[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

net ook zac jungle ranked gedropt voor het eerst ;p ging weer erg lekker 9-2-11, heb echt mijn nieuwe Jungle gevonden :*) !

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxidda schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:40:
[...]

Ja, die sneeuwball scaled ziekelijk goed. Echt niet normaal. Dat dan in combo met wat tanky stuff en je bent sterk
Allen behalve die sneeuwbal en blood boil op 1 teamgenoot heeft die niks als je zijn ult disrupt.
Sneeuwbal scaled 1=1 trouwens.

Net gewonnen als Blitz support. Nu op voor gragas mid tegen naar het lijkt teemo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

weer een zac jungle win XD 8-2-11 ben op een winning spree door deze champ haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hm, mijn client is best wel messed up :/. Ik draai de game normaal op 60 fps maar nu krijg ik soms zomaar fps drops (ook al kijk alleen maar naar de fountain) naar 30 of 20 fps :/ Zwaar irritant. Ik heb mijn ATI drivers van Beta naar Steady geinstalleerd, de client opnieuw geïnstalleerd, maar het helpt niets :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:04
Oxidda schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:40:
[...]

Ja, die sneeuwball scaled ziekelijk goed. Echt niet normaal. Dat dan in combo met wat tanky stuff en je bent sterk
Dat niet alleen. Hij heeft met een beetje AP al een oneindige sustain in lane, en zijn passive maakt het alleen maar erger. Nunu kan met gemak zonder items van lvl 1-6 in lane blijven door zijn Consume, en die iceball is een zieke slow, wat in combinatie met blood boil een chase opleverd waar je als tegenstander niet van weg komt, en aan de andere kant is het ook een zieke disengage, want die iceball slowt zo hard... je kunt rustig thee gaan drinken, je tuin omploegen, wachten tot de zaden ontkiemen en dan eens rustig weglopen van je tegenstander. Insane. Nunu is hard aan een nerf toe.

Oh ja, en ik vergeet het bijna; zijn ult doet na een halve seconde al tegen de 1000 damage aan, ik heb zo vaak gehad dat ik gewoon mijn team wil gaan helpen, extreem wordt geslowed in de buurt van een bosje, zo snel mogelijk probeer weg te komen en als nog dood ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

MrVegeta schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:43:
Hm, mijn client is best wel messed up :/. Ik draai de game normaal op 60 fps maar nu krijg ik soms zomaar fps drops (ook al kijk alleen maar naar de fountain) naar 30 of 20 fps :/ Zwaar irritant. Ik heb mijn ATI drivers van Beta naar Steady geinstalleerd, de client opnieuw geïnstalleerd, maar het helpt niets :/
Ik heb dit ook regelmatig. Meestal doe ik gewoon niets, en een paar dagen later is het spontaan weer weg. Snap er ook niks van.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet de headshot-passive van Cait niet. Crits van 1500 doen ook zonder extra AS wel pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imo is vayne nog steeds de sterkste Late game/End-game. Haar silverbolts beuks door alles heen, haar ult + de Q van de is ook sick. + die knockback/stun. En dr passive. Pfft.. Early game is ze niet veel, maar mid-late-end is ze vies pijnlijk. Probeer maar een keer te damage comparen met Vayne als je een trist of een cait bent. Misschien met je range lukt dat, maar in teamfights als vayne iets in de buurt is ben je fucked.

Mijn favo adc gaat naar Varus of Sivir. Maar dat is mening haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 13:36
Vayne's passive vind ik nou juist zwaar prut... Die mvmnt speed upgrade groeit toch helemaal niet late game?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:50:
Imo is vayne nog steeds de sterkste Late game/End-game. Haar silverbolts beuks door alles heen, haar ult + de Q van de is ook sick. + die knockback/stun. En dr passive. Pfft.. Early game is ze niet veel, maar mid-late-end is ze vies pijnlijk. Probeer maar een keer te damage comparen met Vayne als je een trist of een cait bent. Misschien met je range lukt dat, maar in teamfights als vayne iets in de buurt is ben je fucked.

Mijn favo adc gaat naar Varus of Sivir. Maar dat is mening haha.
Mijn favo adc is nog steeds Ezreal. Iceborn gauntles bouwen en met q hou je elke bruiser weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te denken om Rumble te kopen.

Iemand hier enige ervaring mee? Is het een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireDrunk schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:03:
Vayne's passive vind ik nou juist zwaar prut... Die mvmnt speed upgrade groeit toch helemaal niet late game?
Nee het wordt niet meer late game. maar alsnog je houd die extra movespeed wanneer je iemand chased, en geloof me, die extra is heerlijk.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:12:
[...]

Mijn favo adc is nog steeds Ezreal. Iceborn gauntles bouwen en met q hou je elke bruiser weg.
Ja ez is ook heel sterk, ook met de Spirit of the Elder Lizard. Die burn die je hebt met elke autoattack+skillshot. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Qon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:53:
[...]

Wilde nog even laten weten dat m'n vriendin echt razend enthousiast is. Vandaag heeft ze zelf nog een potje in d'r eentje gespeeld. Ze weet nog niet goed hoe de menu's werken en wat het allemaal is. Ze is perongeluk in normal 3v3 terecht gekomen (want ze wilde in eerste instantie alleen tegen bots vechten). Maar ze heeft gewoon dik gewonnen hahahaha. Natuurtalentje!
Mooi om te horen!

Is ook wel een erg verslavend spelletje, mits je al die negatieve lui negeert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxidda schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:05:
Is ook wel een erg verslavend spelletje, mits je al die negatieve lui negeert!
Aan de andere kant leer je wel een heleboel nieuwe scheldwoorden! Sommige mensen zijn echt freaking creatief met ziektes, lichaamsdelen en familieleden.

Gelukkig zijn er genoeg normale mensen. Gisteren als Sona een potje gespeeld bot support voor Miss Fortune. ADC rent vrolijk naar voren en sterft. Krijg ik vervolgens excuses en dat ze voortaan braaf in de buurt van mijn heals gaat blijven. Word ik dus vrolijk van! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:19:
[...]

Aan de andere kant leer je wel een heleboel nieuwe scheldwoorden! Sommige mensen zijn echt freaking creatief met ziektes, lichaamsdelen en familieleden.

Gelukkig zijn er genoeg normale mensen. Gisteren als Sona een potje gespeeld bot support voor Miss Fortune. ADC rent vrolijk naar voren en sterft. Krijg ik vervolgens excuses en dat ze voortaan braaf in de buurt van mijn heals gaat blijven. Word ik dus vrolijk van! _/-\o_
:) ja , soms leer je wel wat nieuws. Maar meestal is men niet zo creatief.

Waar ik me iig aan stoor is dat bij elke vorm van feedback (Hoe netjes ook) men gelijk roept dat iemand flamed. Word ook beetje moedeloos van de manier waarop de tribunal mensen banned. Je hoeft maar een keer iets te zeggen wat niet netjes is, om volgens tribunal gebanned te worden 8)7 . Gelukkig ik zelf nog nooit gebanned.

Dat mensen fouten toegeven is fijn ja. Doe ik ook vaak genoeg, als dan iemand roept "Well stop doing it you fucker" , dan ben ik er gelijk al helemaal klaar mee. Beetje normale omgang is kennelijk teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gister 1 match gedaan. Ik zeg weer netjes dat ik alleen support en top rune pages/champs heb en dat ik graag support speel. Gelukkig wilde niemand anders support en mocht ik Janna spelen :) De ADC pakte Draven en zat een beetje grappig te doen. Dus ik zeg zo:

you better catch them axes!
yesterday i had one that failed.
horribly..

Loading screen popped up: Draven met een mooie diamond omlijsting.

Ingame zeg ik:
I take back my words.
evryone lolled :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Oxidda schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:40:
Dat mensen fouten toegeven is fijn ja. Doe ik ook vaak genoeg, als dan iemand roept "Well stop doing it you fucker" , dan ben ik er gelijk al helemaal klaar mee. Beetje normale omgang is kennelijk teveel gevraagd.
Wat een moraalridder ben jij dan zeg. Het is maar goed dat je nooit een Engelse film of tv serie kijkt!
Laat staan dat je in real life met een paar Engelse/Amerikanen gaat praten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

steel123 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:44:
[...]

Wat een moraalridder ben jij dan zeg. Het is maar goed dat je nooit een Engelse film of tv serie kijkt!
Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/3pf26j.jpg

Wat probeer je te zeggen? Oxidda geeft soms toe dat hij een fout maakt, als medespelers hem daarna flamen is hij er klaar mee. Kan ik mij voorstellen, wat heeft dat met moraalridder te maken? Je haalt wat dingen door elkaar.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

steel123 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:44:
[...]

Nee niet echt een moraalridder. Maar heb niet zoveel behoefte aan om constant uitgescholden te worden voor van alles en nog wat, omdat ik een keer een kleinfoutje maakt. Niks moraalridders aan imo.

Praat voldoende met Engelse en Amerikanen, word toch net op wat andere manier gedaan.

Sowieso vind ik raar gegeven dat men vindt dat als je online zit je zomaar iedereen uitscheld, ook veel makkelijker over internet. Dat heeft mijn inziens ook niets met moraalridder te maken. Vind sowieso vreemd dat als je beetje over miept (Bijv. dus ook hier) dat je dan word bestempeld als een "Moraalridder" (Wat meestal betekent "Hou op met zeuren" ) .
Moet ik dan maar altijd scheldwoorden slikken? Beetje raar beeld zo, "Ja scheld er maar op los, maar o wee dat je der dan wat van zegt, want dan ben je pas slecht bezig!" wait what.

[ Voor 22% gewijzigd door Oxidda op 26-04-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Oxidda schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:51:
[...]

Praat voldoende met Engelse en Amerikanen, word toch net op wat andere manier gedaan.

Sowieso vind ik raar gegeven dat men vindt dat als je online zit je zomaar iedereen uitscheld, ook veel makkelijker over internet. Dat heeft mijn inziens ook niets met moraalridder te maken.
daar zit het grote verschil wat veel mensen niet zien
als je met vrienden praat dan gaat het er wel vaker ruw aan toe (verbaal) en weet iedereen dat het niet "echt" gescheld is
als je met random spelers zit en je roept "don't do that you fucker" dan is dat gevoel er niet van en is het gewoon een belediging die zowel report als banworthy is: zo ga je niet met mensen om die je niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:14:

Rumble is een aparte champion om te spelen aangezien je passive werkt aan de hand van hoeveel spells je cast en je kan het enigzins timen dat het je uit komt. Maar je moet wel altijd lekker op hoeveel heat je al hebt. Lasthitten met rumble kan erg lastig zijn, maar je Q is supersterk (early ook een enorme burst).

Mooie van rumble is dat je nog altijd usefull kan zijn met je ult ookal ben je underfed.
Maar voor mij staat rumble zeker in de top 5 lastige champs te spelen (competatief iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Oxidda schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:51:
Nee niet echt een moraalridder. Maar heb niet zoveel behoefte aan om constant uitgescholden te worden voor van alles en nog wat, omdat ik een keer een kleinfoutje maakt. Niks moraalridders aan imo.

godofal schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:06:
daar zit het grote verschil wat veel mensen niet zien
als je met vrienden praat dan gaat het er wel vaker ruw aan toe (verbaal) en weet iedereen dat het niet "echt" gescheld is
als je met random spelers zit en je roept "don't do that you fucker" dan is dat gevoel er niet van en is het gewoon een belediging die zowel report als banworthy is: zo ga je niet met mensen om die je niet kent
Dit bedoelde ik meer te zeggen ja. In het normale leven gaat het er ook 'ruwer' aan toe met het taalgebruik. Je moet niet alles zo serieus nemen.

Als iemand een fout maakt ziet hij dat waarschijnlijk zelf ook en als je jungler(of wie dan ook) zegt: Don't do that you fucker. Dan voelt dat voor mij eerder dat hij je op een luchtige manier, doch serieus op een fout probeert te wijzen. Dit voelt voor mij totaal niet aan als verrot gescholden te worden.
Het ligt er natuurlijk aan wat de persoon erna gaat zeggen, want vaak blijft het niet bij deze ene zin.

Ik probeer het zelf ook altijd wat grappiger te brengen en zelden serieus. Als je iets serieus probeert te zeggen(zonder scheldwoorden uiteraard) dan voelt dat toch vaak veel meer van: ik weet het beter, dus luister naar mij. Wat nog eerder averechts werkt dan het lichte 'flamen', want we zijn toch allemaal net zo eigenwijs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:14:

Gewoon unlocken en later zien of het wat is :9

Zo doe ik het vaak en wat heb ik nog steeds spijt van Sion, maar goed zo duur was hij ook weer niet. :9 Ik vind het echt niets om met Sion te spelen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Net eindelijk een competieve laning phase gehad tegen een riven mid als Kha Zix. Vind t tot nu toe allemaal veels te makkelijk in silver 3 hiero. Heb van die potjes: 14-4-7 22-6-12 10-3-4 en al die dingen. Nu maar rustig naar platinum toe en genieten van de wat volwassenere mensen dan de NA server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer ook je 'simpele' games nog te verbeteren. Je deaths zijn dan vaak vooral omdat je te ver doorgaat omdat je toch al voor staat, dat soort dingen gaan je later opbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Krijg je zoveel minder punten dan voor 13-4 dan 13-0?
Das ook slecht..

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

steel123 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:35:
[...]

[...]

Dit bedoelde ik meer te zeggen ja. In het normale leven gaat het er ook 'ruwer' aan toe met het taalgebruik. Je moet niet alles zo serieus nemen.

Als iemand een fout maakt ziet hij dat waarschijnlijk zelf ook en als je jungler(of wie dan ook) zegt: Don't do that you fucker. Dan voelt dat voor mij eerder dat hij je op een luchtige manier, doch serieus op een fout probeert te wijzen. Dit voelt voor mij totaal niet aan als verrot gescholden te worden.
Het ligt er natuurlijk aan wat de persoon erna gaat zeggen, want vaak blijft het niet bij deze ene zin.

Ik probeer het zelf ook altijd wat grappiger te brengen en zelden serieus. Als je iets serieus probeert te zeggen(zonder scheldwoorden uiteraard) dan voelt dat toch vaak veel meer van: ik weet het beter, dus luister naar mij. Wat nog eerder averechts werkt dan het lichte 'flamen', want we zijn toch allemaal net zo eigenwijs :+
Mijn beleving is dat per fout je alsnog word uitgescholden, dat is niet te vergelijken met een real life scenario (Werkelijk als ik hier op kantoor iemand , ook op een luchtige manier, zou zeggen dat tie iets fouts deed dan zou dat niet in goede orde worden ontvangen).

Vindt iig overbodig om wat woorden in de mond te nemen die niet nodig zijn, ongeacht of ik het luchtig moet opvatten. Feit blijft is internet, je mist een grote vorm van interactie dus is het al vrij lastig te bepalen hoe je iets moet opvatten. Mogen meer mensen wel eens aan denken.
Als me dat een moraalridder maakt, so be it :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Oxidda schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:18:
[...]

Mijn beleving is dat per fout je alsnog word uitgescholden, dat is niet te vergelijken met een real life scenario (Werkelijk als ik hier op kantoor iemand , ook op een luchtige manier, zou zeggen dat tie iets fouts deed dan zou dat niet in goede orde worden ontvangen).

Vindt iig overbodig om wat woorden in de mond te nemen die niet nodig zijn, ongeacht of ik het luchtig moet opvatten. Feit blijft is internet, je mist een grote vorm van interactie dus is het al vrij lastig te bepalen hoe je iets moet opvatten. Mogen meer mensen wel eens aan denken.
Als me dat een moraalridder maakt, so be it :+
Volgens mij bepaal je zelf hoe je iets opvat...
Zelfs al vat je het luchtig op en hij bedoelde het niet zo... is het zijn verlies en niet het jouwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

3xNix schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:43:
[...]

Volgens mij bepaal je zelf hoe je iets opvat...
Zelfs al vat je het luchtig op en hij bedoelde het niet zo... is het zijn verlies en niet het jouwe...
Verliezen heeft sowieso wel 50% kans bij lol. Die andere 50% kans is winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 13:27
Andere tweakers die de play-offs gaan kijken dit weekend? Straks EG Raidcall tegen Copenhagen Wolves! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:22
FireDrunk schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:11:
Krijg je zoveel minder punten dan voor 13-4 dan 13-0?
Das ook slecht..
Waar heb jij het over? Score heeft niks te maken met hoeveel LP je krijgt ookal ga jij 0/20 dan win je gewoon hetzelfde als je 20/0 was gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Mmore schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:09:
Andere tweakers die de play-offs gaan kijken dit weekend? Straks EG Raidcall tegen Copenhagen Wolves! *D
Jazeker!
Ben altijd van de partij, vroeg of laat biertje erbij en ik vind t altijd gezellig. Leuk met wat vrienden op skype gezellig praten ondertussen, of gewoon rustig met wat mensen in een chat praten erover!

Vaak leer ik er echt super veel van. Na die penta kill van wildturtle van TSM ben ik ook maar Caitlyn gaan spelen. Carry gelijk lekker hard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net echt de grootste lag game ooit gehad.
Het was 3/3 de rest dc/ede meteen als ze in de game kwamen.
Ik had 900+ ping maar op een of andere manier wonnen we toch haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 20:15
Had inderdaad net ook zo'n game bijna iedereen had er last van behalve de enemy Cait en ik. Constant DC / Reconnected meldingen. Na ongeveer 40 minuten toch een win eruit kunnen halen omdat wij met 4 ingame waren en zij maar met 2. Eigenlijk best triest, maar ja een win is een win zullen we maar denken.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 13:02
Er is dan ook een melding gemaakt dat er lag bursts zijn en Riot zijn deze al even aanhet onderzoeken :)

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

steel123 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:35:
niet altijd; je bent nou eenmaal afhankelijk van je eigen stemming op dat moment
the naked gun is een heel goed voorbeeld: als ik gewoon in een neutrale bui ben kan ik daar echt niet om lachen, maar als ik al melig ben dan ga ik helemaal stuk

zelfde met "dont do that fucker"
als je in een serieuze/neutrale bui zit dan vat je dat veel sneller op als een belediging, des te meer als het iemand is die je niet kent

aangezien die persoon hoogstwaarschijnlijk geen enkel idee heeft van jouw stemming kan hij het onmogelijk goed inschatten (ff aannemende dat er nog geen gedol oid in de chat was van te voren)
omdat hij het dus niet kan inschatten en het vaker een negatieve invloed op het spelverloop heeft dan een positieve (een beledigde speler gaat over het algemeen niet beter spelen) is het gewoon spelbederf, sfeerverpestend en dus report en banworthy imo

je kan niet bepalen hoe iets opgevat word, zowel degenen die het zegt als degene die het "hoort"
enige wat je kan doen is een positieve houding hebben en niet gaan schelden, fucker valt daar gewoon onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mijn houding ten opzichte van flamen is dat ik er zelf zo min mogelijk op reageer, maar alsnog iemand na afloop report. Tevens probeer ik zelf zo min mogelijk te flamen. Dat 'iedereen' het doet en dat het internet toch aan het verruwen is betekent niet dat we het dan maar lekker moeten laten gaan en dat het het probleem van de ontvangende kant van de rage wordt. En als dat betekent dat ik af en toe ook een ban krijg (ik ben ook niet Roomser dan de paus), so be it. Dan zal ik het wel verdiend hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Vicarious schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:43:
Mijn houding ten opzichte van flamen is dat ik er zelf zo min mogelijk op reageer, maar alsnog iemand na afloop report. Tevens probeer ik zelf zo min mogelijk te flamen. Dat 'iedereen' het doet en dat het internet toch aan het verruwen is betekent niet dat we het dan maar lekker moeten laten gaan en dat het het probleem van de ontvangende kant van de rage wordt. En als dat betekent dat ik af en toe ook een ban krijg (ik ben ook niet Roomser dan de paus), so be it. Dan zal ik het wel verdiend hebben.
Meh ik weet niet, ik ben er nagenoeg mee gestopt na dat mijn bans 2 weken werden, maarja ik moet zeggen ik vind het nogal overdreven, als iemand iets zegt wat je niet zint zoals noob of baddie kan je hem al reporten en big chance dat hij een warning of ban krijgt met de huidige tribunal.

Ik vind het too much, tuurlijk een beetje respect en goede sfeer is prima in een game maar het wordt hier wel heel erg door je strot heen geforceerd, join the angels if you don't like it get the f*ck out... is een beetje de mentaliteit.

Los daarvan vindt ik het soms wel genieten hoor als mensen ragen (enemies die zeggen omg op noob jungle camp etc :P), zolang het maar niet de game verziekt. Heb ook potjes gehad waar mensen vanaf het begin lopen te flamen zonder reden dan is dat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ik vind de kinderachtige houding in LoL inderdaad storend. Als je niets kan hebben speel dan of geen team game of ignore ze gewoon (die optie is er toch met een reden?). Ik flame zelf nooit in LoL en ben eigenlijk altijd positief, maar dat je gebanned kan worden voor 'noob/baddie' vind ik ronduit lachwekkend (Dit komt dan wel van een ex-GM uit HoN dus misschien iets erger gewend).

Hoe dan ook vind ik het whiteknight gehalte in dit spel veel te hoog.

[ Voor 8% gewijzigd door Rordarok op 27-04-2013 17:04 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Zo, mijn eerste 2 ranked games gespeeld... Eerste verloren (AFK Darius :'(), tweede gewonnen met 7-0 waarna het enemy team surrenderde.

Caitlyn + Soraka is toch echt een toffe combo :D

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Rordarok schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 15:14:
maar dat je gebanned kan worden voor 'noob/baddie' vind ik ronduit lachwekkend (Dit komt dan wel van een ex-GM uit HoN dus misschien iets erger gewend).

Hoe dan ook vind ik het whiteknight gehalte in dit spel veel te hoog.
report voor unskilled zorgt *nooit* voor een warning/ban
het enige wat er gebeurd met die reports is dat het systeem je (mogelijk) aanpast naar een lager niveau

whiteknight is trouwens niet van toepassing hier; een whiteknight is iemand die een meisje op het internet beschermt in de hoop dat er een "fysieke beloning" tegenover staat
de nederlandse variant moraalridder is wat meer van toepassing, al zou ik niet zo 123 weten wat de engelse versie dáárvan is...

snap trouwens wel wat je bedoelt, maar hier is ook een vrij simpel antwoord op: wat jij vind is niet perse de mening van de meerderheid
als de meerderheid van de LoL players (=tribunal members) vinden dat iets niet door de beugel kan dan worden er mensen voor verbannen
blijkbaar zit jij dus bij een groep mensen die vinden dat het wel wat grover mag
helaas voor jou is die groep in de minderheid en dus het "slachtoffer" van bans

mensen omringen zichzelf met anderen die hetzelfde denken; op die manier krijg je een vertekend wereldbeeld. en daar loop je tegenaan zodra je in een community terecht komt die niet overeenstemd met jouw wereldbeeld
let op: ik zeg niet dat de ene groep beter/slechter is, alleen dat de ene groep groter is dan de anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin ik kreeg steeds 20 punten per win 5 dagen geleden ofzo. Nu stomp ik net met Diana een game met 22/3/14 en krijg ik 2 punten wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 23:40:
Wat een onzin ik kreeg steeds 20 punten per win 5 dagen geleden ofzo. Nu stomp ik net met Diana een game met 22/3/14 en krijg ik 2 punten wtf.
dan zit je in de league waar je volgens het systeem thuishoort, niks geks aan
score maakt trouwens niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op zondag 28 april 2013 @ 00:05:
[...]

dan zit je in de league waar je volgens het systeem thuishoort, niks geks aan
score maakt trouwens niks uit
Wel iets geks aan. Aangezien ik een week geleden in dezelfde leaque +20 kreeg. Nu weer +4 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
godofal schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:02:
[...]

het enige wat er gebeurd met die reports is dat het systeem je (mogelijk) aanpast naar een lager niveau

whiteknight is trouwens niet van toepassing hier; een whiteknight is iemand die een meisje op het internet beschermt in de hoop dat er een "fysieke beloning" tegenover staat
de nederlandse variant moraalridder is wat meer van toepassing, al zou ik niet zo 123 weten wat de engelse versie dáárvan is...

snap trouwens wel wat je bedoelt, maar hier is ook een vrij simpel antwoord op: wat jij vind is niet perse de mening van de meerderheid
als de meerderheid van de LoL players (=tribunal members) vinden dat iets niet door de beugel kan dan worden er mensen voor verbannen
blijkbaar zit jij dus bij een groep mensen die vinden dat het wel wat grover mag

mensen omringen zichzelf met anderen die hetzelfde denken; op die manier krijg je een vertekend wereldbeeld. en daar loop je tegenaan zodra je in een community terecht komt die niet overeenstemd met jouw wereldbeeld
let op: ik zeg niet dat de ene groep beter/slechter is, alleen dat de ene groep groter is dan de anderen!
De vraag is: is het wel echt de meerderheid? Of gewoon de mensen die de tijd nemen voor de tribunal, en dan alsnog zijn dat niet misschien juist de mensen die een beetje het politie syndroom hebben, ik werd vroeger op school gepest dus nu ga ik maar parkeertickets uitschrijven (ik wordt in lol genaaid nu naai ik terug). Ik heb voor de grap een gekeken wat er zou gebeuren als ik punish only zou clicken en heel even ook pardon only, kan het niet linken denk ik maar had tot en met de laatste punish 100% accuracy alle pardons waren allemaal fout. Nu was dit een klein +/- 40/50 games testje en is statistisch alles mogelijk. Maar volgens mij slaan sommige tribunal mensen nogal door. Maarja ik vind het jammer dat het honor systeem niet beter werkt dat had ik een leuker alternatief gevonden voor een betere sfeer. Belonen is sowieso vaak beter dan punishen. Stel het systeem werkte objectief en je kreeg na 100 positieve games een vette skin, dat zou zoveel meer schelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Jasper 99 schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:13:
[...]
kan het niet linken denk ik maar had tot en met de laatste punish 100% accuracy alle pardons waren allemaal fout.
veel mensen doen dit en halen dit aan als argument tégen tribunal
feit is dat je al een vrij hoog aantal reports moet krijgen vóórdat je in de tribunal geplaatst word (de 5 reports over 3 games in tribunal is maar een fractie van hoveel reports je daadwerkelijk hebt)
doe eens voor de grap dezelfde test, maar dan zoals jij de cases daadwerkelijk zou beoordelen; dus een flink aantal cases gewoon op punish/pardon drukken zoals jij vind dat het hoort

ik neem ook van tijd tot tijd deel aan tribunal en let wél op wat er gebeurt in de chat, en ik druk 99% van de tijd op punish
niet omdat me dat een goede score oplevert, of omdat ik zo'n politiesyndroom heb, maar omdat degenen die door het systeem in de tribunal geplaatst worden gewoon bijna altijd een ban verdienen

ik zei het eigenlijk verkeerd eerder, de tribunal leden zijn niet de meerderheid maar degenen die reporten
als je 10 potjes speeld (geen duoQ) dan "ontmoet" je dus 90 spelers die je nooit eerder hebt gezien en waarschijnlijk ook nooit meer zál zien (of iig niet zal herinneren)
je ontmoet dus heel snel heel veel onpartijdige mensen (want ze hebben je niet eerder gezien) die dus dan het met elkaar eens zijn (zonder te overleggen) dat je een toxic player bent; anders word je niet gereport door willekeurige spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 00:27:
[...]

Wel iets geks aan. Aangezien ik een week geleden in dezelfde leaque +20 kreeg. Nu weer +4 ..
Nee, juist niet. Naarmate je langer in een league/division zit, pas je er waarschijnlijk beter in. Als je als Challanger in Bronze zit, dan win je echt alles (als het goed is) en ga je dus snel door je divisions en leagues heen. Als je er langer over doet (door loses) dan begin je dus steeds meer op je plek te komen. Uiteindelijk doe je (erg) lang over je division/league door 50/50 win:lose te hebben, dus zul je minder punten krijgen/nodig hebben, want je zit in de goede league.

Ook nog even een tegenvoorbeeld geven. Vriend van me zat tijdje (week of 2) vast in Plat3. Heeft toen een week lang erg intensief gespeeld op zijn zwakte punten in normal draft, verbeterde, deed weer ranked en is toen eindelijk door zijn league promotion heen gekomen. Ondertussen zit hij in Diamond2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:28:
[...]

Nee, juist niet. Naarmate je langer in een league/division zit, pas je er waarschijnlijk beter in. Als je als Challanger in Bronze zit, dan win je echt alles (als het goed is) en ga je dus snel door je divisions en leagues heen. Als je er langer over doet (door loses) dan begin je dus steeds meer op je plek te komen. Uiteindelijk doe je (erg) lang over je division/league door 50/50 win:lose te hebben, dus zul je minder punten krijgen/nodig hebben, want je zit in de goede league.

Ook nog even een tegenvoorbeeld geven. Vriend van me zat tijdje (week of 2) vast in Plat3. Heeft toen een week lang erg intensief gespeeld op zijn zwakte punten in normal draft, verbeterde, deed weer ranked en is toen eindelijk door zijn league promotion heen gekomen. Ondertussen zit hij in Diamond2.
Jaah dat zou het geval zijn als ik 50/50 win/lose had. Ik zit meer op 65/35. Dus ik snap er helemaal niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

godofal schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 21:02:
[...]

Het ging in dit geval meer om het flamen in de vorm van 'noob/baddie'.

Met whiteknight gaat het mij om mensen die zogenaamd de goede jongens uithangen maar totaal niet voor een betere community proberen te zorgen. Mensen die om elke opmerking 'report' spammen in chat of mensen die te hypocriet voor woorden zijn, dat zijn de mensen die ik in deze context 'whiteknight' probeerde te noemen. En van dit soort figuren zie je er ERG veel.

En dat is ook de reden waarom ik Tribunal een erg matige manier van bannen vindt. LoL heeft (naar mijn mening) niet de playerbase die uit zou mogen maken wat wel en niet door de beugel kan. De controle is hoe dan ook matig: vaak genoeg zie ik mensen die echt 100% een ban verdienen met een 'minority' weglopen omdat het zogenaamd niet bij de rules aangegeven staat. Daarom ben ik na een verlopen tijd ook gewoon gestopt met het Tribunal gebeuren.

Het is te dubbelzijdig, te vaag en vooral ook enorm slecht bestendig tegen trolls. Op het moment dat een miezerig ventje 'netjes' loopt te zeiken om alles wat er gebeurd, dan kom je daar gewoon mee weg. Zeg je 'can you shut up for christ sake' dan krijg je meteen 5 mensen die in de houding spreken en allcapslockwhiteknight in allchat gaan met 'report X please, so offensiv omggg'.

Ik snap jouw standpunt ook wel hoor. Maar er zijn genoeg gevallen waarin 'de massa' niet het beste is, jammer genoeg wel de grootste.

Gelukkig genoeg gaat LoL spelen ook wel lekker. Vanaf NA naar EU getransferred (net 30 gedinged, nooit ranked gespeeld) en sta nu na ongeveer 30 potjes in de advancement van Silver V naar IV..in eerste instantie in Bronze II geplaced. Schiet wel op zo.

[ Voor 4% gewijzigd door Rordarok op 28-04-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb net een paar potjes LoL gespeeld, maar ik snap er niet zo veel van. :P Is er iemand die een beetje ervaring in dit spel heeft en mij er wat van wil uitleggen/leren?

Voeg me dan even toe op skype:

LoL: baspieter100

baspieter100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Rordarok schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:16:
[...]
Ik snap jouw standpunt ook wel hoor. Maar er zijn genoeg gevallen waarin 'de massa' niet het beste is, jammer genoeg wel de grootste.
ik ben met je eens dat een democratie niet altijd de beste oplossing is, maar in het geval van LoL juist wel
het doel van LoL, en andere games, is namelijk mensen te entertainen; mensen moeten het leuk vinden om het te spelen
laten we een 5v5 potje pakken van LoL:
1 daarvan vind het best om met kanker te schelden en met de dood te dreigen
2 daarvan vinden het best om wat krachttermen (fucker e.d.) te gebruiken om hun punt duidelijk te maken
2 vinden dat je alleen jezelf mag vervloeken en krachttermen op jezelf mag gebruiken (omg, that was so fucking bad of me)
dan zijn er dus 5 man die vinden dat je helemaal niet mag vloeken, ongeacht de situatie

als die eerste dus een keer roept "i hope you die of cancer" dan is het plezier gelijk verpest voor 9 man en heeft die ene persoon dus het complete doel van LoL verpest
roept #2 of #3 iets in de zin van "stop feeding you fucking noob" dan is het spelletje gelijk verpest voor 7 man (kankermeneer vind dat natuurlijk ook geen probleem)
etc etc

het is gewoon een feit dat hoe meer/sterker je vloekt en scheld, hoe meer mensen geen plezier meer in het spel hebben
zorg jij er dus voor dat er meer mensen géén plezien in het spel hebben dan andersom dan ben jij een toxic speler volgens de meerderheid

in dit geval (LoL algemeen) is een democratische oplossing simpelweg de beste; mensen worden direct beinvloed door andere mensen, een klein team (riot staff oid) erop zetten zou een vertekend beeld geven en mensen laten wegkomen met dingen die de community niet door de beugel vind kunnen (of andersom natuurlijk; mensen bannen voor dingen die wél moeten kunnen bijvoorbeeld)

ik vind het vrij duidelijk wat wel/niet "mag" volgens de community
of je het ermee eens bent maakt vrij weinig uit; als je je niet aanpast krijg je een ban

vrijwel hetzelfde met de wet: sommige mensen vinden dat je harder mag rijden dan toegestaan, en doen dat, maar die krijgen gewoon een boete omdat afgesproken is dat dat níet mag omdat dat gevaarlijk kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
GOGOGOGOGO Fnatic! Woow wat spelen ze heerlijk op het moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-10 20:21
dr34m3dd schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:45:
Eerste match zijn ze wel hard ingemaakt door Gambit. Tweede match super omkeer in voordeel van FNC. Op dit moment zijn ze echt aan elkaar gewaagt en laten ze ook echt zien dat ze de nr1 en nr2 van Europa zijn. Op naar de derde match!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Eerste match werden ze niet hard ingemaakt. Ze gingen gewoon full teamfights met ze houden, dat is waar Gambit gewoon de beste in is. In deze match lieten ze zien dat ze kunnen zorgen dat er geen teamfights in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

godofal schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:37:
[...]

ik ben met je eens dat een democratie niet altijd de beste oplossing is, maar in het geval van LoL juist wel
het doel van LoL, en andere games, is namelijk mensen te entertainen; mensen moeten het leuk vinden om het te spelen
laten we een 5v5 potje pakken van LoL:
1 daarvan vind het best om met kanker te schelden en met de dood te dreigen
2 daarvan vinden het best om wat krachttermen (fucker e.d.) te gebruiken om hun punt duidelijk te maken
2 vinden dat je alleen jezelf mag vervloeken en krachttermen op jezelf mag gebruiken (omg, that was so fucking bad of me)
dan zijn er dus 5 man die vinden dat je helemaal niet mag vloeken, ongeacht de situatie

als die eerste dus een keer roept "i hope you die of cancer" dan is het plezier gelijk verpest voor 9 man en heeft die ene persoon dus het complete doel van LoL verpest
roept #2 of #3 iets in de zin van "stop feeding you fucking noob" dan is het spelletje gelijk verpest voor 7 man (kankermeneer vind dat natuurlijk ook geen probleem)
etc etc

het is gewoon een feit dat hoe meer/sterker je vloekt en scheld, hoe meer mensen geen plezier meer in het spel hebben
zorg jij er dus voor dat er meer mensen géén plezien in het spel hebben dan andersom dan ben jij een toxic speler volgens de meerderheid

in dit geval (LoL algemeen) is een democratische oplossing simpelweg de beste; mensen worden direct beinvloed door andere mensen, een klein team (riot staff oid) erop zetten zou een vertekend beeld geven en mensen laten wegkomen met dingen die de community niet door de beugel vind kunnen (of andersom natuurlijk; mensen bannen voor dingen die wél moeten kunnen bijvoorbeeld)

ik vind het vrij duidelijk wat wel/niet "mag" volgens de community
of je het ermee eens bent maakt vrij weinig uit; als je je niet aanpast krijg je een ban

vrijwel hetzelfde met de wet: sommige mensen vinden dat je harder mag rijden dan toegestaan, en doen dat, maar die krijgen gewoon een boete omdat afgesproken is dat dat níet mag omdat dat gevaarlijk kan zijn
Yup. Helemaal gelijk. En daar ben ik het verder ook 100% mee eens. Aanpassen moet zeker. Vroeger was ik een zo'n rageboy maar dat heeft A. totaal geen nut. B. verpest de fun voor anderen. C. verkloot je eigen plezier. Nu speel ik gewoon en ben ik zeer positief naar iedereen toe. Dat is ten eerste veel leuker en het werpt inderdaad vruchten af...

Net wel iets raars meegemaakt. Na een winstreak van 6 games of iets dergelijks (1 game gewonnnen, gepromote naar Silver V, weer 3 games gewonnen --> advancement matches, toen meteen weer 2 gewonnen en toen werd ik in plaats van Silver IV in Silver III gezet. Dat stoomt wel lekker door zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
dr34m3dd schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:45:
Ook een hele toffe match net! Ben benieuwd naar de beslissende ronde, hopen dat die net zo tof wordt als de laatste. :)
Bij jullie trouwens ook af en toe een haperende stream?

Edit: nu nergens last meer van!

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 28-04-2013 21:00 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wow. Die serie tussen Fnatic en GG. Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
YES YES FNATIC WOHOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Die 4de match van Fnatic vs Gambit. Holy shit wat was die vet. Non stop actie, Xpeke die met 5 hp weet weg te komen. Echt puntje van me stoel werk :D En tof om Janna in high level play te zien. Er gebeurde echt zo veel in die match, fantastisch :D En het leek in de 5de match wel of Gambit nog aangeslagen waren van de 4de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
ye-roon schreef op maandag 29 april 2013 @ 08:26:
Die 4de match van Fnatic vs Gambit. Holy shit wat was die vet. Non stop actie, Xpeke die met 5 hp weet weg te komen. Echt puntje van me stoel werk :D En tof om Janna in high level play te zien. Er gebeurde echt zo veel in die match, fantastisch :D En het leek in de 5de match wel of Gambit nog aangeslagen waren van de 4de.
Je zag gewoon dat beide teams heel moe waren. Ze maakte redelijk wat fouten en het ging er allemaal maar een beetje slomer aan toe. Denk als ze even rust hadden gehad dat er dan een hele goede match uit kwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
Wat een games vannacht, Vulcun dat Crs inmaakt, wat een pannekoeken bij Crs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een hilarisch potje ranked gespeeld
na al een hele tijd op nonactief gestaan te hebben en in bronze 1 dus klaar om terug naar boven te klimmen
neem teemo top, begint er al onmiddellijk iemand no not teemo, andere kant lockt akali en ik weet al dat gaat lastig worden maar was superchill en zeg gewoon in chat we'll see

akali + lee sin 2x voor lvl 3 en ik sta 0/2/0, niet mijn beste plays :) begint onze mf me toch uit te schijten voor alles dat mooi en lelijk is
akali hit lvl6 dus behoorlijk wat voordat ik dat doe en eet me dus op met haar en huid
mf en lux waren al bezig /all REPORT TEEMO !!!!! en mn score aan het scanderen als het ware 0/3/0 , 0/4/0 , 0/5/0 en begin het zwaar op mn heupen te krijgen dus ik zeg voor het eerst iets in aard van chill guys do you really think if you tell me i suck i'll start playing better? waarop natuurlijk het antwoord komt i told you not to pick teemo and you said we'll see
0/6/0, en dan onder de turret heb ik akali toch eens liggen nadat ze mij had gekilled 1/7/0
waarop ik mf en lux maar mute en denk laten we maar het beste ervan maken, 20min later sta ik 14/13/7 en heb ik mn team toch een paar keer gered van volledige ondergang. teamfight waar ik net niet bij kon zijn onder onze mid turret sterft heel mn team net wanneer ik toekom, akali en lee low en die blaas k op zet een shroom onder mn turret en kill nog hun ap even vergeten wie dat was, ze blazen mij op maar door mn shroom + turret gaat tristana nog onderuit en sona kon niet veel meer doen dus ff lekker een quadra kill
ik dacht laat k ze nu maar eens unmuten om te zien wat ze nu zeggen.. niets dan lof natuurlijk
kzeg dan nog sorry for the bad start waarop dat die mf begint teemo please rage on me tell me its my bad want op dat moment was mijn score al een pak beter dan die van haar ongeacht dat ik veel was gestorven, uiteindelijk winnen we het potje

endscreen most kills me most creeps me most gold me rofl

akali : can someone explain to me how the fuck teemo got so fed
me : cause i'm panda teemo offcourse :)

dusja dat was nog maar een lesje dat vanaf minuut 2 beginnen ragen soms echt wel belachelijk is en eerder ondermijnend is dan dat het ook maar iets opbrengt, gelukkig heb ik gemute want ik zou anders me er echt in blijven opjagen hebben, maar heb het tij dus weten om te keren
ook wel doordat ik al zolang niet meer gespeeld heb is mn early laning iets zwakker geworden omdat daar minieme verschillen het spel kunnen maken waarbij teamfights enzo het vooral positionering is en weten wie te focussen en dat ben ik nog niet zo verleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

naarden 4ever schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:12:
Wat een games vannacht, Vulcun dat Crs inmaakt, wat een pannekoeken bij Crs...
Tja die gasten throwden tegen GGU ook al zo hard :D Anyway, leuke LCS finales, alhoewel ik denk dat de EU LCS wel van een stuk hoger niveau waren dan die van NA. Gambit en Fnatic zijn teams die ik tegen de Koreanen nog wel een potje zie breken, bij NA is er volgens mij geen team met die kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

(jarig!)
Hopelijk wordt deze week Lissandra uitgebracht (gereleased is zo Nederlands Engels :P), hopelijk zullen genoeg champs minder kosten \o/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Weet iemand of er niveauverschil zit tussen NA en EU ladder? Ik ben net naar de EU overgegaan en het viel me op dat na 3 maanden niet spelen ik 2 potjes achter elkaar echt EASY wins had. in de 1e zelfs nooit dood gegaan wat me nog nooit gelukt was :P.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ja mensen die al heel vroeg roepen met scheldwoorden is triest.

Ik had ook zo'n potje, weliswaar normal, ik was jungle lee sin en had twee slechte ganks op mid gedaan (Ik ging beide keren dood). Onze mid (Veigar tegen een Annivia) zat helemaal los te gaan op mij dat ik slecht was etc.

Wat doet tie uiteindelijk, AFK in base. Best jammer. Omdat mijn 0/2/0 toch nog naar 3/3/3 weten te brengen, ondanks de 4v5 en onze ADC die 1/7/? stond.

Jammer dat tie zo snel opgaf en gelijk moest huilen omdat het niet goed ging. Daar kan ik dan ook niet tegen, WTF denk je te bereiken door iemand te flamen als het eens niet goed gaat?

Wat op een normale manier commentaar leveren had beter geweest.
themac1983 schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:51:
Weet iemand of er niveauverschil zit tussen NA en EU ladder? Ik ben net naar de EU overgegaan en het viel me op dat na 3 maanden niet spelen ik 2 potjes achter elkaar echt EASY wins had. in de 1e zelfs nooit dood gegaan wat me nog nooit gelukt was :P.
Welk level zit je? En welk level zat je op NA?

Mijn ervaring is dat NA over algemeen net iets slechter is. Misschien is dat ondertussen veranderd, maar een jaar geledne kreeg ik die indruk.

[ Voor 28% gewijzigd door Oxidda op 29-04-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Gisteren gewoon een potje verloren waar ik (Fizz) 21-6-10 stond en een andere medespeler (twitch) 23-10-6...

Rest van het team DIK in de rode cijfers, en absoluut niet aan te sturen door ons. Wij stonden dus effectief de hele tijd 2 vs 5, en hun Malhazar (ook 20-x-x) + een redelijk team wisten uiteindelijk toch door te pushen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Oxidda schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:52:
[...]

Welk level zit je? En welk level zat je op NA?

Mijn ervaring is dat NA over algemeen net iets slechter is. Misschien is dat ondertussen veranderd, maar een jaar geledne kreeg ik die indruk.
Kom van bronze 4 (NA) naar bronze 3 (EU). (ja, ik zuig :P)
Misschien dat het gewoon mazzel was ofcourse :D en van 300MS naar 40MS lag merk je toch ook wel :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
themac1983 schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:51:
Bronze en silver zijn makkelijk, het word moeilijker vanaf gold 4. Nee niet gold 5, want dat is elo hell. Geld hetzelfde als silver 5, bronze 5, plat 5 enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-10 21:34

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Ik weet niet of ik het goed hoorde, maar tussen de 4e en de 5e match van TSM vs. GGU hadden ze een soort van trailer voor een toernooi aankomende toernooi in mei?
daarin hoor je HotshotGG zeggen dat als ze niet winnen, CLG ermee kapt... nu weet ik dat ze wat problemen hebben, maar zo erg is het nou toch ook weer niet?

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:53:
Ik weet niet of ik het goed hoorde, maar tussen de 4e en de 5e match van TSM vs. GGU hadden ze een soort van trailer voor een toernooi aankomende toernooi in mei?
daarin hoor je HotshotGG zeggen dat als ze niet winnen, CLG ermee kapt... nu weet ik dat ze wat problemen hebben, maar zo erg is het nou toch ook weer niet?
Ik weet niet of dat klopt, maar wat ik wel weet is dat CLG niet meer is wat het geweest is.
Vroeger (S1) waren ze nog echt goed, S2 begonnen ze al wat af te zwakken, en S3 zijn ze niets meer waard imo.

Komt door al die koreaanse / chinese teams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Bjarne666 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:53:
YouTube: Hotshotgg: If we lose (to Azure Cats) CLG will not continue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

ja die ja.. wel zielig, ik vind HotshotGG 1 van de sympathiekste spelers van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
HotshotGG heeft zijn speeltijd nooit en dan letterlijk NOOIT veranderd. Dat vind ik zo goed aan hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 15:36

Wootlock

Evilution

Bjarne666 schreef op maandag 29 april 2013 @ 14:57:
[...]

ja die ja.. wel zielig, ik vind HotshotGG 1 van de sympathiekste spelers van het spel
Not sure if trolling or being serious :')

Hotshotgg is een van de minst sympatieke spelers in het spel, hoe hij omging met mensen en als ze ook maar 1 - 3 matches niet presteerde op de bank en ze werden vervangen voor een ander.
Dat vind ik echt waardeloos en dan druk ik me nog mild uit ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Wootlock op 29-04-2013 15:05 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Wootlock schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:04:
[...]

Hotshotgg is een van de minst sympatieke spelers in het spel, hoe hij omging met mensen en als ze ook maar 1 - 3 matches niet presteerde op de bank en ze werden vervangen voor een ander.
Inderdaad, een van de meeste grote rotzaken is hij wel, ook beetje teveel naar zijn bolletje geschoten. MAar daarbij is tie dan ook niet de engiste die zich zo gedraagd. Zijn "goede" voorbeelden voor de rest van de commnity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Wootlock schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:04:
[...]

op dat level gaat het dan ook niet meer over spelen met je vrienden. toen Chaox vervangen werd voor Wildturtle zei.. uh... wie is die support ook alweer.. Xspecial? dat hij niet LoL speelde voor vrienden, maar om te winnen... als je niet wint, hoezo zou je ze dan niet vervangen? en het is HotshotGG's team, dus daar geef ik hem gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bjarne666 schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:10:
[...]

op dat level gaat het dan ook niet meer over spelen met je vrienden. toen Chaox vervangen werd voor Wildturtle zei.. uh... wie is die support ook alweer.. Xspecial? dat hij niet LoL speelde voor vrienden, maar om te winnen... als je niet wint, hoezo zou je ze dan niet vervangen? en het is HotshotGG's team, dus daar geef ik hem gelijk.
Ben ik met je eens. Wij zien het misschien als gamen en vermaak, maar voor hun is het echt esport en dus gewoon werk, ze leven hiervan, althans sommige wel volgens mij.

Als jij niet presteert op je werk om wat voor reden dan ook dan mag je na een tijdje ook vertrekken. Even goede vrienden maar business = business.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bjarne666 schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:10:
[...]

Mjah maar ten tijde van die vervangingen werd iedereen vervangen, behalve hijzelf. Terwijl op dat moment overduidelijk hijzelf het probleem was. Saintvicious werd op een gegeven moment gekickt terwijl volgens velen de beste jungler van NA is (alhoewel al die reddit bandwagoners nu Oddone met zn Cho weer ineens adoreren). Meneer Hotshot dacht zelf beter te kunnen junglen en haalde zichzelf weg van top om Voyboy daar te laten spelen. Nu is Voyboy een betere top dan Hotshot, dus dat snap ik nog... maar hotshot in de jungle sloeg echt nergens op. Ik schat hem in de jungle echt maximaal op Plat 1 niveau in, niet eens diamond.

Vervolgens presteerde Voyboy niet (wat wil je.... aggressieve speelstijl terwijl je totaal geen jungle pressure van HotshotGG hebt) helemaal zoals verwacht en werd hij er snel weer uitgekegeld en ging hotshot weer top spelen en Chauster in de jungle (en dat doet Chau nog best ok). Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb Hotshot in de hele LCS zelden zijn lane zien winnen. Hij is gewoon niet goed genoeg meer. Dan moet je dus jezelf benchen ipv de schuld bij je teammates neer te leggen. Als je een echte vent bent tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Viper® schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:12:
[...]

Ben ik met je eens. Wij zien het misschien als gamen en vermaak, maar voor hun is het echt esport en dus gewoon werk, ze leven hiervan, althans sommige wel volgens mij.

Als jij niet presteert op je werk om wat voor reden dan ook dan mag je na een tijdje ook vertrekken. Even goede vrienden maar business = business.
Ze verdienen al hun geld aan de streams, meeste geld van tournaments en dergelijke gaat naar game house, de vluchten e.d. en dan ook nog een bonusje boven hun zakgeld van de streams.
Kweetniet of jullie ooit eens dat plaatje hebben gezien van athene wat hij verdiende met zijn stream? Dat was meer dan een gemiddelde Amerikaan verdient met zijn full time baantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

dr34m3dd schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:00:
HotshotGG heeft zijn speeltijd nooit en dan letterlijk NOOIT veranderd. Dat vind ik zo goed aan hem
Dat vind ik juist slecht aan hem. iedereen heeft hem nu wel door, dus hij MOET veranderen
dr34m3dd schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:16:
[...]

Ze verdienen al hun geld aan de streams, meeste geld van tournaments en dergelijke gaat naar game house, de vluchten e.d. en dan ook nog een bonusje boven hun zakgeld van de streams.
Kweetniet of jullie ooit eens dat plaatje hebben gezien van athene wat hij verdiende met zijn stream? Dat was meer dan een gemiddelde Amerikaan verdient met zijn full time baantje.
Dat doet niets aan het feit af dat ze de toernooien wel moeten winnen, anders maken ze dus verlies... die 50.000 van de spring playoffs zijn ze (CLG voornamelijk, aangezien ik het over dat team had net.) al misgelopen, die kunnen ze dus niet aan het gamehouse geven, 3x raden waar die 50.000 dan vandaan moet komen? stream revenue misschien?

[ Voor 57% gewijzigd door Drunken_Bear op 29-04-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Bjarne666 schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:16:
[...]

Dat vind ik juist slecht aan hem. iedereen heeft hem nu wel door, dus hij MOET veranderen
Hij moet juist niet veranderen. Al die nieuwe playstyles enzo zijn veels te chaotisch, 2vs1 top en bot daar gebeurt alle actie op hetzelfde moment, als je zo stream kijkt van LCS enzo weet je letterlijk niet meer wat er gebeurt in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 15:36

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:16:
[...]

Mjah maar ten tijde van die vervangingen werd iedereen vervangen, behalve hijzelf. Terwijl op dat moment overduidelijk hijzelf het probleem was. Saintvicious werd op een gegeven moment gekickt terwijl volgens velen de beste jungler van NA is (alhoewel al die reddit bandwagoners nu Oddone met zn Cho weer ineens adoreren). Meneer Hotshot dacht zelf beter te kunnen junglen en haalde zichzelf weg van top om Voyboy daar te laten spelen. Nu is Voyboy een betere top dan Hotshot, dus dat snap ik nog... maar hotshot in de jungle sloeg echt nergens op. Ik schat hem in de jungle echt maximaal op Plat 1 niveau in, niet eens diamond.

Vervolgens presteerde Voyboy niet (wat wil je.... aggressieve speelstijl terwijl je totaal geen jungle pressure van HotshotGG hebt) helemaal zoals verwacht en werd hij er snel weer uitgekegeld en ging hotshot weer top spelen en Chauster in de jungle (en dat doet Chau nog best ok). Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb Hotshot in de hele LCS zelden zijn lane zien winnen. Hij is gewoon niet goed genoeg meer. Dan moet je dus jezelf benchen ipv de schuld bij je teammates neer te leggen. Als je een echte vent bent tenminste.
^
Dit dus.
dr34m3dd schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:20:
[...]

Hij moet juist niet veranderen. Al die nieuwe playstyles enzo zijn veels te chaotisch, 2vs1 top en bot daar gebeurt alle actie op hetzelfde moment, als je zo stream kijkt van LCS enzo weet je letterlijk niet meer wat er gebeurt in mijn ogen.
Stilstaan is achteruitgang, zeker in de E-sports industrie.
Je moet constant mee veranderen om zo de tegenstanders bij te houden, blijf je bij je eigen ding en houd je je zwakheid dan zal de tegenstander hier op inspelen en speel je effectief een 4vs5 :+

[ Voor 19% gewijzigd door Wootlock op 29-04-2013 15:24 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja het hoeft natuurlijk geen probleem te zijn dat hij vrijwel alleen maar dezelfde stijl toplaners speelt.
Darien bijvoorbeeld zie je ook vooral op Renekton Malphite en Shen.
Voor Chauster is het natuurlijk ook niet echt lekker ganken. Botlanes zijn vrijwel altijd supergoed geward en worden hard gefocussed tegen CLG. Toplane heeft hij Hotshot die nooit veel pressure heeft met zijn teleport. En mid speelt link bijna altijd long range casters waarmee hij redelijk pushed..

Ze moeten gewoon ook een alternatieve speelstijl waar ze goed in worden proberen te vinden. In season 1 hadden zij bijvoorbeeld nog af en toe een poke comp met nidalee top ofzo. Nu hebben ze maar 2 strategieen hard pushen of protect doublelift. Of beide tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:13:
Nouja het hoeft natuurlijk geen probleem te zijn dat hij vrijwel alleen maar dezelfde stijl toplaners speelt.
Darien bijvoorbeeld zie je ook vooral op Renekton Malphite en Shen.
Voor Chauster is het natuurlijk ook niet echt lekker ganken. Botlanes zijn vrijwel altijd supergoed geward en worden hard gefocussed tegen CLG. Toplane heeft hij Hotshot die nooit veel pressure heeft met zijn teleport. En mid speelt link bijna altijd long range casters waarmee hij redelijk pushed..

Ze moeten gewoon ook een alternatieve speelstijl waar ze goed in worden proberen te vinden. In season 1 hadden zij bijvoorbeeld nog af en toe een poke comp met nidalee top ofzo. Nu hebben ze maar 2 strategieen hard pushen of protect doublelift. Of beide tegelijk.
Doublelink is dan ook echt de harde harde carry. Verdedig je hem goed en is hij fed? Dan hebben ze standaard de games gewonnen. Hij is zeker een van de beste adc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

(jarig!)
Nieuwe patchronde: http://euw.leagueoflegends.com/news/patch-36-notes
Binnenkort Lissandra \o/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Lissandra is leuk, maar van andere changes word ik vrolijker :p. Overigens is ze nog niet gelijk uit, maar pas over een paar dagen.

-Trundle remake: kan ik hem eindelijk weer spelen, zonder steeds gehuil te krijgen _/-\o_ .
-Brand ultimate fix: ik dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar klopte die bounce soms echt niet.
-Karma buffs.
-Nasus Wither doen ze niet moeilijk over, gewoon de helft van de attack speed slow nu :P.
-The Howling Abyss is uit. Naast dat de map gewoon veel toffer is, krijg je daar ook veel meer IP dan op de custom ARAM map. Want je krijgt daar ook de win of the day bonus van plus de normale IP gains. Ook heb je geen last meer van mensen die 10x dodgen, zonder penalty.
-LP 'clamping' has been smoothed. Players will experience more predictable LP gains and losses as they approach 100 LP: hopelijk kom ik nu eindelijk een keer aan de 100 LP in tier 1 -,-.

En zo zijn er nog wel meer changes :).

YouTube: Freljord Patch Preview
YouTube: Lissandra Champion Spotlight
YouTube: Trundle Champion Spotlight
YouTube: Sejuani Champion Spotlight

[ Voor 27% gewijzigd door Thormodo op 30-04-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 09:33:
[...]

-The Howling Abyss is uit. Naast dat de map gewoon veel toffer is, krijg je daar ook veel meer IP dan op de custom ARAM map. Want je krijgt daar ook de win of the day bonus van plus de normale IP gains. Ook heb je geen last meer van mensen die 10x dodgen, zonder penalty.
ARAM queue is too damn epic. Als je even normal / ranked beu bent, ARAM ftw <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Heerlijk die nieuwe ARAM queue! Eindelijk niet meer het geouwehoer van al die leavers :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Beetje jammer dat de performance nog steeds erg slecht is, bij mij tenminste. Op mijn SSD schijf duurt het laden vrij lang (stuk langer dan 2 weken geleden) en ik heb vaak 30fps in plaats van de 110 die ik normaal heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:51
Damn ben erg aan het laggen op EUW de laatste tijd. Not sure of het aan mij ligt of aan de server.

Ben nu Silver 3 na 10 ranked games. Woohoo. Ben benieuwd hoe lang ik op Silver 3 blijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lissandra is echt broken.
Bevries de carry met je ult en hij is dood.
De rest van het enemy team is ook nog eens geslowed.
Bijna niet gankable met zijn e,w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat is de tactiek van Riot, ze moeten wel geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:42:
mwa, zeker sterk maar wel low range en niet super bursty wel veel utility en cc dat zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

hetzelfde kan je zeggen van cho'gath, evelynn, fizz, galio, malphite, nautilus, singed (soort van iig) skarner, thresh, warwick, wukong, xin zhao en zed

de mogelijkheid tot nuken/disablen betekent niet gelijk dat een champ OP is; er zijn altijd counters en zwakheden
lissandra heeft bijvoorbeeld veel CC heeft maar vrij weinig damage, en helemaal niet veel burst

er zijn ook zat champs die lastig gankbaar zijn; daar moet je gewoon wat hard CC voor meebrengen (gooi een stun op lissandra nadat ze d'r jump begint maar vóórdat ze daadwerkelijk jumped en het is free kill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
Ik denk dat TF Lissandra hard gaat kunnen counteren. Als hij zijn Gold Card maar heeft, kan hij die jump voorkomen. Kassadin gaat zoals gewoonlijk ook deze caster hard counteren. Volgens mij kun je met de Null Sphere van Kassadin voorkomen dat Lissandra (voor de tweede keer) haar E activeert. Bovendien flasht kassadin gewoon weg als Lissandra in gaat.

[ Voor 32% gewijzigd door naarden 4ever op 01-05-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik testte Lissandra tegen Annie bot, die stunde me iedere keer dat ik mn E wilde heractiveren :D Daardoor duurde het best even voor ik doorhad dat het daadwerkelijk werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ben benieuwd hoe sterk ze is. Ga nu voor het eerst tegen haar spelen, speel zelf met Morgana.

Edit: kan niet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van haar. Kan natuurlijk ook komen door de persoon die haar speelde, maar kon er makkelijk tegen spelen met Morgana!

[ Voor 19% gewijzigd door schaapiej op 01-05-2013 09:40 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik zat gister een stream te kijken van iemand die Lissandra als support speelde. En dat werkte best wel goed. Ze heeft die slows, die ult waarmee ze beide spelers in de lane kan uitschakelen. Die E om in de buurt te komen of om juist te ontsnappen.

Gewooon: E om in de buurt te komen, W voor de root daarna R voor de stun en je AD heeft wel een boel damage gedaan.

Behalve als je met een "bange" ad in je team zit. Zo eentje die Xin Zhao niet aanvalt als die[xin] vast zit in mijn cataclysm, maar bang weg rent, ik ga dood, de support die hem in leven probeerd te houden gaat dood en dan als het 3 vs 1 is denk: naow i can ult you gussie en dood gaat :s

Of als je met een goed getimede Monsoon het team split en er een 4vs2 van maakt en dat die 4 man dan weg rent en ik dood ga. En dan krijg ik nog de schuld, dat een slechte support zou zijn. Ik presenteer ze 2 squishies op een presenteerblaadje en ze zijn bang :S

Pagina: 1 ... 30 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.