Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 414.428 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Kan je me vertellen welke boxen dit zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arthur-M. schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:43:
Dat ziet er echt mooi uit, waarom is je MBP eigenlijk dichtgeklapt? Als je hem opent heb je nog meer schermruimte! ;)
Thanks! Ik klap hem meestal open vooral tijdens huiswerk etc, maar was even aan het opruimen en had hem daarom even dichtgeklapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Nieuwe monitor dus even een nieuw plaatje. Niet al te beste kwaliteit foto maar heb geen betere camera.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/fbx8vl.jpg

MBA 2011 11"
LG IPS237L
iPhone 4S
iPad 3

[ Voor 27% gewijzigd door Alsatian op 10-03-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ramquin schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:12:
[...]

Kan je me vertellen welke boxen dit zijn? :)
M-Audio Studiophile AV40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

(jarig!)
Wat is dat toch met dit topic en mensen die zich verontschuldigen om hun fotokwaliteit.....
En meestal zien de foto's er dan nog gewoon goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsatian schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:02:
Nieuwe monitor dus even een nieuw plaatje. Niet al te beste kwaliteit foto maar heb geen betere camera.

[afbeelding]

MBA 2011 11"
LG IPS237L
iPhone 4S
iPad 3
Grappig dat je op alle iDevices dezelfde wallpaper hebt..... Is dat een Applefanding want ik heb dat ook.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Enigszins offtopic.. Iemand ervaring met de Just Mobile AluRack, en zo ja, werkt dat een beetje? Ik heb hier een Ikea Galant bureau en "zit" aan de ronde kant. Ben aan het bedenken hoe ik m'n rMBP het beste kwijt kan icm een 27" TB Display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Grappig dat je op alle iDevices dezelfde wallpaper hebt..... Is dat een Applefanding want ik heb dat ook.....
Heb het de ene keer wel en de andere keer niet. En voor de foto is het wel grappig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
Ook enigszins off topic,

Ik heb het volgende: ik heb een mac mini en gebruik deze als media center die onder mijn televisie staat. Nu ben ik dat blikkerige geluid van de televisie een beetje zat en dacht ik eraan om het setje van Bowers & Wilkins eronder te zetten. (ik lees namelijk alleen maar goede reviews en het design is prachtig. Nu is alleen de vraag. Geeft dit setje wel voldoende geluid om de 'film-ervaring' te geven. Ik zit een meter of 4 van mijn televisie. Graag hoor ik jullie mening hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:54
Nou Willem, dat is wel heel erg offtopic, als in; dat heeft helemaal niets hiermee te maken haha.
Ik denk dat reviews je daar het beste beeld van kunnen geven en die heb je al doorgelezen. Het gaat er allicht op vooruit ten opzichte van het geluid uit je tv :).

Plaats anders een fotootje van je set-up, altijd leuk om te zien

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Laatst online: 12-09 09:45
willem1509 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:00:
Ook enigszins off topic,

Ik heb het volgende: ik heb een mac mini en gebruik deze als media center die onder mijn televisie staat. Nu ben ik dat blikkerige geluid van de televisie een beetje zat en dacht ik eraan om het setje van Bowers & Wilkins eronder te zetten. (ik lees namelijk alleen maar goede reviews en het design is prachtig. Nu is alleen de vraag. Geeft dit setje wel voldoende geluid om de 'film-ervaring' te geven. Ik zit een meter of 4 van mijn televisie. Graag hoor ik jullie mening hierover.
Tja een B&W setje a la zuilspeakers klinken prachtig voor films ja. Als je doelt op een setje MM-1's of bijvoorbeeld de Zeppelin of A5/A7 zou ik het persoonlijk niet aanraden :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Laatst online: 18-08 22:49
Bloemstukje schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:50:
[...]

Tja een B&W setje a la zuilspeakers klinken prachtig voor films ja. Als je doelt op een setje MM-1's of bijvoorbeeld de Zeppelin of A5/A7 zou ik het persoonlijk niet aanraden :).
Yeah ik bedoelde de MM1 set. Ik zal vanavond even een foto maken van m'n set-up. :) Altijd leuk om naar andere opstellingen te kijken, maar wel net zo leuk om je eigen opstelling te laten zien:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Laatst online: 12-09 09:45
willem1509 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:15:
[...]

Yeah ik bedoelde de MM1 set. Ik zal vanavond even een foto maken van m'n set-up. :) Altijd leuk om naar andere opstellingen te kijken, maar wel net zo leuk om je eigen opstelling te laten zien:)
Ik zou persoonlijk de MM-1 niet gebruiken voor de TV. Heb ze zelf bij m'n iMac staan en er komt meer dan prima geluid uit. Maar om ze als TV speaker te gebruiken.. nee persoonlijk zou ik dat niet doen. Dan zou ik (voor het hetzelfde geld om en nabij) eerder een Zeppelin gebruiken hiervoor.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konijntje11
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 17:18
Na lange tijd altijd alle updates in dit topic nauwkeurig te volgend, dacht ik is het ook mijn beurt eens mijn setup te delen. Heb nu nog alles onder een stapelbed gepropt op me studentenkamer, maar hoop het snel eens naar me eigen stekkie te kunnen verhuizen.

Ik probeer me bureau waarop me pc staat altijd zo leeg mogelijk te houden.
Wat jullie niet zien zijn de twee mMalm kasten die links van mij staan die dienen als een soort van tweede "rommel" bureau. Heb zo veel mogelijk van mijn aansluitingen via mijn thunderbolt scherm lopen, zodat ik bij aankomst alleen mijn power en thunderbolt hoef aan te sluiten en "I am back in business"

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/6204458/apple_tweakers_13_maart_preview.jpg

Wat zie je:
- Apple Thunderbolt Display (27 inch)
- Apple LED Cinema Display(27 inch)
- Ipad mini 32GB 3G
- External hardisk 2TB (USB 3)
- Bang en Olufsen Beolab 4
- Apple macbook Air 13 inch eind 2012 (Met een zwarte hardcover als bescherming voor onderweg)
- Apple keyboard
- Apple trackpad
- Apple magic mouse

Wat je niet ziet:
- Argon DAC1 D/A converter
- LaCie eSATA Hub
- Sennheiser HD 25-1 II
- Iphone 5 (Foto mee genomen)
- Mac mini I7 eind 2012
- Najah en genoeg andere dingen zoals printer enz enz, maar niet nodig om te vermelden.

Ben zelf nog opzoek naar een mooie koptelefoon houder en toch iets van een spacer om mijn macbook air een wat betere air flow te geven.

Hoop hiermee een leuke bijdragen te maken aan dit "show" topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:03
Hele mooie set-up als student!

Dit is een zeer mooie koptelefoon houder
http://www.just-mobile.eu/all/headstand.html

[ Voor 16% gewijzigd door Tim0252 op 12-03-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
konijntje11 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:42:
Na lange tijd altijd alle updates in dit topic nauwkeurig te volgend, dacht ik is het ook mijn beurt eens mijn setup te delen. Heb nu nog alles onder een stapelbed gepropt op me studentenkamer, maar hoop het snel eens naar me eigen stekkie te kunnen verhuizen.

Ik probeer me bureau waarop me pc staat altijd zo leeg mogelijk te houden.
Wat jullie niet zien zijn de twee mMalm kasten die links van mij staan die dienen als een soort van tweede "rommel" bureau. Heb zo veel mogelijk van mijn aansluitingen via mijn thunderbolt scherm lopen, zodat ik bij aankomst alleen mijn power en thunderbolt hoef aan te sluiten en "I am back in business"

[afbeelding]

Wat zie je:
- Ipad mini 32GB 3G
- Apple macbook Air 13 inch eind 2012 (Met een zwarte hardcover als bescherming voor onderweg)
- Apple keyboard
- Apple trackpad
- Apple magic mouse

Wat je niet ziet:
- LaCie eSATA Hub
- Sennheiser HD 25-1 II
- Mac mini I7 eind 2012
- Najah en genoeg andere dingen zoals printer enz enz, maar niet nodig om te vermelden.

Ben zelf nog opzoek naar een mooie koptelefoon houder en toch iets van een spacer om mijn macbook air een wat betere air flow te geven.

Seriously goed voorziene student.
Enig kind en rijke ouders ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaemonAngel schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:09:
[...]

Seriously goed voorziene student.
Enig kind en rijke ouders ? :D
Dat hoeft toch niet per se. Een student die elk weekend wat gaat werken verdient ook een leuk bedrag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:10:
[...]

Dat hoeft toch niet per se. Een student die elk weekend wat gaat werken verdient ook een leuk bedrag ;)
Ruw geschat staat er voor 6000 euro op die bureau.
Ik weet niet waar je dan werkt hoor, mareu :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:18

RnB

Hij zegt dat ie NU NOG alles onder zijn bedje heeft, maar dat wil ie snel in zijn eigen stekkie gooien. Dus hij kan ook al afgestudeerd zijn en full time aan het werk zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
RnB schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:16:
Hij zegt dat ie NU NOG alles onder zijn bedje heeft, maar dat wil ie snel in zijn eigen stekkie gooien. Dus hij kan ook al afgestudeerd zijn en full time aan het werk zijn. ;)
Mwa, unlikely :p
Maar misschien reageert hij nog xD Nu ben ik benieuwd wie gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
DaemonAngel schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:23:
[...]

Mwa, unlikely :p
Maar misschien reageert hij nog xD Nu ben ik benieuwd wie gelijk heeft.
Denk ik wel meer als 20 mensen ken die nog in de 20 zijn en thuis wonen en niks hoeven te betalen behalve hun eigen ziektekosten en studeren en ernaast werken, en een PC / Mac / HT Room van hier tot tokio hebben.

Denk niet het zo vreemd is ;), hardwerkende mensen vind je ook onder de student !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:17
Die zinloze discussie dat een student zich zoiets niet kan veroorloven |:(

Studenten kunnen toch ook gewoon part-time werken? Als je verder niet veel vaste lasten hebt heb je dat binnen een paar maanden bij elkaar lijkt me. Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Ken studenten die er elk weekend 100 euro aan drank doorheen jagen. Spaar dat een paar maanden en je kunt een leuke set-up neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00

Wat zie je:
- Ipad mini 32GB 3G
- Apple keyboard
- Apple trackpad
- Apple magic mouse

Wat je niet ziet:
- LaCie eSATA Hub
- Sennheiser HD 25-1 II
- Mac mini I7 eind 2012
Zeer mooie set! :) Waar gebruik je het voornamelijk voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:08
Wat ik me vooral afvraag, kan je de mini-displayport daisy chainen aan de thunderbolt port van een thunderbolt display of een ander thunderbolt device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konijntje11
Tim0252 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:05:
Hele mooie set-up als student!

Dit is een zeer mooie koptelefoon houder
http://www.just-mobile.eu/all/headstand.html
Die had ik zelf ook op het oog. Zat dan ook te kijken naar de "Just Mobile Cooling Bar", maar 30 euro voor een stukje aluminium vind ik ook weer vergaan.

@DaemonAngel, @Rubinski, @DaemonAngel, @RnB, @Mektheb, @Brm-G
Ik ben zelfstandige, heb dus voor alle spullen keihard gewerkt en zelf verdient.

@Arthur-M
Ik gebruik vooral de dubbel screen setup voor programmeren. Wel handig om code en resultaat naast elkaar te hebben. Misschien is dan inderdaad 2 keer 27 inch een beetje teveel van het goede, maar jah goed gereedschap is het halve werk. :P

@sweebee
Het is inderdaad zo dat je niet direct een "Displayport" device aan een apple thunderbolt display kan hangen. Hiervoor heb ik er dus ook een andere "thunderbolt" device tussen zitten. De "LaCie eSATA Hub" was op dat moment de "goedkoopste" oplossing en kon ik gelijk me oude eSATA devices nog eens gebruiken.
Weet had ook direct twee thunderbolt display's kunnen kopen, maar in het begin kon ik dat display dan nog wel eens op me oude "windows" bak gebruiken. Alleen deze gebruik ik sinds een paar jaar al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaemonAngel schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:11:
[...]

Ruw geschat staat er voor 6000 euro op die bureau.
Ik weet niet waar je dan werkt hoor, mareu :p.
Ik werk doe 2 dagen per week een vakantiejob. Daarnaast sta ik elke vakantie te werken. Aan 6000 euro kom je zo nog redelijk snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 18:08
@konijntje11
Het is inderdaad zo dat je niet direct een "Displayport" device aan een apple thunderbolt display kan hangen. Hiervoor heb ik er dus ook een andere "thunderbolt" device tussen zitten. De "LaCie eSATA Hub" was op dat moment de "goedkoopste" oplossing en kon ik gelijk me oude eSATA devices nog eens gebruiken.
Weet had ook direct twee thunderbolt display's kunnen kopen, maar in het begin kon ik dat display dan nog wel eens op me oude "windows" bak gebruiken. Alleen deze gebruik ik sinds een paar jaar al niet meer.
Hoe heb je dat gedaan dan die hub heeft toch maar 2 thunderbolt aansluitingen?
Hoe heb je dat dan gedaan? Macbook > LaCie > Thunderbold dan zijn de 2 poorten toch al bezet? of heb je je cinema display op wat anders hangen?

Sorry thunderbolt scherm heeft natuurlijk ook nog een thunderbolt.

[ Voor 4% gewijzigd door Kavaa op 12-03-2013 21:48 ]

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konijntje11
djkavaa schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:46:
@konijntje11

[...]

Hoe heb je dat gedaan dan die hub heeft toch maar 2 thunderbolt aansluitingen?
Hoe heb je dat dan gedaan? Macbook > LaCie > Thunderbold dan zijn de 2 poorten toch al bezet? of heb je je cinema display op wat anders hangen?

Sorry thunderbolt scherm heeft natuurlijk ook nog een thunderbolt.
Het is idd mac -> thunderbolt scherm -> hub -> cinema display port scherm.

Ik kan hierdoor idd geen thunderbolt meer daisy chainen vanuit me cinema display scherm. Maar denk dat dit gewoon in plaats van of tussen me hub kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Understatement of the year :)
Epic setup dit, zo twee Thunderbolt displays naast elkaar is toch echt wel een tweaker-waardige setup.
Hulde kerel, en zeker omdat je er zelf (keihard) voor gewerkt hebt d:)b

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
konijntje11 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:59:
[...]

Die had ik zelf ook op het oog. Zat dan ook te kijken naar de "Just Mobile Cooling Bar", maar 30 euro voor een stukje aluminium vind ik ook weer vergaan.

Ik ben zelfstandige, heb dus voor alle spullen keihard gewerkt en zelf verdient.

@Arthur-M
Ik gebruik vooral de dubbel screen setup voor programmeren. Wel handig om code en resultaat naast elkaar te hebben. Misschien is dan inderdaad 2 keer 27 inch een beetje teveel van het goede, maar jah goed gereedschap is het halve werk. :P

@sweebee
Nice man, proficiat dan :-). Echt wel een knappe set-up.

(in België mag je niet meer in een studentekamer wonen als je niet meer studeert, vandaar de veronderstelling dat u nog studeerde).

Het is dus toch geen student :p

To be honest heb ik toen ik student was ook een auto gekocht, ik werkte toen ook in het weekend en in de week 's avonds en in de vakantie en dan spaar je inderdaad op een (paar) jaar dit bedrag bijeen.

De mensen die het over een maand hebben om dit bedrag te sparen als student zijn toevallig vrouwen die er lucratieve studentenjobs op nahouden ? xD - stond in de P-magazine- (België)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

konijntje11 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:59:
[...]

@Arthur-M

@sweebee
Hoe verloopt het aansturen van de twee schermen met de MBA? Heb je last van lag of verloopt alles vloeiend? Ik ben nl. van plan om een rMBP 13" late 2012 aan te schaffen i.c.m. een 27" TBD en vraag me af of de geïntegreerde grafische kaart het allemaal wel kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:10:
[...]

Hoe verloopt het aansturen van de twee schermen met de MBA? Heb je last van lag of verloopt alles vloeiend? Ik ben nl. van plan om een rMBP 13" late 2012 aan te schaffen i.c.m. een 27" TBD en vraag me af of de geïntegreerde grafische kaart het allemaal wel kan trekken.
Daar heb ik onlangs een topic over geopend: [Macbook Pro 13" Retina] Lag in Safari?

Edit: ik zie net dat je daar al in gereageerd hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konijntje11
DaemonAngel schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:51:
[...]

Nice man, proficiat dan :-). Echt wel een knappe set-up.

(in België mag je niet meer in een studentekamer wonen als je niet meer studeert, vandaar de veronderstelling dat u nog studeerde).

Het is dus toch geen student :p

To be honest heb ik toen ik student was ook een auto gekocht, ik werkte toen ook in het weekend en in de week 's avonds en in de vakantie en dan spaar je inderdaad op een (paar) jaar dit bedrag bijeen.

De mensen die het over een maand hebben om dit bedrag te sparen als student zijn toevallig vrouwen die er lucratieve studentenjobs op nahouden ? xD - stond in de P-magazine- (België)
Het laatste stukje off-topic voor mij: Heb het net verkeerd verwoord. Ik studeer momenteel nog! Alleen daarnaast werk ik als zelfstandige! Maar merendeel van mij tijd gaat naar me studie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:56:
[...]

Daar heb ik onlangs een topic over geopend: [Macbook Pro 13" Retina] Lag in Safari?

Edit: ik zie net dat je daar al in gereageerd hebt.
Klopt ja. Maar ik zag zijn setup met twee 27"-schermen en ik wou graag zijn ervaring daarmee weten. Indien het bij hem vloeiend loopt, zal dit met een rMBP 13" ook wel vloeiend verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konijntje11
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:32:
[...]

Klopt ja. Maar ik zag zijn setup met twee 27"-schermen en ik wou graag zijn ervaring daarmee weten. Indien het bij hem vloeiend loopt, zal dit met een rMBP 13" ook wel vloeiend verlopen.
Uhm ik moet zeggen dat ik voor me "gevoel" geen lag ervaar en dus alles vloeiend verloopt. Kan gewoon fatsoenlijk Photoshoppen, Films(1080p) kijken en andere basic dingen doen. Speel eigenlijk geen spellen op me mac, dus daarover kan ik niks zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

konijntje11 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:04:
[...]

Uhm ik moet zeggen dat ik voor me "gevoel" geen lag ervaar en dus alles vloeiend verloopt. Kan gewoon fatsoenlijk Photoshoppen, Films(1080p) kijken en andere basic dingen doen. Speel eigenlijk geen spellen op me mac, dus daarover kan ik niks zeggen.
Dus tijdens het scrollen in webpagina´s verloopt ook alles vloeiend? Geen hakkelend of stotterende weergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb hetzelfde probleem met mijn MacBook Pro 15'' Retina (2880x1800, upscaled naar 3840x2160).
Telkens als ik scroll met Safari heb ik last van lag, terwijl bij inzoomen Safari soms nog crasht ook.

Echter, als ik van mijn Intel 4000HD overschakel naar de Nvidia 650M videokaart, dan heb ik helemaal geen last van lag bij het scrollen. Echter is mijn batterij dan weer sneller leeg, dus wat dat betreft ben ik blij als de nieuwe generatie MacBook's in de winkel ligt.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
iApp schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:01:
Ik heb hetzelfde probleem met mijn MacBook Pro 15'' Retina (2880x1800, upscaled naar 3840x2160).
Telkens als ik scroll met Safari heb ik last van lag, terwijl bij inzoomen Safari soms nog crasht ook.

Echter, als ik van mijn Intel 4000HD overschakel naar de Nvidia 650M videokaart, dan heb ik helemaal geen last van lag bij het scrollen. Echter is mijn batterij dan weer sneller leeg, dus wat dat betreft ben ik blij als de nieuwe generatie MacBook's in de winkel ligt.
Wajooooo, ik ben benieuwd naar een foto van je setup; 3840x2160 is niet misselijk. Een van de eerste met een 4K monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

konijntje11 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:04:
[...]

Ik vind dat je een toffe setup hebt, en ik vind het prachtig dat je het als zelfstandige bij elkaar verdient. Niet iedereen krijgt dat voor elkaar.

Maar... doe jezelf en de mensen om je heen een lol en leer het verschil tussen het wederkerend voornaamwoord 'me' en het bezittelijk voornaamwoord 'mijn'. Dat maakt je posts om te beginnen een stuk beter leesbaar, en zorgt er ook voor dat je -om het bot te zeggen- niet overkomt als een luie puber met een 2 voor Nederlands. ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homemix25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 21:28
wat opgeruimd en een macbook dus mag eindelijk posten na lange tijd plezierig meelezen! Macbook vorig jaar zomer aangeschaft. Is een macbook pro begin 201115 inch i7 2ghz met 8 gb ram en 6490. Is naderhand een 256gb samsung 840 ssd ingekomen. Kan me niet voorstellen dat ik het zonder had moeten doen. Mac wordt gebruikt voor opleiding( mem) en het bekende huis, tuin en keuken gebruik.

Non mac:
benq 24 monitor
samsung 32 inch led tv
jbl surround
pc met amd phenom II 940 @ stock en 6950 1gb.
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/f8vlm6f8phcyg0o/2013-03-13%2019.23.21.jpg
https://www.dropbox.com/s...2013-03-13%2018.58.18.jpg
https://www.dropbox.com/s...2013-03-13%2019.23.21.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/fpuo1ywc9y760wp/2013-03-13%2018.58.18.jpg
edit: kan iemand mij helpen? plaatjes staan in de shared folder van dropbox maar toch werken ze niet.

[ Voor 15% gewijzigd door homemix25 op 13-03-2013 20:12 ]

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
Whieee schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:57:
[...]

Ik vind dat je een toffe setup hebt, en ik vind het prachtig dat je het als zelfstandige bij elkaar verdient. Niet iedereen krijgt dat voor elkaar.

Maar... doe jezelf en de mensen om je heen een lol en leer het verschil tussen het wederkerend voornaamwoord 'me' en het bezittelijk voornaamwoord 'mijn'. Dat maakt je posts om te beginnen een stuk beter leesbaar, en zorgt er ook voor dat je -om het bot te zeggen- niet overkomt als een luie puber met een 2 voor Nederlands. ;)
offtopic:
Ik heb helaas ook altijd de behoefte om mensen daarin te verbeteren. Me/mij/mn/mijn maar nog hatelijker vind ik naar/na, hoeveel mensen dat wel niet fout doen. Het klinkt ook gewoon niet
homemix25 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:54:
wat opgeruimd en een macbook dus mag eindelijk posten na lange tijd plezierig meelezen! Macbook vorig jaar zomer aangeschaft. Is een macbook pro begin 201115 inch i7 2ghz met 8 gb ram en 6490. Is naderhand een 256gb samsung 840 ssd ingekomen. Kan me niet voorstellen dat ik het zonder had moeten doen. Mac wordt gebruikt voor opleiding( mem) en het bekende huis, tuin en keuken gebruik.

Non mac:
benq 24 monitor
samsung 32 inch led tv
jbl surround
pc met amd phenom II 940 @ stock en 6950 1gb.
[afbeelding]
https://www.dropbox.com/s...2013-03-13%2018.58.18.jpg
https://www.dropbox.com/s...2013-03-13%2019.23.21.jpg
[afbeelding]
edit: kan iemand mij helpen? plaatjes staan in de shared folder van dropbox maar toch werken ze niet.
Niet met [ url] [ /url] maar met [ img] www.dropbox.com/plaatje.jpg [ /img]

[ Voor 26% gewijzigd door bokkow op 13-03-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

bokkow schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:25:
[...]

Wajooooo, ik ben benieuwd naar een foto van je setup; 3840x2160 is niet misselijk. Een van de eerste met een 4K monitor?
Dat is gewoon de ''looks like 1920x1200'' scaling in de display settings van de rMBP 15''. Omdat ie alles HiDPI weergeeft, wordt de upscaling die op de achtergrond plaatsvind 3840x2160. Daar zie je echter niks van, alleen dat je dus meer werkruimte hebt dan de native resolutie (''looks like 1440x900'' oftewel 2880x1800).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
RnB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:54:
[...]

Dat is gewoon de ''looks like 1920x1200'' scaling in de display settings van de rMBP 15''. Omdat ie alles HiDPI weergeeft, wordt de upscaling die op de achtergrond plaatsvind 3840x2160. Daar zie je echter niks van, alleen dat je dus meer werkruimte hebt dan de native resolutie (''looks like 1440x900'' oftewel 2880x1800).
Hmmmm, niet helemaal waar, het zijn nog steeds 2880 x 1800 pixels maar dan ipv 1 op 2 pixels, 1 op 1,5 weergave. Als je een printscreen maakt dan is deze ook 2880 x 1800 onafhankelijk van welke "looks like" resolutie je instelt, er worden er niet meer gerendered dan dat er aanwezig zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door bokkow op 13-03-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Nope, dat is onzin. Er word wel degelijk geupscaled naar een hogere resolutie dan de 2880x1800, dat is dus ook te zien bij een printscreen. Zoek het maar op, Anandtech heeft daar oa een leuk artikeltje over.
Ik spreek echter uit ervaring. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-07 14:37
Van deze windows setup naar onderstaande Apple setup :*)
Klik is vergroten
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/31622p5.jpg

Mijn nieuwe apple setup, met zojuist opgehaalde imac 27'' late 2012 CTO _/-\o_
Klik is vergroten
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/33z72fn.jpg
Klik is vergroten
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/24fk2nt.jpg

Wat is er allemaal te zien

- Imac 27'' late 2012: 3,4GHz i7 Quad Core, 1tb Fusion Drive, 16gb RAM & Geforce 680MX 2gb
- Macbook Air 13'' mid 2012: 1,8GHz i5 dual core, 128gb SSD, 4gb RAM & HD4000
- Logitech Z2300 2.1 Speakerset
- Raindesign Mstand
- Magic Trackpad
- Wired Keyboard
- Logitech Performance MX
- Steelseries muismat
- Western Digital Elements 1tb usb 3.0

Niet te zien

- Iphone 4S 16gb (foto's mee geschoten)

Bij Ikea onderstaande lamp nog kopen en dan ben ik weer klaar voor de komende jaren.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90029221/

[ Voor 3% gewijzigd door Bassie90 op 14-03-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Wat een enorme verbetering! Mooie setup zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Oude set was ook niks mis mee :), al moet ik wel zeggen dit allu geweld beter is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Lekkere vooruitgang. Mooie stoel ook :) .

Mijn setup, niet heel veel veranderd. Is een iPad Mini bij gekomen en ik heb mijn Macbook voorzien van een SSD :) Zou wel graag een ander bureau willen. Om gek van te worden al die krassen, vettigheid en stof :9

Afbeeldingslocatie: https://dump.partyflock.nl/8874/IMG_4589.JPG

iPad Mini 16GB Black
Macbook Pro Early 2011 2.7 i7 8GB 128GB SSD

En net even mijn mooie Superdrive van €11,- in elkaar gezet :P
Afbeeldingslocatie: https://dump.partyflock.nl/8872/IMG_4604.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door Richard! op 14-03-2013 23:34 ]

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homemix25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 21:28
@bassie90 mooi clean bureau is het altijd zo? ben wel benieuwd wat de reden van overgang is.

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacks0nxD
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-09 07:44
Richard! schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:42:
***knip***

En net even mijn mooie Superdrive van €11,- in elkaar gezet :P
[afbeelding]
Mind to share how? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ootz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06-2021
Werkt dat wel een beetje?
Heb onlangs een ander model besteld maar de drive zelf werd niet gevonden, niet in osx, en ook niet in windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
ootz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:12:
[...]

Heb onlangs een ander model besteld maar de drive zelf werd niet gevonden, niet in osx, en ook niet in windows?
De drive zit er niet in. Dat is toch gewoon voor de drive uit je optibay in te steken, of vergis ik me?

Als je bv je SSD op je HD plaats steekt, je HD naar de optibay en dan kan de optibay naar zoiets. Dat is toch hetgeen ik van plan ben, dus ik ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook al een tijdje en werkt prima zowel in OSX als Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
RnB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:56:
Nope, dat is onzin. Er word wel degelijk geupscaled naar een hogere resolutie dan de 2880x1800, dat is dus ook te zien bij een printscreen. Zoek het maar op, Anandtech heeft daar oa een leuk artikeltje over.
Ik spreek echter uit ervaring. ;)
Mijn welgemeende excuses dan,

Ik vond dit:
Even at the non-integer scaled 1680 x 1050 setting, the Retina Display looks a lot better than last year's high-res panel. It looks like Apple actually renders the screen at twice the selected resolution before scaling it to fit the 2880 x 1800 panel (in other words, at 1920 x 1200 Apple is rendering everything at 3840 x 2400 (!) before scaling - this is likely where the perf impact is seen, but I'm trying to find a way to quantify that now). Everything just looks better. I also appreciate how quick it is to switch between resolutions on OS X. When I'm doing a lot of work I prefer the 1920 x 1200 setting, but if I'm in content consumption mode I find myself happier at 1440 x 900 or 1680 x 1050.
Maar dat quantify duidt er dus blijkbaar wel op dat er twijfel over is echter laat een screenshot wel zien dat de daadwerkelijke resolutie 3840x2400 is. Interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
ootz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:12:
[...]

Heb hem aangesloten en Disk Utility ziet de drive gewoon dus ja. En dit is alleen de behuizing, hier zit de superdrive van m'n mbp in.

Kan zijn dat jou sata conenctor kapot is ofzo, die dingen zijn kwalitatief niet om over naar huis te schrijven.

[ Voor 12% gewijzigd door Richard! op 15-03-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:15
@bassie90: zoals Richard al zei, een mooie stoel! Mag ik vragen waar die vandaan komt?
Mooi spul ook verder, en de MX performance zie ik. Ben je er tevreden over? Beetje te vergelijken met de mx518 als je dat toevallig weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

RnB schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:54:
[...]

Om even een voorbeeld te geven heb ik een printscreen van een Tweakers nieuwsbericht gemaakt, bekijk 'm hier. (Niet geschikt voor mensen met datalimieten :Y) )

Btw, het is upscaled naar 3840x2400 pixels, niet 3840x2160. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Mag ik vragen waar je dat bureau vandaan hebt? Ik ben ook op zoek naar een soortgelijk soort bureau. En hoe heette die stoelen ook alweer?

Prachtige werkplek :)

[ Voor 3% gewijzigd door Richard! op 15-03-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:42
Very interesting; hoe heb je dat gedaan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

bokkow schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:06:
[...]

Mijn welgemeende excuses dan,

Ik vond dit:

[...]

Maar dat quantify duidt er dus blijkbaar wel op dat er twijfel over is echter laat een screenshot wel zien dat de daadwerkelijke resolutie 3840x2400 is. Interessant
Er is twijfel over het feit of de performance impact door het up- en downscalen komt, niet of er daadwerkelijk gescaled word. Want er word wel degelijk gescaled zoals je kunt lezen in je quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
RnB schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:20:
[...]

Er is twijfel over het feit of de performance impact door het up- en downscalen komt, niet of er daadwerkelijk gescaled word. Want er word wel degelijk gescaled zoals je kunt lezen in je quote.
Wederom moet ik je gelijk geven en dat doe ik niet graag kan ik je vertellen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Zullen we nu weer foto's van Macs gaan posten en de discussie over het wel of niet scalen op de rMBP bewaren voor een topic waar deze wel relevant is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Whieee schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:15:
Zullen we nu weer foto's van Macs gaan posten en de discussie over het wel of niet scalen op de rMBP bewaren voor een topic waar deze wel relevant is? :)
Misschien zou iemand een topic kunnen aanmaken en dat jij de berichten dan overplaatst? :)
Ik vind de discussie nog wel relevant genoeg om uit te voeren in een apart topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

offtopic:
Nee joh, dat is geen topic waard. Het is een feit dat ie scaled, daar is geen discussie voor nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
RnB schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 20:29:
offtopic:
Nee joh, dat is geen topic waard. Het is een feit dat ie scaled, daar is geen discussie voor nodig. ;)
offtopic:
Ja ja nu weten we het wel, jij had gelijk.

Hier een foto van hoe mijn bureau er gemiddeld uitziet in plaats van opgeruimd :)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/30218151/Picdump/IMG_4944.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zynamite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-08-2024
Het blijft een mooie computer die iMac g4 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-07 14:37
homemix25 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:25:
@bassie90 mooi clean bureau is het altijd zo? ben wel benieuwd wat de reden van overgang is.
Voor de foto had ik even wat papieren opgeruimd maar ik probeer m'n bureau wel altijd lekker clean te houden, af en toe liggen er wat school boeken/papieren maar meer ook niet.

Ben overgestapt omdat ik 2 jaar geleden een MBP heb gekocht en ik het besturingssysteem veel fijner vond werken, en omdat ik de imac met een leuke korting kon aanschaffen ben ik helemaal overgestapt. :)
remzor schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:38:
@bassie90: zoals Richard al zei, een mooie stoel! Mag ik vragen waar die vandaan komt?
Mooi spul ook verder, en de MX performance zie ik. Ben je er tevreden over? Beetje te vergelijken met de mx518 als je dat toevallig weet?
Bedankt! De stoel komt van Leen Bakker en is onderstaand model. Ben er erg tevreden over omdat je de zitting van voor naar achter kan kantelen en op elk moment kan vast zetten. Bij de meeste stoelen is dit trapsgewijs.

http://www.leenbakker.nl/...11200132/bureaustoel_john

Ja de MX performance werkt super lekker icm OS X. Doormiddel van logitech control center en bettertouchtool heb ik alle knoppen op de muis naar eigen wens ingesteld. Zo kan ik launchpad openen of als ik het scroll wiel naar rechts of naar links druk dan wissel ik van bureaubladen/schermvullende programma's. Ik kan hem iedereen aanraden die een lekkere muis zoekt! :9~

Wat betreft de mx518, voor de MX performance heb ik de logitech G5 gehad. Deze muis is vrijwel identiek aan de mx518 en vond ik erg lekker werken maar de MX performance is wel een klasse beter wat betreft ergonomie en mogelijkheden (hoeveelheid knoppen). De mx518 kan bijvoorbeeld ook niet het scroll wiel kantelen om maar iets te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:15
Bedankt voor je antwoorden Bassie90!
Ik ben zojuist nog naar de Leen Bakker geweest en heb daar enkele stoelen uitgeprobeerd. Ook de John, maar op de een of andere manier werkte het leuning kantelen niet. Zal vast aan het showmodel liggen.. Van de rest was ik nog niet helemaal overtuigd dus ik wacht nog wel even (de iMac is toch nog niet geleverd) ;-)

De MX performance lijkt me een goede optie inderdaad, hij ziet er wel wat groter/robuuster uit dan de mx518, vandaar dat ik naar de vergelijking vroeg.
Maargoed (ontopic), al met al heb je een leuke werkplek :)

Edit: de bureaustoel heb ik al (John), nu de iMac nog!

[ Voor 4% gewijzigd door remzor op 24-03-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mac hoekje, wordt vooral gebruikt om vanaf de bank filmp te kijken muziek te luisteren *O*

Afbeeldingslocatie: http://img823.imageshack.us/img823/4175/imag0707s.jpg

Wat je ziet:
Macbook pro late 2011 i5 met ssd
Harman Kardon PM655 Vxi stereo versterker
Technics sb-r3 speakers
Life 42inch plasma.

Wat je niet ziet:
Lenovo bluetooth mini keynoard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjeterinfo
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:32
Als vervanging voor de recent overleden MSI netbook:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11054490/thumb_24-03-13.jpg

Instap Macbook pro 2012, prima aanvulling voor mijn Mini en iMac.

iMac setup zolder. iMac21 2.7 8GB 2011, daarnaast Dell van mijn werk aan Dell U2412M.
Onder het buro nog een HP N40L.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11054490/Afbeelding.jpg

MacMini 2.5 8GB 2011 als mediacenter XBMC en server. Daarbij een squeezebox classic en een airport extreme. Tv is een Samsung UE 55D7000.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11054490/Afbeelding1.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door pjeterinfo op 24-03-2013 17:12 ]

intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
pjeterinfo schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:34:

[afbeelding]

Zou je misschien je setup van je andere mac's willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Zo, na lange tijd van afwezigheid in het topic met eigen foto's (laatste aanschaf was een Macbook Pro 2009) is het tijd voor een update. Ondertussen een nieuw huis, nieuwe werkplek, nieuwe Macbook Pro...

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img24/7962/fotoegd.jpg

Je ziet:
- Macbook Pro 13" (Aanbieding vorige week bij Dixons) met upgrade naar 256GB SSD (Samsung 840 Pro) en 8GB RAM (Kingston HyperX)
- Rain Design mStand
- Toetsenbord en Magic Trackpad
- Dell U2412m
- Teufel Concept B 200 (meest geweldige desktopgeluid, tenzij je echt professioneel spul aan gaat schaffen)

Wat je niet ziet:
- Airport Extreme
- Airport Express
- Synology D212j (o.a. voor Time Machine)
- iPhone 5 (daar is de foto mee gemaakt)

Natuurlijk al long-time Apple-user, maar wederom weer compleet blown away door de performance van de Macbook (zie ook SSD-topic post van me). Heerlijk om zo'n dikke upgrade voor je snufferd te hebben. Ga me weer prima vermaken de komende tijd! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06

[afbeelding]

iMac setup zolder. iMac21 2.7 8GB 2011, daarnaast Dell van mijn werk aan Dell U2412M.

[afbeelding]

MacMini 2.5 8GB 2011 als mediacenter XBMC en server. Daarbij een squeezebox classic en een airport extreme. Tv is een Samsung UE 55D7000.

[afbeelding]
Mooi spul
Ik zie ook een H/K AVR. Wat voor is dat, 137?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Coreantes schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:43:
Zo, na lange tijd van afwezigheid in het topic met eigen foto's (laatste aanschaf was een Macbook Pro 2009) is het tijd voor een update. Ondertussen een nieuw huis, nieuwe werkplek, nieuwe Macbook Pro...

[afbeelding]

Je ziet:
- Macbook Pro 13" (Aanbieding vorige week bij Dixons) met upgrade naar 256GB SSD (Samsung 840 Pro) en 8GB RAM (Kingston HyperX)
- Rain Design mStand
- Dell U2412m
- Teufel Concept B 200 (meest geweldige desktopgeluid, tenzij je echt professioneel spul aan gaat schaffen)

Wat je niet ziet:
- Airport Extreme
- Airport Express

Natuurlijk al long-time Apple-user, maar wederom weer compleet blown away door de performance van de Macbook (zie ook SSD-topic post van me). Heerlijk om zo'n dikke upgrade voor je snufferd te hebben. Ga me weer prima vermaken de komende tijd! :9
Mooie spiegel desk :P
Netjes, maar het lijkt me wel erg gevoelig voor stof en vingerafdrukken, of valt dat nogal mee?
Veel plezier met je nieuwe MBP! Zo'n SSD en een hoop extra geheugen maakt een heel verschil.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjeterinfo
Frid0 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:44:
[...]

Mooi spul
Ik zie ook een H/K AVR. Wat voor is dat, 137?
Het is een AVR347

intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Aha, heb zelf de AVR 137. Oudje, maar werkt nog aardig. Ben wel aan het kijken naar wat anders. Ben jij tevreden over de AVR 347?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinnn_
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-12-2024

[afbeelding]

Je ziet:
- Rain Design mStand
- Dell U2412m

Wat je niet ziet:
- Airport Extreme
- Airport Express

Mooie setup!
Ik zie behalve de oplaadkabel geen kabels aangesloten op je MBP, waar komt het beeld op de Dell monitor dan vandaan? Of zie ik het gewoon verkeerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
Erwinnn_ schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:33:
[...]

Mooie setup!
Ik zie behalve de oplaadkabel geen kabels aangesloten op je MBP, waar komt het beeld op de Dell monitor dan vandaan? Of zie ik het gewoon verkeerd? :P
als je goed kijkt zie je het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

JuliandeB schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:42:
[...]

als je goed kijkt zie je het wel ;)
Je moet inderdaad goed kijken; heb een MiniDP naar DP kabel tussen de Macbook (TB-poort) en de monitor hangen. Daarnaast is er een USB-poort in gebruik voor de Teufel audio. Beiden zwart, dus lastig te zien in de achtergrond! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-09 15:02

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

@coreantes, Werken jou usb hubs op de Dell? Ik heb exact dezelfde opstelling maar de usb hubs op m'n Dell doen het niet. Ik heb 'm ook aangesloten via een minidp naar DP kabel.

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Sjoerdfoto schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:43:
@coreantes, Werken jou usb hubs op de Dell? Ik heb exact dezelfde opstelling maar de usb hubs op m'n Dell doen het niet. Ik heb 'm ook aangesloten via een minidp naar DP kabel.
De mini-DP naar DP kabel heeft dan ook niets met USB te maken ;) Heb je wel de USB kabel van het scherm op je Mac aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Whieee schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:12:
[...]

De mini-DP naar DP kabel heeft dan ook niets met USB te maken ;) Heb je wel de USB kabel van het scherm op je Mac aangesloten?
Zodan! Ik dank u hartelijk...Ik had hier werkelijk nog niet aan gedacht!

RTFM 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Sjoerdfoto schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:43:
[...]

Zodan! Ik dank u hartelijk...Ik had hier werkelijk nog niet aan gedacht!

RTFM 8)7
:D _O-

Gelukkig is het opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Laatst online: 25-07 11:13
Zynamite schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:15:
Het blijft een mooie computer die iMac g4 O+
Ik heb er hier nog eentje op zolder staan, mocht je interesse hebben. Hij is een aantal jaar gebruikt als studentcomputer op een universiteit en is na 2 maanden thuisgebruik nooit meer aan geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 19:25

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie setup in je zolderkamer :-). Mag ik vragen hoe je aan die beeldschermhouder komt? Dat zou heel erg veel ruimte besparen onder mijn beeldscherm :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjeterinfo
Rorata schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:49:
[...]

Mooie setup in je zolderkamer :-). Mag ik vragen hoe je aan die beeldschermhouder komt? Dat zou heel erg veel ruimte besparen onder mijn beeldscherm :).
Beeldschermhouder? Je bedoelt die plank met 4 Gamma pootjes onder het scherm?

intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 19:25
pjeterinfo schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:01:
[...]

Beeldschermhouder? Je bedoelt die plank met 4 Gamma pootjes onder het scherm?
Zelfgemaakt? Het ziet er heel erg handig uit voor de ruimte op je bureau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:09
Afbeeldingslocatie: http://mildr.nl/media/thumb/s_640/151058/20130326_11.46.02.jpg
groter

Mijn tijdelijke nieuwe onderkomen, in mijn volgende woning maar zelf een bureau ontwerper zodat ik meer arm ruimte heb. Voorlopig moet ik het hier even meedoen.

Specs: 27" imac, 24" imac, 13" macbook pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Mooi spul :-)
Ik zou de bovenkant van je iMac op gelijke hoogte brengen al de bovenkant van de speakers. En dan kan je synth nog iets verder naar voren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Laatst online: 21:31
Mooie setup Rhodium.

Offtopic: ik kon het zo snel niet vinden in de je profiel, onder welke alias draai/produceer je en welke stijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Hé een Barcelona, echt of nep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:07

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:20:
[...]

Zullen we een topic "Show je stoel" openen ? ;)
Ik gok op een echte :)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
frankwopereis schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:03:
[...]

Zullen we een topic "Show je stoel" openen ? ;)
Ik gok op een echte :)
Naar mijn mening is die ook echt, je kan er tenslotte opzitten en valt er niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Laatst online: 12-09 13:59
Mektheb schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:15:
[...]

Naar mijn mening is die ook echt, je kan er tenslotte opzitten en valt er niet doorheen.
Das bij de echte versie niet veel anders, daar breken de leren bandjes onder ook gewoon door :)

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjeterinfo
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:20:
[...]

Nep, maar prima kwaliteit. Voor het prijsverschil kan ik er best een paar verslijten.

intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michiel706 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:34:
[...]

Das bij de echte versie niet veel anders, daar breken de leren bandjes onder ook gewoon door :)
Hier beneden staat er een uit de jaren vijftig van Knoll, goed patina maar nog in prima staat ondanks dat deze nog steeds veelvuldig gebruikt word.
pjeterinfo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:38:
[...]

Nep, maar prima kwaliteit. Voor het prijsverschil kan ik er best een paar verslijten.
:/

Jammer, koop gewoon de echte of niet. Of telt authenticiteit voor jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:42:
[...]
:/
Jammer, koop gewoon de echte of niet. Of telt authenticiteit voor jou niet?
:? Beetje vreemde opmerking imho, iemand mag toch lekker zelf weten wat 'ie koopt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

[afbeelding]

Je ziet:
- Rain Design mStand
- Dell U2412m

Wat je niet ziet:
- Airport Extreme
- Airport Express

Nice! Hoe bevalt je magic trackpad? Ik ga binnenkort een rMBP aanschaffen (zal dan ook wel foto's maken) en zit erg te twijfelen tussen een Magic Mouse en Trackpad. Heb nu de mouse (bij m'n iMac) maar vond t vroeger toen ik een MBP had ook heel fijn om met de trackpad te werken en mis met de muis een beetje de gestures.
Is het fijn genoeg om langer mee te werken?
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Pas op met EXIF (locatie)data in de foto, helaas heeft niet iedereen goede bedoelingen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.