Vet, jaloers! Veel plezierFragbeestje schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:38:
Leuke actie Joep!![]()
Voor mij 3 daagjes geen iRacing. Vertrek zo dadelijk naar tomorrowland
Dat zijn toch allemaal plaatjesdraaiers??
***mompelt iets dat hij vroeger enorm zijn best moest doen om de vloer vol te krijgen en te houden, terwijl het tegenwoordig al genoeg is als de juiste naam op de affiche staat
[ Voor 31% gewijzigd door Ericjooo op 26-07-2013 16:40 ]
Hahaha. Je klinkt net als mijn vader
1:31.0 op Zolder zat er wel in, optimal 30.5, maar veel meer gaat het niet worden ben ik bang
Mensen doen 1:27ers...

Vandaag contact gehad met Fanatec Support en krijg 2 nieuwe motoren opgestuurd....JoepW schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:11:
......CSW vraagje.
Als ik mijn CSW geheel naar links doe (reutelreutel) en dan geheel naar recht (reutelreutel) gaat ie uit! Wil iemand dat eens testen?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
heb eindelijk de csr elite pedalen en porsche gt3 rs besteld.
hoe moet je alleen de load cell brake in iracing instellen?
gewoon zoals normale remmen of moet je iets aanvinken ofzo?
thijmennabuurs schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 19:45:
heb eindelijk de csr elite pedalen en porsche gt3 rs besteld.

Staat standaard op 1.8 of zo. En stel de load cell op de pedalen redelijk gevoelig in.
Verwijderd
Ik starte Iracing op en ik kwam er acter dat er nu een ghost car is.
allemaal wel leuk om even uit te testen hoe het nu precies werkt.
Maar hoe krijg je die ghost car balk weer weg?
En het venster met de tijden van de ghost car?
Ik heb het hele toestenbord gehad, en ff gegoogled maar ik kwam hier niet achter.
Weet iemand dit?
allemaal wel leuk om even uit te testen hoe het nu precies werkt.
Maar hoe krijg je die ghost car balk weer weg?
En het venster met de tijden van de ghost car?
Ik heb het hele toestenbord gehad, en ff gegoogled maar ik kwam hier niet achter.
Weet iemand dit?
ctrl-r -> kan je ergens in het options menu zelfs aan een andere combi toewijzen.
Ctrl C voor de ghost car, en tab voor de delta balk.
Verwijderd
Bedankt voor je antwoord, het werkte inderdaad.NickThissen schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:13:
Ctrl C voor de ghost car, en tab voor de delta balk.
Denk dat de meesten hier niet zo veel last van hebben omdat ze meestal online rijden.
vooral in een offline sessie heb je steeds die balk in beeld.
Verder wel leuk bedacht die ghost car!
Die balk zat er al vanaf het begin in hoor (zover ik weet) en werkte altijd al offline en online. De ghost car is nieuw deze build inderdaad (en alleen offline), en het lijkt erop dat de ghostcar / delta timing balk na deze build standaard aan staat (of onthouden wordt wat je laatste keuze was ofzo), waardoor je het misschien nu voor het eerst ziet.
Zojuist bij BM met de Lotus 49 gereden. Wat een leuke auto om mee te rijden.
Echt een mooie uitdaging om met die auto om te leren gaan. Zelf in een ver verleden GPL gespeeld, maar Iracing heeft het toch voor elkaar gekregen om de hoge verwachtingen die rondom die auto zijn ontstaan na de 1e aankondiging wel redelijk waar te maken
.
Het ging mezelf redelijk moeizaam af
, maarja werd ook eerst naar Mosport gestuurd... In GPL was deze al niet vergeeflijk, maar dat is niet veel veranderd... Daarna Montreal, dat ging me wel wat beter af.
In ieder geval veel plezier met de Lotus!
Het ging mezelf redelijk moeizaam af
In ieder geval veel plezier met de Lotus!
[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-07-2013 00:25 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Balk is ook in build eens toegevoegd zat er zeker niet van begin inNickThissen schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:56:
Die balk zat er al vanaf het begin in hoor (zover ik weet) en werkte altijd al offline en online. De ghost car is nieuw deze build inderdaad (en alleen offline), en het lijkt erop dat de ghostcar / delta timing balk na deze build standaard aan staat (of onthouden wordt wat je laatste keuze was ofzo), waardoor je het misschien nu voor het eerst ziet.
Bedoel zat er in 2008 nog niet in
[ Voor 3% gewijzigd door dabelg op 27-07-2013 09:34 ]
Ik zou toch zweren dat ik deze vanaf het begin gebruik om mijn verbeterpunten te vindendabelg schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:58:
[...]
Balk is ook in build eens toegevoegd zat er zeker niet van begin in
hij staat nu wel default aan ofzo inderdaad. Ik heb hem nu ook in de warmup (terwijl ik hem daar nooit in gebruikt heb)
Word nog een leuke WCS race vanmiddag. Hoop rijders die nu al aankondigen niet mee te doen.
Verwijderd
een rede te meer dan om er vol voor te gaan, suc6 op IndyRed Baron schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:49:
Word nog een leuke WCS race vanmiddag. Hoop rijders die nu al aankondigen niet mee te doen.

In de loop van vandaag zal het programma voor de GoT Monday Tournament worden gepubliceerd.
De eerste race begint rustig met de volgende combi:
GoT Monday League 13S3 Week 1 | 29-07-13 | ||||||
Car(s) | |||||||
![]() |
| ||||||
Track(s) | |||||||
![]() |
| ||||||
General Info | |||||||
Server up | 20:00 CET (18:00 GMT) | ||||||
Access | GoT League members | ||||||
Benelux Only? | No | ||||||
Minimum Safety Rating | No | ||||||
Minimum iRating | No | ||||||
Number of Heats | 2 | ||||||
Where found | Tournament Session | ||||||
Program (in CET) | |||||||
Heat 1 | |||||||
Practice | 20:00 - 21:00 (60 min.) | ||||||
Qualification | 21:00 - 21:15 (15 min.) | ||||||
Race | 21:15 - 21:35 (20 min.) | ||||||
Start | Standing | ||||||
Cautions | Local | ||||||
Fast Repairs | 1 | ||||||
Heat 2 | |||||||
Practice | 21:45 - 21:55 (10 min.) | ||||||
Race | 21:55 - 22:25 (30 min.) | ||||||
Grid | Sequential (inverted) | ||||||
Cautions | 0 | ||||||
Fast Repairs | 1 |
Op dinsdag gaan we vanaf week 1 een oefen race doen voor een van de Road series. Dus die race is dan op het circuit van die week van die serie.
Ook de rest van het programma wordt vandaag gepubliceerd. De dinsdag plannen we in eerste instantie 4 weken vooruit en evalueren dan of we deze opzet doorzetten.
Dinsdag as. zal als eerste deze combi aan de beurt zijn:
GoT Tuesday Practice Race 13S3 Week 1 | 30-07-13 | ||||||
Car(s) | |||||||
![]() |
| ||||||
Track(s) | |||||||
![]() |
| ||||||
General Info | |||||||
Server up | 20:00 CET (18:00 GMT) | ||||||
Access | GoT League members | ||||||
Benelux Only? | No | ||||||
Minimum Safety Rating | No | ||||||
Minimum iRating | No | ||||||
Number of Heats | 0 | ||||||
Where found | League Session | ||||||
Program (in CET) | |||||||
Heat 1 | |||||||
Practice | 20:00 - 21:20 (80 min.) | ||||||
Qualification | 21:20 - 21:30 (10 min.) | 4 lap(s) | lone | ||||||
Race | 21:30 - 22:00 (30 min.) | ||||||
Cautions | Local | ||||||
Fast Repairs | Unlimited |
De maandag is een officieel toernooi. Van de dinsdag houden we we de standen bij, maar is de competitie minder belangrijk. Puntentelling blijft ongewijzigd.
heat 2 inverted grid? Dus de winnaar van heat 1 achteraan zeg maar toch? lagguh
Voor de dinsdag wordt dan elke week voor radical geoefend of?
Sinds ik mijn CSW heb krijg ik regelmatig schokken van mijn deels stalen bureau. Nu weet ik niet zeker of dat aan m'n CSW ligt, maar het is wel vreemd. Ik heb hem nu even van mijn bureau verwijderd. En zo lang ik dat heb heb ik al geen schok meer gehad. Wat zou het probleem kunnen zijn? Hij zit aan m'n bureau d.m.v. een tableclamp. Ook krijg ik schokken terwijl het stuur uit staat.
Sinds ik mijn CSW heb krijg ik regelmatig schokken van mijn deels stalen bureau. Nu weet ik niet zeker of dat aan m'n CSW ligt, maar het is wel vreemd. Ik heb hem nu even van mijn bureau verwijderd. En zo lang ik dat heb heb ik al geen schok meer gehad. Wat zou het probleem kunnen zijn? Hij zit aan m'n bureau d.m.v. een tableclamp. Ook krijg ik schokken terwijl het stuur uit staat.
[ Voor 6% gewijzigd door Gait op 27-07-2013 15:20 ]
schokken as in 120 volt of statische schokjes?
Ik blij dat fanatec spul omg woensdag komt.
is me paypal gister gehackt door een of andere arabier.
probeer ik een claim in te zetten pakken ze de betaling van fanatec perongeluk.
ben benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben
is me paypal gister gehackt door een of andere arabier.
probeer ik een claim in te zetten pakken ze de betaling van fanatec perongeluk.
ben benieuwd wat voor gevolgen dit gaat hebben
Het is heviger dan wanneer je wel eens een deurklink of iets pakt en een schok krijgt, ik weet verder niet hoe 120V voelt.
Edit: Nou het is niet het stuur want, nu kreeg ik ook weer een schok. Of het toevallig is of niet, maar het gebeurde toen ik gas gaf op m'n CSP v2, hoe meer gas hoe sterker het werd, heb nu deze ook ff los geplugt van de usb. Maar dat lijkt me heel sterk aangezien die niet in verbinding staat met mijn bureau als het goed is.
Edit: Nou het is niet het stuur want, nu kreeg ik ook weer een schok. Of het toevallig is of niet, maar het gebeurde toen ik gas gaf op m'n CSP v2, hoe meer gas hoe sterker het werd, heb nu deze ook ff los geplugt van de usb. Maar dat lijkt me heel sterk aangezien die niet in verbinding staat met mijn bureau als het goed is.
[ Voor 60% gewijzigd door Gait op 27-07-2013 15:34 ]
Nee, vooralsnog is de planning om dinsdag (net als op maandag) elke week wat anders te doenGait schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 15:20:
Voor de dinsdag wordt dan elke week voor radical geoefend of?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maandag programma (ben nog bezig met plaatjes enzo)
Dinsdag programma (eerste 4 weken)
De toernooisite is ook bijgewerkt.
Ik ben nog bezig met:
- TS
- Plaatjes van nieuwe tracks
- Agenda
Dinsdag programma (eerste 4 weken)
De toernooisite is ook bijgewerkt.
Ik ben nog bezig met:
- TS
- Plaatjes van nieuwe tracks
- Agenda
Zo net weer voor 2 jaar 'bijgetekend', mooie aanbieding 
Gelukkig ook weer wat afgekoeld hier in huis dus straks weer ff wat rondjes rijden.
Gelukkig ook weer wat afgekoeld hier in huis dus straks weer ff wat rondjes rijden.
Nu ik de pedalen los gekoppeld heb is het wel over. Ik raakte net de stekker van de USB-kabel van het stuur die alleen nog in m'n PC zit en toen kreeg ik de schok, en ook als ik de stekker van de stroomkabel aanraak.
Is je stopcontact niet geaard?
|2600k|Asus 290|
IS het niet gewoon je PC kast ofzo? die de rest onder stroom zet?Gait schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 16:02:
Nu ik de pedalen los gekoppeld heb is het wel over. Ik raakte net de stekker van de USB-kabel van het stuur die alleen nog in m'n PC zit en toen kreeg ik de schok, en ook als ik de stekker van de stroomkabel aanraak.
Ik kom net thuis, what happened?
[ Voor 19% gewijzigd door themac1983 op 27-07-2013 16:18 ]
Stopcontact is niet geaard, maar heb er al meer dan 10 jaar geen last van gehad. Alles is wel aangesloten op een Belkin SurgeMaster stekkerdoos.
Als ik de kast aanraak krijg ik geen schok, maar van de stekkertjes nu ook niet meer.
Ik vind het heel vreemd.
Als ik de kast aanraak krijg ik geen schok, maar van de stekkertjes nu ook niet meer.
Ik vind het heel vreemd.
Verwijderd
ik had de start gemist en de stream gestart .... deja vu gevoel van de afgelope weken
Er was al een crash bij aanremmen van T1 vooraan.
De rest ging daarom allemaal redelijk rustig T1 in, maar iemand wist me toch van achteren te raken, weg achtervleugel en daardoor rijd ik nog tegen een ander aan waardoor rechtervoorwiel zowat aan de linkerkant van m'n auto zit.
De rest ging daarom allemaal redelijk rustig T1 in, maar iemand wist me toch van achteren te raken, weg achtervleugel en daardoor rijd ik nog tegen een ander aan waardoor rechtervoorwiel zowat aan de linkerkant van m'n auto zit.
Goh Paul het zit je echt niet mee.....Red Baron schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 16:37:
Wat een lijdensweg dit voor jou.
Verwijderd
dubbele pech ... en die mechaniciens hadden niet veel zin meer in een reparatie ... op naar de volgende dan maarRed Baron schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 16:37:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gWvP9zSQ83c]
En onboard (start op 0m55s)
En onboard (start op 0m55s)
[ Voor 63% gewijzigd door Red Baron op 27-07-2013 18:04 ]
Zojuist voor het eerst in een jaar weer een iRacing abbo afgesloten.. en de star mazda gekocht... moet er wel echt weer inkomen merk ik, en jammer dat er nu niet echt series open zijn..
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
nee je komt precies in week 13 terug, ff paar daagjes geduld hebben en dan zijn alle series er weer haha.
@ Joep
Ziet er leuk uit het programma al denk ik dat ik het maar bij de maandag houdt voorlopig anders
wordt het weer een duur geintje
@ Joep
Ziet er leuk uit het programma al denk ik dat ik het maar bij de maandag houdt voorlopig anders
Kon dus ook beter nog even wachten, dinsdag start het nieuwe seizoen toch weer?TuxieDeni schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:33:
nee je komt precies in week 13 terug, ff paar daagjes geduld hebben en dan zijn alle series er weer haha.
Verwijderd
nou dat was een leuke actie die achter je op knalt ... die dacht ff knight rider te doen en ff over je te gaan

Lol wel leuke reactie juist een Hamilton vorig jaar
Manmanman. Wat zijn die starts allemaal een drama. En erger nog wat ben steeds onwijs de l.l
Ik zou allang afgehaakt zijn, Hele week je voorbereiden en dan zoiets meemaken.
De maandag is ook echt een toernooi. Dinsdags is oefenen. Kan zijn dat we ook nog wel de Proto/GT meenemen in een later stadium. Eerst zien hoe de eerste 4 weken verlopen op dinsdag.TuxieDeni schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:33:
@ Joep
Als het goed is zijn nu alle posts bijgewerkt met de laatste info van de nieuwe build en kloppen alle gegevens ten aanzien van de races en de agenda.
yeah, het lijkt wel alsof je na je A licence in Pro weer bij rookies terecht komt ofzo. De enorme fouten die gemaakt worden bij starts en de 1e paar ronden vallen echt op.JoepW schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 18:57:
[...]
Manmanman. Wat zijn die starts allemaal een drama. En erger nog wat ben steeds onwijs de l.l![]()
Ik zou allang afgehaakt zijn, Hele week je voorbereiden en dan zoiets meemaken.
familie van mijn vriendin is op bezoek deze week, so no promises maar ik ga iig proberen zoveel mogenlijk maandagen mee te doen mits content het toe laat
[ Voor 14% gewijzigd door themac1983 op 27-07-2013 19:42 ]
Ik zit een beetje te neuzen met wat voor cups ik kan gaan meedoen komend seizoen, is het een beetje leuk rijden met de Jetta?
Ik heb alleen de basis-tracks, basis-auto's + Skip Barber + Star Mazda.
Road: D2.35
Oval: Rookie2.38
Ik heb alleen de basis-tracks, basis-auto's + Skip Barber + Star Mazda.
Road: D2.35
Oval: Rookie2.38
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Deze week begonnen met de CTS-V. Best wel een leuke wagen mits goed afgesteld. Dit de 4e week dat ik bezig ben met iRacing en de CTS-V was de eerste auto waar ik een setup voor moest vinden. Aan het begin van de week dacht ik dat ik gewoon een super slechte coureur was en even had ik de moed op gegeven maar nadat ik gister stap voor stap ben begonnen met het afstellen heb ik uiteindelijk een redelijk stabiele auto weten te krijgen.
Dus mits goed afgesteld is het best wel een leuke auto om mee te rijden.
Ik zal is gaan kijken welke serie(s) ik volgende week ga opakken en dus welke content ik nodig heb. (natuurlijk ook met een schuin oog kijkend naar de GoT kalender
)
Dus mits goed afgesteld is het best wel een leuke auto om mee te rijden.
Ik zal is gaan kijken welke serie(s) ik volgende week ga opakken en dus welke content ik nodig heb. (natuurlijk ook met een schuin oog kijkend naar de GoT kalender
ThunderNet: de Skip barber is deze week vernieuwd (nou ja, het bandenmodel) en zowat iedereen die ik er over hoor is er erg enthousiast over, dat is echt een leuke auto geworden, en ook een super goeie auto om in te leren. Niet te snel (dus goed vechten mogelijk) en als je iets verkeerd doet straft hij het ook goed af dus je wordt gedwongen om de goeie techniek aan te leren. Ik verwacht dat die auto erg populair wordt komend seizoen (was hij al, maar nu nog meer). De Star mazda serie is ook leuk, het ligt daar een beetje aan wie in je race zit lijkt het, meestal zijn de races prima, soms gaat het wat vaak mis en zijn ze wat agressief.
De jetta heb ik weinig ervaring mee, leuk autotje maar meestal weinig mensen geloof ik.
Ik ga nog even in de L49 rond tuffen, iemand zin om mee te doen?
De jetta heb ik weinig ervaring mee, leuk autotje maar meestal weinig mensen geloof ik.
Ik ga nog even in de L49 rond tuffen, iemand zin om mee te doen?
Ik haak af Nick. Morgen zal ik zeker nog wel wat gaan rijden.
@Thundernet & stoofpeer: Als je je regged bij de GoT-iracing sites (zie de TS) dan krijg je ook toegang tot alle setups die wij hier sharen. En als je aangeeft dat je een GoT forum bezoeker bent kom je in de TS te staan als rijder met je Nickname. Dan kunnen we je vanuit hier ook vinden in iRacing.
@Thundernet & stoofpeer: Als je je regged bij de GoT-iracing sites (zie de TS) dan krijg je ook toegang tot alle setups die wij hier sharen. En als je aangeeft dat je een GoT forum bezoeker bent kom je in de TS te staan als rijder met je Nickname. Dan kunnen we je vanuit hier ook vinden in iRacing.
Ik weet niet wat er nu precies anders is aan de Star Mazda, maar hij is ontzettend leuk, zelfs op een grafbaan als Okayama
Ik ben helemaal happy
De auto voelt echt helemaal geweldig en slides zijn te vangen!
Voor degenen die Star Mazda willen rijden komend seizoen, een goede setup voor de eerste week. Qualifying (en race) op Okayama:
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4919
Ik reed 1:26.754 met deze setup, maar er zit nog wat meer in aangezien ik in het eerste deel nog minstens 2 tienden laat liggen (krijg het rondje niet helemaal aan elkaar geknoopt).
Voor de races alleen de fuel aanpassen naar race-fuel (geen idee hoeveel, verbruik is iig 0.68 L per ronde). En indien je het nodig acht de achterkant een klik omhoog.
Als hij te tricky is bocht in heb je 2 opties, klikje front-wing eraf, of minder caster, waardoor hij wat minder scherp instuurt.
De setup is wel niet echt voor een gooi en smijt rijstijl, maar meer voor een soepele lijn rijden.
Voor degenen die Star Mazda willen rijden komend seizoen, een goede setup voor de eerste week. Qualifying (en race) op Okayama:
http://iracingsetups.nick...ps/ViewSetup.aspx?id=4919
Ik reed 1:26.754 met deze setup, maar er zit nog wat meer in aangezien ik in het eerste deel nog minstens 2 tienden laat liggen (krijg het rondje niet helemaal aan elkaar geknoopt).
Voor de races alleen de fuel aanpassen naar race-fuel (geen idee hoeveel, verbruik is iig 0.68 L per ronde). En indien je het nodig acht de achterkant een klik omhoog.
Als hij te tricky is bocht in heb je 2 opties, klikje front-wing eraf, of minder caster, waardoor hij wat minder scherp instuurt.
De setup is wel niet echt voor een gooi en smijt rijstijl, maar meer voor een soepele lijn rijden.
Na tig rondje gereden op summit point met de Skip Barber, heb ik de smaak te pakken, best 1.22.753, optimal 1.22.560. Af en toe raak ik toch nog in de spin, maar dan rem ik te laat en stuur dan te heftig..
Aangepaste Full tuning guide met ivm NTM5
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1851220.page
Info S3 WK1 Summit Point
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3205187.page
Ben wel tevreden over mijn tijden..
@nick
Je app van iracing is super, alleen als ik bv halverwege de topic aan het lezen ben en ik draai mijn mobiel, dan herlaad ie de topic weer en staat ie weer bovenaan de topic.
Is dat evt te fixen?
Komt er ook nog een zoek functie?
Aangepaste Full tuning guide met ivm NTM5
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1851220.page
Info S3 WK1 Summit Point
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3205187.page
Ben wel tevreden over mijn tijden..
@nick
Je app van iracing is super, alleen als ik bv halverwege de topic aan het lezen ben en ik draai mijn mobiel, dan herlaad ie de topic weer en staat ie weer bovenaan de topic.
Is dat evt te fixen?
Komt er ook nog een zoek functie?
[ Voor 21% gewijzigd door Bullus op 28-07-2013 10:58 ]
|2600k|Asus 290|
ik zit nog een beetje te twijfelen welke road course ik mezelf op wil focussen.
Waarschijnlijk de Mazda, maar de skip hoor ik heel veel leuke\goede verhalen over
en ik heb alle content behalve de laatste 2 tracks all.......
keuzes keuzes
Op oval ga ik aankomend season lekker in de trucks rondjes maken en af en toe een indy race meepakken denk ik, maar de focus komt daar echt op de truck
Waarschijnlijk de Mazda, maar de skip hoor ik heel veel leuke\goede verhalen over
keuzes keuzes
Op oval ga ik aankomend season lekker in de trucks rondjes maken en af en toe een indy race meepakken denk ik, maar de focus komt daar echt op de truck
Ik ga nu ook alleen maandag mee doen, als het een leuke auto is.TuxieDeni schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:33:
@ Joep
Jammer dat de V8 Supercar niet meer terug is. Daar hadden we toch de leukste races in, naar mijn mening.
Maandagavond wordt waarschijnlijk EU hot split avond met de Silverado.
Dus iedereen die komend seizoen met de Silverado wilt rijden, maandag avond gaan races official (hopelijk
[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 28-07-2013 07:34 ]
Er kan altijd nog wel een week met de V8 op Dinsdag worden geoefend met een raceje. Kan niet elke auto elk seizoen terug laten komen. Uitgangpunt van toernooi is leuke variatie.
De race met de Radical & HPD is veranderd in de Radical en de Kia.
Hier de details: KLIK
Is er voor vandaag overdag nog interesse om iets met GoT te doen?
Ik wil wel ook wens me verder verdiepen in de L49
Beetje hotlappen op Zolder Alternate bv?
Hier de details: KLIK
Is er voor vandaag overdag nog interesse om iets met GoT te doen?
Ik wil wel ook wens me verder verdiepen in de L49
Beetje hotlappen op Zolder Alternate bv?
[ Voor 32% gewijzigd door JoepW op 28-07-2013 11:19 ]
Graag! Wel default weather aub 
Ook zin om de skip nog eens te proberen
Maar misschien niet weer op summit point..
Ook zin om de skip nog eens te proberen
Is trading paints alleen bij mij kapot?
TP is stuk, ja..... Weet niet wat er is. Maar site is onbereikbaar.
Om 14:00 uur start er een prac-server met de L49 @ Zolder. 4 uurtjes hotlappen voor de liefhebbers.
Om 14:00 uur start er een prac-server met de L49 @ Zolder. 4 uurtjes hotlappen voor de liefhebbers.
Wat gebruiken jullie om op een comfortabele manier jullie rondjes te rijden? Tijdens de eerste races merkte ik al snel dat ik races van meer dan 45 minuten niet trek op mijn stoel (gek he op een camping-ish stoel
) Nou hebben we bij mij op het werk een playseat staan maar ik ben bang dat ik wat te groot ben voor die dingen. Ik heb heel sterk het gevoel dat alles te dicht op me staat.
Kom ik na 16:00 wel ff kijken denk ik, na de F1JoepW schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:54:
TP is stuk, ja..... Weet niet wat er is. Maar site is onbereikbaar.
Rijd nu op een normale bureaustoel (ikea geloof ik), maar heb een jaar of 10 terug ook jaren gpl gereden op een houten keukenstoel. Als je tijd hebt om over je stoel na te denken ga je niet hard genoegstoofpeer schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:06:
Wat gebruiken jullie om op een comfortabele manier jullie rondjes te rijden? Tijdens de eerste races merkte ik al snel dat ik races van meer dan 45 minuten niet trek op mijn stoel (gek he op een camping-ish stoel) Nou hebben we bij mij op het werk een playseat staan maar ik ben bang dat ik wat te groot ben voor die dingen. Ik heb heel sterk het gevoel dat alles te dicht op me staat.
Nah, onzin natuurlijk, ik wil ook wel wat anders, maar goed, vooralsnog zal ik het hier mee moeten doen.
[ Voor 55% gewijzigd door BM op 28-07-2013 13:10 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit: KLIKstoofpeer schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:06:
Wat gebruiken jullie om op een comfortabele manier jullie rondjes te rijden? Tijdens de eerste races merkte ik al snel dat ik races van meer dan 45 minuten niet trek op mijn stoel (gek he op een camping-ish stoel) Nou hebben we bij mij op het werk een playseat staan maar ik ben bang dat ik wat te groot ben voor die dingen. Ik heb heel sterk het gevoel dat alles te dicht op me staat.
Ik ben er denk ik ook wat later...
Joep dat had ik idd al gezien
Ietwat te prijzig voor mij ^^
Hmm, wou me even registreren op de Got Iracing site, maar die lijkt niet te werken? http://login.iracing.nickthissen.nl/Pages/Register.aspx op die pagina krijg ik steeds de melding: "Error retrieving driver details, please try again!"
Ik had eerst zelf wat in elkaar geschroefd op zolder. Dat voldeed ook prima en was stukken minder duur.stoofpeer schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:13:
Joep dat had ik idd al gezienIetwat te prijzig voor mij ^^
Gewoon plaat hout voor de monitor(en) stuur op een zelfgemaakte standaard en een Scheel stoel (via marktplaats voor 50 euries') op een eigengemaakt frame. Werkte prima, was alleen te lelijk voor woorden en zeker niet welkom in mijn nieuwe werkkamer
[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 28-07-2013 13:30 ]
Heb je zelf de info op de membersite op private gezet?ThunderNet schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:27:
Hmm, wou me even registreren op de Got Iracing site, maar die lijkt niet te werken? http://login.iracing.nickthissen.nl/Pages/Register.aspx op die pagina krijg ik steeds de melding: "Error retrieving driver details, please try again!"
Niet dat ik weet en zie zo ook 1, 2, 3 niet waar ik dat eventueel kan veranderen.JoepW schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:30:
[...]
Heb je zelf de info op de membersite op private gezet?
Mij doet het denken aan mijn laatste race in de SM op Suzuka afgelopen seizoen. Na 130R net de chaos ontweken: knalt er zo'n leipo full throttle op mijn achterkant! En bedankt maar weer!Richard117 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:05:
[...]
Doet me denken aan een league(!!!) race die ik ooit met rFactor had:
[video]
Post ff je iracing-nummer hieroThunderNet schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:33:
[...]
Niet dat ik weet en zie zo ook 1, 2, 3 niet waar ik dat eventueel kan veranderen.
Zouden de mensen met een buttonbox hun layout/indeling misschien kunnen posten? Wilde 'm binnenkort (eindelijk) eens goed gaan inrichten, en heb wat inspiratie nodig
Xbox
Customer ID: 71633
Nee, je staat niet op private. Dan rest er niets anders dan ff een DM alhier aan Nick te sturen. Die heeft de site gemaakt en kan verder kijken. Vandaag zijn er 3 anderen wel door de reg heen gekomen. Dus ik weet het ff niet.
Ik heb het gezien kijk er wel ff naar 
Zou weer moeten werken
Zou weer moeten werken
[ Voor 26% gewijzigd door NickThissen op 28-07-2013 13:52 ]
Ook opgegeven voor de GoT league! Ben nog maar een maand aan het racen (wel eerdere sim racing ervaring, GPL). Wat lachen zeg.. Hopelijk bak ik er wat van.. (wel binnen 3 weken SR boven 4 gehaald).
Welkom collin!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Tnxs :-)Arfman schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:01:
Welkom collin!
Zijn overigens alle races met eigen setups of zijn het fixed setup races?
Onze races op maandag zijn met eigen setups, maar we gebruiken eigenlijk de hele practice (een uur) om setups te delen en uit te proberen dus dat komt vast wel goed
O relaxt! Ik wist niet dat er eerst een uur practise was, wat aperelaxt!
Dan heb ik wat speling als de kids nog niet snurken
Dacht dat de race om 20:00 begon en dat je om 21:00 wel klaar was, maar gelukkig is het de hele avond feest
Sinds kort met een playseat, heb eerst ook op een tuinstoel gezetenstoofpeer schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:06:
Stukken beter nu.
Je kan de playseats verstellen hè, kan je niet even testen op je werk?
Ik race op een bureaustoel. Wel een goede, verstelbare.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Welkom Colin, heb je een friend request gestuurd. Als mede noob kunnen we misschien samen wat dingen uitvogelen voor volgend season 
en @stoofpeer: Ik zit gewoon achter het bureau, maar wel net als Arfman een redelijk goede stoel met goede ondersteuning in mijn rug. dus kan rustig een paar uur rondjes maken (als ik de auto een paar uur heel zou houden ofcourse
)
en @stoofpeer: Ik zit gewoon achter het bureau, maar wel net als Arfman een redelijk goede stoel met goede ondersteuning in mijn rug. dus kan rustig een paar uur rondjes maken (als ik de auto een paar uur heel zou houden ofcourse
Ik gebruik ook een Playseat, en heb geen problemen met dat alles te dichtbij zou zitten. En ik ben echt niet de kleinste
Als ik iets anders op de pc doe schuif ik hem gewoon aan de kant. Ik heb het niet nodig, maar mocht je echt ruimte gebrek hebben kun je de rugleuning ook nog dubbelklappen. Zodat hij bijvoorbeeld onder een buro past.
Mijn uiteindelijke doel, maar dat zal een winterproject worden, is om een lang buro te maken waar ik dan aan de ene kant mijn Playseat een vaste plek geef en aan de andere kant mijn burostoel voor andere zaken.
Nog een stapje verder, maar dat zal nog wel langer duren
Als ik iets anders op de pc doe schuif ik hem gewoon aan de kant. Ik heb het niet nodig, maar mocht je echt ruimte gebrek hebben kun je de rugleuning ook nog dubbelklappen. Zodat hij bijvoorbeeld onder een buro past.
Mijn uiteindelijke doel, maar dat zal een winterproject worden, is om een lang buro te maken waar ik dan aan de ene kant mijn Playseat een vaste plek geef en aan de andere kant mijn burostoel voor andere zaken.
Nog een stapje verder, maar dat zal nog wel langer duren
spoiler:
is een PC upgrade en een 3 schermen opstelling.
, huis kopen en papa worden in 1 jaar is een aanslag op je spaargeld
Haha, het probleem dat ik heb met mijn bureau en stoel is dat het allemaal niet lekker ergonomisch is. Voor 'kantoorwerk' is het prima maar om te racen zijn de afstanden net iets te groot. Daarbij rolt de stoel ook voortdurend weg dus dat is ook vervelend.
Ik was net bezig met de week 13 celeberty challenge, lekker aan het racen. Flink goede rondes achter elkaar. Valt het spel uit -_- met nog 10 ronden te gaan. Was net opgeklommen naar de 3e plaats en had een klein gaatje geopend achter me. Echt zo frustrerend... Waarschijnlijk had ik de crash kunnen voorkomen door de ventilator op de kast te richten (werkte gister ook
) maar dan had ik waarschijnlijk niet zo 'goed' gepresteerd 
--Edit--
Nadat de race was afgelopen toch nog 0.09 SR mogen ontvangen voor de moeite
Ik was net bezig met de week 13 celeberty challenge, lekker aan het racen. Flink goede rondes achter elkaar. Valt het spel uit -_- met nog 10 ronden te gaan. Was net opgeklommen naar de 3e plaats en had een klein gaatje geopend achter me. Echt zo frustrerend... Waarschijnlijk had ik de crash kunnen voorkomen door de ventilator op de kast te richten (werkte gister ook
--Edit--
Nadat de race was afgelopen toch nog 0.09 SR mogen ontvangen voor de moeite
[ Voor 6% gewijzigd door stoofpeer op 28-07-2013 16:26 ]
Voor wie zin heeft, heb ik een Star Mazda practice server gestart voor Week 1
Okayama dus
Okayama dus
1.29.887 valt me nog niet tegen, leuk ding om te rijden die Star Mazda, remmen is nog wel beetje tricky.
ik zit ook rond die tijden.. er is nog zat snelheid te halen maar dan maak ik fouten en spin ik
Ik deed een 1:26.7 maar dat was toch geen best rondje. Dus heren oefenen
We gaan op de di-dag ook wel een keertje SM doen...
Iemand zin om om 20:30 mee te rijden in Celebrity Challenge op de oval kant? Met de Silvercrown op Dover. Race duurt niet al te lang en de SIlvercrown is best goed te doen op Dover. Heb setup waar je na een paar rondjes bijna vol gas over Dover kan gaan.
Ook mooie kans een keer die auto te rijden want in de normale serie rijden ze vaak alleen op onmogelijke tijden voor ons Europeanen.
Ook mooie kans een keer die auto te rijden want in de normale serie rijden ze vaak alleen op onmogelijke tijden voor ons Europeanen.
[ Voor 21% gewijzigd door DutchDevil79 op 28-07-2013 19:14 ]
Ze zijn zich er van bewust. Hopelijk wordt de boel sowieso eens wat sneller.quote: tradingpaints om 16:21 @ twitterWe are aware that the service is not accessible and are working on a fix. Thanks for your patience.
Verwijderd
voor de heren die de skip willen racen. Kwam deze toevallig gisteren tegen. Maar een paar minuutjes gekeken, maar zaten hele goede tips tussen!
YouTube: skip barber going faster
YouTube: skip barber going faster
En toen zat ik na kort even kijken van jouw aanrader Ruud even te kijken op youtube en vond deze....
Erg vermakelijk om te zien hoe die auto in rl rijdt. Overigens zie ik veel onderstuur bocht in... Komt me bekend voor
Erg vermakelijk om te zien hoe die auto in rl rijdt. Overigens zie ik veel onderstuur bocht in... Komt me bekend voor
Moet je nagaan Joep, dat is op een biljartlaken circuit met slicks
Coolthemac1983 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:28:
Welkom Colin, heb je een friend request gestuurd. Als mede noob kunnen we misschien samen wat dingen uitvogelen voor volgend season
Slicks? Heb jij een andere video gezien dan ik?Arfman schreef op zondag 28 juli 2013 @ 20:21:
Moet je nagaan Joep, dat is op een biljartlaken circuit met slicks
Hmmz, niet helemaal duidelijk. Meen toch gezien te hebben dat ie op gegroefde banden reed
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 29-07-2013 08:37 ]
Xbox
Als je het filmpje nog niet hebt aangezet en alleen het plaatje bekijkt met de tekst circuit of the americas, lotus 49, leek het mij er ook idd op dat die gegroefde banden had.
Echter in het daadwerkelijk filmpje zijn het gewoon slicks.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Er zitten wel degelijk groeven in de band. Zie je als die net wil gaan starten uit de pit. Eerste seconde van het filmpje. Lijkt er wel op dat de banden al aardig versleten zijn. Is iig niet een nieuw setje.
Jammer dat er gister niemand mee kon doen met de SIlvercrown. Was zeer leuk en die auto is best te doen op Dover. Waren wel aardig wat cautions in mijn race. Maar ik kon redelijk mee komen met de top 8. Alleen mijn setup werkte vooral op de lange stind (na 6 rondjes begon die lekker te rijden). Dat schiet natuurlijk niet op met zoveel cautions.
Moet ook nog leren wat agresiever te zijn met iemand naast me want verloor op het einde 3 plekken doordat ik niet goed de buitenlijn kon houden door teveel rekening te houden met gast onder me. Daardoor nog van p6 naar p9 terug gevallen terwijl ik zeker sneller was dan 2 man voor me. Maar ja met caution die meteen erna viel niet veel meer kunnen uitrichten.
Jammer dat er gister niemand mee kon doen met de SIlvercrown. Was zeer leuk en die auto is best te doen op Dover. Waren wel aardig wat cautions in mijn race. Maar ik kon redelijk mee komen met de top 8. Alleen mijn setup werkte vooral op de lange stind (na 6 rondjes begon die lekker te rijden). Dat schiet natuurlijk niet op met zoveel cautions.
Moet ook nog leren wat agresiever te zijn met iemand naast me want verloor op het einde 3 plekken doordat ik niet goed de buitenlijn kon houden door teveel rekening te houden met gast onder me. Daardoor nog van p6 naar p9 terug gevallen terwijl ik zeker sneller was dan 2 man voor me. Maar ja met caution die meteen erna viel niet veel meer kunnen uitrichten.
idd gewoon profielbanden. Want banden wisselen tijdens het rijden lijkt me onwaarschijnlijk:DutchDevil79 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:25:
Er zitten wel degelijk groeven in de band. Zie je als die net wil gaan starten uit de pit. Eerste seconde van het filmpje. Lijkt er wel op dat de banden al aardig versleten zijn. Is iig niet een nieuw setje.
.....

Hoe n00b kan je zijn, gister avond had ik pas na 10 rondjes door dat ik de road course van vanavond de verkeerde kant op reed met mn Mazda
Ik snapte al niet waarom ik geen sectortijden of rondetijden te zien kreeg
Ik had wel een bericht van de spotter verwacht.
My god.. heb met de baseline setup een optimal lap van 1:24.9 gekregen na een uurtje sturen, maar de gearing klopt van geen kanten. Heb al zin in vanavond!
Hoe join ik de practise eigenlijk? Zou er niet al een planned race moeten zijn op mijn dashboard? Krijg geen races te zien daar..

Ik snapte al niet waarom ik geen sectortijden of rondetijden te zien kreeg

My god.. heb met de baseline setup een optimal lap van 1:24.9 gekregen na een uurtje sturen, maar de gearing klopt van geen kanten. Heb al zin in vanavond!
Hoe join ik de practise eigenlijk? Zou er niet al een planned race moeten zijn op mijn dashboard? Krijg geen races te zien daar..
[ Voor 19% gewijzigd door collin op 29-07-2013 11:13 ]
Haha... De pit exit is inderdaad wat vreemd, meteen haaks linksaf bij de eerste opening die je ziet.
In offline test mode krijg je geen bericht dat je verkeerd om rijdt (wel eens leuk om te proberen, veel tracks zijn erg gaaf andersom!), in online practice en alle andere online sessies uiteraard wel, sterker nog als je te ver de verkeerde kant op rijdt wordt je gedisqualificeerd en kun je ook niet meer rijden in die sessie (tenzij een admin je weer 'cleared').
De race komt vanavond vanzelf in de Hosted Sessions lijst te staan (onder menu Hosted). Hij staat er pas zodra hij online komt, dat zal ietsje na 20:00 vanavond zijn.
Normaal zouden de league sessies ook al eerder te zien moeten zijn (namelijk in de League Sessions pagina), maar omdat er wat problemen blijken te zijn met league sessions (cones en borden die aan je auto blijven plakken
) heeft Joep als het goed is alles onder normale Hosted Sessions gedaan en niet onder de League.
De planner op je dashboard is voor jezelf om officiele races in te plannen, en andere mensen kunnen dan ook zien dat er iemand wil gaan racen op dat tijdstip, kun je dus gebruiken om te kijken wanneer er races goed bezocht zullen worden en zo bepalen wanneer je gaat rijden (maar meestal kom je daar na een week ofzo vanzelf wel achter per serie).
In offline test mode krijg je geen bericht dat je verkeerd om rijdt (wel eens leuk om te proberen, veel tracks zijn erg gaaf andersom!), in online practice en alle andere online sessies uiteraard wel, sterker nog als je te ver de verkeerde kant op rijdt wordt je gedisqualificeerd en kun je ook niet meer rijden in die sessie (tenzij een admin je weer 'cleared').
De race komt vanavond vanzelf in de Hosted Sessions lijst te staan (onder menu Hosted). Hij staat er pas zodra hij online komt, dat zal ietsje na 20:00 vanavond zijn.
Normaal zouden de league sessies ook al eerder te zien moeten zijn (namelijk in de League Sessions pagina), maar omdat er wat problemen blijken te zijn met league sessions (cones en borden die aan je auto blijven plakken

De planner op je dashboard is voor jezelf om officiele races in te plannen, en andere mensen kunnen dan ook zien dat er iemand wil gaan racen op dat tijdstip, kun je dus gebruiken om te kijken wanneer er races goed bezocht zullen worden en zo bepalen wanneer je gaat rijden (maar meestal kom je daar na een week ofzo vanzelf wel achter per serie).
[ Voor 49% gewijzigd door NickThissen op 29-07-2013 11:16 ]
Euh, na een jaar wist ik dit niet, ik skip dat gedeelte direct. misschien toch maar eens naar kijken dan..NickThissen schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:13:
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Nu moet ik wel weer gaan spelen, gister de 2 jaar voor 1 jaar actie aangeschaft
Dit topic is gesloten.