iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.728 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:47

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik dacht ff kijken hoe dat realistisch weer functioneert. Dus even test-sessie gestart met de MX-5 op Charlotte (combi van vanavond OOK met realistisch weer). Ging echt totaal ruk. Bleef ca. 2 seconde van mijn tijden weg met de setup die ik de laatste race ook gebruikt heb bij deze combi.....
Vervolgens even snel getest met iRacing default..... hupsa PB verbeterd in eerste rondje ;)
Dat wordt feest met dat realistische weer op maandagen! Niks meer ff een setupje vooraf maken. Hahaha.....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ja ik vind dat realistisch weer echt fantastisch, ben zeer benieuwd wat het allemaal in de weken met zich mee gaat brengen.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:59

BM

Moderator Spielerij
DirkT schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:10:
Ja ik vind dat realistisch weer echt fantastisch, ben zeer benieuwd wat het allemaal in de weken met zich mee gaat brengen.
? In de officiele sessies word dat niet gebruikt he :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

JoepW schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:05:
Ik dacht ff kijken hoe dat realistisch weer functioneert. Dus even test-sessie gestart met de MX-5 op Charlotte (combi van vanavond OOK met realistisch weer). Ging echt totaal ruk. Bleef ca. 2 seconde van mijn tijden weg met de setup die ik de laatste race ook gebruikt heb bij deze combi.....
Vervolgens even snel getest met iRacing default..... hupsa PB verbeterd in eerste rondje ;)
Dat wordt feest met dat realistische weer op maandagen! Niks meer ff een setupje vooraf maken. Hahaha.....
Ach ja in het echt schommelen de tijden warm/koud etc ook zon 2 seconden, dus dat lijkt me gaaf.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

BM schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:26:
[...]

? In de officiele sessies word dat niet gebruikt he :)
Dat weet ik, heb het ook over de GoT weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Na het rl filmpje van de L49 hierboven en het vele onderstuur / vierwieldriften dat ik daar zag even snel een paar rondjes op Zolder gedaan met de laatste door Nick gesharede setup en een aantal klikken hardere voorveren. En de rijhoogte niet aangepast. Ik vond nl dat de auto nogal extreem veel hoogte verschil had in de setup van Nick. En wat denk je.... Gecontroleerde 4-wheel drifts en volgens mij sneller. De korte tijd die ik had heb ik me niet serieus er toe gezet om tijden te zetten, maar het lijkt mij de weg naar betere tijden, dus:
- Hardere voorveren
- Minder hoogte verschil v/a

Hier een korte impressie van de beheersbaarheid door deze L49 noob ;)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CLdA2Qs7kx8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Daar zat geen bocht hoor Joep op dat rechte stuk :+

Om nog wat inhoud aan m'n reactie te geven:
BM schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:38:
Zouden de mensen met een buttonbox hun layout/indeling misschien kunnen posten? Wilde 'm binnenkort (eindelijk) eens goed gaan inrichten, en heb wat inspiratie nodig :p
Dit is mijn buttonbox
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/42508866/box.jpg

En "mijn idee" achter het ontwerp toelichten. Acryl gebruikt omdat dit panel een heel kleine beetje voor mijn monitoren komt, dus doorzichtig is wel handig. Had niet per-se gehoeven maar ik vond het ook wel leuk om de "guts" te zien.

Ik zal van linksboven naar rechtsonder beschrijven wat het zijn, en waarom. Helemaal links zitten 3 blauwe draaiknoppen. Dit zijn Rotary Encoders, dus 1 buttonpush naar links, 1 buttonpush naar rechts. Deze gebruik ik voor stoelposities en/of hoeken. Hier heb ik toegegeven één fout gemaakt, ze staan te dicht op elkaar. Je kan er niet fijn tussen met je vingers tijdens het draaien. Hou daar dus ook rekening mee :)

Dan naar rechts, de 4 grote draaiknoppen, dit zijn 12 position Rotary switches. Deze gebruik ik voor de displays op de SLI-pro links en rechts te wisselen. Voor alsnog 2 niet toegekend.

Eronder, de 3 blauwe op een rij, dit zijn vrije potmeters, deze gebruik ik alleen nog voor de brightness van m'n SLI, maar zijn dus ook te gebruiken voor in-game dingen die je zou willen beheersen met een vrije as.

Helemaal links onder, een eiland van blauw met groen dat ik als "pad" heb bedoelt, zodat je links-rechts en boven-onder kan doen, bijvoorbeeld voor je stoel, bijvoorbeeld voor je camera angle.

Het eiland (midden onder) ernaast zijn wat vrije knoppen, niet doelbewust gekleurd en ik gebruik ze ook nog niet eigenlijk. Het idee was dingen als ignition, starter, misschien E-brake (Bij gebrek aan echte).

Dan het laatste eiland, deze is wat doelbewuster, geel voor knipperlichten, oranje voor hazard lights, blauw voor headlights, grijs voor toeter.

Niet alle spellen ondersteunen alle dingen die ik hier bedacht of toegelicht heb maar zo heb je een idee van wat ik er zoal mee vanplan was. In de praktijk gebruik ik echter maar een paar controls; stoel/camera angle, SLI segment functies switchen en als laatste de brightness. Voor andere functies gebruik ik de knoppen op m'n BMW stuur (CSW).

Wat ik verder gebruikt heb voor de buttonbox zijn allemaal onderdelen van Leo-Bodnar, er zit een BBI-32 achter voor alle buttons en rotary encoders, voor de switches en de potmeters heb ik gebruik gemaakt van de SLI-pro aansluitingen.

[ Voor 96% gewijzigd door DirkT op 29-07-2013 12:58 . Reden: buttonbox toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Moet me toch maar eens gaan focussen op Zolder. Heb er nu een paar rondjes met de 49 gereden en dat was nog flink wennen. Vooral omdat ik de eerste paar rondjes rustig de laatste chicane ook meepakte :D

Maar vorige week heb ik op Mosport veel lol gehad en uiteindelijk een 1.19 kunnen rijden. Daar was ik wel heel blij mee :)

Hopelijk gaan er veel races official, want ik wil kijken of ik een volledig seizoen L49 kan rijden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jarninho op 29-07-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DirkT schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:42:
Daar zat geen bocht hoor Joep op dat rechte stuk :+
Klopt.... Ik was in dit stukje film enkel aan het proberen of ie beter op was te vangen en dus gaf ik een beetje te veel gas met een kleine beetje stuuruitslag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DirkT schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:42:
[...]

Dit is mijn buttonbox
[afbeelding]

En "mijn idee" achter het ontwerp toelichten. Acryl gebruikt omdat dit panel een heel kleine beetje voor mijn monitoren komt, dus doorzichtig is wel handig. Had niet per-se gehoeven maar ik vond het ook wel leuk om de "guts" te zien.

Ik zal van linksboven naar rechtsonder beschrijven wat het zijn, en waarom. Helemaal links zitten 3 blauwe draaiknoppen. Dit zijn Rotary Encoders, dus 1 buttonpush naar links, 1 buttonpush naar rechts. Deze gebruik ik voor stoelposities en/of hoeken. Hier heb ik toegegeven één fout gemaakt, ze staan te dicht op elkaar. Je kan er niet fijn tussen met je vingers tijdens het draaien. Hou daar dus ook rekening mee :)

Dan naar rechts, de 4 grote draaiknoppen, dit zijn 12 position Rotary switches. Deze gebruik ik voor de displays op de SLI-pro links en rechts te wisselen. Voor alsnog 2 niet toegekend.

Eronder, de 3 blauwe op een rij, dit zijn vrije potmeters, deze gebruik ik alleen nog voor de brightness van m'n SLI, maar zijn dus ook te gebruiken voor in-game dingen die je zou willen beheersen met een vrije as.

Helemaal links onder, een eiland van blauw met groen dat ik als "pad" heb bedoelt, zodat je links-rechts en boven-onder kan doen, bijvoorbeeld voor je stoel, bijvoorbeeld voor je camera angle.

Het eiland (midden onder) ernaast zijn wat vrije knoppen, niet doelbewust gekleurd en ik gebruik ze ook nog niet eigenlijk. Het idee was dingen als ignition, starter, misschien E-brake (Bij gebrek aan echte).

Dan het laatste eiland, deze is wat doelbewuster, geel voor knipperlichten, oranje voor hazard lights, blauw voor headlights, grijs voor toeter.

Niet alle spellen ondersteunen alle dingen die ik hier bedacht of toegelicht heb maar zo heb je een idee van wat ik er zoal mee vanplan was. In de praktijk gebruik ik echter maar een paar controls; stoel/camera angle, SLI segment functies switchen en als laatste de brightness. Voor andere functies gebruik ik de knoppen op m'n BMW stuur (CSW).

Wat ik verder gebruikt heb voor de buttonbox zijn allemaal onderdelen van Leo-Bodnar, er zit een BBI-32 achter voor alle buttons en rotary encoders, voor de switches en de potmeters heb ik gebruik gemaakt van de SLI-pro aansluitingen.
Thanks, maar ik doelde eigenlijk voornamelijk op de toewijzing van de knoppen in iRacing :p De buttonbox zelf heb ik namelijk al ;) Had ik wellicht beter moeten beschrijven :)

Toch bedankt!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb een aantal sub-posts van de TS verplaatst. Dit om de TS sneller en makkelijker te laden. Voorwaarde is wel dat je maximaal 25 posts per pagina hebt ingesteld.
Hier de nieuwe links naar de diverse verplaatste sub-posts:

GoT - Evenementen agenda (races, school, practice, meetings, etc.)
GoT - GoT Monday Tournament
GoT - GoT Tuesday Practice Races
GoT Rijders

Daarnaast heb ik de layout dump van alle circuits verwijderd. Deze zal ik tzt wel op een of andere simpele HTML-page dumpen. ;)

Ik hoop dat e.e.a. snellere laadtijden geeft op met name mobile apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

BM schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:40:
[...]

Thanks, maar ik doelde eigenlijk voornamelijk op de toewijzing van de knoppen in iRacing :p De buttonbox zelf heb ik namelijk al ;) Had ik wellicht beter moeten beschrijven :)

Toch bedankt!
Haha, Doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:47

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik ben erbij vanavond!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
manmanman, ik weet niet wat ik heb de laatste tijd maar nu krijg ik het zelfs met de MX5 niet voor elkaar meer dan 2 rondjes aan elkaar te knopen....

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

themac1983 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:34:
manmanman, ik weet niet wat ik heb de laatste tijd maar nu krijg ik het zelfs met de MX5 niet voor elkaar meer dan 2 rondjes aan elkaar te knopen....
Kunnen we vanavond elkaar een hand geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Umm, ik kan niet vinden op de iRacing site hoe ik de GoT practise sessions kan joinen. Zie ik die automatisch verschijnen vanavond om 20:00 onder practise sessions als de server up is omdat ik lid ben van de GoT league? Dan hoef ik geen password op te geven neem ik aan?

Als ik onder Leagues kijk en dan de GoT league open, zie ik dat de race agenda stopt op 22 juli.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
collin schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:42:
Umm, ik kan niet vinden op de iRacing site hoe ik de GoT practise sessions kan joinen. Zie ik die automatisch verschijnen vanavond om 20:00 onder practise sessions als de server up is omdat ik lid ben van de GoT league? Dan hoef ik geen password op te geven neem ik aan?

Als ik onder Leagues kijk en dan de GoT league open, zie ik dat de race agenda stopt op 22 juli.
Iets na 20.00 verschijnt de server onder het kopje Hosted op de website. Je hebt geen wachtwoord nodig, de server is toegankelijk voor iedereen die lid is van de league.

Vanwege wat issues met league sessies zijn ze daar idd niet zichtbaar (zie de post van Nick van vanochtend :))

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik heb de laatste tijd geen "gevoel"met de auto's. Ik vind het moeilijk uit te leggen. Ik ffb aanstaan, en check eerst op het Iracing forum wat de beste FFB per auto is , maar toch ...geen gevoel.... Ik kan daardoor niet de limiet van de auto vinden en dus overdrive ik de auto of ben gewoon veeels te langzaam.

Heel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
collin schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:42:

zorg gewoon dat je rond 20:00 op teamspeak bent als je het niet kunt vinden. Dan wordt je er wel heen gepraat :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Speel eens wat met de min-force en damping, per auto kan het nodig zijn om deze wat aan te passen. Zeker iets als de MX5 geeft niet zoveel kracht op je stuur als een dalara bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

DirkT schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:00:
Speel eens wat met de min-force en damping, per auto kan het nodig zijn om deze wat aan te passen. Zeker iets als de MX5 geeft niet zoveel kracht op je stuur als een dalara bijvoorbeeld.
Ben ik mee bezig, maar zogauw ik de min force hoger zet dan 3 dan tril alles uit elkaar. Voor de MX zet ik de FFB om 34, bij de FGT heb ik 18 t/m 25 geprobeerd en MIN op 5. En toch.... :/

MX5 gaat nog wel, en met de SKIP laatst ook wel tot een bepaalde tijd... Als ik sneller wil en dus de limiet wil opzoeken krijg ik geen gevoel tot hoever ik kan gaan. Heel raar.

Damping heb ik eigenlijk nog nooit iets mee gedaan. DIt is de deadzone toch>?

[ Voor 5% gewijzigd door backupdevice op 29-07-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
De Min Force kun je bepalen met een test tooltje, is op het iracing forum wel te vinden :) Die zou per auto gewoon gelijk moeten zijn, dat is namelijk afhankelijk van je stuur, en niet van je auto. De andere FFB settings zijn wel per auto verschillend.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 18:15

ThunderNet

Flits!

Goed... voor mij wordt het poosje wachten ben ik bang.. Lijkt er op dat de load-cell van m'n fanatec pedaaltjes stuk is:(

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Dit is de post waar BM aan refereert:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2023748.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThunderNet schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:14:
Goed... voor mij wordt het poosje wachten ben ik bang.. Lijkt er op dat de load-cell van m'n fanatec pedaaltjes stuk is:(
Dan moet je misschien Dirk even lief aankijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
backupdevice schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:35:
[...]

Kunnen we vanavond elkaar een hand geven :)
Kunnen we met 3en de hand schudden :)
Laatste x dat ik de mazda gereden heb bakte ik er ook niks van, had daarvoor met de FGT gereden en dat was toen echt ff wennen.

De track van vanavond heb ik heel weinig gereden en hoop dus dat de drivingline aan kan bij sowieso de practice. Heb denk ik geen tijd om vantevoren te practicen...

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Tiz in ieder geval na de pits haaks linksaf, dan de borden volgen, meer verklap ik niet ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bullus schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:18:
[...]

Kunnen we met 3en de hand schudden :)
Laatste x dat ik de mazda gereden heb bakte ik er ook niks van, had daarvoor met de FGT gereden en dat was toen echt ff wennen.

De track van vanavond heb ik heel weinig gereden en hoop dus dat de drivingline aan kan bij sowieso de practice. Heb denk ik geen tijd om vantevoren te practicen...
Alle hulpmiddelen tijdens de toernooi races uit! Enkel auto clutch doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
:-( kan me herinneren dat het toen wel aanstond, was dan waarschijnlijk op de dinsdag geweest.
Dan is dat duidelijk...
collin schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:29:
Tiz in ieder geval na de pits haaks linksaf, dan de borden volgen, meer verklap ik niet ;)
:)

[ Voor 46% gewijzigd door Bullus op 29-07-2013 16:53 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als je wat rondklikt ben je best aardig voorbereid hoor ;)
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/tracks/layouts_configid/14.png
En hier een fast lap met het stuur aan de 'verkeerde' kant:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QxCJjKK_CFk]
En nog wat materiaal:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sXvLn02ZbFY]
[iRacing wijsheid modus]Wie geen tijd heeft om te oefenen, moet goed afkijken en Google gebruiken[/Racing wijsheid modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
;) had de tracklayout al bestudeerd, youtube inderdaad nog niet opgekomen, wel gezocht op het iforum, maar had nog niets gevonden.
Alvast dank voor de links.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:58:
Als je wat rondklikt ben je best aardig voorbereid hoor ;)
[afbeelding]
En hier een fast lap met het stuur aan de 'verkeerde' kant:
[video]
En nog wat materiaal:
[video]
[iRacing wijsheid modus]Wie geen tijd heeft om te oefenen, moet goed afkijken en Google gebruiken\[/Racing wijsheid modus]
volgens mij heb ik een andere versie van Iracing ofzo :P Als ik rem op de punten waar die 1e remt. gaat ie toch echt een spin in :P

*gaat wat anders doen voordat hij zijn stuur van het balkon af pleurt*

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
themac1983 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 17:15:
[...]

volgens mij heb ik een andere versie van Iracing ofzo :P Als ik rem op de punten waar die 1e remt. gaat ie toch echt een spin in :P

*gaat wat anders doen voordat hij zijn stuur van het balkon af pleurt*
Kwestie van de juiste rembalans d:)b

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FransJansen schreef op maandag 29 juli 2013 @ 17:27:
[...]

Kwestie van de juiste rembalans d:)b
En niet te hard remmen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 18:15

ThunderNet

Flits!

JoepW schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:18:
[...]

Dan moet je misschien Dirk even lief aankijken.....
Wieso? :P daarnaast kijk ik altijd lief..

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

De oplettende lezer (Joep in dit geval ;) ) weet dat ik 4 van deze loadcells heb binnengekregen vorige week. Nu zal ik ze niet allemaal gaan verkopen ineens, maar 1 of 2 kan ik overwegen.

Eventuele interesse doe maar via DM.

[ Voor 9% gewijzigd door DirkT op 29-07-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
DirkT schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:38:
De oplettende lezer (Joep in dit geval ;) ) weet dat ik 4 van deze loadcells heb binnengekregen vorige week. Nu zal ik ze niet allemaal gaan verkopen ineens, maar 1 of 2 kan ik overwegen.
Deze oplettende lezer was op vakantie, maar ik wil er wel een van je overnemen.
Ze zijn nl niet op voorraad bij Fanatec.

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ik heb vorige week 2 setjes besteld + connectors, zal nog even duren voordat ik ze binnenheb... ;)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
ik zat pas te denken om een g27 shifter te kopen met een leo bodnar kabel om het een stand alone isb shifter te maken. omdat ik graag een h shifter wil en een buttonbox en zo heb ik 2 in 1! of is de g27 shifter zo slecht dat ik beter een th8rs ofzo kan kopen?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 14:12
ik kom vanavond ook eens langs. De 2 jaar voor 1 aanbieding kon ik niet laten liggen en het is ook weer wat cooler op de zolderkamer; dat helpt ook

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:38:
Na het rl filmpje van de L49 hierboven en het vele onderstuur / vierwieldriften dat ik daar zag even snel een paar rondjes op Zolder gedaan met de laatste door Nick gesharede setup en een aantal klikken hardere voorveren. En de rijhoogte niet aangepast. Ik vond nl dat de auto nogal extreem veel hoogte verschil had in de setup van Nick. En wat denk je.... Gecontroleerde 4-wheel drifts en volgens mij sneller. De korte tijd die ik had heb ik me niet serieus er toe gezet om tijden te zetten, maar het lijkt mij de weg naar betere tijden, dus:
- Hardere voorveren
- Minder hoogte verschil v/a

Hier een korte impressie van de beheersbaarheid door deze L49 noob ;)
[video]
Naar aanleiding van deze post, en het feit dat ik er van baalde dat ik gister geen 1:29 kon rijden net nog even de baan op geweest. Gereden met de setup die Nick als laatste geshared had (niks aangepast, dus zachte ARB en zachte veren). Uiteindelijk tot een 1:29.91 gekomen. Eigenlijk nog knap beroerd rondje, want kan volgens mij zonder problemen voor een seconde aan fouten aanwijzen, maar goed, de 1:30 grens is doorbroken iig.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09 22:18
Leuke race net :p

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 09:19
Jup. Op naar de volgende, server is weer up.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Holy crap, zo lang concentratie vasthouden vergt nog wat oefening..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is krijgen jullie een league apply van Ralph voor de fun races op dinsdag :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Was leuk jongens net. Ik kwam zomaar de race binnen zonder practice en heb gelukkig niet echt rare dingen gedaan! Ga even wanneer ik tijd heb meer road oefenen, mijn voorkeur ligt alleen nog steeds bij oval :) !

Hopelijk kan en mag ik vaker meeracen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 09:19
Mijn reactie op race 2:
Afbeeldingslocatie: http://www.greatwhatsit.com/wp-content/uploads/2009/09/i_shouldnt_be_alive-show.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
my god race 2 was echt een complete ramp. Volgens mij heb ik geen enkel rondje zonder screwups gereden.

Race 1 ging wel ok. had 1 keer contact waardoor ik schade had buiten mijn schuld, en later dankzij mezelf de muur in gereden

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12
Even een paar "highlights" uit heat 2.
Altijd leuk zo'n reversed grid :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:32

Froggy

...

Racejes waren leuk inderdaad. Alhoewel ik mijn gevoel voor de MX-5 toch behoorlijk kwijt was. Eerste race na een aantal ronden van achter aangetikt in T1. Tweede race in de eerste ronde een off track en moest daardoor slow downen, wat ik ook deed, maar blijkbaar niet snel genoeg (ik ging dus niet snel genoeg langzaam) :) en kreeg een hold voor 18 sec. Later was er nog ergens een verdwaald muurtje en that was it...

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:14:

[video]
Ik ontsnapte aan die eerste klap net an.

Maar goed even later werd ik op de oval totaal verrast door Rasmus die 'm tussen Ronnie en mij duwde terwijl ik instuurde. Sorry Ronny dat ik eerst jou 'beschuldigde' O-)

Maar ik ga wel morgen even goed de replay's bekijken. Want er waren toch wel wat acties van met name ook beginnende rijders die niet echt en echt niet kunnen..... :?

Verder was Heat 1 echt leuk en heat 2 wat kort voor mij.... ;)
DRINGEND VERZOEK
Willen alle iRacers die hier posten en lezen zich aanmelden als GoT-rijder in de rijders-database alhier: KLIK

Het is namelijk heel vervelend om hier posts te lezen onder een Nickname en niet weten wie dat dan is in iRacing. Als je je in deze database aanmeld kom je in de TS te staan en onder je Nicknaam en kunnen alle iRacers je ook opzoeken in iRacing.

Bij voorbaat dank.

[ Voor 25% gewijzigd door JoepW op 29-07-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
collin schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:38:
Holy crap, zo lang concentratie vasthouden vergt nog wat oefening..
Ik heb zondag nog een endurance race van 2 uur achter de kiezen gehad op Daytona (infield track) das pas hopen dat je geen kramp in je voet/been krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb net de star mazda gekocht waat wat rond gereden op okoyama.
Wat een onwijs leuk bakkie, maar alleen he, dat geluid.. te erg om aan te horen!! dat is zo afkraak!! hoop dat ze dat snel is een beetje oppimpen of klinkt dat int echt ook zo "schraal"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Nickrsd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:13:
Wat een onwijs leuk bakkie, maar alleen he, dat geluid.. te erg om aan te horen!! dat is zo afkraak!! hoop dat ze dat snel is een beetje oppimpen of klinkt dat int echt ook zo "schraal"??
mazda gekocht? Die zit toch standaard in de subscription o_o?

Heat 2 was ook voor mij een ramp trouwens, wielen liepen vanachter vast waardoor ik slipte in turn 1. Resultaat was dan ook dat iedereen die nog achter me reed, me of net kon ontwijken, of gewoon vol in me reed. Kort daarna kreeg ik onderstuur waardoor ik net voor ik de oval opmoest gewoon los de omheining in vlieg.

Verder ook echt wel wat inhaalmanoevres gezien (zowel bij gevorderden als bij beginnelingen) die ik toch wel risky vond (resulteerde ook vaak in een crash voor mezelf omdat ik moest uitwijken), maar zo heb ik zelf soms ook een stommiteit begaan zoals dus die wielen laten vastlopen in een bocht -_-

[ Voor 16% gewijzigd door Tomskii5 op 30-07-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomskii5 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:16:
[...]

mazda gekocht? Die zit toch standaard in de subscription o_o?

Heat 2 was ook voor mij een ramp trouwens, wielen liepen vanachter vast waardoor ik slipte in turn 1. Resultaat was dan ook dat iedereen die nog achter me reed, me of net kon ontwijken, of gewoon vol in me reed. Kort daarna kreeg ik onderstuur waardoor ik net voor ik de oval opmoest gewoon los de omheining in vlieg.
Hij heeft het over de Star Mazda, niet de Mazda MX5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:17:
[...]

Hij heeft het over de Star Mazda, niet de Mazda MX5 ;)
ah ja natuurlijk, juist ja! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
net de 1.22 grens doorbroken met de skip on Summit point :D (ik ben trots op mezelf ook al is het nogsteeds 2 seconde te langzaam :P)

Vooral omdat ik nog zeker .5 seconde kan pakken in het laatste stuk en als ik bocht 2 eens onder de knie krijg daar ook nog wel .5 op de baan ligt te wachten op me :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier trouwens het topic op het memberforum van onze league: http://members.iracing.co...list/3205577.page#7278831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij

[video]
Hmmz, die 2e actie was niet zo netjes.

Heb me gister opzich prima vermaakt, maar mijn favo auto zal die MX5 wel nooit meer worden :) Aantal leuke gevechten, en uiteindelijk met 3 man een leuke taktische actie uitgehaald door op de oval Robbert vast te zetten en op die manier te voorkomen dat ie ons voorbij kwam. Geen idee of het van iedereen bewust was, maar het pakte perfect uit :)

In heat 2 uiteindelijk door fouten/ongelukken van anderen op P2 terecht gekomen. Niet verkeerd met een auto die 90% van de race enigszins krom was :) In heat 1 had ik ook rond het podium kunnen eindigen. Helaas werd ik vlak voor het einde geraakt door iemand die vanuit het gras de baan op kwam rollen. Hij (sorry, naam ff kwijt) was welliswaar vlak daarvoor geraakt, maar had imho gewoon op de rem kunnen blijven staan. Achja, shit happens :)

Helaas ook een aantal acties voorbij zien komen die niet de schoonheidsprijs verdienen, maar daar heb ik verder niet uitgebreid naar gekeken. Niet heel raar ook met een stapeltje rookies op de baan, alle begin is moeilijk :)

Edit: wisselend weer vond ik geslaagd trouwens! Wellicht soms iets té wisselend, maar volgens mij overall niks onrealistisch. Vond het erg leuk om te merken dat de auto in heat 2 beduidend anders reed dan in heat 1 :) 10 minuutjes warmup (effectief dus minder) is dan misschien wat te weinig, maar wat mij betreft houden we dit er in :)

[ Voor 31% gewijzigd door BM op 30-07-2013 08:41 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 14:12

[video]
Voor de eerste actie pleit ik schuldig. Dacht dat ik hem toch nog had, maar dan schoot ie ineens de andere kant op en dan was er geen ontwijken meer aan voor de groep die achter me zit. Mea Culpa.

Die 2de heat had ik het echt wel moeilijk, vooral in de kink in het infield net voor je op de top naar rechts/links moet en op de oval kwam. daar verloor ik hem gewoon de eerste ronden elke keer opnieuw...

De eerste ging wel goed. Gewoon erop blijven en zo lag ik al snel in de top tien, hoewel ik in de practice/qualify nooit aan de snelle tijden kwam. Tot er toch wel weer een crash gebeurde die niet te ontwijken was en je een Tow nodig had...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 14:46
Nickrsd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:13:
Er zit een Wankelmotor in en die krijsen altijd zo.
Ik vind het erg gaaf klinken en ben ook blij dat ik de baas der Wankelmotoren live heb zien rijden. De Mazda 787B op Le Mans _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Richard117 op 30-07-2013 08:35 ]

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Het was ernstig leuk gisteren, ik heb overigens meer geremd dan gas gegeven maar daardoor halverwege de races wel in de top 4. Helaas miste in race 1 mijn spotter Robbert in turn 1 en kneep ik hem de volgende bocht af waardoor we er allebei afvlogen, sorry!!

Race 2 startte ik als 15e en reed ik lang een een groepje van 5 wat uiteindelijk uit elkaar viel en ik me op P2 bevond. Stom genoeg wilde ik de vier seconden op leider Pascal inlopen en was Koen zo vriendelijk me een duwtje te geven.....dat werkt prima rechtdoor maar in de bochten is het nogal instabiel en dat kostte ons de race......100 meter verderop blies pascal zijn motor op.....duh!!!

Vond het in ieder geval erg fijn ook eens competitief mee te kunnen racen, het eindresultaat was ondergeschikt aan de enorme lol die ik heb gehad ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
JoepW schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:26:
[...] Verder was Heat 1 echt leuk en heat 2 wat kort voor mij.... ;)
DRINGEND VERZOEK
Willen alle iRacers die hier posten en lezen zich aanmelden als GoT-rijder in de rijders-database alhier: KLIK
Gedaan Joep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

Net een SLI-M Wheelplate kunnen kopen op het forum van iracing..., eindelijk meer knoppen..
Afbeeldingslocatie: http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/2196226.page

nu deze week mij eens focussen op de skip en SM, weet nog niet wat het gaat worden. we zullen zien waar ik het minste inc's mee rijd denk ik..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ben ik de enige waarbij de driver stats niet werken?
http://members.iracing.com/membersite/member/DriverLookup.do

Joep maakte gisteren wel de grap dat de iRacing site eruit zou liggen als ik van iedereen de stats op zou gaan zitten zoeken maar misschien heeft hij wel gelijk :+

[ Voor 42% gewijzigd door NickThissen op 30-07-2013 11:01 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Idem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12
Hier werkt het prima.

maar niet heus :P

Gisteren/vannacht had ik ook al dat je geen spectator sessies zag.
Zal wel te maken met drukte vanwege start van het nieuwe seizoen en die brakke stats server er dan weer uitknalt ofzo.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
JoepW schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:26:
[...]

Maar goed even later werd ik op de oval totaal verrast door Rasmus die 'm tussen Ronnie en mij duwde terwijl ik instuurde. Sorry Ronny dat ik eerst jou 'beschuldigde' O-)
Geen probleem Joep... Ik heb de afgelopen weken veel zitten oefenen op ontwijken van anderen en zelf zo min mogelijk schade te veroorzaken (mooie lijnen rijden/anticiperen op de rest.)... Ik wist wel dat ik t niet was 8) ... kon alleen even niet reageren omdat ik geconcentreerd was t racen en typen en racen gaat bij mij niet samen.. (toch maar eens een nieuwe mic gaan halen ..)
Race van gister was echt wel dikke fun... alleen jammer dat ik in beide races in het begin t1 te hard in ga en ff de muur aantik in t2 (glijden met die ragbak :) ) hierdoor miste ik net ff wat snelheid op de oval waardoor ik niet echt kon aanvallen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik heb me ook vermaakt.Zeer leuk gevochten maar ja de baan is wel erg lastig en met zoveel man verbaasde het me niet dat het fout ging. Eerste race tot halverwege goed kunnen mee doen voorin. Ging paar keer wel net goed. Zat in een leuk groepje met o.a. Maykel en Eric. Waarbij we dus erg dicht op elkaar zaten. Mooi momentje op oval waarbij ik dus niet kon profiteren van men snelheid omdat ik inegboxt werd. Daardoor gingen we wel met 4 man turn 1 maar dat ging allemaal goed alleen jammer dat Eric zijn spotter even ging plassen op dat moment. We knalde behoorlijk hard van de baan en men auto was onbestuurbaar. Daarvoor maar towtje naar de pit genomen om niemand anders eraf te rijden. Na tow beetje in niemands land terecht gekomen en zo op een anonieme P19 gefinisched.

Race 2 verliep eigenlijk vergelijkbaar als race 1. Kon in begin lekker vooraan mee gaan. Wel een klein momentje waarop ik bijna het hek in ging bij opkomen oval. Echter wonder boven wonder schampte ik alleen de buitenkant (0 inc) .Echter door een crash voor me op het oval gedeelte behoorlijke schade opgelopen waardoor ik moest pitten. Daarna op P8 nog geprobeerd P7 te pakken maar kwam 1 rondje tekort.

Ik hoop wel dat volgende race wat voorzichtiger word gereden door sommige mensen want ik heb toch wel aardig wat acties gezien die echt niet konden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Lol, heel onverwacht is het niet, maar toch. Van de 53 man die tot 9:30 vanochtend met de L49 geraced hebben, hebben er maar 3 SR bijgekregen :+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ter info voor de Mac liefhebbers alhier:
quote: Shannon Whitmore
Ok Guys,

We have everything ready to go for release of an OS X version of iRacing. Please do the following....We need to test a complete new user experience. So we need to completely remove your current install of iRacing......
Zojuist alles opnieuw geïnstalleerd en het werkt nu eindelijk zonder problemen. Enkel is het wel een crime om FFB te krijgen op de Fanatec stuur. Kan wel, maar daar heb ik me niet in verdiept.
Maar de Mac versie is makkelijk om lekker even een race uit de luie stoel te spectaten ;)
BM schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:04:
Lol, heel onverwacht is het niet, maar toch. Van de 53 man die tot 9:30 vanochtend met de L49 geraced hebben, hebben er maar 3 SR bijgekregen :+
Aleksi Uusi-Jaakkola heeft 1:27.448 gereden met de L49 @ Zolder Alternate!
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=8764362

[ Voor 25% gewijzigd door JoepW op 30-07-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:17:
[...]

Aleksi Uusi-Jaakkola heeft 1:27.448 gereden met de L49 @ Zolder Alternate!
http://members.iracing.co....do?&subsessionid=8764362
Knappe tijd, maar wat die Pro/WC rijders doen vind ik niet zo heeeeel spannend. :p Allang blij om te zien dat er nog genoeg met een irating van rond de 3000 zo rond de 1:30 zitten te harken. Dan zit ik iig in goed gezelschap.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

wow de skip is wel heel populair denk ik zo, gemiddeld 40 rijders per race (als ik zo heel snel kijk)
de mazda cup doet nog iets beter met 50 gemiddeld

de L49 doet het niet echt goed lijkt mij zo, misschien hebben veel mensen de auto gewoon nog niet gekocht. want hij doet het atm slechter dan de SM. misschien komt daar in de loop van de week nog verandering in.

de Radical lijkt het nog steeds moeilijk te hebben, al zijn er al wel races official gegaan. dus misschien is er daar toch verbetering tov vorig seizoen..

ik baseer mijn bevindingen enkel en alleen wat ik kan zien vandaag, en niet in vergelijking met andere seizoenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 14:46
Beetje vroeg nog lijkt me, de eerste Europese en Amerikaanse raceavond van het seizoen moet nog komen.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Richard117 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:21:
Beetje vroeg nog lijkt me, de eerste Europese en Amerikaanse raceavond van het seizoen moet nog komen.
En als je wilt degraderen moet je met de L49 gaan racen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20

Hoogie2004

Whohooooo

Geeft toch niet, die auto zit in de C-class :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:24:
Geeft toch niet, die auto zit in de C-class :+
Precies, ik kan m'n A en B licentie nog vern**ken, en dan heb ik nog een licentie over om te racen :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het heeft echt nog geen zin om nu te kijken wat 'populair' en wat niet populair lijkt; het is de eerste dag na W13 dus mensen zitten te springen om officiele races te doen, en aan de andere kant zijn er genoeg mensen (zoals de meeste van ons waarschijnlijk) die nog gewoon op het werk zitten en vanavond pas op z'n vroegst tijd zullen hebben. Dus zou gewoon de hele week eens afwachten en dan kijken hoe het eruit ziet. Als er nu al Radical races live zijn gegaan lijkt dat me juist heel erg goed ipv slecht, vorig seizoen ging er met geluk eentje op zaterdag official, nu meteen op dinsdag?? Mooi toch! Zelfde met ProtoGT daar is vanacht ook al een race geweest met 30 man ofzo! Maar zoals ik al zei: dat zal wel aflopen het begin van de week en tegen het weekend weer wat oplopen. We zullen het wel zien.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ga toch nog eens een seizoen meedoen, bij voorkeur in één auto, en dat zal dan de McLaren worden, in het begin van de week wat practice meenemen.

En uiteraard iedere race op Spa meedoen :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

voor wie nog een buttonbox zoekt : http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3206093.page
99 dollar shipped worldwide..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Stoute schoenen aangetrokken en maar besteld :P

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik geef jullie bij deze even een sneak preview van een nieuwe website wat een samenwerking is tussen mij en Jonathan Butel. Hij had het idee (voor de 'nieuwe' ProtoGT series) om een wereldkampioenschap te gaan bij houden waarbij iedereen die in de officiele serie punten scoort ook meteen die punten scoort voor zijn land (dus niet club!). In principe krijgt elk land dus het gemiddelde van de punten dat de rijders van dat land elke week hebben gereden.

Hij wilde dit helemaal met de hand gaan bijhouden en dat kon ik niet aanzien dus ik heb voor hem een website geschreven die dit volautomatisch doet. Ook maar meteen ingebouwd dat het voor elke serie werkt (maar per serie moet ik het activeren, momenteel alleen nog de ProtoGT serie).

Dit is de website tot nu toe. Er wordt nog hard aan gewerkt ;)

http://worldcup.iracing.n...gs.aspx?series=1&season=2

Als je een account hebt en ingelogd bent kun je elk land ook uitklappen om te zien wie er voor dat land gereden heeft en wat hun punten waren. Voor privacy redenen kan ik dat niet laten zien als je niet ingelogd bent (mensen gaan dan klagen dat hun naam op internet staat voor iedereen te zien; als je ingelogd bent heb je sowieso een iRacing account dus is dat geen probleem meer).

Momenteel spelen we nog met wat ideetjes over de puntentelling; is het bijvoorbeeld wel eerlijk om iedereen mee te tellen, aangezien je als groot land dan nadelig bent (veel mensen die meedoen = meer kans dat mensen weinig punten halen = lager gemiddelde)? We zouden kunnen wegen op iRating, alleen de top 3 per land pakken, of juist alleen de beste per land per week, of ...... genoeg om nog te tweaken dus :)

Wel mooi om te zien dat Nederland in de HPD op P1 staat (thanks Paul :p) en in de Ford op P3 :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05:01

Nickrsd

Richard117 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 08:31:
[...]

Er zit een Wankelmotor in en die krijsen altijd zo.
Ik vind het erg gaaf klinken en ben ook blij dat ik de baas der Wankelmotoren live heb zien rijden. De Mazda 787B op Le Mans _/-\o_

[video]
ik bedoelde meer dat het geluid nu totaal "soft/schraal/ niet mooi" klinkt..
ik had echt gejank verwacht ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

Fuelke

Forza Ferrari

Nickrsd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:46:
[...]

ik bedoelde meer dat het geluid nu totaal "soft/schraal/ niet mooi" klinkt..
ik had echt gejank verwacht ofzo..

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:12:
Ik geef jullie bij deze even een sneak preview van een nieuwe website wat een samenwerking is tussen mij en Jonathan Butel. Hij had het idee (voor de 'nieuwe' ProtoGT series) om een wereldkampioenschap te gaan bij houden waarbij iedereen die in de officiele serie punten scoort ook meteen die punten scoort voor zijn land (dus niet club!). In principe krijgt elk land dus het gemiddelde van de punten dat de rijders van dat land elke week hebben gereden.

Hij wilde dit helemaal met de hand gaan bijhouden en dat kon ik niet aanzien dus ik heb voor hem een website geschreven die dit volautomatisch doet. Ook maar meteen ingebouwd dat het voor elke serie werkt (maar per serie moet ik het activeren, momenteel alleen nog de ProtoGT serie).

Dit is de website tot nu toe. Er wordt nog hard aan gewerkt ;)

http://worldcup.iracing.n...gs.aspx?series=1&season=2

Als je een account hebt en ingelogd bent kun je elk land ook uitklappen om te zien wie er voor dat land gereden heeft en wat hun punten waren. Voor privacy redenen kan ik dat niet laten zien als je niet ingelogd bent (mensen gaan dan klagen dat hun naam op internet staat voor iedereen te zien; als je ingelogd bent heb je sowieso een iRacing account dus is dat geen probleem meer).

Momenteel spelen we nog met wat ideetjes over de puntentelling; is het bijvoorbeeld wel eerlijk om iedereen mee te tellen, aangezien je als groot land dan nadelig bent (veel mensen die meedoen = meer kans dat mensen weinig punten halen = lager gemiddelde)? We zouden kunnen wegen op iRating, alleen de top 3 per land pakken, of juist alleen de beste per land per week, of ...... genoeg om nog te tweaken dus :)

Wel mooi om te zien dat Nederland in de HPD op P1 staat (thanks Paul :p) en in de Ford op P3 :)
knap dat dit wordt gedaan maar ik haat serie in series :p ... voor diegene die dit niet intresseren komt het er dan weer op aan om niet 'in de weg' te rijden voor diegene die dit wel serieus willen doen .. nog meer gekanker op de chat van sobo en brandt van hpd's die niet kunnen volgen en nog van dat gel*l 8)7 zij krijgen per definitie meteen een protest van mij ook al rij ik een km van hen vandaan want ik ben dat gekanker eigenlijk grondig beu, zoek de fout bij iracing en niet bij de rijders die er pas instappen want die krijgen op die manier weer geen enkele kans :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Zou je misschien even je post aan willen passen? :)

[ Voor 31% gewijzigd door creapYYY op 30-07-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

creapYYY schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 18:22:
Zou je misschien even je post aan willen passen? :)
noem het een ventilering in een ventilering, wil dit ook niet afkraken ik geef hier gewoon mijn mening maar zoals 'ik' het zie en denk :+ mss gewoon even mijn rozebril opzetten zou mss een beetje helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het is weer reparatietijd ;)
Chris Page
Deploy web and sim fixes.

Wednesday 31-Jul-2013 1400 UTC

CEST (<----- ONZE TIJD!)
1000 Hosted Sessions*
1600 Service Down
1800 Service Up

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.

Om 20:00 vanavond gaan we een oefenrace verrijden met de Radical @ Mosport (uhhh Canadian Tire blabla). Te vinden onder league sessions. Hier de details: KLIK

[ Voor 17% gewijzigd door JoepW op 30-07-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:22:
Het is weer reparatietijd ;)

[...]

Om 20:00 vanavond gaan we een oefenrace verrijden met de Radical @ Mosport (uhhh Canadian Tire blabla). Te vinden onder league sessions. Hier de details: KLIK
geen random weather?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee om in de pas te lopen met de offi series....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok, jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Vond het zeer gaaf gisteren, maar heb wel wat onbedoelde brokken veroorzaakt. Heat 1 werd ik geramd en kwam onbestuurbaar de baan op en nam nr 3 mee....sorry.

Heat twee was ik de concentratie kwijt en bleef maar off track gaan.

Vandaar dat ik me zelf ban en pas terug kom als ik geek brokken meer maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Maar registreer je wel ff op de site van Nick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm de radical wordt bljikbaar door een pak toprijders gereden ... gisteren eens met de fixed getest en wing 17 ... kwam meteen op een 1.13.laag na 4 rondjes ... daarnet voor ook eens voor de eerste keer de vette los gelaten op sebring met een 1.55.1 als gevolg (wel op 60l) ... ik moet zeggen participatie is echt wel gigantisch en als dit blijft in de radical gaat dat mijn eerste wagen worden en de vette mijn 2de, kwestie ik arfman wat partij kan geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Vond de Radical gister wel geinig, maar geloof niet dat ik er in officiele races mee zou gaan rijden. Leuk voor de tweakers races, dat wel :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 12:29
Gisteren te weinig tijd om mee te doen met de Radical, dus maar in de star mazda geklommen, en wat practice rondjes gedaan. 1.27.444 als resultaat, maar belangrijker vrij clean en constant rondjes kunnen rijden.

Setup nog wat aangepast, aan de hand van wat tips op het forum, en in de Qualifiy voila 1.27.268 als resultaat. (1.26 laag als optimal, dus nog ruimte voor verbetering.)
Uiteraard reed Tony Repussard een 1.25.101 :)

Zeer tevreden, van de week maar eens een race proberen

(Mijn iRacing Profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De snelheid begint dus weer te komen ;) Mooi zo....

Pagina: 1 ... 89 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.