Ik ben bezig om mijn set (van Rudy) van Texas om te bouwen. De Texas set is echt snel, alleen bottomed hij heel erg in de bochten. Dat moet ik er nu uit zien te krijgen.
Dat is juist het leuke van cautions. Je moet gokken en als je wat anders doet, kan het goed gaan maar ook verkeerd.
Een 3e plaats is echt niet verkeerd. Winnen op ovals is veel lastiger dan bij road.
Ideetje: zullen we zondag avond met een groep GoT'ers dezelfde open race pakken?
Interessant stukje over waar iRacing nu mee bezig is:
Dat is juist het leuke van cautions. Je moet gokken en als je wat anders doet, kan het goed gaan maar ook verkeerd.
Een 3e plaats is echt niet verkeerd. Winnen op ovals is veel lastiger dan bij road.
Ideetje: zullen we zondag avond met een groep GoT'ers dezelfde open race pakken?
Interessant stukje over waar iRacing nu mee bezig is:
http://www.popularmechani...ng-sims-16198094?click=ppFor now, iRacing is focused on capturing the complexities of how a track reacts to different conditions. Games have already implemented how rain affects race cars, but Myers calls iRacing’s vision a “live track,” as the asphalt reacts different whether in the sun or shade and how marbles—bits of rubber that come off tires during a race—accumulate in certain areas and affect a car’s performance.
[ Voor 62% gewijzigd door Niellie41 op 27-11-2013 00:58 ]