iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.728 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
lijkt me wel lagguh hoor om de oude en nieuwe garde in 1 race te hebben. Ik denk alleen wel dat we veel free repairs nodig hebben dan :P

anywho.ik doe wel lekker mee vanavond wat er ook gepland wordt :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:41

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Rara, wie is dit: _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s2/tec/rara.png

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:47
Ik ben voor!! Er is plek zat op Gilles Villeneuve om elkaar in te halen of voorbij te laten gaan.

Op naar de Wall of Champions!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00
Volgens mij kan je niet eens 5 auto's in hosted doen ;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg in zijn fgt toevallig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:34
Klopt, hosted = max 4.
Als de SM er uit gaat, lijkt mij het beste. Of de FW31, toch te snel in verhouding.

[ Voor 22% gewijzigd door gtrNL op 23-07-2013 15:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
heb geen flag op mijn FGT mmmm

den koen of rijdt die met lions skin in FGT

[ Voor 43% gewijzigd door dabelg op 23-07-2013 15:22 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Als Joep het screenshot heeft genomen (met zijn tradingpaints gekloot) kan het iedereen zijn :+

Voor vanavond klinkt het wel leuk om 4 auto's te doen maar we hebben niet zoveel mensen om die auto's allemaal te vullen denk ik. Zou eerder kijken om een base content auto erbij te doen zodat mensen zonder de Lotus in ieder geval mee kunnen doen, en dan de combinatie van 4 F1 auto's wat later in de week proberen, misschien op een wat geschiktere baan ofzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ach volle grid met alle auto's is toch niet nodig. Is vanavond toch meer voor kijken hoe het allemaal rijd. Gewoon uitproberen. Ben ook voor om gewoon 2x uur te doen op 2 verschillende combinaties.

Echter bestaat de kans dat ik maar tot 9 uur kan dus moet niet te veel van mijn mening aantrekken. :) :)

(doen jullie toch al niet ;) )

[ Voor 23% gewijzigd door DutchDevil79 op 23-07-2013 15:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja maar je kan niet wisselen van auto dus als iedereen zijn auto na een uurtje gezien heeft loopt de server leeg. Ik ga in ieder geval niet de hele avond in dezelfde auto op dezelfde track rijden, wil alles wel even proberen.

Twee servers van 2 uur vind ik ook beter idee :)

[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 23-07-2013 15:29 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Ik heb SM en FW31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:46
:F
Bedankt om mij hier nogmaals aan te herinneren. :+
Voel me gelijk terug slecht ;(

Da's idd mijn racing lions skin. Maar heb de oranje bliksems gewijzigd in rode zodat m'n vriendin beter kon volgen tijdens broadcasts.
Wel vreemd want ik had eigenlijk die nieuwe voor de Morgan Schooley benefit geüpload. maar gisteren had ik dus ook m'n oude terug.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 07:51

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben ook voor 2 kortere sessies, en dan met 2 / 3 wagens per sessie.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:50
Met de skip en de SM erbij, ben ik er waarschijnlijk ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Als mensen nog een offline test sessie willen starten moeten ze snel zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Deploying the new build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ben benieuwd of de L49 er ook daadwerkelijk in zit straks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://members.iracing.com/updating/images/fail_cones.jpg

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Omwille van een idee wat al een paar maanden door m'n hoofd spookt had ik een vraag die hier misschien wel beantwoord kan worden.

Het Doel:
Ik wil zelf een fuel calculator gaan bouwen (mogelijk integreren in Fanaleds) ik weet dat er al alternatieven op de markt zijn, maar ik wil zo min mogelijk losse programma's hebben, zeker als ik het zelf kan maken.

De vraag:
Wanneer je een pitstop maakt en fuel erbij gooit, gebeurt dat in je huidige lap, gebeurt het in de volgende lap, of is dat circuit afhankelijk of zelfs pitbox afhankelijk? Waarom ik dit wil weten is namelijk dat alle berekeningen nogal recht door zee zijn, maar een pitstop gooit roet in het eten.

Als bijv de fuel wordt toegevoegd in de volgende lap, is er nergens een referentie van hoeveel fuel er die lap verbuikt is ten opzichte van waarmee je startte vanaf de pitstop.

Zo geldt dus ook dat wanneer het in de huidige lap gebeurt je niet kan bepalen wat het verbruik van die lap was. Als aanname zou ik kunnen kiezen voor het gemiddelde verbruik, maar ik wil toch kijken of dat niet accurater kan. 99 van de 100 races zal prima gaan met een aanname hierin, maar het is zonde als je hierdoor de 100ste keer 1 liter (bij wijze van) te kort komt.

Als "workaround" zou ik gebruik kunnen maken van de nieuwe build, want hiermee kan je dus fuel toevoegen met de sdk/chatcommands, zo zou ik het kunnen integreren dat je fuel moet toevoegen via de externe tool zodat de tool weet hoeveel fuel er bij is gekomen. Echter is dat nog steeds niet foolproof want ik had al gelezen dat wanneer je bijv zegt 'add 34L fuel ' deze wordt afgerond naar de waarde die bij de auto hoort; dus bijv 36,5L

Kortom, 100% kloppen zal het nooit doen denk ik, maar misschien heeft 1 van jullie er een kijk op die het wel zo dicht mogelijk richting die 100% kan brengen.

Overigens overweeg ik ook nog om de pitlap volledig te negeren in het gemiddelde verbruik, aangezien je in een pitlap waarschijnlijk _altijd_ minder gebruikt dan een normale lap ivm afremmen/pitspeed/wegrijden.

[ Voor 5% gewijzigd door DirkT op 23-07-2013 16:37 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Dat is afhankelijk van of je pitbox voor af na de finish lijn ligt (bij Road Atlanta ligt start finish heel vroeg, bij Motegi heel laat bijv)

Sowieso zou ik geen liters gebruiken voor het rekenen, volgens mij wordt voor de volume eenheden bij alle auto's gebruik gemaakt van gallons voor de stapjes (denk ik?)
Met gewicht rekenen ze dan weer veel met kg's voor zover ik weet bij de betreffende auto's.

Leuk projectje, maar ik houd het lekker bij m'n motec telemetry van wat practice data.
Als zo'n tooltje het automatisch voor je gaat regelen blijf je denk ik toch de angst houden dat er wellicht iets mis gaat door een bug in de tool of in iracing zelf.

Dus ga je alsnog zelf alles het weer narekenen en schiet je dus je doel voorbij en ben je alsnog weer concentratie kwijt aan het rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Hi, welke baan en wagen vanavond? Als ik het heb kan ik een beetje oefenen :P

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Hij is weer up!!!! Downloading!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
fuck das snel, en ik ben nog aant werk!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Hij ligt er weer uit. Soms flopt ie even weer online en kun je downloaden. Ik was blijkbaar niet op tijd met F5'en.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Leuk geprobeerd jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Het idee was niet om het volledig automatisch te maken, dat is meer een extratje was mogelijk is ivm de api change. Maar een rekenvoorbeeld met een suggestie van zoveel heb je nodig voor je pitstop lijkt mij wel handig en software zoals Motec zal het niet veel anders doen, alleen dat is achteraf. Dus klopt altijd.

Het gemiddeld verbruik bepalen is vrij eenvoudig en betrouwbaar te doen, daar ga je geen meerdere kilo's liters of galons naastzitten, overigens werkt iracing intern met liters (de SDK/api in ieder geval) Wanneer je het vergelijkt met iets als motec, je kan altijd tijdens je race meer of minder verbruiken dan toen tijdens je practice dus in mijn ogen is dat niet betrouwbaarder dan het live uitrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nu al? Godver... Moet nog helemaal naar huis rijden en eten en bbq inkopen doen en .... Zit de lotus er wel bij?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Weet ik veel er valt nog niks te d/l....
Ik heb maar ff een heel kort filmpje gemaakt van gisteren:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hUyHunHnjxg&hd=1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Leuk project, Dirk. Mijn wensen zijn nogal flink, nl:

Overzicht van hoeveel liter nog nodig nav gemiddeld gebruik overall, de laatste 10 ronden en de laatste 5 ronden.

Pitstopstrategie alternatieven, nog één stop, twee stops met deltatijd tussen de strategiën. Tijden worden opgebouwd vanuit het verleden.

Dit per enginemapsetting voor de auto's die dit ondersteunen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Remco Tr schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:46:
Hij is weer up!!!! Downloading!!!
Sorry guys kon het niet laten.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

ZeeZeiler schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:55:
Leuk project, Dirk. Mijn wensen zijn nogal flink, nl:

Overzicht van hoeveel liter nog nodig nav gemiddeld gebruik overall, de laatste 10 ronden en de laatste 5 ronden.

Pitstopstrategie alternatieven, nog één stop, twee stops met deltatijd tussen de strategiën. Tijden worden opgebouwd vanuit het verleden.

Dit per enginemapsetting voor de auto's die dit ondersteunen.
Bedoel je met verleden ook oude races? Want iets als enginemap settings is niet on the fly uit te rekenen wat het in verbruik gaat uitmaken zonder er mee gereden te hebben.

Je eerste paar punten zijn goed te doen, en pitstrategieen is deels ook haalbaar, hoewel daarin ook weer lastig te bepalen is wat je pittijd zou zijn zonder deze ooit een keer gerecord te hebben. Met genoeg data uit het verleden kan je hiermee iets heel uitgebreids maken. Dat klopt, maar ik wil even bij de basics beginnen, uitbreiden kan altijd later nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dirk:
Het verschilt per circuit en zelfs per pitsboxplek of je in een nieuwe of 'oude' lap tankt.
Een mooie functionaliteit zou zijn: # Liters te tanken als je NU stopt gezien verbruik van de laatste 5 ronden gecombineerd met nog resterende brandstof in de tank en de overgebleven racetijd (eventueel uitgerekend als het een ronden gelimiteerde race betreft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
pittijden zijn toch ook afhankelijk van jezelf (as in hoe goed jij je auto parkeerd) of is dit bij tanken niet het geval?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
DirkT schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:48:
Het idee was niet om het volledig automatisch te maken, dat is meer een extratje was mogelijk is ivm de api change. Maar een rekenvoorbeeld met een suggestie van zoveel heb je nodig voor je pitstop lijkt mij wel handig en software zoals Motec zal het niet veel anders doen, alleen dat is achteraf. Dus klopt altijd.

Het gemiddeld verbruik bepalen is vrij eenvoudig en betrouwbaar te doen, daar ga je geen meerdere kilo's liters of galons naastzitten, overigens werkt iracing intern met liters (de SDK/api in ieder geval) Wanneer je het vergelijkt met iets als motec, je kan altijd tijdens je race meer of minder verbruiken dan toen tijdens je practice dus in mijn ogen is dat niet betrouwbaarder dan het live uitrekenen.
In een race heb je juist veel variabelen die je werkelijke verbruik kunnen beïnvloeden en dus een vertekend beeld kunnen schetsen.
Denk aan een spin waarbij je 15 seconden in een grindbak zit te ploegen tot je eruit komt.
Of als je in het begin van een race de hele tijd in een slipstream rijd, en na je stop alleen komt te rijden waardoor je verbruik een stuk hoger is.

Mijn verbruik bereken ik altijd vooraf aan de hand van de telemetry data van een paar (traffic vrije) practice ronden.
Daar kan je afwijkingen in verbruik snel zien en dus buiten je berekening laten.

Op die manier heb je eigenlijk een spot-on verbruik voor de "perfecte" race en zit je er nooit (ver) naast en al helemaal niet aan de verkeerde kant omdat het meestal toch net iets lager ligt dan die 100% push rondjes in practice.

Gewoon de absolute zekerheid hebben dat je genoeg meeneemt is gewoon erg belangrijk.
Bij twijfel ga je toch weer rekenen en lever je toch net die paar tienden in ronde tijd in omdat je niet volledig geconcentreerd bent.
En dat weegt toch zwaarder tegenover het feit of je al dan niet een seconde langer stil staat om een litertje extra mee te nemen.

Met rekenen in gallons bedoel ik dus meer voor de afronding.
Het is natuurlijk behoorlijk raar dat die API mogelijk zou afronden naar beneden, omdat dat bij fuel toch wel problematisch kan uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Heb al bedacht dat die start/finish eigenlijk helemaal niet uitmaakt. Zodra er fuel bijkomt in de auto ben je per definitie aan het tanken, en kan je op dat moment het oude fuel peil dus ook nog wel even bufferen en verwerken.

Pittijden zijn persoonsafhankelijk en is niet mee te rekenen, behalve als je dus oude races gaat bekijken. Wat Joep aangeeft is ongeveer hoe ik het voor ogen had, in ieder geval als start.

@RedBaron, ja goed, als het jouw voorkeur niet heeft moet je het gewoon niet gebruiken. Mij lijkt het erg prettig en er zijn volgens mij nog wel meer mensen die het kunnen gebruiken. Als je loopt de ploegen in een grindbak kost je dat meer fuel, dus moet je mogelijk ook ineens meer tanken, zo kan je het ook zien. Ondanks dat ik het proces wat wil automatiseren zou ik zelf sowieso altijd wel een safety marge aanhouden.

[ Voor 33% gewijzigd door DirkT op 23-07-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik probeer je idee verder niet af te zeiken hoor, maar wel wat mindere punten uit te lichten waar je wellicht nog niet aan gedacht had.
Het is natuurlijk zonde als je er veel tijd in zou steken en er na afloop achterkomt dat je het toch allemaal niet zou handig zou vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de server weer online? 18:00 NL tijd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
20:00 NL tijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:40

BM

Moderator Spielerij
Waarschijnlijk wel eerder, ze plannen het over het algemeen redelijk ruim in :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:33
Beetje inhakend op dat brandstofverbruik idee. In de nieuwe build hebben we straks ook variabele windsnelheden, zou dit er zo diep ingebakken zitten dat je dit ook aan je brandstofverbruik kan gaan merken?

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Het zou me niet verbazen. De hoogte van de banen (en dus ook luchtdruk) wordt ook al meegenomen in de simulatie. (ze hebben ooit een fix gedaan op een baan die in de sim 1000m te laag lag o.i.d. waardoor de topsnelheid e.d. lager was dan de bedoeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Richard117 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:51:
Beetje inhakend op dat brandstofverbruik idee. In de nieuwe build hebben we straks ook variabele windsnelheden, zou dit er zo diep ingebakken zitten dat je dit ook aan je brandstofverbruik kan gaan merken?
Waarschijnlijk weinig, je hebt nu al bijna geen verschil in brandstof verbruik tussen een volle en een bijna lege tank, terwijl je met een volle tank toch aardig wat extra gewicht aan het versnellen bent.

Imho is gewoon uitgaan van het snelste scenario per lap het beste, dus snelste lap waarin je het meest verbruikt hebt. (dus niet de lap waar je absoluut het meest verbruikt, want op oval is dat de lap dat je op gang komt na een pitstop.)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Het scherm zegt download available now, maar geen button om te downloaden :(

Overigens een sessie @ montreal en 1 @ long beach, of wat wordt het vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Nee, wordt al over geklaagd op Twitter. Links zullen zo wel komen.
Ze nemen wel hun tijd zeg, meestal kun je er wel een keer door glippen na 1,5 uur.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
gtrNL schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:44:
Nee, wordt al over geklaagd op Twitter. Links zullen zo wel komen.
Ze nemen wel hun tijd zeg, meestal kun je er wel een keer door glippen na 1,5 uur.
Tis een forse update, dus enigszins begrijpelijk dat het wat langer duurt :) Maar nu mogen ze wel opschieten, niet zeggen dat de downloads er zijn en dan niks aanbieden :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Ja, maar de update met de McLaren (die ook redelijk wat nieuwe feautures bracht) had ik ook al een uur voor de rest op de pc draaien.
Meestal gaat de site wel even een paar min open tijdens de update en kun je, als je snel bent, alvast updaten en rijden. Maar vandaag zit dat er niet in denk ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XHdkXOQ.png

Updaten? Klik hier: http://t.co/3TibLR5jef

Lotus 49 komt met 71mb naar mij toe. :o

[ Voor 10% gewijzigd door gtrNL op 23-07-2013 18:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
sweet thanks gtrNL :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nu die membersite nog in de lucht, downloads zijn bijna binnen :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Dank @NEOendurance op Twitter. Daar heb ik de link weg. ;)

Lotus 49 zit er ECHT in. Hij staat op de pc. Nu de website nog klaar en ik kan direct de baan op.

[ Voor 8% gewijzigd door gtrNL op 23-07-2013 19:00 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wel prettig, downloads waren ook supersnel binnen (boel uitgevinkt, maar toch). Verifieren en installeren duurt dan weer wel lang

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Jup, en ik kreeg een error op 98% van de install. VERDOMME!
Opnieuw proberen. Huh, hij wil alleen de McL en Spa... ooooh.. mischien moet ik ff iRacing afsluiten voor ik update. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
site is up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gtrNL schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:57:
[afbeelding]

Updaten? Klik hier: http://t.co/3TibLR5jef

Lotus 49 komt met 71mb naar mij toe. :o
bedankt voor het linkje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 18:02

DutchDevil79

I race, therfore I am

Alles binnen en site weer up. Testing time.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Lotus 49, Spa, 30% fog. HERE I COME!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Handje vol die Lotus :D

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Komt een L49 Mosport sessie aan voor league members :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
ik zou zeggen have fun dan :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
reference car per sector
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XLcQpcdTR2RdzCyHjqfEswCt/medium.jpg
colidable cones
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OtpC8h6vKRaOnAQSJgODHgYF/medium.jpg

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Voor hen die nog een L49 skin zoeken:

http://members.iracing.co...list/3204362.page#7255482

Afbeeldingslocatie: http://www.raceskins.com/wp-content/uploads/2013/07/Showroom-TP3.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren ik wil de skip barber van harte aanbevelen met die ntm5 is het een totaal verschillende auto !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:38:
Heren ik wil de skip barber van harte aanbevelen met die ntm5 is het een totaal verschillende auto !
nice die ga ik dan ook een keer testen .. eerst hier zorgen dat mijn kids in bed geraken want dit is met dit weer geen sinecure .... want ik maar zeggen ik moet die nieuwe build testen met de lotus ... en zij maar zeggen papa dat zijn die wafeltjes om op te eten :+ , iedere lotus zijn leeftijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
GoT Open Wheel @ Montreal net gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
En nog een nieuwe omdat de mist verkeerd stond :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Waarom zegt ie dat ik de Lotus moet kopen dat hoeft toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:33
Ik zit nog tot september 2015 goed, maar voor mensen die willen verlengen:
Members can get two years of iRacing for the price of one, thanks to a limited time offer celebrating the Season 3 Build. Just sign up for another year of iRacing using the promotional code below and you’ll get two a two year membership for just $99.

Take advantage of this limited time offer by July 31, 2013. Along with the great sim-racing you already enjoy on iRacing, you’ll be able to take advantage of the cool features in the new build like changeable weather and Figure 8 racing at Irwindale, along with the Lotus 49, Circuit Gilles Villeneuve and Long Beach.

This promotion is only available to current and former iRacers.

To take advantage of the special offer, click the following link:

members.iracing.com/membe...&promotion_code=PR2FOR99E

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardA
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-07-2019
Kreeg net volgende mail van iRacing.....

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/56233476/iRacing/Knipsel.PNG

Komt goed uit in augustus verloopt m'n subscription.

Wellicht hebben jullie ook deze aanbieding

My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Een rondje Montreal met de L49 (zonder handschoentjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat was je tijd?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
1:40.0 ofzo, m'n 2e timed lap :P

[ Voor 7% gewijzigd door Red Baron op 23-07-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 14:03:
Nice! Welke race was het? Rijdt het met handschoenen nu beter dan gewoon zonder?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha... ik zit na een uur ofzo op 40.4 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Naja een geldige 2e timed lap had ik ook pas na een outlap of 7 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik had ook de aanbieding gekregen voor 99$ voor 2 jaar. Lijkt mij een goede deal, is dat ook zo?

Gaan er nog meer mensen hier naar de 24hr van Spa dit weekend? Ik ga nu al een aantal jaar het gehele weekend, leuke sfeer en mooie auto's.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Net even een paar rondjes met de Skip op Z'voort getest. Reed meteen mijn PB aan gort. Die auto is briljant geworden. Laat NTM5 maar kom op de rest. Eindelijk echt grip en op te vangen slips.

En de L49 is een draak maar wel erg hoge fun om hem een keertje zonder crashen rond te rijden.

Montreal is moooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:13:
Net even een paar rondjes met de Skip op Z'voort getest. Reed meteen mijn PB aan gort. Die auto is briljant geworden. Laat NTM5 maar kom op de rest. Eindelijk echt grip en op te vangen slips.

En de L49 is een draak maar wel erg hoge fun om hem een keertje zonder crashen rond te rijden.

Montreal is moooi.
Amen :) Net nog even met paar man met de Skip op Long Beach gereden. Wat een geweldige combinatie _/-\o_ Kende de baan totaal niet, maar het is helemaal goed. Skip voelt geweldig aan, en is in niks meer te vergelijken met het tricky autotje zoals ik 'm kende.

L49 rijd heerlijk. Het is een beest, maar wel enorme fun. Haalt GPL herinneringen weer op, en dat is goed :)

Montreal is een prachtige baan, en zelfs met de L49 verbazingwekkend leuk, had ik niet verwacht. Weersaanpassingen zijn ook leuk, al is het even afwachten wat de impact op de setups gaat zijn.

Al met al denk ik de beste update sinds ik iRacing member ben. Heel tevreden :)

Als de L49 en de Skip een indicatie gaat zijn voor wat NTM5 op andere autos gaat brengen: bring it on. Eindelijk het gevoel dat ik controle heb over de auto (in de L49 in wat beperktere mate :+), en niet andersom. Top!

Zoals Nick op TS al zei, en dat geldt ook voor mij, lang geleden dat ik zo een hele avond heb zitten racen.

Wel last van m'n rechterscheenbeen nu :/ 1e keer dat ik daar met racen last van kreeg. Maar goed, dat is binnenkort als het goed is ook verholpen...

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 23-07-2013 23:25 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:38

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Lotus 49 @ circuit gilles de Villeneuve Montreal

ik vindt de lotus 49 verbazend makkelijk rijden. het enige wat je op tijd moet doen is remmen.
een v8sc is net zo lomp op het. gewoon doseren. of stampen en fun hebben

en hier iets meer fun op long beach

[ Voor 55% gewijzigd door BruceLee op 23-07-2013 23:22 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Zijn er nog meer tweakers die de Skip gaan rijden komende seizoen?

Ga me denk focussen op de Skip dan op de Proto-gt, multiclass is nog niet voor mij bestemd, zit me teveel te focussen op snellere rijders voorbij te laten gaan , dan zelf te racen..misschien later weer proberen.

Skip vanwege de leerauto en met de ntm5 nu.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
BruceLee schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:19:
Lotus 49 @ circuit gilles de Villeneuve Montreal
[video]

ik vindt de lotus 49 verbazend makkelijk rijden. het enige wat je op tijd moet doen is remmen.
een v8sc is net zo lomp op het. gewoon doseren. of stampen en fun hebben

en hier iets meer fun op long beach

[video]
Is dat nu het 144hz scherm ?

Geeft echt wel vloeiend beeld welk type is het ? " iemand intresse in 3 dell 2312h schermen :+ "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:50
Zeer netjes Bruce!!

Rijden de csw bezitters de skip en Lotus allemaal met F1 wheel? Aangezien ze in 't echt een rond stuur hebben.

@Charles
Ik ben ook van plan om aankomend seizoen de skip te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

yup das een ASUS VG278HE maareuh best leuk vloeiendheid beoordelen op een 30 fps filmpje;)
maareuh 120 en 144hz zijn ziet er zoiezo heel veel beter uit als 60hz.
60hz monitoren zijn gewoon dik schokkerig als je dit gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
dabelg schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:33:
[...]

Is dat nu het 144hz scherm ?

Geeft echt wel vloeiend beeld welk type is het ? " iemand intresse in 3 dell 2312h schermen :+ "
Hoe kun je dat nou afleiden uit een YT video? Hoeveel fps zijn die videos eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gait schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:37:
....Rijden de csw bezitters de skip en Lotus allemaal met F1 wheel? Aangezien ze in 't echt een rond stuur hebben.....
Nope. Ik rij de skip met mijn BMW stuur. Ik wissel afhankelijk van de auto, dus....
Nadeel van het BMW stuur is dat het wat zwaarder is dan het F1 stuur en behoorlijk duur.
Dat verklaard waarom velen het niet hebben of niet gebruikten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

JoepW schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:42:
[...]

Nope. Ik rij de skip met mijn BMW stuur. Ik wissel afhankelijk van de auto, dus....
Nadeel van het BMW stuur is dat het wat zwaarder is dan het F1 stuur en behoorlijk duur.
Dat verklaard waarom velen het niet hebben of niet gebruikten :Y
ik heb ze bijde maar bmw stuur is eigenlijk gewoon te zwaar formula rim voelt veel beter. ffb is stuk director door lagere gewicht van het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik rij met het CSW F1 stuur en flippers :( Omdat ik verder niks heb. Het stuur zit ik nog niet zo heel erg mee (vind de prijs te veel voor een simpel stuurtje) maar de schakelpook gaat er nog wel komen denk ik, die mis ik wel.

Erg gaaf die Lotus, en de Skip is echt ontzettend leuk nu. Kan echt niet wachten tot NTM5 op de andere auto's komt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:38:
[...]

Hoe kun je dat nou afleiden uit een YT video? Hoeveel fps zijn die videos eigenlijk?
Ik weet dat mijn dells niet zo vloeiend zijn want die powerslides vang ik nooit op, met mijn schermen " stuttering " is zelfs zo erg dat ik adaptive vsync nu moet opzetten, is sinds de 320 drivers van nvidia in combinatie met mijn schermen. ( getest met ander scherm geen probleem) dus ben is aant kijken of die rift iets wordt anders gaan het 3 144hz schermen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Is het bekent waneer het nieuwe tire model op de rest komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
dabelg schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:53:
[...]

Ik weet dat mijn dells niet zo vloeiend zijn want die powerslides vang ik nooit op, met mijn schermen " stuttering " is zelfs zo erg dat ik adaptive vsync nu moet opzetten, is sinds de 320 drivers van nvidia in combinatie met mijn schermen. ( getest met ander scherm geen probleem) dus ben is aant kijken of die rift iets wordt anders gaan het 3 144hz schermen worden
Is dat geen high latency/lag issue van die monitoren? Wat voor fps haal je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Toch nog een 34.6 gereden met de skip op Long Beach :) Gave combo man!!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:32
BM schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:19:
[...]

Amen :) Net nog even met paar man met de Skip op Long Beach gereden. Wat een geweldige combinatie _/-\o_ Kende de baan totaal niet, maar het is helemaal goed. Skip voelt geweldig aan, en is in niks meer te vergelijken met het tricky autotje zoals ik 'm kende.
Hoor je dat Deni :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:24

Niellie41

[object Object]

Hoe zijn de banden op de auto's die geen ntm5 hebben? Is het gevoel daar ook beter geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 06:26:
Hoe zijn de banden op de auto's die geen ntm5 hebben? Is het gevoel daar ook beter geworden?
Geen id. Alleen gereden met L49 en Skip.
Fijne avond overigens, iRacing verslaafde ;)
Heb je je stuur en PC niet meegenomen?

[ Voor 23% gewijzigd door JoepW op 24-07-2013 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:24

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 06:27:
[...]

[video]
Ja. Gisteren aangekomen.
Irritant dat ik nu niet kan racen en 3 weken moet wachten om de build te proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Bij de F1 op Montreal wil de achterkant niet mee. Nu kan dat natuurlijk een setup issue zijn, maar bijna iedereen in de sessie klaagde erover. Accelereren is alsof je op ijs rijd....

De Star Mazda op Montreal is in 1 woord BRILJANT. Heerlijke combinatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er wordt nu op het memberforum gezegd dat NTM5 banden steeds een beetje beter worden en eigenlijk niet slechter meer worden. Dat is precies andersom en toch weer niet spot-on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 06:27:
[...]

[video]
20 seconde intro/outro op een filmpje van 36 seconde 8)7

Maar pionnetjes zijn leuk, maakt het weer tikje minder statisch :)

Xbox

Pagina: 1 ... 86 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.