jip_86 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:35:
[...]
Hier eentje waarvan het hele personeelsbestaand met titel drs en pasfoto op hun website vermeld stond. Heb maar terug gemaild dat ik het niet heel intelligent vond om iemand met 0 embedded ervaring voor een embedded functie te vragen. En dan ook nog vermelden dat ik bij een collega moet zijn als ik geïnteresseerd ben

(ook een drs)
Interessant-doenerij
Sta ook altijd een beetje verbaasd te kijken naar die figuren die hun naam gebruiken om hun telefoonnummer in te gebruiken, ik ken geen Martin 06 232xxxx... Ook "apart" zijn die mensen die de updates gebruiken om om de paar dagen hun hele vacaturebestand in de LinkedIn feed dumpen...
Misschien maar weer eens met veger en blik door mijn connecties, ik hoef niet interessant te doen met 500+ connecties, dus er kan inmiddels wel weer het mes in
Gelukkig heb ik momenteel geen behoefte aan recruiters (iig niet als werknemer), die paar die een kansloze poging doen komen op de zwarte lijst... Als je uit mijn profiel niet kunt halen dat ik een paar jaar eigen baas ben (en notabene zelf mensen zocht/zoek) en toch besluit mij een kansloze baan aan te smeren, dan ben je wat mij betreft niet echt geschikt voor je vak....
Zeker als ze, na een reactie van mij, alsnog proberen mij te overtuigen om even te komen babbelen voor een functie als applicatiebeheerder of een of andere maffe junior functie.... Right
Vandaag lopen ruzieen met Resharper. Versie 8 heeft de "Go to implementation" gesloopt... Normaal kon je lekker van de interface functies naar de implementaties hoppen (erg handig), maar dat is nu kapot. Soms werkt het nog wel op hoofdniveau (dus op de interface naam), maar ook die weigert soms... Wanneer de implementatie in dezelfde file staat werkt het wel weer prima...
Voel mij wel een beetje beperkt daardoor... Zit stevig te overwegen weer terug te gaan naar 7 (draaide nu tijdelijk de 8 trial).... Iemand enig idee of je mag downgraden met een R# licentie (er staan namelijk 2 licenties gereed om besteld te worden, maar met deze bug twijfel ik wel enigszins aangezien andere collega's er ook last van hebben)...
Ow ja, de ASP.NET control-state/flow moet ook opdonderen

... Wat een ellende zeg, vandaag liep mijn (junior) collega er ook op te bitchen... Op de een of andere manier hadden wij ons vast-gecodeerd en we zagen beiden even geen uitweg, binnenkort die controls ook maar eens onder handen nemen (of naar MVC overstappen).