Nee hoor, dat is echt bij hoge uitzondering denk ik. Zelf verander ik af en toe (ligt aan de setup) in de Lotus wel de anti roll bar, dan doe ik na ~10 rondjes een klikje erbij om het effect van minder fuel op te heffen. Maar verder verander ik niks. Maar het komt wel eens voor dat je merkt dat de brake bias wat te hoog of laag staat, en ipv terug naar de garage kun je dat in (bijna) elke auto ook gewoon tijdens het rijden aanpassen, sneller en je merkt meteen het effect.Nickrsd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:20:
jullie passen nogal wat aan dan? tijdens zo race..?
ik pak eigelijk gewoon een baseline setup en daar rijd ik mee:S verder kloot ik er niet veel aan, en al helemaal niet tijdens de race de bias veranderen.. heb daar niet veel kaas van gegeten.
daarom ben ik miss wat langzamer:P?
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die tijdens het rondje constant die dingen zitten te veranderen, in theorie kan het wel en bij uitzondering zullen er wel mensen zijn die daar de laatste tiende mee winnen, maar veel meer zal het niet zijn gok ik. Zolang je niet binnen een paar tienden van het wereld record zit zou ik me er geen zorgen over maken in ieder geval