Ik denk het niet. Waarom? Omdat ik nog steeds denk dat de A110 encryptie niet aan kan.
Maar daarnaast blijft het feit dat alle streams die bij KPN vandaan komen gehercodeerd zijn naar mp4.
En dat kan de A110 zeker! niet aan.
De lijst met zenders die je na 1 juli niet meer zou kunnen bekijken met een A110 is maar een hele korte.
De zender die dus nog wel te bekijken blijven komen dus volgens mij niet bij KPN vandaan, aangezien KPN alles dus naar mp4 omzet.
Tuurlijk zal na verloop van tijd alles wel naar de KPN streams over gaan en dus vermoedelijk gehercodeerd worden naar mp4 met een encryptie saus er overheen.
Tenzij men dit gaat doordrukken...
http://www.totaaltv.nl/ni...naal_voor_aanbieders.html
Wat ik daar namelijk lees is:
Het is de pakketaanbieder niet toegestaan een deel van het signaal te blokkeren, te bewerken of te vervangen.
Wat volgens mij idd inhoud dat er dus ook NIET encrypted mag worden, tenzij het dus encrypted bij de "bron" vandaan komt.
En dat zou dus overigens ook betekenen dat KPN niet alles meer mag hercoderen naar mpeg4.
Beiden vallen volgens mij namelijk onder het kopje "bewerken van het signaal".
Dan voorzie ik nog veel problemen als ze een 12,5Mb HD stream over xDSL moeten gaan verzorgen. Om het over Digitenne dan nog maar niet te hebben

.
.
kegeltje26 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 02:27:
Kunnen de IPTV streams die nu de Amino ingaan, al door een mediacenter verwerkt worden?
Met MediaPortal, WinMC of TVHeadend op Linux? Of nog teveel decodeerissues?
Dan kan ik eindelijk PVR mogelijkheden toevoegen

Dat kan al, mits je in een WGDO gebied zit.
[
Voor 13% gewijzigd door
Thasaidon op 20-06-2013 09:26
]