Crystal Meth, jij hebt geen crunch zeker?.oisyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:24:
Hoezo, had ie goede kwaliteit crystal meth voor een lage prijs?
Verwijderd
PrisonerOfPain in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3".oisyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:24:
Hoezo, had ie goede kwaliteit crystal meth voor een lage prijs?

_Moe_ schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:25:
[...]
Dat was geen 'Tweaker' maark een 'Bokker'.

Zoek tweaker eens op in een urban/slang dictionaryPrisonerOfPain schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:31:
[...]
Crystal Meth, jij hebt geen crunch zeker?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Oh ja Windows 8. Moet ik eigenlijk ook installeren als ik Windows Store dingen wil gaan bouwen. Wat is tegenwoordig een beetje de tool a la Partition Magic? Werkt de standaard Windows drive manager al goed genoeg?
iOS developer
Ja al lang, zolang je maar geen partities van een non-windows os op je disks hebt. Anders kun je Parted Magic gebruiken.
Juist, dat was het probleem. Maar daar ga ik dus geen last van hebben.
iOS developer
Ja hoeist..oisyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 15:35:
[...]
Zoek tweaker eens op in een urban/slang dictionary
What's the difference between a crackhead and a tweaker?
The crackhead will steal your shit and bounce--the tweaker will steal your shit and then help you look for it.
7. vind ik toch wel redelijk passend. Als je ziet hoeveel progsels er nooit afgemaakt worden.
A person that can't stay still and is constantly occupying themselves with meaningless activities which will never be be completed.
[ Voor 33% gewijzigd door GateKeaper op 08-08-2013 15:56 ]
Rijtje specs, of ik een prijs hier voor wil geven:
Houd het vaag!Top app requirements:
1. Must be able to access data from multiple databases in real time.
2. Must be easy to use (a 9 year old could use it.)
3. Must have a simple design.
4. Must be fun to use.
5. Must have global capabilities.
iOS developer
Tussen de 100 en 200.000 euro antwoord je dan.
must be fun to use = onder elke knop een ander fart-geluid afspelen. Best lollig in het begin denk ik
Dat en achievements.pdebie schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:08:
must be fun to use = onder elke knop een ander fart-geluid afspelen. Best lollig in het begin denk ik
Is een werkgever eigenlijk meer kwijt aan loon dan de bruto loon van de werknemer? Ik heb het natuurlijk niet over wat een werknemer in totaal kost, maar puur wat hij kost in loon. Is er bijvoorbeeld een deel dat de werkgever aan de belastingdienst betaalt wat niet van je bruto loon afgaat (en niet op je loonstrookje staat)?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat is Balsamiq Mockups toch een fijne tool
We are shaping the future
Ja, volgens mij de WIA premie oa en zijn er nog meer (relatief kleine) heffingen..oisyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:12:
Is een werkgever eigenlijk meer kwijt aan loon dan de bruto loon van de werknemer? Ik heb het natuurlijk niet over wat een werknemer in totaal kost, maar puur wat hij kost in loon. Is er bijvoorbeeld een deel dat de werkgever aan de belastingdienst betaalt wat niet van je bruto loon afgaat (en niet op je loonstrookje staat)?
Pensioenpremie..oisyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:12:
Er zijn ook wat kosten over opgebouwde uren. Eén van de redenen waarom ze graag hebben dat je ze opmaakt.
Ook de bijdrage Zorgverzekeringswet (Zvw) is een flinke.
[ Voor 48% gewijzigd door CodeCaster op 08-08-2013 16:31 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Die staat toch wel op je loonstrook? Of is dat het werknemersdeel o.i.d?CodeCaster schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:30:
Ook de bijdrage Zorgverzekeringswet (Zvw) is een flinke.
Dat is optioneel; alleen als dit in je contract staat of je dit geregeld hebt betaalt je baas dit voor je.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Dat is het werknemersdeel volgens mij. De werkgever betaald ook nog een deel.EddoH schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:31:
[...]
Die staat toch wel op je loonstrook? Of is dat het werknemersdeel o.i.d?
Ja uiteraard, maar het (mogelijke)werkgeversdeel zit niet bij je bruto loon bedoelde ik.Korben schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:34:
[...]
Dat is optioneel; alleen als dit in je contract staat of je dit geregeld hebt betaalt je baas dit voor je.
Calculator.oisyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:12:
WW Awf/Wgf, WAO/WIA, WGA, Zvw
[ Voor 5% gewijzigd door GateKeaper op 08-08-2013 16:37 ]
Ok scheelt dus zo'n 5k op 30k per jaar.
Ik zit te berekenen wanneer het voordeliger is een BV te hebben (met minimum zakelijk loon en dividenduitkering) dan een VOF (winst uit onderneming)
Ik zit te berekenen wanneer het voordeliger is een BV te hebben (met minimum zakelijk loon en dividenduitkering) dan een VOF (winst uit onderneming)
Nee. Ik ben namelijk allang voor mezelf bezig en ben ondertussen ook nog gewoon in loondienst
Dacht begrepen te hebben dat die grens rond de ton ligt.
Verwijderd
Los van de fiscale voor/nadelen zou ik ook graag een BV willen vanwege de beperkte persoonlijke aansprakelijkheid. Het minimumloon voor de DGA is alleen een nadeel wat ik zo zie als je dat niet redt
MockupBuilder al een keer geprobeerd? Vond ik op bepaalde punten fijner werken dan de Balsamiq versie destijds waar ik het mee vergeleek, hij kon bijvoorbeeld schermen nesten zodat je een bepaalde standaardlayout niet steeds opnieuw hoefde te tekenen en updaten.
iOS developer
Rond een ton? En dan klagen jullie over de Belgen hun taalgebruikGateKeaper schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:45:

Ik kwam op ~152k als je uitgaat van 2 DGA's die 30k per jaar aan loon zouden krijgen, maar dat was nog zonder die 2x5k aan extra loonkosten die je dan zou hebben.GateKeaper schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:45:
Nee "de Belgen hun taalgebruik" bekt lekkerHipska schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:15:
[...]
Rond een ton? En dan klagen jullie over de Belgen hun taalgebruik
[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 08-08-2013 17:18 ]
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je jezelf niet zomaar altijd het minimumloon mag geven en de rest als dividend, je loon moet wel in verhouding staan met de inkomsten. Wat die verhouding precies is weet ik niet, maar de belastingdienst kan er moeilijk over doen..oisyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:42:
Ok scheelt dus zo'n 5k op 30k per jaar.
Kun je een vrijstelling voor krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:54:
Los van de fiscale voor/nadelen zou ik ook graag een BV willen vanwege de beperkte persoonlijke aansprakelijkheid. Het minimumloon voor de DGA is alleen een nadeel wat ik zo zie als je dat niet redt
Niet hét minimum loon, maar een minimum zakelijk loon. De BD wil minstens 70% zien van wat zij beschouwen als zakelijk loon, wat neerkomt op zo'n 42k per jaar. 70% daarvan is net iets onder de 30k. Verder mag je niet minder verdienen dan je werknemers.Avalaxy schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:28:
[...]
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je jezelf niet zomaar altijd het minimumloon mag geven en de rest als dividend
Dat is iig wat ik tot nog toe erover gelezen heb.
.edit: en hier lees ik weer andere dingen. Fijn hoe iedereen het met elkaar eens is

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 08-08-2013 17:46 ]
Hmm, een opensource alternatief voor Magister. Een idee wat vrij serieus genomen wordt door een groepje studenten waar ik ook toebehoor, er gaat in ieder geval gedevd worden. 
Ben heel benieuwd of een dergelijk project kan werken en we een product (al is 't een alpha versie) kunnen opleveren aan het einde van 't traject.
Ben heel benieuwd of een dergelijk project kan werken en we een product (al is 't een alpha versie) kunnen opleveren aan het einde van 't traject.
Snap ik, daar had ik het ook over.oisyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:42:
[...]
Niet hét minimum loon, maar een minimum zakelijk loon.
Mijn status als anti-sociaal "keep away from any other human interaction" is vandaag weer bevestigd

* Firesphere deelt bier uit voor wie dat mag en zin heeft.
.Gertjan. vast wel

* Firesphere deelt bier uit voor wie dat mag en zin heeft.
.Gertjan. vast wel
[ Voor 29% gewijzigd door Firesphere op 08-08-2013 19:04 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Als je minder wilt uitbetalen dan het gebruikelijk loon, dan moet je hiervoor overleggen met de inspecteur. Je krijgt dan (wel of niet) toestemming om minder uit te keren. Maar je kunt natuurlijk niet het gebruikelijk loon verlagen en dat met dividend weer uitkeren..oisyn schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:42:
[...]
Niet hét minimum loon, maar een minimum zakelijk loon. De BD wil minstens 70% zien van wat zij beschouwen als zakelijk loon, wat neerkomt op zo'n 42k per jaar. 70% daarvan is net iets onder de 30k. Verder mag je niet minder verdienen dan je werknemers.
Dat is iig wat ik tot nog toe erover gelezen heb.
.edit: en hier lees ik weer andere dingen. Fijn hoe iedereen het met elkaar eens is
Premie Zvw betaal je waarschijnlijk al met je reguliere baan waardoor je wellicht geen last hebt van de veranderingen in 2013: http://www.salarispoint.n...o-loon-in-2013-voor-dga-s. Ik ging hierdoor (als DGA) per maand netto ruim €300 op achteruit.
Bij een BV moet je ook kosten maken voor de loonadministratie en worden er meer eisen gesteld aan de financiële administratie waardoor je wellicht ook extra kosten moet maken. Misschien verlies je vrijstellingen waar je eerder recht op hebt. Daar tegenover staat dat bijvoorbeeld sparen in je BV wat gunstiger is.
[ Voor 3% gewijzigd door orf op 08-08-2013 19:07 ]
Het leuke is, volgend jaar ga je er nog eens met 5 procentpunt op achteruit...
* Ellos gluurt om de hoek of de kust veilig is.
Een BV is nog wel even een eindje weg voor mij.
Eerst maar eens meer dan modaal verdienen.
Een BV is nog wel even een eindje weg voor mij.
Eerst maar eens meer dan modaal verdienen.
Dat is niet zo moeilijk hoor 
Meer dan modaal KRIJGEN daarentegen is best tricky
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Even een tip: navicat!
Mooie software! (wel een beetje duur, misschien na de trial eerst maar eens een open source alternatief zoeken)
Mooie software! (wel een beetje duur, misschien na de trial eerst maar eens een open source alternatief zoeken)
Flauw hoorFiresphere schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:26:
Dat is niet zo moeilijk hoor
Heb ik nog om de hoek gekeken of de kust veilig was voor azijnpissers, jammer weer dit

Niks azijnpisser hoor
Gewoon non-sociaal en slecht gevoel voor humor
* dcm360 zucht
Voor degenen bekend met het fenomeen constitutieborrel: ik had bedacht dat ik erna nog wel productief zou kunnen zijn. Wat valt dat tegen...
Voor degenen bekend met het fenomeen constitutieborrel: ik had bedacht dat ik erna nog wel productief zou kunnen zijn. Wat valt dat tegen...
Haha grappenmakerdcm360 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:59:
* dcm360 zucht
Maareh FireSphere
[ Voor 9% gewijzigd door Ellos op 08-08-2013 20:10 ]
Hey!Ellos schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:00:
[...]
Haha grappenmaker
Maareh FireSpherewie is henkie nou eigenlijk weer.

En Henkie is een giraffe.
Further details pending?
[ Voor 4% gewijzigd door Ellos op 08-08-2013 20:28 ]
F1r3Sphere, wie is da? Ik zie zijn avatar niet meer hier. Nu is er zo'n (.oisyn
) onbekende giraffe die hier rond huppelt.
Wat is er ingewikkeld aan een giraffe?Ellos schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:28:
Further details pending?
Styxxy solliciteerd ook naar een tik op z'n koppie zie ik?
[ Voor 15% gewijzigd door Firesphere op 08-08-2013 20:33 ]
Ik wil een verhaaltjeFiresphere schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:32:
[...]
Wat is er ingewikkeld aan een giraffe?
De acquisitie, het sentiment, de hele rambam aub
Oi oi! Geen verjaardagsbubbels voor jou dan!Firesphere schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:32:
Styxxy solliciteerd ook naar een tik op z'n koppie zie ik?
<-- Dat is Henkie
Henkie is geboren op de Italiaanse steppevelden. In eerste instantie noemde zijn moeder hem "mraaaeeeuuuhhoooheeuuoiiii". Maar de eigenaar van Henkie's moeder vond dat toch een minder goed idee.
Omdat Henkie dan toch een naam moest hebben, werd er besloten om Henkie Henkie te noemen. Zodat Henkie in ieder geval een naam had.
Henkie is in latere jaren steeds ouder geworden, maar blijft een kind. Daarom doet hij RAWR!. Niet omdat hij boos is, maar omdat hij het kan. Net als andere dieren dingen doen die kunnen, doet Henkie ook wat hij kan.
Na zijn opvoeding is Henkie gaan studeren aan de Universiteit van Open Deuren. Hier heeft hij geleerd dat open deuren intrapbaar zijn.
Helaas is Henkie niet geslaagd. Hij kreeg het niet voor elkaar een dichte deur open te trappen zonder zijn kop te gebruiken.
Zodoende is Henkie een klein beetje een loser. Maar dat maakt Henkie niet minder cool.
Henkie leeft meestal achter tralies, tenzij hij het zat is, dan leeft hij voor de tralies. Dat vinden de tralies dan weer minder leuk... Die zien een kruising tussen een tralie en een giraffe namelijk niet zo heel erg zitten. Een tralaffe zou trouwens ook best een raar beest zijn.
Momenteel vertoeft Henkie in het hoofd van Firesphere. Niet dat dat een probleem is natuurlijk, er is ruimte genoeg.
Henkie is geboren op de Italiaanse steppevelden. In eerste instantie noemde zijn moeder hem "mraaaeeeuuuhhoooheeuuoiiii". Maar de eigenaar van Henkie's moeder vond dat toch een minder goed idee.
Omdat Henkie dan toch een naam moest hebben, werd er besloten om Henkie Henkie te noemen. Zodat Henkie in ieder geval een naam had.
Henkie is in latere jaren steeds ouder geworden, maar blijft een kind. Daarom doet hij RAWR!. Niet omdat hij boos is, maar omdat hij het kan. Net als andere dieren dingen doen die kunnen, doet Henkie ook wat hij kan.
Na zijn opvoeding is Henkie gaan studeren aan de Universiteit van Open Deuren. Hier heeft hij geleerd dat open deuren intrapbaar zijn.
Helaas is Henkie niet geslaagd. Hij kreeg het niet voor elkaar een dichte deur open te trappen zonder zijn kop te gebruiken.
Zodoende is Henkie een klein beetje een loser. Maar dat maakt Henkie niet minder cool.
Henkie leeft meestal achter tralies, tenzij hij het zat is, dan leeft hij voor de tralies. Dat vinden de tralies dan weer minder leuk... Die zien een kruising tussen een tralie en een giraffe namelijk niet zo heel erg zitten. Een tralaffe zou trouwens ook best een raar beest zijn.
Momenteel vertoeft Henkie in het hoofd van Firesphere. Niet dat dat een probleem is natuurlijk, er is ruimte genoeg.
spoiler:
Henkie is trouwens niet bijster intelligent, maar dat zeggen we maar niet hardop. We mogen Henkie niet beledigen
[ Voor 4% gewijzigd door Firesphere op 08-08-2013 20:43 ]
Er was eens een simon die woonde op het randje,Ellos schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:33:
[...]
Ik wil een verhaaltje
De acquisitie, het sentiment, de hele rambam aub
zijn avatar was een koe die kwam uit een ver landje.
maar door de droogte verdorde het gras, en was hans niet in haar sas,
en zo is henkie er gekomen.....
ora et labora
FTFY.Firesphere schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:39:
Momenteel vertoeft Henkie in het hoofd van FiresphereF1r3Sphere. Niet dat dat een probleem is natuurlijk, er is ruimte genoeg.
En inderdaad, gezien er weinig verstand is, is er plaats voor vele andere zaken
Ga jij eens minder Belg zijnStyxxy schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:43:
[...]
FTFY.
En inderdaad, gezien er weinig verstand is, is er plaats voor vele andere zaken.
Antwerpenaar!
Antwerpen is 't Stad, de rest is parking. (West-Vlaanderen is de gehandicapte parking.)

Dat zeg je fout.Styxxy schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:47:
[...]
Antwerpenaar!
Antwerpen is 't Stad, de rest is parking. (West-Vlaanderen is de gehandicapte parking.)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Antwerpen is de plek waar de betaalautomaten staan voor de parkeerplaats "Belgie"

Ik heb een bewonerskaart; nooit een betaalautomaat gezien.Firesphere schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:50:
[...]
Dat zeg je fout.
Antwerpen is de plek waar de betaalautomaten staan voor de parkeerplaats "Belgie"
[ Voor 6% gewijzigd door Styxxy op 08-08-2013 20:52 ]
Way to go, beetje mijn sentimentele verhaal over Henkie kapen
Firesphere schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 20:54:
Way to go, beetje mijn sentimentele verhaal over Henkie kapen

Vandaag is mijn verjaardag, ik mag dat!
NEE
De vorige keer dat er werd gesproken over een gewijzigde avatar was ik nog aan het lachen, want ik dacht, dat maakt toch niet uit, je kijkt toch naar de naam....
Nee hoor, deze keer was ik zelf aan het kijken van wie is dat?
Dus, Firesphere, je avatar wijzigen is gevaarlijk!
Nee hoor, deze keer was ik zelf aan het kijken van wie is dat?
Dus, Firesphere, je avatar wijzigen is gevaarlijk!
Dat is het idee ook
FTFYRobbiedobbie schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:11:
Dus, FireSphere, je avatar wijzigen is gevaarlijk!
---
Vandaag beetje zitten prutsen met vim plugins. Ziet er al wat beter uit.

---
Ne gelukkige Styxxy
Ja, ik blijf daar bezig meppen uit te delen.
Je zoekt't maar uit met je hoofdletter s! Ik ga in chillmodus. Iedereen moet dood.
Je zoekt't maar uit met je hoofdletter s! Ik ga in chillmodus. Iedereen moet dood.
CamelCase is gewoon hip.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nice, moet je een youtubefilmpje aanklikken en 1337 typen (niet met je numpad).
Het is camelCase, en PascalCase.CodeCaster schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:51:
CamelCase is gewoon hip.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Hij staat in de meuktrackerRubinski:
Heb je een linkje naar de vorige?
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
BizSpark account is goedgekeurd, heerlijk!
Bedrijf bestaat al wat langer, als in ingeschreven bij kvk, maar doe er nu pas wat mee.
Bedrijf bestaat al wat langer, als in ingeschreven bij kvk, maar doe er nu pas wat mee.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Doodsbedreigingen zijn niet ok. Nu staat straks de antitereurbrigade op de stoep, en kijk nu, wat je hebt veroorzaakt op userscripts.org: http://userscripts.org/scripts/show/175368Firesphere schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:34:
Iedereen moet dood.
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Ik ben vanavond eens een beetje aan het prutsen geweest met de op Eclipse gebaseerde Android Developer Tools (Android 4.3). Best geinig, ik had al redelijk snel iets leuks draaiend in de (x86-)emulator 
In vergelijking met Visual Studio + ReSharper vind ik het best wel een behoorlijke stap achteruit.
In vergelijking met Visual Studio + ReSharper vind ik het best wel een behoorlijke stap achteruit.

[ Voor 14% gewijzigd door Alex) op 09-08-2013 00:04 ]
Er is tegenwoordig ook Android Studio, gebaseerd op JetBrains software (weet niet meer welke). Moet je ook eens proberen, denk dat dat wel iets beter werkt.
Verwijderd
Je kan tegenwoordig ook met Qt applicaties maken en pushen naar android. De support is naar veluid nog wat buggy ([Qt] Deployen naar Android), maar Qt creator is wel een hele fijne editor.
Ben ik de eerste vandaag?
Aangezien ik geen koffie kan zetten:
* Robbiedobbie gooit koekjes met frisdrank de devschuur in!
Verwijderd
Frisdrank van 's ochtends vroeg?Robbiedobbie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 07:51:
Ben ik de eerste vandaag?

/me gaat nog een warme choco halen
Zelf begin ik de dag met water, maar om dat nou de devschuur in te gooienVerwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 07:54:
[...]
Frisdrank van 's ochtends vroeg?![]()

Voor men die het interessant vind: er is een Humble Bundle met source-code access voor Uplink, Darwinia, Multiwinia & DEFCON.
http://www.humblebundle.com/weekly
Die vind ik heel interessant. Helaas heb ik gisteren geprobeerd mijn wachtwoord van paypal te wijzigen, waarbij ik 1 beveiligingsvraag ben vergeten, en nu is mijn account geblokkeerd...
Amazon account werkt ook.Robbiedobbie schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:05:
Die vind ik heel interessant. Helaas heb ik gisteren geprobeerd mijn wachtwoord van paypal te wijzigen, waarbij ik 1 beveiligingsvraag ben vergeten, en nu is mijn account geblokkeerd...
* Ellos slingert dan maar een kan koffie naar binnen.
zoek dekking, is heet
zoek dekking, is heet
Nice.. Nu alleen maar wachten op dat activatiemailtje van dat brakke phpbb dat introversion gebruikt ^^PrisonerOfPain schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:00:
Voor men die het interessant vind: er is een Humble Bundle met source-code access voor Uplink, Darwinia, Multiwinia & DEFCON.
Ik ook.Caelorum schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:42:
[...]
Nice.. Nu alleen maar wachten op dat activatiemailtje van dat brakke phpbb dat introversion gebruikt ^^
Lekker hoor! Ga je er ook echt nog tussenuit?_Moe_ schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:44:
Zo, laatste dag van de week! En tevens ook laatste dag voor mijn kleine week vakantie!
Cola FTW.Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 07:54:
[...]
Frisdrank van 's ochtends vroeg?![]()
Ik hoop wel dat de kan een beetje sterk is dan..Ellos schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:41:
* Ellos slingert dan maar een kan koffie naar binnen.
zoek dekking, is heet
Ik durf er donder op te zeggen dat Amazon er alles aan heeft gedaan om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken om die een te verkrijgen
Android Studio ziet er (op screenshots) goed uit, straks eens proberen of het ook goed werkt.hostname schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 01:47:
Er is tegenwoordig ook Android Studio, gebaseerd op JetBrains software (weet niet meer welke). Moet je ook eens proberen, denk dat dat wel iets beter werkt.
Ik heb in het verleden al wel eens wat gedaan met IntelliJ IDEA (waar Android Studio op gebaseerd is), dat vond ik best goed werken. Niet zo fijn als VS+R#, maar beter dan Eclipse.
klein weekje Frankrijk! Nabij LyonSoaDmaggot schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:53:
[...]
Lekker hoor! Ga je er ook echt nog tussenuit?
RTFM!
Nice! Ga vooral ook even in het oude (veelal autovrije) deel van Lyon kijken, erg aan te raden!
Ik ga er ook een weekje uit volgende week, maar ga dan een week lang lei(/ij)den op een jeugdkamp met kids tussen de 8 en 12. Lekker om eens compleet wat anders te doen voor een weekje

Verwijderd
Inderdaad. Ik heb voor de eerste keer ooit een vakantie gehad zonder programmeren, dat voelt toch ook eens goedSoaDmaggot schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:36:
[...]
Nice! Ga vooral ook even in het oude (veelal autovrije) deel van Lyon kijken, erg aan te raden!
Ik ga er ook een weekje uit volgende week, maar ga dan een week lang lei(/ij)den op een jeugdkamp met kids tussen de 8 en 12. Lekker om eens compleet wat anders te doen voor een weekje
Does not compute... ^^Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:42:
[...]
Inderdaad. Ik heb voor de eerste keer ooit een vakantie gehad zonder programmeren, dat voelt toch ook eens goed
Ben je nooit op vakantie geweest voor je kon programmeren?Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:42:
[...]
Inderdaad. Ik heb voor de eerste keer ooit een vakantie gehad zonder programmeren, dat voelt toch ook eens goed
Wow, laat. Ik had een bespreking, hier is koffie.
Hans is terug!Firesphere schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:48:
Wow, laat. Ik had een bespreking, hier is koffie.
Mja, ik heb na de eerste keer kamp zelfs getwijfeld of ik niet iets met kids of met evenementen zou moeten gaan doen. Maar goed, met kids is niet ontzettend veel werk te vinden en evenementen is overbevolkt momenteel, ik zit voor nu wel goed.Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:42:
[...]
Daarbij, buiten..

Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.