Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Dit is niet de bedoeling hier. Lees de linkjes op deze pagina eens door

[ Voor 80% gewijzigd door PaT op 03-05-2013 13:53 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
vrijdag ook de W1 gekocht vodafone prepaid gaaf toestel veel voor weinig kpn kaart erin en gaan :)
wat mij opvalt is dat windows erg soepel is zonder lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Soms kan ik niet geloven hoe lang de batterij van dit goedkope telefoontje mee gaat..

Mijn lumia moest na 12 uur toch echt wel aan de lader, soms wel eerder.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MkgQ68h.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-09 14:48
Inderdaad en zo te zien ben jij dan nog een poweruser want ik haal meestal drie dagen en momenteel zelfs ruim vier, ondanks meer dan een uur bellen de laatste dagen...
Van welke app is dat een screenshot?

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Burner13 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:46:
Soms kan ik niet geloven hoe lang de batterij van dit goedkope telefoontje mee gaat..

Mijn lumia moest na 12 uur toch echt wel aan de lader, soms wel eerder.

[afbeelding]
Waar kun je die battery stats vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:37
Razer schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:12:
[...]

Waar kun je die battery stats vinden? :)
Is dat niet gewoon de 'Battery' app oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
m0ridin schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:24:
[...]

Is dat niet gewoon de 'Battery' app oid?
Klopt, is de app uit de store. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royozzz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-05 14:02
Weet iemand hoe ik een eigen MP3 kan toevoegen en gebruiken als ringtone?
Op m'n notebook draait Windows Vista en synchronisatie met wp8 lijkt onmogelijk. Heb Zune reeds geïnstalleerd maar wp8 stuurprogramma's kunnen op de één of andere manier niet worden geïnstalleerd op m'n notebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er zijn ook wat apps te vinden in de store als je niet kan syncen (via WMP), moet je enkel je MP3 even ergens online zetten, app kan de rest doen.

edit, nieuw record :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kFTai5ObjEzs3GUfALLdn9IX/full.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 20-05-2013 13:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royozzz
@ SinergyX: Thanks, het is gelukt met "Skydrive Ringtone Maker"!
Te gekke telefoon, ik ben er blij mee! :)
Boh je doet wel heel lang met je accu, wat is je geheim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Ik loop er nu toch wel tegen aan dat er maar 4gb intern geheugen inzit. Gebruik maar een paar apps (285 MB). De rest gaat naar Overig (1,29 GB) en systeem (1,89 GB). Dat is 3,11 GB wat je niet kan gebruiken. Wel een beetje veel..

Edit: Ik weet dat dit een bekend probleem is, maar het blijft hinderlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door jeka op 22-05-2013 10:02 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

royozzz schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:04:
@ SinergyX: Thanks, het is gelukt met "Skydrive Ringtone Maker"!
Te gekke telefoon, ik ben er blij mee! :)
Boh je doet wel heel lang met je accu, wat is je geheim?
Geen idee eigelijk :P Op m'n werk ben ik steeds netwerk kwijt dus gaat het stukje sneller, maar thuis heb ik dat probleem niet. Lijkt dat email op wit op zwarte achtergrond zuiniger lijkt te zijn dan zwart op witte achtergrond, ik deed niet veel anders dan dat ik normaal met toestel doe.
jeka schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:49:
Ik loop er nu toch wel tegen aan dat er maar 4gb intern geheugen inzit. Gebruik maar een paar apps (285 MB). De rest gaat naar Overig (1,29 GB) en systeem (1,89 GB). Dat is 3,11 GB wat je niet kan gebruiken. Wel een beetje veel..

Edit: Ik weet dat dit een bekend probleem is, maar het blijft hinderlijk.
Dat is inderdaad irritant, gaat best hard qua geheugen. Hopelijk wordt de Ascend W2 wel met 8GB geheugen, maar ook gewoon rond deze prijs.

Dynafix ben ik totaal niet meer me verder gekomen, na bellen nav m'n email kreeg ik eerst heel verhaal dat ze mijn email niet hadden ontvangen, toen was het verhaal dat dit via provider gaat (kastje muur) en uiteindelijk konden ze het wel maar zou aardig wat geld kosten.

Hopelijk pakken ze bij XDA rom development op voor de W1.

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 22-05-2013 10:34 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de huawei nu sinds 2 dagen in gebruik, ik heb hem gekocht met 50% korting dus maar 75 euro _/-\o_ .
ik was er dus razend ethousisast over enzo, niet normaal snel(had eerst htc wildfire), echt een hele fijne telefoon. ik ga hem binnenkort unlocken maar zoalng dat nog niet gedaan is zit er geen simkaart in, nu heb ik het volgende probleem: de datum verandert soms zomaar opeens naar een andere tijd en datum, dit is echt vervelend. ook valt wifi best regelmatig weg, verder willen mijn livetiles niet update. die livetiles zou wel ergens in de instellingen staan(kan het alleen niet vinden) maar dat van die wifi en datum vind ik maar vreemd, heeft iemand een idee hoe dat kan, komt het misschien omdat er geen simkaart in zit. ik ben hem nu aan het factory resetten, hopelijk lukt dat.
hopelijk kunnen jullie mij helpen! alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royozzz
@janosch; waar heb je die voor 75,- gekocht???????... dat is wel heel goedkoop! Voor dat geld zou ik er graag nog ene bij willen kopen! :)

Hmm, heb ik geen last van, dus zou kunnen dat dit erdoor komt dat er geen sim in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tiles mbt welke app? De standaard werken wel aardig (buiten WA en FB is soms wat traag), maar lang niet alle apps lijken correct bij te werken.

Maar dat is erg mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gekocht bij de timco in waarle(vlakbij iendhoven(geen telefoonwinkel, maar liep er toevalling langs en zag deze staan, garantie was wel in orde, dus toen dacht ik: doen! maar het was de laatste, dus helaas...)
voor nu is mijn probleem opgelost, de tijd lag eraan omdat hij op automatische tijd stond, en die klopt dus blijkbaar niet, heb nu handmatig gedaan, en die wifi valt mee te leven, valt maar 5 seconden uit. hopen dat het zo blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Eergisteren weer opnieuw deze W1 gekocht, nadat mijn eerste gestolen was in Budapest.
Enfin: Met deze telefoon ervaar ik best wel wat problemen met de verbinding via Wi-Fi.

Ik kan stomweg geen verbinding maken met een netwerk. Hij geeft aan aan dat het bijbehorende wachtwoord fout is, terwijl deze wel klopt of soms dat het netwerk niet bereikt kan worden. Heel af en toe ben ik wel verbonden met een netwerk, maar dan kan ik alsnog niet gebruik maken van het internet.

Dit heb ik met meerdere Wi-Fi netwerken op verschillende locaties. Vandaag heb ik een factory reset gedaan, maar dit mocht niet baten...

Iemand ideeën/ tips?

Edit: Na nog 100x proberen pakt ineens perfect het wi-fi netwerk thuis. Wellicht dat die factory-reset toch nog heeft geholpen. Nu hopen dat hij het blijft volhouden en ook met andere verbindingen verbinding kan maken! O+

[ Voor 15% gewijzigd door Farmir op 23-05-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
Wil wel eens zo'n WP proberen en heb een vodafone prepaid Huawei besteld.
Zie in de track & trace dat deze vanuit Dynafix Nuth wordt verstuurd, houdt dit in dat het refurbished telefoons zijn?
Zo ja dan zou men dat bij VF wel wat duidelijker mogen vermelden.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nee, Dynafix doet ook aan fulfillment. Gewoon splinternieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Vreemd, alsnog blijf ik problemen ondervinden met de Wi-Fi verbinding. De eerdere problemen zijn opgelost, ik kan gewoon weer verbinding maken met Wi-Fi netwerken, maar wanneer ik verbonden ben houdt de verbinding maximaal maar één minuut stand. Ik moet de verbinding dan weer opnieuw opstarten om gebruik te kunnen maken van het internet. Best wel irritant dus.

Ik hoop overigens de functie ingeschakeld dat de Wi-Fi ingeschakeld blijft al het scherm op time-out gaat.

Iemand bekend met dit probleem? Of ideeën/ tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit probleem had ik vroeger met de Lumia 800, maar op mijn W1 heb ik dit niet meer.

Heb je de optie 'wifi aan bij standby' aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:10

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe zit het tot op heden met de navigatiemogelijkheden voor dit toestel?

Kan HERE Drive beta erop?

[ Voor 16% gewijzigd door Christiano007 op 24-05-2013 18:46 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
SinergyX schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:38:
Dit probleem had ik vroeger met de Lumia 800, maar op mijn W1 heb ik dit niet meer.

Heb je de optie 'wifi aan bij standby' aangezet?
Deze optie heb ik inderdaad aanstaan.
Na veel gegoogle denk ik dat het toch een hardware-matige fout is. Helaas kan ik maandag pas weer naar de winkel om het probleem bij Vodafone neer te leggen en te hopen dat ik een ander toestel mee krijg.

Het zou wel mega lullig zijn als ik opnieuw een aantal weken zonder smartphone zit door een productiefout.
Christiano007 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:33:
Hoe zit het tot op heden met de navigatiemogelijkheden voor dit toestel?

Kan HERE Drive beta erop?
HERE Drive is volgens Windowsphone.com nog niet beschikbaar voor de Nederlandse markt. Ik verwacht overigens ook niet dat deze app in de nabije toekomst wel voor de W1 beschikbaar wordt, ondanks dat er een gigantische geruchtenstroom is.

Andere mogelijkheden zijn altijd nog het prijzige Navigon of een Google Maps zonder turn-by-turn navigatie.

[ Voor 32% gewijzigd door Farmir op 24-05-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Farmir schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:11:
[...]

Deze optie heb ik inderdaad aanstaan.
Na veel gegoogle denk ik dat het toch een hardware-matige fout is. Helaas kan ik maandag pas weer naar de winkel om het probleem bij Vodafone neer te leggen en te hopen dat ik een ander toestel mee krijg.

Het zou wel mega lullig zijn als ik opnieuw een aantal weken zonder smartphone zit door een productiefout.
Met de Ascend W1 heb je toch die service van "binnen 3 dagen je toestel terug of anders een nieuwe?"

[ Voor 24% gewijzigd door PaT op 24-05-2013 19:57 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
PaT schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:56:
[...]

Met de Ascend W1 heb je toch die service van "binnen 3 dagen je toestel terug of anders een nieuwe?"
Oh wauw! Dat klinkt positief!
Heb je daar toevallig een bron bij, want ik kon met een snel zoekopdracht niets vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
https://www.huawei-smartservice.nl/be/info/3x3-smart-deal
Ik moet het zelf ook nog wel eens doen. Het aanbod is in principe beperkt tot de eerste 100.000 gebruikers van de Benelux maar dat zal nog wel lukken vermoed ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
chaola schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:34:
https://www.huawei-smartservice.nl/be/info/3x3-smart-deal
Ik moet het zelf ook nog wel eens doen. Het aanbod is in principe beperkt tot de eerste 100.000 gebruikers van de Benelux maar dat zal nog wel lukken vermoed ik ;-)
Top dankje!
Ik heb me geregistreerd, maar om het helemaal compleet te maken moet ik nog een kopie van het aankoop bewijs naar Huawei sturen. Ik ga dit sowieso morgen doen, aangezien ik nu helemaal geen wi-fi meer kan ontvangen...

Jammer genoeg ga ik tijdelijk weer aan een Samsung Galaxy 1 (met Android :( )

In ieder geval bedankt voor jullie hulp en ik zal jullie up-to-date houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Ik wordt hier al weken gek van het Other-probeem. Continu de melding dat de telefoon vol is, doordat die Other map vol loopt. Skydrive heb ik al uit staan en de Shrink-app heeft geen resultaat. Nokia heeft er een eigen oplossing voor geschreven geloof ik, maar Huawei (nog) niet. Iemand die wel een oplossing heeft gevonden?

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/f1draf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen mij een huawei ascend w1 aangeschaft, maar als ik deze probeer te verbinden met de pc of de laptop (allebei windows 7) lukt het niet om de bestanden op de telefoon en ook deze op de sd kaart te lezen, laat staan te verplaatsen.
De windows phone app gaat niet verder dan het eerste venter, en in de verkenner krijg ik geen enkel bestand of map te zien, blijft maagdelijk blanco

Wilde een paar bestanden verplaatsen van en naar de telefoon, maar noppes 8)7

Probleem opgelost : SD kaartje eruit en dan lukte het wel, heb nu andere sd kaart erin gestoken, en nu werkt het zoals het hoort. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 17:10 . Reden: probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-07 11:16
Lees de topicwaarschuwing eens

[ Voor 74% gewijzigd door PaT op 27-05-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royozzz
Ook via PM uitwisselen van dit soort gegevens voldoet niet aan Het algemeen beleid

[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 27-05-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Hier gaat het weer helemaal mis. Om tijdelijk van het Other-probleem af te komen heb ik mijn toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Volgens alle websites, inclusief die van Microsoft, moet je bij de setup dan, na aanmelden, de vraag krijgen of je een backup teruggeplaatst wilt hebben. Nou, bij mij verschijnt die vraag dus mooi niet, terwijl ik wel de volledige back-upfunctionaliteit aan had staan, en altijd op de wifi zat (dat is noodzakelijk schijnt).

Ga ik op mijn desktop naar windowsphone.com en log ik in, dan verschijnt rechtsboven een afbeelding van mijn W1, so far so good. Echter de linkjes naar "Vind mijn telefoon", "Bekijk App-aankopen" etc. werken niet. Op de betreffende pagina staat onderin dat je moet inloggen met een Microsoft id om er gebruik van te kunnen maken. En tja, dat ben ik toch echt (speciaal aangemaakt outlook.com-adres voor de telefoon, en sinds enige tijd ook de Windows 8-desktop.

Ga ik naar Skydrive, dan zie ik daar wel gewoon de foto's staan die mijn W1 heeft geupload.

Snappen jullie het nog?

Edit: nu voor de 4e keer geprobeerd (steeds weer terug naar fabrieksinstellingen), krijg ik wél de vraag en worden de instellingen teruggezet. Bizar, zou de service er gewoon even uitgelegen hebben?

[ Voor 0% gewijzigd door PaT op 27-05-2013 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
Iemand enig idee of, en zo ja wanneer, er een update van windows phone 8 voor de W1 komt waarbij FM-radio wordt toegevoegd?

[ Voor 6% gewijzigd door jslaman op 27-05-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

jslaman schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:25:
Iemand enig idee of, en zo ja wanneer, er een update van windows phone 8 voor de W1 komt waarbij FM-radio wordt toegevoegd?
Dit komt, ALS de W1 uberhaupt die FM functie heeft, zeer waarschijnlijk met de GDR2 update (van Microsoft, niet van Huawei). De GDR2 update wordt ergens binnen nu en een maand of 2 verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
Ok, bedankt. Qua hardware is de W1 geschikt om FM te ontvangen, dus wacht de update rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
Zoemt jullie oplader ook nogal?
Klinkt me niet helemaal gezond.
De huawei adapter is 1a kan ik hier gewoon m'n 2a samsung lader aanzetten of gaat dat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royozzz
Ik vond de oplader maar groot en lomp en gebruik de mini-usb lader van Samsung, werkt prima... bij beide laders duurt het lader wel erg lang... maarja, een flinke accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Nog te vroeg om er al een topic over te openen, maar toch al even melden: http://www.techzine.nl/ni...windows-phone-gelekt.html
Foto's zien er alleszins al veel beter uit dan de eerder gelekte foto's over een een zgz. W2 of W3.
Ondertussen zijn er ook her en der geruchten over een 5" Ascend WQ5.
EDIT: deze site http://www.nieuwemobiel.n...dows-Phone-opgedoken.html meent zelfs al te weten dat er een 2800 Mah batterij zou inzitten en dat de telefoon slechts 7.7 mm dik zou zijn. Maar daar heb ik elders nog niets over teruggevonden en hierbij vraag ik me af of er niet verward wordt met een paar specs van de P-reeks.
Wat wel vaak terugkomt: dualcore 1.5Ghz, 1GB Ram, 8MP camera, 4.3", enz. specs die redelijk aannemelijk lijken en dat voor een prijs van 289$.

[ Voor 42% gewijzigd door chaola op 31-05-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Laatst online: 11:09
Weet iemand of er al een actieve auto houder ergens te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

heeft iemand ervaring met de cashback deal van 20 euro? Dit maakt de vodafone prepaid dus maar 129,99 euro.
https://www.vodafone.nl/s...i-ascend-w1/sku53740029/#
http://www.huawei-smartservice.nl/cashbacks/ascendW1/

Wat is het voordeel van de nokia 520 tov de Huawei, behalve het meer geheugen?
De Huawei heeft nl wel een flits en twee camera's en een sterkere accu

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
[b][message=40352168,noline]

Imo is de W1 op de meeste vlakken superieur. Ik vond de 520 toch maar goedkoop aanvoelen toen ik hem laatst vasthad.
Ik heb onlangs ook eens in de winkel de camera van de 720 vergeleken met die van mijn W1. Ok, de binnenomstandigheden met TL en zo zijn niet ideaal, maar is dat nu die zo geroemde Carl Zeiss camera? De W1 moet daar binnenshuis alleszins al niet voor onderdoen, integendeel zelfs!
Ook nog de camera's van de Sony Xperia L (die zgz. dezelfde lens zou hebben als de toptoestellen van Sony) en de Nexus 4 getest en vergeleken. Zoveel ruis dat die twee produceren, dus ook hier durf ik stellen dat de W1 daar niet veel of zelfs helemaal niet voor moet onderdoen.
Tot slot ook nog eens een testje met de Galaxy S4 gedaan, maar die speelt toch duidelijk een klasse hoger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Nimrod|IA schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:21:
heeft iemand ervaring met de cashback deal van 20 euro? Dit maakt de vodafone prepaid dus maar 129,99 euro.
https://www.vodafone.nl/s...i-ascend-w1/sku53740029/#
http://www.huawei-smartservice.nl/cashbacks/ascendW1/

Deze actie is voor toestellen gekocht na 1 juni. Lijkt me een beetje te snel om nu al naar ervaringen met deze actie te vragen ;)

Ik verwacht wel dat het gewoon met een goede service en snelheid afgehandeld gaat worden, aangezien Huawei in Europa aan de weg wil timmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nimrod|IA schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:21:
Als je op prepaid vlak bekijk: Geen idee of de 520 ook een custom prepaid ROM heeft, maar in andere gevallen mis je bij de prepaid W1 dus de tethering optie en niet geheel onbelangrijk de Nokia apps.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 04-06-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Farmir schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:37:
[...]

Deze actie is voor toestellen gekocht na 1 juni. Lijkt me een beetje te snel om nu al naar ervaringen met deze actie te vragen ;)

Ik verwacht wel dat het gewoon met een goede service en snelheid afgehandeld gaat worden, aangezien Huawei in Europa aan de weg wil timmeren.
Wilde iedereen even op attenderen. Nu is er dus ook een redelijk prijsverschil tussen de W1 en de 520.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:07
Ik heb deze telefoon cadeau gegeven aan mijn vriendin, maar zij ondervind wat problemen met standby. De telefoon ontvangt geen whatsapp, skype, facebook of viber berichten in standby. Het ontvangen van gesprekken en smsjes is geen probleem. Het lijkt alsof de data verbinding wegvalt. Wanneer ze de telefoon uit standby haalt komt alles ook doodleuk in een klap binnen. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Heeft ze geen databundel en doet ze alles met wifi? In dat geval moet je wifi onder lockscreen laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:07
Ze heeft een onbeperkte databundel, maar wifi geeft hetzelfde probleem. Ook na het activeren van wifi tijdens standby. Heel vreemd, misschien maar een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 23:35
Nu er ook nog eens een cashback actie is waardoor het toestel maar €130,- kost, begint dit toestel wel erg aantrekkelijk te worden als vervanger voor mijn steeds slechter werkende Samsung Galaxy Gio.

De enige twijfels waar ik momenteel alleen nog mee zit is de hoeveelheid intern geheugen. In alle opzichten spreekt de Huawei Ascend W1 mij meer aan dan de Nokia Lumia 520 (grotere batterij, etc.) maar waar ik nog steeds benieuwd naar ben is of je genoeg hebt aan 4 GB intern geheugen.

Wat zijn jullie oordelen hierover? Is dit (makkelijk) genoeg, of is het alleen om die reden al verstandiger om toch een Nokia Lumia 520 te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik blijf het probleem hebben dat ik geen naam van mijn contactpersonen krijg te zien als ik gebeld wordt. Ik zie enkel het nummer beginnend met 06... verschijnen in mijn beeld. Met mijn Lumia 920 werkt het wel goed, en volgens mij komt dat omdat de Huawei de landcode niet toont voor het nummer. Ik heb alle nummers opgeslagen met +316...
Heeft iemand hier een goede oplossing voor behalve bij alle contactpersonen het nummer te veranderen van +316 naar 06?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royozzz
@StiQuezNL; intern geheugen is wel beperkt, dit is met name een probleem als je veel apps wilt toevoegen aangezien je deze niet op je externe geheugen kunt zetten. Ik heb zelf 19 apps en 5 spellen op de telefoon staan en het geheugen is ver vol.... Zelf vind ik dit niet zo'n probleem en ik ben dan ook erg tevreden met dit toestel. Wat ik wel jammer vind is dat de wp8 app-store erg beperkt is (vergeleken met de Android of iPhone-app-store) en je er veel leuke apps niet zult vinden aangezien deze gewoonweg niet beschikbaar zijn voor de wp8.

@supersatan; dat probleem heb ik ook... ik heb steeds de personen waar ik het 06-nummer (die de W1 dan 3-cijferig herkend als netnummer -->(064)....... bijvoorbeeld) als 2e telefoonnummer toegevoegd bij de desbetreffende persoon. Dit is wel veel werk om bij alle contacten in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
supersatan schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:39:
Ik blijf het probleem hebben dat ik geen naam van mijn contactpersonen krijg te zien als ik gebeld wordt. Ik zie enkel het nummer beginnend met 06... verschijnen in mijn beeld. Met mijn Lumia 920 werkt het wel goed, en volgens mij komt dat omdat de Huawei de landcode niet toont voor het nummer. Ik heb alle nummers opgeslagen met +316...
Heeft iemand hier een goede oplossing voor behalve bij alle contactpersonen het nummer te veranderen van +316 naar 06?
Er zit in het systeem ook ergens een optie bij instelling -> telefoon de optie 'Internationaal bellen'. Als je die inschakelt herkent de telefoon alle nummers die met +31 beginnen (maar nummers die je als 06 hebt opgeslagen weer niet). Liep ook tegen dat probleem aan en kwam er ook nog eens achter dat ik de nummers 50-50 heb verdeel wat opslaan via +316 of 06- betreft :). Leuk werkje, alles omzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
StiQuezNL schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:19:
Nu er ook nog eens een cashback actie is waardoor het toestel maar €130,- kost, begint dit toestel wel erg aantrekkelijk te worden als vervanger voor mijn steeds slechter werkende Samsung Galaxy Gio.

De enige twijfels waar ik momenteel alleen nog mee zit is de hoeveelheid intern geheugen. In alle opzichten spreekt de Huawei Ascend W1 mij meer aan dan de Nokia Lumia 520 (grotere batterij, etc.) maar waar ik nog steeds benieuwd naar ben is of je genoeg hebt aan 4 GB intern geheugen.

Wat zijn jullie oordelen hierover? Is dit (makkelijk) genoeg, of is het alleen om die reden al verstandiger om toch een Nokia Lumia 520 te kopen?
Het probleem met het hele OS is dat heel veel gecached wordt en je het niet handmatig kan flushen. Dit staat opgeslagen onder 'overig'. Zie hier van dit probleem een voorbeeld van iemand met een Lumia 920.

Zo langzamerhand zal dus het gehele geheugen vol lopen en die 4 extra GB zullen dit probleem alleen maar uitstellen. Er is echter goede hoop dat dit met de update naar Windows Phone 8.1 gefixt gaat worden.
Bij Windows Phone zijn de apps overig best wel klein vergeleken met Android en je moet wel heel veel apps installeren om dit vol te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royozzz
Weet iemand hoe je een app kunt kopen en betalen via Paypal, bij afrekenen kun je alleen als land VS instellen en ik kan daar ook niet inloggen in m'n Paypal-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:50
Ik merk zelf dat het geheugen te doen is, zolang je maar:

- Oude apps die je niet gebruikt weggooit
- Niet teveel (grote) games installeert. Normale apps zijn meestal niet zo groot, games vaak wel.
Ik hoop wel dat er het een en ander wordt gedaan in de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
royozzz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:32:
Weet iemand hoe je een app kunt kopen en betalen via Paypal, bij afrekenen kun je alleen als land VS instellen en ik kan daar ook niet inloggen in m'n Paypal-account.
Heb je locatie wel goed staan? Ik kan gewoon met mijn PayPal account inloggen en afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
EcoR schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:53:
[...]

Er zit in het systeem ook ergens een optie bij instelling -> telefoon de optie 'Internationaal bellen'. Als je die inschakelt herkent de telefoon alle nummers die met +31 beginnen (maar nummers die je als 06 hebt opgeslagen weer niet). Liep ook tegen dat probleem aan en kwam er ook nog eens achter dat ik de nummers 50-50 heb verdeel wat opslaan via +316 of 06- betreft :). Leuk werkje, alles omzetten...
Weet je dat zeker?
Ik heb die functie standaard aan staan, en +31 nummer worden nog steeds niet herkend.
Voor mij zou jouw oplossing perfect zijn omdat ik alle nummer met +31 op moet slaan (zit vaak in buitenland).
Ik heb overigens de simlock vrije versie (af fabriek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
supersatan schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:04:
[...]

Weet je dat zeker?
Ik heb die functie standaard aan staan, en +31 nummer worden nog steeds niet herkend.
Voor mij zou jouw oplossing perfect zijn omdat ik alle nummer met +31 op moet slaan (zit vaak in buitenland).
Ik heb overigens de simlock vrije versie (af fabriek).
Ik ervaar de +31 probleem alleen op de huawei w1, op mijn l920 ervaar ik het probleem niet dat hij mijn contacten niet herkend. Nu heb ik wel iedere contact aangepast die mij heeft gebeld.. Vind het nog steeds raar eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royozzz
@Vali; thanks, had idd bij instellingen iets op VS staan ipv NL... gelukt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
royozzz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:04:
@Vali; thanks, had idd bij instellingen iets op VS staan ipv NL... gelukt! :)
Mooi :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royozzz
Hoe kun je "kaarten" gebruiken als volwaardige navigatie met stemgeluid? Welke app kan ik hiervoor downloaden (liefst Nederlandse stem).... of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
royozzz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:44:
Hoe kun je "kaarten" gebruiken als volwaardige navigatie met stemgeluid? Welke app kan ik hiervoor downloaden (liefst Nederlandse stem).... of is dit niet mogelijk?
Je kan apps zoals deze proberen. Maakt gebruik van Nokia maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royozzz
Helaas is die niet NL-talig en kan k daarbij geen gebruik maken vd reeds aanwezige "kaarten"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
royozzz schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:21:
Helaas is die niet NL-talig en kan k daarbij geen gebruik maken vd reeds aanwezige "kaarten"...
Wordt misschien niet nederlands gesproken, maar de tekst van het navigeren is wel in het Nederlands. Tevens kan je gebruik maken van de Nokia mappen die je via de maps app van wp8 kan downloaden. Snap niet wat je bedoelt dat je daar geen gebruik van kan maken, want bij mij werkt het perfect.

Vind hem persoonlijker fijner dan de standaard navigatie op mijn l920, voornamelijk omdat er hier flitsers op zitten als layer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

€112,50 bij Friends & family van vodafone + 20euro cashback
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/6557

Hoe snel is trouwens het internet browsen op Windows 8 ? Ik wil dit toestel best aanschaffen, maar zit gewoon met de navigatie.

Als je als laatste heb gereageerd, gebruik dan de "wijzig" knop

[ Voor 46% gewijzigd door PaT op 10-06-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Christiano007 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:21:
Hoe snel is trouwens het internet browsen op Windows 8 ? Ik wil dit toestel best aanschaffen, maar zit gewoon met de navigatie.
Tsja, hoe snel is snel. Browsen gaat vlot genoeg. het is niet zo dat je continu zit te wachten voordat je wat ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snelheid is 90% afhankelijk van je internetverbinding, bij slechte 3g dekking gebieden gaat het browsen op elke telefoon bizar traag :P

Maar via bv Wifi werkt alles erg snel, je ziet wel opbouw van scherm als je stuk naar beneden scrollt, maar is niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Zojuist is PostNL bij mij aan de deur geweest om een pakket af te leveren van Dynafix die mijn Huawei zou repareren.

Door die Smart 3x3 Deal heb ik een vervangend toestel gekregen, maar ik kan niet zien of dit nu een nieuw of oud toestel is. Ik verwacht dat het een gereviseerd toestel is, maar er zijn geen gebruikssporen.

Anyway: Goede service van Huawei!

edit: Oja! Geen Wi-Fi problemen meer :)

edit2: In al het enthousiasme vergeten dat ik dit nieuwe toestel niet eens hoef te unlocken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Farmir op 12-06-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Vergis ik mij nu of is die rubriek "Huawei selected" iets vrij recent in de app store? Zo te zien ook apps voor hun Afrika-foon? Iemand al ervaringen mee met apps uit die rubriek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Staat er in mijn geval maar 1 in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Ja, bij mij stond er enkele dagen geleden ook maar eentje, ik denk "find me", maar nu toch al een lijstje. Vooral games eigenlijk en ook een "4Afrika"-app.
Hmm: "IrokoTV": the premiere free mobile app dedicated to full length Nigerian movies popularly known as 'Nollywood'. Is wel gratis, misschien moet ik mij maar eens registreren en zien wat ik binnenkrijg ;)

[ Voor 58% gewijzigd door chaola op 13-06-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Farmir schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:24:
Zojuist is PostNL bij mij aan de deur geweest om een pakket af te leveren van Dynafix die mijn Huawei zou repareren.

Door die Smart 3x3 Deal heb ik een vervangend toestel gekregen, maar ik kan niet zien of dit nu een nieuw of oud toestel is. Ik verwacht dat het een gereviseerd toestel is, maar er zijn geen gebruikssporen.

Anyway: Goede service van Huawei!

edit: Oja! Geen Wi-Fi problemen meer :)

edit2: In al het enthousiasme vergeten dat ik dit nieuwe toestel niet eens hoef te unlocken :)
Wat ik me dan afvraag: heb je op je nieuwe toestel wel NFC en/of tethering?

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
Aapzak schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:12:
[...]

Wat ik me dan afvraag: heb je op je nieuwe toestel wel NFC en/of tethering?
Met dit toestel heb ik wel tethering.
Helaas geen NFC.
Lijkt me wel een beetje raar, dat ik de ene optie wel heb en de andere niet...

[ Voor 13% gewijzigd door Farmir op 14-06-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dus een simlockvrije vervanger gekregen, dat is dan weer opmerkelijk. Weer geen hard bewijs dat ze 'OS installaties' doen op huidige toestellen, zodat prepaid ook tethering kunne krijgen.

NFC is een hardware/OS geval, het zou erin zitten, maar niet ondersteund worden door WP8. Dat is het grijze gebied van wel/niet hardware, wel/niet ondersteund. Het tethering gebeuren is puur een ROM/OS probleem (prepaid heeft andere ROM dan simlockvrije versie).

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

SinergyX schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:36:
NFC is een hardware/OS geval, het zou erin zitten, maar niet ondersteund worden door WP8.
Dit is natuurlijk complete onzin aangezien NFC prima werkt op o.a. een 8X en diverse Lumia's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Ik heb eens in de app store gezocht naar NFC apps en bij de meeste krijg ik de melding: deze app maakt gebruik van functies die uw telefoon niet heeft. NFC dus... Denk niet dat die apps op voorhand controleren of je toestel het heeft, maar allicht staat de W1 in de app store geregistreerd als een NFC-loos toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Dan denk ik dat we wel kunnen stellen dat:
1) de W1 gewoon geen NFC doet
2) de W1 wel tethering doet maar niet op pre-paid toestellen

Het prijsverschil tussen prepaid en niet prepaid is een euro of 30, dat is dus wat tethering kost :)

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
vali schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:34:
[...]

Ik ervaar de +31 probleem alleen op de huawei w1, op mijn l920 ervaar ik het probleem niet dat hij mijn contacten niet herkend. Nu heb ik wel iedere contact aangepast die mij heeft gebeld.. Vind het nog steeds raar eigenlijk
Heb je een simlockvrije (af fabriek) of een vodafone (eventueel simlockvrij gemaakt) versie?

Ik hoop toch echt dat er een oplossing komt zodat ook +31 nummer herkend worden.

[ Voor 8% gewijzigd door supersatan op 17-06-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
supersatan schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:31:
[...]

Heb je een simlockvrije (af fabriek) of een vodafone (eventueel simlockvrij gemaakt) versie?
ik heb een Vodafone die simlockvrij is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PaT schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:59:
Dit is natuurlijk complete onzin aangezien NFC prima werkt op o.a. een 8X en diverse Lumia's.
Niet bepaald onzin, er is gewoon enorm weinig 'zwart/wit' bekend rond NFC, buiten dat het dus een 'optie' lijkt te zijn. Dit lijkt wel in lijn te liggen met de verschillende 'versies' die dus in de wereld in omloop zijn (de non-tethering firmware begreep ik van Huawei UK is speciaal voor UK gemaakt, maar blijkbaar ook gebruikt voor Nederland).

van WP7.nl
Heeft dit toestel nou NFC of niet? Op basis van onze collega bloggers werden we er geen wijs uit, dus zijn we uiteindelijk het toestel ingedoken. Als er namelijk NFC op zou moeten zitten, dan zou de optie “tikken en verzenden” aanwezig moeten zijn. En om maar met de deur in huis te vallen. Die is er niet. Geen NFC dus op ‘onze’ Huawei Ascend W1. Als je nog wat verder zoekt, blijkt dat NFC een optie is op dit toestel. Nou is het nog absoluut geen gewoonte om een telefoon te kunnen customizen naar je eigen behoeften (hebben we hier nu de trend voor 2015 te pakken?) dus zal het er vanaf hangen welke versie Huawei naar Nederland gaat sturen in maart. Gezien de scherpe prijsstelling rekenen wij op de NFC-loze versie.
Zie ook review van site uit nieuw zeeland, die de NFC dus wél heeft
In addition to supporting 2G (GSM,GPRS, EDGE), 3G support comes in the form of 21Mbps HSDPA and HSUPA. The Ascend also supports Wi-Fi 802.11 b/g/n as well as Bluetooth. Unexpectedly, it is also NFC friendly, meaning I was able to use the ascend to check the balance on my snapper card after installing the Snapper balance app.
Het blijft alleen jammer, hoe hard Huawei ook aan de europese/US markt wil timmeren, ze rond 0,0 'echte' support geven op hun toestellen en/of features ervan. Ik ben per saldo veel meer te weten gekomen via Vodafone UK en stukje Huawei UK, dan hoofdkantoor Huawei en Nederland bij elkaar (om maar niet te spreken over Dynafix of enige hulp vanuit Vodafone).
Farmir schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:29:
Met dit toestel heb ik wel tethering.
Helaas geen NFC.
Lijkt me wel een beetje raar, dat ik de ene optie wel heb en de andere niet...
Heb jij voor mij de precieze revisienummers van firmware en hardware? (instellingen -> info, meer).
(besturing neem ik aan heb jij ook gewoon 8.0.10211.204)

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 18-06-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
SinergyX schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:33:

[...]

Heb jij voor mij de precieze revisienummers van firmware en hardware? (instellingen -> info, meer).
(besturing neem ik aan heb jij ook gewoon 8.0.10211.204)
Besturinssysteem: 8.0.10211.204
Revisienummer Firmware: 1030.5612.00000.05610
Revisienummer Hardware: HD1U8835M Ver. B

[ Voor 15% gewijzigd door Farmir op 19-06-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Interessant :) Mijne verschilt dus met 2 cijfers.
1030.5610.00000.05410

Zijn er meer mensen die wél tethering hebben en hun firmware rivisienummer kunnen geven?

Ik ga nog eens mailen met UK, kijken wat ik daar kan halen.

edit typefoutje.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
SinergyX schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:52:
Interessant :) Mijne verschilt dus met 2 cijfers.
1030.560.00000.05410

Zijn er meer mensen die wél tethering hebben en hun firmware rivisienummer kunnen geven?

Ik ga nog eens mailen met UK, kijken wat ik daar kan halen.
Identieke gegevens als Farmir bij mij en inderdaad tethering. Simlockvrij Belgisch toestel van Yourcall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

UK kan me helaas niet meer verder helpen, beetje jammer.

Maar heb nu wel concrete informatie dat het dus toch in de firmware zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Die tekst heb ik zelf geschreven, dus die hoef je niet naar mij te quoten. :+

Maar ben je nu niet met 2 verschillende dingen bezig? Tethering en NFC?
Tethering zal door VF wel uitgeschakeld zijn in de FW. Voor wat betreft het NFC verhaal heb ik ten tijde van die review mij werkelijk ook de blubber gezocht hoe dat nou zat. En om heel eerlijk te zijn, ik werd er geen wijs uit. (pr bureau ook niet) De een heeft het wel, de ander niet.

Volgens mij hebben we in NL nog geen W1 met NFC gezien. Tethering is dus een firmware dingetje. Nu nog een FW met tethering vinden en een manier om die op je toestel te flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EduardusB
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 19:31
Firmware flashen kan al : zie http://forums.wpcentral.c...-market-locked-china.html voor uitleg.
En je kunt hier een aantal ROMs vinden : http://pan.baidu.com/share/home?uk=806646653
Let wel op een Chinese ROM heeft wel Engels als weergave taal maar is gelocked op de Chinese Store.

Ik draai nu W1-U00_1030.5610.22500.05420 een US ROM op VF pp toestel.
Vooral de camera is een stuk sneller geworden :D !

Ik zal zo eens kijken of ik nu ook Tethering heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EduardusB
Nee, helaas geen tethering! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gezien de nummering, lijkt het de 2de tekenreeks te zijn, 5610 tegen 5612.

Toch even wat verder zoeken :P
PaT schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:33:
Die tekst heb ik zelf geschreven, dus die hoef je niet naar mij te quoten. :+
Wist ik veel dat jij achter wp7.nl zat :P Al had dit ook bevestigd gekregen vanuit UK.

[ Voor 57% gewijzigd door SinergyX op 20-06-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EduardusB
Zie YouTube: Huawei Asend W1 - Debranding, unbranding, flashing a new ROM voor een flash guide.
Let wel op in de US rom zit geen NL weergave. Je kunt wel gewoon NL keyboard gebruiken (installeren) .

Ik ben druk op zoek naar andere ROM's , ik wil ook kunnen tetheren.

Meer dan : http://asanfile.com/file/index/13081?name=w1%20-%20u00 heb ik nog niet kunnen vinden.
maar daar moet je een account aanmaken en 15$ dokken om te mogen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wij bieden helaas geen technische ondersteuning voor Huawei, en kunnen uw vraag dus
niet beantwoorden.
Geweldig zeg, kastje & muur #3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EduardusB
Ja , 1030.5614.01700.20200 gisteren even er op gehad.
Maar dan zit je vast aan de Chinese store...... En dan mis je behoorlijk wat apps.
Maar ik kan bevestigen dan je dan op een VF PP toestel wel kunt tetheren.

Er komt vast wel eens ergens een ROM voor europa met NL display language en tethering boven drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geen idee of je makkelijk een rom kan extracten uit een telefoon :P

Maar we wachten rustig af :)

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 22-06-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers, mijn W1 kan absoluut niet omgaan met sd-kaarten. Er zit een 8gb sd-kaartje van Hama in, maar de telefoon gebruikt hem niet en herkent hem maar half. Bij Instellingen > Opslag heb ik gezet dat afbeeldingen, videos en muziek op de sd-kaart opgeslagen moeten worden. Desondanks krijg ik een "opslagruimte vol"-melding bij bijvoorbeeld het maken van foto's en openen sommige apps niet meer omdat ik geen opslagruimte meer zou hebben. Onzin.

Het ligt niet aan het sd-kaartje, aangezien ik de vorige (waarbij hetzelfde gebeurde) al heb ingeruild voor de huidige, die het dus ook niet. Iemand oplossingen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Kan toch aan de geheugenkaart liggen, want ik neem aan, dat je huidige van hetzelfde merk is, als de omgeruilde. Al eens een ander merk geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Misschien anders formateren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:04

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ja kijk eens op wat voor een filesystem hij nu zit.. soms worden kaarten ( geen idee waarom) nog als FAT geformatteerd , ik zie vaker dat dit problemen oplevert. Het proberen waard dunkt me

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:46:
Beste Tweakers, mijn W1 kan absoluut niet omgaan met sd-kaarten. Er zit een 8gb sd-kaartje van Hama in, maar de telefoon gebruikt hem niet en herkent hem maar half. Bij Instellingen > Opslag heb ik gezet dat afbeeldingen, videos en muziek op de sd-kaart opgeslagen moeten worden. Desondanks krijg ik een "opslagruimte vol"-melding bij bijvoorbeeld het maken van foto's en openen sommige apps niet meer omdat ik geen opslagruimte meer zou hebben. Onzin.

Het ligt niet aan het sd-kaartje, aangezien ik de vorige (waarbij hetzelfde gebeurde) al heb ingeruild voor de huidige, die het dus ook niet. Iemand oplossingen? :)
Heb hier 4 verschillende merken geheugenkaartjes en allemaal werken ze perfect. Getest met 16GB ICIDU, 16GB Sandisk, 8GB Kingston en een 8GB waarvan het merk er niet op staat. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreameater schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:18:
[...]

Ja kijk eens op wat voor een filesystem hij nu zit.. soms worden kaarten ( geen idee waarom) nog als FAT geformatteerd , ik zie vaker dat dit problemen oplevert. Het proberen waard dunkt me
Ga ik even doen, alvast bedankt :) Weet je toevallig hoe ik het filesystem kan controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Hallo tweakers,

Ik heb sinds vandaag deze telefoon ook en ben er zeer tevreden mee! Goede upgrade van mijn lumia 710. Ik heb de Vodafone versie besteld dus hij moet nog simlockvrij worden gemaakt en ik vroeg me af of wat ik van plan ben juist is.

Ik lees hier dat dit mogelijk is door er een nieuwe rom op te zetten. Deze rom: http://forums.wpcentral.c...-20200-update-leaked.html zou al de tethering functie moeten unlocken maar ik zie bij de beschrijving dat hij dan 'market locked' wordt, en dit zie ik dus niet zitten. Welke rom is wel een aanrader? Of gewoon een laten unlocken via ebay/de turk en genoegen nemen met geen tethering?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanochtend deed opeens mijn telefoon niets meer, had gisteravond nog ruim halve batterij. Op de lader, batterij erin en eruit, werkt niet meer. Iemand nog tips? Anders maar richting Vodafone gaan.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Let op:
Het is nadrukkelijk niet de bedoeling om hier te vragen naar hoe unlock codes aangevraagd moeten worden. Het is misschien niet illegaal maar bevindt zich in een te grijs gebied, zodat Tweakers zich daar niet aan wil branden. Zie hiervoor deze link.