Yep. Want jij hebt iets gemaakt wat stuk gaat dus jij weet precies wat je gedaan hebt om hun dag te verzieken. Ze hoeven je er alleen nog maar op te wijzen dat je betrapt bent. "Hij" doet "het" nietTheNephilim schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:26:
[...]
Maar inderdaad, je hebt gelijkt. Dat ze überhaupt wat laten zien is al heel wat, er zijn genoeg klanten die maar wat roepen, waarna je zelf mag uitzoeken waar het probleem voorkomt.
Tja kost altijd weer even wat tijd om bijvoorbeeld met JavaScript weer even op gang te komen. Was het nou length of size? Was het nou een functie of een parameter? Oh ja. Voordeel is wel dat als je een fout hebt in JavaScript de taal dermate flexibel is dat je ter plekke een oplossing kunt bouwen en testen en als het werkt je meteen werkende code in je script kunt zetten.StM schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:15:
Ik gebruik qua werk op regelmatige basis 6-7 verschillende talen waarvan ik er een stuk of 3-4 echt heel goed ken, ben een 8e (Python) aan het leren momenteel en zijn er nog een stuk of 5-10 die ik ooit geleerd heb maar waar ik niet mee ben verder gegaan of die ik zo snel mogelijk weer wilde vergeten...
Sorry, maar ik kan echt alle standaard libs niet uit elkaar houden.. Ook in een IDE ga ik regelmatig in de fout hoewel je dat binnen een paar seconde door hebt. Absurd imo dat soort dingen van mensen te verwachten. Toen ik me nog focusde op 1 taal kon ik het ook prima en wist ik de halve handleiding uit mijn hoofd, maar of mensen die maar 1 ding kunnen echt een aanwinst zijn?
iOS developer