Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
ligt eraan wat je doet eigenlijk

alliances die doelbewust met weinig mensen spelen willen vaak meer alts hebben, scouts, cynos, dualboxen.

in een grote null alliance maakt het weinig uit, en de meeste corps ertussenin ook niet.

zoals esiq zei is het voor capital pilots handig, maar meer neigend richting vereist
want op andermans cynos vertrouwen is niet bepaald slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
A_De2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:30:
Waarvoor kan het handig zijn:

Missies: 1e char roflstomped alle rode kruisjes dood waarna char 2 binnenkomt met de noctis om de wrakjes te ontdoen van waardevulle onderdelen en cargo. Kan weliswaar ook wel met een marauder maar m.i. is dit efficiënter (isk per uur)
Salvagen wordt zo veel gedaan dat het de tijd amper meer waard is. Als je 1 marauder hebt met 1 salvager, verdienen 2 marauders meer als je 2 missions doet op zelfde moment.

Als je per-se rigs wil maken, zet gewoon veel buy orders door de regio en grind missions ondertussen. :9

Verder, fair point..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:04

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ashrah schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:47:
[...]
Makkelijk gezegt maar zo werkt het niet. Zoals Dutch al post 50% korting op alle supers, Onderhoud eigen SOV en SRP programma. En daarnaast een buffer opbouwen voor het geval er weer een War uitbreekt.
Dat zeg ik toch ook? Ik schrijf zelfs dat een gedeelte gebruikt wordt voor zaken als Fuel, SRP, SOV bills, etc. Maar zelfs met een 50% korting op supers (een NCDOT actie dat pas enkele maanden oud is) is die buffer echt aanzienlijk. Ik heb ook zo'n donkerbruin vermoeden dat er maar een paar personen binnen NCDOT zijn die toegang hebben tot deze buffer ;)

Tijdens mijn toegang tot de financien van het RAIDEN/NCDOT renter programm (Rolling Thunder in Vale/Geminate/Tribute) waren de inkomsten minimaal 2B per systeem en ze haalden minimaal 300B p/m binnen. Alleen de SOV-kosten werd door Rolling Thunder betaald, eventuele upgrades aan stations/ihubs werden door de renters betaald en de rent ging dus omhoog bij bepaalde SOV upgrades.

Trouwens: Het gehele Ankou debacle met Raiden is het gevolg geweest omdat de 2 hoofdpersonen geen toegang wilde geven tot hun administratie van Rolling Thunder. Maar op basis van mijn calculaties staken ze gezamenlijk minimaal 150B p/m in hun eigen wallets :+

Het huidige NA renter programm heeft zijn renter sheet gewoon publiekelijk staan, dus daar kan je makkelijk nagaan hoeveel Biljoen ISK p/m ze binnen halen. Maar ik heb het voor jullie al even berekend:

- Querious : 280B p/m
- Period Basis : 220B p/m
- Paragorn Soul : 40B p/m
- Omist: 153B p/m
- Feyth: 133B p/m
- Esotoria: 104B p/m
- Immensea: 145B p/m
- Tenerifis: 81B p/m
- Detorid: 168B p/m
- The Spire: 134B p/m
- Impass: 136B p/m

Totaal inkomsten per maand: 1594B isk p/m. Zelfs met alle programma en kosten, gaat daar minimaal 33% naar de war-"buffer" wallet. De meeste SOV-kosten worden door de renters betaald en ik weet bijvoorbeeld ook dat alle high value moons (R32/R64) eigendom zijn van N3.

Gezien al die jaren dat NCDOT een renter programm heeft, moet die war-"buffer" echt massaal zijn :P

[ Voor 11% gewijzigd door nwagenaar op 25-03-2015 15:13 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 21:03
Dutch2007 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:15:
[...]
Niet huilie huil gaan,doen als het 300-450 is.. Jullie de domis op de gate hebben en,wij,na 2 uur op de gate met tengu's/lokis weer naar,hopbip gaan....

Heck... Toen geheel nc. EN bl weer in hopbib was.. Toen pas gingen jullie naar d4...
Geheel NC en BL 300 man? :+
nwagenaar schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:06:
[...]
Gezien al die jaren dat NCDOT een renter programm heeft, moet die war-"buffer" echt massaal zijn :P
masaal buffer alleen geen piloten om de buffer te spenderen :o
Praetoriani schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:29:
Vroeger heb ik met veel plezier EVE gespeeld. Toen werd mij echter altijd aangeraden door mijn corp om een tweede account te kopen. Uiteindelijk ben ik zelfs uit de corp gezet toen ik dit niet wilde.

Nu mijn vraag; is het hebben van een 2e account nog steeds zo'n enorm voordeel, of kan ik ook prima meekomen en plezier hebben met maar één active character per sessie?
Meh, het heeft bepaalde voordelen, met 1 account ben je in sommige gevallen afhankelijk van anderen, maar om je daar voor uit de corp te zetten... ik zou zeggen een opportunity om een corp te vinden die wel bij je past.

[ Voor 34% gewijzigd door Cardinal op 25-03-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zbhpIJ4.gif

[ Voor 10% gewijzigd door spookz0r op 25-03-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Eens zien hoe de N3/Darkeshi hierop acteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Het ging me voornamelijk over dit regeltje.
[b]nwagenaar schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:36:Maar ja, ik denk dat het grootste gedeelte bij de mensen terecht komt die de alliance runnen ;)
Station upgrades zijn allemaal betaald door NC. en er zijn maandelijks uitgebreide financiele overviews voor de CEO's. Nu kan je in organisaties met de grootte van NC/GS/Hero/PL etc nooit alles afdekken, maar tot zover lijkt het redelijk zuiver.

[ Voor 10% gewijzigd door Ashrah op 26-03-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
En hoe gaat de war? Behalve cans exploiten om lag te creëren bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
http://evf-eve.com/servic...6434150&e=90&t=uebfeq&r=1

Gaat zo :)

[ Voor 41% gewijzigd door spookz0r op 27-03-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
De camp van ZXB was ook wel leuk. Dit was een fijne kill: https://zkillboard.com/kill/45514602/

Jammer dat die timers wat laat uitkomen. Had graag bij die grote fleets willen zijn :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Het was het waard om op te blijven :) https://zkillboard.com/br/33210/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bykS1ut.gif

[ Voor 27% gewijzigd door spookz0r op 28-03-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Dat heb ik niet gedaan. Had er graag bij willen zijn maar te moe.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Vanavond weer een kans maar weer wat later op de avond.

[ Voor 18% gewijzigd door spookz0r op 28-03-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
@nwagenaar jij hebt wat gemist zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Was een aparte dag vandaag wat caps betreft. BL en Snuff wtf? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
BL moving fleet vs snuff

pluim voor snuff voor die drop hoor, ze hadden een paar supers bijna dood maar kregen er uiteindelijk maar eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Yep. Ze jumpte hun supers terug op de titan die we getackled hadden. Doordat ze hun titans ook terugjumpte, kwam ook de Erebus links online. Gevolg is dat de Armor hitpoints enorm omhoog ging. Aangezien we al committed waren, gingen we dus voor de Nyx.

An sich een trade off die redelijk is. BL super down, de meeste dreads waren insured. Maar ja, killboard stat wise is het een beetje brak :+

Eerder die dag hebben we enkele CO2 dreads op onze killboard gekregen. Het gevecht scheen leuk te zijn. Maar helaas had ik persoonlijke verplichtingen: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=139665

[ Voor 20% gewijzigd door nwagenaar op 29-03-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
later op de dag*

CO2 kwam even de moraal verbeteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Timer in AU TZ is dan weer minder grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Tja, leuke poging als je geen zin hebt om te defenden. Hoewel CFC wat moeite zal hebben om een aantal mensen op de been te brengen, vermoed ik hetzelfde voor N3.

Al is de CFC me sinds gisteren helemaal simpel aan het pingen voor deze timer. Helaas gaat werk voor :)

[ Voor 24% gewijzigd door Cardinal op 30-03-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
het hele offensief krijgt een zware dreun als cfc de eerste timer verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Zeker. als wij deze timer verliezen dan geven we het op. :+

Huidige stand van zaken. CFC 23B lost. N3 36B Lost. We krijgen nu tenminste waarvoor we kwamen.. kills en content. :)

[ Voor 62% gewijzigd door Cardinal op 30-03-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Was ook niet de enige timer :)

[ Voor 12% gewijzigd door spookz0r op 30-03-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 21:28

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

Na 12 jaar spelen toch een newbie vraagje :)

In het systeem waar mijn corp leeft, hebben we 12 planets voor P.I. Die wil ik gaan veroveren i.v.m. de taxrate. Maar dat is natuurlijk alleen interessant als die planet ook daadwerkelijk wordt gefarmed. Is er een mogelijkheid om te zien welke poco wel en welke niet interessant is om "vriendelijk" over te nemen? ;)

640KB should be enough for everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

A_De2 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:35:

In het systeem waar mijn corp leeft, hebben we 12 planets voor P.I. Die wil ik gaan veroveren i.v.m. de taxrate. Maar dat is natuurlijk alleen interessant als die planet ook daadwerkelijk wordt gefarmed. Is er een mogelijkheid om te zien welke poco wel en welke niet interessant is om "vriendelijk" over te nemen? ;)
Op http://eveplanets.com/ kan je alle planeten per system bekijken en kijken wat je eruit kan krijgen. Aan de hand daarvan kan je bepalen welke planeet het drukst zou moeten zijn, uiteraard hoeft dat niet zo voor jou system te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 16:21
A_De2 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:35:

Tenzij je in de holding corp wallet kan kijken is er geen directe manier om winstgevendheid te bepalen van individuele planeten. Indirect zijn er wel mogelijkheden: per planeet kan je kijken welke installaties er op staan. Staan er veel installaties op, zou de planeet wel eens veel gebruikt kunnen worden. Daarnaast zijn bijvoorbeeld gasplaneten niet heel erg veel in gebruik (en als, dan meestal degene met kleinste diameter). Plasmaplaneten zijn daarentegen goudmijnen. Zie ook bovenstaande link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Tevens is het ook niet erg moeilijk om ze te farmen, paar chars is genoeg.. Als je wil kan ik met 2 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 15:32

flessuh

Set sail for fail!

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
... nu wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Kan je ergens die optie afzetten in de launcher. Loop nu keer op keer tegen Creating patch 0.0% aan. Duurt heel lang om te loggen.

Settings > Download > Download all the resource files activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
creating patch zul je toch even op moeten wachten, je kan eventueel je eve app cache deleten (staat ergens in %appdata%\ccp\eve

Anders even je even folder deleten, de nieuwe installer downloaden (700MB ofzo) en dan via de launcher dat vinkje bij download al the rescource files activeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 13:22
hm, Overload Everything die E-UNI posses pakt. Foei.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Foei? dat heet content, waar was e-uni op die timers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Toen ik af moest aftaaien waren er iets van 20-25 in fleet, denk dat ze alleen op repairs hadden gerekend en niet op tegenstand. Die moons feeden het UNI ship replacement programm, denk dat we ze wel weer terug gaan nemen. Niet dat ik daar wat over te zeggen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Dutchman! schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:12:
hm, Overload Everything die E-UNI posses pakt. Foei.
Hoezo Foei? Omdat het E-UNI is?
Het is toch juist een kans aan de studenten te laten zien hoe posses werken met alles er om heen lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Ik ben voor :) Mankracht zat.

UNI heeft alleen wat moeite met POSses en moons, wil koste wat het kost de neutraliteit bewaken. Ben dus benieuwd wat ze gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
als je neutraal wil zijn moet je geen assets hebben in syndicate....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Dutchman! schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:48:
Ik ben voor :) Mankracht zat.

UNI heeft alleen wat moeite met POSses en moons, wil koste wat het kost de neutraliteit bewaken. Ben dus benieuwd wat ze gaan doen.
Als je posses hebt en moons wilt behouden, vooral de R64 moons dan is neutraliteit niet echt mogelijk gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Faction pos modules BPO's bestaan die?

Ik kijk net eens tussen de blueprint drop van de laatste maanden exploration of er iets tussen zit die de moeite is. En ik zie plots dat er daar een Domination Small Autocannon Battery BPO tussen zit :s

Is dit iets nieuws of een bug? Want ik dacht dat die niet bestonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Faction pos modules BPO's zouden niet mogen bestaan volgens mij - gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig. een paar weken geen account. wordt Brave uit catch gewerkt. Hoe zit het nu met al mijn stuff in the stations in catch??!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Tot stations ook gewoon kapotgeschoten kunnen worden, niets. Dat ligt er gewoon. Als je er jc's hebt, kan je er nog gewoon bij - reken er alleen op dat je na undocken niet meer kan docken.
Trouwens - op dit moment is catch nog grotendeels van brave newbies - redt wat je redden kan :)

Op dit moment kan je docken in HED-GP - tegen een fee. En ik heb geen idee hoeveel de fee is en of hed gebubbled is. Verder kan je het van een afstandje proberen te verkopen, proberen een char in de volgende alliance te krijgen die het bezit etc etc.

Succes in ieder geval. De les is als je even geen zin in eve hebt, je het beste ofwel je spul om kan zetten in isk, ofwel op kan bergen in npc stations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Stampertjen schreef op maandag 06 april 2015 @ 16:03:
Faction pos modules BPO's bestaan die?

Ik kijk net eens tussen de blueprint drop van de laatste maanden exploration of er iets tussen zit die de moeite is. En ik zie plots dat er daar een Domination Small Autocannon Battery BPO tussen zit :s

Is dit iets nieuws of een bug? Want ik dacht dat die niet bestonden
Op een account van mij heb ik een BPC van een of andere faction pos module, volgens mij zijn ze er al een tijdje. In ieder geval ik kan me herinneren dat ik die BPC toch al een langere tijd in me hanger heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op maandag 06 april 2015 @ 23:10:
Tot stations ook gewoon kapotgeschoten kunnen worden, niets. Dat ligt er gewoon. Als je er jc's hebt, kan je er nog gewoon bij - reken er alleen op dat je na undocken niet meer kan docken.
Trouwens - op dit moment is catch nog grotendeels van brave newbies - redt wat je redden kan :)

Op dit moment kan je docken in HED-GP - tegen een fee. En ik heb geen idee hoeveel de fee is en of hed gebubbled is. Verder kan je het van een afstandje proberen te verkopen, proberen een char in de volgende alliance te krijgen die het bezit etc etc.

Succes in ieder geval. De les is als je even geen zin in eve hebt, je het beste ofwel je spul om kan zetten in isk, ofwel op kan bergen in npc stations.
Ah thx. GE station zal wel niet meer van Brave zijn. Daar ligt het meeste spul van mij. Heb geen jumpclone in GE maar misschien ben ik wel gedocked in GE, heb geen idee. Zal wel jammer zijn als ik alles kwijt ben. heb er toch wel maanden stuff verzameld. Als ik undock uit GE zal ik wel gelijk worden neergeschoten denk je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
train je remote sell skill > zet alles op de markt (lage prijzen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:56:
[...]
Ah thx. GE station zal wel niet meer van Brave zijn. Daar ligt het meeste spul van mij. Heb geen jumpclone in GE maar misschien ben ik wel gedocked in GE, heb geen idee. Zal wel jammer zijn als ik alles kwijt ben. heb er toch wel maanden stuff verzameld. Als ik undock uit GE zal ik wel gelijk worden neergeschoten denk je niet?
GE-8 is van PL (http://evemaps.dotlan.net/system/GE-8JV) sinds 1 april.

Bij account heractivatie zou je overigens 1 schip vol spullen op verzoek kunnen laten verplaatsen naar een veilige plek door een GM. Een grote industrial/feighter of cariier/tug zou dan het handigste zijn afhankelijk van wat je kan vliegen. De rest is firesale materiaal en mogelijk een dure les om in de toekomst het gros van je spullen in NPC nullsec of nog beter lowsec te bewaren

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Sure, als GM's spullen zouden verplaatsen zou ik die gaan mailen ipv zelf haulen.

Ze moven inderdaad je schip waar je inzit plus je character. Mits je een returning customer bent, echter gezien hij aangaf een paar weken inactief te zijn geweest ben ik benieuwd of ze dat doen. Ik zou echter een firesale houden of kijken of black/blue/red/whatever frog je zooi kan verplaatsen.

[ Voor 66% gewijzigd door Cardinal op 08-04-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Je kan Pandemic Horde joinen, newbie corp van PL. Dan heb je wel weer access als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
^^ de beste optie tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
https://adashboard.info/intel/local/view/Q6YKQdI

[ Voor 27% gewijzigd door spookz0r op 08-04-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
^^ Local scan not found.

Eens kijken of N3 liever hun supercapitals poetst of dat ze er daadwerkelijk wat mee durven te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nieuwe poging https://adashboard.info/intel/local/view/ykP12KgE

Net suicide dreads, SBU down.

[ Voor 20% gewijzigd door spookz0r op 08-04-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

"suicide dreads", die moet je even uitleggen. Dreads gefit voor max dps, weinig tank maar in grote aantallen voor een hit en run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
XzeroD schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:46:
[...]

"suicide dreads", die moet je even uitleggen. Dreads gefit voor max dps, weinig tank maar in grote aantallen voor een hit en run?
Een suicide dread is niet specifiek een bepaalde fit, meer dat vooraf bekend wordt gemaakt dat je 100% kans hebt terug te keren in een pod. Het moment om je insurance op te krikken. meestal doe je gezien de kosten slechts een basic insurance.

Interessant genoeg lijken de kills op doctrine dreads, dus mogelijk dachten ze weg te kunnen komen. Niet de typische suicide fits die ik zou verwachten icm volle cargoholds op de killboards

[ Voor 50% gewijzigd door Cardinal op 08-04-2015 16:57 . Reden: Aangepast op basis van KB, niet bepaald Suicide fit. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
http://evf-eve.com/servic...1950&e=260&t=qqbqqKvY&r=1

Was een best slagveld

[ Voor 70% gewijzigd door spookz0r op 08-04-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het lijkt erop dat bovenstaande website het heeft begeven. De laatste status was CFC 21B lost en N3 177B lost. Dat was alleen gisteren en alleen in het systeem ZXB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Even een algemene vraag, hoe zit het bij jullie in de corp/alliance qua komen opdagen. Hiermee bedoel ik of je verplicht bent om in te loggen indien er een ping uitgaat en of hier consequenties aan zitten mocht je niet komen.

De reden is omdat ik waarschijnlijk opzoek ga naar een andere corp/alliance die meer te bieden heeft dan frigate pvp / kitchen sink fleets, maar me speeldagen in de week verschillen nogal per week en het kan af en toe voorkomen dat ik last-minute niet meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Bij SNUFFD is het zo:

Iedereen heeft een privé leven; dus als je voor lange tijd afwezig bent dan moet je dit even aangeven in een topic.

Voor de rest, ik negeer wel eens pings of TS pokes om welke reden dan ook en ik heb nog nooit problemen/vragen gehad over waarom ik niet online kwam.

Helaas heeft SNUFFD een recruitment stop; maar diverse andere corps in de alliance zou misschien een mogelijkheid kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Er zijn genoeg corps/allianties welke geen harde eisen stellen aan je aanwezigheid. Zoals in de sig te zien hang ik rond in test maar ik ben ook een fulltime werknemer/vader, ik kijk graag serie/films, kan niet tegen slaap tekort (8 uur ftw) en heb meer hobbies dan dat ik vingers heb aka mijn tijd voor Eve is bijzonder beperkt :+

Tuurlijk wil iedereen een goede opkomst bij fights maar het is een game ter ontspanning en naar mijn idee zijn er meer corps die dat snappen dan andersom. Als het niet specifiek wordt geeist hoef je je daar niet druk over te maken :)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
In mijn corp wil ik wel dat mensen actief zijn in fleets maar real life blijft altijd belangrijker dan een spel. Dus als ze een mail sturen of iets dat ze minder actief zijn geen probleem. Als je een dag of een week geen zin hebt in fleets ook geen probleem :)

Geven ook isk weg elke week voor de 3 mensen die de meeste fleets hebben gedaan. Onlangs ook iedereen een carrier hull gegeven.

[ Voor 20% gewijzigd door spookz0r op 09-04-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Bedankt iedereen voor de input, ik zal eens rond gaan kijken of ik iets tegenkom wat bij mij zou passen. Inmiddels ben ik nog bezig met guardian aan het maxen dus denk dat ik dat even afwacht voordat ik echt de stap ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik zit momenteel in The Bastion (CFC) en daar zijn bij de meeste corps geen verplichtingen in termen van aantallen, behalve dat je participeerd (paps) op de momenten dat het nodig is en je beschikbaar bent. Wanneer dat is laten ze meestal aan jou over.

Ik heb een baan en heb mijn slaap nodig, dus grappen als 4 uur 's ochtends uit mijn bed komen is er echt niet bij. Gisteren tijdens ZXB zat ik helaas gewoon op kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Cardinal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:38:
Ik zit momenteel in The Bastion (CFC) en daar zijn bij de meeste corps geen verplichtingen in termen van aantallen, behalve dat je participeerd (paps) op de momenten dat het nodig is en je beschikbaar bent. Wanneer dat is laten ze meestal aan jou over.

Ik heb een baan en heb mijn slaap nodig, dus grappen als 4 uur 's ochtends uit mijn bed komen is er echt niet bij. Gisteren tijdens ZXB zat ik helaas gewoon op kantoor.
same, en dan zit ik in NC., Finfleet...

Zal dus vooral aan de allaince+corp combi liggen...

In FINFL is het iig zo corp 1st dan de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nog een paar systemen reffed in Delve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Oh bedankt voor deze update van mittens-to-all. Wat zou mijn dag zijn zonder een dosis goon propaganda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
wheez50 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:29:
[...]

Oh bedankt voor deze update van mittens-to-all. Wat zou mijn dag zijn zonder een dosis goon propaganda.
Afbeeldingslocatie: http://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/aXb58pg_460sa_v1.gif

Propaganda? Gewoon feiten.

[ Voor 95% gewijzigd door spookz0r op 10-04-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zullen we de politiek gewoon even achterwegen laten heren :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
XzeroD schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:39:
Zullen we de politiek gewoon even achterwegen laten heren :z
Maar wat is leuker dan op de zijlijn staan lachen en olie op het vuur gooien? EVE is voornamelijk politiek.

Elk gesprek is anders hoeveel ISK/hour iedereen maakt terwijl ze market of PVE grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
W'rom kan die 'politiek' niet gewoon op en24/tmc? Waarom moet dat per se hier? Ik dacht namelijk dat dit geen eve-forum was. Maar een forum over het spelen van eve.

(disclaimer: bloksgewijs ben ik verhuisd en heb met n3/pl/cfc niet veel meer te maken. Ben alleen de goonblatertjes een beetje zat.)

[ Voor 32% gewijzigd door wheez50 op 10-04-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Omdat dit niet iemands privé forum is maar een publiek forum waar meer mensen op zitten, en sommige over politiek willen praten en anderen over hun 20 alts die lvl 5 missions runnen.

Gewoon overheen lezen wat je niet interesseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
een beetje echte content kan natuurlijk geen kwaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
De Mac Os X Eve client binnenhalen is ook een ramp zeg. Na 30 minuten 134MB / 7.85GB binnen (op een stabiele 120mb lijn), plus dat de complete computer onbruikbaar is door traag internet. Vannacht maar eens weer proberen.

edit: na een paar uur werd het beter, client binnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Martijn19 op 11-04-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:32
Al even rondgekeken op de fora, maar zo gauw niet kunnen vinden wat ik zoek.

Sinds anderhalve maand verslingerd aan EVE-online, maar vind het best een ingewikkelde game. Nu is er uiteraard heel veel op het web te vinden wat ik nog niet weet.
Maar om tijdens het gamen steeds te alt-tabben is een beetje risico-vol, zoals jullie bekend, omdat de game doorloopt terwijl ik geen idee heb wat er dan gebeurt. (Ga je nakijken hoe je je Venture wat sterker kunt maken, kom je terug, zie je nog net hoe je bootje kapot geschoten wordt |:( ) Wel lachen, maar toch..
En omdat ik toch soms het gevoel wil hebben te weten waar ik in godsnaam mee bezig ben dacht ik zomaar dat een extra beeldscherm wel eens uitkomst kon kiezen...

Dus vanmiddag diep in de buidel getast en een tweede monitor aangeschaft (marktplaats 7,00 euro !), om tijdens het gamen op de tweede te kunnen surfen over fora en wiki-pages.

Bij het aansluiten alles precies zoals ik het hoopte/verwachtte. :) Nu ook tijdens het schrijven op het 2e scherm de muziekmap open, hardwaremonitor in beeld en ik kan heen-en-weer klikken zoveel ik wil.

Tijdens EVE-online blijkt alleen dat zodra ik op de tweede monitor iets aanklik de game minimalizeert. Tja, dan kan ik ook blijven alt-tabben. :(

Is dit iets simpels? Ik hoop niet dat ik bijvoorbeeld windowed moet gaan spelen oid.

Voor als het meespeelt: GTX 970, 1e monitor 3440x1440, 2e monitor 1280x1024

(Als dit in de beeldschermen/videokaarten thread hoort, meldt het, verplaats ik hem.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:56
Strider,

Even in "Fixed Window" modus zetten. Ingame --> Esc --> Eerste tabblad links bovenaan.
Opties Full Screen, Windowed en Fixed Window.

Fixed Window zorgt dus voor een volledig scherm (indien de goede resolutie gekozen) maar dat Windows het niet als Full Screen behandelt.

[ Voor 49% gewijzigd door AtomicWing op 13-04-2015 15:54 ]

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
AtomicWing schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:53:
Strider,

Even in "Fixed Window" modus zetten. Ingame --> Esc --> Eerste tabblad links bovenaan.
Opties Full Screen, Windowed en Fixed Window.

Fixed Window zorgt dus voor een volledig scherm (indien de goede resolutie gekozen) maar dat Windows het niet als Full Screen behandelt.
Thx a million !! Werkt precies zoals ik het bedoelde.

Mijn dank. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
alle dual/triple/quad boxende evers denken nu 'ik ben daar ook geweest....:+''

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Nope, hier een quin boxer die denkt "fixed window?"
Speel al jaren op windowed mode. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Cardinal schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:23:
Nope, hier een quin boxer die denkt "fixed window?"
Speel al jaren op windowed mode. :P
isboxer ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Laatst online: 08:55
Vroeger hadden we daar evemon voor 8)7

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Isboxer ooit aangevraagd. dat was een trail, waar ik voor eve weer een andere trail moest aanvragen, die ik kreeg op het moment dat de isboxer trail was afgelopen. Toen links laten liggen wegens WTF en de issues rondom isboxer.

Nu heb ik twee 27" schermen en weinig interesse in isboxer, anders krijgt vrouwlief mogelijk de impressie dat de twee 27" schermen niet nodig zijn. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 13-04-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ach met 5 of 6 chars is het dual screen isboxer toch wel handig qua grote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Tijd voor een spelers-vraagje:

Ik heb nu, na een paar weken, wat schepen, ISK om ze te vervangen als er weer eens een keer wordt teruggebracht tot de atomen waaruit hij was opgebouwd, en ben bezig met drie dingen. Mining om wat ISK-jes te verdienen, ratting om mbv salvaging wat ISK-jes te verdienen en wat L1 missies om ... eh... verder te komen of zo... Nog steeds fun genoeg bij alledrie om lekker door te gaan, maar toch..

Hoe kom ik nu L2 missies tegen. De L2 agents weigeren met me te praten, terwijl ik toch douche, deo gebruik enzo... Is dat een kwestie van genoeg L1 missies doen en ze komen vanzelf of moet je daar ook kijken naar voor wie je de missie doet, welke factie, welke corp en dat soort zaken?

Btw, dat tweede schermpje ( kostte 7 euro) is ge-wel-dig ! Terwijli ik dit schrijf zo'n 2 mil ISK ge-mined... :)

WOW, even gauw m'n hobgoblins op de rats afsturen... Phew, geen krasjes op m'n Procurer... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

strider1007 schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:47:
Tijd voor een spelers-vraagje:

Ik heb nu, na een paar weken, wat schepen, ISK om ze te vervangen als er weer eens een keer wordt teruggebracht tot de atomen waaruit hij was opgebouwd, en ben bezig met drie dingen. Mining om wat ISK-jes te verdienen, ratting om mbv salvaging wat ISK-jes te verdienen en wat L1 missies om ... eh... verder te komen of zo... Nog steeds fun genoeg bij alledrie om lekker door te gaan, maar toch..

Hoe kom ik nu L2 missies tegen. De L2 agents weigeren met me te praten, terwijl ik toch douche, deo gebruik enzo... Is dat een kwestie van genoeg L1 missies doen en ze komen vanzelf of moet je daar ook kijken naar voor wie je de missie doet, welke factie, welke corp en dat soort zaken?

Btw, dat tweede schermpje ( kostte 7 euro) is ge-wel-dig ! Terwijli ik dit schrijf zo'n 2 mil ISK ge-mined... :)

WOW, even gauw m'n hobgoblins op de rats afsturen... Phew, geen krasjes op m'n Procurer... _/-\o_
Elke agent heeft zijn eigen corp/alliance als het ware, je bouwt dus standing op voor zijn/haar corp. Je zal dus enkel tegen L2 agents kunnen praten als je de huidige standing hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
XzeroD schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:14:
[...]

Elke agent heeft zijn eigen corp/alliance als het ware, je bouwt dus standing op voor zijn/haar corp. Je zal dus enkel tegen L2 agents kunnen praten als je de huidige standing hebt.
Ehh... Sorry hoor, maar : Je zult alleen tegen ze kunnen praten als je de huidige standing hebt ?

Ik denk/hoop dat je het anders bedoelt... :) Ik heb toch altijd een huidige standing ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Wanneer je met een agent praat heb je 3 standings. Personal (jij naar agent), corp (jij naar corp van de agent) en jouw corp naar jouw agent. Mits je niet compleet rot staat richting een agent/corp van agent dan zal hij jou missions aanbieden, als jouw standing voldoende is voor die level missions. (en, jouw standing niet te negatief is dat hij niet eens meer wil praten (lager dan -2).

Voorbeeld:
Mijn alt heeft 1 Amarr Navy standing, en 3 standing naar een agent (gekregen door missions te sharen via mijn main) en kan dus level 3 missions accepteren van die agent voor Amarr Navy (hoogste telt), voor andere agents binnen Amarr Navy kan hij geen missions accepten, omdat de personal standing niet 3 is voor een andere agent en de corp standing te laag.

http://wiki.eveuniversity...gs_and_Standing_Mechanics

Bovenste link legt het eea nog uit. Omdat niks in EVE intuïtief is.

[ Voor 8% gewijzigd door Esiq op 13-04-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

strider1007 schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:27:
[...]

Ehh... Sorry hoor, maar : Je zult alleen tegen ze kunnen praten als je de huidige standing hebt ?

Ik denk/hoop dat je het anders bedoelt... :) Ik heb toch altijd een huidige standing ???
Had koffie nodig denk ik :9 "Huidige" moest "Juiste" zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
https://zkillboard.com/kill/45963660/

hot drop'o'clock

in een system zonder stations je reaction farm opzetten en dan geen/falen een web warp te doen....that's a paddling

was even wachten *kuch* maanden *kuch* maar eindelijk een online / op tijd klaar om deze drop te doen :P

[ Voor 23% gewijzigd door lethalnl op 14-04-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Afbeeldingslocatie: https://faithfull4him.files.wordpress.com/2012/01/sandcastle.jpg

Hello Everyone,
As you may be aware yesterday I announced NC. Would be leaving our space behind as of the 18th April. What does this mean for you? Your leadership should have already asked you to remove any remaining assets from Querious and it’s about time you all wake up. Once we leave on Sunday 19th April we will be resetting our standings to everyone and going to live what I call the “DREAM” all over again as if we had just created this alliance. NA. shall remain blue until 1st May and then will also be reset anyone who has alt corps in there should contact Lady Scarlet for standings.

Move ops will start this weekend as we head away from our sandcastles and we will begin consolidating in a lowsec system, from there we will take our time to watch what everyone else will do in preparation for fozzie sov. A lot of things have already happened including CFC announcing they will be leaving behind their Fountain and Cloud Ring sov and walking away also to consolidate themselves in the north west. Who else will make big moves before fozzie sov graces tranquillity?

The area we are moving to will have access to three nullsec regions within a few jumps. All of them occupied with alliances living there not renal groups!

Getting onto the bit you are all interested in….. the first move op will be 18th April at xx:xx Eve Time everyone should make sure you have ZERO fatigue before this op or you will be left behind and have to wait for later ops. This isn’t going to take an hour this will be a large scale operation and I expect you all to have your focused spaceship heads on as I suspect people will try mess with us as we leave. You job is easy pay attention, listen, don’t try travel alone wait for move ops.

I would recommend you install jump clones for as many of you characters as possible in Esubara so you are able to do multiple trips and collect things like dreadnaughts and JFs over the weekend.
I would like to thank all of the CEOs and directors for their support with this decision and I also welcome your support in what is going to be a very interesting time for NC. And Eve Online as a whole!
-Vince
o7 SOV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het lijkt erop dat de meeste alliances dezelfde conclusie hebben getrokken. Onder fozziesov is aanvallen leuker dan verdedigen. ironisch genoeg zou fozzie sov tot meer mensen in null moeten leiden, maar in de tussentijd staat heel het westen "leeg". Cloud, Fountain, Delve, Querious zijn in principe per direct beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Het staat nu ook al leeg. Meeste systems zit werkelijk niemand die het gebruikt. Alleen omdat het verdedigen zo veel makkelijker is dan aanvallen deed gewoon niemand meer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Tja, dat lijkt me niet meer dan logisch, dat heeft vooral te maken met hoe sov werkt.

Als je gaat ratten doe je dat in een systeem die volledig is geupdrage en bijvoorkeur een zo laag mogelijke TrueSec status. waarom zou je crappy systemen upgraden? Als je gaat minen idem, waar vaak er vaak specifieke systemen fleetbooster hebben die 24/7 rorqual boosts geven en 5 mining anoms bevatten, dan ga je niet in het systeem ernaast minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Maar als iedereen weg gaat omdat aanvaller leuker is als verdedigen, dan valt er toch niemand meer aan te vallen? Ben benieuwd of dit impact gaat hebben op lowsec, verwacht er niet veel van maar toch you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

@lethalnl

Ik zie dat jullie (eindelijk) PL gejoined zijn?

Wel jammer, weer een lowsec entity die ik niet meer hoef te scouten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
jup, we zijn de arms race/lowsec een beetje zat dus we slaan een paar stappen over en gaan gelijk naar de top.

eens even kijken hoe het in null eraan toe gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:47
Lethal, ten eerste, Welkom, ten tweede, Null is chaos, vlucht nu het nog kan :U

In ander nieuws, het is weer zover http://evemaps.dotlan.net/outpost/C9N-CC

[ Voor 33% gewijzigd door DheeradjS op 16-04-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:44:
jup, we zijn de arms race/lowsec een beetje zat dus we slaan een paar stappen over en gaan gelijk naar de top.

eens even kijken hoe het in null eraan toe gaat :)
Wie wat waar, is OE blue nu met PL of gaan jullie in PL mergen?
Jammer dat jullie vertrekken uit lowsec, laatst waren wij nog een paar mensen van jullie aan het poren in local for een fight maar die kwam niet. Deden het zelfde bij snuff, die kwamen wel uiteraard, was fun en gf. Binnenkort even bij SC en Tuskers om daar te poren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Overload Everything gaat disbanden, Collapsed Out gaat naar PL.

Maar goed, 0.0 op dit moment zuigt. Ik ben benieuwd wat Fozzie SOV gaat doen.

Pagina: 1 ... 94 ... 116 Laatste