XzeroD schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:20:
[...]
Thermodynamics naar 4 of nog beter 5 (5% minder heat dmg)
Acceleration Control naar 5 (5% speed bonus op MWD's en AB's)
Afterburner naar 5 (10% minder cap usage, 5% reduction op je cycle time)
Armor Rigging naar 4 (10% minder drawback op armor rigs, tevens kan je dan officieel T2 rigs gebruiken)
Sensor Compensations skills naar 5 (minder kans om gejamd te worden)
- Radar Sensor Compensation
- Ladar Sensor Compensation
- Gravimetric Sensor Compensation
- Magnetometric Sensor Compensation
Ik zie dat je de skill "Armor Resistance Phasing" mist, aanrader als je nano membranes gebruikt.
Ook mis je de "Shield Compensation" skill, onnodig indien je geen schield boosters gebruikt, anders een aanrader.
Verder zou ik het niet weten wat ik zo zou trainen, en misschien heb ik nog wat over het hoofd gezien maar dit helpt je vast wel op weg

Er zijn wat skills bijgekomen heb ik het idee inderdaad. Ik zal iig de resistance phasing skill gaan trainen aangezien ik veel nano membrames gebruik. Ik gebruik geen active shield tanks over het algemeen. Als ik rat doe ik dit meestal in armor tanked ships. Dus die shield compensation skill had ik met die reden al niet getraind.
Ik was zelf ook al begonnen aan de thermodynamics skill en acceleration control. Daarna zal ik idd mijn navigation wat verder opwaarderen gevolgd door de sensor skills. Mijn ervaring is echter dat het niet echt uitmaakt wat je sensor strength is. Als je een rook ofzo tegen je hebt dan jammen ze je toch wel. Misschien dat het wel tegen vervelende rats kan helpen dat weet ik niet.
Mja daar ben ik dus nog niet echt uit

Ik ben gewend om alleen maar missies te doen en te belt ratten. Ik ben niet bekend met anomaly's of wat dan ook. DED complexes heb ik ook nog nooit gedaan.
Ik zat te kijken of ik mogelijk wat incursions kon gaan doen. Ik heb echter het geld niet om een nightmare te kopen of een ander schip wat voldoet aan de eisen van TVP. Ik heb wel mijn logistics op 5 nu dus dat zou waarschijnlijk de goedkoopste instap kunnen zijn om daar aan mee te kunnen doen.
Ik zit dan echter nog wel met de vraag waar ik die 400-500 mil vandaan moet halen om een logi te kunnen kopen en fitten. Ik wil het liefste mijn huidige ships behouden. Ik heb nog een leuke legion met faction mods die ik zou kunnen verkopen maar dat vind ik zonde.
Mijn voorkeur ligt bij medium sized ships en small sized ships. BS's vind ik eigenlijk al te groot/log en saai. Ik heb mijn skill ooit volledig geskilled voor een perfecte zealot pilot. Vandaar de medium pulse spec 5. Echter is de zealot nu niet echt de moeite meer heb ik gelezen. Daarnaast is de vraag wat ik vervolgens met die zealot moet gaan doen.
Ik zou in ieder geval nog factional warfare willen uitproberen. Hier heb ik ooit eens aan geproefd en ik vond het wel erg vermakelijk. Even een Bomber/EAS/Inty/AF fitten en lekker rond ouwehoeren.
Ik heb mijn missile en shield skills getrained om makkelijk missies te doen met een drake. Ik weet niet of dat nog viable is? CutePuppy gaf aan dat je met een Vexor anomaly's kan doen. Hoe moet ik dat voor me zien. Met onboard scanner en een t2 fitted t1 standaard vexor met wat sentry drones rondvliegen en weer verder?