Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
9000 ste post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No Life.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Minmatar tactical destroyer concept art: http://youtu.be/dBS1nauK3W0?t=56m45s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
Bezig met twee battlereports maar :Maandag: op werk dus te druk vandaag

iemand anders nog wat meegemaakt? galfed van vannacht zal wel te laat zijn geweest voor de mensen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
'gevecht' 1:

deze zat er al het betere deel van een jaar aan te komen.

ik kwam voor het eerst 'Arthur Aihaken' tegen op zkill, hij deed zijn uiterste best om iedereen er van te overtuigen dat hij een highsec officer was

https://zkillboard.com/kill/38078129/

naja...je weet wat wij als capsuleers met officer spawns doen :)

een paar weken later was ik features&Ideas aan het browsen toen ik hem weer tegenkwam.
of beter gezegt: zijn badposting
rants, zeuren, ccpplz, en andere idiote idieën

ik doe vervolgens een tikkie meer research en plaats hem en zijn alts op een watchlist met de intentie om hem op een bepaald punt te verrassen met een paar tornado's
hij doet op dat moment in de buurt van jita lvl 4's in 4-5b bhargests

maar dat komt er nooit van tot vorige week.

ik kwam een post tegen op het forum dat 15% uitbetaald voor tips op gank targets.
dus ik scout hem opnieuw met de intentie hem te verkopen.

maar wat blijkt, hij is in jita met z'n andere alt
naja...whatever, naar jita dan maar.

undocked hij uiteindelijk twee geddons met een 2b local tanked fit met WCS terwijl hij van station naar station gaat
hij vliegt helemaal door tot citadel lowsec waar hij vervolgens docked met z'n shiny battleships in een station waar z'n laatste alt ook al is

na een minuutje of 5 undocked hij weer...met een archon.

ik dacht dat hij lowsec lvl 5's aan het doen was...maar nee, geen agent
level 4's dan? wel een agent, maar die dingen hebben toch allemaal gates?

ik mis net de precieze locatie waar ze heen gaan maar was iig alvast bezig een fleet op te zetten voor een gank (blop bridge&bombers)
als blijkt dat we wel genoeg mensen hebben ga ik toch maar eens kijken waar hij mee bezig is, hij is ondertussen al 15 minuten te zien op dscan met z'n vlootje.

een FW large plex......ehhhh........ 8)7 _/-\o_ 8)7 _/-\o_
niet te geloven....of wel eigenlijk gezien z'n eerdere historie
maarja...gegeven paard niet in de mond kijken maar gewoon afschieten

hij was al 15 minuten bezig, en binnen 5 minuten redden we het niet dus het lukt hem om de site af te maken.
gaat hij vervolgens tussen safes warpen terwijl hij op een andere large wacht vermoedde ik.

hij is het uiteindelijk zat en switched naar een naarbijgelegen systeem om dan daar weer hetzelfde te gaan doen

terwijl hij nog niet geland is met z'n archon land onze interceptor al en zitten de bombers er vlak achteraan.

Wham Bam Thank you M'am

ZO VEEL GROEN/BLAUW!

geddons zonder neuts en een cap recharger ipv booster, energy transfers ipv neuts, missiles...geen neuts
archon zonder reps, en cap batteries

iedereen ligt in een deuk :+ _/-\o_

+2b op mijn rekening door de loot :*)

hoop dat hij z'n lesje leert: niet badposten, dan pak ik je.

dit deed hij vanochtend vroeg trouwens nog eventjes:

https://zkillboard.com/kill/43991454/ :+

nog geen half uur later begint de shitshow die mijn volgende report word.
maar die schrijf ik thuis / morgen

wordt vervolgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:55
Dat noemen ze nou een Loot Piñata :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Voor de mensen die actief wilde bezig gaan met de ingame channel: https://forums.eveonline....lt.aspx?g=posts&m=5414545

Btw die characters gaan op mijn watchlist, als die kills bij ons in homesystem gebeuren.. Nice!

[ Voor 28% gewijzigd door XzeroD op 20-01-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
XzeroD schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:11:
Voor de mensen die actief wilde bezig gaan met de ingame channel: https://forums.eveonline....lt.aspx?g=posts&m=5414545

Btw die characters gaan op mijn watchlist, als die kills bij ons in homesystem gebeuren.. Nice!
yup ik weet het maar zal voorlopig nog wel even duren voor dat werkt ben ik bang..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
En nummertje twee:

Dus een half uur nadat we dat zandkasteel omver hebben getrapt en we gates naar huis nemen komen we een SC battleship + triage roam tegen vlak bij ons.
we zitten er een beetje grappen over te maken, we zijn geen vaste fleet maar aan het freeburnen
dus iedereen zit express onze CEO/FC te plagen met 'intel' als zijn onvermijdelijk ook langs de battleships komen.
we kunnen er toch niets mee, driekwart van de alliance zit NFL hand-egg te kijken.

SC warped zijn triage carriers naar onze home station om daar aggression games te gaan spelen terwijl ze verwachten dat wij wat gaan doen (waren we niet van plan)

jumped NOC opeens naar binnen met een cap/super fleet met een titan

ehh....okay nu zijn we wakker.

we undocken wat HICS en bumpers om de carriers op hun plek te houden in de hoop de battleships af te kunnen maken.

maar toen reikte SC de uitnodiging uit om wat toch maar wat supers te killen, dus switch naar HICs/Guardians en supers tacklen

de avatar was target nr.1, de HICs die hem vast hielden waren jammer genoeg ook target nr.1....

maar uiteindelijk stabiliseerde onze HICs en haalde noc de titan en een groot gedeelte van de supers van het veld.

onze supers waren inmiddels in warp om te kijken wat we konden doen
dreads en carriers werden snel vernietigd en/of station ingejaagt.

uiteindelijk 3 nyx's vast gehouden en vernietigd 1 2 3
complete battlereport

eerste keer dat ik m'n super heb gebruikt :o

nu onze moons nog terughalen in syndicate....NOC heeft hele dikke jump fatigue en -3 supers, dus we hebben even de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Oh ben jij van Cyno field theory. Waren jullie het ook niet die tijdje geleden battle rorquals op E-uni dropten hier :P

Wij echt zooo lachen

Werd net weer opgejaagd door Sons of Bane in de pocket naast ons home system. Ik in een cheetah en zij in 2 dictors en wat dps... Blijkbaar dachten ze dat ik voor downtime wel terug zou willen naar home station, alleen zijn ze dus "vergeten" dat wij ook een POS in die zelfde pocket hebben ;)

[ Voor 51% gewijzigd door flessuh op 20-01-2015 12:05 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nee, ben van OE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ach, is in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
flessuh schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:02:
Oh ben jij van Cyno field theory. Waren jullie het ook niet die tijdje geleden battle rorquals op E-uni dropten hier :P

Wij echt zooo lachen

Werd net weer opgejaagd door Sons of Bane in de pocket naast ons home system. Ik in een cheetah en zij in 2 dictors en wat dps... Blijkbaar dachten ze dat ik voor downtime wel terug zou willen naar home station, alleen zijn ze dus "vergeten" dat wij ook een POS in die zelfde pocket hebben ;)
Hoe is syndicate momenteel eigenlijk? zijn er behalve e-uni en sob nog other alliance die rond pC9 zitten? of is onze oude pocket nog altijd leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 06:09
Worden hier ook wel eens chars verhandeld? Of is dat not done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Stampertjen schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:38:
[...]

Hoe is syndicate momenteel eigenlijk? zijn er behalve e-uni en sob nog other alliance die rond pC9 zitten? of is onze oude pocket nog altijd leeg?
het is er vaak nog druk genoeg in de buurt. Weet zo alleen niet welke alliances het nou ook al weer zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
enveekaa schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:32:
Worden hier ook wel eens chars verhandeld? Of is dat not done?
isk? sure, geld is niet helemaal de bedoeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 06:09
Ik wil eigenlijk helemaal stoppen, dan heb ik niet zoveel aan ISK :)
Maar als het tegen de CCP voorwaarden in is zal het op Tweakers ook niet gedoogd worden.

[ Voor 39% gewijzigd door enveekaa op 20-01-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Nou dat is niet moeilijk te vinden
Account transfers are expressly forbidden, as per article 3 of the EULA. Accounts found to have changed hands may be transferred to their original owners, or banned permanently, at the discretion of the GMs. This includes accounts bought and sold on online trading services such as eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik blijf lachen als ik op ebay zie dat je een paperclip kan kopen voor 500$ met een ''gratis'' eve online account erbij... dat kan toch niet legit zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
volgens de ebay voorwaarden wel, je mag daat geen digitale goederen verhandelen vanwege teveel gezeik

dus doen mensen dat soort praktijken

wat er gebeurt als je toch van die paypal geintjes gaat flikken...geen idee, kan je dan alleen de paperclip terugsturen met een 'defect' en de gratis account houden? dat was het product immers niet.

maar er is iig helemaal niets legit aan, je account is van voor altijd aan jouw naam gekoppeld
verhandelen mag niet, want het is niet van jou (alles is van CCP)

dus dan verkoop je eigenlijk CCP's eigendom

---

voor wie de devblog nog niet heeft gezien

V
E
R
T
I
C
A
A
L
Devblog

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/66828/1/Svipul.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door lethalnl op 20-01-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Haha, naar een heuleboel zeurende mensen op reddit toch een vertical modus. Moet zeggen dat CCP weer aangenaam verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
niet alleen op reddit hoor, ingame, eve-o, twitch chat

er zijn er gewoon te weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik vind hem er heerlijk uit zien, precies wat ik bij minmatar had verwacht. I'm so happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Nu alleen nog de roest textures... Het ziet er stoer uit. maakt me benieuwd naar de T3 destroyers van de andere factions. Misschien een T3 destroyer drone boat for gallente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Xeiji schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:04:
Nu alleen nog de roest textures... Het ziet er stoer uit. maakt me benieuwd naar de T3 destroyers van de andere factions. Misschien een T3 destroyer drone boat for gallente?
denk het niet dan krijgen we straks een vervanger voor de ishtars met sentries...

zal wel iets met rails worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
Nee blasters plz. Hit and run :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
https://zkillboard.com/kill/44061283/

Auw... das pech hebben

[ Voor 18% gewijzigd door spookz0r op 22-01-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:30
Ik voel me een stuk minder slecht over de VNI die ik gisteren heb verloren tijdens het ratten....3 uur nadat ik hem heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
CutePuppy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:27:
Ik voel me een stuk minder slecht over de VNI die ik gisteren heb verloren tijdens het ratten....3 uur nadat ik hem heb gekocht.
Hebben jullie geen intel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Jawel en die hebben ook een Crow gereport in het systeem. Maar stomme ik dacht dat een neutral gang wel wat beters te doen had dan een ratter te grazen nemen. Helaas landde die Crow on grid en ik was te langzaam om weg te warpen. Had mijn AB ook nog per ongeluk aan, wat niet echt hielp met alignen etc. Dus warp scrambled en toen landde de rest van de neutral fleet = weg VNI.

Dure les, maar vanaf nu dock ik asap up als ik een neutral in het systeem zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
CutePuppy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:15:
[...]

Jawel en die hebben ook een Crow gereport in het systeem. Maar stomme ik dacht dat een neutral gang wel wat beters te doen had dan een ratter te grazen nemen. Helaas landde die Crow on grid en ik was te langzaam om weg te warpen. Had mijn AB ook nog per ongeluk aan, wat niet echt hielp met alignen etc. Dus warp scrambled en toen landde de rest van de neutral fleet = weg VNI.

Dure les, maar vanaf nu dock ik asap up als ik een neutral in het systeem zie.
Normaal dock je al wanneer hij 3-4 jumps uit is, teminste das bij ons zo want we zitten in 5 jump pipe gelukkig met een hoop bubbles en drag bubbles. Maar inty kan als nog er snel doorheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 21:55
In providence wordt er pas op align gedrukt als ze 1 jump out zijn in een Dead end Pipe :P balls of steel die carebears bij ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
eniux schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:21:
In providence wordt er pas op align gedrukt als ze 1 jump out zijn in een Dead end Pipe :P balls of steel die carebears bij ons ;)
Tja provi.... Dan heb je het ook wel over een hoogwaardig iets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Laatst online: 20-05 21:19
Hi. Ik ben Brabus Slention van EVE. Ik ben op zoek naar een Corp die newbies accepteerd. IK mijn Char op dit moment op scanning gericht en houd me hoofdzakelijk bezig met scannen van WH's,

Ik zoek dus ook een corp die hier de ruimte voor geeft maar ik wil ook een rol gaan spelen binnen de corp.

Weet iemand hier een goede corp voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Brave Newbies
  • Karmafleet
anything else?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Eve Uni, Wormbro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
red vs blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Een rol spelen binnen een corp duurt meestal even. EVE is een van de weinige spellen waar ik in de basis mijn RL vrienden niet eens vertrouw ;p

[ Voor 4% gewijzigd door eniux op 24-01-2015 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

dudee schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:41:
[...]

Normaal dock je al wanneer hij 3-4 jumps uit is, teminste das bij ons zo want we zitten in 5 jump pipe gelukkig met een hoop bubbles en drag bubbles. Maar inty kan als nog er snel doorheen..
en daarom is het leuk om met een groep inty's random rond te vliegen in null en dan tears te collecten, of met een cloaky een ratting system in te vliegen te cloaken en gaan eten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
XzeroD schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:05:
[...]

en daarom is het leuk om met een groep inty's random rond te vliegen in null en dan tears te collecten, of met een cloaky een ratting system in te vliegen te cloaken en gaan eten _/-\o_
Wij minen en ratten gewoon met cloaky camper. De thanatos gewoon tanky fitten en 5-6 andere carriers ook op standby hebben die aan het ratten zijn. 6 carriers kunnen makkelijk een blop tanken. Teminste lang genoeg om ze te killen.

En een carrier is ongv 1.3bil, je kan hem insuren voor 1bil ish dus 900mil moet je bijleggen voor de fit en drones. dus 9 uur ratten?

[ Voor 11% gewijzigd door dudee op 24-01-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

dudee schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:10:
[...]

Wij minen en ratten gewoon met cloaky camper. De thanatos gewoon tanky fitten en 5-6 andere carriers ook op standby hebben die aan het ratten zijn. 6 carriers kunnen makkelijk een blop tanken. Teminste lang genoeg om ze te killen.

En een carrier is ongv 1.3bil, je kan hem insuren voor 1bil ish dus 900mil moet je bijleggen voor de fit en drones. dus 9 uur ratten?
maar lang niet iedereen doet dat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
XzeroD schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:45:
[...]

maar lang niet iedereen doet dat :9
Foutje kan altijd gebeuren, en natuurlijk heb je mensen die dankzij 1 cloaky neut een week binnen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Iemand die mij een invite link kan sturen? Ik wil graag kijken hoe EVE online precies werkt en of het mij bevalt :)

Ontvangen ondertussen!

[ Voor 12% gewijzigd door thorgal21 op 26-01-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
thorgal21 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:24:
Iemand die mij een invite link kan sturen? Ik wil graag kijken hoe EVE online precies werkt en of het mij bevalt :)
Net gedaan. Als het spel je bevalt en je subscribed dan deel ik de plex die ik ervoor krijg wel met je. 800m / 2 is dat momenteel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik ga vanavond een rondje doen door syndicate met een local rep confessor, als je zin hebt om mee te doen geef maar een schreeuw op het ingame kanaal

ik vertrek vanuit vestouve, maar switch mischien naar ostingle als er highseccers mee gaan

iets met een point range bonus zou wel handig zijn (recon, mordus angel bootje, proteus etc)

[ Voor 16% gewijzigd door lethalnl op 26-01-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B7Qeh5o.png

Wat zijn die rode cirkels? Ik kan alleen probe scanner gebruiken en verder kan je er helemaal niks mee... Iemand een korte uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:13

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

thorgal21 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:44:
[afbeelding]

Wat zijn die rode cirkels? Ik kan alleen probe scanner gebruiken en verder kan je er helemaal niks mee... Iemand een korte uitleg?
je moet wel het scanner window gebruiken. Dit zijn de signatures die je ziet. Je weet ongeveer waar ze zijn, maar je moet (dmv het scanner window), nog pinpointen waar ze precies zijn.
Zoek een guide op youtube, legt het veel makkelijker uit dan wij het je hier kunnen vertellen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scanner window launcher en scan/combat probes om ze te downscannen. Afhankelijk van je skills en ervaring kunnen er leuke sites tussen zitten. Dit wordt overigens ook in een van de tutorial missies uitgelegd. Dan scan je naar een gas site (niet interessant in high sec) relic sites en data sites. Bovendien zijn er ook nog ded combat sites die je kan scannen.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 12:33 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
TepelStreeltje schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:08:
[...]

je moet wel het scanner window gebruiken. Dit zijn de signatures die je ziet. Je weet ongeveer waar ze zijn, maar je moet (dmv het scanner window), nog pinpointen waar ze precies zijn.
Zoek een guide op youtube, legt het veel makkelijker uit dan wij het je hier kunnen vertellen :)
De ingame tutorial missions zijn ook erg goed om je uit te leggen wat je precies moet doen! Ben afgelopen week voor het eerst Eve gaan spelen, op een trial van 4 dagen (6 jaar geleden) na. Gelijk m'n PLEX verkocht want sja, die 15€ heb binnen een uurtje terug, 800M ISK duurt wat langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naabgamer
  • Laatst online: 30-06 20:53
Vraagje , de isk die ze hier www.iskbank.com aanbieden is dat legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

naabgamer schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:38:
Nee dat is niet legaal, je kan in je account manager PLEX kopen en die verkopen voor ISK maar rechtstreeks ISK kopen is nooit legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
We gaan dit jaar (voor sommige wederom), naar fanfest, gaan d'r hier toevallig nog tweakers ook naar eve fanfest 2015 ?

We hebben met een paar man een whatsapp groupchat voor e.e.a. af te spreken...

PM me maar als je ook intresse hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
naabgamer schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:38:
Daarnaast als ze je snappen dan heb je een ban op je dak. Kan je beter legaal plex kopen en dat verkopen via de markt in Jita.

[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 02-02-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Dutch2007 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:09:
We gaan dit jaar (voor sommige wederom), naar fanfest, gaan d'r hier toevallig nog tweakers ook naar eve fanfest 2015 ?

We hebben met een paar man een whatsapp groupchat voor e.e.a. af te spreken...

PM me maar als je ook intresse hebt..
bij mij komt er elk jaar weer wat tussen, dit jaar een migratie project :(
200% uitbetaald krijgen...maar mis wel fanfest :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helloow, ik ga eens opnieuw beginnen met EVE online en kijken of ik met een trial account kan station traden tot ik plex kan kopen... Nu hopen dat ik daar het geduld voor heb.

Momenteel ben ik bezig met een hoop rookie ships te verkopen die ik krijg zodra ik dock in Jita IV (voor welke reden dan ook) zodat ik wat startkapitaal heb :) Zijn er mensen met wat tips?

Ik ben sowieso een redelijke newb, dus als je over het algemeen wat tips hebt (of channels waar ik ingame kan chatten met wat aardige mensen) dan mag je die altijd doorgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Geloof dat er vanuit dit topic een kanaal is. Weet alleen de naam niet.

Voor de rest kijken wat je zelf wilt doen. Je kan bijvoorbeeld de tutorials doorlopen. Kan je kijken wat je leuk vind en ondertussen wat ervaring opdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ingame kanaal is: gathering.tweakers.net
Gewoon joinen :)

Weet iemand wat er laatste tijd aan de hand is in Jita, vet vaak 10% TiDi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Jita node kan de capaciteit van jita niet meer aan :), ze gaan binnenkort nodes upgraden dacht ik ergns gezien te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

eniux schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:48:
Jita node kan de capaciteit van jita niet meer aan :), ze gaan binnenkort nodes upgraden dacht ik ergns gezien te hebben :D
Aah oke dat zou kunnen, al zijn er op dit moment maar 1925 pilots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:13

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:41:
Helloow, ik ga eens opnieuw beginnen met EVE online en kijken of ik met een trial account kan station traden tot ik plex kan kopen... Nu hopen dat ik daar het geduld voor heb.

Momenteel ben ik bezig met een hoop rookie ships te verkopen die ik krijg zodra ik dock in Jita IV (voor welke reden dan ook) zodat ik wat startkapitaal heb :) Zijn er mensen met wat tips?

Ik ben sowieso een redelijke newb, dus als je over het algemeen wat tips hebt (of channels waar ik ingame kan chatten met wat aardige mensen) dan mag je die altijd doorgeven ;)
rookie ships krijgt iedereen gratis he, dus ze zijn echt geen drol waard :P
1M isk is ook niet echt veel, daar koop je de basic modules voor. Zou kijken of je zo snel mogelijk een corp kan joinen, die kunnen je makkelijk helpen met tips, schepen en wat start geld. Speel zelf helaas neit meer, anders had ik je wel kunnen helpen met cash of een corp :)

Green fishtick corp (oid) zijn goeie mensen, kan ik je aanraden. Is ook nog eens allemaal NL

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 08:48
Paar jaar geleden eens EVE geprobeerd maar kon mij toen niet echt boeien. Zou het toch graag weer eens willen proberen en er echt de tijd voor nemen.

Iemand de mogelijkheid om mij een invite te sturen zodat ik een trail van 21 dagen kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@Vecodo

DM verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Top, super!

Kan ik de client downloaden op mijn werk laptop en deze vanavond overzetten (data map) naar mijn eigen pc?

[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 03-02-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

goeie vraag, maar denk dat je dan met registry verwijzingen enzo in de knoop komt. Weet het niet zeker meer maar dacht dat hij gelijk begon met installeren?

[ Voor 31% gewijzigd door -BaJo- op 03-02-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
-BaJo- schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:22:
goeie vraag, maar denk dat je dan met registry verwijzingen enzo in de knoop komt. Weet het niet zeker meer maar dacht dat hij gelijk begon met installeren?
Klopt, windows installer start direct. Je kan dus wel de Offline installer gebruiken :) .

Offline EVE Installer

If the EVE Online Windows installer fails for some reason, download the three files below, the executable plus the two payload files. Once you have completed the downloads, make sure all three files are located in the same directory. Find the executable and run it. The installer should start installing Eve Online from the downloaded payload files.
•Executable
•Payload 1
•Payload 2

[ Voor 6% gewijzigd door Vecodo op 03-02-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

dan moet het goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Hey tweakers,

Ik ben 4 dagen geleden EVE begonnen, en heb het erg naar mijn zin. ik ben net klaar met de 10 toturial agents, en ben maar missie's voor andere agents gaan doen.

Mijn vraag is, wat kan ik doen voor ISK, en welke skills zijn een must om te leren?

Voor mijn gevoel heb ik de "basics" wel dooor, maar heb ik niet echt een richting waar ik in kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Baristo schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:05:
Hey tweakers,

Ik ben 4 dagen geleden EVE begonnen, en heb het erg naar mijn zin. ik ben net klaar met de 10 toturial agents, en ben maar missie's voor andere agents gaan doen.

Mijn vraag is, wat kan ik doen voor ISK, en welke skills zijn een must om te leren?

Voor mijn gevoel heb ik de "basics" wel dooor, maar heb ik niet echt een richting waar ik in kan gaan.
Welkom!

Oud, maar nog steeds wel relevant vind ik:
http://wiki.eveuniversity.org/Support_Skills

Voor newbies is het lastig om beetje goed ISK te verdienen. Als je goed bent in market trading of scamming dan is dat een uitzondering. Makkelijker is om een corp te joinen die beetje goed is voor newbies. Die helpen je dan ook aan (t1) schepen en implants en plekken waar je mee kan doen met ratten of minen of salvagen om wat zakgeld te verdienen.

Aangenomen dat je geen buddy trial hebt is er nog een snellere manier om flink wat ISK te krijgen voor weinig werk: opnieuw een account aanmaken met een buddy referentie van iemand hier. Die krijgt dan een PLEX als je daadwerkelijk abonneert voor het spel en zo een PLEX is al gauw 800 mil ISK waard. Dat kan/wordt dan met jou gedeeld (meestal gaan mensen hier niet lager dan 50%) dus dan krijg je minstens 400 mil ISK. Ben je wel je huidige 4 dagen van voortgang kwijt, maar dat is een schijntje voor minstens 400 mil isk.

[ Voor 21% gewijzigd door CutePuppy op 06-02-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Stratios dé boot waar je sites mee kan uitscannen en tegelijk combat in deze sites kan gaan? Kost teveel tijd scan boot docken, combat ship nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Zo ik zit nu werkelijkn 4 dagen in het universum van eve, maar ik heb wat newbie vragen.

1. Heb je een Home basis? een plek waar je altijd docked en je spulllen achterlaat of moet je alle plekken bookmarken waar je spullen/schepen achterlaat. want nu al na 4 dagen is het onmogelijk om alles heen en weer te slepen.

2. Ik had een catalyst, en deed daar heel simpel t1 missies mee (agent had 4.2 standing), totdat ik een cruiser moest vechten. ik had niet genoeg DPS en range om hem genoeg dmg te doen voordat ik terug moest warpen. na 10x proberen heb ik per ongeluk de catalyst geript. Nu heb ik de Algos gekocht en die heeft minder turrets slots maar wel drones (ben ik nu aan het skillen). Wat moet ik doen om een cruiser neer te kunnen halen met een destroyer class schip?

3. ik neem aan dat ik nog een paar dagen moet PvE'en, en volgens zijn security missie's daar het beste voor. wat zou een goede rigg zijn op een algos (ik vind hem vrij traag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
@Baristo
1. Er is geen specifieke home base, alleen eentje die je zelf kiest. Je hebt een inventarisatie menu waar je op basis van Stations al je spullen kan zien. Shortcut is CTRL + T. Dan hoef je niet alles zelf handmatig te bookmarken. Meeste mensen kiezen gewoon een systeem uit die het beste voor hen werkt qua activiteiten. Als je sec agents doet, pak dan een systeem waar veel agents zitten (in de buurt), zodat je over het algemeen vanaf 1 station kan opereren.

2 en 3: Weer een tijdje geleden, maar kijk eens of een van deze fits werken:
http://wiki.eveuniversity.org/Algos

Blijf altijd in beweging zodat het voor grotere schepen moeilijker is om je te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje oftopic:

Homeworld remasterd is uit! Erg vet en qua sfeer nog beter als eve online.
http://store.steampowered.com/app/244160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:25:
beetje oftopic:

Homeworld remasterd is uit! Erg vet en qua sfeer nog beter als eve online.
http://store.steampowered.com/app/244160
een beetje? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Lui zijn heeft zijn vruchten afgeworpen. Laatst ergens incursion gedaan maar had schip nog niet verplaatst. Nu op precies dezelfde plek weer een incursion :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu weer back ontopic: mijn eve account is nu niet meer active omdat ik niet heb betaald deze maand. Nu loopt je skill training gewoon door als ik het goed begrijp. Maar blijven je buy en sell orders ook actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Skillque loopt 3 dagen door, dan stopt ie. buy en sell orders weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Buy en sell orders lopen de duur af van de plaatsing. Dus maximaal 90 dagen blijven ze actief.
Skills lopen inderdaad 3 dagen door na afloop van actieve account.

[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 10-02-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 20:19

_Apache_

For life.

Yup, op vakantie heb ik mijn sub laten verlopen. Maar met 4b aan sell orders open is het altijd weer fijn iniloggen. Even hours for plex, en we zijn weer in business.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx. Mooi, als jullie dan mijn spullen kopen in amarr heb ik ook snel weer een plex!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leogeran
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Hey, via een vriend dit spel onder ogen gekregen. Hij vertelde me dat ik via dit forum een key zou kunnen krijgen die langer duurt dan 14 dagen (namelijk 21).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

leogeran schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:17:
Hey, via een vriend dit spel onder ogen gekregen. Hij vertelde me dat ik via dit forum een key zou kunnen krijgen die langer duurt dan 14 dagen (namelijk 21).
Onder m'n reactie staat een 21 dagen trail.

Mocht je betaald gaan spelen krijg je van mij de helft van de oobrengst

[ Voor 54% gewijzigd door -BaJo- op 10-02-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leogeran
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
-BaJo- schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:26:
[...]

Onder m'n reactie staat een 21 dagen trail.

Mocht je betaald gaan spelen krijg je van mij de helft van de oobrengst
Thanks! _/-\o_

• lethalnl
2 weken geleden toch maar de knoop doorgehakt en lvl 5's gaan doen en een extra faction puller gekocht voor een paar bil

is eh...best winstgevend :D

5 minuten of minder per missie, de snelste hangt puur van je warp/lock time af maar is in 1,5 minuut klaar in een carrier (undock tot dock) en de sloomste is 6 battleships, 6 cruisers en 4 frigates, kost je dus 5 minuten ongeveer.

4-5m reward, 4-5 time bonus
nou...valt mee zou je zeggen, 40 mil per uur ofzo?

nou nee....gemiddeld ~110000 LP per missie

x550-650 isk per LP via implants en bepaalde schepen (federation navy voor mij)

~70 mil per missie dus en je doet er 5-10 per uur

tikt lekker aan kan ik je vertellen, die extra character had ik er het eerste weekend al uit.

je moet wel een flinke hoeveelheid liquid hebben op die LP te cashen
je moet 1000 isk liquid hebben om elke punt LP te cashen, voor elke 10 missies moet je wel een bil in liquid hebben

neem aan dat shallente er al mee bezig was, maar de andere lowseccers onder ons die zich er aan willen wagen is het zeker aan te raden.
of voor diegene met genoeg ballen om het in een iets-minder-dan-vriendelijk lowsec pocket te proberen :P (wij hebben er een paar bij ons zitten, lastig te vangen....)

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Na een jaar geleden begonnen te zijn met EVE en al die tijd in bij de UNI heb lopen carebearen vond ik het toch tijd voor wat anders. Dus 2 weken geleden besloten definitief naar nullsec te verhuizen.

Na 2 weekjes kan ik wel vertellen dat ik dit veeeel eerder had moeten doen. Nullbearen is veel beter als in high :-p . En de pvp komt gewoon bij je langs.

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

-BaJo- schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:30:
Na een jaar geleden begonnen te zijn met EVE en al die tijd in bij de UNI heb lopen carebearen vond ik het toch tijd voor wat anders. Dus 2 weken geleden besloten definitief naar nullsec te verhuizen.

Na 2 weekjes kan ik wel vertellen dat ik dit veeeel eerder had moeten doen. Nullbearen is veel beter als in high :-p . En de pvp komt gewoon bij je langs.
Nullsec campus of andere corp?

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Ben maar een andere corp verhuisd, DEQC van de Phoebe Freeport republic, we zitten in scalding pass. Buren zijn o.a. dreamfleet, RANE en Red alliance.

[ Voor 4% gewijzigd door -BaJo- op 12-02-2015 19:17 ]

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:05:
2 weken geleden toch maar de knoop doorgehakt en lvl 5's gaan doen en een extra faction puller gekocht voor een paar bil

is eh...best winstgevend :D

5 minuten of minder per missie, de snelste hangt puur van je warp/lock time af maar is in 1,5 minuut klaar in een carrier (undock tot dock) en de sloomste is 6 battleships, 6 cruisers en 4 frigates, kost je dus 5 minuten ongeveer.

4-5m reward, 4-5 time bonus
nou...valt mee zou je zeggen, 40 mil per uur ofzo?

nou nee....gemiddeld ~110000 LP per missie

x550-650 isk per LP via implants en bepaalde schepen (federation navy voor mij)

~70 mil per missie dus en je doet er 5-10 per uur

tikt lekker aan kan ik je vertellen, die extra character had ik er het eerste weekend al uit.

je moet wel een flinke hoeveelheid liquid hebben op die LP te cashen
je moet 1000 isk liquid hebben om elke punt LP te cashen, voor elke 10 missies moet je wel een bil in liquid hebben

neem aan dat shallente er al mee bezig was, maar de andere lowseccers onder ons die zich er aan willen wagen is het zeker aan te raden.
of voor diegene met genoeg ballen om het in een iets-minder-dan-vriendelijk lowsec pocket te proberen :P (wij hebben er een paar bij ons zitten, lastig te vangen....)
Ik doe het al een tijdje op een alt in lowsec, inmiddels 3 carriers in elk mission system zodat ik niet steeds mijn carrier hoef over te jumpen of risky een gate te nemen, ik jump gewoon in een andere carrier. Nadeel van missions tegenover incursions bijv. vind ik dat sommige missions je moet rejecten omdat ze bekend zijn als 'carrier killers' of het een gate mission is en je dan dus 4 uur moet wachten :'( maar op een goede dag kan je inderdaad flink verdienen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Je hebt eigenlijk niet eens een een carrier nodig...

Een corpmate van mij heeft gewoon een tutorial gemaakt voor gallente lvl5's, en met 2 tengu's kan je elke missie zo ongeveer wel doen, carrier missions skip ik momenteel iig...

(al doe ik momenteel gewoon afk-ish carrier ratten op mijn 2 alts...)

500-600isk/lp is nog redelijk laag.. was 800-900 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ja, dat gaat ook niet meer omhoog

dat ding in nullsec heeft de waardes nogal vergalt door nullbears LP te geven

het gaat er meer om dat een carrier er ontzettend snel doorheen blaast terwijl de rats amper je door je schild heen schieten

en er is maar 1 carrier missie die niet te doen is en dat is stray carrier, er zit ook nog een andere tussen die iets van 40 minuten duurt dus laat maar zitten

de rest is zo gepiept

je declined de rest gewoon, ik kan gemiddeld 3-4 missies declinen voor elke missie die ik wel doe
en met diplomacy 5 is het een zeldzaamheid dat je agent standings onder de -1.00 komen, laat staan dat je geen declines meer hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:07
In oktober heb ik al mijn ISK in plex omgezet, in gametime geparkeerd en de account zijn ding laten doen. Skillqueue online bedoel ik dan :). Gisteren weer ingelogt, voelt best wel kaal met 10 miljoen ISK in de wallet. Zijn er ook L5s met een battleship of twee te doen?

Anders wordt het weer low/high sec combat exploration of mijn incursion vindi onder het stof vandaan halen.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nee, lvl 5's hebben ontzetten sterke neuts

golems en vargurs met XL-ASB redden het nog wel, of als je 2 basilisks hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
lethalnl schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:02:
ja, dat gaat ook niet meer omhoog

dat ding in nullsec heeft de waardes nogal vergalt door nullbears LP te geven

het gaat er meer om dat een carrier er ontzettend snel doorheen blaast terwijl de rats amper je door je schild heen schieten

en er is maar 1 carrier missie die niet te doen is en dat is stray carrier, er zit ook nog een andere tussen die iets van 40 minuten duurt dus laat maar zitten

de rest is zo gepiept

je declined de rest gewoon, ik kan gemiddeld 3-4 missies declinen voor elke missie die ik wel doe
en met diplomacy 5 is het een zeldzaamheid dat je agent standings onder de -1.00 komen, laat staan dat je geen declines meer hebt
500.000 Concord lp voor deze nullbear zo ver. 1200isk per lp. Deal with it 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
lethalnl schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:15:
nee, lvl 5's hebben ontzetten sterke neuts

golems en vargurs met XL-ASB redden het nog wel, of als je 2 basilisks hebt
geloof me...

Ik doe lvl5's in een passive (dus zonder shield boost) in 2 tengu's easy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Gisteravond onzettend veel lol gehad met NC. die gisteren nogal achter de feiten aanliep.

Gisteren kwam de Ihub timer van 3-FKCZ uit reinforce. We waren met een kleine 140 man op de ihub timer aan het schieten, waar we wisten dat een NC. fleet aan het formen was. Op het moment dat hun 220 man in local verscheen, was de ihub net vernietigd.
Gezien 220 versus 140 meestal de dood betekend zijn we hem gevlogen.

Half uur later waren we in Delve op een CSAA aan het schieten. we begrepen dat dezelfde vloot clonejumpte naar een ander systeem en toen die naderbij kwam, moesten we helaas de POS bash laten gaan.

Echter toen we terugvlogen en langs 3-FKCZ kwamen zagen we dat NC. een nieuwe ihub aan het onlinen was. Grappig genoeg konden ook deze ihub afschieten voordat die online kwam. Wederom kwam NC. te laat voor het redden van hun ihub, op het arriveren van hun vloot waren we er al weer vandoor.

Al met al leuke content gisteren, jammer genoeg alleen structure grinds, maar wel leven nog om een dag door te vechten. tot vanavond NC. :P

Edit: Er overigens nog wat propaganda over jabber dat de CSAA na de bash offlined Unachored werd, terwijl er nog wat gebouwd werd. Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PiQzkJo.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Cardinal op 16-02-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

220 vs 140 zegt niet zoveel, ligt toch veel aan de FC, schepen/fits en de skills maar CFC staat bekend om hun 5 tegen 1 strategie dus begrijp wel dat als ze licht in de minderheid zijn vluchten zo snel ze kunnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
220 NC ishtars tegen 140 CFC ishtars. nope klinkt als een FC/CFC probleem, waar de NC overduidelijk uit was op een balanced fight 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Cardinal op 16-02-2015 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Cardinal schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:26:
Gisteravond onzettend veel lol gehad met NC. die gisteren nogal achter de feiten aanliep.

Gisteren kwam de Ihub timer van 3-FKCZ uit reinforce. We waren met een kleine 140 man op de ihub timer aan het schieten, waar we wisten dat een NC. fleet aan het formen was. Op het moment dat hun 220 man in local verscheen, was de ihub net vernietigd.
Gezien 220 versus 140 meestal de dood betekend zijn we hem gevlogen.

Half uur later waren we in Delve op een CSAA aan het schieten. we begrepen dat dezelfde vloot clonejumpte naar een ander systeem en toen die naderbij kwam, moesten we helaas de POS bash laten gaan.

Echter toen we terugvlogen en langs 3-FKCZ kwamen zagen we dat NC. een nieuwe ihub aan het onlinen was. Grappig genoeg konden ook deze ihub afschieten voordat die online kwam. Wederom kwam NC. te laat voor het redden van hun ihub, op het arriveren van hun vloot waren we er al weer vandoor.

Al met al leuke content gisteren, jammer genoeg alleen structure grinds, maar wel leven nog om een dag door te vechten. tot vanavond NC. :P

Edit: Er overigens nog wat propaganda over jabber dat de CSAA na de bash offlined werd, terwijl er nog wat gebouwd werd. [afbeelding]
Had de cyno net gemist en er kwam geen tweede, leuke fleet gemist.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
wij gister avond ons helemaal voorbereid, haar gedaan, pak aan, slaves geinjecteerd, drugs in de carriers en supers op login screen.

dreads gaan in siege en NOC logged hun super fleet in....en er gebeurt helemaal niets :( :( :( :(

we dachten nog even dat shadowcartel wat t3's komt voeren aan onze machariels...maar nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op maandag 16 februari 2015 @ 01:49:
220 NC ishtars tegen 140 CFC ishtars. nope klinkt als een FC/CFC probleem, waar de NC overduidelijk uit was op een balanced fight 8)7
dat had je er niet bij staan he... in je post schreef je het alsof 220 vs 140 altijd gedoomed te verliezen is, en dat is verre van de waarheid ok als het ishtars vs ishtars is wel natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 20:19

_Apache_

For life.

Cardinal schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:26:

Edit: Er overigens nog wat propaganda over jabber dat de CSAA na de bash offlined werd, terwijl er nog wat gebouwd werd. [afbeelding]
Is dat niet dezelfde mechanics als met een elk ander ship assembly array?
Zodra het array weer online komt gaat de job weer verder, pas als je het array unanchored, ben je verder van huis.

Ik had een job in een 100 Vexors in een medium ship assembly array actief, tot ik per ongeluk het array offlien haalde. Na online brengen kwam de job weer terug. :)

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
_Apache_ schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:00:
[...]

Is dat niet dezelfde mechanics als met een elk ander ship assembly array?
Zodra het array weer online komt gaat de job weer verder, pas als je het array unanchored, ben je verder van huis.

Ik had een job in een 100 Vexors in een medium ship assembly array actief, tot ik per ongeluk het array offlien haalde. Na online brengen kwam de job weer terug. :)
kijk nog maar eens naar dat plaatje :)
Pagina: 1 ... 91 ... 116 Laatste