iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.747 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Lotus is nog vrij goed hoor, vooral vrijdag avond en weekend maar ook eerder in de week al. Star Mazda stuk meer races maar persoonlijk vind ik lotus veel leuker. Stuk moeilijker wel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:05:
[...]

Hoe moet ik nu weten of jij zoveel langzamer als ik ben in de kart :P. Ik weet niet of jij goed kan karten, ja ik weet dat ik kan karten, maar daar houd het wel mee op. Ja en door je iRating krijg je inderdaad een betere kart :P.

Klein papiertje is niet te lezen, heb je geen tijd voor.
Een weegschaal zegt meer over de kartsnelheid dan iRating, een enkeling met kart ervaring daargelaten.

Ik zal hetzelfde starten als de meeste GoT races, alleen dan achteraan in heat 1 en vooraan in heat 2 :*) Rookie stripes voor op de kart, want m'n mpr voor D heb ik zeker niet behaald!

Laatste keer dat ik op een kart zat hadden ze geen rolkooien of gordels.
Eigen helm heb ik wel en zet ik die waarschijnlijk thuis vast op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Helaas deze week geen GOT races voor mij :N

Vandaag is het vrouwtje jarig *O*
Morgen speelt mijn dochter in een musical :Y

Volgende week nieuwe poging, de laatste voor de vakantie oOo

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:36

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
2x have fun. En gefeliciteerd!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Sneller dan verwacht maar ben sinds vanavond in het bezig van een stuurtje <3 , thnx nick !

[ Voor 5% gewijzigd door creapYYY op 24-06-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Korte samenvatting van de race met de Ford GT @ Z'voort.
Eerste paar ronden top met Deni vlak voor me. Spin. Laatste paar ronden top met Jos vlak voor me. Daartussen was hotlappen. Wel leuke combo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Was inderdaad leuk. Tot mijn verrassing kon ik het nog een beetje bijhouden. Al snel haalde FranK me in in de Tarzan, maar die spinde even later. Daarna geprobeerd Ruud bij te halen, maar ondanks dat hij meneer Pol-in-de-Grond enkele malen tot wanhoop bracht lukte het me niet. Tot de laatste paar ronden. Na een foutje van Ruud kon ik hem passeren, maar even later pakte hij me weer terug. De boef.

Geen incs en niet gelapt. Niet slecht...

:)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:58

Hoogie2004

Whohooooo

Ik geef Zandvoort op, wat een drama is het daar altijd...
Tevens ligt die Ford GT mij echt totaal niet...

En dan help ik Eric zijn race ook nog om zeep omdat ik voor zijn neus spin :( Nogmaals sorry.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-10 14:26
Nick, ik heb ook een GoPro en heb zo'n sticker op me helm geplakt (de ietwat ronde sticker) en het is niet de bedoeling die er ooit nog af te halen, maar heb wel een super stevige mount. Zo'n zuignap kan inderdaad ook, maar ik vertrouw die niet zo. Ik heb ook een chest mount, dat is ook netjes maar misschien zit ie dan te laag... En anders rolletje ductape mee nemen en de zuignap nog extra tapen (ofzo).

Ik was nog maar net op tijd voor de race, m'n kwalificatie rondjes waren mijn practice rondjes dus was wel fijn dat ik toch achteraan startte. Kon ook geen potten breken, er gingen wat lui af voor me neus en ik zelf ook weer een paar keer. Kwam eindelijk in vorm toen in achter Robbert zat maar toen spinde ik weer door Robbert haha. Op naar volgende week dan maar :P

[ Voor 31% gewijzigd door Streskip op 24-06-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Was niet mijn race, achteraan gekwalificeerd en rustig rondgereden, wat mensen ontweken en op jacht naar een puntje en 0 inc's. Ik zag Frank drie keer spinnen en de laatste keer kon ik hem helaas niet meer ontwijken. No problem maar toen was ik er wel klaar mee, bloedeloos achteraan rijden was nou niet echt mijn idee van drie kwartier Zandvoort.

Zonder pitstop en bijbehorende tactiek is wat mij betreft drie kwartier ook wel saai hoor ;)

Daarna nog even een race op Iowa in de Indycar gereden.....kwam ik na 15 ronden al in een massacrash terecht.....dussss, niet mijn avond....LOL

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragbeestje schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:53:
[...]

Denk dat ik dat eigenlijk niet wil zien... :+

Maar euh... wordt het niet eens tijd dat je je "pink cadillac" eens toont aan de GoTters?
Uhm ja :p hij stond al op iracing forum

effe linkie posten

http://members.iracing.co...wnloadAttach/2188686.page

http://members.iracing.co...wnloadAttach/2188687.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Geinig:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Hahaha ziet er uit :9 Ik werd laatst poepie gereden door een Hello Kitty auto :F Zal wel screenshotje maken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 22:52

BM

Moderator Spielerij
Nog ff kijken of ik er vanavond wel bij ben. Motivatie om te racen is een beetje r*k de afgelopen dagen eigenlijk :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 14:36

DutchDevil79

I race, therfore I am

Race van gister was leuk. Had een goede pace met racefuel in de practise dus verwachte wel een leuke tijd te kunnen zetten in de kwalificatie. Dat ging echter niet zo makkelijk, maakte elke ronde wel een foutje waardoor ik maar niet in de 1.37 kwam. Met een redelijk rondje nog wel een 1.38.0 neer gezet waardoor ik als 4de mocht starten.
Start van de race verliep netjes en kon als 4de aansluiten bij Nick en Wim. Merkte na een paar rondjes wel dat je niet echt een tow kreeg op het rechte stuk waardoor inhalen vrij lastig werd.Ook vlak achter iemand rijden bleek een uitdaging aangezien ik zeker in de Audi-S een stuk later remde dan Wim en Nick. Uit eidnelijk kwam Nick Wim voorbij doordat Wim te hard turn 1 in ging. Kon zelf echter net niet mee gaan en zat daarna dus achter Wim. Echter Wim zen pace werd een stuk minder na die glij partij waardoor Nick vrij snel weg kon lopen. Echter zag ik nergens een mogelijkheid Wim voorbij te komen. Na paar kleine foutjes maakte Wim dan toch een grote fout in de Audi S en kon ik er voorbij. Nick was toen al echter te ver weg om nog bij te halen en zo als 3de race afgesloten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
BM schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:14:
Nog ff kijken of ik er vanavond wel bij ben. Motivatie om te racen is een beetje r*k de afgelopen dagen eigenlijk :/
Heb je een beter alternatief? :7

Ik wel, ga vanavond lekker uit eten. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Streskip schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:30:
[...]

Heb je een beter alternatief? :7
Nah, dat niet, gewoon geen zin :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:35

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Hahaha, dat ziet er mooi uit. Kan je ook je livery voor alle auto's kopieren? Ik kan nergens het knopje vinden.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:04

Arfman

Drome!

Arfman schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:59:
Zo, even een paar gokjes genomen net:

-instappen in de Riley op Road Atlanta, vrijwel zonder oefening
-setup van Roope gebruiken voor de race, die zo ontzettend scherp is afgesteld dat er geen liter brandstof meer bijkan zonder Failed Tech te krijgen :P

Resultaat: P4 (gestart als P9), +32 iR en +0.22SR :o
Bljikbaar werd die race live gestreamed door ARL-TV en is het een of andere bekende wekelijkse race ofzo :X

Erg grappig, paar van mijn inhaalacties staan erop en ze zijn vol lof over mij :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
creapYYY schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:39:
[...]

Hahaha, dat ziet er mooi uit. Kan je ook je livery voor alle auto's kopieren? Ik kan nergens het knopje vinden.. :X
Hoe bedoel je kopiëren?

Je kan via het programma TradingPaints er voor zorgen dat je de custom skins van andere rijders kan zien.
(deze download de skins van alle wagens die in de sessie zitten)
Het is echter niet de bedoeling dat je gewoon een andere livery gaat kopiëren en zelf gebruiken.
Hier heb je toestemming voor nodig van de maker van de skin.
Ik weet dat het soms wel met de voeten getreden wordt, maar dit kan leiden tot een ban vanaf trading paints Ik vind het ook niet zo leuk dat al je uurtjes werken simpelweg gekopieerd worden.
En ik heb zo ook al een italiaan voorbij zien komen met mijn naam op de zijkant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Fragbeestje schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:52:
[...]

Hoe bedoel je kopiëren?

Je kan via het programma TradingPaints er voor zorgen dat je de custom skins van andere rijders kan zien.
Het is echter niet de bedoeling dat je gewoon een andere livery gaat kopiëren en zelf gebruiken.
Ik weet dat het soms wel met de voeten getreden wordt, maar dit kan leiden tot een ban vanaf trading paints Ik vind het ook niet zo leuk dat al je uurtjes werken simpelweg gekopieerd worden.
En ik heb zo ook al een italiaan voorbij zien komen met mijn naam op de zijkant 8)7
Nou, ik zat zelf een beetje te spelen met het inkleuren van de auto's via iracing. Is het mogelijk om die instellingen over te zetten naar je andere auto's? Zal vanavond eens aan de gang gaan met Tradingpaints :) .

Je kan zoveel met iRacing en heb nog zoveel uit te zoeken. Haha :+

Stom Joep, ben je vergeten als referral op te geven.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

haha lachen kan je lekker tegen jezelf racen en je paint job bewonderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
creapYYY schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:04:
[...]

Nou, ik zat zelf een beetje te spelen met het inkleuren van de auto's via iracing. Is het mogelijk om die instellingen over te zetten naar je andere auto's?
Ja, dat kan. Weet even niet uit m'n hoofd hoe dat scherm er uit ziet, maar je kunt in dat paint scherm ergens een lijst openklikken waarbij je alle autos kunt aanvinken. Als je daar alles aanvinkt, en op apply drukt worden de kleuren gekopieerd naar alle autos. Dan kun je per auto nog een standaard template kiezen waar die kleuren in toegepast worden.

En ja, iRacing is enorm overweldigend als je net begint. En zelfs na 2 jaar zoek ik me af en toe nog het pleures waar ze bepaalde zaken verstopt hebben :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik ben net gepromoveerd naar Oval D maar ik zou niet weten welke serie ik nu moet kiezen.
Ik wil het liefst een serie waar veel mensen komen.

moet ik dan de national series pakken of de iracing late models series?

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 04-10 22:27
http://statmonkey.is-a-geek.net/ilom/whatWhen (en dan View by week kiezen)

Zoals je daar kunt zien is de late model behoorlijk wat populairder vergeleken met de national series.
Alhoewel dat ook wel weer scheelt per week (en dus de baan combo) zie ik nu :P

Verder kan je natuurlijk ook nog door rijden tot je D 4+ bent, dan kan je direct door naar de C-class streetstock, scheelt je weer wat auto's aanschaffen.

[ Voor 49% gewijzigd door Red Baron op 25-06-2013 12:21 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:41

Niellie41

[object Object]

[...]

Hoe bedoel je kopiëren?

Bij welke auto was dat en welke skin?
Weet je ook nog wie dat was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
We hadden het er trouwens gister al over maar wat is precies de bedoeling voor vanavond?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat er in het programma staat:
KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wew, fijne combo :) Benieuwd wat de opkomst word. Tis wel te hopen dat deze auto wat beter rijd dan de Gen6 :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:16:
Wew, fijne combo :) Benieuwd wat de opkomst word. Tis wel te hopen dat deze auto wat beter rijd dan de Gen6 :p
Geen idee hoe de combo is.
Nick zal dat kunnen beantwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vorige week nog genoemd dat het vrij lastig is ;) Maar gisteren is besloten dat het toch door gaat dus ik ben bij deze vrij van enige aansprakelijkheid :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
hahaha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Ik zie dat ik in de agenda nog weinig races mee kan rijden :9 .
Om nou al zoveel content aan te schaffen gaat een dure grap worden. Denk wel dat ik vanavond na 8 uur jullie TS even join :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-10 15:38
ja, wil je de races op maandag of dinsdag moet je idd diep in de buidel tasten. Bijna elke keer zou ik een track of auto moeten kopen. Vandaar dat ik ook nooit meedoe.
Gisteren aan alle voorwaarden voldaan om naar C te gaan. Hopelijk zijn er daar wat leukere races dan in D. Die vond ik nl. maar niks...

Mijn iRacing verloopt trouwens overmorgen, en ik weet niet of ik nu al ga verlengen of ik ga wachten op een aanbieding... Als het slecht weer blijft, dan neem ik er wel nog een tijdje bij. Wordt het mooi, dan kan het zijn dat ik een tijdje pauze neem...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
On die reden organiseren we (wat ongeregeld) basic content wedstrijden op donderdag. Misschien do-dag as. weer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Dubbelpost
Afbeeldingslocatie: http://media.iracing.com/inracingnews/wp-content/uploads//2012/11/093fa5e30b208621.jpg.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door Streskip op 25-06-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
thijmennabuurs schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:59:
Ik ben net gepromoveerd naar Oval D maar ik zou niet weten welke serie ik nu moet kiezen.
Ik wil het liefst een serie waar veel mensen komen.

moet ik dan de national series pakken of de iracing late models series?
Lekker Street Stock blijven doen tot je D5.0 haalt, dan stroom je zo door naar C.
JoepW schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:40:
On die reden organiseren we (wat ongeregeld) basic content wedstrijden op donderdag. Misschien do-dag as. weer.....
Jimster21 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:38:
ja, wil je de races op maandag of dinsdag moet je idd diep in de buidel tasten. Bijna elke keer zou ik een track of auto moeten kopen. Vandaar dat ik ook nooit meedoe.
Ik denk dan; pech gehad. iRacing is meer dan alleen het basispakket, je zorgt maar gewoon dat je op ten duur die zooi hebt :P

edit;
Heusss een dubbelpost :+ Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Tracks heb je uiteindelijke sowieso wel nodig, of je ze nu of later koopt.

De laatste weken heb ik het heel druk met school en is de motivatie om iRacing te doen ook een beetje weg. Hopelijk kan ik snel weer mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
JoepW schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:40:
Heb ik de pech dat ik donderdagavond werk in de sportschool :F .
Auto's en banen komen er sowieso, alles op zijn tijd :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Niellie41 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Bij welke auto was dat en welke skin?
Weet je ook nog wie dat was?
Skin is van Matthew Nethercote (die Jack Daniel's die ik gebruik)
Ik had de skin van de V8 even aangepast en uitgetest.
Naam op de zijkant gezet en vlaggetje erbij, naar trading paints en dan even practice opgestart.
Zit wat volk op de server, eentje zegt nog iets in de trend van "wow... cool skins around here"
Practice gedaan. Volgende sessie gestart en ik kwam plots mezelf tegen.

Dacht eerst dat hij ook gewoon die skin van Matthew gebruikte maar toen'k hem voorbij stak zag ik dat er een belgisch vlaggetje op stond en m'n naam ernaast.
Kerel via chat en daarna via pm even attent gemaakt op het feit dat hij deze skin eigenlijk wel mocht gebruiken zolang hij Matthew vermeldde bij trading paints, maar dat hij beter deze van het forum geplukt had ipv de mijne te gebruiken met m'n vlaggetje en naamsvermelding.
Heb 'm nog een keer tegen gekomen en toen reed hij met een andere skin rond.

Edit : als het een racing lions skin had geweest had ik al lang verzoek gestuurd naar Trading paints om z'n zooi te blokken hoor Niel ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Fragbeestje op 25-06-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ah ok gelukkig :)
Ook goed dat hij zijn skin heeft veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Ja, eenmaal hij doorhad dat m'n naam er aan de zijkant opstond vond hij 'm blijkbaar niet zo leuk meer...

ik zal dus nog maar even wachten met een fanclub op te richten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Oh -O-....

Sta ik hier net helemaal klaar met alle toeters en bellen! toet :+

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Blijkbaar geen echte fan, anders had je geweten dat ik veel gelukkiger ben met een bak bier en een fles wijn dan met wat toeters en bellen *O*

Grote kans dat ik er deze avond toch bij ben oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik kan er helaas niet bij zijn, ik heb de content niet :) Have fun allemaal vanavond!

in before: zal wel lukken zonder jou :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Down we are investigating issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Handig...... hele middag thuis aan het werken met de neiging om m'n stuur aan te sluiten, toch stug doorgewerkt, en net de minuut dat ik het werk af heb gaan ze op maintenance 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Lekker vage melding ook
We are investigating issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zijn aan het werk aan de problemen met de banden, Lotus ???

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Iets met de servers, site was vanmiddag al vaag aan het doen en het forum lag er ook om de haverklap uit met allemaal errors.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
De site trekt de release van forum app 2.1 niet vermoed ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zou mooi zijn :+ Maar betwijfel het... Doet het weer trouwens.

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 25-06-2013 17:26 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ik heb al de hele dag internet issues, UPC, om gek van te worden, maar ik dacht niet dat iRacing servertjes had staanbij UPC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jammer zeg, zondagavond op VIR Grand West geoefend met de Lotus, super leuke baan, en het korte krappe gedeelte is prima te doen in die auto. Nu blijkt dat het Grand East had moeten zijn, wat een rot baan man...... De leukste stukken uit west zijn eruit (esses bijvoorbeeld), en er voor in de plaats krijg je een soort van 3 dubbele chicane terug (stukje patriot course) waar je met 10% gas in de eerste versnelling nog te weinig ruimte hebt om te draaien. Echt niet te doen, niet leuk, en slaat nergens op. Dat stukje hadden ze ook prima recht kunnen trekken, jammer dat ze daar een bocht in hebben gelegd ooit (asfalt ziet er nieuwer uit in iRacing, geen idee of dat in het echt ook is).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

waaarom is deze week de Grand am 80 minuten race?? normaal is dat toch 45..? damn 80 is onwijs lang klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja er zijn altijd 1 of 2 races 80 minuten in de Grand-AM series. Ik ben daarna redelijk gesloopt, maar ga wel proberen om dit weekend er 1 te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nickrsd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:02:
waaarom is deze week de Grand am 80 minuten race?? normaal is dat toch 45..? damn 80 is onwijs lang klopt dit?
Dat is omdat in het echt ook 2 lange races zijn. De 24 uur van Daytona en de 6 uur van Watkins Glen.
Daarom zijn Daytona en Watkins 80 minuten. Wees blij. Eindelijk een beetje endurance lengte in de officiële series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Met zo'n lengte zie ik het ook wel eens zitten om de race eens mee door te nemen!

Nog wel even een leuke drift gemaakt tijdens de race

https://www.dropbox.com/s/gt78kjf8jkbk28f/Sonoma_Drift.rpy

Heb nog geen fraps of dergelijke dus nog geen tjoetjoep (en de gfx kwaliteit is bij mij toch nog wel wat minder) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Goed nieuws!
On a side note, we are going to get away from the every 4 hour time slot, it was worth trying to group up racers for low participation series but as some of us thought, did not help. Every series will be 2 hours and a few will be one hour. I think on the road side all will be two hours except the rookie Mazda series which will still be one hour. We do have too many series probably and having multiclass can help solve that problem (sort of) but cars like the Radical not easy. At the end of the day it is a service full of people who love racing but all want 100 different flavors and many of those flavors are smaller niches but still very valued so we do best we can.
http://members.iracing.co...t/25/3195310.page#7169773
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2rhaiUb.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 25-06-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Werd ook tijd!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nog meer een post van Tony
Even on the road side, picking series and combinations is quite easy. But, as you can see from this forum or any forum here the hard part is getting people to agree and getting good participation. Even though the fact is that about 75% of the people race in about the top 25% of the series, we don't even care so much about that or "good" participation as we do about making even a smallish group happy so long as not making another group unhappy. But generally speaking poor participation seems it can often lead to unhappiness or complaints especially if the car is another series that is doing better so we are very conscious of that. There are exceptions, take the Lotus 79, not great participation in the grand scheme of things but steady and a pretty solid happy group doing it and nobody can really complain that the series is impacting them so we are happy as well. They are also pretty good about organizing themselves and agreeing on schedule by the way. Something like Indy Car Open Road which has low participation, many in that community are not going to be happy knowing another series, like a fixed series to compete with whether perceived or real competition. Same with some of the mixed class series in which the same car used in different series or a “similar” car in a competing time slot. Therefore, agree with the general notion here or at least to trying it that have to basically get cars down to one series. That does mean in some cases making some tough choices even though we understand even that will cause some displeasure. By the way, we really don’t have many fixed series at all on the road side and never said that is the plan so I’m not sure why so much negativity in the regard. The MX-5 series at rookie level is fixed and the number one populated series in iRacing by the way. I think the Skip Barber Series is the only other Road Series that makes the top 10 and that is a limited setup series . After that, the only other road fixed series I believe are the fixed Indy Car Fixed Road Series and a Fixed Prototype GT challenge Series and in both cases I think need to make a tough decision and get rid of either the fixed or the open because the perception and probably the fact is not enough racers to support both flavors. Numbers say fixed more popular by far contrasting popular vocal sentiment that says get rid of fixed. We shall see but frankly leaning towards taking away the fixed.

Also leaning to get rid of the 4 hour time slots and moving to two hours for all road series except rookie. (Same with oval although some oval series may stay at hour apart due to popularity) Also looking at reorganizing things so road cars less likely to be in multiple series while also thinking of the future and certainly looking to reduce number of series versus add. Still want every car in some type of official series. Really not that hard to do, again the hard part is keeping everyone happy with the combinations and what is single class and what is not. What is fixed or not and so on. Let’s not even bring up track schedules!
http://members.iracing.co...t/75/3199053.page#7170249

De fixed series aan de road kant gaan misschien weg? Hopelijk krijgen de open NASCAR series ook 2 uur tussen elke race. Dat zou beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat zijn 2 positieve berichten ;)
Ik vond de combo van gisteravond eigenlijk best wel meevallen. Of eigenlijk best wel leerzaam qua throttle en brake control. Maar blijkbaar waren maar weinigen het met me eens ;) Zoals RedBaron een paar keer zei, niet te laat remmen. Dat helpt bij het behoud van de wegligging. (okok wegligging is overdreven. 8)7 )

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 26-06-2013 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hoezo behoud :+ Daarvoor moet je in eerste instantie wegligging hebben (iig langer als 2 bochten).

Maar ik vond em toch wel leuk. Echter na 1 heat had ik het wel gezien. De eerste race was leuk, helaas verloor ik de aansluiting met jou in het begin, en heb ik daarna nog flink moeten raggen om Pascal weer bij en in te halen om toch nog 3e te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ach ja ik heb twee keer men best gedaan maar na bij beide races eraf te gaan door kokende bandjes maar op gegeven omdat ik alleen kwam te rijden en ik niet veel lol heb met deze auto's op road banen.
Nu maar kijken wanneer ik ga rijden met de Ford GT op Mosport. Weekend is lastig, misschien Zondag en Donderdag avond is nog niet 100% zeker dat ik het haal. Wel jammer want vind MoSport leuk baantje. Nou ja hopen dat ik iig een race kan halen.
Daarnaast deze week maar is de Kia los laten op Summit Point. Gister al even wat geoefend en is best leuke combi.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ghe, volgende week met de L49 op Spa :p

In het hypothetische geval dat de L49 om wat voor reden dan ook niet beschikbaar zou zijn (:+), is er dan al een alternatief uitgedacht? :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

F1 op Oran Park :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Trouwens, zijn er hier mensen die een DSD buttonbox gebruiken? En zo ja, welke? :) Zat ff op z'n site te kijken, maar het lijkt dat het óf draaiknoppen, óf schakelaars zijn die je kunt krijgen, en niet beiden. Zou zo voor mezelf nog niet weten wat handiger is.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

BM schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 07:58:
Ghe, volgende week met de L49 op Spa :p

In het hypothetische geval dat de L49 om wat voor reden dan ook niet beschikbaar zou zijn (:+), is er dan al een alternatief uitgedacht? :)
We zijn er nog niet helemaal over uit maar er zal vandaag een aankondiging zijn met wat we komende week op Dinsdag gaan doen. We gaan waarschijnlijk iets doen waar mensen met alleen basis content ook aan mee kunnen doen. Kan zijn dat we alvast multiclass race gaan oefenen voor komende week 13 wat we ook vorig seizoen gedaan hebben (rekening houdend dat rookies ook mee kunnen doen). En anders word het een rookie race zodat er weer wat nieuwe mensen mee kunnen doen.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 26-06-2013 08:37 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
BM schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:02:
Trouwens, zijn er hier mensen die een DSD buttonbox gebruiken? En zo ja, welke? :) Zat ff op z'n site te kijken, maar het lijkt dat het óf draaiknoppen, óf schakelaars zijn die je kunt krijgen, en niet beiden. Zou zo voor mezelf nog niet weten wat handiger is.
Ik heb met toggle switches ipv rotaries, ik heb al een rotary op mijn csw maar vind toggles fijner.

Met een rotary kun je makkelijk meer stapjes maken dan gewenst, een toggle is echt maar 1 stapje per keer.

Volgens mij kun je Derek ook mailen voor een custom layout maar kost wellicht exta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
BM schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:02:
Ik heb een DSD Black Max II button box. De draaiknoppen hierop klikken elke tik naar links of rechts en reageren dus eigenlijk hetzelfde als een toggle switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Ik heb best een hoop officiële races gereden met de Chevrolet en op de ovals is het een hele gave auto. Op een roadcourse is het echt mega-ruk!!! NASCAR-auto's zijn gebouwd voor ovals, er zijn niet voor niets maar één of twee road-races per jaar met deze auto tov 34 oval-races. Wat mij betreft was dit de laatste poging met een oval-auto op een roadcourse.

Gezien de allergie van vele GOT-rijders voor ovals denk ik ook dat het beter is om deze auto's komend seizoen niet meer te programmeren en gewoon links-en rechtsaf sturende auto's te selecteren, zelfs de Skip had ik meer lol mee!!!

Maargoed, ik ben nu eenmaal een oval-liefhebber.....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jubby schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:41:
[...]

Ik heb met toggle switches ipv rotaries, ik heb al een rotary op mijn csw maar vind toggles fijner.

Met een rotary kun je makkelijk meer stapjes maken dan gewenst, een toggle is echt maar 1 stapje per keer.
Mja, ik kan voor beiden wel toepassingen bedenken, maar voor allebei ook weer niet zoveel dat ik er 5 van elk nodig zou hebben.
Volgens mij kun je Derek ook mailen voor een custom layout maar kost wellicht exta?
Dat zou betekenen dat ik weet wat ik zoek, zover ben ik nog niet :P
Fragbeestje schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:45:
[...]

Ik heb een DSD Black Max II button box. De draaiknoppen hierop klikken elke tik naar links of rechts en reageren dus eigenlijk hetzelfde als een toggle switch.
Die volg ik niet helemaal geloof ik :?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
DutchDevil79 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:36:
[...]

We zijn er nog niet helemaal over uit maar er zal vandaag een aankondiging zijn met wat we komende week op Dinsdag gaan doen. We gaan waarschijnlijk iets doen waar mensen met alleen basis content ook aan mee kunnen doen. Kan zijn dat we alvast multiclass race gaan oefenen voor komende week 13 wat we ook vorig seizoen gedaan hebben (rekening houdend dat rookies ook mee kunnen doen). En anders word het een rookie race zodat er weer wat nieuwe mensen mee kunnen doen.
Potverdriedubbeltjes, geniaal idee. Helaas ben ik juist die dinsdag niet beschikbaar.. Aanstaande maandag ben ik jarig en ga dinsdag bij mijn broer langs |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
creapYYY schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:40:
[...]

Potverdriedubbeltjes, geniaal idee. Helaas ben ik juist die dinsdag niet beschikbaar.. Aanstaande maandag ben ik jarig en ga dinsdag bij mijn broer langs |:( .
Afspraak met je broer verschuiven? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
JoepW schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:29:
[...]

Afspraak met je broer verschuiven? 8)
Dat was bijna gelukt, helaas moet hij woensdagavond werken :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
BM schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:15:
[...]

Mja, ik kan voor beiden wel toepassingen bedenken, maar voor allebei ook weer niet zoveel dat ik er 5 van elk nodig zou hebben.

[...]

Dat zou betekenen dat ik weet wat ik zoek, zover ben ik nog niet :P

[...]

Die volg ik niet helemaal geloof ik :?
Derek mailen voor een custom boxje... ik kreeg al een ontzettend botte reactie terug toen ik nog maar vroeg of hij de DSD Black Max II kon leveren met 2 rode afdekkapjes.
Hij geeft op zijn site aan dat de kleuren van de knopjes gekozen kunnen worden, maar dit geld dan gelijk voor alle knopjes. alle knopjes geel? ok, alle knopjes rood? ok. maar afdekkapjes voor de safety toggles blijven zwart. Simpele vraag om deze rood te hebben op de black max II werd heel onvriendelijk beantwoord dat dit niet mogelijk was en dat ik de site maar wat beter moest lezen.

Dus veel succes met je custom layout.

Ook de kwaliteit viel me wel wat tegen, ook al zit iedereen het zo op te hemelen.
veel krassen op de afdekkapjes en niet alle knopjes staan mooi uitgelijnd. En die krasjes komen zeker niet van de verzending want dat is ontzettend goed ingepakt.
Voor de rest werkt hij als een speer en denk ik dat het me heel wat tijd en geld zou kosten om het net zo voor elkaar te krijgen.

Ben ik er tevreden over? jazeker!
Kan de customer service beter? jazeker!

De draaiknoppen zijn geen vloeiende draaiknoppen waar je een bijna analoge feel van hebt maar klikken elke keer een beetje naar links of rechts en ze kunnen blijven doordraaien.
Het commando dat elke keer gegeven wordt is hetzelfde als een toggle switch. Er wordt dus geen waarde gegeven van bv 0 tot 1024 maar gewoon een button down commando elke klik.

Er is een benaming voor maar kan er momenteel niet opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Rotary switch toch :) (zit ook op de CSW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:58:
......
Voor de rest werkt hij als een speer en denk ik dat het me heel wat tijd en geld zou kosten om het net zo voor elkaar te krijgen.
......
Er zit een fikse tiepvaud in bovenstaande zin ;)
Dit is de juiste spelling:
Voor de rest werkt hij als een speare en denk ik dat het me heel wat tijd en geld zou kosten om het net zo voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Derek mailen voor een custom boxje... ik kreeg al een ontzettend botte reactie terug toen ik nog maar vroeg of hij de DSD Black Max II kon leveren met 2 rode afdekkapjes.
Hij geeft op zijn site aan dat de kleuren van de knopjes gekozen kunnen worden, maar dit geld dan gelijk voor alle knopjes. alle knopjes geel? ok, alle knopjes rood? ok. maar afdekkapjes voor de safety toggles blijven zwart. Simpele vraag om deze rood te hebben op de black max II werd heel onvriendelijk beantwoord dat dit niet mogelijk was en dat ik de site maar wat beter moest lezen.

Ook de kwaliteit viel me wel wat tegen, ook al zit iedereen het zo op te hemelen.
veel krassen op de afdekkapjes en niet alle knopjes staan mooi uitgelijnd. En die krasjes komen zeker niet van de verzending want dat is ontzettend goed ingepakt.

De draaiknoppen zijn geen vloeiende draaiknoppen waar je een bijna analoge feel van hebt maar klikken elke keer een beetje naar links of rechts en ze kunnen blijven doordraaien.
Het commando dat elke keer gegeven wordt is hetzelfde als een toggle switch. Er wordt dus geen waarde gegeven van bv 0 tot 1024 maar gewoon een button down commando elke klik.

Helder verhaal, thanks :) Binnenkort maar eens ff kijken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Waarom heeft iedereen knopjes tekort... Ik heb er op de CSW zelfs over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hoogie2004 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:09:
Waarom heeft iedereen knopjes tekort... Ik heb er op de CSW zelfs over :+
Meer is beter, ofzo :+ Nee, heb ik opzich knoppen zat op mijn stuur voor normaal gebruik, maar een aantal zit op wat onhandige plekken. Verder zou ik er een aantal functies bij willen zetten die ik nu minder vaak gebruik, maar die wel handig zijn (volume aanpassen enzo).

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Hoogie2004 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:00:
Rotary switch toch :) (zit ook op de CSW)
Rotary encoder, een switch is juist wanneer hij per positie een losse button of axel waarde heeft. Encoder kan eindeloos draaien en heeft dus eigenlijk alleen een "up" en "down" "button"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Damn, so close, yet so wrong :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ghehe, ik wist het ook niet een jaar geleden hoor, haalde het ook door elkaar. Maar nu moet ik het wel weten met al die hardware om me heen voor Fanaleds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Op speciaal verzoek ;)
[YouTube: http://youtu.be/va4lIR8Fp_I]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Ik heb het al gezien koen, jij bent de ken block van België!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zou ook graag een rotary encoder willen hebben op m'n stuur. Zat laatst tijdens de Grand-AM weer te prutsen met de brake balance, over m'n stuur heenhangen tijdens de race om het F8 knopje te zoeken is niet echt handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:55:
Ik zou ook graag een rotary encoder willen hebben op m'n stuur. Zat laatst tijdens de Grand-AM weer te prutsen met de brake balance, over m'n stuur heenhangen tijdens de race om het F8 knopje te zoeken is niet echt handig :+
Ik heb meerdere macro's gemaakt in xpadder. Waaronder ook voor de brake bias. Die voor brake bias + doet zoiets als:
F8 - pauze - INCREASE - pauze - F3 en die macro heb ik toegewezen aan een knop op mijn stuur. Hetzelfde voor verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
zou je niet beter F8 - pauze - HOME - pauze - increase - pauze - f3 doen ?? ben je zeker dat je brake bias aanpast :p

ander s kan focus nog op iets anders staan

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Je kunt natuurlijk ook het knopje aan de brake bias + of - functie toewijzen in iRacing zelf. Alleen zie je dan niet wat de huidige setting is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:24:
zou je niet beter F8 - pauze - HOME - pauze - increase - pauze - f3 doen ?? ben je zeker dat je brake bias aanpast :p

ander s kan focus nog op iets anders staan
Het voorbeeldje was ook even snel uit mijn hoofd.
Ingebouwd zit dat ie altijd eerst een bepaald focus kiest (soort reset naar vast uitgangspunt) en dan pas F8 kiest.
Hoogie2004 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:30:
Je kunt natuurlijk ook het knopje aan de brake bias + of - functie toewijzen in iRacing zelf. Alleen zie je dan niet wat de huidige setting is...
Precies en dat vond ik dus onhandig. Want iRacing zelf toont niet ff op de hud je aanpassing. Dus vandaar dat ik naar F8 wil en een langere pauze na aanpassing heb ingebouwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Ik heb de Black Max II met rode knopjens. De draaiknoppen gebruik ik voor Vorig/volgend black box, vorig/volgend item in black box, waarde hoger/lager van geselecteerde item. Daarnaast volume hoger/lager en één specifiek voor de Brake Bias.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-10 20:30

Metalfreak

Hoije woh!

[...]

Hoe zit het trouwens met bestellen via DSD en de douane? Ik wilde misschien een wheel adapter bestellen en via DSD was die het goedkoopste, maar hij is dan weer duurder dan een eBay variant uit UK als er douanekosten bij komen...

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
@Joep : Bedankt! _/-\o_

Wel jammer dat ik na de race samen met Joep het gat indook... had best nog wel wat willen dragracen tegen Paul.

Ik heb voor de DSD geen bijkomende kosten gehad. Dus is dit bij de douane niet tegengehouden.
Kan je dus niet vertellen wat het zou kosten moest dit wel gebeuren...

Knopjes knopjes knopjes...

in-car aanpassingen voor front en rear arb staan op het stuur.
Brake bias zou er ook nog ergens bij moeten komen.
Allerlei boxjes en aanpassingen op de button box, oa met kleine macro om alle banden uit of aan te zetten
Ook om volumes mee te regelen of van channel te switchen.

Alleen heb ik een probleem met TS... als deze in het rood staat kan je deze dus blijkbaar niet met een knopje hoger zetten? Of ligt dit gewoon aan mijn geklungel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Metalfreak schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:01:
[...]

Hoe zit het trouwens met bestellen via DSD en de douane? Ik wilde misschien een wheel adapter bestellen en via DSD was die het goedkoopste, maar hij is dan weer duurder dan een eBay variant uit UK als er douanekosten bij komen...
Ik heb mij laten vertellen (douane), dat voor onder de 25 euro via internet vanuit de states bestellen je geen btw en invoerrechten hoeft te betalen, dus als je voor minder dan dat besteld, hoef je dat niet te betalen. Alles daarboven moet je wel betalen.

Als je er zelf fysiek wat gaat halen dan mag je voor 425 euro meenemen.

Misschien kan je hem de waarde op de verpakking laten zetten voor onder de 25 euro. Wel even omrekenen naar dollars.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

ik heb nu een G25, en ik zou toch ook graag wat meer knopjes hebben..

ik heb al een USB gamepad gesloopt, om hier een mod te maken op mijn stuur, maar dit project ligt al een jaar stil omdat het vrij moeilijk en veel werk is..

wat zou ik nu doen? verder modden, buttonbox kopen, of niet meer investeren in mijn g25 (tijd noch geld) en voor een ander stuurtje gaan..?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Speedy55 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:21:
[...]

Ik heb mij laten vertellen (douane), dat voor onder de 25 euro via internet vanuit de states bestellen je geen btw en invoerrechten hoeft te betalen, dus als je voor minder dan dat besteld, hoef je dat niet te betalen. Alles daarboven moet je wel betalen.

Als je er zelf fysiek wat gaat halen dan mag je voor 425 euro meenemen.

Misschien kan je hem de waarde op de verpakking laten zetten voor onder de 25 euro. Wel even omrekenen naar dollars.
best dat je dat er altijd bijsteekt , anders mag de douane de waarde zelf schatten !! wat gekke dingen opleverd.

Maat van mij heeft zo een verzending geweigerd, douane dacht dat het een duure horloge was en moest meer douane kosten betalen dan het goed zelf.

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
JoepW schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:32:
[...]

Precies en dat vond ik dus onhandig. Want iRacing zelf toont niet ff op de hud je aanpassing. Dus vandaar dat ik naar F8 wil en een langere pauze na aanpassing heb ingebouwd. ;)
Het is hoe dan ook omslachtig.
Ik heb een paar weken terug op Watkins Glen ook eens zitten pielen met het aanpassen van throttle shaping en diff settings in een kwali rondje.
Ik had er dan ook wat knoppen op m'n shifter voor gebruikt om die setting aan te passen, maar omdat je het niet echt ziet wil je het soms nog wel eens verkeerd hebben staan :P

En opzich zou je het nog wel kunnen zien omdat op het F1 stuur die aanpassingen wel zichtbaar zijn, ware het niet dat ik met 3 schermen nog maar net die shift led's zie, en dus niet die displays eronder.
Het handigste zou gewoon zijn als het mogelijk was om een willekeurige incar aanpassing in die text chat regels bovenin te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:51

Nickrsd

jullie passen nogal wat aan dan? tijdens zo race..?

ik pak eigelijk gewoon een baseline setup en daar rijd ik mee:S verder kloot ik er niet veel aan, en al helemaal niet tijdens de race de bias veranderen.. heb daar niet veel kaas van gegeten.

daarom ben ik miss wat langzamer:P?

Pagina: 1 ... 70 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.