heb mij gisteren nog even laten gaan ... na de lotus op mosport snel even een sessie in gegaan op montreal met de vette en met fog ... was wel briliant vond ik nadien nog een keer even snel de lotus op zolder, man wat is dat toch een bak seg .. zalige slides die redelijk op te vangen zijn ten zij je net over de limiet gaat .... de skip niet meer getest aangezien ik vroeg op moest maar die ga ik vanavond nog een keer testen .... ga voor de vernadering ook nog eens de radical testen, niet dat die veranderingen had dacht ik maar in combinatie met montreal lijkt mij dat ook een leuke
Ze zitten op het forum nochtans te zeggen dat de Radical nu veel beter aanvoelt. Slides veel beter te controleren en onvoorspelbare tankslappers zijn weg.
Heb jammer genoeg nog niet kunnen testen met de Radical, maar het kan wel eens zijn dat ik hier eens een seizoentje instap.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de nieuwe externe geluiden van die Radical. Dacht dat er wel direct een filmpje van beschikbaar ging zijn maar ik zal moeten wachten tot deze nacht waarschijnlijk.
Heel de dag werken en deze avond training.
Heb jammer genoeg nog niet kunnen testen met de Radical, maar het kan wel eens zijn dat ik hier eens een seizoentje instap.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de nieuwe externe geluiden van die Radical. Dacht dat er wel direct een filmpje van beschikbaar ging zijn maar ik zal moeten wachten tot deze nacht waarschijnlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Fragbeestje op 24-07-2013 09:23 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik begreep er al niks van verschillende setups geprobeerd pedal opnieuw ingesteld.. Gelukkig ligt het ergens anders aan.Hoogie2004 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 06:49:
Bij de F1 op Montreal wil de achterkant niet mee. Nu kan dat natuurlijk een setup issue zijn, maar bijna iedereen in de sessie klaagde erover. Accelereren is alsof je op ijs rijd....
Ik heb hem niet geprobeerd op andere banen, maar de snelle mensen in de sessie waar ik zat, waren ook aan het klagen, en refereerden naar de inerter bug van enkele seizoenen geleden (qua drama hoe het toen was, niet dat het hetzelfde issue is)Remco Tr schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:27:
[...]
Ik begreep er al niks van verschillende setups geprobeerd pedal opnieuw ingesteld.. Gelukkig ligt het ergens anders aan.
Dat de Radical geen updates gehad heeft zegt niet zoveel. NTM4.xyz3843 heeft wel z'n updates gehad, en dat heeft natuurlijk z'n invloed op alle autos. Geloof dat de reacties op die wijzigingen overwegend positief zijn, dus das mooiFragbeestje schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:22:
Ze zitten op het forum nochtans te zeggen dat de Radical nu veel beter aanvoelt. Slides veel beter te controleren en onvoorspelbare tankslappers zijn weg.
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 24-07-2013 09:36 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
ik heb mij voor genomen ook terug een seizoen de radical te rijden in combi met de vette. Ik heb voor de radical ook wel wat setups liggen maar als gevolg van de lage participatie vorig seizoen ook geen moeit voor gedaan eigenlijk ... de vorige seizoenen had ik hier en daar wel is een leuke race gedaan dus als ik het zo hoor nog meer leut in die bakFragbeestje schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:22:
Verwijderd
Ik heb hetzelfde ga de radical proberen en anders de corvette maar na gisteren wat met de skip bezig te zijn geweest ga ik die zeker ook proberen .Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:41:
[...]
ik heb mij voor genomen ook terug een seizoen de radical te rijden in combi met de vette. Ik heb voor de radical ook wel wat setups liggen maar als gevolg van de lage participatie vorig seizoen ook geen moeit voor gedaan eigenlijk ... de vorige seizoenen had ik hier en daar wel is een leuke race gedaan dus als ik het zo hoor nog meer leut in die bak, probleem vond ik bij de radical altijd de serie in series waar door mensen zich maar op één race afstemmen door de week ipv heel de week te racen ... dat komt goed als er veel participatie is maar als de serie al half dood is dan sla je ze daar nog eens de kop mee in het zand ... ben dus heel benieuwd naar dit seizoen
..anders is het full proto>
Verwacht dat de skip races wat anders gaan worden is veel meer controleerbaar dan voorheen
De Radical gaat echt meer deelname krijgen dit seisoen, daar ben ik niet bang voor.
Hier spreekt overigens de kersverse Divisie 3 kampioen van de Radical
Hier spreekt overigens de kersverse Divisie 3 kampioen van de Radical

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Netjes hoor, ik heb afgelopen seizoen helemaal nergens aan meegedaan eigenlijk. Zou wel weer willen, maar denk dat de (vrije) tijd weer weinig gaat meehelpen, misschien als we weer richting winter gaan.
Net even op Long Beach gereden met de skip, wat een fantastische baan is dat
tech track of niet, ik zou er zo op racen. 1 foutje is wel echt direct fataal natuurlijk. Skip voelt ook goed voor zover ik dat kan beoordelen met m'n teststuur (SRW-S1).
Net even op Long Beach gereden met de skip, wat een fantastische baan is dat
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Verwijderd
ah proficiat ... ik hoop er alleszins op , de community op zich is ook tof dus dat moet wel goed zitten ... al hoop ik dat er echt meer gereden word en dan niet alleen enkel SIRS weer door veleArfman schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:15:
De Radical gaat echt meer deelname krijgen dit seisoen, daar ben ik niet bang voor.
Hier spreekt overigens de kersverse Divisie 3 kampioen van de Radical![]()
Wat is dat voor raar ding?DirkT schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:49:
met m'n teststuur (SRW-S1).
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je kan hem inderdaad gewoon in de lucht gebruiken maar er zijn ook wat mensen die hem op een G27 gemount hebben bijvoorbeeld. Ik heb hem ivm Fanaleds support die ik ervoor gemaakt heb, en als bijkomend voordeel is het een erg handig teststuur. Throttle en Brake assen zitten namelijk ook op het stuur zelf, dus je kan met 1 control unit je spel(len) testen. Zeker aangezien mijn eigen "racecockpit" tegenwoordig op zolder is en m'n kantoor/programmeerplaats niet
HelderDirkT schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:25:
Je kan hem inderdaad gewoon in de lucht gebruiken maar er zijn ook wat mensen die hem op een G27 gemount hebben bijvoorbeeld. Ik heb hem ivm Fanaleds support die ik ervoor gemaakt heb, en als bijkomend voordeel is het een erg handig teststuur. Throttle en Brake assen zitten namelijk ook op het stuur zelf, dus je kan met 1 control unit je spel(len) testen. Zeker aangezien mijn eigen "racecockpit" tegenwoordig op zolder is en m'n kantoor/programmeerplaats niet
Wel apart, ziet er namelijk uit als een stuurtje met lekker veel settings op het stuur, dat het in de basis een motioncontrol is vind ik apart
Xbox
Ik hoor het ja! Maargoed was toch al mijn favo auto
Zal vanavond eens gaan rondtoeren
Geloof wel dat je de skip nu een stuk minder vervelend vindTuxieDeni schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:56:
[...]
Ik hoor het ja! Maargoed was toch al mijn favo auto![]()
Zal vanavond eens gaan rondtoeren
Xbox
Als je een uurtje niks te doen hebt. Egil heeft een verslag van de GoT-TEC race geplaatst.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Long Beach is een supertrack!
Aangezien ik op het werk zit en momenteel maar wat zit te wachten op andere mensjes toch maar even de ALMS van 2013 herbekijken.
@ Nick :
Hier het stukje ivm de rode lijn bij de pit exit :
edit : hmmm... hij begint blijkbaar in het begin ipv op 07:39
Aangezien ik op het werk zit en momenteel maar wat zit te wachten op andere mensjes toch maar even de ALMS van 2013 herbekijken.
@ Nick :
Hier het stukje ivm de rode lijn bij de pit exit :
edit : hmmm... hij begint blijkbaar in het begin ipv op 07:39
[ Voor 10% gewijzigd door Fragbeestje op 24-07-2013 13:51 ]
Gister een race gedaan in de street stock.
Het lijkt inderdaad alsof de banden beter worden. na 20 rondjes reed ik mijn snelste tijden, na 30 rondjes begon het weer wat ik te kakken, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik niemand binnen 3 seconde voor of achter me had.
Gestart als 11e zonder qual. Finish als 3e
Het lijkt inderdaad alsof de banden beter worden. na 20 rondjes reed ik mijn snelste tijden, na 30 rondjes begon het weer wat ik te kakken, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik niemand binnen 3 seconde voor of achter me had.
Gestart als 11e zonder qual. Finish als 3e
Ik had de 'oude' skip niet, dus ik kan niet echt vergelijken.BM schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:04:
Geloof wel dat je de skip nu een stuk minder vervelend vind
Maar ik heb er net eventjes mee gereden en het lijkt me eigenlijk wel een leuk bakkie.
Ghehe, hij vond mij niet snel genoeg, maar ik kan me dan ook (voorlopig) niet matchen aan zo iemand als EgilJoepW schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:19:
Als je een uurtje niks te doen hebt. Egil heeft een verslag van de GoT-TEC race geplaatst.
[video]
Aangezien de Skip echt een veel leukere auto is geworden en er ook een aantal mensen hier met de gedachte 'lopen' om met de Skip te gaan racen lijkt het me wel leuk om vanavond een Skip race te doen.
Is daar interesse voor en zo ja, welke baan zullen we dan nemen?
Montreal?
Of wat kleiners?
Is daar interesse voor en zo ja, welke baan zullen we dan nemen?
Montreal?
Of wat kleiners?
Neeeee. Geen Long Beach....
Short Beach dan? 
ik stem niet mee, deze avond toch geen tijd
ik stem niet mee, deze avond toch geen tijd
Jammer, we hadden gisteren veel plezier daar met de Skip
Ding gaat super daar....
Ding gaat super daar....
Summit point, 1e track van S3 ?
|2600k|Asus 290|
Long beach was echt leuk ja. Ik ben er echter niet bij vanavond...
Misschien wel een goed idee om als probeersel de track van W1 - S3 te pakken?
En Summit point is wel erg leuk met de (nieuwe) Skip
En Summit point is wel erg leuk met de (nieuwe) Skip

Voor mensen die het willen aanschaffen met basis content en natuurlijk de Skippy erbij
Heeft er iemand een promotion code?
[ Voor 11% gewijzigd door Bullus op 24-07-2013 17:18 ]
|2600k|Asus 290|
waar kan ik ook alweer het pdf vinden van de s3 series?
dacht dat ik hem nog had maar kan hem nergens vinden?
en volgens mij in de ts staat alleen van s1?
dacht dat ik hem nog had maar kan hem nergens vinden?
en volgens mij in de ts staat alleen van s1?
INGEPLAND VOOR VANAVOND 24-7-2013
Track: Summit Point Raceway
Car: Skip Barber
20:00 - 20:30 Practice (Half uurtje moet genoeg zijn)
20:30 - 20:50 Qualificatie (Officiele tijdsduur)
20:50 - 21:30 18 Laps racen (Officiele lengte, we zijn dan eerder klaar dan 21:30!)
Daarna kan iedereen nog wat gaan pielen of leuke combo's rijden in andere hosted sessie of zoiets!
20:50 - 21:30 18 Laps racen (Officiele lengte, we zijn dan eerder klaar dan 21:30!)
Daarna kan iedereen nog wat gaan pielen of leuke combo's rijden in andere hosted sessie of zoiets!
[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 24-07-2013 18:07 ]
zo, iracing is weer 150 euro rijker geworden door mij..
lotus, gilles villeneuve, Ford V8 en de riley. plus 2 year abbo...
lotus, gilles villeneuve, Ford V8 en de riley. plus 2 year abbo...
[ Voor 43% gewijzigd door MikeVM op 24-07-2013 18:27 ]
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Als je member van de league bent kan je er in
ik ga denk voor S3 de star mazda rijden, lijkt me een leuke auto.
Die proto/gt nu is me te hoog gekrepen. Vorig seizoen met c6r/mclaren/ford was leuk te doen vond ik.
Met die HPD in het veld wordt het erg druk/lastig rijden denk voor mij. ben van de c6r.
of miss de skip wel. die rijd wel stukken leuker
Die proto/gt nu is me te hoog gekrepen. Vorig seizoen met c6r/mclaren/ford was leuk te doen vond ik.
Met die HPD in het veld wordt het erg druk/lastig rijden denk voor mij. ben van de c6r.
of miss de skip wel. die rijd wel stukken leuker
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Server is up!
ik ga ook star Mazda rijden.
probeer nu een heel seizoen te rijden, misschien een paar races in de v8 supercar of in de mclaren maar dat zie ik nog wel.
probeer nu een heel seizoen te rijden, misschien een paar races in de v8 supercar of in de mclaren maar dat zie ik nog wel.
Damn , na de mega crash van de 1e ronde, was mijn auto heel tricky om te rijden. Sorry Pascal ....jij werd daar 2 x de dupe van.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Om te beginnen: Sorry....Sorry....Sorry....Sorry....Sorry....Sorry....Sorry....Sorry....
Zo'n mega crash heb ik nog nooit veroorzaakt in mijn iRacing carrière.
(Morgen filmpje!)
2de op het grid, heel enthousiast over hoe de skip nu rijd en hoe slips op te vangen zijn en ik laat in T3 iets te veel mijn gas los omdat ik BM iets zie glijden. Hopsa dwars en zo maar 8 auto's uitgeschakeld. Pfffff.
Na een nieuwe auto nog wat lopen vechten met Frank en heel erg lopen zoeken naar de limiet van de Skip. En met die experimenten ook nog bijna Rudy meegenomen (nogmaals sorry).
Maar de auto is absoluut leuk
Morgen of van het weekend verzinnen we wel weer wat leuks en zal ik achteraan starten

Zo'n mega crash heb ik nog nooit veroorzaakt in mijn iRacing carrière.

2de op het grid, heel enthousiast over hoe de skip nu rijd en hoe slips op te vangen zijn en ik laat in T3 iets te veel mijn gas los omdat ik BM iets zie glijden. Hopsa dwars en zo maar 8 auto's uitgeschakeld. Pfffff.

Na een nieuwe auto nog wat lopen vechten met Frank en heel erg lopen zoeken naar de limiet van de Skip. En met die experimenten ook nog bijna Rudy meegenomen (nogmaals sorry).
Morgen of van het weekend verzinnen we wel weer wat leuks en zal ik achteraan starten
Laatste plek is voor mij
Leuke auto om mee rijden , maar moet nog wat aan mijn tijden schaven...
@joep
Is dit dan niks voor je?
Koreaanse IPS monitors
YouTube: Yamakasi Cat Leap Q270 Overclock Guide (For AMD/ATI. Check channel for NVIDIA OC) \[120hz.NET]
http://120hz.net/
Leuke auto om mee rijden , maar moet nog wat aan mijn tijden schaven...
@joep
Is dit dan niks voor je?
Koreaanse IPS monitors
YouTube: Yamakasi Cat Leap Q270 Overclock Guide (For AMD/ATI. Check channel for NVIDIA OC) \[120hz.NET]
http://120hz.net/
|2600k|Asus 290|
Waarom geen nieuwe auto gehaald?backupdevice schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 21:41:
Damn , na de mega crash van de 1e ronde, was mijn auto heel tricky om te rijden. Sorry Pascal ....jij werd daar 2 x de dupe van.
SorryJoepW schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 21:56:
ik laat in T3 iets te veel mijn gas los omdat ik BM iets zie glijden.

Net nog even paar rondjes met de L49 op Zolder gereden. Merk dat ik enorm veel tijd verlies bij het aanremmen van de 1e chicane. Volgens Jos zou je bij het 100 meter bord kunnen remmen. Als ik dat doe staat op tijd stil, voor de 2e chicane
edit:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6vKUaF3vraM]
Rondje Montreal met de L49 van daarstraks. Zonder handschoenen, en met zichtbaar beeld van de sim.
Geen best rondje, volgens mij elke bocht de apex gemist, maar goed, dat komt nog wel.
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 24-07-2013 22:42 ]
Xbox
Ik ga helemaal niks kopen. Maar bedankt voor de info.
ermmm..
http://members.iracing.co...nid=8747593&custid=127338
nr1 heeft 0 incs en verliest toch .06 SR... wordt wel heel moeilijk zo om je SR omhoog te krikken lol
nr1 heeft 0 incs en verliest toch .06 SR... wordt wel heel moeilijk zo om je SR omhoog te krikken lol
als de laatste race die niet meer meegeteld wordt voor de SR ook 0 inc's had, maar veel meer bochten; dan kan het theoretisch wel een verklaring zijn. maar het blijft raar..themac1983 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:27:
ermmm..
je mag niet vergeten dat SR over een x aantal races wordt genomen..
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
aah ik dacht altijd dat je warmup inc's gewoon op de racesheet stonden, maar dat verklaard wel een hoop (warmup was echt een complete ramp voor de meeste lolVerwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:32:
8 incs in practice, die tellen ook mee. niet voor 100%, maar voor de helft geloof ik.
Zo m'n Spa 24 pack van 2012 is ook eindelijk af.

Download: http://members.iracing.co.../350/1593366.page#7261654

[ Voor 24% gewijzigd door gtrNL op 25-07-2013 00:34 ]
Toch nog een paar rondjes gedaan net.
Even de Lotus 79 geprobeerd op Long Beach. Temperatuur was erg laag en bewolkt, en de auto was absoluut niet te rijden. 100x erger dan L49. Na 3-4 rondjes begon het langzaam te gaan, maar in de outlap kon je geen vol gas geven, in de 4 brak hij nog uit. Allemaal leuk en aardig, maar zo ga ik niet racen hoor... lijkt me ERG overdreven. Lap 1 wordt compleet onmogelijk op deze manier. Hoop dat de settings extreem waren ofzo want dat sloeg nergens op.
Wel zag ik toevallig dat de cones zelfs bewegen als er een auto vlak langs rijdt, je hoeft ze niet eens te raken! Klein beetje wind van een passerende auto is blijkbaar genoeg om ze een beetje te doen schudden. Klein detail maar wel gaaf!
Even de Lotus 79 geprobeerd op Long Beach. Temperatuur was erg laag en bewolkt, en de auto was absoluut niet te rijden. 100x erger dan L49. Na 3-4 rondjes begon het langzaam te gaan, maar in de outlap kon je geen vol gas geven, in de 4 brak hij nog uit. Allemaal leuk en aardig, maar zo ga ik niet racen hoor... lijkt me ERG overdreven. Lap 1 wordt compleet onmogelijk op deze manier. Hoop dat de settings extreem waren ofzo want dat sloeg nergens op.
Wel zag ik toevallig dat de cones zelfs bewegen als er een auto vlak langs rijdt, je hoeft ze niet eens te raken! Klein beetje wind van een passerende auto is blijkbaar genoeg om ze een beetje te doen schudden. Klein detail maar wel gaaf!
Enige wat ik je mee kan geven is dat met Project Cars deze auto net zo onbeheersbaar rijdt..... Al gaat het wel als je het driften een beetje onder de knie hebtNickThissen schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 00:47:
Toch nog een paar rondjes gedaan net.
[ Voor 9% gewijzigd door Streskip op 25-07-2013 02:48 ]
Verwijderd
Je remt inderdaad wel erg vroeg. Met name T1 en de hairpin. En je mag wat dichter naar de muur, maar dat gaf je aan dat het rondje niet al te lekker wasBM schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 22:30:
Net nog even paar rondjes met de L49 op Zolder gereden. Merk dat ik enorm veel tijd verlies bij het aanremmen van de 1e chicane. Volgens Jos zou je bij het 100 meter bord kunnen remmen. Als ik dat doe staat op tijd stil, voor de 2e chicaneRest begin ik nu wel redelijk door te krijgen, gas geven bocht uit gaat een stuk gecontroleerder al als gister, maar volgens mij verlies ik nog zo gruwelijk veel bij het remmen... Krijg die auto echt niet stilgezet. Of hij remt niet, of ik blokeer vol en schiet alsnog alles voorbij
edit:
[video]
Rondje Montreal met de L49 van daarstraks. Zonder handschoenen, en met zichtbaar beeld van de sim.
Geen best rondje, volgens mij elke bocht de apex gemist, maar goed, dat komt nog wel.
Verwijderd
gisteren de radical eens een flinke test gegeven ....de slips zijn beter op te vangen en je kan makkelijker geljikdelijk op het gas na een krappe bocht (bv hairpin Montreal) zonder dat die meteen uitbreekt ... je voelt hem gelijdelijker weg gaan zodat die veel makkelijker op te vangen is. Ik vind het een vooruitgang en ook het geluid lijkt mij in eerste instantie weer een flinke vooruitgang
mss straks eens dringend long beach een test geven afhaneljik van het weer
Ja, qua lijnen klopt er nog niet veel van, apexen zijn voor mietjes ofzoVerwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 07:39:
[...]
Je remt inderdaad wel erg vroeg. Met name T1 en de hairpin. En je mag wat dichter naar de muur, maar dat gaf je aan dat het rondje niet al te lekker was
Ga de rest van week eens werken aan dat remmen. Geen idee of het de rembalans (52,5%) is, of dat ik mijn pedalen eens opnieuw moet calibreren, maar op Zolder gisteravond was het nog veel extremer, daar moest ik veeeeeer voor de 1e chicane het anker uitgooien om op tijd het tempo eruit te krijgen. Met andere autos eigenlijk nooit zo'n last van gehad.
Oh well, dat krijgen we d'r ook nog wel uit, ben allang blij dat ik redelijk rond kan komen met dat gebakje.
Xbox
Had hetzelfde op zolder BM, heel erg vroeg remmen overal, maar leek me dan ook wel realistisch, echter zie ik andere mensen veel later remmen...
Dat dus, ik heb er geen problemen mee om 150 meter voor een bocht te moeten remmen. Als anderen echter wél bij 100 meter remmen word het minder grappigNickThissen schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:05:
Had hetzelfde op zolder BM, heel erg vroeg remmen overal, maar leek me dan ook wel realistisch, echter zie ik andere mensen veel later remmen...
Xbox
Radical is ook leuk geworden zeg, op Montreal in ieder geval. Nog steeds beetje last van onderstuur bij bocht in en overstuur bocht uit maar met wat throttle control is dat goed te doen. Hij rijdt alleen leuk met wing 17 echter, klik hoger is het een nog steeds een draak van een auto wat niet stuurt
en wing 17 is best tricky soms!
Vanavond eindelijk wat tijd om echt te gaan spelen met de nieuwe build. Is kijken wat er allemaal aangepast is. Tot nu toe alleen Dinsdag even met de Lotus49 en Skip gespeeld.
Ik ben even de Ford, Corvette en HPD op Long Beach aan het proberen, wat een gave baan man
Vanavond race met alle drie! http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3203529.page
Argh hou op allemaal, ik zit me hier te verbijten in het hotel
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wanneer is die kart meeting in Eefde ook al weer? Augustus komt langzaamaan dichterbij.
18 Augustus 
Even herhalen, dan kunnen mensen zich nog inschrijven
Xbox
Ja inschrijven allemaal voor ons Karting meet!
Richard vroeg me om of ik hier een link wilde plaatsen voor een hosted race vanavond die hij organiseert:
http://members.iracing.co...list/3203829.page#7250570
(bij deze gedaan)
Richard vroeg me om of ik hier een link wilde plaatsen voor een hosted race vanavond die hij organiseert:
http://members.iracing.co...list/3203829.page#7250570
(bij deze gedaan)
Ik ben dat weekend knallen op Decibel, kan er dus niet bij zijn
!
Dat is een laf excuus, ik ben ook op Decibel maar dat is zaterdag, dit is zondag, kan dus prima samen
Ja alleen ik zit er t/m zondag. WeekendticketDirkT schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:09:
Dat is een laf excuus, ik ben ook op Decibel maar dat is zaterdag, dit is zondag, kan dus prima samen
Even een lesje "wat niet te doen bij een crash":
Let vooral op de mensen die niet afremmen maar er vol gas doorheen proberen te rijden.... Ban waardig naar mijn mening.
Let vooral op de mensen die niet afremmen maar er vol gas doorheen proberen te rijden.... Ban waardig naar mijn mening.
Absoluut een compleet stel halve zolen. En dit gebeurt echt vaak. Idd bannen / bestraffen een aantal.
CSW vraagje.
Als ik mijn CSW geheel naar links doe (reutelreutel) en dan geheel naar recht (reutelreutel) gaat ie uit! Wil iemand dat eens testen?
CSW vraagje.
Als ik mijn CSW geheel naar links doe (reutelreutel) en dan geheel naar recht (reutelreutel) gaat ie uit! Wil iemand dat eens testen?
[ Voor 59% gewijzigd door JoepW op 25-07-2013 18:13 ]
Damn, er komt geen einde aan die crash? Linkje naar results? 
Hoe groot was het veld?
Hoe groot was het veld?
Olaf: geen idee welke race het is, iemand plaatste dit filmpje op het forum.
Joep: nee hij valt bij mij niet uit, doe ik wel eens om zeker van te zijn dat ik m'n stuur recht heb
Valt hij alleen uit als je echt eerst links en dan rechts doet (of andersom), of ook als je paar keer links doet of langer laten trillen ofzo..? Misschien dat er een connectie los trilt oid
Joep: nee hij valt bij mij niet uit, doe ik wel eens om zeker van te zijn dat ik m'n stuur recht heb

Moet ik nog eens goed naar kijken.... Ik heb alleen vanavond andere verplichtingen. Dus dat wordt morgen.NickThissen schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:16:
.....Joep: nee hij valt bij mij niet uit, doe ik wel eens om zeker van te zijn dat ik m'n stuur recht hebValt hij alleen uit als je echt eerst links en dan rechts doet (of andersom), of ook als je paar keer links doet of langer laten trillen ofzo..? Misschien dat er een connectie los trilt oid
Mooi, kan je na dit weekend beginnen aan een 2013 packgtrNL schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 00:33:
Zo m'n Spa 24 pack van 2012 is ook eindelijk af.
[afbeelding]
Doe je ook requests btw?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
2013 pack ga ik ook maken na dit weekend inderdaad, als er goede foto's zijn van alle Mc's.
En ja, ik doe requests, maar betaald (zie: www.raceskins.com)
Maar je mag altijd suggesties doen, als ik het mooi vindt wil ik het nog wel eens een keer maken. Maar geen beloftes uiteraard.
En ja, ik doe requests, maar betaald (zie: www.raceskins.com)
Maar je mag altijd suggesties doen, als ik het mooi vindt wil ik het nog wel eens een keer maken. Maar geen beloftes uiteraard.
Mocht er iemand zin hebben in een paar sprint racejes op Long Beach, om 20:00 start dit 'toernooi':
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3203529.page
3 sprint races op Long Beach, eerst met Ford GT, dan met HPD en dan met Corvette. 20 minuutjes oefenen met de Ford GT en de rest met maar 10 min oefenen, moet prima te doen zijn
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3203529.page
3 sprint races op Long Beach, eerst met Ford GT, dan met HPD en dan met Corvette. 20 minuutjes oefenen met de Ford GT en de rest met maar 10 min oefenen, moet prima te doen zijn
Doet me denken aan een league(!!!) race die ik ooit met rFactor had:NickThissen schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:02:
[video]
[ Voor 4% gewijzigd door Richard117 op 25-07-2013 22:05 ]
En hoeveel mensen zijn er verbannen daarna? Mijn god wat een chaosRichard117 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:05:
[...]
Doet me denken aan een league(!!!) race die ik ooit met rFactor had:
[video]
Xbox
Verwijderd
Heb nog een paar rondjes gereden op de baan. Rembalans naar 50% gezet aangezien ik nog lockups had voor. Hier een replay van een 1:35.5.BM schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:05:
[...]
Ga de rest van week eens werken aan dat remmen. Geen idee of het de rembalans (52,5%) is, of dat ik mijn pedalen eens opnieuw moet calibreren, maar op Zolder gisteravond was het nog veel extremer, daar moest ik veeeeeer voor de 1e chicane het anker uitgooien om op tijd het tempo eruit te krijgen. Met andere autos eigenlijk nooit zo'n last van gehad.
Een 34 zit er ook nog wel in, want ook mijn rondje was niet clean.
De wagen is echt een feest, en ook op vrijwel elke baan goed te rijden. Als je de sweet spot met het gas en het genereren van een slide op corner entry hebt gevonden dan. Zelfs VIR ging die prima rond
Verwijderd
Het gas erop houden, iedereen weleens gedaan. Maar die McLaren die er tussen door wil slingeren, dat is arcadeNickThissen schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:02:
[video]

Vroegah zelf ook megafaalactie gemaakt en nog een filmpje van gemaakt. Enjoy!
3x raden welke auto ik zat...
ps filmpje is van materiaal 2004/2005
Prachtig filmpje zeg (heerlijk retro
), is dat NR2003?

[ Voor 23% gewijzigd door gtrNL op 25-07-2013 23:38 ]
Geen. Maar ik ben daar daarna vrijwillig weg gegaan. Voor een lullig incidentje kregen we een restart, bij deze crash ging de race gewoon verder.BM schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:19:
[...]
En hoeveel mensen zijn er verbannen daarna? Mijn god wat een chaos
Gokje, de organisatie zat in het voorste groepje wat geen last had van de crash?Richard117 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:52:
[...]
Geen. Maar ik ben daar daarna vrijwillig weg gegaan. Voor een lullig incidentje kregen we een restart, bij deze crash ging de race gewoon verder.
Zit nu op kantoor, maar kloppen die tijden? Ik heb gister nog ff op Zolder gereden en kwam tot een 30.8, en nu zaten we woensdag met de Skip wel dicht bij elkaar, maar het lijkt me heeeeeel stug dat ik nu 4 seconde sneller zou zijnVerwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:24:
[...]
Heb nog een paar rondjes gereden op de baan. Rembalans naar 50% gezet aangezien ik nog lockups had voor. Hier een replay van een 1:35.5.
Een 34 zit er ook nog wel in, want ook mijn rondje was niet clean.
De wagen is echt een feest, en ook op vrijwel elke baan goed te rijden. Als je de sweet spot met het gas en het genereren van een slide op corner entry hebt gevonden dan. Zelfs VIR ging die prima rond.
Wat ik gister trouwens nog aangepast had was idd de rembalans (van 52,5 naar 51, dat scheelt al wat), en veel meer gebruik maken van engine braking. Geen idee hoelang de motor dat leuk vind, maar je kunt echt heel hard remmen door terug te schakelen..
En inderdaad, de auto is op heel veel banen leuk. Had nog ff getest op Mid Ohio Chicane, en dat is echt heel, heel leuk
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 26-07-2013 07:33 ]
Xbox
Deze hadden jullie nog tegoed..... Ennuh...... Nogmaals sorry 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IAjzXetz9mE]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IAjzXetz9mE]
http://www.watbenjedan.com.JoepW schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:45:
[video]
Niet echt een "Joep" actie
Ik zou zeggen, materiaalpech
Ik zou zeggen, materiaalpech

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Verwijderd
gisteren even ook eens de skip getest ... maar ik heb eerder het gevoel nu bij die wagen dat ik net te laat voel wat die nu net wil doen ... hij is wel makkelijker op te vangen maar qua ffb heb ik nou zoiets van wat gaat er nu komenJoepW schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:45:
[video]

Hoe kom je ooit bij oval uit de rookie class, ze rijden daar net of je in de botsauto's zit.
Rustig achteraan rijden helpt niet, want ze rijden over de hele baan aangezien ze zo kort zijn.
Rustig achteraan rijden helpt niet, want ze rijden over de hele baan aangezien ze zo kort zijn.
iig niet door in W13 te gaan rijdenGait schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:53:
Hoe kom je ooit bij oval uit de rookie class, ze rijden daar net of je in de botsauto's zit.
Xbox
Inderdaad, 1 groot drama is dat... Sla het spel sowieso een hele week over, veel content heb ik niet en de street stock + legend is niet uit te rijden
Vanuit de pits starten, en 2 of 3 rondjes wachten tot de idioten klaar zijn
Je kan de Silvercrown kopen en Dover dan kan je deze week heel de week rijden met die combo in die celebrity challenge. Hoor dat daar erg netjes word gereden. Zelfs races zonder caution. Moet je wel durven trouwens want 900PK in een bakje van 800kg is best heftig.Gait schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:53:
hoe ik het heb gedaan is gewoon races uitrijden (ook al heb je dmg en inc's gekregen van de morronsGait schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:53:
Maar als de normale season weer begint kun je op charlotte oval goed je safety rating omhoog halen hoor, als je een beetje rustig aan doet de 1e 3-4 laps, dan zijn de idiots gecrashed en kun je beginnen met racen
Leuke actie Joep!
Voor mij 3 daagjes geen iRacing. Vertrek zo dadelijk naar tomorrowland
Voor mij 3 daagjes geen iRacing. Vertrek zo dadelijk naar tomorrowland

Heeft er iemand de .rpy van de skip op summit point? Evt via mail.
Heb het helaas niet opgeslagen.
edit
al gevonden
Heb het helaas niet opgeslagen.

edit
al gevonden
[ Voor 11% gewijzigd door Bullus op 26-07-2013 15:17 ]
|2600k|Asus 290|
Dankje! Maar eens 4 ronden in de pit gewacht, 20 man laten uitrazen, dit keer maar 1 idoot die denkt dat je niet hoeft e remmen voor een crash. Stond netjes op tijd stil, komt hij vol achterop. Mja het gaat beter zo, nog 6e geworden ook.
Voor degene die zin hebben; ik heb ff een L49 server op Zolder gehost voor week 1.
Dit topic is gesloten.