I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Jah, maar het is toch coffee corner hier, waar je mag ranten?jhuiting schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:16:
[...]
Omdat je klaagde dat die MMS'jes geld kosten
1
| days.RemoveAll(x => !frames.Any(y => x.Date >= y.StartDate && x.Date <= y.EndDate)); |
Oh, wat is het toch een mooie taal en wat ben ik stom dat ik me niet jaren eerder in lambda-expressies, LINQ en (IEnumerable) extension methods heb verdiept. Meer declaratieve code, minder (geneste) foreach-blokken.
Ja, het kan vast handiger, daar kom ik geheid achter over een paar dagen
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Omdat die LINQ-syntax slechts een beperkt aantal functies ondersteunt, en dan krijg je een hele rare mengeling van method chains en LINQ syntax. Dan maar alles met method chaining ('fluent') doen.PrisonerOfPain schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:44:
Waarom gebruikt iedereen trouwens de LINQ fluent interfaces in plaats van die embedded SQL-achtige taal?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
*Manager: Firesphere, kun je die nieuwe uitbreiding live zetten?
*Firesphere: Ehm, die is nog niet af hoor
*Manager: Zet toch maar live, dan kan de klant er vast naar kijken.
Volgende dag mailtje van de klant, die via de manager bij mij terechtkomt met de opmerking "Graag zo snel mogelijk fixen":
Had ik al gezegd dat ik het live moest zetten voordat het af was?De volgende punten aan het systeem zijn onbegrijpelijk, duidelijk of werken nog niet goed:
punt 1 t/m 10
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Ik haat Excel met passie. De manier waarop meerdere documenten tegelijkertijd open hebben in Excel werkt is ondoorgrondelijk

edit: LOL, een telefoonnummer dat wordt opgeslagen in een numeriek veld in een SharePoint-lijst. SharePoint gooit daar formatting overheen, waardoor er nu staat: 31,631,003,xxx (xxx = mijn nummer)
[ Voor 80% gewijzigd door Alex) op 05-03-2013 15:00 ]
We are shaping the future
Ik vind het persoonlijk veel overzichtelijker dan SQL.PrisonerOfPain schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:44:
Waarom gebruikt iedereen trouwens de LINQ fluent interfaces in plaats van die embedded SQL-achtige taal?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
1
2
3
4
5
| $(window).on({ resize: function () { // doe iets } }); |
edit: Ah, kan ook een object zijn, das nieuw (voor mij)events
Type: String
[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2013 15:13 ]
Check 't rasberry pi topic eens? (heb nog niet gekeken, maar kan gewoon niet geloven dat die nog niet te vinden zou zijn binnen GOT).Candanz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:03:
Meep, waarom vindt raspberry m'n externa hdd niet.. gister deed die het nog wel.. Hoe herinstalleer ik de usb drivers op linux, iemand hier ervaring mee? (Ben linux niet gewend, shame I know., hoopte het op school te leren, maar alleen de netwerk beheerders kregen het)
Is 't nietTheNephilim schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:09:
Deze constructie zou moeten werken toch?
JavaScript:
1 2 3 4 5 $(window).on({ resize: function () { // doe iets } });
1
2
3
| $(window).on('resize', function() { // doe iets }); |
*edit: never mind.. ja.. die van jou werkt
[ Voor 29% gewijzigd door GateKeaper op 05-03-2013 15:15 ]
Wat voor error krijg je?TheNephilim schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:09:
JavaScript:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat is als je resize als enige event/functie paar in die $(window).on() hebt. Wat TheNephilim had werkt wel: http://jsbin.com/uloxor/5/editGateKeaper schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:13:
[...]
Check 't rasberry pi topic eens? (heb nog niet gekeken, maar kan gewoon niet geloven dat die nog niet te vinden zou zijn binnen GOT).
[...]
Is 't niet
JavaScript:
1 2 3 4 $(window).on('resize', function() { // doe iets } });
Live Demo:
http://pi.justcandan.com/serverStats/index.php
Note: De Candan-PC shell is best traag dus het laden kan eventjes duren.
PS: Graag niet de link spammen. Anders ga ik er ads op zetten
Kheb hem gemaakt zodat je ook meerdere servers kan "Dashboarden".
[ Voor 7% gewijzigd door Candanz op 05-03-2013 15:18 ]
Werkt hier prima trouwens: http://jsfiddle.net/QjeKR/TheNephilim schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:09:
JavaScript:

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Zal toch wel iets niet helemaal goed hebben, even verder loeren dus. Nu eerst koffie
Maar als je alleen de functionaliteit nodig hebt die de LINQ-syntax aanbiedt, kun je die toch prima gebruiken?Korben schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:45:
[...]
Omdat die LINQ-syntax slechts een beperkt aantal functies ondersteunt, en dan krijg je een hele rare mengeling van method chains en LINQ syntax. Dan maar alles met method chaining ('fluent') doen.
Bijv.:
1
2
3
4
5
| var didItRain = from r in Rain() from s in Sprinkler(r) from g in GrassWet(s, r) where g select r; |
Of schrijf je deze voorbeeld-query liever uit?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nou Visual Studio, dat is echt een erg bruikbare foutmelding. Zeker als het de afgelopen dagen gewoon goed heeft gewerkt en van het ene op het andere moment stuk is gegaan
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Het is al weer een tijdje geleden dat ik zoiets heb gehad, maar ik geloof dat ik uiteindelijk de laatste paar keer gewoon de hele map wegpleurde en het project opnieuw [term die jouw repository gebruikt voor het neerhalen van de source]. Eventueel de changes die je hebt inchecken in een branch..Gertjan. schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:40:
The base class includes the field 'HelpMain', but its type (FrontendLibrary.Controls.Help) is not compatible with the type of control (FrontendLibrary.Controls.Help)
Nou Visual Studio, dat is echt een erg bruikbare foutmelding. Zeker als het de afgelopen dagen gewoon goed heeft gewerkt en van het ene op het andere moment stuk is gegaan
Zoek kost tijd en is gewoon vervelend.
iOS developer
Ik schrijf 'm liever uit, want dan staan alle query's in de applicatie als method chaining genoteerd, behalve die ene. Je kunt 'm inderdaad in LINQ-syntax schrijven, maar als stijlkwestie kies ik dan voor method chaining.RayNbow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:39:
[...]
Maar als je alleen de functionaliteit nodig hebt die de LINQ-syntax aanbiedt, kun je die toch prima gebruiken?
Bijv.:
C#:
1 2 3 4 5 var didItRain = from r in Rain() from s in Sprinkler(r) from g in GrassWet(s, r) where g select r;
Of schrijf je deze voorbeeld-query liever uit?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Ik gebruik de fluent interface eigenlijk alleen bij een enkele aanroep. Voor meerdere gebruik ik nu bijna altijd het Linq-taaltje. Collections op elkaar joinen wil je toch niet doen door methods te chainen?PrisonerOfPain schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:44:
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Het was inderdaad iets wat jouw oplossing zou hebben verholpen. Een van de reference-DLL's was van naam veranderd waarbij de oude reference was weggehaald uit de website en en een nieuwe was toegevoegd. Echter liet Visual Studio vrolijk de oude DLL in de bin folder staan. Op een gegeven moment besluit dat ding om beide DLL's in te laden wat zorgt voor conflicten. Uiteindelijk bleek het probleem dus te zijn dat de class ambigious werd (hij kwam dus in 2 vershillende assemblies voor)...BikkelZ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:44:
[...]
Het is al weer een tijdje geleden dat ik zoiets heb gehad, maar ik geloof dat ik uiteindelijk de laatste paar keer gewoon de hele map wegpleurde en het project opnieuw [term die jouw repository gebruikt voor het neerhalen van de source]. Eventueel de changes die je hebt inchecken in een branch.
Zoek kost tijd en is gewoon vervelend.

Fijn..... Ook een clean solution maakte geen klap uit want de oude DLL bleef gewoon staan waar hij stond...

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ik zou zeggen, waag eens een poging om de eerdere LINQ-query op te schrijven in termen van SelectMany, Select en Where...Korben schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:45:
[...]
Ik schrijf 'm liever uit, want dan staan alle query's in de applicatie als method chaining genoteerd, behalve die ene. Je kunt 'm inderdaad in LINQ-syntax schrijven, maar als stijlkwestie kies ik dan voor method chaining.
RayNbow schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:25:
[...]
Ik zou zeggen, waag eens een poging om de eerdere LINQ-query op te schrijven in termen van SelectMany, Select en Where...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| var didItRain = Rain().SelectMany(r => Sprinkler(r), (s, r) => new { s, r }) .SelectMany(sr => GrassWet(sr.s, sr.r), (g, sr) => new { sr.s, sr.r, g }) .Where(srg => srg.g.Condition()) .Select(srg => srg.r); |
Zou moeten kloppen.
Cool.
Best wel balen ook, afgelopen dagen zat ik hier zelf te devven aan een soortgelijke applicatie, maar dan in Python
Twijfel nu sterk of ik dit project wel zou afmaken
"Help! De preview doet het niet"
Ik: Nee, die heeft ook minder prioriteit, dat komt nog wel.
Om 16:00
"De preview doet het niet"
Ik:
Nu net krijg ik een screenshot van een error toegemaild.
Juist, van de preview-functie, die het inderdaad nog niet doet, want nog niet aan toe gekomen.
Echt, seriously?
Ik snap nog niet echt wat Boxen doet?Pyr0wl schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:06:
http://boxen.github.com
Cool.
Best wel balen ook, afgelopen dagen zat ik hier zelf te devven aan een soortgelijke applicatie, maar dan in Python(en eentje die platform independent is).
Twijfel nu sterk of ik dit project wel zou afmaken
Tip: ga ander werk zoeken.Firesphere schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:09:
Vandaag om 15:00
"Help! De preview doet het niet"
Ik: Nee, die heeft ook minder prioriteit, dat komt nog wel.
Om 16:00
"De preview doet het niet"
Ik:
Nu net krijg ik een screenshot van een error toegemaild.
Juist, van de preview-functie, die het inderdaad nog niet doet, want nog niet aan toe gekomen.
Echt, seriously?
Op zijn minst een andere werkgever. Of misschien beter: andere klanten.
Firesphere schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:13:
Reeds gefixt
Ik heb't hier trouwens verder best naar m'n zin hoor. Maar zulk soort dingen zijn zo vermoeiend.
[ Voor 45% gewijzigd door OkkE op 05-03-2013 17:13 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Ik heb't hier trouwens verder best naar m'n zin hoor. Maar zulk soort dingen zijn zo vermoeiend.
[ Voor 76% gewijzigd door Firesphere op 05-03-2013 17:13 ]
En dat vind jij duidelijker dan de oorspronkelijke query?Korben schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:41:
[...]
C#:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 var didItRain = Rain().SelectMany(r => Sprinkler(r), (s, r) => new { s, r }) .SelectMany(sr => GrassWet(sr.s, sr.r), (g, sr) => new { sr.s, sr.r, g }) .Where(srg => srg.g.Condition()) .Select(srg => srg.r);
Zou moeten kloppen.
Btw, waar haal je .Condition() vandaan? g is een simpele bool.
Als je een verse install hebt van OSX kan je Boxen gebruiken om dat systeem volledig gebruiksklaar te maken. Elke instelling kan worden geconfigureerd, elk programma kan worden geïnstalleerd, etc.
Ah, ik dacht iets van VM's waren.Pyr0wl schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:13:
[...]
Als je een verse install hebt van OSX kan je Boxen gebruiken om dat systeem volledig gebruiksklaar te maken. Elke instelling kan worden geconfigureerd, elk programma kan worden geïnstalleerd, etc.
Ik heb er dan niks aan, heb een hele mooie install van OSX al kant-en-klaar
Ja, ik ben op zoek naar iets wat het herinstalleren van een systeem (virtueel of fysiek) kan vergemakkelijken. Ik zit momenteel met Ubuntu en OSX machines en zou zulke taken zo vlot mogelijk willen afhandelen.Ryur schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:15:
[...]
Ah, ik dacht iets van VM's waren.
Ik heb er dan niks aan, heb een hele mooie install van OSX al kant-en-klaar
Misschien moet ik richting Boxen/Puppet/Chef kijken ipv zelf een tool trachten te ontwikkelen
Geef duidelijke deadlines aan.. dan kun je je daarop beroepenOkkE schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:12:
[...]
Op zijn minst een andere werkgever. Of misschien beter: andere klanten.
[...]
Blijkbaar vond de kat het leuk om te spelen met m'n kabels, lag er gewoon uit... Kut katten. In vervolg dus de deur dicht voordat ik weg ga.GateKeaper schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:13:
[...]
Check 't rasberry pi topic eens? (heb nog niet gekeken, maar kan gewoon niet geloven dat die nog niet te vinden zou zijn binnen GOT).
[...]
Error. Direct al.
* Firesphere loopt alle code na, niks mis mee!
* Firesphere ramt nog eens op compile
Weer error.
* Firesphere loopt alle code nog eens na en ziet ineens een random string
1
2
| ajipubt\zc 243+ |
kutkat
Ik heb m'n dag niet geloof ik.
Ik maar de functie "ID" aanroepen en niet snappen waarom ik een error krijg.
Goh, is ID misschien niet een functie maar een static value?

[ Voor 25% gewijzigd door Firesphere op 05-03-2013 19:21 ]
Da's niet de bedoeling van die statuscode.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Zolang de blackout tests gaande zijn zou de oude API 404 moeten retourneren, pas nadat de API permanent is uitgeschakeld (wat in mei staat te gebeuren) zou de API 410 moeten gaan retourneren. Twitter (en de server dus ook) weet dat het (nog) geen permanente situatie is.The requested resource is no longer available at the server and no forwarding address is known. This condition is expected to be considered permanent. Clients with link editing capabilities SHOULD delete references to the Request-URI after user approval. If the server does not know, or has no facility to determine, whether or not the condition is permanent, the status code 404 (Not Found) SHOULD be used instead.
[ Voor 10% gewijzigd door Alex) op 05-03-2013 20:54 ]
Het is natuurlijk geen blackout-test als je dan een 404 gaat terugsturen en later bij retirement opeens een 410
[ Voor 26% gewijzigd door BtM909 op 05-03-2013 20:57 ]
Daarnaast zit je inderdaad met het permanent vs. tijdelijk van de status codes...
Het is natuurlijk maar nitpicking, het doel van de testen is eindgebruikers ervan op de hoogte stellen dat de API's stuk zullen gaan. Jammer genoeg valt Twitter's eigen Twitter for Mac daar ook onder, want ik heb nog geen update voor die app gezienBtM909 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:56:
Het is natuurlijk geen blackout-test als je dan een 404 gaat terugsturen en later bij retirement opeens een 410

[ Voor 51% gewijzigd door Alex) op 05-03-2013 20:59 ]
Of vind je tijdens de maandelijkse testen van het luchtalarm er maar een Afrojack melodietje moet worden afgespeeld?
Nee het doel is niet eindgebruikers op de hoogte stellen, maarAlex) schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:57:
Het is natuurlijk maar nitpicking, het doel van de testen is eindgebruikers ervan op de hoogte stellen dat de API's stuk zullen gaan.
are meant to help you better understand the impact the retirement will have on your applications and users. API methods will temporarily respond to requests as if the retirement has already happened
Oh heheJammer genoeg valt Twitter's eigen Twitter for Mac daar ook onder, want ik heb nog geen update voor die app gezien
[ Voor 66% gewijzigd door BtM909 op 05-03-2013 21:01 ]
Als ik de specs aanhoud is de HTTP 410 op dit moment verkeerd omdat het geen permanente situatie is en al bekend is dat de API het later weer doet. Of je nou een 404, 410 of 518 krijgt: als websitebeheerder zou je moeten weten dat er een actie van je wordt verwacht.BtM909 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:59:
Nee, ze gaan de API afsluiten en je bent het er mee eens dat ze dan een 410 moeten sturen, right? Wat zouden ze dan moeten doen tijdens een geplande test?
Maar zoals ik zei, het is nitpicking.
Dat lijkt me best grappig eigenlijkOf vind je tijdens de maandelijkse testen van het luchtalarm er maar een Afrojack melodietje moet worden afgespeeld?
* Alex) heeft het luchtalarm afgelopen maandag niet gehoord
Veel succes met uitleggen aan je klant tijdens een acceptatietest (of impacttest) dat de randvoorwaarden / input / output anders is dan straks na go-liveAlex) schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:01:
[...]
Als ik de specs aanhoud is de HTTP 410 op dit moment verkeerd omdat het geen permanente situatie is en al bekend is dat de API het later weer doet. Of je nou een 404, 410 of 518 krijgt: als websitebeheerder zou je moeten weten dat er een actie van je wordt verwacht.
Maar ook leuk discussievoerMaar zoals ik zei, het is nitpicking.
Nou, laten we een hackaton erop loslaten[...]
Dat lijkt me best grappig eigenlijk
Dat ze ook meteen TweetDeck for Android killen vind ik wel jammer, ik heb nog geen vergelijkbare client gevonden
Je gaat toch geen grootschalige test uitvoeren die ook maar op enige manier afwijkt van het gewenste resultaat. Zeker niet als je daar zelf zeggenschap over hebt.Alex) schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:57:
Die aankondiging heb ik gelezen (en applicaties die gebruik maken van de 1.0-API heb ik al geüpdatet naar 1.1), maar ik blijf van mening dat HTTP 410 Gone verkeerd is zolang de API nog niet permanent uitgeschakeld is.

Onze leraar Duits riep "Jullie worden aan het front verwacht!" en liet ons allemaal het lokaal uit gaan. EindbaasAlex) schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:01:
[...]
* Alex) heeft het luchtalarm afgelopen maandag niet gehoord
Moet voor Informatica een ERD maken en ik zie het nut van al deze diagrammen niet in

Verwijderd
Komt nog welZerfox schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:29:
[...]
Moet voor Informatica een ERD maken en ik zie het nut van al deze diagrammen niet in
Data Flow kan ik me nog voorstellen.. Maar een contextdiagram en ERD totaal niet. Verder snap ik niet eens hoe ik zo'n ERD moet lezen
Al die UML diagrammen (en zelfs die paar die niet in UML zijn opgenomen, zoals ERD) zijn er natuurlijk niet voor niets. Een conceptueel ERD is handig om mee op één vlak te komen met andere betrokkenen zoals bijv. interaction designers IMO. Maar de wat meer 'harde' ERDs zullen ongetwijfeld richting data storage kant van de IT worden gebruikt. Een deel waar ik gelukkig niet mee in aanraking kom ^^Zerfox schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:50:
[...] Data Flow kan ik me nog voorstellen.. Maar een contextdiagram en ERD totaal niet. Verder snap ik niet eens hoe ik zo'n ERD moet lezen
* Caelorum heeft dit alles vrijwel niet mee gekregen vanuit de opleiding, dus is gelukkig vrij om diagrammen te interpreteren zoals het hem uitkomt...
[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 05-03-2013 23:00 ]
Trust me... Dat komt nog wel.Zerfox schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:29:
[...]
Als je een weg moet vinden in een 40 - 50 tal tabellen om gegevens (rapporten / statistieken) te verzamelen, ben je echt wel blij als je weet hoe alles aan elkaar gekoppeld is en wat waar steekt. En dan is dat aantal nog aan de lage kant. Ik heb op dit moment drie A3's uitgeprint die een klein stuk van een ERD tonen (en nog klein geprint ook), beslaat ongeveer 15% van de totale applicatie.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
God zeg. De toekomstige permanente situatie wordt getest. Dan moet je dus niet je test verneuken en andere statuscodes gaan produceren, want dan klopt de test niet. For all intents and purposes tijdens de test is de resource weldegelijk permanent weg, en dat maakt de statuscode semantisch geheel valide.Alex) schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:01:
[...]
Als ik de specs aanhoud is de HTTP 410 op dit moment verkeerd omdat het geen permanente situatie is
Denk je dat ze bij een test van een ramp ook maar 0900-8844 gaan bellen ipv 112 omdat het immers maar een test is en spoedeisende hulp dus eigenlijk niet nodig is?
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 06-03-2013 00:28 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ben jij een nachtcoder die wakker is gebleven of een ochtendcoder die eerder is opgestaan?wsitedesign schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 05:15:
Eerder uitzonderlijk, alhoewel ik vorig semester toch poogde er een gewoonte van te maken, want mijn concentratie is beter nu dan 's avonds
Eerder het eerste. Meestal geraak ik 's ochtends allesbehalve vlot uit bed, ongeacht wanneer ik erin kruipRyur schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:42:
[...]
Ben jij een nachtcoder die wakker is gebleven of een ochtendcoder die eerder is opgestaan?
Weet je wat nog veel sneller is? Niet gevirtualiseerd werken.Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:41:
Zo deze noob heeft even hardware virtualization support aangezet in de bios. SCHNEELLLLL
Verwijderd
Mmmm misschien moet ik daar nog eens naar kijken. Heb je een linkje voor me?Korben schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:43:
[...]
Weet je wat nog veel sneller is? Niet gevirtualiseerd werken.
En weet je wat beter is?Korben schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:43:
[...]
Weet je wat nog veel sneller is? Niet gevirtualiseerd werken.
Niet werken
Touché..Gertjan. schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:48:
[...]
En weet je wat beter is?
Niet werkenOf mensen voor je laten werken
Inderdaad, heel goede integratie met alles: Facebook, Twitter, Foursquare, Facebook Pages, ...Alex) schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:05:
Dat ze ook meteen TweetDeck for Android killen vind ik wel jammer, ik heb nog geen vergelijkbare client gevonden
Maar helaas. En hetzelfde voor de oude client, die met AIR werkt. Die doet het goed, beter dan de nieuwe native. Dus dan maar overschakelen op web.tweetdeck.com (zelfde credentials), hopen dat ze die niet meteen killen.
Ik net zo, als ik dan eenmaal in bed lig dan wemelt het van ideeën en heb ik bakken met motivatiewsitedesign schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:01:
[...]
Eerder het eerste. Meestal geraak ik 's ochtends allesbehalve vlot uit bed, ongeacht wanneer ik erin kruip
#herkenbaarTheNephilim schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:09:
[...]
Ik net zo, als ik dan eenmaal in bed lig dan wemelt het van ideeën en heb ik bakken met motivatie
Gisteren ook flink last van m'n schouder, nu weer binnen de werkbare marges gelukkigSh4wn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:05:
Buh denk je gisteren even wat oefeningen te doen van je cesartherapeut om je houding van je schouders weer goed the krijgen, heb ik nu juist enorm last van mijn schouders. Niet echt chill voor productiviteit.
---
Voor m'n moeder even een pricewatch: Asus Transformer Pad 300T WiFi 16GB Zwart besteld. Cadeautje van de kinderen & aanhang
De laptop die ze nu heeft, is langer bezig met opstarten dan dat ze erachter zit

De beste ideeen krijg je dan ook als je in je bed ligt of even op de wc zit
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Mag sigaret roken daar ook tussen?Creepy schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:13:
[...]
Onder de douche.Creepy schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:13:
[...]
Misschien Dusty maar eens poken, als die nog leeft
[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 06-03-2013 15:09 ]
*pompompom*
Terwijl ik het thuis stervensdruk heb
iOS developer
Nothing to see here!
Tijd om .oisyn woedend een DM te sturenRutix schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:19:
he wat jammer nou. Heb nog niet echt kunnen genieten van Tomb Raidercrashed alsmaar op me 680GTX en daar heb ik nog wel een middagje voor vrijgenomen
Schijnt meer te liggen aan nvidia die niet op tijd optimized drivers hebben kunnen maken.PrisonerOfPain schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:20:
[...]
Tijd om .oisyn woedend een DM te sturen
We are aware of major performance and stability issues with GeForce GPUs running Tomb Raider with maximum settings. Unfortunately, NVIDIA didn’t receive final code until this past weekend which substantially decreased stability, image quality and performance over a build we were previously provided. We are working closely with Crystal Dynamics to address and resolve all game issues as quickly as possible.
In the meantime, we would like to apologize to GeForce users that are not able to have a great experience playing Tomb Raider, as they have come to expect with all of their favorite PC games.
TuurlijkBtM909 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:21:
Die kan er toch niks aan doen dat Rutix zo'n paupere graka heeft?
Nothing to see here!
Pijnlijk voor Crystal.Rutix schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:22:
[...]
Schijnt meer te liggen aan nvidia die niet op tijd optimized drivers hebben kunnen maken.
[...]
Nothing to see here!
[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 06-03-2013 16:31 ]
Yes. Vond wel jammer dat zoals bij meer games me games niet wilde starten in exclusive fullscreen ~_~ maar ook dat zal wel verholpen worden of door drivers of door patch. (Hoop ik.oisyn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:30:
Wat maar weer aangeeft hoe infested met game-specifieke optimalisaties graphics drivers zijn. Waarom praten we eigenlijk überhaupt nog met een geabstraheerde API?
Nothing to see here!
Nothing to see here!
Ze moeten soms wel, stability issues zijn een ding maar iedere game heeft andere memory-pressure en usage. Er moet gewoon met pools geshuffled worden om perf issues te voorkomen. Maar goed, daar hint je eigenlijk al op met je volgende punt..oisyn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:30:
Wat maar weer aangeeft hoe infested met game-specifieke optimalisaties graphics drivers zijn.
Waarbij de abstracties niet eens kloppen met de daadwerkelijke hardwareWaarom praten we eigenlijk überhaupt nog met een geabstraheerde API?
Is dat ook een beetje serieus te onderbouwen?
Ik bedoel vanuit jouw visie en zicht in game-development? Want je kan iemand beter beschuldigen van nazi-praktijken dan aan fanboys vragen wat beter is
Och het kan natuurlijk altijd nog erger.oisyn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:30:
Wat maar weer aangeeft hoe infested met game-specifieke optimalisaties graphics drivers zijn. Waarom praten we eigenlijk überhaupt nog met een geabstraheerde API?
Het is erger omdat er platformen zijn waar dit niet het geval is. Kortom, het werk tegen de low-level api moet toch gedaan worden of die high-level api d'r nu is of niet.
Niet echt. Er zijn wel momenten geweest waarbij ofwel AMD ofwel nVidia voor een bepaalde onhandige oplossing heeft gekozen die je duidelijk terugziet in de performance (zo optimalizeerde nVidia een tijdje terug shaders de eerste keer dat ze daadwerkelijk gebruikt werden, resulterende in gigantische stalls als je er veel van hebt - met AMD had je hier totaal geen last van), maar momenteel is er volgens mij niet echt heel veel over te zeggen. Als je GPGPU zaken wilt doen dan kun je volgens mij beter voor nVidia gaan, maar anderzijds is er volgens mij geen groot verschil tussen de twee. Kijk gewoon naar benchmarks en prijs/performance verhoudingBtM909 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:36:
[...]
Is dat ook een beetje serieus te onderbouwen?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.