De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 162 ... 188 Laatste
Acties:
  • 530.228 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:30
Ik kon net de garage in de achtertuin bijna niet zien door de regen :P
Bij jullie met 20 minuten ofzo gaat het regenen

[ Voor 25% gewijzigd door Ealanrian op 26-07-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:32
Ik heb vanmorgen op weg naar m'n werk (Antwerpen => Brussel) veel regen gehad. Als in, amper nog wat zien maar nog steeds een hoop mongolen die het vertikken om hun lichten aan te doen. Daar kan ik me echt kwaad in maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Het niet aan hebben van je lichten moet gewoon verboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
Ealanrian schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:38:
QFT.

Ze zitten hier in België al jaren campagne te voeren, "Go for zero", om voor nul verkeersdoden te gaan. Begin dan maar eens met die lichten te verplichten. Altijd. Geen gezeur, en eens zo makkelijk. Altijd een verademing als ik in een land kom waar het verplicht is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnaeth
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 08:53
Nee dank je, ik zet ze wel aan als het nodig is (dus bij regen, mist, schemering, etc), ik heb niemand nodig die mij komt verplichten altijd en overal die brandstofverslindende lichten aan te houden, met alle bijkomende reparatiekosten omdat ze veel vaker kapot gaan.

Ben het er daarentegen wel mee eens dat er veel te veel idioten ze echt niet aan doen op het moment dat het gewoon nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
elnaeth schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:47:
Nee dank je, ik zet ze wel aan als het nodig is (dus bij regen, mist, schemering, etc), ik heb niemand nodig die mij komt verplichten altijd en overal die brandstofverslindende lichten aan te houden, met alle bijkomende reparatiekosten omdat ze veel vaker kapot gaan.

Ben het er daarentegen wel mee eens dat er veel te veel idioten ze echt niet aan doen op het moment dat het gewoon nodig is...
Zelfs bij daglicht is het nuttig om ze aan te hebben. Europa verplicht trouwens dagrijlichten op nieuwe auto's sinds 2011, nu nog de achterlichten.

En reparatiekost, lampje kost een euro en vervangen doe je op een halve minuut.

En brandstofverslindend? Achterlichten zijn 5W per stuk ofzo, dus 10 watt verbruik. Als dat je probleem is ga je beter te voet.

Aanvulling:
Als nagenoeg elke automobilist overdag licht zou voeren, kunnen op jaarbasis in Nederland tegen de
30 doden en 500 ernstig verkeersgewonden worden bespaard. De nadelige gevolgen van MVO, in de
vorm van een hoger brandstofgebruik en daarmee ook een grotere uitstoot van schadelijke stoffen,
worden bij gebruik van energiezuinige lampen aanzienlijk beperkt.

Bron van aanvulling: http://www.swov.nl/rapport/factsheets/nl/factsheet_mvo.pdf

[ Voor 20% gewijzigd door Gunirus op 26-07-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:32
Hier in mijn huiskamer is de temperatuur eindelijk een graad gezakt tot 24 graden!

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Gunirus schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:50:
[...]

Zelfs bij daglicht is het nuttig om ze aan te hebben. Europa verplicht trouwens dagrijlichten op nieuwe auto's sinds 2011, nu nog de achterlichten.

En reparatiekost, lampje kost een euro en vervangen doe je op een halve minuut.

En brandstofverslindend? Achterlichten zijn 5W per stuk ofzo, dus 10 watt verbruik. Als dat je probleem is ga je beter te voet.
uhu, ooit al eens een voorlicht vervangen?
Als je het bij mijn renault kangoo binnen de 10 minuten kan, krijg je van mij een pilsje :)

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
_Moe_ schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:53:
[...]

uhu, ooit al eens een voorlicht vervangen?
Als je het bij mijn renault kangoo binnen de 10 minuten kan, krijg je van mij een pilsje :)
Challenge accepted? :D Wanneer kan voor jou? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
elnaeth schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:47:
Nee dank je, ik zet ze wel aan als het nodig is (dus bij regen, mist, schemering, etc),
D'r zijn wel meer situaties waar het handig is. Juist als het buiten erg licht is vind ik het erg prettig als mensen hun lampen aanhebben. Het scheelt echt aanzienlijk in wanneer is ze aan zie komen.

Wat mij betreft gewoon verplichten. Het hebben van DRL is een aardige stap, maar is alleen aan de voorkant, en pas >2011. Gewoon iedereen altijd lampen aan, klaar. Ik kan niet meer voorstellen om in de auto te stappen en dan de lichten niet aan te zetten :)
Gunirus schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:56:
[...]

Pas op waar je ja op zegt, genoeg autos waarbij het écht een hel is om ze te vervangen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door BM op 26-07-2013 14:01 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Gunirus schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:56:
[...]

En toen bleek het een Xenon lamp te zijn. Dan moet ongeveer de halve voorkant er af :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Bij mijn Stilo moet je de hele voorbumper eraf schroeven, vervolgens koplampen eraf, en dan kun je pas de lichtjes vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
BM schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:01:
[...]

D'r zijn wel meer situaties waar het handig is. Juist als het buiten erg licht is vind ik het erg prettig als mensen hun lampen aanhebben. Het scheelt echt aanzienlijk in wanneer is ze aan zie komen.

Wat mij betreft gewoon verplichten. Het hebben van DRL is een aardige stap, maar is alleen aan de voorkant, en pas >2011. Gewoon iedereen altijd lampen aan, klaar. Ik kan niet meer voorstellen om in de auto te stappen en dan de lichten niet aan te zetten :)
Ook deze is een QFT waard :p

Volledig mee eens :) Bij m'n oldschoolfiats (zoals die op m'n profile pic) kan je zelfs gewoon de knop altijd op "aan" laten staan, ze worden mee met het contact geschakeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Morgen voormiddag tussen 8 - 10. Verplaatsingskosten zijn voor jou :D.

Verder vind ik het overdag aansteken van je lichten een beetje zinloos en vooral niet energie bewust. Ook al gaat het maar over een kleine 20W ofzo. Natuurlijk is het wel nodig van zodra de zichtbaarheid beperkt is.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
Soundless schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:01:
Bij mijn Stilo moet je de hele voorbumper eraf schroeven, vervolgens koplampen eraf, en dan kun je pas de lichtjes vervangen...
Het kan ook zonder de voorbumper eraf te halen, maar het is iets lastiger :) Been there done that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
_Moe_ schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:04:
Morgen voormiddag tussen 8 - 10. Verplaatsingskosten zijn voor jou :D.

Verder vind ik het overdag aansteken van je lichten een beetje zinloos en vooral niet energie bewust. Ook al gaat het maar over een kleine 20W ofzo. Natuurlijk is het wel nodig van zodra de zichtbaarheid beperkt is.
Verplaatsingskosten zijn geen probleem. Morgen kan helaas niet vermits ik zometeen naar Nemunelio Radviliskis ga rijden. Over een paar weken kan ik wel weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Gunirus schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:41:
[...]
Ze zitten hier in België al jaren campagne te voeren, "Go for zero", om voor nul verkeersdoden te gaan. Begin dan maar eens met die lichten te verplichten. Altijd. Geen gezeur, en eens zo makkelijk. Altijd een verademing als ik in een land kom waar het verplicht is _/-\o_
Waarom is het uberhaupt nog een optie om ze uit te zetten? Wat mij betreft manufacturen ze die auto's zodat ze aangaan zodra je de sleutel in het contact duwt.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
Gunirus schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:05:
[...]

Verplaatsingskosten zijn geen probleem. Morgen kan helaas niet vermits ik zometeen naar Nemunelio Radviliskis ga rijden. Over een paar weken kan ik wel weer :D
Ik zal iets laten weten van zodra ze aan vervanging toezijn :D

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Bezig om te debuggen waarom een bepaalde IP telefoon het resultaat van een XML applicatie niet slikt, terwijl anderen dat wel doen.

Na zo'n beetje alles gecontroleerd te hebben.. bleek dat die specifieke serie geen gzip compressie ondersteund. Wat natuurlijk nergens gedocumenteerd staat.

Fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _js_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 21:31
Overdag lichten aansteken is niet zinloos, auto's zijn echt lang niet altijd goed zichtbaar overdag, bijvoorbeeld op een zonnige dag op een weg waar bomen staan->auto is niet te zien. Ook is een auto met licht altijd van veel verder af te zien, in Nederland hadden we 10 jaar terug reclames die dat heel duidelijk aantonen (en als je niet automatisch je licht aanzet bij het wegrijden heb je meer kans dat je het vergeet aan te zetten wanneer het nog meer nodig is dan normaal).

Daarnaast, het idee dat geen lichten aan milieu-/energiebewust is, is natuurlijk van den zotte, een auto is nooit energiebewust, en wat voor auto je ook hebt, als je energiebewust had willen zijn dan had je een zuinigere auto kunnen kopen, en tientallen of honderden liters brandstof per jaar bespaard. Een liter benzine levert 10 kWh, dus die 4 lampen van in totaal 150 watt ofzo kosten dus 1 liter benzine per 67 uur autorijden of, met 2 uur rijden per dag, 1 liter per maand ~ 0,3% extra verbruik bij gemiddeld 70km/h. Je bent energiebewust bezig wanneer je op de fiets/lopend naar de supermarkt, sportschool, werk, vrienden, familie in dezelfde stad/dorp, dat levert 10x meer op (en kost geen mensenlevens) dan lichten uitlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 19:51
Ealanrian schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:38:
Alleen als we ook verbieden dat mensen kun veel te felle lampen recht vooruit richten, waardoor tegenliggers compleet verblind worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

De tropische regenbui des doods is ook in Groningen aangekomen.

Stuk minder erg dan wat hier gisteren was: 27mm in een half uurtje.

[ Voor 36% gewijzigd door HMS op 26-07-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 22:30
Het zonnetje schijnt hier gezellig, met een blauwe hemel :D (Antwerpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Laatst online: 26-09 18:57
Dan zal ik vlug de wolken vanuit Kortrijk naar Antwerpen blazen >:) Ik wil ook zon, ook al wordt het dan nog warmer. Ik plak nu al aan mijn stoel en bureau van het zweet.

Zo, VSS naar SVN conversie is gelukt. Wel nog even de gemaakte SVN repo moeten dumpen en op de echte server loaden, want de server draait nog een oudere versie dan die ik gebruikt had. Conversie ziet er goed uit, historiek en comments lijken ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:41

thof

FP ProMod
Vanwaar de keuze voor SVN i.p.v. TFS of GIT?

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:34
* Caelorum mompelt iets over lezen...
^^
elnaeth schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:44:
[...] Waarschijnlijk omdat, zoals hij aangaf, andere projecten al SVN gebruiken. Dan is de keuze meestal snel gemaakt om bij het vertrouwde te blijven, totdat ze ooit van SVN migreren naar Git :)

[ Voor 76% gewijzigd door Caelorum op 26-07-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sardaukar
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:00
thof schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:15:

Zo, even aangepast voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
Ook al Bezet schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:29:
[...]

Alleen als we ook verbieden dat mensen kun veel te felle lampen recht vooruit richten, waardoor tegenliggers compleet verblind worden.
Dat is al verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
Je zou het anders niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
Ook al Bezet schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:57:
[...]

Je zou het anders niet zeggen.
Dat is iets anders. Dat een wet niet wordt toegepast en dat de politie het te druk heeft met snelheid te controleren is een heel andere zaak. Het is verboden en inderdaad verdomd irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
Gunirus schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:58:
[...]

Dat is iets anders. Dat een wet niet wordt toegepast en dat de politie het te druk heeft met snelheid te controleren is een heel andere zaak. Het is verboden en inderdaad verdomd irritant.
Zeg maar gerust gevaarlijk. Gevaarlijker dan iemand die een paar kilometer boven de limiet rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Sardaukar schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:20:
[...]

Zo, even aangepast voor je :)
Niks mis met TFS hoor. TFS 2012 is echt nice en als je dat gebruikt in combinatie met Git helemaal nice :D. Ik snap niet waarom mensen nog steeds zo'n haat hebben tegen TFS.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:01
Rutix schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:32:
[...]

Niks mis met TFS hoor. TFS 2012 is echt nice en als je dat gebruikt in combinatie met Git helemaal nice :D. Ik snap niet waarom mensen nog steeds zo'n haat hebben tegen TFS.
Wat je zegt. Ik gebruik voor eigen projecten eigenlijk alleen nog maar TFS 2012 (online) in combinatie met Git. Ik zou niet anders meer willen.

Jammer genoeg ben ik bij klanten nog wel afhankelijk van andere systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:32

Haan

dotnetter

Net m'n extra 16GB RAM in de pc geprikt, nu draai ik lekker met 20GB geheugen :9~

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Wat moet je daar nou weer mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Je hebt nooit genoeg geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:27

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Haan schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 19:20:
Net m'n extra 16GB RAM in de pc geprikt, nu draai ik lekker met 20GB geheugen :9~
64GB, bring it on!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:32

Haan

dotnetter

Beetje future-proof denken :P
8GB erbij voor een totaal van 12GB had ook wel gekund, maar ik wist niet zeker of m'n bestaande geheugen ging samenwerken met het nieuwe, daar waren vroeger altijd veel problemen mee.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Haan schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 19:26:
Beetje future-proof denken :P
8GB erbij voor een totaal van 12GB had ook wel gekund, maar ik wist niet zeker of m'n bestaande geheugen ging samenwerken met het nieuwe, daar waren vroeger altijd veel problemen mee.
Dat is wel heel lang geleden. Je moet dan terug naar de 486 met 30-pin-reepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
Net zoals de handtas van vrouwen. Het maakt niet uit hoe groot hij is, ze hebben altijd te weinig ruimte. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hoe lang zou ik hier mee vooruit kunnen?
http://nl.msi.com/product...45--8D-.html#/?div=Detail
http://ark.intel.com/nl/p...M-Cache-up-to-3_80-GHz%29
en 8x http://www.samsung.com/nl...d-state-drive/MZ-7TD120BW

Volgens mij moet ik het daar voorlopig wel mee redden toch?

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 19:58
voorlopig.. waarom 8x een SSD? is het niet handiger om bv 2-3 SSDs te nemen, en voor de rest van het geld 4TB disks te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
En 64GB intern geheugen ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DXaroth
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-08 19:58
Then again, waarom 8x 120g, als er ook 250 en 500g varianten zijn .. bedoel.. 2x 250g + wat TB disks .. genoeg ruimte voor al je games/apps/whatever-je-snel-nodig-hebt .. en makkelijk iets van 8-16TB ruimte voor al je muziek/films/pr0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Niet online
Dat mobo heeft maar 6 Sata poorten (4x SataII en 2x SataIII). Of ga je er nog een RAID-kaartje bijprikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26
Wat moet ik nou! Heb een jaartje Industrieel Ontwerpen gedaan in Delft, ben met m'n derde jaar Biomedische Technologie bezig in Enschede en ben in mn vrije tijd druk bezig met programmeren. M'n passie gaat uit naar techniek, elektronica en ontwerp.

Wie weet een leuke master? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 19:20

StM

Waarom een 1.5 jaar oude CPU ipv de nieuwe Haswell's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Nou mensen tot over een week.

* Ealanrian shutdown -h now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

StM schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:13:
[...]

Waarom een 1.5 jaar oude CPU ipv de nieuwe Haswell's?
Om financien. Ik moet het ook betalen he ;) Dit is nu even een snelle upgrade vanaf m'n huidige 6-core Pheqnom II, zodat ik straks even een stevigere CPU neer kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:40

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Firesphere schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:35:
[...]

Om financien. Ik moet het ook betalen he ;) Dit is nu even een snelle upgrade vanaf m'n huidige 6-core Pheqnom II, zodat ik straks even een stevigere CPU neer kan zetten.
Je geeft heeel veel geld uit aan 8 SSD's maar je kan je het niet veroorloven een snellere processor te kopen?
Ik zou OF langer doorsparen en in één keer alles doen (hoef je niet weer uit te doen, open te maken, enz, enz) OF minder/grotere ssds doen.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

liever de SSD's. de proc kan ik altijd nog upgraden. Waarschijnlijk heb ik in een half jaartje iets zwaarders besteld :P

Dit is een keuze die ik nu heb gemaakt, het is niet m'n primaire disk, dus boeiend wat dat betreft :)

Veroorloven is't punt niet hoor :) Die paar honderdjes kan ik wel missen.

[ Voor 14% gewijzigd door Firesphere op 26-07-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, null@intel.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
Goedzo Intel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 15:48
Helaas hier in Costa Rica niet. Krijg je van die domme apen die met mistlicht aan gaan rijden, totaal niet goed afgesteld ;(

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

BeefHazard schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:08:
[...]

Helaas hier in Costa Rica niet. Krijg je van die domme apen die met mistlicht aan gaan rijden, totaal niet goed afgesteld ;(
Jij rijdt niet, wat zeur je :+
Of zeur je namens je ouders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Ik zeur omdat ik bijrijder ben voorin zit ;)

Bijrijder schijnt alleen in een bus of truck te zijn, weer wat geleerd.

[ Voor 58% gewijzigd door BeefHazard op 26-07-2013 23:12 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ah right, weer lekker logische meldingen.
Als je in een migration de principalcolumn leeglaat, wordt de Primary Key van de principal table gebruikt. Welke melding krijg ik bij de Update? Juist ja. Dat er geen Primary Key is. MAAR DIE KIES JE TOCH NET!?!? (beide tabellen hebben een PK ([Key]-attribute)

Ik zal vast wel weer iets fout doen

edit:
Hij zegt ook nog niet eens in WELKE tabel er geen PK is...

edit2:
Oh. I see. Het bedoelt dat hij automagisch 0 in de ene kolom zet en er nog geen item in tabel 2 is met Key 0.

[ Voor 35% gewijzigd door F.West98 op 26-07-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Het Mssql Merge statement blijft toch iets wat ik elke keer weer moet opzoeken. Het wil maar niet blijven plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hehe, net even een 5 regel dubbele foreach in één fugly regel gedaan.
* F.West98 reverts
C#:
1
@:@string.Join(", ", Model.Licenties.First(l => l.name == licentietype).GetType().GetInterfaces().Select(s => string.Join(", ", s.GetProperties().Select(v => v.Name))))

Koekje voor degene die raadt wat het doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

F.West98 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:57:
Hehe, net even een 5 regel dubbele foreach in één fugly regel gedaan.
Veel leesbaarder en onderhoudbaarder nu :Y
Een WTF-Nederlands-in-je-code-??? discussie lanceren in dit topic?

[ Voor 37% gewijzigd door BikkelZ op 27-07-2013 01:10 ]

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

BikkelZ schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:07:
[...]

Veel leesbaarder en onderhoudbaarder nu :Y
:Y
[...]

Een WTF-Nederlands-in-je-code-??? discussie lanceren in dit topic?
O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Is dat niet een voorloper van de broncode van de topicgenerator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik kan me echt niet concentreren vandaag :')
Steeds m'n hele plan weer in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 16:28
C#:
1
@:@string.Join(", ", Model.Licenties.First(l => l.name == licentietype).GetType().GetInterfaces().Select(s => string.Join(", ", s.GetProperties().Select(v => v.Name))))

Een string maken van alle properties in interfaces die door een Licentie worden geimplementeerd (aannemende dat Model.Licenties een IEnumerable<Licentie> is). Dat kan ook korter & sneller:
C#:
1
String.Join(", ", typeof(Licentie).GetInterfaces().SelectMany(x => x.GetProperties()).Select(x => x.Name));

Maar als je zo met Reflection bezig bent gaat er echt iets mis in je design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

hostname schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:47:
[...]

Een string maken van alle properties in interfaces die door een Licentie worden geimplementeerd (aannemende dat Model.Licenties een IEnumerable<Licentie> is). Dat kan ook korter & sneller:
C#:
1
String.Join(", ", typeof(Licentie).GetInterfaces().SelectMany(x => x.GetProperties()).Select(x => x.Name));
Klopt, eerste deel (Model.Licenties.First) moet wel blijven (anders moet ik veel andere dingen omgooien)
Maar als je zo met Reflection bezig bent gaat er echt iets mis in je design.
Het is vrijwel de enige optie voor dit idee, en dit was jullie advies hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Niet online
Nogmaals: hoe ga je die aansluiten? Je hebt op je mobo geen aansluitingen genoeg voor 8 ssd's:
Daos schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:35:
Dat mobo heeft maar 6 Sata poorten (4x SataII en 2x SataIII). Of ga je er nog een RAID-kaartje bijprikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Daos schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 19:29:
[...]

Dat is wel heel lang geleden. Je moet dan terug naar de 486 met 30-pin-reepjes.
De eerste nieuwe generaties CPU's met de geheugencontroller on-die, Athlon 64 en zo, waren ook behoorlijk kritisch voor zover ik me herinner. :) Tegenwoordig zal het inderdaad geen issue meer zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 27-07-2013 09:20 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

DXaroth schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:22:
Then again, waarom 8x 120g, als er ook 250 en 500g varianten zijn .. bedoel.. 2x 250g + wat TB disks .. genoeg ruimte voor al je games/apps/whatever-je-snel-nodig-hebt .. en makkelijk iets van 8-16TB ruimte voor al je muziek/films/pr0n
Een SSD is leuk voor games, OS en apps. Voor je data heb je er niet zo heel veel aan (vind ik). De doorvoersnelheid van een oude schijf is prima om HD content af te spelen. De enige data die ik op mijn SSD heb staan zijn mijn code projecten.

Sowieso werk ik primair op een laptop, dus moet het met 1 schijf doen. 128GB was destijds al voldoende, nu zit ik op 256 en heb ik wat extra ruimte voor games, maar nog moet ik moet ik moeite doen om het vol te krijgen. Heb muziek uit de cloud (spotify :) ) en series/films staan op de PC of op mijn media kastje. Games trek ik wel binnen via Steam als ik ze nodig heb.

Wel wordt ik hier jaloers van het interne geheugen van sommige mensen :$ Ik vind 8 al lekker werken :$

Overigens raak je wel verwend van een SSD. Al mijn machines hebben SSD (ook prive), nu is iedere pc die ik aanraak zonder SSD achterlijk traag. Zelfs mijn vrouw klaagt er over als ze bij vriendinnen of familie even de pc/laptop gebruikt :D Ik sluit thuis de pc bijna altijd af als ik klaar ben, omdat hij binnen 5 a 10 seconden is opgestart, maar bij een non-SSD duurt het iets langer :+

Vandaag eens denken wat ik in vredesnaam op mijn nieuwe visite kaartjes ga zetten qua titel. Voorheen had ik kaartjes met de titel Software Engineer, maar zit nu erg te twijfelen. Aangezien ik straks niet meer alleen ben en regelmatig diverse mensen aanstuur heb ik de neiging een andere titel te plaatsen, maar de titel CEO / Managing Director of Directeur is ook weer zoiets bij een klein bedrijfje :/ Nu verkoop ik mijzelf als Software Engineer/Developer, dus dat lijkt mij wel een redelijke titel, maar wil mij wel onderscheiden van mijn minion(s) :+

En om nu 2 titels neer te zetten (zowel Software Developer of Engineer en Director (of iets vergelijkbaars) komt ook weer zo titel geil over.
Bij een van mijn klanten heb ik kaartjes (van zijn bedrijf) met de titel Director ICT & Development :D maar dat is bij een klein bedrijfje ook weer een beetje overdreven :+

Misschien maar gewoon de titel "Eindbaas" gebruiken :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

Ik ken iemand (labelmanager bij een redelijk groot label) die heeft er gewoon Mastermind op staan :P Op zn oude stond dacht ik Manusje van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

.Gertjan. schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:46:
[...]
Vandaag eens denken wat ik in vredesnaam op mijn nieuwe visite kaartjes ga zetten qua titel. Voorheen had ik kaartjes met de titel Software Engineer, maar zit nu erg te twijfelen. Aangezien ik straks niet meer alleen ben en regelmatig diverse mensen aanstuur heb ik de neiging een andere titel te plaatsen, maar de titel CEO / Managing Director of Directeur is ook weer zoiets bij een klein bedrijfje :/ Nu verkoop ik mijzelf als Software Engineer/Developer, dus dat lijkt mij wel een redelijke titel, maar wil mij wel onderscheiden van mijn minion(s) :+

En om nu 2 titels neer te zetten (zowel Software Developer of Engineer en Director (of iets vergelijkbaars) komt ook weer zo titel geil over.
Bij een van mijn klanten heb ik kaartjes (van zijn bedrijf) met de titel Director ICT & Development :D maar dat is bij een klein bedrijfje ook weer een beetje overdreven :+

Misschien maar gewoon de titel "Eindbaas" gebruiken :+
Wat is er mis met "owner / software engineer"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 19:17

Matis

Rubber Rocket

Mijn (ex)baas vond het grappig om in plaats van software developer, SW developer op onze visitekaartjes te zetten. Zo ook voor de firmware (FW) als hardware (HW) developers bij ons op de afdeling.

Wanneer mensen (gekscherend) vragen waar SW voor staat, antwoord ik meestal met "ShitWare" :P

[ Voor 4% gewijzigd door Matis op 27-07-2013 10:22 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Oh, de tijd dat ik een SSD in mijn PC had :'(
Doe het nu alweer bijna driekwart jaar zonder. Het is dat ik Windows 8 draai anders had ik het nooit uitgehouden. Toch is het telkens weer wennen als je direct na opstarten van Windows Visual Studio open en bijna een minuut zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Laatst online: 10:52
Senior Software Engineer? Ik vind het altijd belachelijk staan, een CEO "titel" van een bedrijfje met 1 of 2 werknemers.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

IceM schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:23:
Senior Software Engineer? Ik vind het altijd belachelijk staan, een CEO "titel" van een bedrijfje met 1 of 2 werknemers.
Ik ben het met je eens dat het gek klinkt, maar ik ben tevens ZZPer. Wanneer ik mijn belastingaangifte moet doen, moet ik ook de titel directeur gebruiken bij de belastingdienst.

[ Voor 6% gewijzigd door Matis op 27-07-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

StM schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:16:
Ik ken iemand (labelmanager bij een redelijk groot label) die heeft er gewoon Mastermind op staan :P Op zn oude stond dacht ik Manusje van alles.
:D Nice
Neig ik ook naar, om er nu senior voor te hangen. Binnen het bedrijfje stuur ik 1 persoon direct aan en geef ik leiding aan een aantal mensen binnen diverse projecten. Binnen die projecten ben ik benoemd tot project manager/director ict, maar om in mijn eigen bedrijfje die titel te hanteren is inderdaad ook weer een beetje overdreven. Vandaar ook de twijfel ;)

Overigens verkoop ik mijzelf als "volledige ICT oplossing" waarbij ik ook bij klanten de leiding kan geven over programmeurs die zij inhuren of in dienst hebben. Dus ik ben eigenlijk net een stapje verder dan enkel software engineer.
GateKeaper schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:22:
[...]
Wat is er mis met "owner / software engineer"?
Owner zou een idee zijn, net als director (hoewel die minder gebruikelijk is).
Matis schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:30:
[...]

Ik ben het met je eens dat het gek klinkt, maar ik ben tevens ZZPer. Wanneer ik mijn belastingaangifte moet doen, moet ik ook de titel directeur gebruiken bij de belastingdienst.
Algemeen directeur hier :P Maar ik gebruik hem buiten de aangifte en officiële papieren eigenlijk nooit. Op mijn linked-in staat Owner en de klanten met wie ik werk weten dat ik de baas ben :9 En eigenlijk klopt owner niet echt, omdat er een holding tussen hangt Bij het werven van nieuwe klanten weten ze meestal ook wel dat ik de eigenaar ben, dus twijfel erg of ik het wel op mijn kaartje moet zetten.

Beetje een twijfel tussen: beestje bij de naam noemen, maar niet al te pretentieus over willen komen :) Ik heb natuurlijk ook even gekeken naar titels op linked-in en naar kaartjes van mijn relaties, maar daar is geen lijn in te vinden, er zijn zelfs mensen die geen functietitel vermelden.

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Laatst online: 10:52
Matis schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:30:
[...]

[video]
Bij de belastingdienst moet je, bij een visitiekaartje is het een eigen keuze. Als je echt aan wilt geven dat je de eigenaar/directeur bent zou ik nog eerder voor Owner oid gaan.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ach, voor mijn eigen zaak heb ik geen eens visite-kaartjes. Sinds ik full time voor een baas werk, ben ik gestopt met het actief werken voor mijn eigen zaakje. Ik doe soms nog wat kleine klusjes, maar ik zorg er voor dat beide activiteiten elkaar niet bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Kan iemand mij uitleggen hoe ze het voor elkaar krijgen dat php->C++ 2,5 keer langzamer is dan php->bytecode->VM? Hebben ze gewoon gefaald in het omzetten naar c++ of? nieuws: Facebook draait php negen keer sneller met virtuele machine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Caelorum schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:47:
Kan iemand mij uitleggen hoe ze het voor elkaar krijgen dat php->C++ 2,5 keer langzamer is dan php->bytecode->VM? Hebben ze gewoon gefaald in het omzetten naar c++ of? nieuws: Facebook draait php negen keer sneller met virtuele machine
De conversie naar C is waarschijnlijk niet optimaal. De (java) VM is in staat realtime code te optimaliseren en is gemaakt voor conversies vanuit andere talen.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

Omdat je op het moment van compilatie (haast) niet kan voorspellen wat bepaalde code gaat doen. Variabele variabelen, magic methods, variabele functie en property calls etc. Daardoor heb je nog behoorlijk veel slomme 'ouderwetse' code nodig zoals een php variabele type die alle type conversies etc ook implementeert en checkt ipv dat je weet dat het om een integer gaat en dus rechtstreeks integer bewerkingen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Maar je kan uit de manier waarop de variabelen worden gebruikt toch opmaken wat het is? En mocht iets zowel als integer als string worden gebruikt kan je op dat moment toch een class genereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM

StM

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
$a = 1;
$b = 1.0;
$c = 'a';
$d = new stdClass();
$e = array();
$f = 'base64_encode';

echo $f($$c + $$_GET['v']);

Hoe wil je hier efficiënte code voor genereren? Wat je dan moet genereren is opeens niet zo heel anders meer als hoe de Zend Engine werkt. En dit soort constructies worden erg veel gebruikt in de grote frameworks, bijvoorbeeld om de verschillende applicatie lagen aan elkaar te lijmen op een zo transparant mogelijke manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Regen + wind @ campzone =

Afbeeldingslocatie: https://tnefrw.blu.livefilestore.com/y2mqhtMXTPW75zLOUMay87gW0Q1youqzgsLQAhTjhGK5Xy_jo8pDAOtxyQab1sAtvaqVBsmVKHD0HlUqZaePrWnYGlk7SdbcNMvg5Y6sB1fVY-h0h5I5U2aFMPLnlmMjxc4/WP_000230.jpg?psid=1

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
HAHA, veel plezier ^^
Ben zelf vandaag en deel van de nacht in Utrecht. Hoop dat het daar een beetje droog blijft. Heb absoluut geen zin om in een hagelstorm rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ja ze keken heel verbaast toen ze opeens in de openlucht aan het computeren waren. Jammer dat het ook nog flink regende. Ik was net even de haringen in mijn slaap tentje aan het doen.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 15:39
Natte campzone dit jaar begrijp ik? Het regent vandaag ook flink in de buurt van Rotterdam, de rioolputten kunnen het hier nu al niet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Het begint hier ook ineens te stormen. Echt uit het niets worden de kinderen buiten weggeblazen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Cor453 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:38:
Natte campzone dit jaar begrijp ik? Het regent vandaag ook flink in de buurt van Rotterdam, de rioolputten kunnen het hier nu al niet hebben...
Vandaag wel ja, gisteren was het nog prachtig weer. De rest van de week ook weer hoop ik :)

Het ging ook opeens van droog naar complete hoosbui met flinke windstoten.

[ Voor 10% gewijzigd door Woy op 27-07-2013 11:40 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
/me Cor453 kijkt naar buiten en op buienradar
Hmmm... ik was van plan nog even langs te komen op Campzone, maar nu niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 23:25

Ghehe

400 pound hacker

Hier schijnt het zonnetje al terug. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:37

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Nog ff wachten ja, komt weer redelijk weer aan hierna

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
Volgens mij heb je met een tentje liever dit weer, dan een broeikaseffect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
@ThomasG ja dat denk ik ook, maar je PC in een laagje water is ook niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Gewoon een kwestie van de tent goed open zetten, en ventilatoren, dan is het best uit te houden in de warmte. In ieder geval beter dan zonder tent in de regen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

:/ Oei...

De bui des doods kwam hier net ook eventjes langs, man o man. Het ging even flink tekeer. Inclusief afbrekende takken van bomen in de straat. Gelukkig vandaag de auto niet onder de bomen geparkeerd, een andere auto was wat minder fortuinlijk, die heeft een flinke deuk in zijn dak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Daos schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:35:
Verrek, goed punt, tellen zo 's avonds is niet mijn sterkste kant :P :F

2 er bij in m'n oude bak it is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 26-09 22:30
D-Raven schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:59:
Het Mssql Merge statement blijft toch iets wat ik elke keer weer moet opzoeken. Het wil maar niet blijven plakken.
Jep, doe ik ook steeds :). Ik vergeet de syntax altijd :+ (maar, zolang dat je weet dat het bestaat en wat je er mee kan doen, kan je het altijd opzoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

wij heten "medewerkers ICT" .. dit hebben ze gedaan omdat ze bang waren dat we wellicht gekaapt werden door derden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Niet online
Senior komt waarschijnlijk bij de klanten beter over. Bij Junior krijg je toch snel twijfels.

Bij het bedrijf waar ik stage liep was iedereen Manager (bv Sales Manager) of Engineer (zelfs de uitvoerende mts-ers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Lijkt me sterk, Senior of Junior is gewoon een titel. Junior betekend "Net begonnen", dat zegt helemaal niets over de kwaliteiten van de persoon, alleen iets over de positie binnen het bedrijf.

Als die junior toevallig expert is op het gebied van wat de klant wil, is het een junior, maar kan meer zinnigs zeggen dan de senior die niet zoveel weet van dat werkgebied.

[ Voor 31% gewijzigd door Firesphere op 27-07-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat ís wel zo, maar wat Daos zegt klopt: een senior komt bij de klant beter over dan een junior.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 162 ... 188 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.