De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 188 Laatste
Acties:
  • 530.240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-09 16:54

alienfruit

the alien you never expected

Tja, pakken papier was nog goedkoper geweest :P Er zijn nu toch minstens vier/vijf mensen mee bezig geweest :+ En helft van die mensen kosten 750euro/dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 23:30

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Even een check hoor.
Kan dit zo?
http://www.tejomeatproducts.com/
Zo nee, kan het dan wel zo?
http://robertdas.com

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Haha, een vriend kwam er mee op Facebook. Lachen man die introductie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

EddoH schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:07:
Van die verloren uren had hij al meerdere laptop standaarden kunnen kopen lijkt me...
Het gaat vaak in zulke bedrijven niet om het (evt.) besparen van geld/uren maar om het volgen van de regels, dat is het belangrijkste. Ik zie het ook vaak genoeg bij klanten en hoor regelmatig vrienden vertellen over soortgelijke situaties.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:01
douweegbertje schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:02:
G15 hier, lekker ver die toetsen in rammen <3
Hoop echter wel dat ik binnenkort voor iets mechanisch kan gaan.
Op mn werk overigens gewoon zo'n cheap-ass standaard OEM ding ;w
Voor typ en programmeerwerk prefereer ik altijd een chiclet stijl keyboard. Lekker platte keys, stil en ik heb t gevoel dat ik er sneller/intuïtiever mee kan typen dan op een mechanical of normaal membrane keyboard.

Op t werk hebben we een hele stapel chiclet keyboads van HP, thuis heb ik sinds kort mijn Roccat Isku (gaming membrane keyboard) ingeruild voor een Logitech Illuminated keyboard (chiclet). Dit aangezien ik nauwelijks meer game en daarvoor eventueel nog een good old G15v2 plankie voor heb liggen :) Logitech dingt typt prima, alleen de spacebar is wat luidruchtig, maar het fijnst vind ik nog altijd het keyboard van mn Asus TF Prime tablet. Jammer dat ie wat aan de kleine kant is en niet op de pc aangesloten kan worden :/

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:55

Haan

dotnetter

Ik dev nu op een Microsoft Comfort Curve 3000. Thuis heb ik de 2000 die ik eigenlijk fijner vind, maar die is niet meer verkijgbaar.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

MueR schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:41:
Mijn trouwe en geliefde toetsenbord, de laatste Logitech UltraX die ik had, is overleden :/
Aaah.... wat mis ik die. O+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 10:58

TheNephilim

Wtfuzzle

Niet echt toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Wat een websites... Vooral die van Tejo. Ik heb zeker 5 minuten rondgeklikt. Genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 08:58
Ik wil ook wel zo'n CMS server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:36

Cyphax

Moderator LNX
Haan schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:19:
Ik dev nu op een Microsoft Comfort Curve 3000. Thuis heb ik de 2000 die ik eigenlijk fijner vind, maar die is niet meer verkijgbaar.
We hbben ze hier ook allebei liggen.
Comfort Curve 2000: O+
Comfort Curve 3000: :/
Wanneer houden die toetsenbordenfabrikanten eens op met het vernielen van de layout? Weg met die fn-toets, zet Ins op z'n plek terug: ik hoef geen delete-knop die twee toetsen hoog is. Ik weiger dit soort tobo's. Vooral Logitech is er erg in. Ik zweer bij muizen van ze maar ik blijf ver bij hun tobo's uit de buurt.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Godsamme. Ik heb van een project de PROD-branch open in één instantie van Visual Studio 2012, en de DEV-branch in een andere. Alle instanties van IIS Express zijn gekilld, alles is gecleand en gerebuild.

Dus ik duw in de DEV-versie op F5, leest IIS Express voor m'n dataservice de config van de PROD-branch! 7(8)7 Wat de actual fuck. Gelukkig geeft de applicatie dat ook gewoon netjes weer op het scherm, maar toch.

De enige oplossing is alle instanties van Visual Studio sluiten, anders houdt iets ergens die web.config gecachet.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Volgens mij wel :X

Die site van meneer Das heeft't trouwens een beetje zwaar geloof ik...

Of die van Tejo doet heel erg z'n best echt te zijn...
YouTube: Tejo Meatproducts Part. 1

[ Voor 24% gewijzigd door Firesphere op 12-07-2013 15:48 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
Ik heb er een paar van m'n oude werk meegenomen voor een pak koek. Heb er nu een thuis, een op m'n werk, en drie reserve :). En nee, ze zijn niet te koop. >:)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:53

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Alles is te koop ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
Ook jouw ziel?

[ Voor 15% gewijzigd door phex op 12-07-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik ben een ginger...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
Tsja voor een absurde prijs wel natuurlijk.. Over kopen gesproken: nieuwe dev bak is eindelijk binnen *O*. Core i7 met 250GB ssd. Nog even installeren en dan is ie klaar om maandag bloedsnel te internetten :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:10
AAARGH OpenLDAP op windows AAARGHHH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Afbeeldingslocatie: http://thesuperslice.com/wp-content/uploads/2012/08/redhead_girl___ballpoint_pen_by_vianaarts-d5531ab-800x710.jpg
Behalve als ze met een balpen getekend zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
CodeCaster schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:41:
Godsamme. Ik heb van een project de PROD-branch open in één instantie van Visual Studio 2012, en de DEV-branch in een andere. Alle instanties van IIS Express zijn gekilld, alles is gecleand en gerebuild.

Dus ik duw in de DEV-versie op F5, leest IIS Express voor m'n dataservice de config van de PROD-branch! 7(8)7 Wat de actual fuck. Gelukkig geeft de applicatie dat ook gewoon netjes weer op het scherm, maar toch.

De enige oplossing is alle instanties van Visual Studio sluiten, anders houdt iets ergens die web.config gecachet.
Waarom is de PRD solution uberhaubt geopend? Het enigste wat wij doen met de PRD branch is er naar toe mergen, gevolgd door een automatische build. Je hoeft de solution tenslotte niet te openen om wat code te checken, dat kan ook vanuit je Source Control explorer bijv. (Als er verschillen - los van de laatste DEV wijzigingen - tussen PRD en DEV zitten heb je sowieso een probleempje :))

[ Voor 6% gewijzigd door Laurens-R op 12-07-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ctrl+s reflex tijdens het typen van wat dan ook zit er zo hard in dat ik bij het opstellen van een mail in een webclient minstens twintig keer het save-pagina scherm van de browser moet wegklikken.

Ik kom er echter net achter dat in hotmail ctrl+s een draft saved. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 21:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hier nog niet :( . Nog ff wachten...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Laat ik nou net geen sproeten hebben :P

Of eigenlijk: :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.oisyn schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:43:
[...]

Laat ik nou net geen sproeten hebben :P

Of eigenlijk: :'(
Dan ben je niet een heel succesvolle ginger. Een beetje ginger heeft er toch minstens 30, als ik me niet vergis :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Laurens-R schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:40:
Waarom is de PRD solution uberhaubt geopend?
Omdat de hele interface en workflow van TFS harige kamelenballen zuigt.

Ja, normaal gesproken merge ik vanuit de IDE de relevante changesets vanuit de DEV-solution naar de PROD-branch en run ik daarna het build-script uit de folder van de PROD-solution om een release klaar te zetten, maar nu ging dit even makkelijker.

Daarnaast is het na cherrypicken (ik moest een handvol changesets uit verschillende branches toepassen op PROD) toch wel fijn om gewoon vanuit de IDE een rebuild te doen, omdat je dan met één dubbelklik direct de context van de eventueel foutveroorzakende code ziet. En nee, geen tijd of budget voor het optuigen van een build-server.

Neemt niet weg dat het een enorm debiele issue is. Ik heb geen zin om deze uit te zoeken, dus die gaat as-is in m'n developer log. :Y) En zo krijg je dus cargo cult ("nooit twee keer dezelfde solution openen want dat zorgt voor 'rare' issues, heb ik ooit gehoord"), maar zo ben ik niet, gewoon blijven nadenken.

[ Voor 76% gewijzigd door CodeCaster op 12-07-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57
pdebie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 08:08:
ja lekker! doe maar.

Ik ben vandaag ook wat eerder begonnen, zodat ik iets eerder weg kan. :)
* PdeBie ging met goede moed de dag in

Helaas, er kwam (zoals gewoonlijk) toch nog wat tussendoor, waardoor ik alsnog langer door kan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Firesphere schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:44:
[...]

Dan ben je niet een heel succesvolle ginger. Een beetje ginger heeft er toch minstens 30, als ik me niet vergis :Y)
Ik weet ook eigenlijk niet of ik wel klassificeer als volledig ginger. Ik had wel rood haar en een redelijk lichte huid, en ik verbrand snel en heb een lage pijngrens. Maar mijn haar is inmiddels niet echt rood meer, meer donkerblond. En zo heel wit is mijn huid ook weer niet. En ik heb dus geen sproeten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Dus inmiddels ben je zowat Albino. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
GateKeaper schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:05:
Dus inmiddels ben je zowat Albino. :+
Heb je in ieder geval een excuus om binnen te blijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:09
Helaas de xbox is echt overleden nu... hele dag bezig geweest in een poging de rrod te fixen 2 keer weer beeld gehad en opeens doet ie niks meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ealanrian schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:41:
Helaas de xbox is echt overleden nu... hele dag bezig geweest in een poging de rrod te fixen 2 keer weer beeld gehad en opeens doet ie niks meer :(
Die dingen zijn toch per definitie alleen maar geschikt om uit het raam te slingeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@ je sig, da's net zoiets als "ik ben geen racist, ik haat iedereen" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Ik druk net nog een keer op de aanknop en hij leeft.... WTF.
.oisyn schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 17:46:
[...]

@ je sig, da's net zoiets als "ik ben geen racist, ik haat iedereen" :P
Op het moment dat je iedereen haat is het toch geen racisme meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Yes, that's the point... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
sorry zat niet op te letten. beetje stunned van het feit dat die oude xbox (een release day versie) het nu weer doet door simpel nog een keer de aanknop in te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:04

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

De grote vraag is eigenlijk waarom je uberhaubt een console hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Ik vind gamen op een console eigenlijk best relax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

hm ik zie altijd alleen maar nadelen :p

Ik bedoel je hebt al een PC waar je op kunt gamen, dus je verliest al weer extra geld.
IMO vind ik op de PC alles een stuk soepeler, mooier en meer tweakbaarder. Ook sowieso is een muis (imo) 10x leuker/beter/sneller voor shooters, ipv dat autoaim.. en mocht je iets willen spelen met een controller kan dit ook op de PC :)
Ik heb hier gewoon 2 controllers, één joystick en één stuur. Alle games die ik wil (merendeel legaal, maar er zijn zat games die ik als proef ff download).

Nja de enige rede dat ik misschien voor een console kan bedenken is dat je een uber groot TV hebt, en er een soort lounche room van hebt gemaakt :p Ik heb echt een crappy TV, want ik kijk nooit TV.. alles gewoon via online content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
Ik vind het best handig dat een console uit 2008 nog steeds draait en vandaag voor het eerst een onderhoudsbeurt heeft gehad in plaats van een pc die elke 2-3 jaar werk moet hebben. Plus de Kinect + bowlen + drank + vrienden == FUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Ealanrian schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:09:
Ik vind het best handig dat een console uit 2008 nog steeds draait en vandaag voor het eerst een onderhoudsbeurt heeft gehad in plaats van een pc die elke 2-3 jaar werk moet hebben.
GeForce 8800 (2006) is voor een hoop games nog steeds de min-spec.
douweegbertje schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:06:
hm ik zie altijd alleen maar nadelen :p
Onderuitgezakt op de bank zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 18:44
Geen gepruts met dat je "apparaat" het niet trekt. Je naar instellingen moet kijken. Gewoon de CD er in gaan en gaan met de banaan. Tenzij je weer eens een update hebt :')

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:30

Patriot

Fulltime #whatpulsert

ZpAz schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:24:
Geen gepruts met dat je "apparaat" het niet trekt. Je naar instellingen moet kijken. Gewoon de CD er in gaan en gaan met de banaan. Tenzij je weer eens een update hebt :')
Zo, het is me wel weer duidelijk dat het vrijdagavond is. Toen ik je post las zou ik zweren dat je het over seks had :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
Patriot schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:45:
[...]

Zo, het is me wel weer duidelijk dat het vrijdagavond is. Toen ik je post las zou ik zweren dat je het over seks had :')
Welke instellingen moet je daar voor aanpassen dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Patriot schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:45:
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dus, het is 1:09, midden in de nacht. De telefoon gaat.

Een klant van me. Prima, maar ik neem pas bij de derde keer dat je probeert te bellen op.

Telefoon gaat weer over. Zelfde klant. Hmmmm.... Misschien toch iets kritieks?
* Firesphere loopt sleurt zichzelf naar z'n computer

SMS
Manager-figuur
Hoi, de H1's zien er in IE10 niet goed uit. Zit op regel 1 van screen.css
Is het legaal om managers af te schieten?
1. Ik heb je er voor gewaarschuwd, webfonts gaan in Windows niet goed! Kan randjes missen enzo, bijvoorbeeld.
2. DIT IS NIET KRITIEK!
3. DIT IS ECHT NIET KRITIEK!
4. IK GA JOU MAANDAG ECHT ZO KEIHARD UITSCHELDEN DAT IK JE KWIJT BEN ALS KLANT

*update*
Ik ben een klant kwijt. Ik heb net teruggebeld en hem gezegd dat hij beter bij het Leger des Heils kan gaan werken als kwaliteitsmanager. Vond de betreffende persoon niet leuk.
Ik ga afwachten of de baas mij terug belt. Waarschijnlijk wel, hij was zeer tevreden.

[ Voor 17% gewijzigd door Firesphere op 13-07-2013 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:07
Nice :P Terecht als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ja, wie is er op dit tijdstip nou nog wakker.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:05
IE is altijd een reden om een klant te verliezen. Can't blame you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
CodeCaster schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:45:
Omdat de hele interface en workflow van TFS harige kamelenballen zuigt.

[...]En nee, geen tijd of budget voor het optuigen van een build-server.
Tja. Als je builds met losse scripts gaat semi-automatiseren ipv de automated builds van een TFS build server gebruiken, dan moet je natuurlijk niet vreemd op kijken als de workflow niet lekker aansluit. Dit is natuurlijk niet een scenario waar Microsoft op optimaliseert, hè? :)
Firesphere schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 01:22:
1. Ik heb je er voor gewaarschuwd, webfonts gaan in Windows niet goed! Kan randjes missen enzo, bijvoorbeeld.
Even buiten de hele issue dat het belachelijk is om iemand hiervoor 's nachts op te roepen; die missende randjes zijn niet een probleem met Windows, maar met het web font dat je gebruikt.

MacOS en aanverwanten (ook Safari op Windows) negeren in hun font-renderer de ingebakken line hinting instructies en doen min of meer hun eigen ding. Domme font auteurs die fonts alleen op een Mac controleren zien het dus niet als zij fouten in de hinting tables hebben zitten. Tables waar de font-renderers in Windows zich keurig aan houden. Daardoor kun je bijvoorbeeld een vlak krijgen wat dankzij de slechte hinting naar de verkeerde hele pixel springt en daardoor 'verdwijnt'.

Meestal kun je dit oplossen door een webfont even door FontSquirrel oid heen te halen en de hinting tables laten herbouwen. (Een geautomatiseerd proces dat dit beter voor elkaar krijgt dan handmatige fijnafstemming; zo'n auteur dient zich in een hoekje diep te gaan staan schamen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Mooi wakker worden dit Firesphere! :D. Ik zou niet weten wat ik die, ik ben doorgaans wat te terughoudend om echt uit te spatten ondanks dat dat op sommige momenten wel geoorloofd zou zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door mbarie op 13-07-2013 09:36 ]

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Goeie tip voor volgende keer: NOOIT je prive 06 of email geven aan klanten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

WTF, als je een Paypal account aanmaakt mag je het wachtwoord niet in het ww veld pasten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

.oisyn schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:44:
WTF, als je een Paypal account aanmaakt mag je het wachtwoord niet in het ww veld pasten |:(
Mja, dat is zodat je geen password stores als KeePass en autocomplete kan gebruiken.. Want dat is zo onveilig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
Dat is zodat je je eigen wachtwoord weet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
.oisyn schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:44:
Rechtermuisknop, inspect element. type="text" en pasten naar hartelust! Wel opletten dat niemand meekijkt :+

edit:

Nu ik er zo over nadenk weet ik niet zeker of dit werkt, als er JS hooks enzo op het veld zitten. JS uitzetten dan maar? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door ZpAz op 13-07-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als je nou gewoon de DOM aanpast (niet via JS). Dan wordt er vast geen JS trigger gegeven, maar waarschijnlijk is het sneller om je password even over te typen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Radiant schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:52:
[...]

Mja, dat is zodat je geen password stores als KeePass en autocomplete kan gebruiken.. Want dat is zo onveilig :/
KeePass werkt wel middels de auto-type functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
HuHu schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:37:
[...]

KeePass werkt wel middels de auto-type functie.
Lastpass ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Een klant van me. Prima, maar ik neem pas bij de derde keer dat je probeert te bellen op.

Telefoon gaat weer over. Zelfde klant. Hmmmm.... Misschien toch iets kritieks?
* Firesphere loopt sleurt zichzelf naar z'n computer

SMS

[...]

Is het legaal om managers af te schieten?
2. DIT IS NIET KRITIEK!
3. DIT IS ECHT NIET KRITIEK!
4. IK GA JOU MAANDAG ECHT ZO KEIHARD UITSCHELDEN DAT IK JE KWIJT BEN ALS KLANT

*update*
Ik ben een klant kwijt. Ik heb net teruggebeld en hem gezegd dat hij beter bij het Leger des Heils kan gaan werken als kwaliteitsmanager. Vond de betreffende persoon niet leuk.
Ik ga afwachten of de baas mij terug belt. Waarschijnlijk wel, hij was zeer tevreden.
hm ja ik weet niet waar jij werkt maar volgens mij mag je je bedrijf ook wel in twijfel trekken hoor.
Ik bedoel waarom is er direct contact tussen klant - programmeur? Dit is al fout #1.
En waarom heeft hij jouw 06? Ik bedoel dan sta je in feite open voor dit.
Daarnaast hoop ik toch echt wel dat je fatsoenlijke contracten hebt gemaakt, want een klant verliezen is 1, maar ik neem toch wel aan dat hij alles mag betalen waardoor hij in feite niet weg kan, tenzij hij alles weer opnieuw moet laten doen door partij Y en hier dus dubbele kosten van krijgt?

Misschien mis ik wel de helft, en natuurlijk is je klant een mongool maar uiteindelijk is het wel je klant.. hoe dan ook wil hem soort van behouden, al dan niet geld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Chrome-update. Nu worden je extensie-icoontjes standaard verborgen. 8)7 Handig voor m'n GMail Checker en zo.
R4gnax schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 09:35:
Tja. Als je builds met losse scripts gaat semi-automatiseren ipv de automated builds van een TFS build server gebruiken, dan moet je natuurlijk niet vreemd op kijken als de workflow niet lekker aansluit. Dit is natuurlijk niet een scenario waar Microsoft op optimaliseert, hè? :)
De hele issue die ik noemde, die optreedt bij twee solutions open hebben op hetzelfde project in verschillende branches, heeft geen hol te maken met hoe jij je projecten bouwt.

Ik bedoel met het zuigen van TFS de hele gebruikersinterface en de hele workflow met branchen, mergen, inchecken, (un)versionen, comparen en wat dies meer zij. Nog steeds staat alles daarvan volledig los van hoe ik mijn projecten bouw.

Daarnaast hebben hele volksstammen hun software met MSBuild-scripts gebouwd en moet je eens drie keer raden wat een TFS Build Server gebruikt. Dat jij denkt hip te zijn omdat je een Windows Service-laagje om je MSBuild-script hebt die wat HTTP-commando's accepteert moet je zelf weten, ik ga daar geen hele VM voor bestellen. Of mag dat tegenwoordig eindelijk op dezelfde server als waar TFS zelf op draait?

@Robbie: thanks. Ik had dat wel geprobeerd, maar had de twee pixels waarop je cursor een resize-pointer wordt nog niet gevonden. :)

[ Voor 114% gewijzigd door CodeCaster op 13-07-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:58
Je kan gewoon je adresbalk naar links verschuiven, waarna je icoontjes weer precies staan zoals voor de update. Ik had eerst niet eens in de gaten dat het een update was. Ik dacht dat mijn configuratie van de browser foetsie was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Nu online
Automatische updates die veranderingen aanbrengen in de GUI zonder een melding :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

gv wat is dit eigenlijk grappig, misschien 'too soon" maar who cares: YouTube: Asiana Pilots names from KTVU News

namen van de piloten hahah echt hoe dom kunnen mensen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
CodeCaster schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:07:
Ik bedoel met het zuigen van TFS de hele gebruikersinterface en de hele workflow met branchen, mergen, inchecken, (un)versionen, comparen en wat dies meer zij. Nog steeds staat alles daarvan volledig los van hoe ik mijn projecten bouw.
Ja; een workflow die perfect werkt als je ipv losse branches per deployment omgeving configuratie transforms gebruikt en release modes maakt die niet enkel uit Debug en Release bestaan, maar bijv. ook Test, Staging en Production. Eventueel wat build targets in MSBuild schrijven die contextueel (adhv de geselecteerde modus) al dan niet draaien of al dan niet anders geconfigureerd worden en vervolgens de hele bups via TFS op een build server gecentraliseerd laten builden en deployen.
CodeCaster schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:07:Daarnaast hebben hele volksstammen hun software met MSBuild-scripts gebouwd en moet je eens drie keer raden wat een TFS Build Server gebruikt. Dat jij denkt hip te zijn omdat je een Windows Service-laagje om je MSBuild-script hebt die wat HTTP-commando's accepteert moet je zelf weten, ik ga daar geen hele VM voor bestellen.
Een build server gaat over veel meer dan enkel het builden. Het gaat erom dat het een gecentraliseerde locatie is, die altijd build vanuit de situatie zoals deze in je version control is en dus ook bijv. continuous integration builds kan doen. Een build server kan personen een gefaalde build doormailen (ihb wanneer zij de build stuk gemaakt hebben met een checkin die nog niet eerder gebouwd was door de server) etc.

Kortom; het grootste belang wat een build server ter tafel brengt is structuur en organisatie en niet 'hip zijn' met een 'window-service' laagje. Maar bedankt voor de ad hominem. Hier heb je hem terug: dat jouw organisatie te goedkoop is om een build server te bekostigen en dat jij een te grote plank voor het hoofd hebt om de voordelen er van in te zien zegt meer over jou dan over mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He gezellig hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

douweegbertje schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:04:
[...]

hm ja ik weet niet waar jij werkt maar volgens mij mag je je bedrijf ook wel in twijfel trekken hoor.
Waarom zou ik m'n eigen bedrijf in twijfel trekken? ;)

In principe ben ik gewoon bereikbaar als er iets kritieks is, zoals bijvoorbeeld als de boel ineens onderuit gaat ofzo ;)

Fonts zijn door fontsquirrel gegenereerd, alleen sommige fonts gaan op bepaalde sizes domweg alsnog fout omdat het een brak font is.

[ Voor 31% gewijzigd door Firesphere op 13-07-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

R4gnax schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:06:
[...]

Ja; een workflow die perfect werkt als je ipv losse branches per deployment omgeving configuratie transforms gebruikt en release modes maakt die niet enkel uit Debug en Release bestaan, maar bijv. ook Test, Staging en Production.
[...]
Kortom; het grootste belang wat een build server ter tafel brengt is structuur en organisatie
Ik vind je toon, die je wederom aanslaat op basis van helaas incorrecte aannames, vervelend. :) Wij maken gebruik van (de standaard)transforms, de prod-branch is de code die momenteel op productie draait, daarnaast hebben we een dev-branch waarop nieuwe features en bugfixes worden ingecheckt, eventueel vanuit een aparte branch per bug of feature, afhankelijk van de impact en doorlooptijd.

Door een (nu inderdaad gefixte) verkeerd geplaatste connectionstring, namelijk niet in de web.release.config maar in de web.config zelf werd die prod-branch opgestart met een verbinding naar de prod-database. Die niet direct benaderbaar is op die manier vanaf mijn machine onder mijn credentials. Maar dat is allemaal irrelevant. Ik was op dat moment niets met die hele prod-solution aan het doen, die stond enkel open in zijn eigen Visual Studio-instantie. Toen ik echter de dev-solution startte, werd op een of andere manier de prod-configuratie gelezen. Dát is het enige waar mijn oorspronkelijke post over ging.

Ik héb het daarnaast, nogmaals, niet over de workflow die tot deze issue heeft geleid als ik zeg dat ik de TFS-workflow vind zuigen, maar over de hele workflow (de volgorde van dingen, het aantal klikken dat alles kost, de (on)mogelijkheden, de inconsistenties binnen de verschillende schermen) binnen Visual Studio die je door de TFS-GUI wordt opgedrongen.

Dáárom deed ik je build server-opmerking af met die reactie: hoewel de hele issue niet was voorgekomen als ik geen twee Visual Studio-instanties open had gehad, wat misschien voorkomen had kunnen worden door gebruik te maken van een build server, was ik dan ook nooit die in mijn ogen gewoon rare situatie tegengekomen en had ik hier geen post kunnen plaatsen. ;) Ik ben zeer goed op de hoogte van de overige voordelen die zo'n configuratie biedt.

Wij zijn een klein ontwikkelteam binnen een grote organisatie die verder weinig met softwareontwikkeling opheeft; stap voor stap zijn we de structuur en organisatie van het ontwikkelproces aan het professionaliseren. Die cultuur en legacy verander je niet van de ene op de andere dag; er moet ook nog gewerkt worden.

Zoals je uit mijn post wellicht kon lezen, héb ik een build server overwogen en voorgesteld, er moest echter wel een aparte VM voor worden ingericht en het een en ander qua licenties en budget worden uitgezocht. Maar als ik allemaal van zulke disclaimers in mijn rants moet gaan zetten omdat anderen anders allemaal dingen tussen de regels door menen te moeten lezen én mij daarop te moeten aanvallen, stop ik wel weer gewoon even met posten hoor. :) Anders worden ze weer zo lang en saai.

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 13-07-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Firesphere schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:09:
[...]

Waarom zou ik m'n eigen bedrijf in twijfel trekken? ;)

In principe ben ik gewoon bereikbaar als er iets kritieks is, zoals bijvoorbeeld als de boel ineens onderuit gaat ofzo ;)

Fonts zijn door fontsquirrel gegenereerd, alleen sommige fonts gaan op bepaalde sizes domweg alsnog fout omdat het een brak font is.
Ja dus, dan zeg je je klant : conform ons contract mag je me hier absoluut niet voor bellen, je stuur hem een factuur en klaar.
Wat heb je nu? Je klant afgezeken en uiteindelijk niets bereikt lol, behalve een klant die je bent verloren.

Daarom zou ik je bedrijf in twijfel trekken door juist dit soort afspraken niet duidelijk te hebben. Uiteindelijk is het noodzakelijk om bepaalde zaken goed afgebakend te hebben zodat dit soort onzin niet gebeurt, en als het gebeurt dat er zelf niet de dupe van word.

Overigens dat "in twijfel trekken" moet je niet zo serieus nemen als ik het neerzet, weet even geen betere benaming ervoor. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik zou het probleem fixen zonder te zeuren en hem daar om vier uur 's nachts over terugbellen. En niet ophangen voordat hij zijn nest uit gekomen is en heeft gekeken.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20

(...)

_O-

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
BikkelZ schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:26:
Ik zou het probleem fixen zonder te zeuren en hem daar om vier uur 's nachts over terugbellen. En niet ophangen voordat hij zijn nest uit gekomen is en heeft gekeken.
Juist en daarna dik factureren :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:07
Tenzij de klant net zo'n nachtwezen is als ik ben. Mij kun je gerust om 4 uur 's nachts bellen zonder dat ik al lig te slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Maar Firesphere dit is wel een momentje om SLA's te gaan afsluiten denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Laatst online: 28-02 22:17
CodeCaster schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:35:

er moest echter wel een aparte VM voor worden ingericht en het een en ander qua licenties en budget worden uitgezocht.
Die aparte VM is niet nodig vziw, ik heb hier thuis om te testen een TFS geinstalleerd + build server + agent op 1 server*, werkt prima. Het wordt alleen afgeraden door MS ivm performance. Als jij gruwelijk lompe en veel builds draait dan kan je dat merken op de perf van je TFS. Gebeurt niet in kleine teams doorgaans. Qua licentie betaal je niks extra's voor build servers afaik.

(* Gaat er nu weer af overigens, mijn windows tfs/webserver/fileserver wordt vervangen door een NAS, en mn tfs gaat in de vorm van git naar mn bsd bakje, en apache komt ook weer op dat bsd bakje te draaien. Reden: power usage, bsd bakje is een atom, scheelt me +- 100watt = 900kWh.)

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/ab5yy2b_460sa.gif

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sEDbCJD.gif
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:30
Van de polder naar de valley gekeken toevallig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 12:58
Boh, goedemorgen allemaal...

* Robbiedobbie gooit een blik energy naar binnen (tegen beter weten in)

Boh, moet maar eens karma gaan verzamelen :P Ik wil binnenkort zelf eens een quadcopter gaan bouwen voor de hobby, waar ik dan ook zelf alle code voor schrijf natuurlijk, en ik denk dat het wel interessant is om een tweakblog hierover te beginnen.

Achja, ik zit al op de helft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Potverdikkie half 8 en al op kantoor en aan het werk! Heerlijk die airco :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:30:
Potverdikkie half 8 en al op kantoor en aan het werk! Heerlijk die airco :+
Ja, ik zou ook wel om half acht op kantoor kunnen zitten als mijn klok een uur achterliep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Robbiedobbie schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:20:
Boh, goedemorgen allemaal...

Boh, moet maar eens karma gaan verzamelen :P Ik wil binnenkort zelf eens een quadcopter gaan bouwen voor de hobby, waar ik dan ook zelf alle code voor schrijf natuurlijk, en ik denk dat het wel interessant is om een tweakblog hierover te beginnen.

Achja, ik zit al op de helft :9
ach paar keer f5én voor een nieuwsbericht, en vervolgens een lang stuk tekst neer pleuren (size matters) met wat random 'sources' en voila een +3.
Zo heb ik mijn blogs gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Robbiedobbie schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:20:

Zou ik maar van afkicken :X

[ Voor 41% gewijzigd door wouterwouter2 op 15-07-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zo, tijd voor koffie!

* Firesphere slingert de koffie de devschuur in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Toen ik de eerste keer mijn uber baas zijn kamer in liep, zag ik echt iets uit mijn oude schooltijd lol
3 blikjes redbull en 2 slaatjes :+
Toch wel apart als je 40+ bent haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:01
Firesphere schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:32:
Zo, tijd voor koffie!

* Firesphere slingert de koffie de devschuur in.
* Moi_in_actie Houdt zijn lege mok omhoog...need coffee :O

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:10
Vrijdag de hele dag aan het klooien geweest met OpenLDAP, wordt me net verteld dat dat ding waarmee gecommuniceerd moet worden ook XML ondersteund...

ZEG DAT DAN EERDER OMGWTFBBQ !!11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-09 15:40

Comgenie

Soms heb je dat

Note to self, again: Models in Asp.net mvc moeten properties bevatten ipv simpelle velden.

Dit is al de zoveelste keer dat ik me afvraag waarom de waardes van een model NULL zijn na een form-post. Misschien onthou ik het beter door erover te klagen :P . Maar ik vrees dat ik over een week dezelfde fout maak weer ;( . Ach de koffie was nog niet op.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Als het goed is, is dit de laatste week en dan een week thuis en twee weken in Kroatië vakantie! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:30
Same here ook nog een weekje en dan 3 weken vrij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

TheNephilim schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:23:
Als het goed is, is dit de laatste week en dan een week thuis en twee weken in Kroatië vakantie! :o
Wtf, heb jij misschien op een of andere manier een binding met mijn vriendenkring, waarbij heel veel mensen ook dan twee weken naar Kroatië gaan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

.oisyn schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:25:
[...]

Wtf, heb jij misschien op een of andere manier een binding met mijn vriendenkring, waarbij heel veel mensen ook dan twee weken naar Kroatië gaan? 8)7
Haha, ja Kroatië is hot dit jaar! :p Het vriendje van m'n zusje is er nu 10 dagen, liep Gerard Joling tegen het lijf trouwens, maar die is even 2 dagen thuis en gaat dan nog 2 weken met ons mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Klant wil zijn Tweets op z‘n website laten zien... 8)7
@username's tweets are protected.
Only confirmed followers have access to @username's Tweets and complete profile. Click the "Follow" button to send a follow request.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
TheNephilim schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:28:
[...]

Haha, ja Kroatië is hot dit jaar! :p
Ik was er vorig jaar.

/vakantie-hipster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

PrisonerOfPain schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:36:
[...]

Ik was er vorig jaar.

/vakantie-hipster
3 jaar geleden voor mij

Gropah steekt tong uit...

erg leuk land, vergeet ook vooral niet de nationale parken te bezoeken. Ben in 3 geweest. Was erg mooi en dat terwijl ik niet eens zo van de natuur ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gropah schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:43:
[...]

3 jaar geleden voor mij

Gropah steekt tong uit...

erg leuk land, vergeet ook vooral niet de nationale parken te bezoeken. Ben in 3 geweest. Was erg mooi en dat terwijl ik niet eens zo van de natuur ben.
We gaan nog naar de meren als het goed is. We hele stukken rijden zeg, met 8 man in z'n VW Transporter kan nog een keer, maar het houdt niet over :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNephilim schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:53:
[...]

We gaan nog naar de meren als het goed is. We hele stukken rijden zeg, met 8 man in z'n VW Transporter kan nog een keer, maar het houdt niet over :o
Wel even je remmen checken :Y
Pagina: 1 ... 148 ... 188 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.