• Soopa
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 23:13
PuckStar schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 23:48:
weet iemand of er al een fix is voor dat keyboard geflikker en dat hij ineens weg is?
echt zwaar irritant. zit je midden een zin te tikken.....floep keyboard weg.....en soms is tie ook uit de app gegaan. like WTF!
Ik heb het geflikker weggekregen door het standaard toetsenbord te kiezen bij 'taal en invoer' en het Google spraakgestuurd typen uitgezet heb.
edwin90 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:31:
Sinds woensdag ben ik ook in het bezit van deze mooie tablet :). Nadat ik de update naar 4.3 heb uitgevoerd, krijg ik steeds de melding dat de afstandsbediening gestopt is. Hebben meer mensen dit?
Ik weet niet of de cache-wipe geholpen heeft, maar ik had dat ook bij twee van de acht ingestelde apparaten. Ik heb die twee opnieuw ingesteld en toen was het ook weer goed

[ Voor 25% gewijzigd door Soopa op 27-02-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Weet iemand of de ziggo app wel werkt op de .577? En wanneer komt 10.4.1.B.0.101 naar de sgp311?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Soopa schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:05:

[...]

Ik weet niet of de cache-wipe geholpen heeft, maar ik had dat ook bij twee van de acht ingestelde apparaten. Ik heb die twee opnieuw ingesteld en toen was het ook weer goed
Ja, dat kan het goed zijn. Waarschijnlijk is bij de update ook die app geupdate en is er iets fout gegaan bij het overzetten van de app-data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
JayPe schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:38:
Ik heb m ook terug.. Eindelijk. Kostenloos gerepareerd batterij klepje. Niets te zien aan de behuizing.

Nu nog een dock scoren. Helaas is de Xperia Privilege actie voor de dock afgelopen (was tijdens de reparatietijd van de tablet met een kortingscode te verkrijgen met 25% korting),.

Iemand nog een dock in de aanbieding, of weet iemand een plek waar de dock voor onder de 40 eur te verkrijgen is?
Xperia privilege heeft nu Tablet Z accessoires met 50% korting. Best schappelijke prijzen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthracite
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 14:42
Dank voor de tip. Voor 20 euro wil ik de Sony dock wel hebben, maar hij is natuurlijk uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ifeman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05-2022
De nieuwste update (10.4.1.B.0.109) is beschikbaar voor de SGP311. En na deze update werkt de Ziggo app. weer. Ff via Sony PC Companion downloaden en installeren. Was bij mij 10 min werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:17
Ifeman schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:41:
De nieuwste update (10.4.1.B.0.109) is beschikbaar voor de SGP311. En na deze update werkt de Ziggo app. weer. Ff via Sony PC Companion downloaden en installeren. Was bij mij 10 min werk.
Top, thanks voor de update! Gelijk geïnstalleerd en de Ziggo app werkt weer perfect inderdaad :)! Is er ergens een change log beschikbaar? Merk voor de rest geen verschil namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
SPOXYWOXY schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 21:43:
[...]

Top, thanks voor de update! Gelijk geïnstalleerd en de Ziggo app werkt weer perfect inderdaad :)! Is er ergens een change log beschikbaar? Merk voor de rest geen verschil namelijk.
Hij kwam ook uit via een OTA op mijn Xperia Z, daar was de changelog:
-Verbeterde accuduur
-Verschillende bugfixes
-Nieuwere versie media apps.

Ik ga er vanuit dat de updates voor de Tablet Z ongeveer hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 21:11
Jammer, mijn SGP312 zal dan nog iets langer moeten wachten. Is er iets bekend over de flikkering van het scherm? Is dat verholpen met deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Update bij mijn SGP312 ook uitgevoerd, benieuwd of ik iets merk van de batterijduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Yo-L schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:21:
Update bij mijn SGP312 ook uitgevoerd, benieuwd of ik iets merk van de batterijduur
Ik durf niet te beweren dat de changelog exact hetzelfde is hoor, dit is de changelog van de telefoon, dus voor hetzelfde geld is het iets in het modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-L
  • Niet online
Cyleo schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:53:
[...]

Ik durf niet te beweren dat de changelog exact hetzelfde is hoor, dit is de changelog van de telefoon, dus voor hetzelfde geld is het iets in het modem.
Bij de update gaf PC Companion dezelfde changelog, dus nam aan dat deze ook voor tablet zou gelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
Het geflikker van het scherm is zelfs erger geworden sinds de nieuwe update. En Sony heeft nog steeds niks van zich laten horen hierover. Absoluut het laatste product wat ik van Sony gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 16:22
Point schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:45:
Het geflikker van het scherm is zelfs erger geworden sinds de nieuwe update. En Sony heeft nog steeds niks van zich laten horen hierover. Absoluut het laatste product wat ik van Sony gekocht heb.
Ik ga dit even voor je navragen. Sinds enkele dagen heb ik ook een Tablet Z en heb het ook al gemerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Anthracite schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:46:
Dank voor de tip. Voor 20 euro wil ik de Sony dock wel hebben, maar hij is natuurlijk uitverkocht :(
De docking is weer op voorraad, ik heb 'm net kunnen bestellen voor slechts €20,-!

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
AmbroosV schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 22:33:
[...]

Ik ga dit even voor je navragen. Sinds enkele dagen heb ik ook een Tablet Z en heb het ook al gemerkt!
Hier nergens last van. Kan het niet aan een app liggen die in de achtergrond draait?

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
HNies schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 23:03:
[...]

Hier nergens last van. Kan het niet aan een app liggen die in de achtergrond draait?
Ik heb het ook niet, denk daarom dat het een vrij lastige bug is om te vinden aangezien het inconsistent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de kortingscode voor de docking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:30:
Weet iemand de kortingscode voor de docking?
Is individueel. Vanop je tablet in deze app aanvragen: Google Play: Xperia™ Privilege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, gelijk besteld met 50% korting.
AmbroosV schreef op zondag 09 maart 2014 @ 16:27:
[...]

Is individueel. Vanop je tablet in deze app aanvragen: Google Play: Xperia™ Privilege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Hier ook maar even op het nippertje een docking besteld :) Toch wel handig voor op mn bureau.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 21:02
Je kan het geflikker van het scherm verhelpen door in 'Opties voor ontwikkelaars' HW-overlays uitschakelen aan te vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
Klopt, was ik mee bekend, maar als ik onderstaande zo lees lijkt het me handiger om dat aan te laten staan.

"Without a hardware overlay every application that is displaying things on the screen will share video memory and will have to constantly check for collision and clipping to render a proper image, this can cost a lot of processing power. With a hardware overlay each application gets its own portion of video memory, getting rid of the need to check for collision and clipping."

"Disable it and the latency period for applications and the OS (any OS, not just Android) itself to render things will go way way up because it has to check to make sure it's not screwing with memory that is supposed to be dedicated to another task than its own. Hardware overlay ensures everyone has their own partition of memory so they don't have to do those checks and so latency to render things on the screen decreases dramatically."

Het zit me meer dwars dat Sony er niks aan doet en überhaupt niks van zich laat horen. Dat is wat ik het meest kwalijke vindt. Verder ben ik uiterst tevreden over de tablet, maar met een dergelijke 'service' kan ik maar slecht overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Point schreef op maandag 10 maart 2014 @ 12:59:
Het zit me meer dwars dat Sony er niks aan doet en überhaupt niks van zich laat horen. Dat is wat ik het meest kwalijke vindt. Verder ben ik uiterst tevreden over de tablet, maar met een dergelijke 'service' kan ik maar slecht overweg.
How how, het wordt nagekeken. De update naar 4.4 is in ieder geval niet ver weg, en de kans is groot dat het daarmee opgelost zal zijn.

Ik heb vorige week er een mail over gestuurd naar de juiste persoon in Nederland en krijg hopelijk snel nieuws over de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
AmbroosV schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:17:
[...]

How how, het wordt nagekeken. De update naar 4.4 is in ieder geval niet ver weg, en de kans is groot dat het daarmee opgelost zal zijn.

Ik heb vorige week er een mail over gestuurd naar de juiste persoon in Nederland en krijg hopelijk snel nieuws over de status.
Waarvoor dank, maar er is op het officiële forum van Sony een topic van liefst 9 pagina's aan gewijd. Dat zijn er, voor dat forum, erg veel. Het is onmogelijk dat dit probleem niet onder de radar van Sony zit en het is bekend sinds de update naar 4.3. Sony heeft sindsdien niets van zich laten horen en dat het bij de update naar 4.4 verholpen zal zijn is naar mijn idee verre van gegarandeerd, dus daar durf ik ook niet veel op te hopen. Waarom zou het dan niet bij de laatste update gefixed zijn? Ze hebben tijd zat gehad, maar er is zelfs geen statement over dit probleem naar buiten gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:53
AmbroosV schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:17:
[...]

weet jij toevallig ook of daarmee de wifi problemen mee opgelost zijn? Ik heb er nog stees af en toe last van nl.

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marqvds
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:55
Heeft iemand toevallig ervaring met deze:
http://www.aliexpress.com...3E-SGP341/1642394347.html

Lijkt mij erg handig, maar vind hem wel een beetje prijzig? Misschien iemand andere suggesties (behalve de dock, die heb ik al, ideaal!)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Ik vind dat jullie wel een beetje zeuren hoor. Mijn Surface tablet heeft al twee jaar last van flikkerend scherm, Netflix enzo is niet kijkbaar! Microsoft weet van het probleem (al bijna 150 pagina's op het forum), maar heeft na twee jaar nog steeds geen fix!

Anyway, mijn Suface ga ik nu verkopen en waarschijnlijk een Xperia Z2 terugkopen (is nu al op voorraad voor 420).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutervvz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-09 21:08
D-TECH schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:34:
Ik vind dat jullie wel een beetje zeuren hoor. Mijn Surface tablet heeft al twee jaar last van flikkerend scherm, Netflix enzo is niet kijkbaar! Microsoft weet van het probleem (al bijna 150 pagina's op het forum), maar heeft na twee jaar nog steeds geen fix!

Anyway, mijn Suface ga ik nu verkopen en waarschijnlijk een Xperia Z2 terugkopen (is nu al op voorraad voor 420).
De Z2 voor 420,-? Bij welke shop is dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Hopjesvla79 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:27:
[...]

weet jij toevallig ook of daarmee de wifi problemen mee opgelost zijn? Ik heb er nog stees af en toe last van nl.
Welk WiFi probleem?

Vraag me af hoe het komt dat er zoveel verschil tussen allemaal dezelfde apparaten zit. Ik heb oprecht 0 problemen met mijn TZ, super tevreden en het ding is nog steeds snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Gisteren de docking station voor mijn Z opgehaald bij het Kiala punt :+

Stiekem ben ik er heel erg blij mee :Y Doordat de hoek van het scherm traploos aan te passen is, kun je de Z middels de docking precies precies goed neerzetten. Het ding ziet er ook strak uit, past goed bij het design van de Z. En leuk dat je hem middels de docking op kunt laden. Al moet je dan wel zelf voor een kabel zorgen.

Echter wel belachelijk dat Sony hier oorspronkelijk 40 euro voor durfde te vragen. Die prijs sloeg nergens op. Hoe mooi en functioneel het ook mag zijn.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthracite
Ik heb de dock nu ook. Hij is die 20 euro wel waard; 40 euro had ik er nooit aan uit kunnen geven. Een nadeel vind ik dat de USB poort niet toegankelijk is. Ik heb vaak een OTG adapter erop zitten om een USB stick aan te sluiten, maar dat gaat dus niet i.c.m. de dock; ook niet ondersteboven, want ik wil wel oordopjes kunnen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
409 voor de 16gb en 499 voor de 16gb met LTE van eglobalcentral.

Ik heb mij lg g2 hiervandaan en voorzover ik heb kunnen lezen en natuurlijk uit ervaring lijken/zijn ze betrouwbaar.

zit wel een groot prijsverschil vinden jullie niet? zeker voor een nieuw product, de lte versie is nu te reserveren voor 629 bij de grote webstores.

http://www.eglobalcentral...et-16gb-4g-lte-black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthracite
Is dat niet gewoon grijze import, waarbij je naar je garantie kunt fluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
Anthracite schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:46:
Is dat niet gewoon grijze import, waarbij je naar je garantie kunt fluiten?
Garantie is goed geregeld. Enige nadeel is je moet het wel naar hun terug sturen, maar zelfs dat is goed te doen alleen kost het wat meer.
What is covered
24 months parts and labour costs for the repair of a manufacture defect or fault in production, which lead to product malfunctioning.
24 months parts and labour costs for the repair of a fault in the material of the product, which lead to product malfunctioning.
1 month parts and labour costs for the repair of a fault in the material of Rechargeable Batteries

Special Note for Waterproof Mobile Phones

The warranty does not cover defects or damage resulting from accident, misuse, abnormal use, abnormal conditions, improper storage, exposure to liquid, moisture, dampness, sand or dirt, neglect, or unusual physical, electrical or electromechanical stress. eglobal central will not be held liable for any defects or damage on any other item(s) used in conjunction with this product.
STAAT NU IN STOCK BIJ... zou deze echt al leverbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
aimad schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:43:
[...]

Garantie is goed geregeld. Enige nadeel is je moet het wel naar hun terug sturen, maar zelfs dat is goed te doen alleen kost het wat meer.

[...]

STAAT NU IN STOCK BIJ... zou deze echt al leverbaar zijn?
Kan me niet voorstellen datie al in stock is. Hij is ook wel erg goedkoop trouwens. Misschien een mix-up tussen de Z en Z2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
In Hongkong inderdaad al te krijgen. Tax-free, dus lekker goedkoop.

Uiteraard geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Hop, besteld, de Z2.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Bij eglobalcenter? Houd ons op de hoogte, ik ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 16:38
Yes, ik ook :D Was al 3 maanden aan het nadenken welke tablet, dacht eerst de z1 maar nu ik deze voor 410 zie bij eglobalcentral heb ik de knoop doorgehakt. Mijn eerste tablet is on the way ! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Ben benieuwd of het goed gaat, dan bestel ik er ook een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Cyleo schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:16:
[...]

Bij eglobalcenter? Houd ons op de hoogte, ik ben benieuwd ;)
Yup, heb die pagina van new arrivals standaard als mijn tab staan. Toen ik zag meteen besteld. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
leuk te zien dat mensen ervoor gaan :) het is wel met garantie zoals ik eerder heb gepost.

wat ik wel heb gezocht maar niet gevonden is hoe Sony nederland omgaat met aankopen uit het buitenland wat betreft garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
Welke versie hebben jullie besteld? laat ons weten en vergeet niet de code voor tien euro korting.. er is altijd wel een korting bij hun volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Ik heb de tablet Z2 een paar weken geleden (dag van aankondiging) direct besteld op Sony.nl, inderdaad ook een kortingscode gebruikt. Kwam samen met hoes op 522 geloof ik voor de 16 gb. Zou eerste week van April binnen moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ga hem ook gewoon bij Sony kopen daar krijg je nu 3 jaar garantie voor 1,- extra bij eglobalcentral heb je maar 1 jaar garantie op tablets.
Heeft iemand nog een kortingscode voor sony.nl? Ik kan er even geen vinden op dit moment is alles verlopen.
Vorige week ook nog geprobeerd maar die werkte niet op Z2 tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
pimpimmers schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:12:
Ik ga hem ook gewoon bij Sony kopen daar krijg je nu 3 jaar garantie voor 1,- extra bij eglobalcentral heb je maar 1 jaar garantie op tablets.
Heeft iemand nog een kortingscode voor sony.nl? Ik kan er even geen vinden op dit moment is alles verlopen.
Vorige week ook nog geprobeerd maar die werkte niet op Z2 tablets.
6% cashback bij spaarwinkelen: http://www.spaarwinkelen.nl/korting/sony.php dat is wel de moeite waard, tenzij je de education store in kunt, daar heb je 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

412 euro en hij komt volgende week binnen. Met garantie zit het goed in mijn ervaring en heb gewoon geregistreerd in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Heb een paar filmpjes van Griekse youtubers bekeken (waar deze tablet al te koop is). En de firmware is nogal buggy, het loopt minder soepel dan de eerste generatie.

Ik wacht dus nog eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

D-TECH schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:20:
Heb een paar filmpjes van Griekse youtubers bekeken (waar deze tablet al te koop is). En de firmware is nogal buggy, het loopt minder soepel dan de eerste generatie.

Ik wacht dus nog eventjes.
Graag geen onzin verkopen, en zo niet dan met link en tijd erbij. Ik ben geen enkele video tegenkomen met lag, tot nu toe alle reviewers afgelopen week lovend. Als die echt laggy is zodra ik heb binnen heb, dan zal ik het melden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
CyberAmp schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:44:
[...]

Graag geen onzin verkopen, en zo niet dan met link en tijd erbij. Ik ben geen enkele video tegenkomen met lag, tot nu toe alle reviewers afgelopen week lovend. Als die echt laggy is zodra ik heb binnen heb, dan zal ik het melden in dit topic.
Het is dit filmpje: YouTube: Sony Xperia Z2 Tablet Review

Nu heb ik zelf een Surface 2 (en onlangs de Z2 telefoon gepreordered). De Surface is nogal zwaar en oncomfortabel, wil daarom iets lichters.

Ik had hier gelezen: http://tbreak.ae/reviews/sony-xperia-z2-tablet-review , dat de tablet nog op pre-release firmware draait. Hij is hier ook nog niet uit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

D-TECH schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:20:
[...]

Het is dit filmpje: YouTube: Sony Xperia Z2 Tablet Review

Nu heb ik zelf een Surface 2 (en onlangs de Z2 telefoon gepreordered). De Surface is nogal zwaar en oncomfortabel, wil daarom iets lichters.

Ik had hier gelezen: http://tbreak.ae/reviews/sony-xperia-z2-tablet-review , dat de tablet nog op pre-release firmware draait. Hij is hier ook nog niet uit natuurlijk.
Oke in jouw filmpje dus echt niets van "erge lag" kunnen ontdekken, dus Ik zou dus niet verhalen de wereld in brengen die er niet zijn. Thanks.. Bij ieder apparaat kan ik me voorstellen dat als je 20.000 handelingen doet en update etc dat die bij het swypen van je schermp een microseconde lagged, dus ook deze. Ik heb zelf de Surface 2 geowned en teruggebracht, die was nogal meer laggy na paar dagen in gebruik. En zwaar....ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik heb er wel vertrouwen in dat dat wel goed gaat komen. Ik gebruik de Tablet Z bijna iedere dag, en hij is nog steeds extreem vlot. De TZ2 heeft een flinke hardware upgrade, ik kan mij niet voorstellen dat die minder gaat lopen dan de TZ (en ik kom oprecht geen/bijzonder weinig lag tegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
Ik heb een vraagje over de Z2, misschien raken we een beetje oftopic maarja. Op alle webshops staat dat microsd expansion slot tot 64GB support, op sony specificatie website staat er tot 128GB. Dus ik neem aan dat het tot 128GB, maar vroeg me af of er misschien verschillende versies zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 19:07

Sick Nick

Drop the top!

Misschien het maximum wat hun systemen ondersteunen? Of op basis van oudere informatie die ze hebben gekregen/gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
CyberAmp schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 21:14:
[...]

Oke in jouw filmpje dus echt niets van "erge lag" kunnen ontdekken, dus Ik zou dus niet verhalen de wereld in brengen die er niet zijn. Thanks.. Bij ieder apparaat kan ik me voorstellen dat als je 20.000 handelingen doet en update etc dat die bij het swypen van je schermp een microseconde lagged, dus ook deze. Ik heb zelf de Surface 2 geowned en teruggebracht, die was nogal meer laggy na paar dagen in gebruik. En zwaar....ja.
Haha ja het valt wel mee als ik het nu zie. :+

Eigenlijk alleen maar in de camera app.

[ Voor 3% gewijzigd door D-TECH op 21-03-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
En hoppa, ook een besteld.

Bij eglobal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

D-TECH schreef op maandag 24 maart 2014 @ 18:22:
En hoppa, ook een besteld.

Bij eglobal ;)
Mooi, overigens ik zou niet meteen registreren op de Sony site zodra die binnenkomt. Namelijk kans dat er problemen ontstaan omdat ie hier nog niet officieel uit is, ik zie ook op http://www.sonymobile.com/nl/support/tablets/ dat de Z2 nog niet is toegevoegd. Best is om te registreren wanneer die officieel uitkomt in NL. :)

Edit: zogenaamd niet op stock en onbekend. tegen de tijd dat hij hier leverbaar is gaan ze waarschijnlijk verzenden. hangt vies luchje aan.... sinds vandaag order geannuleerd. ik raad aan ieder dat ook te doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Cyberamp op 25-03-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruikenzeiker
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik heb gisteravond een witte 32Gb Wifi versie besteld via de Sony Education Online winkel en er staat bij dat de levering tussen 27 en 28 maart zal zijn, Er staat ook al bij dat hij klaar ligt voor verzending. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Bij CoolBlue is hij ook nu direct leverbaar. Ik sta te popelen maar wil eigenlijk toch eerst wat reviews afwachten van sites als Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Mijne zou vandaag bezorgd worden (besteld bij Sony), echter zit in het buitenland dus zal even tot het weekend moeten wachten.

Misschien handig als er een nieuw topic voor de XT Z2 komt ipv deze te kapen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

DaFrenk schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:59:
Bij CoolBlue is hij ook nu direct leverbaar. Ik sta te popelen maar wil eigenlijk toch eerst wat reviews afwachten van sites als Tweakers.
Ik zie hem anders nergens op de site staan? :P

Bij sony.nl staat de tablet wel op "op voorraad".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
drumstickNL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:10:
[...]

Ik zie hem anders nergens op de site staan? :P

Bij sony.nl staat de tablet wel op "op voorraad".
pricewatch: Sony Xperia Tablet Z2 WiFi 16GB Zwart

Daar staat hij tussen als 'Op voorraad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruikenzeiker
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-12-2024
Kruikenzeiker schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:04:
Ik heb gisteravond een witte 32Gb Wifi versie besteld via de Sony Education Online winkel en er staat bij dat de levering tussen 27 en 28 maart zal zijn, Er staat ook al bij dat hij klaar ligt voor verzending. Ben benieuwd...
Hij is inmiddels verzonden, dus ook de 32Gb versies zijn nu op voorraad bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Van middag update binnen gehad,Build-nummer 10.4.1.B.0.109 maar is nogal 4.3 en geen KitKat 4.4.2....wat zou hier veranderd zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-L
  • Niet online
Seki schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:22:
Van middag update binnen gehad,Build-nummer 10.4.1.B.0.109 maar is nogal 4.3 en geen KitKat 4.4.2....wat zou hier veranderd zijn ?
Die is een paar weken geleden uitgebracht, niet veel functionele wijzigingen; vooral wat snelheid + batterylife volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Seki schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:22:
KitKat komt waarschijnlijk tegelijk met de Xperia Z rond mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Cyleo schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:12:
[...]

KitKat komt waarschijnlijk tegelijk met de Xperia Z rond mei.
Dan moeten we nog even wachten dan,bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IBB187
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 20:23
Vandaag mijn Xperia Z2 tablet (wifi 32gb, witte variant) en bijbehorende magnetic dock ontvangen. Ben ook in het bezit van de Xperia tablet Z. Eerste indruk is positief, scherm is scherper en kan ietsjes helderder dan de Z. Behuizing voelt ook meer solide aan (minder flex). Geluid is naar mijn mening even goed als bij de Z. De plaatsing van de koptelefoonaansluiting aan de onderkant van de tablet vind ik niet logisch. Als de tablet in de dock staat is er niet genoeg ruimte om de koptelefoon aan te sluiten. Mocht iemand specifieke vragen hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

IBB187 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:18:
Vandaag mijn Xperia Z2 tablet (wifi 32gb, witte variant) en bijbehorende magnetic dock ontvangen. Ben ook in het bezit van de Xperia tablet Z. Eerste indruk is positief, scherm is scherper en kan ietsjes helderder dan de Z. Behuizing voelt ook meer solide aan (minder flex). Geluid is naar mijn mening even goed als bij de Z. De plaatsing van de koptelefoonaansluiting aan de onderkant van de tablet vind ik niet logisch. Als de tablet in de dock staat is er niet genoeg ruimte om de koptelefoon aan te sluiten. Mocht iemand specifieke vragen hebben dan hoor ik het graag.
Vanaf waar heb je hem besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IBB187
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-08 20:23
Ik heb de tablet gewoon via sony.nl besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
CyberAmp schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:22:
[...]
Edit: zogenaamd niet op stock en onbekend. tegen de tijd dat hij hier leverbaar is gaan ze waarschijnlijk verzenden. hangt vies luchje aan.... sinds vandaag order geannuleerd. ik raad aan ieder dat ook te doen.
Heb ze een paar dagen geleden een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord. Zucht... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

D-TECH schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:47:
[...]

Heb ze een paar dagen geleden een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord. Zucht... :/
kreeg vandaag mijn geld terug, je moet ze stalken via de live chat overdag. TIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
sorry. deze post mag weg.

[ Voor 92% gewijzigd door PuckStar op 26-03-2014 23:52 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Vandaag toch de Xperia Z2 tablet gekocht. Hij is echt heel dun en licht zeg! Dat werkt erg comfortabel. Wel wennen want het is m'n eerste tablet voor privé gebruik. Vooral het toetsenbord is wennen op zo'n enorm oppervlakte.

Als iemand vragen heeft. Brand maar los.

[ Voor 4% gewijzigd door DaFrenk op 28-03-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Met welke koeriersdienst bezorgt de Sony store eigenlijk? Heb vanochtend de tablet daar besteld en krijg nu te zien dat deze is "overgedragen aan de verzenddienst", geen tracking code gehad natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Vorig jaar werd mijn tablet verzonden met TNT Express. Of ze dat nog steeds doen? Ik kreeg trouwens netjes een mail met een vrachtbriefnummer waarmee het pakket te traceren was.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Bastien schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:07:
Vorig jaar werd mijn tablet verzonden met TNT Express. Of ze dat nog steeds doen? Ik kreeg trouwens netjes een mail met een vrachtbriefnummer waarmee het pakket te traceren was.
TNT Express? Dragen die dat niet over aan PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

D-TECH schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:11:
[...]

TNT Express? Dragen die dat niet over aan PostNL?
Nope. Kreeg het via TNT Express. Eerste aanbieding uiteraard thuis (en ik op het werk), volgende dag maar op het werk laten afleveren. Want het pakket gaat niet naar een afhaalpunt in de buurt.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Mijne ook binnen, wat een mooi apparaat zeg! Ben echt onder de indruk. De originele cover SCR12 is ook een aanrader, voelt hoogwaardig aan en erg handig, zoals verwacht zit er een handigheidje in (een randje waarop de tablet steunt) zodat hij niet op de onderkant rust bij het kijken van video, dit is noodzakelijk omdat de 3.5mm jack onderaan zit waardoor je anders geen headset zou kunnen inpluggen tijdens video kijken.

Uiteraard is ie supersnel en is het scherm erg mooi, voor de mensen die twijfelen, doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
IBB187 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:18:
DaFrenk schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:04:
Vandaag toch de Xperia Z2 tablet gekocht. Hij is echt heel dun en licht zeg! Dat werkt erg comfortabel. Wel wennen want het is m'n eerste tablet voor privé gebruik. Vooral het toetsenbord is wennen op zo'n enorm oppervlakte.

Als iemand vragen heeft. Brand maar los.
Twee vragen:
1) Kan één van jullie of allebei vertellen hoe het zit met de accuduur t.o.v. de Xperia Z Tablet? Ik begin nu namelijk het "probleem" te krijgen dat de tablet na een actief dagje (films, animes, series en surfen) het niet meer trekt op een bijna volle lading (denk aan 85-95%).

2) Als het niet al te veel moeite. Zouden jullie een mkv-bestand met de eigenschappen 1080p-10bit kunnen testen in MXPlayer? Enige wat ik wil weten is of MXPlayer het dan vloeiend afspeelt i.p.v. de beeldschokken en dat de audio niet synchroon loopt.

Ik twijfel een beetje om mijn Xperia Z tablet te upgraden naar een Z2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Dat laatste kan ik niet voor je testen en ik weet niet hoe representatief mijn activiteiten zijn. Ik heb nu voornamelijk van alles zitten installeren en kort uit zitten te proberen. Nu, nadat ik vrijdagmiddag hem een volle lading heb gegeven, zit ik op 33% met bijna 5 uur scherm aan, paar dikke games, wat YouTube en vooral surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Nu online
DaFrenk schreef op zondag 30 maart 2014 @ 09:10:
Dat laatste kan ik niet voor je testen en ik weet niet hoe representatief mijn activiteiten zijn. Ik heb nu voornamelijk van alles zitten installeren en kort uit zitten te proberen. Nu, nadat ik vrijdagmiddag hem een volle lading heb gegeven, zit ik op 33% met bijna 5 uur scherm aan, paar dikke games, wat YouTube en vooral surfen.
Dat is dan mooi om te horen.

Als je wilt kan ik wel een sample geven voor het 1080p 10-bit filmpje. (Zie DM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourette
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:09
DaFrenk schreef op zondag 30 maart 2014 @ 09:10:
Kan je het resultaat hier posten?
En als je nog tijd over hebt of hij 720p ook vloeiend afspeelt. :+

[ Voor 45% gewijzigd door Tourette op 02-04-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
Vorige week donderdag de tablet besteld bij Sony, nu nog steeds niet verzonden. Zucht...

Ze zijn vrij op zaterdag en maandag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
D-TECH schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:54:
Vorige week donderdag de tablet besteld bij Sony, nu nog steeds niet verzonden. Zucht...

Ze zijn vrij op zaterdag en maandag 8)7
Ik heb hem vrijdag besteld zal tussen 31-3 en 4-4 ontvangen.
Had gister nog gemaild omdat mijn bestelling niet op de site terug te vinden was. Kreeg vandaag mail dat dat klopt omdat die reeds verzonden zou zijn en dat ik zo snel mogelijk van TNT een email zal krijgen met traceernummer.
Tot nu toe nog geen mail gehad van TNT.

[edit] Net mail binnen mijn Z2 komt morgen _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door pimpimmers op 01-04-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Zit er paar dagen mee te spelen, werkt prima. Niks op aan te merken. Scherm is scherp genoeg en goede (niet super verzadigde) kleuren. Klepjes even wennen met losmaken. Zit de dock te overwegen juist vanwege die klepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
pimpimmers schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:45:
[...]

Ik heb hem vrijdag besteld zal tussen 31-3 en 4-4 ontvangen.
Had gister nog gemaild omdat mijn bestelling niet op de site terug te vinden was. Kreeg vandaag mail dat dat klopt omdat die reeds verzonden zou zijn en dat ik zo snel mogelijk van TNT een email zal krijgen met traceernummer.
Tot nu toe nog geen mail gehad van TNT.

[edit] Net mail binnen mijn Z2 komt morgen _/-\o_
Ah gelukkig net ook een mailtje gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry2215
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 17:39
Vrijdag besteld, levering tussen 1 en 7 april. Staat sinds vandaag op 'Uw bestelling wordt verzonden.
U kunt de voortgang volgen via de website van onze verzendpartner' maar nergens een mailtje met verzendbevestiging te bekennen ;-;

Ben er wel erg benieuwd naar. Vond de Tablet Z een erg mooi ding.

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry2215 op 01-04-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
CyberAmp schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:37:
Zit er paar dagen mee te spelen, werkt prima. Niks op aan te merken. Scherm is scherp genoeg en goede (niet super verzadigde) kleuren. Klepjes even wennen met losmaken. Zit de dock te overwegen juist vanwege die klepjes.
Dock heb ik er direct bij besteld is ideaal, heb namelijk bij mijn tablet Z ook een dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Die magnetische kabeltjes voor de Z1 die je op eBay koopt voor een paar eu werken ook op de Z2 Tablet toch? Ook al 10X beter dan dat rotklepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Nu online
Tourette schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:04:
[...]

Kan je het resultaat hier posten?
En als je nog tijd over hebt of hij 720p ook vloeiend afspeelt. :+
Volgens mij quote je de verkeerde persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_the_man
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08 16:16
Het wordt tijd voor een apart topic over de Z2. Ik weet zo langzamerhand niet meer welke post over de Z gaat en welke over de Z2. Beetje jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
den_the_man schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:01:
Het wordt tijd voor een apart topic over de Z2. Ik weet zo langzamerhand niet meer welke post over de Z gaat en welke over de Z2. Beetje jammer!
here you go
Sony Xperia Tablet Z2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De afgelopen weken regelmatig last gehad van een niet goed werkende Xperia Tablet Z. Hij geeft geen enkel teken van leven. Enige oplossing is resetten met behulp van de aanknop + volume omhoog. Dan start de tablet weer op en doet hij het weer een tijd. Dit is de afgelopen weken ondertussen een stuk of 5 keer gebeurd. Iemand hier ervaring mee en enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
S1NN3D schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:19:
De afgelopen weken regelmatig last gehad van een niet goed werkende Xperia Tablet Z. Hij geeft geen enkel teken van leven. Enige oplossing is resetten met behulp van de aanknop + volume omhoog. Dan start de tablet weer op en doet hij het weer een tijd. Dit is de afgelopen weken ondertussen een stuk of 5 keer gebeurd. Iemand hier ervaring mee en enig idee waar dit aan kan liggen?
Kijk eens bij je batterijverbruik of installeer wakelock detector, misschien dat een app roet in het eten gooit. Anders even een backup maken en factory reset uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Cyleo schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:36:
Kijk eens bij je batterijverbruik of installeer wakelock detector, misschien dat een app roet in het eten gooit. Anders even een backup maken en factory reset uitvoeren.
Die wakelock detector zal ik eens gaan proberen. Backup maken moet ik eerst ff bekijken. Mijn telefoon heb ik geroot en hierop gebruik ik Titanium Backup. Ik weet eerlijk gezegd zo 1,2,3 niet hoe ik een backup van de niet geroote tablet kan maken waarbij - bij voorkeur - de voortgang van games meegenomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Nu online
S1NN3D schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:11:
[...]

Die wakelock detector zal ik eens gaan proberen. Backup maken moet ik eerst ff bekijken. Mijn telefoon heb ik geroot en hierop gebruik ik Titanium Backup. Ik weet eerlijk gezegd zo 1,2,3 niet hoe ik een backup van de niet geroote tablet kan maken waarbij - bij voorkeur - de voortgang van games meegenomen worden.
Ik heb vluchtig gekeken. En op de tablet heb je een app Back up&Restore. Je kan een backup maken van de systeemapps met de bijbehorende data, mediabestanden en de apps met data. In de app kan je zelf ervoor kiezen welke apps en waar je de backup op wilt gaan plaatsen.

Zelf heb ik dit nooit gedaan, maar ik zou denken dat je savegames worden meegenomen als je de app+data selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Tjesus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:46:
[...]

Ik heb vluchtig gekeken. En op de tablet heb je een app Back up&Restore. Je kan een backup maken van de systeemapps met de bijbehorende data, mediabestanden en de apps met data. In de app kan je zelf ervoor kiezen welke apps en waar je de backup op wilt gaan plaatsen.

Zelf heb ik dit nooit gedaan, maar ik zou denken dat je savegames worden meegenomen als je de app+data selecteert.
Ik heb de app niet geprobeerd maar save games staan vaak in /data/data en daarvoor moet je root hebben dus zal niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Tjesus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:46:
[...]

Dat werkt prima daarvoor. Heb het wel eens gedaan ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste