Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:27
Ik heb het een paar keer gehad dat hij sneller leeg ging dan normaal maar dat was dus eerder uitzondering en de periode daarna herstelde zich dat weer. Er is wel een duidelijke link met mijn locatie en de kwaliteit van het bereik. Zonder veel gereis gaat hij merkelijk langer mee.

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Verbruik was zo:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rcHJTv2.png

En nu zo:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/poWGXuE.png

8)7 Niets veranderd, telefoon heel weinig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Wat is dat voor een app,

en ik snap het plaatje niet helemaal. Zoals ik zie zijn allebij de percentages en totale duur gelijk.

En hoe zit dat met die grafiek? Wat staat er op de y as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Ik heb al eerder verhalen gelezen over batterij apps die net de accu gaan leegtrekken. Die ene keer dat ik er zo eentje heb gebruikt had Ik ook die indruk. Wel niet zo radicaal als bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn vader gebruikt nu mijn W1, zonder sim (bellen werkt niet bij hem), maar die gaat nu zelfs voorbij de 3 dagen.
Heilige Kaas schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:50:
Wat is dat voor een app,

en ik snap het plaatje niet helemaal. Zoals ik zie zijn allebij de percentages en totale duur gelijk.

En hoe zit dat met die grafiek? Wat staat er op de y as.
batterij percentage.

Eerste gaat hij van ~14.00 naar ~04.00 tot 60%, plaatje 2 gaat hij van ~10.00 naar ~17.00 van 100% naar zo goed als 0%.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Excuus, de grafiek geeft inderdaad batterij percentage aan. De app die ik hier lange tijd voor gebruik heet dan ook simpel 'batterij' en is gratis te downloaden. Het probleem is opgelost door een keer uit en aan te zetten (stom dat ik dat niet eerder heb gedaan), maar ik blijf het vreemd vinden.

Alles lijkt weer goed:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QhtanhT.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Was de batterij ook echt leeg, of was het gewoon een verkeerde aanduiding? Want dat heb ik ook wel vaker voor met de standaard batterij-weergave: dat de aanduidingen gewoon niet kloppen met de werkelijkheid: na 1 dag gebruik bv. nog altijd 100%, of bv. na drie dagen nog 50% en dan ineens de volgende 50% op enkele uren weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Update 3 is uit :D Versie is nu 8.0.10517.150.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
KiPKaKDutcH schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:00:
Update 3 is uit :D Versie is nu 8.0.10517.150.
Had je de prepaid of simlock vrije versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
supersatan schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:11:
[...]

Had je de prepaid of simlock vrije versie?
Simlock vrij, kreeg de update via de automatische check. Kwam melding op scherm :)
Tijdelijke bestanden map wordt nu wel goed geleegd. Systeemgrootte is wel toegenomen...
Screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/21jc6xg.png
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/5dp8a9.png

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Vreemd. Ik krijg de update niet. Een vriend van mij wel, maar die heeft hem zelf simlockvrij gemaakt.
Die van mij was simlockvrij af fabriek.

Hij (simlock) heeft : 1030.5614.00000.26010
Ik (simlock vrij) heb: 1030.5614.00000.06030

[ Voor 3% gewijzigd door supersatan op 24-03-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Ik denk dat we na het zelf upgraden naar die custom rom en nadien naar de developers GDR 3 preview van W8 niet meer moeten rekenen op upgrades van Huawei zelf. Qua besturingssysteem versienummer zitten we wel nog voor want ik heb nu 8.0.10521.155 en hierboven zie ik 8.0.10517.150. Voor mij is dat prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

10517.150 hier ook gekregen, unlocked versie.

Ik verwacht inderdaad weinig meer qua updates van Huawei zelf, maar de schuld ervan leg ik bij Nokia/MS. Door de rest beetje buitenspel te zetten met die nokia-only zut, heeft een non-nokia bijna geen meerwaarde OS-technisch gezien. Dan nog het Nokia beta programma en de rest wordt gewoon buitenspel gezet. Erg jammer, de W1 is prijs/hardware gezien veruit beter dan welke nokia dan ook.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Er komt eindelijk een einde in zicht, custom rom voor ascend w1. Hopelijk is daar de irritante +316 bug eruit gehaald...Mocht ik mijn l930 binnen hebben zal ik zeker hiermee gaan hobbien.

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 27-03-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie op de afbeelding dat het dan meteen met 6-koloms layout is, wordt dat niet erg wazig op dat relatief lage resolutie scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SinergyX schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:51:
Zie op de afbeelding dat het dan meteen met 6-koloms layout is, wordt dat niet erg wazig op dat relatief lage resolutie scherm?
geen idee, maar mocht je het niks vinden kan je het altijd veranderen met een register tweak ( al heb je flink wat apps die het voor je doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Boeiend, maar zo te zien nog geen lijstje te vinden met alle extra features in die rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
chaola schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:14:
Boeiend, maar zo te zien nog geen lijstje te vinden met alle extra features in die rom?
Lijst is er gewoon.
Informations•Windows Phone 8 GDR3
•Build 10521
•Interop unlock
•All capabilities
•Additional
Je kan daarnaast gewoon uitleven, sinds je Interop unlock hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Ok, thanx, dat heb ik gemist al blijft dat wel een vaag en algemeen lijstje. Ik volg niet zo meteen op wat er bij andere toestellen mogelijk is en daarom had ik liever wat concrete voorbeelden gezien. En voor wie zoals ik al die eerdere custom rom gebruikt en via de dev preview al op gdr3 zit is het dan de vraag of er veel extra te winnen is hierbij? Ik zal die topic op xda ook wat moeten gaan opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
vali schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:12:
Er komt eindelijk een einde in zicht, custom rom voor ascend w1. Hopelijk is daar de irritante +316 bug eruit gehaald...Mocht ik mijn l930 binnen hebben zal ik zeker hiermee gaan hobbien.
Heb jij nog steeds last van de +316 bug, ook na de officiële GDR3 update van vorige maand (Huawei)?
Welke firmware versie heb jij nu?

[ Voor 3% gewijzigd door supersatan op 30-03-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie gezien dat 8.1 preview er al aankomt? Weet iemand of die software knoppen weg te halen zijn? Want anders ga ik wachten tot dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
supersatan schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:25:
[...]

Heb jij nog steeds last van de +316 bug, ook na de officiële GDR3 update van vorige maand (Huawei)?
Welke firmware versie heb jij nu?
Ik heb niet de officiële GDR3 update, heb namelijk de developer preview versie hierop staan (10521.155). Jammer genoeg heb ik nog steeds last van de +316 bug.... Heb ook het idee dat ze geen zin hebben om de prepaid versies te supporten (al is de lock er al sinds dag 1 af)...

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 04-04-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:11:
Hebben jullie gezien dat 8.1 preview er al aankomt? Weet iemand of die software knoppen weg te halen zijn? Want anders ga ik wachten tot dat mogelijk is.
Softwareknoppen komen alleen in beeld als je geen hardwareknoppen heb. Met de W1 zal je dus geen Softwareknoppen zien.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 08:11:
[...]

Softwareknoppen komen alleen in beeld als je geen hardwareknoppen heb. Met de W1 zal je dus geen Softwareknoppen zien.
perfect :) dan weet ik wat ik 10 april op mn phone zet

edit: 14 april :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Hell yeah hij is er eindelijk!!! De custom rom voor de w1 !!! Ik ga hem nu erop flashen en wel weten hoe hij draait :)

[ Voor 22% gewijzigd door vali op 10-04-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

vali schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:45:
Hell yeah hij is er eindelijk!!! De custom rom voor de w1 !!! Ik ga hem nu erop flashen en wel weten hoe hij draait :)
Step 2: (coming soon)

:?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
pff heb een 32 bits hiervoor nodig, had gehoopt dat ze dat probleem hadden opgelost. Ik ga dan wel dit weekend ff ervoor zitten. Moet mijn bootloader fixen namelijk om hem te kunnen flashen.

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 10-04-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je die ROM nog willen als WP 8.1 vandaag of morgen uitkomt en te gebruiken valt? Zie werkelijk niet de voordelen ervan hoor. Als ik jou was zou ik de dev preview erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-08 21:33
Ik heb een probleem met mijn Ascend W1... De laatste tijd als 'ie uitvalt als de accu leeg wil hij niet meer opladen... Ik heb hem nu al een nacht aan de oplader zitten, en verder dan steeds rebooten, het batterijleeg scherm komt hij niet... Batterij al enkele keren er even uit gehaald. De vorige keer toen ik dit had hielp het om m op te laden aan mn pc, maar deze keer helaas zonder resultaat.. Weet iemand nog wat? Ik ben niet echt iemand die zonder mobiel kan >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandert98 schreef op maandag 14 april 2014 @ 07:14:
Ik heb een probleem met mijn Ascend W1... De laatste tijd als 'ie uitvalt als de accu leeg wil hij niet meer opladen... Ik heb hem nu al een nacht aan de oplader zitten, en verder dan steeds rebooten, het batterijleeg scherm komt hij niet... Batterij al enkele keren er even uit gehaald. De vorige keer toen ik dit had hielp het om m op te laden aan mn pc, maar deze keer helaas zonder resultaat.. Weet iemand nog wat? Ik ben niet echt iemand die zonder mobiel kan >.<
laat me raden.. Gdr3 developer preview gebruikt? Ik heb wel eens hetzelfde alleen bij mij start ie nog wel echt op. Wat ik dan meteen doe is vliegtuigmodus en dan laten laden. Dat zou moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 00:12:
Waarom zou je die ROM nog willen als WP 8.1 vandaag of morgen uitkomt en te gebruiken valt? Zie werkelijk niet de voordelen ervan hoor. Als ik jou was zou ik de dev preview erop zetten
Je kan op die custom ROM zonder problemen 8.1 installeren. Ik hoop dat Microsoft de problemen die ik heb met mijn w1 oplost, anders flash ik alsnog de custom rom erop.

edit:
Zijn er mensen hier die de update succesvol hebben geïnstalleerd? Want ik krijg een error als ik de tweede update wil installeren.

[ Voor 23% gewijzigd door vali op 14-04-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdG
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-07 18:42

EdG

Ik krijg op het eind van de installatie, na behoorlijke tijd wachten bij updatestatus 96%, uiteindelijk error 80188309: De update is gedownload maar kan niet worden geopend.

[ Voor 51% gewijzigd door EdG op 14-04-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordismijnnaam
  • Laatst online: 20-03 09:52
EdG schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:11:
Ik krijg op het eind van de installatie, na behoorlijke tijd wachten bij updatestatus 96%, uiteindelijk error 80188309: De update is gedownload maar kan niet worden geopend.
ik ook, iemand die dit niet gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
  • Laatst online: 12-09 10:59
jordismijnnaam schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:27:
[...]

ik ook, iemand die dit niet gehad heeft?
Ik zit met hetzelfde probleem.... :'(

We zijn niet de enige...

[ Voor 30% gewijzigd door Jevon op 14-04-2014 17:44 ]

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOOOOOOOOOOOOOOO! KLOTE HUAWEI!!!

Ik wordt hier zoooo pissig van! ons toestel heeft 4GB he? laat voor 8.1 update nou net ff 4.5 GB VRIJ moeten zijn.

Dit wordt hem niet jongens. wachten op official release en hopen dat het dan fatsoenlijk werkt maar. of nee.... NIEUW MOBIEL!

Ben dit nu zo zat, ik koop wel een andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:07:
NOOOOOOOOOOOOOOO! KLOTE HUAWEI!!!

Ik wordt hier zoooo pissig van! ons toestel heeft 4GB he? laat voor 8.1 update nou net ff 4.5 GB VRIJ moeten zijn.

Dit wordt hem niet jongens. wachten op official release en hopen dat het dan fatsoenlijk werkt maar. of nee.... NIEUW MOBIEL!

Ben dit nu zo zat, ik koop wel een andere
;(

Toch lees ik dat er mensen zijn die het wel voor elkaar krijgen om 8.1 te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ze gaan het probleem gelukkig onderzoeken... Het ligt echt specifiek aan huawei, want htc 8s gebruikers kunnen het wel gewoon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordismijnnaam
  • Laatst online: 20-03 09:52
vali schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:52:
Het ligt echt specifiek aan huawei, want htc 8s gebruikers kunnen het wel gewoon installeren.
de W2 sheen er ook last van te hebben, die heeft 8GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
jordismijnnaam schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 00:02:
[...]

de W2 sheen er ook last van te hebben, die heeft 8GB.
Zag het inderdaad ook op het Microsoft forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja beter fixen ze het snel. Kwam er ook achter dat he specifiek aan dit model ligt, dus ik vermoed dat huawei de boel verkloot heeft(what a surprise).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 12:53
als ik deze site (http://www.computerbase.d...admap-samsung-htc-huawei/) moet geloven, komt er helemaal geen update naar windows phone 8.1 voor huawei toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Laatst online: 00:31
vipers120 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:12:
als ik deze site (http://www.computerbase.d...admap-samsung-htc-huawei/) moet geloven, komt er helemaal geen update naar windows phone 8.1 voor huawei toestellen.
Dat lijkt me over een 'officiële' firmware vanuit Huawei te gaan. De Preview for Developers vanuit Microsoft is wel beschikbaar voor de W1, hij werkt alleen (nog) niet :P

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
maar waar zou dat dan aan ''kunnen'' liggen? Als dit een update buiten de verschillende bedrijven om is, hoe kan het dat het specifiek fout gaat bij huawei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk komt dat denk ik doordat Huawei nooit zelf een fatsoenlijke stable versie van GDR3 heeft uitgebracht. We hebben alleen de GDR3 Preview en die heeft dus blijkbaar moeite met het openen van de 8.1 update.

Vermoedelijk zijn ze bezig met een fix om dat te verhelpen. Ik heb meerdere malen contact gehad met Microsoft US en NL en ze weten nu dat het dus niet ligt aan de storage maar iets anders. Ze gaan er als het goed is mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renderb
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-12-2023
Eerst kreeg ik ook die error. Na reboot kwam ik iets verder, maar hij blijft nu hangen op een melding dat ik de telefoon moet opladen. Ondaks dat hij net helemaal was opgeladen en hem aan de lader hangen niet helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Bij de GDR3 update kregen sommige gebruikers ook error 80188309. De verklaring van Microsoft was toen:
The issue we encountered here was more about the correct firmware matching your specific device type. The error calls out that the update you received did not match the version of hardware you are holding in your hand so it failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tom Paris schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:26:
Bij de GDR3 update kregen sommige gebruikers ook error 80188309. De verklaring van Microsoft was toen:

[...]
ik heb gdr3 niet eens officieel van huawei.. Zijn er mensen die hem wel hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:09:
[...]

ik heb gdr3 niet eens officieel van huawei.. Zijn er mensen die hem wel hebben gekregen?
Nope, ALS iemand die heeft gekregen zijn het de simlockvrij mensen hierzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ik ben het zat, ik ga een Lumia 520 morgen tweedehands overnemen en geef dit toestel weg aan mijn vader (die heeft nog mijn oude omnia 7 en die is tevreden met beetje whatsapp en mail). De Lumia 930 zal vast nog wel eventjes duren voordat hij in Nederland gereleased wordt en ik wil gewoon wp8.1 hebben... Dit toestel draait in mijn ogen gewoon niet stabiel en ben bang dat er nooit een goede support van Huawei gaat komen.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 15-04-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Op het Microsoft-forum lees ik dat de Engelse, Russische en Chinese roms al handmatig te flashen zijn, even geduld dus nog voor de andere talen en distributie via OTA :)

[ Voor 14% gewijzigd door Tom Paris op 15-04-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overIoad
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 10:39
Lijkt erop dat je kunt updaten naar WP8.1 als je een firmware hebt die eindigt op .05310.
Voor de mensen die niet willen wachten op MS heeft deze site een duitstalige handleiding hoe je handmatig deze firmware kunt flashen, waarna je via de dev preview kunt updaten naar 8.1.

Let wel, de te volgen stappen lijken gelijk aan de custom firmware flash methode die eerder voorbij gekomen is. Ik neem aan zelfde risico ook.
http://www.pocketpc.ch/hu...uaweiw1-funktioniert.html

[ Voor 7% gewijzigd door overIoad op 15-04-2014 22:12 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
Voor wie echt niet kan wachten, deze ROM flashen. Zoals net al gezegd, is alleen Russisch, Chinees of Engels. Met deze firmware kun je wel de Dev Preview van 8.1 installeren.

EDIT: Wat overload zegt :+

[ Voor 5% gewijzigd door Jevon op 15-04-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tom Paris schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:04:
Op het Microsoft-forum lees ik dat de Engelse, Russische en Chinese roms al handmatig te flashen zijn, even geduld dus nog voor de andere talen en distributie via OTA :)
Had dat ook gelezen. Neemt niet weg dat ik de Lumia 520 niet ga kopen. Dit toestel heeft bij mij alleen met gdr1 goed gedraaid, daarna begon de ellende eigenlijk, Heb zo nu en dan vast lopers en het toestel werkt in tegenstelling tot de Lumia 520 van mijn moeder stukken minder snel.

Ben erg bang dat ze support gewoon stop gezet hebben en alle updates van Microsoft gewoon doorzetten zonder enige verandering. Iets anders kan een instabiel toestel niet verklaren. Al heb ik er wel vertrouwen in dat de developers van xda wel een stabiele ROM kunnen maken. Dan flash ik die er tegen die tijd er wel op, net als ik bij mijn oude omnia 7 had gedaan :)

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 15-04-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:16
Hmmm... grmbl... Gisteravond ook die error + de melding dat ik 670 MB o.i.d. vrij moest hebben. Nu voldoende ruimte (dahaag navigatie-app + kaarten) maar wederom de fout.

<EDIT> Overigens krijg ik error 801882E4 en niet 80188309, wel dezelfde tekst "De update is gedownload maar kan niet worden geopend." </EDIT>

Draai ook de developer preview GDR3. laatste cijfers firmware .06030

Nu heb ik het toestel al verkocht en zelf een Lumia 920 besteld maar zou het toch leuk vinden om de kennis die hem over neemt 8.1 te geven.

In elk geval geen Huawei meer voor mij.

[ Voor 14% gewijzigd door UniMatrix op 16-04-2014 08:54 ]

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
Mijn huawei deed niets meer, ook bij lokale phone stores niet (bah, wat is The Phone House in Lochem trouwens belachelijk slecht, gelukkig is er ook een 2Phone. Die heeft wel goede service). Opgestuurd voor garantieservice. Als blijkt dat accu kapot is koop ik het toestel niet terug van de reparatieservice. Dan nog lekker de onderzoekskosten + te dure accu bij hun kopen (Studentmobiel). Dan ga ik maar voor een ander toestel. Heb nu trouwens van mn pa de Lumia 800 in gebruik, en ik geef toe dat de Huawei toch wel een stuk fijner werkt (maar dat komt door W8).
Huawei heeft t gewoon flink ver***. Ik heb dit toestel gekocht met vertrouwen dat Huawei updates zou doorvoeren, wat gewoon 0,0 gebeurd... Heb nog voor een jaar een abbo lopen... Heerlijk dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Blijkbaar is het bijltjesdag voor de W1, want hier begint hij ook te sputteren. Ik zit op de developers GDR 3, tijdlang prima, maar nu lijkt de accu geplooid te zijn: waar ik vaak 3,4 of zelfs 5 dagen haalde bij licht gebruik is het nu nog amper 1,5 dag. Kan natuurlijk een of andere app-update zijn, maar zo veel apps heb ik niet staan. En ondertussen zou er een telefoonupdate klaar staan, maar daarvan wil de download niet starten. Ik wacht nu op die update, ga het de komende weken wat evalueren en als blijkt dat die accu inderdaad maar zozo meer is, dan kan de zoektocht naar iets nieuws beginnen. Ik heb hem deze week overigens exact 1 jaar.
EDIT: die update zou dus WP8.1 moeten zijn: http://www.wpcentral.com/did-you-upgrade-windows-phone-81
Benieuwd wanneer ik die uiteindelijk ga kunnen binnentrekken.
EDIT2: error code is 80070435. Al een paar keer aan en uitgezet, automatisch downloaden aangevinkt etc.: noppes.

[ Voor 18% gewijzigd door chaola op 16-04-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

http://answers.microsoft....cc-46bd-b6a2-fa6df0ba7c58

Bekend probleem bij Microsoft. Die zijn er mee bezig.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipers120
Hello Folks,

Just a quick heads up as to where we are at on this specific issue. Until we roll out the next release, we have decided to stop the update notification to your device so that you don't get your hopes up only to have it error again. As soon as we have this fixed, you will see an update and that should help brighten your day.

Other then that, I don't have anything else to share for the time being. As soon as I have more, I will bring it back here for everyone to hear.

Thank you,

Eli A.

laatste nieuws van microsoft kant. Dat gaat nog wel even duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 10:08
Jevon schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:26:
Voor wie echt niet kan wachten, deze ROM flashen. Zoals net al gezegd, is alleen Russisch, Chinees of Engels. Met deze firmware kun je wel de Dev Preview van 8.1 installeren.

EDIT: Wat overload zegt :+
Deze rom geflashed. Was nog een heel gedoe. Vorige keer bij het flashen van gdr2 ging het prima, maar deze keer gebruikte ik Windows 8. Daar lukte het dus niet. Dus tip voor allen. Geen windows 8 gebruiken!
Na het flashen van de rom, kon ik Dev Preview wel installeren, maar kon ik hem nog niet gebruiken omdat de firmware versie te oud was. Vervolgens dus alsnog moeten updaten naar een hogere versie.
Toen kon ik Dev Preview wel gebruiken, maar ik heb alsnog een stuk of 3 updates moeten installeren.
Uiteindelijk dus wel mooi gelukt. Je merkt direct dat de telefoon sneller is. Daarnaast ideaal dat je apps nu kan installeren op je sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Ik ben nu aan het flashen. Ben benieuwd.

Krijg geen 8.1 update.... Hebben ze zeker uitgezet voor huawei.... voor niets alles eraf... :(

Edit 2:
Heb het denk ik fout gedaan. Je moet eerst naar gdr2 updaten en dan via Dev preview verder. Vanavond nog een poging...

[ Voor 87% gewijzigd door jeka op 18-04-2014 16:27 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Ondertussen lijk ik toch geen batterijprobleem te hebben, maar die update, geen idee wat daarvan gaat komen. Het probleem dat ze hier vermelden is "Update was downloaded but could not be opened". Bij mij raakt hij zelfs niet gedownload en blijft het scherm op "Updates downloaden 0%". Ik weet niet hoe ik dat ga wegkrijgen maar ik vrees dat dit ook een reset gaat worden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overIoad
jeka schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:52:
Ik ben nu aan het flashen. Ben benieuwd.

Krijg geen 8.1 update.... Hebben ze zeker uitgezet voor huawei.... voor niets alles eraf... :(

Edit 2:
Heb het denk ik fout gedaan. Je moet eerst naar gdr2 updaten en dan via Dev preview verder. Vanavond nog een poging...
Ik denk ook dat ze het hebben uitgezet voor Huawei. Vandaag zelf ook die russische rom geflashed. Update zelf met dev preview niet verder dan de rom die er eerst ook al opstond (8.0.10521.155). Daarna geen updates meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
overIoad schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 22:27:
[...]

Ik denk ook dat ze het hebben uitgezet voor Huawei. Vandaag zelf ook die russische rom geflashed. Update zelf met dev preview niet verder dan de rom die er eerst ook al opstond (8.0.10521.155). Daarna geen updates meer.
Bummer, toch te lang gewacht. Wilde het vanavond ook gaan doen, maar hoor inderdaad van meerder mensen dat er geen update meer wordt uitgegeven voor Huawei toestellen.

Baal er zo van, had me zo verheugd op 8.1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Totaal onverwacht en vanzelf- we zullen het maar een "easter egg" noemen op deze dag- is "een" upgrade nu toch doorgekomen. Daarmee zit ik op 8.0.10532.166. Ik kreeg ook de melding dat dit een eerste stap is naar 8.1 die nog moet komen. Wanneer ik in het scherm telefoonupdates ga kijken, staat daar wel nog steeds "updates downloaden 0%"...
Maar er is dus hoop...
EDIT: telefoon heropgestart met "updates automatisch downloaden" aangevinkt en er kwam opnieuw een upload door, deze keer wel volledig gedownload, vervolgens startte"installatie voorbereiden" en ten slotte kwam de gekende foutmelding: "kan niet worden geopend", waarmee ik dus op dezelfde lijn zit als de rest van de W1 Community. Wait and see dus...
EDIT 2: http://www.wpcentral.com/...-windows-phone-81-preivewWe will continue to work on getting you this update but it will not be as fast as you would like. I know a lot of you would like a better timeline on when it will be available, and at this time I cannot commit to a date. I will, however, commit to updating you next Thursday April 24th, 2014 with any additional news. If I have any news or details before then, I will of course update you at that time.”

[ Voor 58% gewijzigd door chaola op 20-04-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 10:08
chaola schreef op zondag 20 april 2014 @ 10:35:
Totaal onverwacht en vanzelf- we zullen het maar een "easter egg" noemen op deze dag- is "een" upgrade nu toch doorgekomen. Daarmee zit ik op 8.0.10532.166. Ik kreeg ook de melding dat dit een eerste stap is naar 8.1 die nog moet komen. Wanneer ik in het scherm telefoonupdates ga kijken, staat daar wel nog steeds "updates downloaden 0%"...
Maar er is dus hoop...
EDIT: telefoon heropgestart met "updates automatisch downloaden" aangevinkt en er kwam opnieuw een upload door, deze keer wel volledig gedownload, vervolgens startte"installatie voorbereiden" en ten slotte kwam de gekende foutmelding: "kan niet worden geopend", waarmee ik dus op dezelfde lijn zit als de rest van de W1 Community. Wait and see dus...
EDIT 2: http://www.wpcentral.com/...-windows-phone-81-preivewWe will continue to work on getting you this update but it will not be as fast as you would like. I know a lot of you would like a better timeline on when it will be available, and at this time I cannot commit to a date. I will, however, commit to updating you next Thursday April 24th, 2014 with any additional news. If I have any news or details before then, I will of course update you at that time.”
Vreemd. Dat zou betekenen dat de update weer bij iedereen beschikbaar is.
Als dat zo is zou flashen van de Russische rom moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rds79
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-12-2023
16 april heb ik mijn Huawei Ascend W1 geflasht naar een rom met versie 0530 op het eind. Deze rom neemt minder dan 1GB in beslag (de normale roms, inclusief de originele zijn rond de 1,2-1,4 GB).

De rom krijg je hier: https://onedrive.live.com/?cid=039656610A3B2CA9

Hoe je die erop zet staat beschreven op XDA formum of Windowsmania.pl (vertalen met Google werkt goed!)

Deze rom doe je upgraden naar GDR2. Dat kan gewoon OTA via wifi. Dan de Preview app installeren en dan ga je door naar WP 8.1.

Het scheelt enorm dat alle apps en kaarten (Here Europe +) worden geinstalleerd op de SD kaart. Verder heb ik meteen de interop unlock van Reker geinstalleerd. Ding werkt perfect en snel. Alleen 3G werkt in begin niet omdat het internet protocol op IP4V6 stond en mijn netwerk dat niet ondersteund. Dat moest dus gewoon IPV4 zijn. Dat verander je via de sim setting --> APN

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renderb
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-12-2023
Beetje vreemd probleem sinds de pre wp 8.1 update. Toetesenbord en unlocken scherm etc maakt geen geluid meer. Al een paar reboots gedaan, optie aan en weer uit gezet etc.
Hij staat niet op stille modus en muziek e.d. geven gewoon geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
Mailtje van Dynafix gekregen. Boardswap uitgevoerd met mn phone, ben benieuwd hoe ik m terug krijg, hopelijk werkend haha :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Eli A. replied on April 24, 2014:

Hello Everyone,

Thank you all for waiting patiently over the last week, and continuing to stick with us as we work on getting you the Windows Phone 8.1 Preview. We believe we have identified the fix and will be going through some of our normal testing to confirm. With that being said, I don’t have an update yet on when we will roll this fix out to you.

I plan to provide more information on Thursday May 1st. In the meantime, please continue to hold on and thank you again for your willingness to participate in our Developer Preview Program.

Thank you,

Eli A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
rds79 schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:39:
16 april heb ik mijn Huawei Ascend W1 geflasht naar een rom met versie 0530 op het eind. Dan de Preview app installeren en dan ga je door naar WP 8.1.

Het scheelt enorm dat alle apps en kaarten (Here Europe +) worden geinstalleerd op de SD kaart
Ik ben erg benieuwd of in WP8.1 de 0316 bug is opgelost. Kun je dat bevestigen rds79?
Verder ben ik nieuwsgierig hoe stabiel wp8.1 draait op de W1 en of spellen vanaf de SD kaart vloeiend lopen (bijvoorbeeld Asphalt 8).

[ Voor 13% gewijzigd door supersatan op 26-04-2014 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ik heb deze rom erop geflashed. Ga van de week wel ff testen of de +316 bug eruit is :)

[ Voor 22% gewijzigd door vali op 29-04-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Ik heb de update op mijn sd card staan maar ik kom niet meer in dat menu. Ik krijg de hele tijd een bliksem met een tandwiel in beeld. Batterij is vol... Ben benieuwd wat ze morgen zeggen...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
vali schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:51:
Ik heb deze rom erop geflashed. Ga van de week wel ff testen of de +316 bug eruit is :)
en de bug zit er hier ook gewoon in :) Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overIoad
Niet zo heel vreemd. Die rom is GDR3 met interop unlock. Dat is de versie die maanden geleden al via de dev preview te installeren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
overIoad schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:58:
Niet zo heel vreemd. Die rom is GDR3 met interop unlock. Dat is de versie die maanden geleden al via de dev preview te installeren was.
Ik was in de veronderstellingen dat andere roms (dus de mensen die dit toestel los kochten) niet de irritante bug hadden. Blijkbaar heeft iedereen er last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Eli A. replied on May 1, 2014:

Hello Everyone,

We appreciate your patience as we continue to work on getting Windows Phone 8.1 onto your devices. At this time, we don’t have any further updates about when the update will be available for your devices.

We will continue to do weekly updates, with the next scheduled for May 8th. Thank you for working with us as we continue to work on the Developer Preview Program.

-Eli A.
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Las het, geweldige support weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

vali schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:50:
[...]

Las het, geweldige support weer :)
Hele goeie support, ze hadden ook niets kunnen zeggen

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Rob schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 00:06:
[...]

Hele goeie support, ze hadden ook niets kunnen zeggen
Had het niet over Microsoft, maar huawei :) Als ze iedere device de laatste firmware hadden gegeven was dit probleem nooit ontstaan..

[ Voor 17% gewijzigd door vali op 03-05-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
vali schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:20:
[...]

Ik was in de veronderstellingen dat andere roms (dus de mensen die dit toestel los kochten) niet de irritante bug hadden. Blijkbaar heeft iedereen er last van?
Iedereen heeft er last van. Vandaar mijn vraag of het ik 8.1 eindelijk opgelost is. Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Ik ben benieuwd of er morgen nog nieuws komt van MS. Ik verwacht een bericht van: "We werken er nog aan. Volgende week krijgen jullie weer een update".
Beetje jammer...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
supersatan schreef op zondag 04 mei 2014 @ 10:13:
[...]

Iedereen heeft er last van. Vandaar mijn vraag of het ik 8.1 eindelijk opgelost is. Ben erg benieuwd.
Het verschilt per toestel als ik het hier lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

"Thursday May 8th Update:
As previously mentioned, we believe we have identified a fix for this specific issue. We are working on getting this fix into an upcoming release, and will provide more information on that release as soon as we can.

We understand that waiting for us to fix this issue may feel like we are forgetting about you, but rest assured that is not the case. We will continue to keep this thread up to date until we have more detailed information to share. Please keep in mind that a lot of folks have subscribed to this thread to receive updates about this issue. So please be mindful of their inboxes when you reply.

Next Update May 15th"

aldus http://answers.microsoft....6a2-fa6df0ba7c58?page=116

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka

jeka

Support your local club.

Ik moet er van huilen...
Laat ze gewoon zeggen dat het pas komt met de officiele uitrol. Dan wachten we tenminste niet elke week voor Jan met de korte achternaam.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag...
maar hoe kan je zien welke gdr je hebt?

en wat heb je exact nodig om apps op je sd te kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overIoad
Je kunt Op de site van microsoft de updategeschiedenis vinden. Even versienummer wat je hebt vergelijken om te zien welke update je geinstalleerd hebt.

Om apps op SD te zetten heb je WP8.1 nodig. Wat op dit moment nog niet echt wil op dit toestel.
Je kunt wel als je de eerder in dit topic genoemde jailbreak uitvoert nu al offline maps op de SD kaart zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien heb ik dus gewoon de nieuwste. Gaat bij mij automatisch.
Jailbreaken ben ik wel wat huiverig voor. Volgens mij kan dat de automatische updates flink verstoren en mijn 3 jaar garantie verpesten. En misschien komt 8.1 wel heel snel uit.
Jammer dat niet bekend is hoe lang het duurt, want het zou al flink wat schelen als ik mijn maps kon verplaatsen.
Volgens die site zou ik nu ook uitgebreide opties moeten hebben om mijn geheugen te beheren, maar dat vind ik voorlopig nog erg beperkt. Ik kan niet eens zien hoeveel mb elk app in beslag neemt? Of doe ik iets verkeerd? Of is er een tooltje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overIoad
Per app kan niet met WP8.0.
Met de 8.1 update komt Storage Sense waarmee je wel per app kan kijken. Is voor zover ik weet geen tool voor om dit nu al te kunnen zien.

[ Voor 4% gewijzigd door overIoad op 12-05-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja, laten we hopen dat Windows 8.1 is zoals 8.0 had horen te zijn, anders stap ik gelijk weer over op Android :-)
Ik lees net op 24 juni...
http://m.techzine.nl/nieu...-windows-phone-8-1-a.html
zo lang hou ik nog wel uit 😉

Volgens die link is het overigens erg onverstandig om de Developers van 8.1 te installeren, omdat je die er niet meer afkrijgt! Met bug en al dus. Dus maar even geduld...

overigens heb ik deze phone gekocht vanwege de batterijduur, welke de beste is in deze prijsklasse, beter als de w2 zelfs, en als ik er niet veel mee doe, dan haal ik idd wel 2 a 3 dagen, wat wel een verademing is tov mijn vorige... Maar toch... Vind ik het nog tegenvallen... Ik bedoel, als ik hem Echt intensief gebruik, heb ik hem wel in 5 a 6 uur leeg, en dan game ik er nog niet eens mee...

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gezien de issues die men had met installeren van de preview van 8.1 op de W1, denk ik dat dat nog wel wat langer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op... Microsoft heeft de beste programmeurs rondlopen.. Zouden die echt niet een paar bugs kunnen oplossen in een paar maanden tijd?
Of ben ik naïef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt helemaal. Ik denk dat ze het al lang hebben opgelost zelfs. Waarschijnlijk willen ze meteen een zootje andere bug ernaast oplossen en dan pas releasen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:03
Het probleem schijnt opgelost te zijn. Er is in ieder geval een nieuwe release. Ik ga nu updaten!

EDIT: Update geslaagd. Alleen mijn SD-kaart wordt niet herkend. Het is een oude Sandisk class 4. Ik las dat het installeren van apps alleen bij class 10 ondersteund wordt.

Ik ga er niet al te veel energie insteken omdat ik inmiddels een Lumia 925 heb. De W1 gebruik ik niet meer.

[ Voor 59% gewijzigd door RaymondD op 14-05-2014 23:19 ]

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overIoad
Update loopt nu ook. Er moet eerst geupdate worden naar versie 8.0.532.166. Daarna komt de update naar 8.10.12382.878.

Edit: Update geinstalleerd. Zelfde probleem als RaymondD, SD kaart wordt niet herkent. Echter zit er in mijn geval een Sandisk 32GB UHS-I kaart in. Naar mijn weten voldoet die aan de class 10 standaard.
Bij verbinden telefoon met pc start automatisch de windows phone app op de pc, en die geeft aan dat er een probleem is met de telefoon.

Nou heb ik wel de Reker Jailbreak op het toestel. Later vandaag maar eens een reset proberen.

Edit2: sd kaart opnieuw geformatteerd in de pc als exFat formaat. Werkt daarna weer in de telefoon.

Edit3: Blijkbaar werkte de kaart niet door het formateren maar doordat ik hem erin stak terwijl de telefoon aan stond. Na een reboot was de kaart weer verdwenen. Als ik dan de telefoon aan de lader doe. Batterij eruit, kaart eruit. En dan er weer in herkent de telefoon de kaart weer.

[ Voor 90% gewijzigd door overIoad op 15-05-2014 08:59 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, er is een update. Windows Phone 8.1 zou nu op alle Ascend W1's moeten werken en zo te zien klopt dat ook. De SD kaart moet je inderdaad even eruit halen en er weer in doen. Ook een hard reset na de installatie is raadzaam, want anders kunnen sommige bugs zich voordoen die onnodig zijn(sync problemen, missende textures, etc.).
Als je Cortana er op wilt, moet je bij regional settings de taal op English US zetten en de regional currencies kunnen gewoon op dutch. Ook bij spraak(speech) even de English US taal downloaden/aanzetten en de nederlandse taal weghalen. Als je na deze dingen opniew start zal Cortana ook werken.

Ben zo blij dat die update er eindelijk is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

De 8.0.10211.204 versie hier wil niet updaten. Hij blijft met een 8018830f error komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
Wat ben ik blij met deze update zeg, maakt de telefoon zo veel meer waard!

Ik heb eerst de fabrieksinstelling terug gezet om zeker te weten dat er genoeg ruimte vrij was om de update te installeren. Vervolgens NIET de back-up terug gezet omdat ik bang was dat de telefoon dan weer vol zou lopen met apps en dus te weinig ruimte zou hebben voor de update. Nadat ie als nieuwe telefoon was geconfigureerd de Preview voor Developers geïnstalleerd. Weer fabrieksinstellingen teruggezet en toen WEL de back-up terug gezet en nu werkt alles top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
Hier ook kunnen updaten, maar de SD-kaart wordt ook niet herkend. Telefoon aan de lader -> batterij eruit -> SD-kaart eruit en weer erin, dan wordt hij wel herkend, maar na een reboot weer niet :? Hoe wordt de kaart blijvend herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
Tom Paris schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:06:
Hier ook kunnen updaten, maar de SD-kaart wordt ook niet herkend. Telefoon aan de lader -> batterij eruit -> SD-kaart eruit en weer erin, dan wordt hij wel herkend, maar na een reboot weer niet :? Hoe wordt de kaart blijvend herkend?
Zelfde probleem hier. Bij mij wordt de SD kaart ook niet herkend.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Let op:
Het is nadrukkelijk niet de bedoeling om hier te vragen naar hoe unlock codes aangevraagd moeten worden. Het is misschien niet illegaal maar bevindt zich in een te grijs gebied, zodat Tweakers zich daar niet aan wil branden. Zie hiervoor deze link.