Supergaaf BruceLee!! Klopt het dat de shifter in juli verkrijgbaar is?
ik heb geen iedee wanneer ze hem gaan releasen. zou kunnenGait schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:45:
Supergaaf BruceLee!! Klopt het dat de shifter in juli verkrijgbaar is?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
ik ben een paint voor de ford gt aan het maken maar ik weet niet welke onderdelen waar horen.
Ik zag dat joep daar een plaatje voor had maar ik kan hem nu even niet aansluiten op het stuur dus hoe kan ik dan zien waar alles hoort?
Ik zag dat joep daar een plaatje voor had maar ik kan hem nu even niet aansluiten op het stuur dus hoe kan ik dan zien waar alles hoort?
Heb je geen replay van een race met de ford GT?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Even een domme vraag: ik heb mijn iRacing mappen leeggegooid op de laptop maar nu wil het op geen enkele manier meer installeren, doe ik iets fout??
neeFransJansen schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:28:
Heb je geen replay van een race met de ford GT?
Volgens mij kun je ook een test starten op Centripetal circuit.
De auto word dan op de baan gezet, ook zonder aangesloten stuur.
Via de pit camera kun je dan de auto bekijken.
Zeker weten doe ik het niet, maar je kunt het proberen
De auto word dan op de baan gezet, ook zonder aangesloten stuur.
Via de pit camera kun je dan de auto bekijken.
Zeker weten doe ik het niet, maar je kunt het proberen
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Je kunt ook gewoon met muis en toetsenbord rijden.
bedankt bij centripal circuit staat de auto er inderdaad al.
Verder is de spotfinder layer wel handig
Allemaal blokjes op je auto en op die manier snel te bepalen welke stukken waar op de auto zitten. Met name handig als de vormen niet direct te identificeren zijn
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Eindelijk thuis en de setup online gezwierd :
http://iracingsetups.nickthissen.nl/Pages/Setups/ViewSetup.aspx?id=4909
De bandendruk staat wel te hoog en is dus enkel goed voor 2 laps.
Deze moet bijgesteld worden naar 138 of 141.
http://iracingsetups.nickthissen.nl/Pages/Setups/ViewSetup.aspx?id=4909
De bandendruk staat wel te hoog en is dus enkel goed voor 2 laps.
Deze moet bijgesteld worden naar 138 of 141.
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Zometeen de herkansing met de Corvette op Road America 
44 man, wordt dus gesplit, zit dus denk ik in de bottom split. Niet erg, kan ik hopelijk een beetje meekomen.
44 man, wordt dus gesplit, zit dus denk ik in de bottom split. Niet erg, kan ik hopelijk een beetje meekomen.
[ Voor 49% gewijzigd door Arfman op 21-06-2013 19:58 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Meestal moet je de iRacing service down en weer up gooien.Ericjooo schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:28:
Even een domme vraag: ik heb mijn iRacing mappen leeggegooid op de laptop maar nu wil het op geen enkele manier meer installeren, doe ik iets fout??
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Nou, dat was best een leuke race met de C6R op Road America. Startte als 6e in de top split (conclusie: veel noobs online
), maar zakte in lap 1 al terug naar P9. Nog niet genoeg ritme met deze auto op deze baan, maar dat kwam langzaam goed. Ik begon wat mensen in te halen en zat rond lap 14 al 2 ronden lang achter ene Henrik Muller. Ik was duidelijk sneller maar er langs is een 2e. Op een gegeven moment zat ik er ruim naast bij het aanremmen voor T1. Ik hield het zo ruim mogelijk aan maar hij gaf me zo weinig mogelijk ruimte, ik raakte het gras licht, tikte hem aan en spinde. Ik kon mijn weg vervolgen maar hij werd vervolgens door een hele domme McLaren compleet aan gort gereden. Langzaam liep P2 bij me weg en zo finishte ik als P3. +51 iR, -0.05SR (ik kreeg uiteraard weer de 4x
).
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Lotus 79 Madness
Mooie video, en nice driving skills! Vraag me alleen af hoe lang die pook mee gaat, je gebruikt hem wel echt. lol. Hoop wel dat de pook made in germany is ipv china. maar mooi spul dat Fanatec.
Is er vanavond nog wat te doen voor GoTérs?
ps zou graag eens een lesuurtje van je willen hebben mister Lee!
Is er vanavond nog wat te doen voor GoTérs?
ps zou graag eens een lesuurtje van je willen hebben mister Lee!
mmm juist proto/gt fixed gedaan en iemand over de rooie gekregen, was gevecht voor P1.
en gast scheet mijn huid vol: moet ik hier meer plaats houden ???
[YouTube: http://youtu.be/S08XXE_kB1g]
en gast scheet mijn huid vol: moet ik hier meer plaats houden ???
[YouTube: http://youtu.be/S08XXE_kB1g]
[ Voor 3% gewijzigd door dabelg op 21-06-2013 21:59 ]
Duidelijk je eigen schuld. Je rijdt in de fixed, dan weet je toch dat die mensen 3 keer de baan breedte nodig hebben om een flauwe bocht te nemen? Hahaha... Nee, ik hoop in ieder geval dat je auto nog heel was (weet maar nooit met die ford), want dat was wel echt belachelijk van hem
Leer in een rechte lijn rijden ofzo.

Haha nee had geen echte schade !!! Had meer zoiets van dat hij mij probeerde te raken en lukte niet echt 
Weet het fixed is niet echt de series maar zit er nu in P3 div2 denk ik dus even doorbijten
Weet het fixed is niet echt de series maar zit er nu in P3 div2 denk ik dus even doorbijten
ProtoGT blijft lastig in traffic.
Ook als je in een FordGT rijd.
Ik werd een beetje verrast dat die gast (die ik ging lappen
) ging stoppen in de bocht waarop ik m'n wielen blokkeerde en zo tegen hem aan schoof.
Ook als je in een FordGT rijd.
Ik werd een beetje verrast dat die gast (die ik ging lappen

De V8 race gisteren was weer leuk!
toch een 4e plek in de wacht kunnen slepen.. nooit zo blij geweest met een 4e plek
Nu maar even met de KIA gaan rondhossen.
toch een 4e plek in de wacht kunnen slepen.. nooit zo blij geweest met een 4e plek
Verwijderd
allemaal taartjes deze weekFragbeestje schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 12:27:
De V8 race gisteren was weer leuk!
Hallo racers,
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van iracing. Speel al geruime tijd f1 2012 en het niet fair racen daar begon me mateloos te irriteren. Ben benieuwd naar dit spel.
Heb helaas nog geen stuurtje maar zit erover na te denken om een driving force gt aan te schaffen. Dit vanwege de prijs en het schijnt niet een al te slecht stuurtje te zijn om te beginnen. Net wat test rondjes gereden en mijn eerste indruk is al goed
.
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van iracing. Speel al geruime tijd f1 2012 en het niet fair racen daar begon me mateloos te irriteren. Ben benieuwd naar dit spel.
Heb helaas nog geen stuurtje maar zit erover na te denken om een driving force gt aan te schaffen. Dit vanwege de prijs en het schijnt niet een al te slecht stuurtje te zijn om te beginnen. Net wat test rondjes gereden en mijn eerste indruk is al goed
Welkom!
Maar zonder stuur is een afrader hoor
Op marktplaats zijn best goede deals te vinden.
En Koen: gefeliciteerd!
Verwijderd
Welkom #2 en inderdaad, zonder stuur zou ik er niet aan beginnen. Ik heb n hele tijd geleden iemand eens zien rijden waarvan ik vermoedde dat t zonder stuur was en dat was echt niet om aan te zien, zelfs in open practise kon je er niet samen mee rijden zo onregelmatig was t. Je zult zelf ook merken dat met n stuur t gewoon veel soepeler gaat, en pedalen natuurlijk ook.JoepW schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:34:
Welkom!
Koen, nen dikke proficiat voor uw verjaardag
Verwijderd
tjong jonge die Koen brengt alleen maar ongeluk als die meedoet in men races
120 punten die ik behaalt had deze morgen allemaal trug weg.... Nogal geluk dat het jouw verjaardag is want anders!
Koen gefeliciflapstaart!!!!!! Maak er wat moois van.
Koen, Van Harte proficiat!

Klein vraagje. Had net een fantastische race in fixed mx5 cup, 2 rondes te gaan en had een gat van zeker 4 a 5 seconden op nummer 2. Kwam net iets te ver in de grindbak en mijn auto blijft rechts insturen.. Wat is dat? Baalde als een stekker
Ik kreeg gisteren een aanbieding van iRacing via de mail:
1 jaar voor 49 dollar ipv 99 dollar.
Meteen maar voor gegaan, eerste MX-5 cup race was alweer leuk
Zijn er nog andere leuke races voor rookies behalve de MX-5 cup ?
1 jaar voor 49 dollar ipv 99 dollar.
Meteen maar voor gegaan, eerste MX-5 cup race was alweer leuk
Zijn er nog andere leuke races voor rookies behalve de MX-5 cup ?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Allen bedankt voor de wensjes!
De KIA racejes gingen voor mij iets beter Hekkeh
Maar ... Of anders wat? Wilde eens voelen wat ik allemaal al geleerd heb op de wing fight training?
Eerst nog wa verder prullen en dan kom ik wel richting baard (ons stamcafé). Zie maar dat ge mijne cadeau klaar hebt staan... Of anders...
De KIA racejes gingen voor mij iets beter Hekkeh
Maar ... Of anders wat? Wilde eens voelen wat ik allemaal al geleerd heb op de wing fight training?
Eerst nog wa verder prullen en dan kom ik wel richting baard (ons stamcafé). Zie maar dat ge mijne cadeau klaar hebt staan... Of anders...
Verwijderd
Schade waarschijnlijk? Geloof dat MX5 cup deze week Laguna Seca doet en zover ik weet zijn er daar n paar plaatsen met "kuilen" in de grindbakken die je auto flink kunnen beschadigen. Weet t niet zeker en kan gefixed zijn ook dus misschien dat iemand anders n idee heeft. Anders, erg jammer zo n win door je vingers te zien slippen...creapYYY schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 17:23:
Klein vraagje. Had net een fantastische race in fixed mx5 cup, 2 rondes te gaan en had een gat van zeker 4 a 5 seconden op nummer 2. Kwam net iets te ver in de grindbak en mijn auto blijft rechts insturen.. Wat is dat? Baalde als een stekker
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2013 18:01 ]
Donderdag hebben we met een paar man met de MX-5 op Laguna lopen boenderen en ik heb geregeld (omdat ik als een dolle reed) in het zand gereden, over de rode hoge curbs gereden etc. en geen enkele keer schade gehad.Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 17:42:
[...]
Schade waarschijnlijk? Geloof dat MX5 cup deze week Laguna Seca doet en zover ik weet zijn er daar n paar plaatsen met "kuilen" in de grindbakken die je auto flink kunnen beschadigen. Weet t niet zeker en kan gefixed zijn ook dus misschien dat iemand anders n idee heeft. Anders, erg jammer zo n win door je vingers te zien slippen...
Lig ik op een mooie P5 in de McLaren op Road Atlanta, schrijf ik hem af in de muur 2 bochten voor s/f (die lastige linkerknik). Zucht.
EDIT: dankzij een 2.30 minuut repair, wat uitvallers en stug doorrijden toch nog P7 gehaald.
EDIT: dankzij een 2.30 minuut repair, wat uitvallers en stug doorrijden toch nog P7 gehaald.
[ Voor 26% gewijzigd door Arfman op 23-06-2013 12:59 ]
Goed herstel Arfman 
Voor wie nog een leuke sim-rig zoekt en flink wat geld over heeft:

http://metro.co.uk/2011/0...ade-out-of-a-mini-641113/
Voor wie nog een leuke sim-rig zoekt en flink wat geld over heeft:

http://metro.co.uk/2011/0...ade-out-of-a-mini-641113/
Hoe kan ik een gedeelte van de replay uploaden?
Gister 3 races gedaan met de mx-5 op laguna seca. 2e op de grid, bij de 1e bocht ging ik de binnenkant in, omdat er iemand aan de buitenkant zat en net voorbij de apex ramde degene me vol in de zijkant.
Ik spinde en had weinig schade en begon de race vannachter, degene die me ramde had teveel schade en disconnecte. Uiteindelijk nog 3e geeindigd in de laatste ronde
door uitvallers en druk van mij, gingen ze fouten maken.
Replay had ik opgeslagen
Gister 3 races gedaan met de mx-5 op laguna seca. 2e op de grid, bij de 1e bocht ging ik de binnenkant in, omdat er iemand aan de buitenkant zat en net voorbij de apex ramde degene me vol in de zijkant.
Ik spinde en had weinig schade en begon de race vannachter, degene die me ramde had teveel schade en disconnecte. Uiteindelijk nog 3e geeindigd in de laatste ronde
Replay had ik opgeslagen
|2600k|Asus 290|
In de replay ga je naar het moment van waar je wil beginnen opnemen en druk je op het schaartje.
Dan spoel je verder naar het einde van het stuk dat je wil hebben en druk je op save.
Die mini rig is wel grappig
Dan spoel je verder naar het einde van het stuk dat je wil hebben en druk je op save.
Die mini rig is wel grappig
Ok, schaartje had ik niet gebruikt, alleen op save gedrukt. Blijkbaar heb ik nu de hele replay gesaved? Hij werd ook ergens opgeslagen als .rpl, kan ik het bestand zo openen met bv vlc?
Heb hem nl nog niet bekeken sinds gister.
Heb hem nl nog niet bekeken sinds gister.
|2600k|Asus 290|
Nee je kan die bestanden alleen in iRacing openen. Een replay is geen filmpje maar een complete collectie van alle data van alle auto's, je kan dus ook gewoon andere auto's bekijken en andere camera standpunten innemen enzo. Je opent een replay via het menu Events - Replays. Daarna kun je met Fraps oid een filmpje maken.
Thanks, zal het vanavond proberen.
|2600k|Asus 290|
Aha.. Ik zal daar beter opletten. Er komt iig een stuurtje aan, dat ik niet eerder aan iracing heb gedacht. GeweldigJoepW schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 18:16:
[...]
Donderdag hebben we met een paar man met de MX-5 op Laguna lopen boenderen en ik heb geregeld (omdat ik als een dolle reed) in het zand gereden, over de rode hoge curbs gereden etc. en geen enkele keer schade gehad.
Pfff zondagmiddag is er echt niks te doen op iRacing. Vanochtend alleen de GT Challenge official .. net de dag dat ik een beetje kan racen
Volgens mij is er ergens een klein raceje aan de gang, misschien dat het daarmee te maken heeftArfman schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:26:
Pfff zondagmiddag is er echt niks te doen op iRacing. Vanochtend alleen de GT Challenge official .. net de dag dat ik een beetje kan racen
Ja die volg ik ook, maar dit is niet de eerste zondag dat het me opvalt ...
Het is ook niet heel gek voor een zondag ochtend.
Veel mensen slapen dan uit en doen ook wat andere dingen. Le Mans helpt dan ook niet
[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 23-06-2013 16:15 ]
Niet vervelend bedoeld, maar de hele dag gaat er bijzonder weinig official. En juist nu, 16:45, rond etenstijd dus, komen de racers tevoorschijn

Later eten?Arfman schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:43:
16:45, rond etenstijd dus,......
Iedereen kruipt seffes in bed lol heb 2 uur geslapen door de 24 uren was leuke race.
Mijn rammelende maag dacht daar anders over
Broodjes hamburger nomnomnom
Helaas zijn zojuist mij pedalen kapot gegaan 
De veer van het gaspedaal is afgebroken, hij was al wat slap de laatste tijd.
Het stuur met pedalen heb ik al sinds Need for Speed Hot Pursuit (1998)
Alleen een beetje balen dat bij fanatec CSW en CSP v2 pas 31 juli weer op voorraad zijn
De veer van het gaspedaal is afgebroken, hij was al wat slap de laatste tijd.
Het stuur met pedalen heb ik al sinds Need for Speed Hot Pursuit (1998)
Alleen een beetje balen dat bij fanatec CSW en CSP v2 pas 31 juli weer op voorraad zijn

Dan neem je toch de CSR Elite pedalen.
CSR Elite is zeker een goeie keuze, heb ze ook al een hele tijd (zoals velen hier) en heb er nog nooit wat aan gehad. CSPs gaan nog wel eens sensors en load cells kapot, om de een of andere reden hoor je dat veel meer bij CSPs ipv CSR Elites, ook al zijn ze niet eens zo heel verschillend. En ze zijn ook nog een stuk goedkoper
Effe naar de bouwmarkt of je lokale hardware store en je hebt voor weinig een paar nieuwe veren.
Neem je gelijk wat zwaardere, meer tegendruk en en langer leven...
Neem je gelijk wat zwaardere, meer tegendruk en en langer leven...
De pedalen zijn vast aan het stuur gekoppeld, dus ik ga ook voor een ander stuur. Was al een tijdje van plan om voor een CSW en pedalen te gaan, maar wilde eerst weten of ik iRacing echt leuk vind. Ik ga eens wat reviews lezen.
En hopelijk vind ik in de buurt wat veren zoals Jubby al zegt.
En hopelijk vind ik in de buurt wat veren zoals Jubby al zegt.
Zo nog maar even een PolarGT race doen op Brands Hatch (www.glaciertv.com)
Het is wel een beetje jammer dat de deelname toch wel erg terug loopt nu, slechts 25 man.
Het is wel een beetje jammer dat de deelname toch wel erg terug loopt nu, slechts 25 man.
CSW + CSR Elite kan ook prima hoor, dat heb ik ook.
Ga ik Paul maar eens volgen nu ik niet kan racen.
Oké ik ga eens naar de verschillen tussen CSR E en CSP kijken, maar de CWS is ook pas 31-7 op voorraad.
Edit: Paul spint helaas net zie ik.
Oké ik ga eens naar de verschillen tussen CSR E en CSP kijken, maar de CWS is ook pas 31-7 op voorraad.
Edit: Paul spint helaas net zie ik.
[ Voor 11% gewijzigd door Gait op 23-06-2013 19:41 ]
Zo, even een paar gokjes genomen net:
-instappen in de Riley op Road Atlanta, vrijwel zonder oefening
-setup van Roope gebruiken voor de race, die zo ontzettend scherp is afgesteld dat er geen liter brandstof meer bijkan zonder Failed Tech te krijgen
Resultaat: P4 (gestart als P9), +32 iR en +0.22SR
Lekkere race ook, kon goed meekomen en reed qua tijden op P3. Helaas door verkeer en 1 spin (als gevolg van verkeer, een McLaren ging +/- 50km/h minder hard door de esses toen ik op 0.1 achter een andere Riley zat) 11 seconden achter P3 geëindigd, maar ik klaag niet. Lekkere auto die Riley, goed te besturen, zelfs met een Roope setup
-instappen in de Riley op Road Atlanta, vrijwel zonder oefening
-setup van Roope gebruiken voor de race, die zo ontzettend scherp is afgesteld dat er geen liter brandstof meer bijkan zonder Failed Tech te krijgen
Resultaat: P4 (gestart als P9), +32 iR en +0.22SR
Lekkere race ook, kon goed meekomen en reed qua tijden op P3. Helaas door verkeer en 1 spin (als gevolg van verkeer, een McLaren ging +/- 50km/h minder hard door de esses toen ik op 0.1 achter een andere Riley zat) 11 seconden achter P3 geëindigd, maar ik klaag niet. Lekkere auto die Riley, goed te besturen, zelfs met een Roope setup
Laat maar
[ Voor 95% gewijzigd door NickThissen op 23-06-2013 20:52 ]
Heb het gevonden en bekeken, alleen wil ik eigenlijk de 2 balken weg hebben, bovenste balk en onderste balk waar je laps rondes en tijd , naam, replay buttons etc ziet.NickThissen schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:01:
Nee je kan die bestanden alleen in iRacing openen. Een replay is geen filmpje maar een complete collectie van alle data van alle auto's, je kan dus ook gewoon andere auto's bekijken en andere camera standpunten innemen enzo. Je opent een replay via het menu Events - Replays. Daarna kun je met Fraps oid een filmpje maken.
Is er een optie om die weg te halen?
|2600k|Asus 290|
Jazeker, spatiebalk indrukken
Thanks, bezig met uploaden 
edit
[YouTube: http://youtu.be/3q61W_tRULw]
En niet eens sorry zeggen ook niet.
Uiteindelijk toch nog 3e geworden in de laatste ronde
edit
[YouTube: http://youtu.be/3q61W_tRULw]
En niet eens sorry zeggen ook niet.
Uiteindelijk toch nog 3e geworden in de laatste ronde
[ Voor 85% gewijzigd door Bullus op 23-06-2013 21:53 ]
|2600k|Asus 290|
+1, zelfde combi hier.NickThissen schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:31:
CSW + CSR Elite kan ook prima hoor, dat heb ik ook.
Vandaag terug van een weekend handboogschieten in het bos. Ontzettend leuk maar ook zeer vermoeiend. Hopelijk komende week weer wat tijd om te racen, maar er zijn zoveel dingen te regelen en dergelijke omtrent het aangekochte huis.....
Ah ja, dat ken ik Hoogie 
Ik heb nu +/- 6 jaar geleden een nieuwbouwhuis gekocht, zat toen net op het hoogtepunt van mijn Live for Speed/CityDriving periode. Runde toen 3 servers met zelfgeprogrammeerde addins voor LfS om het hele Cops 'n Robbers/CityDriving mogelijk te maken, inclusief database waarin de credits van iedereen werden opgeslagen en op welke auto's ze recht hadden. Daarnaast kwam toen net HL2 Episode 2 uit .. drukke tijd
Ik heb nu +/- 6 jaar geleden een nieuwbouwhuis gekocht, zat toen net op het hoogtepunt van mijn Live for Speed/CityDriving periode. Runde toen 3 servers met zelfgeprogrammeerde addins voor LfS om het hele Cops 'n Robbers/CityDriving mogelijk te maken, inclusief database waarin de credits van iedereen werden opgeslagen en op welke auto's ze recht hadden. Daarnaast kwam toen net HL2 Episode 2 uit .. drukke tijd
point of view eye level F1 @ Zandvoort
en MX-5 @ Road Atlanta
en MX-5 @ Road Atlanta
[ Voor 29% gewijzigd door BruceLee op 23-06-2013 23:56 ]
Regelen van dingen voor een aangekocht huis, zou mijn tekst kunnen zijnHoogie2004 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:39:
[...]
+1, zelfde combi hier.
Vandaag terug van een weekend handboogschieten in het bos. Ontzettend leuk maar ook zeer vermoeiend. Hopelijk komende week weer wat tijd om te racen, maar er zijn zoveel dingen te regelen en dergelijke omtrent het aangekochte huis.....
Slechte week voor mij op Iracing. Vorige week een hele week trainen om Road America te leren, en in 3 races niet verder gekomen dan de 3e ronde en -0.6 rating.

Eerste race mijn schuld, tweede race mega crash in de eerste ronde waardoor alle Mc Larens uitgeschakeld werden en gisteren avond eerst een Ford GT die niet wist dat wij samen niet aan het racen waren en een ronde later een divebomb van een MClaren die ik na bocht twee op het rechte stuk inhaalde om hem op een ronde te zetten.
Al met al heb ik betere weken gehad. Vanavond nog een keer RA en dan is het wel ff afgelopen denk ik.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Zo, ik heb me bij deze geregistreerd bij alles waar ik me voor kon aanmelden bij gotiracing. Heb nog geen stuurtje zoals ik al eerder aangegeven had maar dat komt zeker wel
!
Even een korte introductie: Ik ben 25 jaar en werk bij een financiele dienstverlener, daarnaast geef ik nog 2 avonden in de week les bij een sportschool en als alles naar wens gaat mag ik in september afstuderen (hbo). Ik zie dat jullie ook TS hebben en die zal ik met regelmaat joinen wanneer ik tijd heb om te racen op de dinsdagavond. De komende periode zal ik vooral de auto's en circuits verkennen.
Tot snel, groetjes Robbert
!
Even een korte introductie: Ik ben 25 jaar en werk bij een financiele dienstverlener, daarnaast geef ik nog 2 avonden in de week les bij een sportschool en als alles naar wens gaat mag ik in september afstuderen (hbo). Ik zie dat jullie ook TS hebben en die zal ik met regelmaat joinen wanneer ik tijd heb om te racen op de dinsdagavond. De komende periode zal ik vooral de auto's en circuits verkennen.
Tot snel, groetjes Robbert
[ Voor 6% gewijzigd door creapYYY op 24-06-2013 09:52 ]
Robbert, Robbert en Robert, dat word nog ingewikkeld 
Maar welkom hoor
Maar welkom hoor

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dan luisterd er altijd wel een!
Welkom hier!
Welkom hier!
Ze kunnen een boysband beginnen, R3
Welkom Robbert!
Moet nog even bekijken of ik deze avond tijd heb voor de race... heb nog redelijk veel papierwerk
Welkom Robbert!
Moet nog even bekijken of ik deze avond tijd heb voor de race... heb nog redelijk veel papierwerk
Welkom!creapYYY schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:42:
Zo, ik heb me bij deze geregistreerd bij alles waar ik me voor kon aanmelden bij gotiracing. Heb nog geen stuurtje zoals ik al eerder aangegeven had maar dat komt zeker wel!
Tot snel, groetjes Robbert!
Oei dat gaat verwarring opleveren op de TS. Ach ja kunnen ze mij nog altijd de rooeeshhh noemen. haha
Maar welkom hier.
Ik ben er vanavond iig weer bij. Even weekendje geen iracing gedaan omdat ik naar een raceje in Frankrijk was. Maar ben weer terug dus kan er weer tegen aan.
Maar welkom hier.
Ik ben er vanavond iig weer bij. Even weekendje geen iracing gedaan omdat ik naar een raceje in Frankrijk was. Maar ben weer terug dus kan er weer tegen aan.
Verwijderd
Welkom RobbertFragbeestje schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:40:
Ze kunnen een boysband beginnen, R3![]()
Welkom Robbert!
Ze kunne dan toch nie tippe aan mijn lievelingsgroep K3 hoor of mss als ze eens in een roze jurkies outfit paradere dat ik van gedachte verander
Joep maakt dan vast wel wat leuke groene Iracing pakjes.
Ik had ook gehoord dat Joep alvast achter de naaimachine zat voor het karting uitje zodat we allemaal een mooi pakje krijgen om in te racen
Maar even serieus daarover, misschien is het leuk om zoiets te verzinnen waaraan we elkaar kunnen herkennen in de karts, daar had ik vorige keer wel moeite mee namelijk, met zo'n helm herken je iemand die je 5 minuten geleden hebt ontmoet niet zo makkelijk. Allemaal een sticker voor achter op de helm ofzo? Dan zie je in ieder geval wie er voor je rijdt en kun je nog bedenken of je hem van de baan kan rijden of niet
Maar even serieus daarover, misschien is het leuk om zoiets te verzinnen waaraan we elkaar kunnen herkennen in de karts, daar had ik vorige keer wel moeite mee namelijk, met zo'n helm herken je iemand die je 5 minuten geleden hebt ontmoet niet zo makkelijk. Allemaal een sticker voor achter op de helm ofzo? Dan zie je in ieder geval wie er voor je rijdt en kun je nog bedenken of je hem van de baan kan rijden of niet
Haha, ben benieuwd!
Kan waarschijnlijk de Logitech Driving Force GT van medetweaker Nickrsd overnemen. Gisteren op oval racing met een controller gaat opzich wel prima, alleen wanneer je een flinke correctie moet maken is het foute boel
.
Kan waarschijnlijk de Logitech Driving Force GT van medetweaker Nickrsd overnemen. Gisteren op oval racing met een controller gaat opzich wel prima, alleen wanneer je een flinke correctie moet maken is het foute boel
Verwijderd
hey, Welkom ... oval is dit idd nog te doen en ik heb eens in een sessie gezeten waar iemand mindervalide was en geen pedalen kon bedienen ... als je wil draften met die persoon valt dit toch dik tegencreapYYY schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:47:
Haha, ben benieuwd!
Kan waarschijnlijk de Logitech Driving Force GT van medetweaker Nickrsd overnemen. Gisteren op oval racing met een controller gaat opzich wel prima, alleen wanneer je een setvige correctie moet maken is het foute boel.
Driving Force GT is een prima stuur, zelf lang mee geredencreapYYY schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:47:
Haha, ben benieuwd!
Kan waarschijnlijk de Logitech Driving Force GT van medetweaker Nickrsd overnemen. Gisteren op oval racing met een controller gaat opzich wel prima, alleen wanneer je een flinke correctie moet maken is het foute boel.
Dat idee heb ik wel vaker bij veel iRacersVerwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:51:
[...]
hey, Welkom ... oval is dit idd nog te doen en ik heb eens in een sessie gezeten waar iemand mindervalide was en geen pedalen kon bedienen ... als je wil draften met die persoon valt dit toch dik tegen
of is dat te bot?
Ach ik doe mijn kartpak aan, die is blauw met wit, dus ik zal vast te herkennen zijn, ook zal ik een gopro op mij helm hebben. Mij kan je altijd van de baan rijden.... Dus ga je gangNickThissen schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:37:
Ik had ook gehoord dat Joep alvast achter de naaimachine zat voor het karting uitje zodat we allemaal een mooi pakje krijgen om in te racen![]()
/Edit: En welkom Robbert2
Papiertje met een naam met ductape vastmaken op de helm moet wel kunnen toch?NickThissen schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:37:
Ik had ook gehoord dat Joep alvast achter de naaimachine zat voor het karting uitje zodat we allemaal een mooi pakje krijgen om in te racen![]()
Xbox
Ik zou met schilderstape de iRating achterop de helm plakken
Enige wat ik dan kan onderscheiden is jou, de rest van de irating herken ik toch nietRed Baron schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:37:
Ik zou met schilderstape de iRating achterop de helm plakken
Verwijderd
neem van mij maar aan dat irating op een kartbaan weinig zal maken
je kan altijd wel eens de stats bij houden wie nu waar uitkomt met zijn irating kwestie wij sim en IRL kunnen mappen met elkaar
Als ik je mag geloven ben jij toch veel sneller dan ik in een kart dus zal ik je er lastig vanaf kunnen rijden. Aan de andere kant heb ik wel hogere iRating dus moet ik een snellere kart krijgen anders is het niet zoals in iRacingSpeedy55 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:27:
[...]
Ach ik doe mijn kartpak aan, die is blauw met wit, dus ik zal vast te herkennen zijn, ook zal ik een gopro op mij helm hebben. Mij kan je altijd van de baan rijden.... Dus ga je gang.
En een klein papiertje op de helm zal niet te lezen zijn denk ik dus dat lijkt me niet echt nuttig... Maar goed, we zien het wel.
Overigens heb ik ook een GoPro, maar geen eigen helm, ik weet eigenlijk niet hoe je die dingen op een helm bevestigt, dat gaat toch met van die super plakkerige stickers ofzoiets, krijg je dat er nog wel vanaf?
Denk dat ik dat eigenlijk niet wil zien...Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:13:
[...]
Welkom Robbert![]()
Ze kunne dan toch nie tippe aan mijn lievelingsgroep K3 hoor of mss als ze eens in een roze jurkies outfit paradere dat ik van gedachte verander
Maar euh... wordt het niet eens tijd dat je je "pink cadillac" eens toont aan de GoTters?
Hoe moet ik nu weten of jij zoveel langzamer als ik ben in de kartNickThissen schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:51:
[...]
Als ik je mag geloven ben jij toch veel sneller dan ik in een kart dus zal ik je er lastig vanaf kunnen rijden. Aan de andere kant heb ik wel hogere iRating dus moet ik een snellere kart krijgen anders is het niet zoals in iRacing![]()
En een klein papiertje op de helm zal niet te lezen zijn denk ik dus dat lijkt me niet echt nuttig... Maar goed, we zien het wel.
Overigens heb ik ook een GoPro, maar geen eigen helm, ik weet eigenlijk niet hoe je die dingen op een helm bevestigt, dat gaat toch met van die super plakkerige stickers ofzoiets, krijg je dat er nog wel vanaf?
Klein papiertje is niet te lezen, heb je geen tijd voor.
Je Go-Pro kan je met een zuignap vastzetten, alleen zou ik dat alleen aanraden op een auto en niet een kart. Zon sticker kan wel, maar ja denk niet dat je die snel los krijgt. Je hebt ook beugeltje voor eventueel op rolkooi, maar niet elke kart heeft een buis die je daar voor kan gebruiken.
Ik neem met het kart uitje ook m'n GoPro mee, maar vind het idee van de namen stickers sowieso wel leuk eigenlijk!
Ben er vanavond ook weer gezellig bij.
Ben er vanavond ook weer gezellig bij.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
wil miss nog 2 banen kopen en een leuke goed bevolkte auto erbij... welke bevelen jullie mij aan?
ik heb de mclaren , ford, skip, en c6r..
ik zie dat de lotus bar slecht gereden wordt.. weinig officals daar baal ik van dan.
miss die star mazda? maar dan is een C classe.. maak binnenkort een stap naar B
ik heb de mclaren , ford, skip, en c6r..
ik zie dat de lotus bar slecht gereden wordt.. weinig officals daar baal ik van dan.
miss die star mazda? maar dan is een C classe.. maak binnenkort een stap naar B
[ Voor 37% gewijzigd door Nickrsd op 24-06-2013 17:21 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dit topic is gesloten.