best jammer eigenlijk, we zouden net een alliance logo krijgen....maar mischien dat we later terugkeren onder de OE banner incl. logo
Thanks voor de duidelijkheid!nwagenaar schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:15:
Overload Everything gaat disbanden, Collapsed Out gaat naar PL.
Zolang bestonden jullie toch nog niet?lethalnl schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:41:
best jammer eigenlijk, we zouden net een alliance logo krijgen....maar mischien dat we later terugkeren onder de OE banner incl. logo
juni 2014, minimum is 6 maanden
maar toen :ccp: en geen logo's....anders hadden we al lang iets gehad
[ Voor 54% gewijzigd door lethalnl op 16-04-2015 11:46 ]
Aah zo lang al, ik dacht meer iets van september/oktober maar dat had ik even goed mis dus. Wij liepen steeds tegen het aantal aan te hikken, bijna 150 members en dan gingen er weer een paar weg en dan kwamen er weer een paar bij maar net steeds niet, en nu hebben ze het verhoogd naar 250 members, bye logolethalnl schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:45:
juni 2014, minimum is 6 maanden

ja het is ook alleen voor alliances, dus als je een 1 corp alliance bent moet je niet veel verwachten zonder flink te groeien
en een 250 man corp is nogal groot, collapsed out is zometeen met alle alts inbegrepen mischien net 200 man
en een 250 man corp is nogal groot, collapsed out is zometeen met alle alts inbegrepen mischien net 200 man
Inmiddels bestaan wij uit 4 corps, 1 academy, 1 bear corp, 2x pvp corps (en nog 1 corp voor Anabaric als laatste rustplaats omdat die graag woulethalnl schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:02:
ja het is ook alleen voor alliances, dus als je een 1 corp alliance bent moet je niet veel verwachten zonder flink te groeien

Mijn inziens gaat dit echt laten zien hoe NON-crowded 0.0 is...nwagenaar schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:15:
Overload Everything gaat disbanden, Collapsed Out gaat naar PL.
Maar goed, 0.0 op dit moment zuigt. Ik ben benieuwd wat Fozzie SOV gaat doen.
bedoel alle PvP alliances (die dit als core hebben...) zijn momenteel uit de 0.0 SoV business...
CFC gaan inperkeren...
Grote kans dat binnenkort gewoon grote stukken 0.0 leeg zullen zijn...
Wees er blij om? Je ziet wat o.a. Goons (van vroeger) en wat BRAVE/HERO momenteel al voor elkaar krijgen...XzeroD schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:08:
[...]
We groeien langzaam, helaas de meeste die wij aantrekken zijn newbs, terwijl we juist meer kunnen bereiken met ervaren spelers.
Newbies hebben gewoon tijd nodig, maar je kan ze daarna wel gewoon voor alles inzetten...
[ Voor 30% gewijzigd door Dutch2007 op 17-04-2015 08:33 ]
Systemen zonder SOV-houders lijkt mij helemaal geen probleem. Je hebt dan gewoon niemandsland. Als een groep spelers vervolgens de logistiek voor elkaar krijgt om in een paar systemen SOV te halen en te behouden is dat prima toch?
Ik denk dat we niet vaak meer hele regio's van dezelfde alliance zullen zien; veel vaker constellations of losse systemen en veel niet-geclaimde systemen. Prima :-)
Ik denk dat we niet vaak meer hele regio's van dezelfde alliance zullen zien; veel vaker constellations of losse systemen en veel niet-geclaimde systemen. Prima :-)
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
@XzeroD
https://forums.eveonline....sts&m=5672258#post5672258
kijk toch eens, ccp falcon to the rescue
Yeahlethalnl schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:09:
@XzeroD
i.p.v. 250 member requirement terug naar 150.
Klopt, je moet ingelogd zijn om die post te kunnen zien.
Maar er stond dit:
[...]
Fair one, and after thinking this over last night, I've dropped the requirement from 250 to the original 150 from the old proces, as it seems like there's genuine concern around it.
Will update the blog and forum post to reflect this.
Op naar fountain!
Het is inmiddels (gisteren dan) gelekt. ik ben benieuwd wat het ons (SOUND) gaat brengen.
Het is inmiddels (gisteren dan) gelekt. ik ben benieuwd wat het ons (SOUND) gaat brengen.
nope krijg een 404 page not found..
yes, we want to have our penis logo's!
Fountain Core.NibborSneffets schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:43:
Op naar fountain!
Last van random dc's. Ook launcher geeft op tijd en stond aan dat ie offline is.
Jullie ook?
Jullie ook?
Yep, sinds gisteren de eerste keer dat ik de launcher start de melding dat de boel off-line is.Hurtebise schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:12:
Last van random dc's. Ook launcher geeft op tijd en stond aan dat ie offline is.
Jullie ook?
De launcher herstarten geeft me dan wel de mogelijkheid om in te loggen, maar met de melding dat de status van Tranquility onbekend is.
Desondanks vanmorgen wel een paar uurtjes kunnen belt-ratten in m'n punisher
Have fun with Fountian Core. Always contentNibborSneffets schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:43:
Op naar fountain!
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Mmm, als ik via het icoontje in mijn taakbalk start gaat ie wel. Lijkt minder goed te werken met de desktop-koppeling zeiden corpies me. Als je die koppeling als admin runt, gaat ie wel gewoon. Vreemd.strider1007 schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:37:
[...]
Yep, sinds gisteren de eerste keer dat ik de launcher start de melding dat de boel off-line is.![]()
De launcher herstarten geeft me dan wel de mogelijkheid om in te loggen, maar met de melding dat de status van Tranquility onbekend is.
Gisteren wat fun gehad met de capital roadtrip van carriers en dreads in Otakod.Dutch2007 schreef op zondag 19 april 2015 @ 00:08:
nc. roadtrip naar the new space
Het was bedoeld als een suicide/fun fleet met battlecruisers. Op een gegeven moment kwamen we erachter dat de dreads op de roadtrip een paar jumps voorlagen ten opzichte van de carriers. De hoop was in ieder geval 1 dread te pakken te krijgen. Uiteindelijk weggekomen met 2 dreads en 8 carrier kills.
We hebben de carriers nog een jump achtervolgt en mensen die op de gate bumpte nog proberen te pakken. uiteindelijk heeft 1 nc dude zijn carrier verlaten, die hebben we maar meegenomen. We hoopte op een juicy SMB, maar die was leeg, hij had wel een aantal BPO's in zijn schip.
het was dan ook de 2e rondeCardinal schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:55:
[...]
Gisteren wat fun gehad met de capital roadtrip van carriers en dreads in Otakod.
Het was bedoeld als een suicide/fun fleet met battlecruisers. Op een gegeven moment kwamen we erachter dat de dreads op de roadtrip een paar jumps voorlagen ten opzichte van de carriers. De hoop was in ieder geval 1 dread te pakken te krijgen. Uiteindelijk weggekomen met 2 dreads en 8 carrier kills.
We hebben de carriers nog een jump achtervolgt en mensen die op de gate bumpte nog proberen te pakken. uiteindelijk heeft 1 nc dude zijn carrier verlaten, die hebben we maar meegenomen. We hoopte op een juicy SMB, maar die was leeg, hij had wel een aantal BPO's in zijn schip.
main fleet was de dag daarvoor.. denk dat je minder kans had gehad op 1000 man fleet tov de huidige 100-150 waar het gros (de supers) al verder vooruit waren..
Man wat is de launcher de laaste paar dagen klote. Kan met geen mogelijkheid via de launcher inloggen moet elke keer exefile.exe gebruiken. Bug report getracht in te vullen ging ook niet omdat die pagina down was. E-mails en dergelijke ophalen in de game is traag. Game voelt over het algemeen ook trager aan dan normaal. Weet niet wat CCP aan het doen is maar wordt tijd dat ze het gaan oplossen.
Je bent niet de enige. Sinds gisteren roept mijn launcher constant dat hij offline is en ik moet hem constant restarten.
Om gelijk met de vraag in huis te vallen, welke super zou je nemen en om welke reden?
Poll: Welke super zou jij nemen?
• Aeon
• Wyvern
• Nyx
• Hel
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ik zelf zit op dit moment nogal te twijfelen tussen een Wyvern en Aeon.
Als je de plaatjes zo ziet is een super of titan niet meer ongewoon als vroeger. Als is het ook opvallend hoeveel titans er worden gekilled. afgelopen week alleen al 4 titans en 7 supers.Dutch2007 schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:59:
[...]
main fleet was de dag daarvoor.. denk dat je minder kans had gehad op 1000 man fleet tov de huidige 100-150 waar het gros (de supers) al verder vooruit waren..
Om gelijk met de vraag in huis te vallen, welke super zou je nemen en om welke reden?
Poll: Welke super zou jij nemen?
• Aeon
• Wyvern
• Nyx
• Hel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zelf zit op dit moment nogal te twijfelen tussen een Wyvern en Aeon.
wat wil je er mee doen?
anders aeon (heb die zelf
) anders een nyx!! DPS!!!!!!!!!
anders aeon (heb die zelf
Niets want een super is vrij nutteloos met de komende changes en ik verlies er een char mee
Hotdropsspookz0r schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:09:
Niets want een super is vrij nutteloos met de komende changes en ik verlies er een char mee

Hotdrops en PVP.
Alleen snap ik de keuze voor een Nyx niet, gezien ik uitkom op een Combat Fit DPS (all 5) van 7200 voor een Nyx en 9350 voor een Wyvern (full shield + 3x shield damage amps). Zover ik de Pyfa begrijp zijn de drone damage amps hedendaags te gebruiken voor een super en geven een bonus op fighter bombers, of Pyfa zit ernaast?
Alleen snap ik de keuze voor een Nyx niet, gezien ik uitkom op een Combat Fit DPS (all 5) van 7200 voor een Nyx en 9350 voor een Wyvern (full shield + 3x shield damage amps). Zover ik de Pyfa begrijp zijn de drone damage amps hedendaags te gebruiken voor een super en geven een bonus op fighter bombers, of Pyfa zit ernaast?
de nyx is de enige die boosts geeft voor dps plus... de wyvern geeft tank bonus....
een hel is ook wel nice, snell allign & gtfo mogelijkheid
Ik zit nu in provi en dus is voor mij de enige mogelijkheid hel of nyx. En aangezien ik I-FLY-GALLENTE bumperstickers heb...
Zelf met die role bonus doet de Wyvern op papier meer DPS dan een Nyx. Omdat je de mogelijkheid hebt om DDA erin te zetten, waar daar juist de tank van de Nyx zit. Of zie ik nu wat compleet over het hoofd?Dutch2007 schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:18:
de nyx is de enige die boosts geeft voor dps plus... de wyvern geeft tank bonus....
Wegens role-playing stuff? want hel en nyx zijn nogal tegenovergesteld in skills.wheez50 schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:56:
Ik zit nu in provi en dus is voor mij de enige mogelijkheid hel of nyx. En aangezien ik I-FLY-GALLENTE bumperstickers heb...
[ Voor 25% gewijzigd door Cardinal op 20-04-2015 22:59 ]
na de volgende patch is aeon het enige juiste antwoord
rood/goud of zwart/grijs als skins, suck on that nyx
rood/goud of zwart/grijs als skins, suck on that nyx
hit & run doesnt need a tankCardinal schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:58:
[...]
Zelf met die role bonus doet de Wyvern op papier meer DPS dan een Nyx. Omdat je de mogelijkheid hebt om DDA erin te zetten, waar daar juist de tank van de Nyx zit. Of zie ik nu wat compleet over het hoofd?
[...]
Wegens role-playing stuff? want hel en nyx zijn nogal tegenovergesteld in skills.
https://zkillboard.com/kill/46125111/
fucking hell mehenn....
domme idioot, gisteren al pointed door 2 hics maar kon nog weg komen.
en omdat hij compleet tegen instructies in ging (move niet solo, move absoluut niet nu) is stasis gezet
gaat hij iets van 10 uur voor z'n kick toch nog maar even een super loss op ons board zetten, eikel
onze CEO is aan het inpakken voor een vakantie...gaat hij nodig hebben lol, die flipt dus echt compleet vanmiddag als hij wakker word
fucking hell mehenn....
en omdat hij compleet tegen instructies in ging (move niet solo, move absoluut niet nu) is stasis gezet
gaat hij iets van 10 uur voor z'n kick toch nog maar even een super loss op ons board zetten, eikel
onze CEO is aan het inpakken voor een vakantie...gaat hij nodig hebben lol, die flipt dus echt compleet vanmiddag als hij wakker word
[ Voor 16% gewijzigd door lethalnl op 21-04-2015 11:14 ]
Als je ceo hierdoor al vakantie nodig heeft moet die toch echt een andere hobbie zoeken.lethalnl schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:13:
fucking hell mehenn....
jammer, ccp heeft geen support meer voor ideal betalingen.
Je kan toch gewoon gratis je bankrekening koppelen met paypal en dan kan je eenvoudig direct 1 malig of maandelings/kwartaal/jaarlijks betalen...peschinl schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:38:
Is IETS meer werk... maar betalen zonder CreditCard is op die manier dan toch echt mogelijk...
Neteller werkt dan beter, soms willen bedrijven geen paypal acepteren maar blijkbaar een neteller creditcard en dan via paypal werkt wel...Dutch2007 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:46:
[...]
Je kan toch gewoon gratis je bankrekening koppelen met paypal en dan kan je eenvoudig direct 1 malig of maandelings/kwartaal/jaarlijks betalen...
Is IETS meer werk... maar betalen zonder CreditCard is op die manier dan toch echt mogelijk...
CCP accepteerd alleen CC & Paypal (mits ik mij niet vergis)...dudee schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:54:
[...]
Neteller werkt dan beter, soms willen bedrijven geen paypal acepteren maar blijkbaar een neteller creditcard en dan via paypal werkt wel...
Ah ok, ik koop nooit via CCP omdat via 3rd party sites stukken goedkoper is. (2 plexes voor 23 euro) en laatste tijd alles via IG plex.Dutch2007 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:56:
[...]
CCP accepteerd alleen CC & Paypal (mits ik mij niet vergis)...
betaalde voorheen altijd met ideal (vanaf 2012) bij ccp , maar dat is dus nu niet meer mogelijk.Dutch2007 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:56:
[...]
CCP accepteerd alleen CC & Paypal (mits ik mij niet vergis)...
ik hoorde laatst iets over PLEX kopen in rusland...met roebels
de euro > roebel koers is nogal gunstig, iemand enig idee?
http://muve.softclub.ru/lethalnl schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:56:
ik hoorde laatst iets over PLEX kopen in rusland...met roebels
3 maanden geleden 2 gtc's gekocht als kleine extra (hou ik meer geld ingame over voor andere activiteiten)
Was dacht 10 of 11 euro per plex.
Probleem is dat de roebel koers al lang weer normaal staat... Staat nu op 55 en stond op 75.
[ Voor 10% gewijzigd door dudee op 21-04-2015 17:01 ]
ik koop altijd 3 maanden gewoon bij CCP, kost minder dan PLEX
https://www.pandemic-legi.../view_kill.php?id=1011851lethalnl schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:13:
fucking hell mehenn....
https://www.pandemic-legi...ll.php?id=1011831&r=70038
https://www.pandemic-legi.../view_kill.php?id=1011830
Ik moet zeggen, nu jullie bij ons zijn is #minusten hilarisch.
[ Voor 4% gewijzigd door DheeradjS op 21-04-2015 19:58 ]
En DT&AD+friends liggen op de titan.
https://adashboard.info/intel/dscan/view/dTVLBcLy gaat leuke brawl worden tegen de 200 man die we gaan vechten..
Eerste triage archon van hun is nu down
Gevecht viel tegen, zodra iemand primairy werd dook die de pos in.
https://adashboard.info/intel/dscan/view/dTVLBcLy gaat leuke brawl worden tegen de 200 man die we gaan vechten..
Eerste triage archon van hun is nu down
Gevecht viel tegen, zodra iemand primairy werd dook die de pos in.
Ik heb tot nu toe ook altijd met Ideal betaald, en zou het vervelend vinden als het niet meer mogelijk zou zijn, dus was ook gelijk even gaan kijken bij account management.peschinl schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:09:
betaalde voorheen altijd met ideal (vanaf 2012) bij ccp , maar dat is dus nu niet meer mogelijk.
Het is nog wel mogelijk om met Ideal te betalen. Onder de 'next' button, staat een link met 'Want to use another payment option?'. Daar kan je dan wel Ideal aanklikken!
beetje lame om het op die manier te verstoppen..
Dag heren,
ik heb een verzoekje/vraagje:
Ik heb een eigen corp. Deze corp doet high-sec hauling voor de alliance waar ik in zit. Nou zou ik graag een site willen hebben waar de queue van deze courier contracts te zien is. (met wat extra info).
Ik heb gezien dat het mogelijk is dmv API, maar ik heb er niet voldoende verstand van en kan geen goede guide vinden. Iemand enig idee hoe ik een beetje op pad zou kunnen komen of bijvoorbeeld ergens een source weg kan halen? Ik ben een noob met dit soort dingen, maar als ik iets zie dat zou moeten werken maar wellicht een paar kleine aanpassingen zou moeten hebben dan lukt het me vast.
Alvast bedankt!
Ik heb een eigen corp. Deze corp doet high-sec hauling voor de alliance waar ik in zit. Nou zou ik graag een site willen hebben waar de queue van deze courier contracts te zien is. (met wat extra info).
Ik heb gezien dat het mogelijk is dmv API, maar ik heb er niet voldoende verstand van en kan geen goede guide vinden. Iemand enig idee hoe ik een beetje op pad zou kunnen komen of bijvoorbeeld ergens een source weg kan halen? Ik ben een noob met dit soort dingen, maar als ik iets zie dat zou moeten werken maar wellicht een paar kleine aanpassingen zou moeten hebben dan lukt het me vast.
Alvast bedankt!
Brave heeft hun code online staan en wel hier: https://github.com/bravecollective/bravecollective-freight, echter vraag ik me eraf of je er wat mee kan aangezien je aangeeft dat je een 'noob' bent. Je zal deze moeten aanpassen door de auth eruit te slopen en je eigen auth te implementeren en tevens zou je een Python omgeving moeten creeën waarin je het wilt gaan draaien.NibborSneffets schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:57:
Dag heren,
Alvast bedankt!
Als je iets zelf wilt gaan bouwen zou ik als ik jou was kijken naar de endpoints /char/Contracts.xml.aspx en /corp/Contracts.xml.aspx, vanuit hieruit haal je dan je data.
Thanks voor de reply, ik ga er ff voor zitten vanmiddag en kijken hoe ver ik kom.XzeroD schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:05:
[...]
Brave heeft hun code online staan en wel hier: https://github.com/bravecollective/bravecollective-freight, echter vraag ik me eraf of je er wat mee kan aangezien je aangeeft dat je een 'noob' bent. Je zal deze moeten aanpassen door de auth eruit te slopen en je eigen auth te implementeren en tevens zou je een Python omgeving moeten creeën waarin je het wilt gaan draaien.
Als je iets zelf wilt gaan bouwen zou ik als ik jou was kijken naar de endpoints /char/Contracts.xml.aspx en /corp/Contracts.xml.aspx, vanuit hieruit haal je dan je data.
Verwijderd
Ik gebruik zelf Neocom (IOS app), daar staan ook mijn contracts in.
Omdat ikzelf niet haul, kan ik alleen niet zeggen of de contract info genoeg is voor je.
Omdat ikzelf niet haul, kan ik alleen niet zeggen of de contract info genoeg is voor je.
Ik heb gister nog met ideal betaalt. helemaal onderaan staat een link met use other payment optionspeschinl schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:38:
doublepost
[ Voor 96% gewijzigd door eniux op 24-04-2015 10:34 ]
Was je er nog uitgekomen toevallig ?NibborSneffets schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:28:
[...]
Thanks voor de reply, ik ga er ff voor zitten vanmiddag en kijken hoe ver ik kom.
http://newedenexpress.com...-medical-analysis-report/
Wel geinige manier om nog wat lore te introduceren over Drifters. Medical report als pdf http://cdn1.eveonline.com...cal_Report_6608491108.pdf
Wel geinige manier om nog wat lore te introduceren over Drifters. Medical report als pdf http://cdn1.eveonline.com...cal_Report_6608491108.pdf
thanks eniux en AerosPhere, ze hebben 'm verstopt!AerosPhere schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:45:
[...]
Ik heb tot nu toe ook altijd met Ideal betaald, en zou het vervelend vinden als het niet meer mogelijk zou zijn, dus was ook gelijk even gaan kijken bij account management.
Het is nog wel mogelijk om met Ideal te betalen. Onder de 'next' button, staat een link met 'Want to use another payment option?'. Daar kan je dan wel Ideal aanklikken!
beetje lame om het op die manier te verstoppen..
Nee, zelfs de maker van de pagina van Brave Newbies heeft me in een Skype sessie uitgelegd wat ik moest doen, maar alsnog is het iets te veel voor me om Python te gaan leren, API's leren uitlezen en alles opzetten naast een 40-urige werkweek en een drukke freighting service tijdens de move naar Fountain. Vind het wel jammer maar ik kan er niet veel meer voor doen.
Update:

Ik ga langzaam maar zeker vooruit
nice^^
http://puu.sh/htQye/16094a6dc7.png
Gaat nog niet erg lekker met het programma, telt maar de helft blijkbaar.
Dat had ik ook, hij skips sommige dingen. Maar over het algemeen geeft het een kleine indruk wat je hebt liggen over al je chars, het kan dus alleen maar meer zijndudee schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:47:
nice^^
Alle assets die niet in een station liggen worden niet meegerekend in eve-assets. Denk aan POS, zooi die erin ligt en supers/titans en zelfs als je een update draait op het moment dat je zooi aan het vervoeren bent.
Vooral de tracker laat dat goed zien. Je ziet een daling in de assets (modules en stuff die ik al gekocht had) en de hoeveelheid isk drastisch afnemen. Ik heb zowel een character gekocht vanaf de bazaar en een super gekocht. deuk in mijn wallet, maar de Aeon staat er niet tussen an je zou een daling wallet stijging assets verwachten.
resultaat mag er wezen. Een Aeon met Sarum skin (had voldoende free aurum gekregen hiervoor)
Vooral de tracker laat dat goed zien. Je ziet een daling in de assets (modules en stuff die ik al gekocht had) en de hoeveelheid isk drastisch afnemen. Ik heb zowel een character gekocht vanaf de bazaar en een super gekocht. deuk in mijn wallet, maar de Aeon staat er niet tussen an je zou een daling wallet stijging assets verwachten.

resultaat mag er wezen. Een Aeon met Sarum skin (had voldoende free aurum gekregen hiervoor)

[ Voor 19% gewijzigd door Cardinal op 28-04-2015 18:08 ]
hij rekend contracts ook niet mee FYI
ik heb niet alles verkocht behalve een blops, slowcat en wat losse schepen (RIP aeon
)
opeens -18B op mijn total, schrok wel eventjes voordat ik door had dat hij 3 dreads en een carrier niet mee rekende omdat die nog op contract staan
had op een waarde verlies van iets van 5b gerekend (~8%) vanwege het verlies van rigs en buy orders (maar ik ga 1800 items echt niet los verkopen)
maar altijd even na-rekenen, klopt niet altijd
ik heb niet alles verkocht behalve een blops, slowcat en wat losse schepen (RIP aeon
opeens -18B op mijn total, schrok wel eventjes voordat ik door had dat hij 3 dreads en een carrier niet mee rekende omdat die nog op contract staan
had op een waarde verlies van iets van 5b gerekend (~8%) vanwege het verlies van rigs en buy orders (maar ik ga 1800 items echt niet los verkopen)
Wut, is je aeon gekilled? Noolethalnl schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:10:
hij rekend contracts ook niet mee FYI
ik heb niet alles verkocht behalve een blops, slowcat en wat losse schepen (RIP aeon)
nee, verkocht 
kan alleen geen nieuwe vinden aan de andere kant van het universum....wil m'n verdomme iron man skin hebben
kan alleen geen nieuwe vinden aan de andere kant van het universum....wil m'n verdomme iron man skin hebben
[ Voor 79% gewijzigd door lethalnl op 29-04-2015 12:23 ]
Dat scheelt weer, gevangen zitten in één ship in een pos is ook niet alles. Voor mij geen supers
Welke regio praten we dan?lethalnl schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:19:
nee, verkocht
kan alleen geen nieuwe vinden aan de andere kant van het universum....wil m'n verdomme iron man skin hebben![]()
![]()
Zo dacht ik er lange tijd ook over. mijn super toon zit nou op een account, waar zonder problemen kan wisselen tussen moneymakers en pvp'ers en ik niet het gevangen gevoel krijg.XzeroD schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:22:
[...]
Dat scheelt weer, gevangen zitten in één ship in een pos is ook niet alles. Voor mij geen supers
Ik denk inderdaad dat mocht ik ooit in een groep komen waar supers gebruikt worden, en ik heb een super + super alt dat ik het dan ook zo ga doen. Vanochtend me 3e account geactiveerd dus weer 2 extra slots vrij, mogelijk ga ik er 1 gebruiken voor een cyno char en de andere nog even vrij houden.Cardinal schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:59:
[...]
Zo dacht ik er lange tijd ook over. mijn super toon zit nou op een account, waar zonder problemen kan wisselen tussen moneymakers en pvp'ers en ik niet het gevangen gevoel krijg.
ik ben al een tijdje een oude W-space cap holder aan het trainen voor een super, nog een maandje en dan zit hij op acceptabel / 90% niveau
tot die tijd is het gewoon een holder character, zodat het niet automatisch een spacecoffin is
tot die tijd is het gewoon een holder character, zodat het niet automatisch een spacecoffin is
beetje oost/zuid-oost, het liefst derelik
NC. *kuch" *kuch* 
*FINFL* represent
*FINFL* represent
derelik... ik dacht dat jij ook NC. was 
wij zitten daar nu nml...
wij zitten daar nu nml...
mijn corp is de nieuwste recruit van PL 
maar als jullie nog een aeon in de verkoop hebben staan....stuur mijn kant op aub
maar als jullie nog een aeon in de verkoop hebben staan....stuur mijn kant op aub
[ Voor 7% gewijzigd door lethalnl op 29-04-2015 16:56 ]
als d'r nog wat is zal k d'r over na denkenlethalnl schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:55:
mijn corp is de nieuwste recruit van PL
vond dat newbies (lees: brave) farmen gewoon low-low...
bedoel wat wij nu doen met provi... die gasten zitten al jaren zelf in de game... dat is een zeeleeuw cubs meppen, maar minsten jagen op een gazelle als 't al niet een ander beest is ;-)
Du ben ik het gedeeltelijk met je eens. Maar in de historie heeft provi eigenlijk nooit grote nummers gehad. En brave kreeg makkelijk twee fleets vol. En NC. is niet echt een roofdier - meer een grotere jongen op het speelplein die goed weet waar de kleintjes zijn.Dutch2007 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 17:32:
[...]
als d'r nog wat is zal k d'r over na denken, niet persoonlijk maar ben niet altijd fan van PL ^^
vond dat newbies (lees: brave) farmen gewoon low-low...
bedoel wat wij nu doen met provi... die gasten zitten al jaren zelf in de game... dat is een zeeleeuw cubs meppen, maar minsten jagen op een gazelle als 't al niet een ander beest is ;-)
Ach, zolang het geen goons zijn. Die bederven spelletje
Grand Total: 27.959.520.177,90
Isk: 20.820.639.116,58
Assets: 7.129.457.711,32
Dit is niet slecht voor iemand die 11 maand speelt
Vandaag ook eerste super kill: https://zkillboard.com/kill/46306861/
Straks maar eens zien hoe deklein bevalt ipv Fountian
Isk: 20.820.639.116,58
Assets: 7.129.457.711,32
Dit is niet slecht voor iemand die 11 maand speelt
Vandaag ook eerste super kill: https://zkillboard.com/kill/46306861/
Straks maar eens zien hoe deklein bevalt ipv Fountian
Dan ben ik benieuwd onder welke vlag jij vliegt.
ik sta er ook op.
en is ook mijn eerste super kill.
Al staat elke goon wel ergens op een darkeshi super kill, gezien de hoeveelheid super die plat gaan. wie gaat er dan ook ratten in een super in een regio wat aangevallen wordt.
ik sta er ook op.

Al staat elke goon wel ergens op een darkeshi super kill, gezien de hoeveelheid super die plat gaan. wie gaat er dan ook ratten in een super in een regio wat aangevallen wordt.

Na een 4tal maandjes amper te kunnen spelen (huis aan het bouwen dus daar gaat al mijn tijd in) eindelijk terug voor eve. Gestopt toen ineluctable in triumvirate ging en wou situatie beetje afwachten, maar het ziet er naar uit dat tri wel goed bezig is de laatste tijd 
Net voor ik stopte had ik alles op de markt gesmeten. BS & freighters uit productie, alle pvp schepen die ik in syndicate had en mijn mineral stockpiles. Wou terugkomen met mooie lege assets over al mijn accounts. Resultaat is nog een kleine 9B openstaande sellorders en 736B in wallet.
Enigste die ik nog heb over 6 accounts is 1 dread, 2 carriers en containers vol met BPO's
Ik ga dit weekend als een gek gaan shoppen in Jita
Net voor ik stopte had ik alles op de markt gesmeten. BS & freighters uit productie, alle pvp schepen die ik in syndicate had en mijn mineral stockpiles. Wou terugkomen met mooie lege assets over al mijn accounts. Resultaat is nog een kleine 9B openstaande sellorders en 736B in wallet.
Enigste die ik nog heb over 6 accounts is 1 dread, 2 carriers en containers vol met BPO's
736BStampertjen schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:16:
Na een 4tal maandjes amper te kunnen spelen (huis aan het bouwen dus daar gaat al mijn tijd in) eindelijk terug voor eve. Gestopt toen ineluctable in triumvirate ging en wou situatie beetje afwachten, maar het ziet er naar uit dat tri wel goed bezig is de laatste tijd
lang spelen
stond laatst een screenshot op reddit van iemand die z'n speculation hangar liet zien...1,3 tril
aan speculation assets.....
wallet en normale assets niet meegerekend dus
stond laatst een screenshot op reddit van iemand die z'n speculation hangar liet zien...1,3 tril
PM me ff als je die super nog wilt.. heb dr maybe 1 in je regiolethalnl schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:09:
lang spelen
check je inboxDutch2007 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:15:
[...]
PM me ff als je die super nog wilt.. heb dr maybe 1 in je regio
Ik zit nu in GSFCardinal schreef op donderdag 30 april 2015 @ 01:34:
Dan ben ik benieuwd onder welke vlag jij vliegt.![]()
ik sta er ook op.en is ook mijn eerste super kill.
![]()
Speel al 3,5j en ongeveer 70% daarvan is verdiend met T1 ship, freighter, jumpfreighter & capital productie. Rest is market speculatie en een heel klein beetje van plexen en pvp.XzeroD schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:29:
[...]
736BHoe heb je dat bij elkaar gekregen, dat is gewoon like wut.
Die schreenshot ook gezien maar dat was niet van iemand. dat waren corp hangers van goons in Jita.lethalnl schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:09:
lang spelen
Dit is de screen: http://i.imgur.com/IoiO5a4.png
[ Voor 3% gewijzigd door Stampertjen op 30-04-2015 13:54 ]
Aaah ja oke, buildingStampertjen schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:53:
[...]
Speel al 3,5j en ongeveer 70% daarvan is verdiend met T1 ship, freighter, jumpfreighter & capital productie. Rest is market speculatie en een heel klein beetje van plexen en pvp.
[...]
Die schreenshot ook gezien maar dat was niet van iemand. dat waren corp hangers van goons in Jita.
Dit is de screen: http://i.imgur.com/IoiO5a4.png
Inmiddels ben ik ook bezig met dread/carrier building, gaat op zich wel lekker alleen aangezien ik nog in me startup periode zit gaat het nog een beetje traag (nog maar 1 dread en 1 carrier bpo).
Daar zat toch alleen maar winst in een tukkers array in lowsec in? En dan nog is de winst op 1 hand te tellen vooral na de paar patches?XzeroD schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:56:
[...]
Aaah ja oke, building![]()
Inmiddels ben ik ook bezig met dread/carrier building, gaat op zich wel lekker alleen aangezien ik nog in me startup periode zit gaat het nog een beetje traag (nog maar 1 dread en 1 carrier bpo).
Bij mij gaat het goed, maar wie zegt dat ik het in lowsec doedudee schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:51:
[...]
Daar zat toch alleen maar winst in een tukkers array in lowsec in? En dan nog is de winst op 1 hand te tellen vooral na de paar patches?

Omdat je in nulsec helemaal geen winst maakt. Want daar maak je verlies.XzeroD schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:04:
[...]
Bij mij gaat het goed, maar wie zegt dat ik het in lowsec doe
[ Voor 5% gewijzigd door dudee op 30-04-2015 20:22 ]
whehehe, stomme nubs bij CCP, het is gewoon inderdaad mogelijk om elke schip, elke skin te geven... (ook die er niet bij hoort eigenlijk)...
hoe? najah volledige stuff staat op reddit, maat 't komt er iig op neer dat je eerst een schip kiest + skin, daarna overgaat op je andere schip waar je de skin zeg maar op wilt "clonen" en dan bammmm.. "overbelast" je de skinnen system en zit it perma op je andere schip
hoe? najah volledige stuff staat op reddit, maat 't komt er iig op neer dat je eerst een schip kiest + skin, daarna overgaat op je andere schip waar je de skin zeg maar op wilt "clonen" en dan bammmm.. "overbelast" je de skinnen system en zit it perma op je andere schip
Mjah ook de reacties van CCP gelezen in die thread? Wordt waarschijnlijk weer gefixed en kan ook performance issues opleveren voor anderen. Verder past het ook niet bij de lore van de game blijkbaar.
vov de lore... golden supers & titans ftw 
Hadden ze het maar goed moeten implementeren... golden fitted titans and supers ftw
Hadden ze het maar goed moeten implementeren... golden fitted titans and supers ftw
Verwijderd
vind de skins zozie maar niks. Gewoon een ander kleurtje op een plaat staal dat is het het dan. weinig creatiefs
Hallo,
Ik zit er over na te denken om weer eens een maandje te subscriben.
Ik heb nog een oude character https://gate.eveonline.com/Profile/Pr0qz0r met volgens mij iets van 50 mil sp. Voornamelijk PvP based.
Hetgeen waar ik vooral tegen aanliep was dat ik geen goede manieren had om isk te verdienen. Ik was daarom altijd bankroet en kon eigenlijk de schepen die ik qua skills makkelijk kon vliegen helemaal niet betalen. Ik had dus eigenlijk helemaal niks aan die sp's. Dit frustreerde me en daarom ben ik gestopt.
Ik ben meer een casual speler die er van houdt om wat te ouwehoeren en small gang roams te doen. Dit is ook wel te zien aan mijn corp history. In het begin wat 0.0 warfare gedaan maar dit boeide me niet echt en kost ook teveel tijd. Ik heb geen zin/tijd om 4 uur achter elkaar wat rond te vliegen om vervolgens zonder ook maar enige actie weer in een pos rondjes te spinnen. Vaak ook weer af te wachten voor de blob weer weg is die weer is gevormd om onze kleine gang af te maken.
Wormhole vond ik wel grappig. Alleen vraagt dit ook behoorlijk wat activiteit. Je moet gewoon online kunnen komen when the shit hits the fan omdat je anders al je assets kwijt bent. Als je daarnaast ergens vast komt te zitten doordat een hole werd geclosed kon het uren duren voordat je opgezocht werd en weer uit w-space kon komen.
Ik ben nu dus eigenlijk op zoek naar een leuke en veilige manier om veel isk te verdienen en om mijn tijd op een snelle en efficiënte manier voor veel plezier en uitdaging in te zetten. Hebben jullie hier suggesties voor of is dit niet echt haalbaar?
Ik heb overigens ook veel missies gegrind. Dit vond ik ook nou niet echt heel erg uitdagend. Ik vroeg me af of er nog andere leuke afwisselende manieren bij zijn gekomen om snel isk te verdienen.
Zoals gezegd heb ik 1 character. Ik ben niet echt van plan om meerdere accounts te draaien. Dat vind ik financieel niet interessant. Een industry alt is dus geen optie. Tenzij dit op mijn ene account met niet heel veel sp gedaan kan worden. In dat geval kan ik een paar maanden training in een alt op mijn zelfde account stoppen om daar mee te produceren terwijl ik met mijn pvp main gewoon kan spelen. Is dat uberhaubt mogelijk?
Ik zit er over na te denken om weer eens een maandje te subscriben.
Ik heb nog een oude character https://gate.eveonline.com/Profile/Pr0qz0r met volgens mij iets van 50 mil sp. Voornamelijk PvP based.
Hetgeen waar ik vooral tegen aanliep was dat ik geen goede manieren had om isk te verdienen. Ik was daarom altijd bankroet en kon eigenlijk de schepen die ik qua skills makkelijk kon vliegen helemaal niet betalen. Ik had dus eigenlijk helemaal niks aan die sp's. Dit frustreerde me en daarom ben ik gestopt.
Ik ben meer een casual speler die er van houdt om wat te ouwehoeren en small gang roams te doen. Dit is ook wel te zien aan mijn corp history. In het begin wat 0.0 warfare gedaan maar dit boeide me niet echt en kost ook teveel tijd. Ik heb geen zin/tijd om 4 uur achter elkaar wat rond te vliegen om vervolgens zonder ook maar enige actie weer in een pos rondjes te spinnen. Vaak ook weer af te wachten voor de blob weer weg is die weer is gevormd om onze kleine gang af te maken.
Wormhole vond ik wel grappig. Alleen vraagt dit ook behoorlijk wat activiteit. Je moet gewoon online kunnen komen when the shit hits the fan omdat je anders al je assets kwijt bent. Als je daarnaast ergens vast komt te zitten doordat een hole werd geclosed kon het uren duren voordat je opgezocht werd en weer uit w-space kon komen.
Ik ben nu dus eigenlijk op zoek naar een leuke en veilige manier om veel isk te verdienen en om mijn tijd op een snelle en efficiënte manier voor veel plezier en uitdaging in te zetten. Hebben jullie hier suggesties voor of is dit niet echt haalbaar?
Ik heb overigens ook veel missies gegrind. Dit vond ik ook nou niet echt heel erg uitdagend. Ik vroeg me af of er nog andere leuke afwisselende manieren bij zijn gekomen om snel isk te verdienen.
Zoals gezegd heb ik 1 character. Ik ben niet echt van plan om meerdere accounts te draaien. Dat vind ik financieel niet interessant. Een industry alt is dus geen optie. Tenzij dit op mijn ene account met niet heel veel sp gedaan kan worden. In dat geval kan ik een paar maanden training in een alt op mijn zelfde account stoppen om daar mee te produceren terwijl ik met mijn pvp main gewoon kan spelen. Is dat uberhaubt mogelijk?