Ik heb geen speedtests gedaan, maar 3G deed het bij mij ook prima en snel @ Vodafone. Volgens mij is oud en nieuw niet zo heel spannend meer. Was het vroeger wel met 2G, maar met 3G heb ik het idee dat het meevalt omdat de meeste mensen toch vanuit thuis bellen en de drukte verspreid is door het hele land ipv op een hotspot zoals een festival (waar 3G wel weer keihard onderuit gaat, 4G stuk minder snel).
Coveragechecker is trouwens al een tijdje niet bijgewerkt. In Limburg is er een stuk meer dekking dan aangegeven bijvoorbeeld in het zuidelijke deel. Als Vodafone inderdaad tarieven gaat verhogen (zie nieuwsbericht vandaag) en KPN het even houdt zoals het is, tja, dan is de keus wel makkelijker gemaakt
Coveragechecker is trouwens al een tijdje niet bijgewerkt. In Limburg is er een stuk meer dekking dan aangegeven bijvoorbeeld in het zuidelijke deel. Als Vodafone inderdaad tarieven gaat verhogen (zie nieuwsbericht vandaag) en KPN het even houdt zoals het is, tja, dan is de keus wel makkelijker gemaakt
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.