9000 ste post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No Life.....
No Life.....
[ Voor 28% gewijzigd door XzeroD op 20-01-2015 10:16 ]
yup ik weet het maar zal voorlopig nog wel even duren voor dat werkt ben ik bang..XzeroD schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:11:
Voor de mensen die actief wilde bezig gaan met de ingame channel: https://forums.eveonline....lt.aspx?g=posts&m=5414545
Btw die characters gaan op mijn watchlist, als die kills bij ons in homesystem gebeuren.. Nice!
[ Voor 51% gewijzigd door flessuh op 20-01-2015 12:05 ]
Ach, is in de buurtlethalnl schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:04:
nee, ben van OE
Hoe is syndicate momenteel eigenlijk? zijn er behalve e-uni en sob nog other alliance die rond pC9 zitten? of is onze oude pocket nog altijd leeg?flessuh schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:02:
Oh ben jij van Cyno field theory. Waren jullie het ook niet die tijdje geleden battle rorquals op E-uni dropten hier
Wij echt zooo lachen
Werd net weer opgejaagd door Sons of Bane in de pocket naast ons home system. Ik in een cheetah en zij in 2 dictors en wat dps... Blijkbaar dachten ze dat ik voor downtime wel terug zou willen naar home station, alleen zijn ze dus "vergeten" dat wij ook een POS in die zelfde pocket hebben
het is er vaak nog druk genoeg in de buurt. Weet zo alleen niet welke alliances het nou ook al weer zijnStampertjen schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:38:
[...]
Hoe is syndicate momenteel eigenlijk? zijn er behalve e-uni en sob nog other alliance die rond pC9 zitten? of is onze oude pocket nog altijd leeg?
isk? sure, geld is niet helemaal de bedoeling..enveekaa schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:32:
Worden hier ook wel eens chars verhandeld? Of is dat not done?
[ Voor 39% gewijzigd door enveekaa op 20-01-2015 15:07 ]
Account transfers are expressly forbidden, as per article 3 of the EULA. Accounts found to have changed hands may be transferred to their original owners, or banned permanently, at the discretion of the GMs. This includes accounts bought and sold on online trading services such as eBay.
[ Voor 22% gewijzigd door lethalnl op 20-01-2015 16:32 ]
denk het niet dan krijgen we straks een vervanger voor de ishtars met sentries...Xeiji schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:04:
Nu alleen nog de roest textures... Het ziet er stoer uit. maakt me benieuwd naar de T3 destroyers van de andere factions. Misschien een T3 destroyer drone boat for gallente?
[ Voor 18% gewijzigd door spookz0r op 22-01-2015 16:20 ]
Hebben jullie geen intel?CutePuppy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:27:
Ik voel me een stuk minder slecht over de VNI die ik gisteren heb verloren tijdens het ratten....3 uur nadat ik hem heb gekocht.
Jawel en die hebben ook een Crow gereport in het systeem. Maar stomme ik dacht dat een neutral gang wel wat beters te doen had dan een ratter te grazen nemen. Helaas landde die Crow on grid en ik was te langzaam om weg te warpen. Had mijn AB ook nog per ongeluk aan, wat niet echt hielp met alignen etc. Dus warp scrambled en toen landde de rest van de neutral fleet = weg VNI.
Normaal dock je al wanneer hij 3-4 jumps uit is, teminste das bij ons zo want we zitten in 5 jump pipe gelukkig met een hoop bubbles en drag bubbles. Maar inty kan als nog er snel doorheen..CutePuppy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:15:
[...]
Jawel en die hebben ook een Crow gereport in het systeem. Maar stomme ik dacht dat een neutral gang wel wat beters te doen had dan een ratter te grazen nemen. Helaas landde die Crow on grid en ik was te langzaam om weg te warpen. Had mijn AB ook nog per ongeluk aan, wat niet echt hielp met alignen etc. Dus warp scrambled en toen landde de rest van de neutral fleet = weg VNI.
Dure les, maar vanaf nu dock ik asap up als ik een neutral in het systeem zie.
Tja provi.... Dan heb je het ook wel over een hoogwaardig ietseniux schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:21:
In providence wordt er pas op align gedrukt als ze 1 jump out zijn in een Dead end Pipeballs of steel die carebears bij ons
[ Voor 4% gewijzigd door eniux op 24-01-2015 08:06 ]
en daarom is het leuk om met een groep inty's random rond te vliegen in null en dan tears te collecten, of met een cloaky een ratting system in te vliegen te cloaken en gaan etendudee schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:41:
[...]
Normaal dock je al wanneer hij 3-4 jumps uit is, teminste das bij ons zo want we zitten in 5 jump pipe gelukkig met een hoop bubbles en drag bubbles. Maar inty kan als nog er snel doorheen..
Wij minen en ratten gewoon met cloaky camper. De thanatos gewoon tanky fitten en 5-6 andere carriers ook op standby hebben die aan het ratten zijn. 6 carriers kunnen makkelijk een blop tanken. Teminste lang genoeg om ze te killen.XzeroD schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:05:
[...]
en daarom is het leuk om met een groep inty's random rond te vliegen in null en dan tears te collecten, of met een cloaky een ratting system in te vliegen te cloaken en gaan eten
[ Voor 11% gewijzigd door dudee op 24-01-2015 12:13 ]
maar lang niet iedereen doet datdudee schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:10:
[...]
Wij minen en ratten gewoon met cloaky camper. De thanatos gewoon tanky fitten en 5-6 andere carriers ook op standby hebben die aan het ratten zijn. 6 carriers kunnen makkelijk een blop tanken. Teminste lang genoeg om ze te killen.
En een carrier is ongv 1.3bil, je kan hem insuren voor 1bil ish dus 900mil moet je bijleggen voor de fit en drones. dus 9 uur ratten?
Foutje kan altijd gebeuren, en natuurlijk heb je mensen die dankzij 1 cloaky neut een week binnen blijven.
[ Voor 12% gewijzigd door thorgal21 op 26-01-2015 13:28 ]
Net gedaan. Als het spel je bevalt en je subscribed dan deel ik de plex die ik ervoor krijg wel met je. 800m / 2 is dat momenteelthorgal21 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:24:
Iemand die mij een invite link kan sturen? Ik wil graag kijken hoe EVE online precies werkt en of het mij bevalt
[ Voor 16% gewijzigd door lethalnl op 26-01-2015 16:45 ]
je moet wel het scanner window gebruiken. Dit zijn de signatures die je ziet. Je weet ongeveer waar ze zijn, maar je moet (dmv het scanner window), nog pinpointen waar ze precies zijn.thorgal21 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:44:
[afbeelding]
Wat zijn die rode cirkels? Ik kan alleen probe scanner gebruiken en verder kan je er helemaal niks mee... Iemand een korte uitleg?
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 12:33 . Reden: verduidelijking ]
De ingame tutorial missions zijn ook erg goed om je uit te leggen wat je precies moet doen! Ben afgelopen week voor het eerst Eve gaan spelen, op een trial van 4 dagen (6 jaar geleden) na. Gelijk m'n PLEX verkocht want sja, die 15€ heb binnen een uurtje terug, 800M ISK duurt wat langerTepelStreeltje schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:08:
[...]
je moet wel het scanner window gebruiken. Dit zijn de signatures die je ziet. Je weet ongeveer waar ze zijn, maar je moet (dmv het scanner window), nog pinpointen waar ze precies zijn.
Zoek een guide op youtube, legt het veel makkelijker uit dan wij het je hier kunnen vertellen
Nee dat is niet legaal, je kan in je account manager PLEX kopen en die verkopen voor ISK maar rechtstreeks ISK kopen is nooit legaal.naabgamer schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:38:
Vraagje , de isk die ze hier www.iskbank.com aanbieden is dat legaal?
Daarnaast als ze je snappen dan heb je een ban op je dak. Kan je beter legaal plex kopen en dat verkopen via de markt in Jita.naabgamer schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:38:
Vraagje , de isk die ze hier www.iskbank.com aanbieden is dat legaal?
[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 02-02-2015 10:22 ]
bij mij komt er elk jaar weer wat tussen, dit jaar een migratie projectDutch2007 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:09:
We gaan dit jaar (voor sommige wederom), naar fanfest, gaan d'r hier toevallig nog tweakers ook naar eve fanfest 2015 ?
We hebben met een paar man een whatsapp groupchat voor e.e.a. af te spreken...
PM me maar als je ook intresse hebt..
Verwijderd
Aah oke dat zou kunnen, al zijn er op dit moment maar 1925 pilotseniux schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:48:
Jita node kan de capaciteit van jita niet meer aan, ze gaan binnenkort nodes upgraden dacht ik ergns gezien te hebben
rookie ships krijgt iedereen gratis he, dus ze zijn echt geen drol waardVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:41:
Helloow, ik ga eens opnieuw beginnen met EVE online en kijken of ik met een trial account kan station traden tot ik plex kan kopen... Nu hopen dat ik daar het geduld voor heb.
Momenteel ben ik bezig met een hoop rookie ships te verkopen die ik krijg zodra ik dock in Jita IV (voor welke reden dan ook) zodat ik wat startkapitaal hebZijn er mensen met wat tips?
Ik ben sowieso een redelijke newb, dus als je over het algemeen wat tips hebt (of channels waar ik ingame kan chatten met wat aardige mensen) dan mag je die altijd doorgeven
Battle.net Spud#2543
Top, super!
[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 03-02-2015 16:22 ]
[ Voor 31% gewijzigd door -BaJo- op 03-02-2015 16:23 ]
Klopt, windows installer start direct. Je kan dus wel de Offline installer gebruiken-BaJo- schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:22:
goeie vraag, maar denk dat je dan met registry verwijzingen enzo in de knoop komt. Weet het niet zeker meer maar dacht dat hij gelijk begon met installeren?
[ Voor 6% gewijzigd door Vecodo op 03-02-2015 16:30 ]
Welkom!Baristo schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:05:
Hey tweakers,
Ik ben 4 dagen geleden EVE begonnen, en heb het erg naar mijn zin. ik ben net klaar met de 10 toturial agents, en ben maar missie's voor andere agents gaan doen.
Mijn vraag is, wat kan ik doen voor ISK, en welke skills zijn een must om te leren?
Voor mijn gevoel heb ik de "basics" wel dooor, maar heb ik niet echt een richting waar ik in kan gaan.
[ Voor 21% gewijzigd door CutePuppy op 06-02-2015 18:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
een beetje?Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:25:
beetje oftopic:
Homeworld remasterd is uit! Erg vet en qua sfeer nog beter als eve online.
http://store.steampowered.com/app/244160
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 10-02-2015 09:24 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Onder m'n reactie staat een 21 dagen trail.leogeran schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:17:
Hey, via een vriend dit spel onder ogen gekregen. Hij vertelde me dat ik via dit forum een key zou kunnen krijgen die langer duurt dan 14 dagen (namelijk 21).
[ Voor 54% gewijzigd door -BaJo- op 10-02-2015 17:39 ]
Thanks!-BaJo- schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:26:
[...]
Onder m'n reactie staat een 21 dagen trail.
Mocht je betaald gaan spelen krijg je van mij de helft van de oobrengst
Nullsec campus of andere corp?-BaJo- schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:30:
Na een jaar geleden begonnen te zijn met EVE en al die tijd in bij de UNI heb lopen carebearen vond ik het toch tijd voor wat anders. Dus 2 weken geleden besloten definitief naar nullsec te verhuizen.
Na 2 weekjes kan ik wel vertellen dat ik dit veeeel eerder had moeten doen. Nullbearen is veel beter als in high :-p . En de pvp komt gewoon bij je langs.
[ Voor 4% gewijzigd door -BaJo- op 12-02-2015 19:17 ]
Ik doe het al een tijdje op een alt in lowsec, inmiddels 3 carriers in elk mission system zodat ik niet steeds mijn carrier hoef over te jumpen of risky een gate te nemen, ik jump gewoon in een andere carrier. Nadeel van missions tegenover incursions bijv. vind ik dat sommige missions je moet rejecten omdat ze bekend zijn als 'carrier killers' of het een gate mission is en je dan dus 4 uur moet wachtenlethalnl schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:05:
2 weken geleden toch maar de knoop doorgehakt en lvl 5's gaan doen en een extra faction puller gekocht voor een paar bil
is eh...best winstgevend
5 minuten of minder per missie, de snelste hangt puur van je warp/lock time af maar is in 1,5 minuut klaar in een carrier (undock tot dock) en de sloomste is 6 battleships, 6 cruisers en 4 frigates, kost je dus 5 minuten ongeveer.
4-5m reward, 4-5 time bonus
nou...valt mee zou je zeggen, 40 mil per uur ofzo?
nou nee....gemiddeld ~110000 LP per missie
x550-650 isk per LP via implants en bepaalde schepen (federation navy voor mij)
~70 mil per missie dus en je doet er 5-10 per uur
tikt lekker aan kan ik je vertellen, die extra character had ik er het eerste weekend al uit.
je moet wel een flinke hoeveelheid liquid hebben op die LP te cashen
je moet 1000 isk liquid hebben om elke punt LP te cashen, voor elke 10 missies moet je wel een bil in liquid hebben
neem aan dat shallente er al mee bezig was, maar de andere lowseccers onder ons die zich er aan willen wagen is het zeker aan te raden.
of voor diegene met genoeg ballen om het in een iets-minder-dan-vriendelijk lowsec pocket te proberen(wij hebben er een paar bij ons zitten, lastig te vangen....)
We spend our years as a tale that is told
500.000 Concord lp voor deze nullbear zo ver. 1200isk per lp. Deal with itlethalnl schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:02:
ja, dat gaat ook niet meer omhoog
dat ding in nullsec heeft de waardes nogal vergalt door nullbears LP te geven
het gaat er meer om dat een carrier er ontzettend snel doorheen blaast terwijl de rats amper je door je schild heen schieten
en er is maar 1 carrier missie die niet te doen is en dat is stray carrier, er zit ook nog een andere tussen die iets van 40 minuten duurt dus laat maar zitten
de rest is zo gepiept
je declined de rest gewoon, ik kan gemiddeld 3-4 missies declinen voor elke missie die ik wel doe
en met diplomacy 5 is het een zeldzaamheid dat je agent standings onder de -1.00 komen, laat staan dat je geen declines meer hebt
geloof me...lethalnl schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:15:
nee, lvl 5's hebben ontzetten sterke neuts
golems en vargurs met XL-ASB redden het nog wel, of als je 2 basilisks hebt
[ Voor 7% gewijzigd door Cardinal op 16-02-2015 17:21 ]
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Cardinal op 16-02-2015 01:51 ]
Had de cyno net gemist en er kwam geen tweede, leuke fleet gemist.Cardinal schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:26:
Gisteravond onzettend veel lol gehad met NC. die gisteren nogal achter de feiten aanliep.
Gisteren kwam de Ihub timer van 3-FKCZ uit reinforce. We waren met een kleine 140 man op de ihub timer aan het schieten, waar we wisten dat een NC. fleet aan het formen was. Op het moment dat hun 220 man in local verscheen, was de ihub net vernietigd.
Gezien 220 versus 140 meestal de dood betekend zijn we hem gevlogen.
Half uur later waren we in Delve op een CSAA aan het schieten. we begrepen dat dezelfde vloot clonejumpte naar een ander systeem en toen die naderbij kwam, moesten we helaas de POS bash laten gaan.
Echter toen we terugvlogen en langs 3-FKCZ kwamen zagen we dat NC. een nieuwe ihub aan het onlinen was. Grappig genoeg konden ook deze ihub afschieten voordat die online kwam. Wederom kwam NC. te laat voor het redden van hun ihub, op het arriveren van hun vloot waren we er al weer vandoor.
Al met al leuke content gisteren, jammer genoeg alleen structure grinds, maar wel leven nog om een dag door te vechten. tot vanavond NC.
Edit: Er overigens nog wat propaganda over jabber dat de CSAA na de bash offlined werd, terwijl er nog wat gebouwd werd. [afbeelding]
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
Verwijderd
dat had je er niet bij staan he... in je post schreef je het alsof 220 vs 140 altijd gedoomed te verliezen is, en dat is verre van de waarheid ok als het ishtars vs ishtars is wel natuurlijkCardinal schreef op maandag 16 februari 2015 @ 01:49:
220 NC ishtars tegen 140 CFC ishtars. nope klinkt als een FC/CFC probleem, waar de NC overduidelijk uit was op een balanced fight
Is dat niet dezelfde mechanics als met een elk ander ship assembly array?Cardinal schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:26:
Edit: Er overigens nog wat propaganda over jabber dat de CSAA na de bash offlined werd, terwijl er nog wat gebouwd werd. [afbeelding]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
kijk nog maar eens naar dat plaatje_Apache_ schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:00:
[...]
Is dat niet dezelfde mechanics als met een elk ander ship assembly array?
Zodra het array weer online komt gaat de job weer verder, pas als je het array unanchored, ben je verder van huis.
Ik had een job in een 100 Vexors in een medium ship assembly array actief, tot ik per ongeluk het array offlien haalde. Na online brengen kwam de job weer terug.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq