iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.747 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Nickrsd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:20:
jullie passen nogal wat aan dan? tijdens zo race..?

ik pak eigelijk gewoon een baseline setup en daar rijd ik mee:S verder kloot ik er niet veel aan, en al helemaal niet tijdens de race de bias veranderen.. heb daar niet veel kaas van gegeten.

daarom ben ik miss wat langzamer:P?
Nee hoor, dat is echt bij hoge uitzondering denk ik. Zelf verander ik af en toe (ligt aan de setup) in de Lotus wel de anti roll bar, dan doe ik na ~10 rondjes een klikje erbij om het effect van minder fuel op te heffen. Maar verder verander ik niks. Maar het komt wel eens voor dat je merkt dat de brake bias wat te hoog of laag staat, en ipv terug naar de garage kun je dat in (bijna) elke auto ook gewoon tijdens het rijden aanpassen, sneller en je merkt meteen het effect.

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die tijdens het rondje constant die dingen zitten te veranderen, in theorie kan het wel en bij uitzondering zullen er wel mensen zijn die daar de laatste tiende mee winnen, maar veel meer zal het niet zijn gok ik. Zolang je niet binnen een paar tienden van het wereld record zit zou ik me er geen zorgen over maken in ieder geval :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 16:06
Ik pas eigenlijk nooit de brake bias aan tijdens het rijden.

Ben pas vorige week begonnen met het aanpassen van de voorste en achterste ARB met de V8 Supercar tijdens het rijden omdat de snellere jongens anders nog harder van me wegrijden tijdens de verloop van de race.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:27
Vroegâh, met GP4 deed ik het wel vaker geloof ik.
Het kwam helemaal van pas met variabel weer waar je bij een natte baan andere settings gebruikte dan op een opdrogende baan etc :)

Voor de mensen met een iPhone/iPad is dit misschien nog wel een leuke kans om iets te winnen.
Een iHUD dashboard software licentie:
https://apps.facebook.com/easypromos/promotions/95612

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

waarom zitten die aspecten er niet in bij iracing?
weersverandering, track verandering..? rotzooi en clean driveline.

heb ook rfactor2 en daar hebben ze dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:37

Niellie41

[object Object]

Dat vraag ik me soms ook af. Gelukkig zijn ze er wel mee bezig. Wanneer het komt, weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

oke er is hoop :D

ff snel een vraag hier:

ik heb nu de asus 670 dc2t. Deze kan ik ruilen met een medetweaker voor een asus 7970 dc2t.

ik zoek benchmarks van deze 2 kaarten samen, maar kom er niet echt aan uit.
welke presteert beter met iracing? ik speel nu op 1 scherm gewoon, ooit wil ik doorgaan op 3 schermen.
mn cpu is een amd phenon II x4 965BE.

welke draait beter?

[ Voor 91% gewijzigd door Nickrsd op 26-06-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 08:52
Sinds gisteren heb ik mijn Oval D license gehaald!

Welke races zijn in die klasse het leukst? iRacing Late Model Tour of the iRacing National Series?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Deze vraag werd een paar dagen geleden ook beantwoord.
Red Baron in "iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4"
Red Baron schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:15:
http://statmonkey.is-a-geek.net/ilom/whatWhen (en dan View by week kiezen)

Zoals je daar kunt zien is de late model behoorlijk wat populairder vergeleken met de national series.
Alhoewel dat ook wel weer scheelt per week (en dus de baan combo) zie ik nu :P

Verder kan je natuurlijk ook nog door rijden tot je D 4+ bent, dan kan je direct door naar de C-class streetstock, scheelt je weer wat auto's aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:58

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nickrsd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:32:
oke er is hoop :D

ff snel een vraag hier:

ik heb nu de asus 670 dc2t. Deze kan ik ruilen met een medetweaker voor een asus 7970 dc2t.

ik zoek benchmarks van deze 2 kaarten samen, maar kom er niet echt aan uit.
welke presteert beter met iracing? ik speel nu op 1 scherm gewoon, ooit wil ik doorgaan op 3 schermen.
mn cpu is een amd phenon II x4 965BE.

welke draait beter?
Ik heb een 7970. Prima kaart voor iRacing. Maar de 670 is volgens mij ook prima.
Uiteindelijk zal je met 3 schermen ontdekken dat de processor de bottle-neck wordt.

BELANGRIJK (tenminste, dat vind ik ;) )

Dinsdag as. is de Lotus 49 niet beschikbaar (of iRacing moet opeens een update doen).
In plaats van de geplande race doen we een (oefen)race voor Week 13 waar ook de Rijders met enkel Basic content mee kunnen doen.
In week 13 zal het weer een endurance team race zijn en waarschijnlijk op een ander circuit (of niet ;) ).

Maar voor deze keer doen we:
Auto's: Caddilac, McLaren en Ford GT
Track: Okayama Full
Opzet: 1 heat zijn met alle auto's in 1 klasse met voor deze keer unlimited tows.
-> Verzoekje: Kijk bij het joinen van de server even dat je een auto kiest die niet al in grote getalen in gebruik is.

Ik zal de komende dagen de agenda aanpassen....

[ Voor 35% gewijzigd door JoepW op 26-06-2013 20:30 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
-> Verzoekje: Kijk bij het joinen van de server even dat je een auto kiest die niet al in grote getalen in gebruik is.

hoe zie je dit bij hosted ?

wie doet er proto/gt fixed mee voor de sr daling :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
dabelg schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:54:

wie doet er proto/gt fixed mee voor de sr daling :p
Ik wilde meedoen in de Ford (net toch met fixed geoefend)... Maar per ongeluk in de HPD gejoined en te laat om te withdrawen. Nou ja, 3 warm up laps is vast genoeg 8)7 Dan maar rustig beginnen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:54:

hoe zie je dit bij hosted ?
Of dit ook werkt bij league races, weet ik niet zeker. Maar bij hosted races kan je zien wie in welke auto rijdt, door met de muis over het helmpje te gaan. Dan komt er een lijst van de geregistreerde coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:02:
[...]

Of dit ook werkt bij league races, weet ik niet zeker. Maar bij hosted races kan je zien wie in welke auto rijdt, door met de muis over het helmpje te gaan. Dan komt er een lijst van de geregistreerde coureurs.
Klopt. En ook bij league races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik ga vanaaf om 22.45 de grand am rijden, 80 minuten watkins.. denk dat dat echt killing is.
nu maar is oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou, toch nog 3e in de HPD, gestart vanaf ergens midden op de grid zonder oefening. Had 2e moeten zijn maar net toen ik de P1+2 van de Corvettes ging lappen in Moss corner was er iemand voor gespind, hing een gele vlag en rook, dus ik bleef rustig achter de Corvettes in de hoop dat de gast achter me zijn verstand zou gebruiken en ook zou wachten. Hij dook er natuurlijk tussen en dwong me naar de buitenkant. Heb hem maar laten gaan anders hadden we nog gecrasht ook, maar hij haalt gewoon in op het moeilijkste punt op de baan, met twee corvettes voor m'n neus, terwijl er een gele vlag hangt... Jammer dat zoiets gewoon "mag".
Verder weer de gebruikelijke taferelen waar ik met wat geluk met twee keer een 0x contact vanaf kwam.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-10 20:04
Omdat ik wat onregelmatig werk nog niet denderend veel kunnen rijden maar heb vandaag eindelijk wat races kunnen doen. Nog met rookie punten, heb van de week de dag gemist waarbij dat verhoogd zou worden dus nu maar onderweg naar de 4.00.

Wel leuke races gehad in de Mx-5, bij een nog even aan de leiding gelegen maar door gebrek aan baan kennis tweede geworden. Tweede race eruit geramd door een gefrustreerde race-collega, erg jammer en daarna toch maar door gegaan met schade auto. Derde race was een grote strijd voor het podium waarbij ik geluk had dat het stuk voor stuk eerlijke rijders waren, erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

die 80 min. grandam is niks voor mij. ik kan voor geen meter mee komen helaas.

ik kom niet 1.52 ofzo gemiddeld. 1x een 1.50 gereden die rest allemaal 1.52..
dan is de 13 ronde nog een vangrail:( maar had maar 5 inc. dus een +0.21 sr.. daar doen we het voor dan
maar gebrek aan snelheid zeg. wat ben ik langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nickrsd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 00:24:
die 80 min. grandam is niks voor mij. ik kan voor geen meter mee komen helaas.

ik kom niet 1.52 ofzo gemiddeld. 1x een 1.50 gereden die rest allemaal 1.52..
dan is de 13 ronde nog een vangrail:( maar had maar 5 inc. dus een +0.21 sr.. daar doen we het voor dan
maar gebrek aan snelheid zeg. wat ben ik langzaam
Anders post een rondje van jou, dan kunnen we met zijn allen bekijken wat er precies fout gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Die (oefen)race voor komende dinsdag wil ik ook mee gaan doen, wordt er een korte sign-up met auto toe-ken iets gedaan, of hoe gaat het anders goedkomen met het spreiden van het veld?

edit:

Ik vraag dit om reden van dat ik niet het volle vetrouwen dat het anders een leuke spreiding heeft als we er vanuit gaan dat iedereen zijn keuze pas maakt net voor het joinen

[ Voor 34% gewijzigd door DirkT op 27-06-2013 09:50 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52

BM

Moderator Spielerij
DirkT schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:30:
Die (oefen)race voor komende dinsdag wil ik ook mee gaan doen, wordt er een korte sign-up met auto toe-ken iets gedaan, of hoe gaat het anders goedkomen met het spreiden van het veld?

edit:

Ik vraag dit om reden van dat ik niet het volle vetrouwen dat het anders een leuke spreiding heeft als we er vanuit gaan dat iedereen zijn keuze pas maakt net voor het joinen
Als het net zo gaat als de vorige keer zal bij de uiteindelijke race (dus niet aanstaande dinsdag) de organisatie de indeling maken. Vorige keer wat dat heel netjes geregeld iig.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 27-06-2013 10:01 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Ja die race komt wel goed, daar heb ik geen twijfel over. Maar ik heb zo het idee dat het mclaren en ford veld aanzienlijk groter gaat zijn dan het caddie veld als ik het over de aanstaande race heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gewoon voordat je joined even kijken hoe de verdeling is, als er een auto met te veel mensen is pak je een andere, simpel :) zou de caddy dan voor de rookies laten tenzij er niet zoveel zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Kortom, wie het eerst komt wie het eerst maalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 14:36

DutchDevil79

I race, therfore I am

Zal wel goed komen. Er waren een aantal man hier die alleen nog basis content hebben. Die pakken dus automatisch de Caddilac omdat ze niks anders hebben. Het is ook een test race om te zien of deze combinatie naast elkaar werkt kwa auto's. Als er niet een 1 op 1 verdeling is, is dat nog geen grote ramp zolang alle auto's maar mee doen. Hopelijk pakken de snelle gasten ook niet meteen de McLaren (snelste auto) zodat het veld lekker bij elkaar zit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Mijn voorkeur zou uitgaan naar de Ford, maar als er daar al teveel inzitten tijdens m'n join stap ik dan wel in de mclaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:58

Hoogie2004

Whohooooo

Het liefst neem ik geen GT bak. Maar die keus heb ik dan helaas niet.

Overigens gisteren 2 rondjes de Indy @ Sebring geprobeerd. De Fixed set gaat het in ieder geval niet worden :X Echt niet te doen. Maar in een uurtje kunnen we vast wat knutselen.

[ Voor 56% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-06-2013 10:24 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:49
Mocht ik een veer voor mijn pedalen hebben dan wil ik wel met de McLaren mee doen. Heb ik geen van de 3 auto's ervaring, de Ford heb ik niet en de Caddy is dan voor iedereen met enkel basic content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JoepW schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:07:
.........

Maar voor deze keer doen we:
Auto's: Caddilac, McLaren en Ford GT
Track: Okayama Full
Opzet: 1 heat zijn met alle auto's in 1 klasse met voor deze keer unlimited tows.
Aanvulling en wijziging op bovenstaande:

Om zo veel mogelijk dynamiek tussen de diverse auto's te krijgen rijden we toch in 2 heats:
60 min: practice
10 min: lone quali
20 min: race heat 1
30 min: race heat 2
In de 2de heat moet je dan wel weer dezelfde auto kiezen als in de eerste heat.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:58

Hoogie2004

Whohooooo

Ik weet nog niet of ik wel meedoe. Ik vind Okayama misschien nog wel een ergere grafbaan als Zandvoort. Ik kijk volgende week wel of ik tijd en vooral zin heb.

Hopelijk dit weekend nog wat tijd om te racen.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
Hoogie2004 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:54:
Ik weet nog niet of ik wel meedoe. Ik vind Okayama misschien nog wel een ergere grafbaan als Zandvoort. Ik kijk volgende week wel of ik tijd en vooral zin heb.

Haha, dat is duidelijke taal :9 .

Gisteren weer een paar races in de street stock series gepakt. Oval racing geniet tot nu toe mijn voorkeur, goed anticiperen op andere deelnemers en je komt bij de rookieclasse een heel eind! Ook nog een race met de mazda gepakt op Summit Point Raceway en daar een 1.26,4 uit kunnen persen :*) .
Ik merk wel dat je echt de tijd moet nemen om een baan te verkennen en juist dan is de kick des te lekkerder wanneer je een foutloze ronde kan rijden.

Godzijdank heeft mijn vriendin belangrijke tentamens deze weken dus heb ik dit weekend vol de tijd om te racen. Daarna mijn scriptie maar weer oppakken :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Oval racing is ook leuk!

Ik kan tot woensdag helaas niet racen. Veel te doen voor school. Gelukkig wel de laatste week van het jaar. Dus nog even bikkelen.

[ Voor 73% gewijzigd door Niellie41 op 27-06-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 14:36

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoogie2004 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:54:

Ach we zetten jou gewoon in de McLaren heb je iig al 1,5 seconde op de Ford en Caddilac rijders te pakken. >:)

En 2 heats dus iig geen een lange race zoals afgelopen week op Zandvoort.

2e heat is trouwens met reversed grid as usual ofcourse. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DutchDevil79 op 27-06-2013 12:37 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik ben er vanavond niet bij, het wordt weer oefenen voor zaterdag op Silverstone :)

Ik mag daar overigens wel gaan uitkijken voor incidentjes want ik zit echt op het randje van een race schorsing na de vorige race :(

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yOgO22ua84Y]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Had het gezien ja, je remde gewoon te laat (of in ieder geval: later dan de rest voor je) denk ik en gooide hem maar het gras op om het te ontwijken? Vond het best een mooie actie, alleen niet zo handig dat je hem door liet rollen toen je midden op de weg stond ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Mjah de auto voor me remt vroeger dan ik verwacht terwijl hij meer vrije ruimte voor zich heeft als je dat vergelijkt met de auto links naast hem.

Ik trap vervolgens hard op de rem en stuur heel lichtjes naar rechts waardoor m'n rechter banden blokkeren geloof ik. De auto trekt daardoor compleet scheef wat ik nog wel probeer te corrigeren maar ik schuif dan al het gras op.
Vervolgens ben je passagier en zie je al een mega ongeluk ontstaan, maar wonder boven wonder mis ik een paar auto's op een haartje na.

Ik startte vanaf de 21e plek en er komen dus nog zo'n 10 - 15 man aan achter mij.
Dan krijg ik de controle weer terug omdat ik bijna stil sta zo goed als op de rand van de baan met de neus naar het gras gericht.
Met de wetenschap dat er nog meer auto's aankomen kies ik er voor om maar snel de baan vrij te maken in plaats van op het smalle baantje stil te blijven staan.

Helaas komt Aleksi dan al buitenom over het gras en raak ik hem daar dan.

Terugkijkend denk ik niet dat ik het een volgende keer anders zou doen.
Je kan natuurlijk zeggen dat je voorzichtiger moet doen bij de start, maar extra voorzichtig doen zorgt vaak voor minstens zo grote problemen in zo'n sterk veld.

Zie bijvoorbeeld de rood/wit/zwarte auto van Simon Catell die me links inhaalt voordat ik spin. Die achtervleugel staat al krom omdat er iemand bij hem achterin kleunde toen we wat liften voor die crash op start finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou ook niets anders doen :) enkel net iets vroeger remmen maar buiten dat ga je netjes meteen aan de kant en die je mee neemt kan eigenlijk niet anticiperen vind ik ... nouja er moet ook ruimte zijn dus mss heeft die gewoon bad luck gehad door fout te gaan ... aan de andere kant stil staan op de baan lost ook niets op zeker niet als je geen schade heb wil je net schade voorkomen dus conclusie ... zaterdag lekker raceje rijden dan maar Paul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Hier nog een video'tje die het slachtover toen nog gemaakt had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hij kon er natuurlijk ook niks aan doen. Maar ook al sta je midden op de baan, stilstaan is (achteraf gezien) 9 van de 10 keer de beste optie. Als hij je had geraakt als je stil stond had hij je ook geraakt als je langzaam vooruit rolt. Je wil natuurlijk altijd zo snel mogelijk van de baan af en je verwacht ook niet dat er iemand nog voor je langs komt aangezien je al bijna in het gras staat, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan, maar (weer achteraf gezien) jullie hadden elkaar waarschijnlijk net gemist als je stil was blijven staan. Als iemand stil staat heb je toch de beste kans hem te ontwijken, kun je hem dan alsnog niet ontwijken dan heb je gewoon pech en dan had je hem als hij was gaan wegrollen hoogstwaarschijnlijk ook wel geraakt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Tja, sneu, maar zo te zien ging de start voor een hoop mensen al snel mis... Niet heel veel meer wat jij had kunnen doen in ieder geval. Het blijft racen, begrijp sowieso niet zo waarom sommige er soms zo'n punt van maken als iemand een keer crashed en wat anderen collect. Je rijdt nou eenmaal op limieten dus die ga je wel eens overschrijden.

Zo heb ik ook zo kostelijk kunnen lachen om die flipout van insidesimracing tijdens/na die race, incl al die excuses achteraf. Allemaal leuk en aardig, maar het is niet alsof in de real-life series er geen crashes gebeuren... sterker nog, dan zou het denk ik heel wat minder populair zijn ook. En ook real-life heb je dan boze reacties, dat hoort er ook bij, logisch. Ook niet alsof ik het leuk vind om van de baan af gebeukt te worden :) Maar ik denk altijd maar gewoon snel, het hoort erbij, volgende keer beter.

In real-life heb je stewards die af en toe nog wel eens wat penalties uitdelen voor lompe acties, in iRacing kan je alleen wat protests indienen. Veel meer kun je toch niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik zou gewoon een wijdere bocht gereden hebben als die gast nu doet ... want je weet dat het iracing gras toch geen bal tegenhoud en nog erger is als de ijsbaan in hereveen :) dus ik zou er al vanuit gegaan hebben dat jou wagen zowiezo de baan over gaat ... dus remmen of wijdere baan nemen maar zoals Nick ook zegt achteraf is het altijd anders praten het is nou net op die fractie van seconden meestal dat je een beslissing neemt, nouja volgende race voor iedereen een nieuwe kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Daarom dat ik gewoon preventief de baan afduik om ongelukken voor mij te vermijden.... Ook al start ik op de voorste rij d:)b

Voor de funrace zal ik gewoon de wagen nemen die het minst in gebruik is.

Als we nog eentje organizeren kunnen we er misschien wel voor zorgen dat Hoogie zich ook amuseert :

Multiclass race Death Wish style : De Mazda's, de Legends en de F1 op eender welk basic content circuitje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
De Mazda's, de Legends en de F1 op eender welk basic content circuitje

jefferson short ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nieuw iRacing TV aflevering. Ook te zien op MotorsTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:46:
Nieuw iRacing TV aflevering. Ook te zien op MotorsTV.
[video]
Benieuwd hoeveel autos ik afschrijf voor ik 1 rondje Bathurst gedaan heb....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zo slecht ben je toch niet? O-)
Ik kan niet wachten om met de Ford Falcon over Mount Panorama te boenderen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
dabelg schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:35:
De Mazda's, de Legends en de F1 op eender welk basic content circuitje

jefferson short ofzo :p
Er speelt eigenlijk al een tijd (bij mij in ieder geval, maar heb het al eens geopperd) het idee om een F1 multiclass race te doen: L49 + L79 + FW31. Maar nog even wachten dus :p En ik ben bang dat het verschil tussen L49 en FW31 wel veel te groot zal zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:17:
Zo slecht ben je toch niet? O-)
Ik kan niet wachten om met de Ford Falcon over Mount Panorama te boenderen! :D
Ik kan een redelijk potje sturen, maar ik zag in die video wel erg veel muren erg dicht bij de baan staan.
NickThissen schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:23:
[...]

Er speelt eigenlijk al een tijd (bij mij in ieder geval, maar heb het al eens geopperd) het idee om een F1 multiclass race te doen: L49 + L79 + FW31. Maar nog even wachten dus :p En ik ben bang dat het verschil tussen L49 en FW31 wel veel te groot zal zijn.
Vooral in de bochten zal het verschil pijnlijk groot zijn. Op rechte stukken zal het nog wel gaan, maar de L79 en FW31 gaan zo gruwelijk veel harder de bocht om dat dat wss wel een probleem zal zijn ja.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 21:01

Fuelke

Forza Ferrari

Ik denk dat ik om 20h45 instap in de Grand Am race, 80 minuten is wel iets voor mij, alleen is het lang geleden dat ik multiclass heb gereden. Hopelijk rijden ze me niet overhoop met hun DP's

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:57
Zandvoort, Zolder en de McLaren MP4-12C gekocht. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik had gekeken om dus door te gaan to C met de street stock maar die teld niet meer mee voor mijn MPR.
dus dan binnenkort de late model maar eens aangschaffen.

Twitch.tv iRacing Profiel Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Het kan wel. Als je boven D 4.00 bent, kan je mee doen aan C klasse series. Bijvoorbeeld de Silverado. Dan moet je daarin 4 races doen en je bent C. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
Niellie41 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:46:
Het kan wel. Als je boven D 4.00 bent, kan je mee doen aan C klasse series. Bijvoorbeeld de Silverado. Dan moet je daarin 4 races doen en je bent C. :)
slim helemaal niet aan gedacht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zijn er nooit races waar je gewoon aan mee kunt doen? Heb nu alleen nog maar Test en Open Practice gedaan..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik zie dat je nog rookie bent. Je kan nu alleen mee doen aan de Mazda Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Rivanov schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:52:
Zijn er nooit races waar je gewoon aan mee kunt doen? Heb nu alleen nog maar Test en Open Practice gedaan..
Jawel hoor... Eerst de Race tab opbrengen (rechtsboven op Race Now klikken), dan de serie kiezen waar je wil (en kan) rijden, en dan rechts zie je een vierkant met Race / Qual / TT / Pract. Als je daar op Race klikt komen de eerstvolgende races tevoorschijn. Als er een rood is dan start die binnen nu en een half uur, en door erop te klikken schrijf je je in.

Afbeeldingslocatie: http://www.nickthissen.nl/Images/Temp/tmpDFE5.jpg

Je kunt tot ongeveer 1m40s voor de race nog uitschrijven ("Forfeit") zonder 'verplicht' mee te doen. Na die tijd veranderd de knop naar "Withdraw" en sta je ingeschreven, als je dan stopt verlies je dus punten omdat je in principe laatste wordt (ook al connect je nooit).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Super! Thanks voor de uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijmennabuurs
wel jammer dat ik zonet een cleane race reed en maar 0,08 sr erbij kreeg.
dus dat worden nog wel wat racejes tot C class ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ja dat klopt. Je bent dan al D en dan krijg je minder SR in een rookie klasse race. Dat is ook zo wanneer je als A rijder in een D klasse race rijdt.
Ach ja. Als je eenmaal C of B bent, hoef je er niet meer echt naar SR te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud Mulders
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:08
Weet iemand hoe dat zit met die Tech tracks?

(Mijn iRacing profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Je kunt binnenkort tracks kopen die wel rijdbaar, maar nog niet af zijn. En voorlopig nog niet worden gereleased als volwaardig circuit. Zoals bijvoorbeeld Long Beach. De prijs wordt waarschijnlijk zo'n $5. Die wordt in mindering gebracht mocht de track uitkomen en je koopt hem. De Tech tracks worden niet in officiele races gebruikt en gelden niet voor de 100% korting.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Ik had me geregistreerd voor de gotlijst, in mijn mailbox van iracing de link voor bevestiging gedrukt. Na dat moment wou ik racen , maar iracing was super traag, kon niet eens spelen. Iracing afgesloten , maar mijn hele pc was traag.
Taakbeheer geopend en bleek dat vbc.exe veel cpu verbruikte.

Misschien toeval maar iemand dat ook eens gehad ?
Morgen ff verder googlen wat te doen, nu slapen. :(

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat heeft niks met mijn site te maken... vbc is de visual basic compiler, heeft met visual studio te maken, heb je dat geinstalleerd?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Nee, heb verder niks geinstalleerd ofzo alleen wezen racen en ACR geupdate en die ene link geopend.

Vond het wel toeval, ik verwijt je ook niet. Kan ook 1 of ander virus zijn...als ik thuis ben ga ik ff scannen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wilde gister eigenlijk om 18:45 de SRF race meepakken, maar die ging niet official. Om 20:45 wel, dus die maar meegepakt. Niet veel geoefend (rondje of 6), geen kwalificatie, en als p5 op de grid. Zag dat de mensen voor me iig sneller gekwalificeerd hadden dan dat ik reed in de training. Prima start, en als P4 de 1e ronde door. Daarna al snel P4 kunnen pakken.
Op dat moment besloten de nr's 1 en 2 het maar te laten uitvechten, had het voorgevoel dat daar nog wat ging gebeuren, en.... dat gebeurde niet :p Na een foutje van mezelf 3 seconde teruggeworden, dus ff moeten stampen om weer aansluiting te vinden. Gelukkig waren ze vooraan druk aan het knokken, dus dat duurde niet al te lang.

P2 liet uiteindelijk bij het uitkomen van T1 een gaatje waar ik net gebruik van kon maken, paar rondjes later kon ik P1 relatief simpel voorbij op het rechte stuk. In de laatste ronde was het nog spannend met her en der een gespinde achterblijver, maar uiteindelijk zonder problemen de finish gehaald.

Toch apart, zo win je 20 maanden geen enkele race, en nu win in 3 van de 4 laatste races 8)7

Wat clips uit de race (heel slordig geknipt)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nette race en leuk filmpje. (Slordig geknipt zeg ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@ BM, je rijdt tegenwoordig ook wel heel anders dan in het begin.

Erg nette race, mooie lijnen, scherpe maar toch nette inhaalmaneuvres, gefeliciteerd. d:)b

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Als je dan dat foutje maakt op P3 kun je jezelf wel vervloeken altijd haha. Maar nette race!

Joep jij monteert je filmpjes toch ook met iMovie in OSx? Neem jij ze ook op met Fraps?
Volgens mij maakt fraps AVI bestanden, maar die kun je niet direct in iMovie bewerken of wel?
In welke bestanden zet jij ze om?

Laatste vraag, is de OSx beta van iRacing ook vrij te downloaden?

Heb namelijk nog 2 of 3 replay's waar ik eens een leuk filmpje van zou willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gait schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:18:
Als je dan dat foutje maakt op P3 kun je jezelf wel vervloeken altijd haha. Maar nette race!

Joep jij monteert je filmpjes toch ook met iMovie in OSx? Neem jij ze ook op met Fraps?
Volgens mij maakt fraps AVI bestanden, maar die kun je niet direct in iMovie bewerken of wel?
In welke bestanden zet jij ze om?

Laatste vraag, is de OSx beta van iRacing ook vrij te downloaden?

Heb namelijk nog 2 of 3 replay's waar ik eens een leuk filmpje van zou willen maken.
Ik monteer de fraps filmpjes met moviemaker op mijn Simrig PC. Ik heb nog niet de juiste converter gevonden voor iMovie. ;(
En iRacing beta voor OS X is niet vrij te d/l op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
}:| :p
enchion schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:11:
@ BM, je rijdt tegenwoordig ook wel heel anders dan in het begin.

Erg nette race, mooie lijnen, scherpe maar toch nette inhaalmaneuvres, gefeliciteerd. d:)b
Ik merk het van mezelf niet zo eigenlijk, maar het zou zomaar kunnen. Merk wel dat ik elke keer dat ik in de SRF rijd ik het ding leuker en leuker ga vinden. Het gaat niet hard, maar oh zo leuk. Enige waar ik nog echt vanaf moet ik dat getik tegen de rem. Zie je in het filmpje ook goed terugkomen, elke bocht knippert m'n remlicht als een idioot. Dat krijg ik er nog niet uit. Heb er een tijdje bewust op gelet, maar dan mis ik toch het vertrouwen en spin ik van de baan af.
Gait schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:18:
Ging gelukkig niet heel hard, maar zat ff hardop te vloeken ja :) Gelukkig waren ze voor me dusdanig aan het knokken (en werden ze ff opgehouden door een achterligger) dat ik er snel genoeg weer bij kwam. Maar dat soort fouten maak ik als ik té bewust aan het racen ben.

Jaren terug toen ik nog veel GPL reed, reed ik mijn beste races terwijl ik aan vanalles dacht (school, muziek, films, whatever) behalve het racen zelf. Zodra ik me dan ineens bewust werd van 'verrek, ik ben al op 70%' ofzo, lag ik meestal een half rondje later naast de baan :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Inderdaad, slordig geknipt :P
Zit de hele tijd te twijfelen of YouTube nou een stuk skipt omdat ie van kwaliteit wisselt of dat het zo bedoelt is hehe.

Gewoon even een fade tussen de momentjes zou al een stuk helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Red Baron schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:24:
Inderdaad, slordig geknipt :P
Zit de hele tijd te twijfelen of YouTube nou een stuk skipt omdat ie van kwaliteit wisselt of dat het zo bedoelt is hehe.
Hmmz, alles zou op 1920*1200 opgenomen moeten zijn. Heb Virtuadub de boel laten downscalen naar 1280*800, meer niet.
Gewoon even een fade tussen de momentjes zou al een stuk helpen ;)
Eens, maar dit gister ff snel in elkaar geklikt. Heb de ballen verstand van videobewerking, en ik wilde naar bed :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
BM schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:05:
Jaren terug toen ik nog veel GPL reed, reed ik mijn beste races terwijl ik aan vanalles dacht (school, muziek, films, whatever) behalve het racen zelf. Zodra ik me dan ineens bewust werd van 'verrek, ik ben al op 70%' ofzo, lag ik meestal een half rondje later naast de baan :p
Nederlands elftal heeft daar ook nog wel eens last van. :D

Gewoon tegen jezelf zeggen, ach het is ook niet zo erg als voor het einde nog een plekje kwijtraak, werkt nog wel eens om de rust weer terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
Joep, kan je niet gewoon die avi openen in quicktime en dan vanuit quicktime op export rammen en .mov extensie geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:27:
[...]

Hmmz, alles zou op 1920*1200 opgenomen moeten zijn. Heb Virtuadub de boel laten downscalen naar 1280*800, meer niet.

[...]

Eens, maar dit gister ff snel in elkaar geklikt. Heb de ballen verstand van videobewerking, en ik wilde naar bed :p
Ik downscale helemaal niks. Ik capture op 1920*1080 windowed met fraps. Flikker de hele boel op de gewenste volgorde in moviemaker en knip de beginnetjes en eindjes een beetje bij voor de 'nette' overgangen en exporteer de hele boel als HD movie naar mijn eigen systeem en upload het dan naar youtube.
Fragbeestje schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:42:
Joep, kan je niet gewoon die avi openen in quicktime en dan vanuit quicktime op export rammen en .mov extensie geven?
Dan geeft ie toch echt een fout. Decoder niet gevonden of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
btw @ Joep.

De topicstart begint een beetje zwaar/traag te worden, hij is wel heel erg netjes vind ik maar misschien iets teveel formatting/informatie ?

Niet dat ik er vaak kom, dus echt erg is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
enchion schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:05:
btw @ Joep.

De topicstart begint een beetje zwaar/traag te worden, hij is wel heel erg netjes vind ik maar misschien iets teveel formatting/informatie ?

Niet dat ik er vaak kom, dus echt erg is het niet.
Het gaat idd niet heel vlot meer, maar heb er voornamelijk last van op m'n aaipad.
luxeproblemen ... zalig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fragbeestje schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:11:
[...]

Het gaat idd niet heel vlot meer, maar heb er voornamelijk last van op m'n aaipad.
luxeproblemen ... zalig 8)
Eens. Bij de volgende redesign ga ik zien dat de info over alle tracklayouts / geplande races / etc. op een andere pagina komen te staan of misschien in een apart HTML paginaatje. Want de vertraging wordt niet zo zeer door de TS veroorzaakt, maar door al die extra posts met veel plaatjes.

Op mijn iPhone (4) via 3G is het echt een kwestie van geduld, btw ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JoepW op 28-06-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Net even een nieuwe veer voor m'n gaspedaal gehaald, was bang dat hij te klein was, maar hij past net!
Meteen een seconde sneller :+ . Dus ik denk dat ik er dinsdag wel bij kan zijn.

Nu kan ik rustig wachten tot fanatec de boel weer op voorraad heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door Gait op 28-06-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Blergh.... Lotus op VIR grand east gedaan. Na 13-14 rondjes kreeg ik gewoon last van motion sickness in die trage 38-dubbele chicane in het middenveld. Begon me gewoon te duizelen en misselijk te worden, wat na half rondje weer weg trok. Ging maar 3 rondjes goed, daarna half duizelig ram ik hem de muur in bij Oak tree.... Kon nog wel door rijden met flink schade maar zo goed als laatste geworden. Nooit eerder last van gehad, vaag :/ is toch iets met die bochten wat me niet helemaal zint lol.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Paul weeral in pits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X nu 28 ... pablo 8 >:)

edit: paul wel echt in de penarie, hoop overstuur lijkt mij of wel damage

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ja... zonder achtervleugel rijd zo'n F1 nogal lastig... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
charity race on the road side !!!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.untamedmotorsports.com/images/schooley_600.jpg

http://members.iracing.co...st/0/3199828.page#7180090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Niks geworden dus met je incs beperken Paul? Race niet kunnen zien helaas. Ik zit even een weekje in Singapore (vertrek nu) dus geen iracing :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb me ingeschreven. Ik wil wel weer eens racen ipv kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ow geen vieze ziektes opdoen daar he ;p

wel nice weekje singapore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
stel voor dat joep of niel een GOT skin maken met het charity logo :p

joinen we allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Goed idee dabelg :) wat is 3pm eastern in onze tijd?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
22u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga gewoon in de Racing Lions skin rijden. ;)
Maar er is een fout in die tijd. 3 PM eastern is 21:00 onze tijd. (6 uur verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
eastern heeft geen zomertijd denk ik

yep klopt in nu 3 PM est :p

[ Voor 43% gewijzigd door dabelg op 29-06-2013 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Jawel, in de VS gaan ze een week (of 2) eerder naar zomertijd. Je hebt EST (winter) en EDT (zomer). Als ze nu zeggen eastern, bedoelen ze de tijd die er nu is. Dus zomertijd.
Randolph heeft 3 verschillende tijden in zijn post.

3pm eastern (21:00 onze tijd)
3pm EST (22:00 onze tijd)
8pm GMT (22:00 onze tijd)

Daarom werk ik bij NEO nooit in tijd zones. Alleen GMT. :)

edit:
Deni wilt ook mee doen aan die race! Dat zijn 2 Racing Lions. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 29-06-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@nick: goede reis!

Ik zal eens zien of ik die race kan meedoen en een skinnetje kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
NickThissen schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:48:
Niks geworden dus met je incs beperken Paul? Race niet kunnen zien helaas. Ik zit even een weekje in Singapore (vertrek nu) dus geen iracing :(
Incs beperken?
Waar ik het over had zijn de incident reviews van de stewarts van iRacing zelf.
Na zo'n WCS worden alle incidenten tussen rijders terug gekeken en zonodig bestraft.
Als dat niet als race incident afgedaan wordt, dan wordt dus de schuldige aangewezen en krijgt deze strafpunten. Als je er daar te veel van verzamelt kan je geschorst worden dus.

Enfin, ik neem aan dat ik zelf hier deze keer niets voor zal krijgen.

[YouTube: http://youtu.be/TIigx9pL_Dk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De start van de Morgan Schooley race is om 21 uur onze tijd. Net bevestigd.
If you live in New York city, the green flag will fly at 3pm.
If you live in Los Angeles, the green flag will fly at 12pm.
We will go live at about 2:45 est.
http://members.iracing.co...list/3199828.page#7180269

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Lijkt me leuk! Ik heb me ook maar opgegeven en uiteraard gebruik ik de skin van Joep.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Hoe kun je iemand achteraf bestraffen?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Je kunt een protest indienen. Hoe je dat doet staat beschreven in de Sporting Code. Die staat op de membersite onder Reference.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Thanks,

Gaat hierom
[YouTube: http://youtu.be/sLHnPkRFDQM]

|2600k|Asus 290|

Pagina: 1 ... 71 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.