Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 20:19

_Apache_

For life.

lethalnl schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:02:
[...]

kijk nog maar eens naar dat plaatje :)
Pff.. door Cardinal op het verkeerde been gezet..

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:23

nwagenaar

God, root. What's the differen

lethalnl schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:45:
wij gister avond ons helemaal voorbereid, haar gedaan, pak aan, slaves geinjecteerd, drugs in de carriers en supers op login screen.

dreads gaan in siege en NOC logged hun super fleet in....en er gebeurt helemaal niets :( :( :( :(

we dachten nog even dat shadowcartel wat t3's komt voeren aan onze machariels...maar nee
Ik weet het. Wij hadden hetzelfde probleem :+

Ik hield zowel NOC/MOROS als SC in de gaten. Het zal mij niks verbazen als er wat intel jouw kant is opgestuurd ;)
Cardinal schreef op maandag 16 februari 2015 @ 01:49:
220 NC ishtars tegen 140 CFC ishtars. nope klinkt als een FC/CFC probleem, waar de NC overduidelijk uit was op een balanced fight 8)7
Sorry, maar de CFC gaat alleen het gevecht aan als zij minimaal een 1:2 overhand hebben. :P

[ Voor 22% gewijzigd door nwagenaar op 16-02-2015 16:28 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
_Apache_ schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:00:
[...]

Is dat niet dezelfde mechanics als met een elk ander ship assembly array?
Zodra het array weer online komt gaat de job weer verder, pas als je het array unanchored, ben je verder van huis.

Ik had een job in een 100 Vexors in een medium ship assembly array actief, tot ik per ongeluk het array offlien haalde. Na online brengen kwam de job weer terug. :)
Offline is wat anders dan unachor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:55
^^ fixed it
nwagenaar schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:26:
[...]
Sorry, maar de CFC gaat alleen het gevecht aan als zij minimaal een 1:2 overhand hebben. :P
NC had een gevecht kunnen hebben.... mits ze optijd waren geweest. Na slechts 2 ihub timers konden ze onmogelijk weten hoe laat ze aanwezig moesten zijn voor een gevecht en dan arriveren nadat de ihub wordt opgeblazen. :+
nwagenaar schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:26:
[...]
https://zkillboard.com/br/27317/
bullshit *O*

[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 16-02-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Drifter battleships niet solo aanvallen trouwens :P of je moet de insurance payout van je schip willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
tenzei je een dubbel tanked capital gebruikt, dat werkt wel

untanked caps worden nog steeds genadeloos genuked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardige mensen in EVE had gister hours for plex gedaan. kwam alleen 150 milj isk tekort voor een plex. Gelukkig was Gjinn at so aardig om me isk te lenen! Trading gaat weer de goeie kant op in EVE dus ik kan het binnekort wel terugbetalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:01:
Drifter battleships niet solo aanvallen trouwens :P of je moet de insurance payout van je schip willen.
ben een poosje inactive geweest, maar WTF is een drifter BS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:30
New NPC faction, The Drifters, can be found roaming known space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

holy crap dat is serieuze shit :D kan me voorstellen dat een carrier met te weinig tank/resists ook smelt ja :X

• A_De2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 17:16

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

Zo, besloten het rustiger aan te gaan doen in Eve. Jarenlang in null-sec en low-sec rondgezworven en fijn wat kills maken. En nu? Houd u vast, een mining/production/invention/mission corp aan het runnen. Niet meer de massive income van carrier ratten maar wel lekker relaxed, semi-afk grondstoffen binnen harken, bouwen en verkopen.

*kuch*verkapte ronsel polst*kuch*
Zit nu op een paar jumps van Amarr tradehub, 20+ belts, reprocessing posje, Maxxed orca met implant voor de piloot, hulk altje met 4% reprocessing implant en maxxed skills, ore buy-back programma, minerals met korting voor de corpies. Geen tax, geen cta's, geen verplichtingen maar doen wat je leuk vindt.

Als er dus mensen van hier interesse zouden hebben: welkom :)

640KB should be enough for everyone

• _Apache_

_Apache_

For life.

* _Apache_ zwaait naar A_De2, ik doe exact het zelfde, ook in amarr regio. We gaan uitbreiden inmiddels. we hebben 2 posses volgangen met assembly arrays, deze kunnen we met 3 man continu bezig houden. De posses gaan 1 voor 1 vervangen worden voor grotere, en misschien dat we de sticks die we terugkrijgen nog op een lege plek online brengen. :)

Als ik je zo hoor 'paar jumps van amarr' , '20+ belts' , dan zit je denk in Chemilip of Khopa of ergens daar in de buurt.. :+

[ Voor 15% gewijzigd door _Apache_ op 19-02-2015 14:19 ]

• A_De2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 17:16

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

_Apache_ zie dm :)

640KB should be enough for everyone

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:44
A_De2 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:11:
Zo, besloten het rustiger aan te gaan doen in Eve. Jarenlang in null-sec en low-sec rondgezworven en fijn wat kills maken. En nu? Houd u vast, een mining/production/invention/mission corp aan het runnen. Niet meer de massive income van carrier ratten maar wel lekker relaxed, semi-afk grondstoffen binnen harken, bouwen en verkopen.

*kuch*verkapte ronsel polst*kuch*
Zit nu op een paar jumps van Amarr tradehub, 20+ belts, reprocessing posje, Maxxed orca met implant voor de piloot, hulk altje met 4% reprocessing implant en maxxed skills, ore buy-back programma, minerals met korting voor de corpies. Geen tax, geen cta's, geen verplichtingen maar doen wat je leuk vindt.

Als er dus mensen van hier interesse zouden hebben: welkom :)
:| Can I haz your nullsec stuff? / Contract die schepen in Delve eens wil je? 8)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Als we dan toch aan het adverteren zijn.

320man sterk indy corp in Cobalt edge met een epich 5 jump pipe systeem waar wij 24/7 armor+shield boosts en shield+mining boosts hebben met ore salvage en pi buyback program. Waar wij minen ratten en alles van t1 production voor de members tot sc's en titans voor de verkoop.

Tevens zoeken wij highsec miners die ons compressed ore kunnen verkopen, wij kunnen helaas niet genoeg ores/minerals in de omgeving kopen en compressed ore kopen is nog moeilijker daarom zijn wij opzoek naar miners/corps/groepen die ons wekelijks wat kan verkopen.. Hoeveelheid maakt niet veel uit alles van 1bil per week tot 40-50 is welkom. We hebben sheet die je via pm kan krijgen zodat we weet wat we betalen. DM maar voor meer info.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Moet toch stoppen in dit topic te kijken, krijg steeds weer zin om te beginnen :P
Zelf het miner verhaal spreekt me weer aan 0_o. Maar met 4 accounts word het me toch te duur. En om alles te plexxen kost me weer teveel tijd... De eeuwige strijd met MMO's :)

Battle.net Spud#2543

• dudee
TepelStreeltje schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:07:
Moet toch stoppen in dit topic te kijken, krijg steeds weer zin om te beginnen :P
Zelf het miner verhaal spreekt me weer aan 0_o. Maar met 4 accounts word het me toch te duur. En om alles te plexxen kost me weer teveel tijd... De eeuwige strijd met MMO's :)
paar uurtjes in de maand.. 50mil ish per uur per miner dus 16 uur ongeveer.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

dudee schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:10:
[...]

paar uurtjes in de maand.. 50mil ish per uur per miner dus 16 uur ongeveer.
en dat dan keer 4 he ;)
Van de 4 is er 1 echt puur combat (alle T3's etc), 1tje is carrier/indy (hulk mining, orca boosting) en 2 altjes waarvan 1 wat meer combat is (begin T3) en eentje meer mining/hauling en support.

Dus dat wordt met 3 shitty miners en 1 pro minen... Nogal wat uurtjes :P

En 50M per uur in empire? Heb ik nog nooit gehaald geloof ik.

Battle.net Spud#2543

• dudee
TepelStreeltje schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:14:
[...]

en dat dan keer 4 he ;)
Van de 4 is er 1 echt puur combat (alle T3's etc), 1tje is carrier/indy (hulk mining, orca boosting) en 2 altjes waarvan 1 wat meer combat is (begin T3) en eentje meer mining/hauling en support.

Dus dat wordt met 3 shitty miners en 1 pro minen... Nogal wat uurtjes :P

Volgensmij kost een plex 800mil ish, 4x50=200
4*800=3200
3200/4=16

Tevens haal je 50mil makkelijk in 0.0 met max boost in max hulk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Shit, hoeveel echt geld is dat niet? €2000,- ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Notlupus schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:15:
[...]

1948,15

(muis maar eens over het isk aantal in die killmail, zkill converteerd dat heel leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Notlupus schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:15:
[...]

Zo moet je niet denken joh, dit is een limited schip en dit wist hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:08
dudee schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:44:
[...]

Tevens haal je 50mil makkelijk in 0.0 met max boost in max hulk.
Ik heb zitten rekenen. Ik kom niet uit op 50 mil. 35 mil isk is een stuk waarschijnlijker. Theoretisch haal je de 40 mil. Je komt namelijk altijd ook lower ends tegen. Het is niet ongelimiteerd high ends dat je kan minen.

Gemiddelde ore price a 250isk/m3, 3500 seconden minen in een uur geeft 3350 m3/minuut. Een hulk (met miningdrones!) doet ongeveer 2900 max.

Waar zit mijn berekening vaudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
wheez50 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:45:
[...]

Ik heb zitten rekenen. Ik kom niet uit op 50 mil. 35 mil isk is een stuk waarschijnlijker. Theoretisch haal je de 40 mil. Je komt namelijk altijd ook lower ends tegen. Het is niet ongelimiteerd high ends dat je kan minen.

Gemiddelde ore price a 250isk/m3, 3500 seconden minen in een uur geeft 3350 m3/minuut. Een hulk (met miningdrones!) doet ongeveer 2900 max.

Waar zit mijn berekening vaudt?
Met max rorqual sieged support met max hulk haal je ongeveer 60mil met hedbergite en natuurlijk iets als arkonor is erg slecht kwa isk/uur.

Maar wanneer je in 0.0 de collosaul en enourmus belt pakt haal je makkelijk 50mi per uur met wat geluk zelfs wat meer.

Tevens grappig: wij zouden graag willen dat we low ends meer hadden in ons systeem, wij betalen zelfs net zoveel voor low ends per uur als voor high ends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Maar hij had het niet over null, maar over empire space.
TepelStreeltje schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:14:
Ik kom ook niet aan de 50m/h en ik heb max miners/orca boosts met implants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja maar laten we eerlijk zijn minen in empire zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
dudee schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:56:
[...]

Met max rorqual sieged support met max hulk haal je ongeveer 60mil met hedbergite en natuurlijk iets als arkonor is erg slecht kwa isk/uur.

Maar wanneer je in 0.0 de collosaul en enourmus belt pakt haal je makkelijk 50mi per uur met wat geluk zelfs wat meer.

Tevens grappig: wij zouden graag willen dat we low ends meer hadden in ons systeem, wij betalen zelfs net zoveel voor low ends per uur als voor high ends.
Wow - jullie betalen dus 380 isk/m3 voor top ends?

En hoe clear je de belts voor respawn zonder aan de lowends te zitten?

Arkonor ten opzichte van hedbergite is tov jita mineralprijzen zo'n 65%. Dus arkonor is bij jullie nog steeds evenveel waard als crokite/pyroxeres in minerals is in jita...

Oftewel ik snap nog steeds niet waar mijn berekening fout gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
wheez50 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:41:
[...]

Wow - jullie betalen dus 380 isk/m3 voor top ends?

En hoe clear je de belts voor respawn zonder aan de lowends te zitten?

Arkonor ten opzichte van hedbergite is tov jita mineralprijzen zo'n 65%. Dus arkonor is bij jullie nog steeds evenveel waard als crokite/pyroxeres in minerals is in jita...

Oftewel ik snap nog steeds niet waar mijn berekening fout gaat ;)
Top ends betalen we meer voor, maar in verhouding minder dan de low ends want we hebben gewoon veel peyrite trit en mex nodig.

Tevens mine je in 0.0 niet in belts maar in anomelies deze spawnen ongeveer elke keer de zelfde hoeveelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dudee schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:29:
Tja maar laten we eerlijk zijn minen in empire zuigt...
FTFY :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dat zeker maar daar ging het niet over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
dudee schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:42:
[...]

Top ends betalen we meer voor, maar in verhouding minder dan de low ends want we hebben gewoon veel peyrite trit en mex nodig.

Tevens mine je in 0.0 niet in belts maar in anomelies deze spawnen ongeveer elke keer de zelfde hoeveelheid.
Verder interessante weetjes zijn dat gras groen is en de lucht blauw.

Ik heb meer keren een systeem op indylvl1 gebracht dan ik me wens te herinneren. Dus ik weet wat het verschil is tussen belts en belts. Het zijn beiden verzamelingen asteroids. En de enige (!) manier om elke dag high ends te kunnen minen zijn regelmatige belts, tenzij je ofwel je indylvl laat lapsen (twee systemen gebruiken) ofwel anom belts helemaal leeghaalt zodat ze vol weer respawnen. Of je wacht een dag of vier. Maar dan krijg je heel weinig mins binnen...

Als jij 60 mil isk per uur haalt met de highest ends (hemo en hed), dan krijg je ofwel 380isk/m3 (ten opzichte van de waarde van van de minerals in jita die onder de 300 ligt), ofwel je yield is een stuk hoger dan fully boosted maxed hulk in dronelands. Misschien een hidden 'bonus' in de dronelands (zou me niets verbazen ;) ), maar waarschijnlijker is die 60 mil met jitaprijzen niet haalbaar, of maak ik een fout in mijn berekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
wheez50 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:21:
[...]

Verder interessante weetjes zijn dat gras groen is en de lucht blauw.

Ik heb meer keren een systeem op indylvl1 gebracht dan ik me wens te herinneren. Dus ik weet wat het verschil is tussen belts en belts. Het zijn beiden verzamelingen asteroids. En de enige (!) manier om elke dag high ends te kunnen minen zijn regelmatige belts, tenzij je ofwel je indylvl laat lapsen (twee systemen gebruiken) ofwel anom belts helemaal leeghaalt zodat ze vol weer respawnen. Of je wacht een dag of vier. Maar dan krijg je heel weinig mins binnen...

Als jij 60 mil isk per uur haalt met de highest ends (hemo en hed), dan krijg je ofwel 380isk/m3 (ten opzichte van de waarde van van de minerals in jita die onder de 300 ligt), ofwel je yield is een stuk hoger dan fully boosted maxed hulk in dronelands. Misschien een hidden 'bonus' in de dronelands (zou me niets verbazen ;) ), maar waarschijnlijker is die 60 mil met jitaprijzen niet haalbaar, of maak ik een fout in mijn berekening.
Wij flippen bijna de belts dagelijks nu.

Wij kopen genoeg ore in de omgeving maarja zelfde probleem he, vooral high ends die we weer naar highsec brengen om te verkopen.

Ons sheet geeft 58mil op de hoogste jita buy price aan, sheet bekijkt het met onze refine rate hoeveel minerals eruit komen en dan kijkt wat de jita prijs is.

Natuurlijk is dit nog geen 60 maar je zou theorie de minerals iets onder de sell price kunnen verkopen :)

[ Voor 10% gewijzigd door dudee op 20-02-2015 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Doe ik liever een incursion. 60m in 24 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
spookz0r schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 16:05:
Doe ik liever een incursion. 60m in 24 minuten :)
Inderdaad incursions zijn leuk met tcrc contests, tcrc in 7mins=250mil ongeveer per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:32
EVE is wel erg veranderd hoe het er uit ziet.
Ben wel eens benieuwd hoe het nu speelt.
Kan ik misschien van iemand een buddy trial krijgen?

Edit : Heb er al 1 ontvangen. Nu nog downloaden die client.

[ Voor 19% gewijzigd door Calamor op 21-02-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:30
Mail is sent :) Oh te laat :)

Welkom :)

[ Voor 27% gewijzigd door CutePuppy op 21-02-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Na aandringen van een maatje ook eve weer actief gezet. Wat zijn de grootste verschillen met 2 jaar geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
CamelNLD schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:46:
Na aandringen van een maatje ook eve weer actief gezet. Wat zijn de grootste verschillen met 2 jaar geleden?
x o.a. captials door eve-gates (lowsec/null-sec)
x jumpfatique
x betere AI ivm sleepers..... (die slopen nu ook je mod, geen pod upgrades meer nodig/beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Capitals heb ik er (gelukkig) net zoveel van. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CamelNLD schreef op zondag 22 februari 2015 @ 16:46:
plex is nu 2x zo duur
industrie is erg veranderd. Nu een makelijk en overzichtelijk infoscherm en geen lange wachttijd voor manufacturen of research van je bp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:14:
[...]

x o.a. captials door eve-gates (lowsec/null-sec)
x jumpfatique
x betere AI ivm sleepers..... (die slopen nu ook je mod, geen pod upgrades meer nodig/beschikbaar)
dat wat hierboven staat
x 2 nieuwe T3 destroyers met 3 verschillende modes, de andere 2 komen met de tijd.
x bijna alle schepen zijn gerebalanced en een aantal modules zijn ook al gerebalanced, de rest volgt nog
x nieuwe space
x nieuwe drones ben de naam ff kwijt
x nieuwe freighter gespecialiseerd voor vervoer voor schepen die niet repackaged zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Gisteravond hingen er wat irritantelingen in T3 destroyers rond bij de LSC, heel even hun tijd verdaan met wat station games. Die Svipulls en Confessors pompen er best wat damage uit lijkt het, en ik begrijp dat ze ook aardig wat HP kunnen hebben. Wordt dat in combinatie met een kleine sig niet wat overpowered zodat jan en alleman er in rond gaat vliegen? Had zelf niet echt de behoefte op nu weer destroyers te gaan trainen namenlijk :P

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchman! schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:20:
Gisteravond hingen er wat irritantelingen in T3 destroyers rond bij de LSC, heel even hun tijd verdaan met wat station games. Die Svipulls en Confessors pompen er best wat damage uit lijkt het, en ik begrijp dat ze ook aardig wat HP kunnen hebben. Wordt dat in combinatie met een kleine sig niet wat overpowered zodat jan en alleman er in rond gaat vliegen? Had zelf niet echt de behoefte op nu weer destroyers te gaan trainen namenlijk :P
jan en alleman valt wel mee denk ik, ze zijn op het moment dat ze veel DPS doen erg kwetsbaar en traag, pas als ze mode switchen krijgen ze tank en of speed maar dan verliezen ze de DPS.

en natuurlijk zijn destroyers van nature al glass canons he, maar heb al half jaar niet meer gespeeld dus spreek niet uit ervaring :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
T3 destroyers hebben geen 'dps' mode

alleen tank, speed en range veranderen tussen modes

ze doen meer damage verder weg misschien, maar niet meer damage overall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
gisteren even 4 jumps moeten doen door syndicate om een machariel op te halen nadat een OP iets te lang doorging & we gecamped werden.

laatste system voor ons home zit er opeens een stel ontzettende scrubs, ik hoop dat ze nog even blijven plakken want we zagen al wat domme shit zoals een procurer in een belt + domi/exeq ter 'bescherming'. die dockte alleen voordat wij de hamer lieten vallen.

maar ik dacht...ach laten we eens naar hun station warpen op een perch

komt net op dat moment een exeq eraan vanaf een gate
POP :P

het is die gimmicky anti-frig fit die nooit werkt, en zonder plate ga je deaud tegen een alpha mach :D

[ Voor 3% gewijzigd door lethalnl op 25-02-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Gaat lekker met de server, Al de hele middag offline :-(

Zag net wel dat een trial en een buddy invite beide nu 30 dagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Server weer up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
wat was t probleem...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Las iets op twitter dat het software problemen waren ivm nieuwe hardware.

• spookz0r
Vergeet niet de BPC van die shuttle te redeemen :+

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Je hebt 120 dagen om dat niet te vergeten..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ssshhhhhhhhh. Niet zeggen! Dat is een geheim! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Jammer, ik wilde wel eens een tachyon abaddon fleet zien! ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
Wat is het beste om te minen in high sec? Ik heb nu mijn Mackinaw klaar met strip miners erop maar ik kom niet aan de ISK per uur wat ik hierboven zie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
kernite, pyroxeres, plagioclase en scordite - allemaal tussen 270/290 isk/m3
Je haalt het bovenstaande nummer niet vanwege downtime between rocks. En je gebruikt geen fully boosted hulk met maxed skills. Op andere vlakken zou je in de buurt moeten komen.

edit: finally doing the math myself...

max skilled:Mackinaw /hulk
unboosted no implant: 1246/1436
uboosted max implant: 1370/1583
max boosted rorq both max implants: 2726/3150

rock price hisec: 280ish isk/m3
rock prices belt nullsec: lower!
rock prices veldspar: 250 isk/m3

Minimale refine moet rekening mee worden gehouden - scordite gaat dan richting de 210 en andere ores iets meer. Zeg 220 isk/m3 gemiddeld voor hisec en 260 voor alleen het beste in nullsec. Nullsec heeft nl een refining voordeel.

3150 x260 x 60 = 49,2 miljoen isk per uur Da's alles lvlVmaxboosted en alle implants.
Solo mackinaw doet dat 1370 x 220 x 60 = dik 18 miljoen isk per uur. Alles wat je minder mined ligt aan skills en downtime between rocks. Vergeet niet dat als er minder m3 ore in de rock zit, je onzichtbare downtime hebt :)

Geeft ook aan dat als je keus hebt een miner + booster ongeveer gelijkwaardig is aan twee miners (in null)
In hisec bij drie of meer pilots: zorg voor een mindlinked orca booster.

Iemand die meer dan 50 mil isk per uur bij elkaar mined cherrypicked en krijgt meer dan jita prijzen.

[ Voor 61% gewijzigd door wheez50 op 02-03-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:44
Net begonnen...

30 dagen trial, maar weet nu al dat het daar niet bij blijven zal.

Best wel stijle leercurve, maar ik geloof dat er hulp genoeg beschikbaar is. Net ingame een mod oid die vroeg hoe het allemaal ging...

Dit gaat heeel veel tijd kosten ! ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@strider1007

Na een jaar snap ik er soms nog geen bal van. Succes met je nieuwe universitaire studie, Bachelor en aansluitend een master degree in EVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:44
Was ik al bang voor... 8)

*Belt baas omtrent verlof, salarisverhogingen enzo*

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
strider1007 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:34:
Net begonnen...

30 dagen trial, maar weet nu al dat het daar niet bij blijven zal.

Best wel stijle leercurve, maar ik geloof dat er hulp genoeg beschikbaar is. Net ingame een mod oid die vroeg hoe het allemaal ging...

Dit gaat heeel veel tijd kosten ! ! _/-\o_
Wel onthouden dat je geforceerd uit het newbie help channel gegooid gaat worden na 30 dagen, kwam ik ook achter nadat ik 30 dagen eigenlijk alleen maar skills heb getrained en toen echt wilde beginnen met spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
moet wel zeggen, de newbie help chat is voor sommige vragen wel handig maar het zijn vanwege de automatische kick na die 30 dagen ook alleen maar newbies die newbies helpen, ervaren spelers zitten er niet tussen.
en de qualiteit van de ISD daar is ehm....'twijfelachtig' om het zacht te zeggen.

de laatste keer dat ik daar zat is wel 6 maanden ofzo geleden, sindsdien zitten er ook GM's tussen.

maar vergeet dat korreltje zout niet als je naar advies luistert daar.

------

en dan nog iets anders:

2 maandjes geleden ofzo hadden we een wedstrijdje waar de lengte van onze isk-penis werd vergeleken 8) :P

laten we het eens iets anders aanpakken, vergelijking van 2 maanden geleden trekken

Oud:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aLQm3XN.png

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y1heDMo.png

assets klopt niet helemaal, heb uitgevogeld hoe ik m'n super werkend kon krijgen. die staat op 31b geloof ik
maar 2x 15m LP cashouts doet wel wat leuks met m'n wallet zeg....damn _/-\o_

maar gezien titans vrijwel nutteloos zijn voor ons weet ik niet echt wat ik nu moet.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Nu online
Welk tooltje was dat ook al weer? En is dat per char of per account? (heb een hoop op een on-account alt gestalt :))

Antwoord zal hoe dan ook niet veel voorstellen, iets van 500mln liquid, 5 mlrd in non-plex assets denk ik (en nog een paar plexes van het omzetten liquid -> plex toen ik de account parkeerde)
maar gezien titans vrijwel nutteloos zijn voor ons weet ik niet echt wat ik nu moet....
Als je nog eens een travel carrier over hebt :P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe dan ook, ik heb eens een paar dagen in PI training geinvesteerd en zal er nog een week aan toevoegen. Beiden op de off-account alt trouwens, wil er geen training time op main voor opofferen.

Dit weekend ter lering ende vermaak een single planet Oxygen productie opgezet - eitje natuurlijk. Daarna een single planet Coolant - ook goed te doen met weinig training, maar voor 2x3 'suckers' in plaats van 2x2 zal ik een leveltje hoger command center upgrades voor nodig hebben waarschijnlijk. Single planet enriched uranium of andere T3 productie zal dus ook een kwestie van de juiste planeet zoeken worden.

Is het echter op enigerlijk manier mogelijk om T4 productie op één planeet voor elkaar te krijgen? (denk aan robotics)

Hopelijk dan uiteindelijk ook wat low-effort ISK er bij :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchman! op 03-03-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
jeveassets

je kan zelf bepalen wat hij laat zien, dit is een totaal van al mijn accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Heb anderhalve maand geleden een nieuwe alt/account aangemaakt en kwam dus ook terecht in het newbie help channel. Er was geen GM/ISD te bekennen en dat was te merken. Spam, foute en soms vreemde antwoorden, etc. Sommigen kregen ook nooit antwoord op hun vragen. Zelf af en toe geholpen maarja 30 dagen voorbij.

Op zich is het wel leuk om newbies te helpen. Helaas trekt mijn corp op het moment geen newbies aan. Door low sec heen moeten is blijkbaar iets te spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
http://community.eveonlin...dev-blogs/where-we-stand/

http://community.eveonlin.../politics-by-other-means/

Devblog over sov changes :o

*edit* gaat leuk worden dit :D

[ Voor 45% gewijzigd door spookz0r op 03-03-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
2 dingen

POS's?

en wat als ik met mijn EUTZ alliance van 200 man een USTZ alliance van 50 man wil aanvallen

zij zetten hun structure op 0400 ET en wat dan?

wij zijn waarschijnlijk sterker maar kunnen niet vechten zonder idioot laat op te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Met die hacking tool die er is structurs hacken en zorgen dat ze van jou zijn zodat de timer anders wordt. Lijkt mij dat het zo zou moeten werken.

*edit* niet dus :/

[ Voor 22% gewijzigd door spookz0r op 03-03-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
Uit de Dev-blog komt niet naar voren hoeveel Command Nodes je moet capturen om het main gevecht te winnen.

De wijzigingen lijken er vooral op gericht te zijn dat je mobiel moet zijn met je Fleet, zeker voor het main event is het de bedoeling om sneller te zijn dan je tegenstander om Command Nodes te capturen. Het mooie van het systeem is dat je niet één grote fleet kan maken. Doe je dat dan kan de andere partij simpel alle Command Nodes capturen en zal het winnen. Choke points verdedigen zodat de aanvallende partij het constallation niet in kan is zeker interessant. Al kan je je af vragen hoe haalbaar dat is met cyno's enzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Christiaan676 op 03-03-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/apho5UM.png

Toch nog meer dan ik dacht, vooral 'main' heeft meer spul rondslingeren dan ik in beeld had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Christiaan676 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:58:
Uit de Dev-blog komt niet naar voren hoeveel Command Nodes je moet capturen om het main gevecht te winnen.

De wijzigingen lijken er vooral op gericht te zijn dat je mobiel moet zijn met je Fleet, zeker voor het main event is het de bedoeling om sneller te zijn dan je tegenstander om Command Nodes te capturen. Het mooie van het systeem is dat je niet één grote fleet kan maken. Doe je dat dan kan de andere partij simpel alle Command Nodes capturen en zal het winnen. Choke points verdedigen zodat de aanvallende partij het constallation niet in kan is zeker interessant. Al kan je je af vragen hoe haalbaar dat is met cyno's enzo.
Cyno jammers online wat de sov holder kan doen. Doen die cynos van de vijand ook niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
En toch is zowel de CFC alsook N3 tegen dit gebeuren..

betreffence hoeveel anomalies je moet capturen...
10 stuks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Dutch2007 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:28:
[...]

En toch is zowel de CFC alsook N3 tegen dit gebeuren..

betreffence hoeveel anomalies je moet capturen...

[...]
Ik merk het wel. Het is nog niet ingevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben geneigd (heb het totaal niet gelezen) om te stellen dat als de CFC en N3 het niet wil het goed is voor 0.0 maar ik kan er naast zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Dan zit je er idd naast :)

Dit gaat weinig oplossen aan het feit dat er vrij weinig gebeurd in null. Leuk dat een random corp van 200 man nu CFC/N3 space kan aanvallen. Met dat prime time gedoe doet die corp van 200 man niets als CFC/N3 komt opdraven om te defenden in hun prime time.

Voor de rest wat is het voordeel ervan om een systeem in null in handen te krijgen? Zit bjna geen voordeel aan. Ratting? Met veel man in een systeem zijn er niet genoeg anoms. Kan je beter missies runnen in Low/High. Industry? Je moet altijd spullen importeren vanuit andere regios. Pvp? Sommige null systemen zitten zo ver weg daar komt amper ooit iemand.

Vraag mij af of CCP er wel goed over heeft nagedacht eigenlijk. Zit eigenlijk te wachten tot dit is ingevoerd om dan te horen dat Fozzie naar Riot of iets gaat netzoals Greyscale.

[ Voor 12% gewijzigd door spookz0r op 04-03-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:09:
Dan zit je er idd naast :)

Dit gaat weinig oplossen aan het feit dat er vrij weinig gebeurd in null. Leuk dat een random corp van 200 man nu CFC/N3 space kan aanvallen. Met dat prime time gedoe doet die corp van 200 man niets als CFC/N3 komt opdraven om te defenden in hun prime time.

Voor de rest wat is het voordeel ervan om een systeem in null in handen te krijgen? Zit bjna geen voordeel aan. Ratting? Met veel man in een systeem zijn er niet genoeg anoms. Kan je beter missies runnen in Low/High. Industry? Je moet altijd spullen importeren vanuit andere regios. Pvp? Sommige null systemen zitten zo ver weg daar komt amper ooit iemand.

Vraag mij af of CCP er wel goed over heeft nagedacht eigenlijk. Zit eigenlijk te wachten tot dit is ingevoerd om dan te horen dat Fozzie naar Riot of iets gaat netzoals Greyscale.
je stelt wel erg veel vragen in een post waarin je iets claimt, en ik zie eigenlijk geen (sterke) argumenten. :/ niet dat ik weet waar ik sta zoals ik al poste ik heb geen idee wat er allemaal staat te veranderen al heb ik een idee gezien je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Het revampen klinkt leuk maar er gaat niet veel gebeuren. Zijn gewoon weer de grote allianties die tegen de grote vechten. Kleinere corps/alliantes zullen nog steeds niet sterk genoeg zijn om systemen over te nemen. Degene die verdedigen hebben alle spullen in de omgeving die ze maar nodig hebben. Aanvallers moeten alle spullen maar daar zien te krijgen die ze nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:55
Ik denk het ook niet. Mooi voorbeeld is op eveskunk de mail van MOA.
the possbilities of this combined with our Guerrilla warfare are endless....ENDLESS TEARS FOR CFC AND GOONS. the harassment aspect of this is EPIC...EPIC EPIC EPIC
Geen interesse in sov, alleen in harassment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Cardinal schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:35:
Ik denk het ook niet. Mooi voorbeeld is op eveskunk de mail van MOA.

[...]

Geen interesse in sov, alleen in harassment.
Vooral om dat die Link dingen ook op ceptors te fitten zijn straks. Bijna niet te pakken schepen. Maar gelukkig duurt het nog even voordat ze dit invoeren. Misschien zien ze het licht nog voor die tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
De veranderingen lijken mij perfect om nullbeartjes te pesten. Een goedgeolied wh-team kan in een uurtje een middelgrote carebear in null meerdere dagen disrupten. En uiteindelijk moet je vechten. Er is geen mogelijkheid om tactisch te kiezen het gevecht niet aan te gaan.

De hele pvpmogelijkheid echte pvpers te irriteren door het gevecht *niet* aan te gaan verdwijnt ermee. En dat vind ik soms het leukste van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Mjah ik heb liever ook wat kleinschaligere gevechten dan 10% tidi. Begint beetje te vervelen op een gegeven moment. :) Denk alleen dat er hier en daar toch nog goed gekeken moet worden naar de plannen. Nullbeartjes kunnen namelijk ook andere nullbeartjes gaan pesten. Kans bestaat dat de allianties gewoon zeggen ach wij hebben ruimte we verdedigen het en verder is het wel best.

Denk alleen dat super en titanpilots niet zo blij zijn. Die schepen worden nu vrij nutteloos.

[ Voor 67% gewijzigd door spookz0r op 04-03-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

tja, als je dan dit weer leest weet je dat dit geen goed idee kan zijn..

http://www.themittani.com...-changes-rise-trollceptor

als dit al 1 reactie er op is. Er zullen nog wel meer lame dingen bedacht worden voordat het uberhaupt uit is

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
90% is goed voor 0.0...

is lijkt me echter te zot voor woorden dat elke (Excuus voro t talagebruik) randdebiel, als jij "ff" weg bent langs elk systeem kan gaan en in 1 uur tijd +- 6 systems in reinforced kan jagen..(per toon) pak een groep van 10-20 man en 't gaat gewoon steeds minder en minder aantrekkelijk zijn om 0.0 SOV straks te hebben...

Mijn inziens is dat eigenlijk nu al niet heeel erg die moeite waard, waar je met een beetje degelijke dual tengu fit al meer isk per uur kan maken dan in 0.0....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ja als CCP echt conflicten will over null moeten ze het aantrekkelijk maken om er te wonen anders schiet het niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Als SOV zo weinig voorstelt, waarom moeten de huidige alliances dan alles hebben? Wij leven gewoon in NPC null, niet omdat het passief zoveel ISK binnen harkt maar omdat het onze thuis is en voelt.

Ik denk dat we juist nu een dynamischer systeem krijgen waar meer mensen gespreid over 0.0 kunnen leven zonder onder 3 alliances te gaan blobben.

En ik hoop dat mensen met een 100 mil inty gaan proberen te cappen. Een T3 battlecruiser vol met sebo's blapt die zo uit de lucht. Kijken hoe vaak je dat doet voor weinig gains.

Het is een complete drogreden dat als grote alliances dat space niet hebben er niks mee gaat gebeuren. Individuele mensen kunnen er nog altijd ratten en minen, alleen gaat al die ISK niet naar de slumlords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Sov heeft bijna altijd betere systemen met goeie truesec, dus veel betere isk per uur.

Buitenom de nbsi en betere Intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disrupt0r
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 12:53
Misschien heel erg offtopic, maar ik weet dat er een tijdje het plan was dat het mogelijk werd om in stations te lopen. Gaat dit ooit nog gebeuren of is dit al geschrapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Disrupt0r schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:21:
Misschien heel erg offtopic, maar ik weet dat er een tijdje het plan was dat het mogelijk werd om in stations te lopen. Gaat dit ooit nog gebeuren of is dit al geschrapt?
Gaat niet (binnenkort) gebeuren.

Ik vraag me af wat iedereen voor beeld heeft van null sec?
Volgens mij verschilt dit nogal.
En ligt het niet altijd dicht bij de waarheid.

Ik vind de nadruk op small ship pvp een beetje jammer. Van mij mag de entosis minimaal op een bs moeten.

Als je alles ineens alles kan kwijtraken als een sov geflipt wordt, voorzie ik dat er heel veel spullen (bpo's/bpc's, etc) naar high sec gaan verhuizen.

[ Voor 6% gewijzigd door WillemAtHome op 05-03-2015 14:44 ]

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Disrupt0r schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:21:
Anders dan de captains hangar, nee geen idee.
Ik vind het juist wel wat hebben, geeft je nogal een indruk van de enorme schaal waar mee werkt.
Hebben ze best leuk gedaan bij Clear Skies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
WillemAtHome schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:42:
[...]

Ik vind de nadruk op small ship pvp een beetje jammer. Van mij mag de entosis minimaal op een bs moeten.

Als je alles ineens alles kan kwijtraken als een sov geflipt wordt, voorzie ik dat er heel veel spullen (bpo's/bpc's, etc) naar high sec gaan verhuizen.
Er is dan ook geen universele waarheid.

Mensen die het kunnen veroorloven om 50 capitals te droppen vanuit elke hoek zullen steevast claimen dat in het nieuwe systeem mensen van het 'veilige' NPC null iedereen lastig gaan vallen, en dat is natuurlijk oneerlijk.

Mensen in het huidige systeem zullen klagen dat het onmogelijk om een paar systemen te veroveren omdat ze zich in capital superioriry zich nooit kunnen meten met bestaande alliances.

De realiteit is dat voor veel mensen nu al dat hun items gelocked worden in een station wanneer die van eigenaar switched. Daarom lijkt mij het freeport onderdeel wel mooi toe.

[ Voor 31% gewijzigd door Esiq op 05-03-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
WillemAtHome schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:42:
[...]

Sov is ook weer zo terug te flippen. Dat is voor degene wiens sov werd aangevallen makkelijker aangezien die waarschijnlijk meer spullen daar heeft dan de aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 14:48
haha, theoretisch gezien zou Brave genoeg leden hebben om alle goonspace in een window kunnen pakken onder de nieuwe mechanics. Let wel, sleutelwoord is theoretisch.

De trollcepter gaat geen ding worden en dit is juist de reden dat ze het nu al aan het polsen zijn, zodat er dingen aangepast kunnen worden. I, for one, welcome our new SOV mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Daar naast heeft niemand er over hoe 1 schip een lege WH system kan opschonen als de eigenaren nooit inloggen. Dat is eerlijk, maar ongebruikte systemen flippen is wel een probleem, want dan moet men inloggen in primetime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

spookz0r schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:49:
Mjah ik heb liever ook wat kleinschaligere gevechten dan 10% tidi. Begint beetje te vervelen op een gegeven moment. :) Denk alleen dat er hier en daar toch nog goed gekeken moet worden naar de plannen. Nullbeartjes kunnen namelijk ook andere nullbeartjes gaan pesten. Kans bestaat dat de allianties gewoon zeggen ach wij hebben ruimte we verdedigen het en verder is het wel best.
10% TiDi is en blijft K*T en het maakt niet uit of het gaat om SOV of om een event oid. :P Het feit is wel dat 0.0 warfare veel meer te maken heeft met 10% TiDi gevechten.

De kans dat 0.0 renters/bears de hostile 0.0 renters/bears gaan aanvallen is zo goed als nihil. Simpelweg omdat 0.0 renters/bears ISK willen maken en zich zo weinig mogelijk bezig willen houden met zaken als PvP, SOV warfare en SOV grinding.

Als de ene 0.0 renting-empire verdwijnt, dan komt er altijd een nieuwe huisbaas die jou wel weer een stukje space laat huren.
Denk alleen dat super en titanpilots niet zo blij zijn. Die schepen worden nu vrij nutteloos.
Ik kan je vertellen dat wij in lowsec onze supers en titans meer en openlijk gebruiken dan in 0.0. Een kleine hint: we gebruiken ze niet voor het neerhalen van SBU's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nwagenaar schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:20:
[...]

10% TiDi is en blijft K*T en het maakt niet uit of het gaat om SOV of om een event oid. :P Het feit is wel dat 0.0 warfare veel meer te maken heeft met 10% TiDi gevechten.

De kans dat 0.0 renters/bears de hostile 0.0 renters/bears gaan aanvallen is zo goed als nihil. Simpelweg omdat 0.0 renters/bears ISK willen maken en zich zo weinig mogelijk bezig willen houden met zaken als PvP, SOV warfare en SOV grinding.

Als de ene 0.0 renting-empire verdwijnt, dan komt er altijd een nieuwe huisbaas die jou wel weer een stukje space laat huren.

[...]

Ik kan je vertellen dat wij in lowsec onze supers en titans meer en openlijk gebruiken dan in 0.0. Een kleine hint: we gebruiken ze niet voor het neerhalen van SBU's :+
Wij ook niet :P we gebruiken ze in onze low-sec deployment momenteel om pos-es te bashen en met supers de modules gewoon volledig van de pos te deleten :P :9 want zelfs die dingen gaan snel down met 30-40 supers op een pos ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Mjah alsnog geen reden voor mij om een super/titan te kopen. Pos/structure bashen kan ik ook in goedkopere schepen. Daarbij ook geen zin in een karakter te hebben wat in een schip zit waar het karakter niet uitkan. Ook geen zin om een sitter te regelen ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 14:48
Wij gebruiken er gewoon Cerbs voor, werkt prima.

We zijn nu de renters een beetje aan het irriteren nadat NC tot tweemaal toe (onsuccesvol) een SBU dropte in 4-07MU (catch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:52:
[...]

Anders dan de captains hangar, nee geen idee.
Ik vind het juist wel wat hebben, geeft je nogal een indruk van de enorme schaal waar mee werkt.
Hebben ze best leuk gedaan bij Clear Skies.
Haha. erg tof filmpje! HalfLife 2 engine so te zien.erg grappig gedaan. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zat gisteren fight van Hero vs PL te kijken. PL komt voor goodfights met supers en titans. Heeft Hero alsnog het station geninjad haha :D Geweldig.
Pagina: 1 ... 92 ... 116 Laatste