weet ik even niet meer zeker). En van die nieuwe source komen ze dus gecodeerd binnen.
Dit klopt, vanwege problemen met het aanleveren van het signaal is er voor een andere bron gekozen. Deze bron is alleen met verimatrix encryptie beschikbaar. -Tim
denan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:31:
[...]

De vraag is niet "sneller of niet" .. de vraag is "worden beloften waargemaakt". :) Hoe ver zit jij van je 120 af .. en hoeveer van je 100? :)
Ruim op de 120 en 96.

Verwijderd

chocka schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:41:
Zou je ons nog eenmaal via een DM je adresgegevens willen sturen, wij zorgen dat onze collega's de AAAA-bug verder voor je in behandeling zullen nemen. -Tim

• denan
Zie.. en dat is nogal een verschil met 64 op 100 :)
4Mbit met tcp/ip overhead klopt aardig.
denan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:37:
[...]

Zie.. en dat is nogal een verschil met 64 op 100 :)
4Mbit met tcp/ip overhead klopt aardig.
Wordt hier in elk geval niet vrolijk van... http://www.nu.nl/internet...s-slechts-deels-waar.html
Maar ook hier kan je je afvragen, was de Galaxy wel goed, had men niet met minimaal 2 a 3 toestellen moeten meten, hoe hou je het toestel vast.... op naar een universele test methode.
Ik denk dat Ziggo stiekum 130 geeft,zodat na aftrek van tcp/ip overhead er netto wel de beloofde 120 overblijft maar dat kan de packetfront niet aan, die zit vast aan die 100 mbits.

[ Voor 14% gewijzigd door Nick39 op 28-02-2013 11:48 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:26:
[...]

Kan je ons via een DM je adresgegevens sturen? Wij zoeken graag uit wat de huidige status van het abonnement is en waar de melding van het beëindigen van het abonnement vandaan komt. -Tim
Sophie had dit gister al opgepakt :Y) En als het goed is wordt het volgende maand helemaal opgelost/rechtgezet :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:25:
[...]

Sophie had dit gister al opgepakt :Y) En als het goed is wordt het volgende maand helemaal opgelost/rechtgezet :)
Dat is goed om te lezen, beter 2x bericht dan geen bericht toch ? 8) -Tim

• Thasaidon

Thasaidon

Topicstarter
GerkeP schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:19:
Meer mensen die last hebben van storingen PC3905?
IPTV deed het niet vanmorgen, modem en amino powercycle gegeven, dat werkt nu weer.
Ik probeer mijn server te bereiken vanaf het werk, soms wel, soms niet, lijkt een klapperende verbinding te zijn, ook na herstart van mijn ASA geen soulaas.
Als het werkt is het vreselijk traag.
Vrouw loopt ook te klagen en ik ben pas rond 6 uur vanavond thuis natuurlijk
Heb je er nog steeds last van? Mijn VPN naar huis werkt prima en ook internet lijkt geen probs te hebben
Misschien weer een verrotte switch?
...
http://www.speedtest.net/result/2540649809.png

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:25

GerkeP

Vragen mag altijd........

Thasaidon schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:21:
[...]

Heb je er nog steeds last van? Mijn VPN naar huis werkt prima en ook internet lijkt geen probs te hebben
Misschien weer een verrotte switch?
...
http://www.speedtest.net/result/2540649809.png
Zal straks wel kijken als ik thuis ben, en nee zeker geen rotte switch, dat zijn tegenwoordig 2 nagelnieuwe Procurves van HP, heb de vrouw alles al spanningsloos laten maken, maar helpt geen zier.
Zal de voeding van de Genexys eens doormeten, die begin ik zo langzamerhand te verdenken.

GerkeP

• chocka
GerkeP schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:57:
[...], heb de vrouw alles al spanningsloos laten maken,
Dat wordt feest vanavond?! ;)

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

denan schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:17:
[...]

[...]
Dit is dan ook de reden dat je bij een hoop providers die router kado krijgt, of in bruikleen, of zelfs geforceerd word.

Dit haalt namelijk een hoop verschillen weg in het netwerk, waarbij de klant tevredenheid beter gegarandeerd blijft. Het haalt support calls weg, het maakt andere support calls makelijker op te lossen, etc etc.

Ik zie bovenstaande dan ook niet als de reden waarom de resultaten anders zijn, maar meer als de reden waarom XMS zo slecht scored.

Consumentenbond is een consumenten ervaringen vergelijkings test, niet een technische vergelijking. Het meet dan ook de gegarandeerde snelheids ERVARING, niet de technische uitvoering daarvan. Als je dat wilt. dan moet je een computerblad gaan lezen.

Echter lezen er verdomd veel meer mensen het blad van de consumentenbond als een of ander computerblad.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

• chocka
j1nx schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:03:Echter lezen er verdomd veel meer mensen het blad van de consumentenbond als een of ander computerblad.
Eigenlijk is dat ook niet zo vreemd als je leest hoe het verkocht wordt:

Wilt u de juiste keuze maken bij aanschaf van hard- en software en optimaal gebruikmaken van de mogelijkheden van uw pc? De Digitaalgids vergelijkt abonnementen voor internetbellen, pc’s, printers, software en staat boordevol tests en tips om efficiënter en met meer plezier uw pc te gebruiken. U vindt stap-voor-stapuitleg om verschillende computerproblemen zelf op te kunnen lossen, verwijzingen naar gratis software, beveiligingstips en –trends en uitleg over eventuele procedures bij problemen.

Voordelen van dit abonnement:
• 6 keer per jaar de Digitaalgids, 52 pagina’s onafhankelijk en advertentievrij
• Objectieve testinformatie over o.a. internetbellen, beveiligingssoftware, pc's en printers
• Actuele en uiteenlopende informatie over digitale fotografie
• Tips en trucs voor optimaal pc-gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocka
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:37:
Zou je ons nog eenmaal via een DM je adresgegevens willen sturen, wij zorgen dat onze collega's de AAAA-bug verder voor je in behandeling zullen nemen. -Tim
Ik heb zojuist deze reactie van Sophie gekregen, wat ik erg verwarrend vind, zeker met hetgeen ik allemaal getest heb en er al meerdere zijn die van mening zijn dat die modem vervangen zal moeten worden, reageren zij nu als volgt?

"Het lijkt er niet op dat het nodig is om het glasvezelmodem te vervangen. Ik zie dat de telefoniedienst aanvraag een fout geeft. Dit gaan we herstellen. Zodra ik wat meer weet, hoor je het van ons."

Maar wij hebben helemaal geen telefoondienst in ons pakket, wij nemen alleen internet en analoge TV (DVB-C) af van XMS.

Ik snap dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-08 01:42

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Waar kan ik de belgegevens eigenlijk downloaden? Ik zie wel een overzicht, maar daar mis ik ergens de pdf / download knop

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

Topicstarter
hufkes schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:26:
Waar kan ik de belgegevens eigenlijk downloaden? Ik zie wel een overzicht, maar daar mis ik ergens de pdf / download knop
Downloaden kan niet, je kunt ze alleen bekijken.
Wil je de gegeven bewaren, dan zul je ze even moeten copy/paste-en en handmatig opslaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Thasaidon op 01-03-2013 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocka
chocka schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 08:49:
Ik heb zojuist deze reactie van Sophie gekregen, wat ik erg verwarrend vind, zeker met hetgeen ik allemaal getest heb en er al meerdere zijn die van mening zijn dat die modem vervangen zal moeten worden, reageren zij nu als volgt?

"Het lijkt er niet op dat het nodig is om het glasvezelmodem te vervangen. Ik zie dat de telefoniedienst aanvraag een fout geeft. Dit gaan we herstellen. Zodra ik wat meer weet, hoor je het van ons."

Maar wij hebben helemaal geen telefoondienst in ons pakket, wij nemen alleen internet en analoge TV (DVB-C) af van XMS.
Vlotte reactie van Webcare: "Dat is vreemd. Wat is er nu dan precies het probleem? Modem swaps doen wij alleen bij een probleem en na grondig onderzoek."

Overigens toch heel vreemd dat als Denan de melding al op 17 oktober 2012 heeft doorgezet en er al tot 2x toe door hem aandacht aangegeven is, dat ik nu een dergelijke melding krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:31:
[...]

Om het zenderaanbod gelijk te trekken worden de HD versies van ARD, ZDF en Arte niet meer doorgegeven.
Jullie bedoelen?

Omdat KPN de verhoogde uitzendrechten niet wil betalen hebben we besloten om deze zenders niet meer in HD door te geven.

Daardoor hebben jullie in een klap 20% minder HD zenders, zonder dat jullie enige compensatie hiervoor krijgen.

Het gelijktrekken van de zenders geld echter alleen voor deze zenders, de extra zenders die KPN zelf aanbied worden niet gelijk getrokken naar XMS/GHM abonnees.

//

Vanuit het klant perspectief komt het hier wel op neer, eerlijk antwoord geven komt nog steeds niet voor in het XMS woordenboek jammer genoeg.

[ Voor 5% gewijzigd door fast-server op 01-03-2013 14:19 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon

Thasaidon

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:08:
Beste Tweakers, achter de schermen zijn we druk bezig geweest om een nieuwe caching DNS server in gebruik te gaan nemen. Als een aantal van jullie willen dan zou het fijn zijn als jullie deze alvast willen 'testen/gebruiken' en eventueel van onderbouwende kritiek/feedback willen geven.

Uiteraard hebben we intern deze al zorgvolledig gecontroleerd/getest/gebenched maar wie weet zijn er problemen met bepaalde "DNS Clients"/etc.

Graag alleen als je weet hoe je DNS statisch kunt instellen/wijzigen. Er word geen ondersteuning geven door de helpdesk hierop. IP: 37.251.1.100
Ik heb de hele week de nieuwe DNS gebruik op mijn PC thuis, en heb geen problemen gehad.
Normaal gebruik ik de servers van OpenDNS, maar ik moet zeggen dat ik deze week geen verschil gemerkt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:08:
Beste Tweakers, achter de schermen zijn we druk bezig geweest om een nieuwe caching DNS server in gebruik te gaan nemen. Als een aantal van jullie willen dan zou het fijn zijn als jullie deze alvast willen 'testen/gebruiken' en eventueel van onderbouwende kritiek/feedback willen geven.

Uiteraard hebben we intern deze al zorgvolledig gecontroleerd/getest/gebenched maar wie weet zijn er problemen met bepaalde "DNS Clients"/etc.

Graag alleen als je weet hoe je DNS statisch kunt instellen/wijzigen. Er word geen ondersteuning geven door de helpdesk hierop. IP: 37.251.1.100
Ik heb er ook geen problemen mee, alleen kan ik het niet op mijn router instellen en standaard geeft jullie netwerk me natuurlijk de andere dns servers, ik kan het alleen in mijn linksys instellen als ik kies voor vast ip,waarop dan mijn huidige ip adres komt, de gateway ( jullie wijkpop) enz maar als jullie me een ander ip geven klopt dat natuurlijk niet meer... dus ik heb het veranderd bij de eigenschappen van de tcp/ip ip4 verbinding en daar handmatig de automatisch een DNS server toewijzen veranderd in Handmatig een DNS server opgeven met het ip nummer voor DNS 1: 37.252.1.100 en dat lijkt goed te gaan, hij lijkt me iets sneller te reageren.
De router krijgt via jullie automatisch
dhcp Subnetmasker: 255.255.254.0
Standaardgateway: 37.251.46.1
DNS1: 188.142.0.6
DNS2: 188.142.0.22

Dus dat zouden jullie moeten veranderen zodat bij permanent in gebruik nemen de router via automatisch DHCP de nieuwe ip nummer(s) van de DNS krijgt.
De response tijd lijkt me dus sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:09
WIlde even melden dat sinds vandaag spontaan het probleem weer terug is dat bij het downloaden van iets van usenet het iptv als een malle stottert.

*hele diepe zucht*

EDIT

Kleine correctie:

Als ik IPTV zender kijk gaat het wel goed, als ik iets uit uitzendiggemist kijk (video on demand) dat stottert de hele boel

[ Voor 31% gewijzigd door boswandeling op 01-03-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 20:59

TTV

Vanmiddag hier in Nijmegen mijn Interactieve TV aangesloten (AMINO 140). Alles werkte toen als een zonnetje. Vanavond zet ik de TV aan en dan merk ik dat NED1,2,3, RTL 4-8, etc. het niet doen. Soms een stilstaand beeld; geen geluid. Één, CANVAS, Discovery, etc. doen het allemaal gewoon dus mijn interne aansluitingen zijn wel ok.
Is dit iets wat bekend voor komt bij jullie? Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
Amino een keertje herstarten...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTV schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:52:
Is dit iets wat bekend voor komt bij jullie? Tips?
6535 alles oké

DVB-c wel goed?
Herstarten of update Amino???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 20:59

TTV

Had even geen mogelijkheid om verder te checken omdat de tv nog even in gebruik was via de backup-aansluiting van UPC die er nog ligt. Zoonlief wilde tv kijken :-) DVB-C gebruik ik niet; is ook niet aangesloten. Ik ga nog eens even checken. Laat nog weten als ik de oorzaak gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocka
TTV schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:40:
Had even geen mogelijkheid om verder te checken omdat de tv nog even in gebruik was via de backup-aansluiting van UPC die er nog ligt. Zoonlief wilde tv kijken :-) DVB-C gebruik ik niet; is ook niet aangesloten. Ik ga nog eens even checken. Laat nog weten als ik de oorzaak gevonden heb.
Een voordeel als UPC er dadelijk echt uit is, dat je die coaxkabel kan gebruiken om DVB-C aan te sluiten als back-up voor IPTV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschuwing: spam met virus:
Lijkt afkomstig van XMS gezien de afzender: accounting@xmsnet.nl
Gericht aan aan aantal van mijn (ongebruikte) aliassen.

Van: accounting@xmsnet.nl
Onderwerp: Fwd: Re: ACH and Wire transfers disabled.

Dear Online Account Operator,

Your ACH transactions have been
temporarily disabled.
View details

Best regards,
Security department

Nu zie ik niet in waarom XMS mij in het engels zou aanschrijven, maar er zullen genoeg argeloze XMS klanten zijn die er wel intrappen.
Als attachment een link met plaatje besmet met het UCASH virus ( zogenaamde politie virus danwel ransomware. )
Ik zet de waarschuwing toch even neer zodat je eventueel kennissen die niet op tweakers komen kan waarschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meultje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2015
Nick39 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:43:
Waarschuwing: spam met virus:
Lijkt afkomstig van XMS gezien de afzender: accounting@xmsnet.nl
Gericht aan aan aantal van mijn (ongebruikte) aliassen.

Van: accounting@xmsnet.nl
Onderwerp: Fwd: Re: ACH and Wire transfers disabled.

Dear Online Account Operator,

Your ACH transactions have been
temporarily disabled.
View details

Best regards,
Security department

Nu zie ik niet in waarom XMS mij in het engels zou aanschrijven, maar er zullen genoeg argeloze XMS klanten zijn die er wel intrappen.
Als attachment een link met plaatje besmet met het UCASH virus ( zogenaamde politie virus danwel ransomware. )
Ik zet de waarschuwing toch even neer zodat je eventueel kennissen die niet op tweakers komen kan waarschuwen.
Top, beankt voor de tip!! Ga 't meteen doorgeven aan m'n zus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
Nick39 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:43:
[...]
Waarom krijg ik dat soort mailtjes nou nooit...? Maar toch bedankt voor de waarschuwing. Ik heb mijn argeloze kennissen maar geleerd om alle mailtjes die in het Engels zijn en/of die ze niet snappen gewoon ongelezen weg te gooien... :) Veiligheid voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiber schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:50:
[...]

Waarom krijg ik dat soort mailtjes nou nooit...? Maar toch bedankt voor de waarschuwing. Ik heb mijn argeloze kennissen maar geleerd om alle mailtjes die in het Engels zijn en/of die ze niet snappen gewoon ongelezen weg te gooien... :) Veiligheid voor alles.
Precies, al heb ik geen flauw idee wat ACH transfers zouden zijn, door virusfilter van XMS totaal genegeerd,geforward door XMS naar mijn gmail en daar gelijk geblokkeerd, misschien dat iemand bij XMS accounting@xmsnet.nl ff in een blacklist kan zetten dan krijgt ook niemand ze meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is onbegonnen werk om dit hele topic door te lezen.
Waarom heet dit topic "nu nog xms"? Ik zoek een glasvezel provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:23:
U hoeft slechts naar de eerste pagina van dit deel 17 te gaan en het even te lezen.

Kort geschreven: XMS & allerlei kleinere providers zijn overgenomen door KPN en gaan verder als Telfort glas,
zie aldaar, maar voorlopig hebben we er van XMS-zijde nog niets over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTV schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:40:
Nog steeds geen oorzaak gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:23:
Omdat XMS binnenkort samen met nog een paar andere glasvezelboeren (Lijbrandt, Concepts, Kick XL, etc.) opgaat in Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:41:
[...]

Omdat XMS binnenkort samen met nog een paar andere glasvezelboeren (Lijbrandt, Concepts, Kick XL, etc.) opgaat in Telfort.
Dank u wel, dus als ik naar XMS wil moet ik wachten tot het Telfort heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:37:
[...]

U hoeft slechts naar de eerste pagina van dit deel 17 te gaan en het even te lezen.

Kort geschreven: XMS & allerlei kleinere providers zijn overgenomen door KPN en gaan verder als Telfort glas,
zie aldaar, maar voorlopig hebben we er van XMS-zijde nog niets over gehoord.
U ook bedankt voor uw antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:48:
[...]

Nee hoor. Je kan je gewoon aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
[...]
Welnee, alleen de naam verandert. En wellicht de prijzen en pakketten voor nieuwe gevallen in de toekomst. Maar als je een contract hebt dan zal dat gewoon voor die prijs geldig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Volgens mij ligt het eraan waar u woont. In sommige gebieden [postcodecheck] worden al geen nieuwe klanten meer aangenomen.
U kunt ook bij Telfort kijken die per 1 maart glas aanbiedt.
Uiteindelijk zal de naam XMS verdwijnen en opgaan in Telfort. [alleen is hierover dus zoals al geschreven, van XMS-zijde nog niets medegedeeld, maar van de zijde van KPN is dit allang bevestigd].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij Telfort kijk, is mijn woonplaats niet aanwezig.

Ik zal eens bij XMS kijken hoe dat werkt, bedankt.
Ook Fieber, waar ik nog nooit van gehoord heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janneman1965
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-08 19:22
Blijf het meer dan vreemd vinden dat XMS qua communicatie verzaakt in het gebeuren qua Telfort. Als ik momenteel mijn postcode 3825DB invul krijg ik dit.... :+

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-vdopewnWVAg/UTKWyWi1tzI/AAAAAAAACmc/XXMuxvz5ziA/s1232/telfort.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horza2011
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-06-2024
Van af gisteravond doet de glashart media app het niet meer meer mensen met dit probleem 1223 Hilversum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
Janneman1965 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 01:26:
Blijf het meer dan vreemd vinden dat XMS qua communicatie verzaakt in het gebeuren qua Telfort. Als ik momenteel mijn postcode 3825DB invul krijg ik dit.... :+

[afbeelding]
Krijg ik ook te zien, maar ook XMS is nog gewoon beschikbaar. Het lijkt mij ook niet zo gek als ze een tijdje allebei naast elkaar aangeboden worden, tot de meeste bugs bij Telfort er uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:40

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Janneman1965 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 01:26:

[afbeelding]
yup, het is nu ook hier verkrijgbaar.............

Vanaf begin maart kunt u glasvezel bij Telfort bestellen!
Gefeliciteerd, op uw adres kunt u vanaf maart een glasvezelpakket van Telfort bestellen.