Reggefiber heeft geen controlekamer. Reggefiber heeft ook geen netwerk in nederland. Alleen een heleboel kleine netwerken in alle plaatsen waar ze liggen. Jij (of UPC) hoeft alleen te zorgen dat de signalen in de CityPoP komen. Er zijn inmiddels veel partijen in Nederland die je daarmee kunnen helpen door Dark Fiber te verhuren van jouw HQ naar de cityPoP. Alleen het laatste stukje moet vaak nog worden bij gegraven, tenzij je die Dark Fiber van KPN huurt want die had er natuurlijk al 96 vezels naar toegelegd voor haar diensten. En dat je in alle PoP's die achter die CityPoP hangen apparatuur plaatst om je klanten van diensten te voorzien. Dus routers of DSLAMS of ISAMS of hoe ze ook maar genoend kunnen worden. Als het maar een apparaat is met een X aantal poorten waarop je klantaansluitingen kan patchen.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2013 @ 16:43:
[...]
Maar dan is allen het deel tussen de POP en de huisaansluiting open, of begrijp ik je verkeerd? UPC (of ik ;-) moet zelf zorgen dat de signalen vanuit hun hoofdkwartier in de POP komen, en moet dus tussen HQ en POP zelf voedende vezels laten leggen naast die van Reggefiber? Of kan UPC in de 'centrale controlekamer' van Reggefiber de UPC signalen laten inkoppelen op de voedende vezels?
De verbinding tussen citypop en pops erachter is door Reggefiber geregeld middels een ring.
@Nick: Schokkend om te lezen hoe daar bij jou is omgegaan met glasvezel nieuwbouw. Reggefiber legt al wel een paar jaar glasvezel aan in projecten van meer dan 250 woningen, ook al hebben ze de omliggende plaats nog niet verglaasd. Minder was tot op heden nog niet rendabel omdat je er wel 1 complete nieuwe PoP moet neerzetten. En die zijn best duur...
Maar ik kan melden dat nieuwbouw nu wel is ontdekt als belangrijk fenomeen. Koppeling met aansluitingen.nl, eigen nieuwbouwdesk met telefoonnummer, apart van het hoofdnummer, actieve sales, etc...
[ Voor 8% gewijzigd door Barre73 op 25-09-2013 18:13 ]
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.