Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een Corp die ik kan joinen?

Heb mijn Char maar weer eens geactiveerd na 7 - 8 jaar :P

Ik speelde altijd met Caldari en raketten.

Maar ik zag dat ik allemaal skills points had gekregen en wil mijn huidige char focussen op mining.

mijn naam in-game is 'Angership'.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 09:32
Heb na anderhalf jaar mijn account maar weer is geactiveerd en ik denk dat ik alles bij elkaar al een keer of 10 mijn account heb geactiveerd en na een maand de hoop weer opgegeven heb... Heeft iemand een goede tip over een corp die ik kan joinen waar mensen bereid zijn mij op te voeden binnen Eve? (uiteraard lever ik 200% inzet ;)) Zou de game nu graag willen blijven spelen, mogen best wat uurtjes per week in gaan zitten van mij :)

Heb dus wel inmiddels 10 mil SP maar ben qua ervaring nog een 'noob'...

Mijn in-game naam is Ping II
Hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:12:
Is er nog een Corp die ik kan joinen?
Heb mijn Char maar weer eens geactiveerd na 7 - 8 jaar :P
Ik speelde altijd met Caldari en raketten.
Maar ik zag dat ik allemaal skills points had gekregen en wil mijn huidige char focussen op mining.
mijn naam in-game is 'Angership'.
Hoe toegankelijk mining in eerste instantie ook lijkt; het wordt meestal als het saaiste in het Eve universum beschouwd. Vanuit persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat het best relaxed is met een stel goede vrienden terwijl er een beetje over comms wordt geluld met een (paar) biertjes erbij maar ik heb er toch wel spijt van dat ik daar zoveel tijd en moeite in heb gestoken.

Ik zou lekker naar een club gaan kijken in low of nullsec welke een beetje vrijheid bied. Brave Newbies / TEST zijn prima nullsec entiteiten waarbij BNI wat netter is qua gedrag van linemembers. Bij beide liggen er gratis schepen klaar om te gebruiken en zijn er een scala aan zaken te doen.
Robertreyez schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:48:
Heb na anderhalf jaar mijn account maar weer is geactiveerd en ik denk dat ik alles bij elkaar al een keer of 10 mijn account heb geactiveerd en na een maand de hoop weer opgegeven heb... Heeft iemand een goede tip over een corp die ik kan joinen waar mensen bereid zijn mij op te voeden binnen Eve? (uiteraard lever ik 200% inzet ;)) Zou de game nu graag willen blijven spelen, mogen best wat uurtjes per week in gaan zitten van mij :)

Heb dus wel inmiddels 10 mil SP maar ben qua ervaring nog een 'noob'...

Mijn in-game naam is Ping II
Hoor het graag!
Zie mijn reactie hierboven... een goede corp met goede faciliteiten is een absolute must have naar mijn mening.

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
Of Eve University en voor wormholes Wormbro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:34
Er zijn genoeg keuzes, waarom niet gewoon het ingame kanaal 'gathering.tweakers.net' een keer joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-09 09:56
TepelStreeltje schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:22:
[...]

account mag je gewoon verkopen voor isk hoor, dus is zoals hij het zegt niet per se een ban waard ;)
Had het niet over verkopen.
Iemand ziektes toewensen is een ban waard:
Severe offences may result in an immediate ban without warning; however, warnings may be given for first time offenses, followed by account suspensions of varying degree and ultimately a permanent ban if a player:

a. Is abusive, obscene, offensive, sexually explicit, ethnically or racially offensive, or threatening to another player or an official EVE Online representative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

nwagenaar

God, root. What's the differen

Inderdaad. Maar dan moet dit wel door de ontvangengende persoon gedaan worden. In dit geval heeft de persoon die de convo heeft opgestart besloten om dat niet te doen.
fitznl schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:21:
[...]

Zucht, en ik maar denken dat het echte leven al triest genoeg was. Maar ja blijkbaar een geen leuker vermaak dan leedvermaak geval.
EVE is een hard spel en don't fly what you can't afford to lose.

Jammer voor hem heeft deze persoon een foutje gemaakt door in ons systeem te docken met een capital. Vervolgens is hij uren bezig geweest om veilig uit ons systeem te vertrekken. Maar helaas voor hem, hielden wij hem en z'n alts in de gaten. Gevolg voor hem is dus een dread-loss.

Het zijn maar space-pixels en ja, ik snap voor hem dat het een dure loss is. Maar ja, shit happens. Dat hij op zo'n manier reageert is gewoon grappig omdat de rest van ons juist het spel zien als vermaak en als we wat verliezen: jammer, maar het leven gaat door.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
nwagenaar schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:58:
Inderdaad. Maar dan moet dit wel door de ontvangengende persoon gedaan worden. In dit geval heeft de persoon die de convo heeft opgestart besloten om dat niet te doen.
Verklaar je nader. Speler wenst andere speler een ziekte toe = reden voor ban. Wie het gesprek initieert is niet relevant. Zo staat het ook niet in de "Suspension and Ban Policy"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Laatst online: 16:12
Volgens mij bedoeld nwagenaar hier dat degene die het toegewenst is de petition moet doen om de ban ook te laten gebeuren, niet iemand anders die via via gehoord heeft dat... enz.

+1 voor Wormbro als je interesse in WH's hebt btw, corp waar ik nu als director in zit is daaruit ontstaan en degene die via Wormbro erin gekomen zijn zijn er erg positief over.

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Ah. Dan kan ik 'm nog snappen inderdaad. Je moet er inderdaad wel melding van maken. 2dehands melding kan ik me niet van voorstellen dat er iets mee gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-09 20:43
nwagenaar schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:58:
I

Het zijn maar space-pixels en ja, ik snap voor hem dat het een dure loss is. Maar ja, shit happens. Dat hij op zo'n manier reageert is gewoon grappig omdat de rest van ons juist het spel zien als vermaak en als we wat verliezen: jammer, maar het leven gaat door.
En laten we eerlijk zijn, de tears is de beste reward voor eve. Bonuspunten voor deaththreats.

Ik bewaar ze altijd, mooier is nog als het audio opnamens zijn. gewoon heerlijk om iemand z'n dag te vergallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Tja das ook de kracht van eve, alles winnen of alles verliezen en sommige mensen kunnen daar niet goed mee omgaan (including me soms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Na een jaar tot bijna 2 jaar m'n account toch maar een keer gereanimeerd. Main is voornamelijk gericht op minen en haulen van grote schepen (werd net wakker met een iteron mark V). Planetary stuff hield ik me ook mee bezig.

Toentertijd gestopt ivm afstuderen. Stak er vrij wat tijd in. Deed ik het niet op m'n desktop dan had ik mijn laptop wel naast me staan waar ik zat te minen. Maar nullsec werd wel vermoeiend op den duur, later wormhole met Jovian Empire. Nu ivm. fulltime werk maar eens gaan richten op iets wat minder tijd kost. Probably de industry kant op.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 13:48

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Peekster schreef op woensdag 24 december 2014 @ 07:51:
[...]

Had het niet over verkopen.
Iemand ziektes toewensen is een ban waard:

[...]
ook dat klopt, i stand doubly corrected ;)
fitznl schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:21:
[...]

Zucht, en ik maar denken dat het echte leven al triest genoeg was. Maar ja blijkbaar een geen leuker vermaak dan leedvermaak geval.
Als je beetje bekend bent met de eve community en de "insider meme/humor" (of hoe je het ook wilt noemen) dan snap je mijn opmerking beter. Eve is soms een soort van vergrootglas van de echte wereld, alles wordt wat sterker overdreven.
Als je niet sterk in je schoenen staat in eve en niet tegen de opmerkingen kan (en ganks, en het exploiten van fouten etc) dan faal je, dan stop je en dan kom je tot de conclusie dat eve niets voor je is.
Eve is niet zo vergevingsgezind als real life misschien en anderzijds is het een spelletje, dus je fouten hebben niet zoveel consequenties.
Is dat een vrijbode om je als een debiel/uitbater/complete klootzak te gedragen? Nee, maar de drempel ligt voor mensen een stuk lager (precies om de eerder genoemde punten, het is een spelletje).

In Halo of CS zijn ook genoeg mensen die je flamen, trollen en de grond in wensen met allerhanden ziektes. Wat is het verschil dan met Eve?

Bannable offence? vast wel, of er wat mee gedaan wordt, ik betwijfel het.

Als je een investering een spel als eve doet (wat deze meneer gedaan heeft, je vliegt een moros binnen een maand, dus die heeft een account gekocht en ISK om de boot zelf te kopen), dan moet je weten waar je aan begint. Weet je niet waar je aan begint en vergooi je dus je moros + account (400 dollar? gokje) dan ben je een pannenkoek. En kan ik daar wel om lachen ja.

Ik vind EVE mede door dit soort dingen een briljant spel, de complete vrijheid, de simulatie van real life, zonder consequenties.

Battle.net Spud#2543

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:39
mooi betoog maar:
[16:01:10] Sofocles Immortalis > oh and hope u die of cancer irl
zulke mensen zal ik missen als kiespijn.

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
maarr wat ik nu niet snap is hoe kun je nou zien dat die persoon met een alt inlogde ?

Verwijderd

B-BRAIN schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:29:
maarr wat ik nu niet snap is hoe kun je nou zien dat die persoon met een alt inlogde ?
omdat hij een cyno had gelite in een systeem waar hij kon komen. daar het duidelijk was dat hij on the move was met zijn moros was het redelijk veilig aan te nemen dat het van hem was. toen bleek dat hij er met JDC 3 niet kon komen en hij de cyno liet uitbranden en een nieuwe ging liten in een ander systeem was het een zekerheid. (my best bet heb het zo even getypt zonder de post van wagenaar na te lezen)

• nwagenaar
  • Nu online

nwagenaar

Nou. Het is veel simpeler. Hij zat in een alliance dat bestond uit totaal 5 members. Het was even simpel de members nalopen (killboard, eve character bazaar, CEO's van corps, oprichter, etc) en deze in de watchlist zetten.

We wilden net een locator runnen op een specifieke online toon toen bleek dat hij jumpte in suj. Met een hoaler nog wel. Dus ja, toen was het wel zo'n beetje duidelijk. Vanaf dat moment hadden we out-of-corp eyes op deze toon en hebben we hem overal naartoe gevolgd :)

• spookz0r
Dat is het mooie van Eve en alle websites eromheen. Je kan zoveel informatie vinden als je maar weet waar je moet zoeken en hoe. Ik heb ook redelijk wat hotdroppers met hun alts in mijn watchlist staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
BL en PL ineens blue tegenover elkaar en PL en TEST ook. Troll? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
spookz0r schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:03:
BL en PL ineens blue tegenover elkaar en PL en TEST ook. Troll? :P
Wat uit een ping begreep betreft het idd een troll :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 08:47
Dat was Bobfrommarketing die had gevraagd om Goons even voor vijf minuten blue te zetten zodat hij op Reddit kon trollen. Jeff deed TEST er gelijk bij, en BL sprong op de bandwagon door ons Blue te zetten.

Just a simple Christmas Ceasefire, please don't violence our Spaceboats.

[ Voor 18% gewijzigd door DheeradjS op 26-12-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gesproken met degene waar ik de BPOs van heb gekregen en hij vertelde me dat de BPOs +/- het dubbele waard zijn met perfect research de Orca en 1 capital part is perfect in ME (soms is minder dan 10% al perfect) en TE iets minder omdat het niet zoveel meer scheelt in bouwtijd. ik wil ze verkopen het liefst in 1 koop ik heb er nog veel meer maar die zijn een stuk minder waard.

Capital Construction Parts Blueprint
1,129,749,694.00
research 10% ME 20% TE

Capital Cargo Bay Blueprint
833,702,400.00
research 10% ME 0% TE

Orca Blueprint
953,999,999.88
research 9% ME 10% TE

Noctis Blueprint
409,999,999.99
research 10% ME 20% TE

Rupture Blueprint Rupture Blueprint
114,998,799.99
research 10% ME 20% TE

Celestis Blueprint Celestis Blueprint
99,999,994.89
research 10% ME 20% TE

Scythe Blueprint Scythe Blueprint
96,999,997.00
research 10% ME 20% TE

Omen Blueprint Omen Blueprint
95,298,887.87
research 10% ME 20% TE

Maller Blueprint Maller Blueprint
94,999,999.00
research 10% ME 20% TE

Augoror Blueprint Augoror Blueprint
93,999,999.00
research 10% ME 20% TE

Stabber Blueprint Stabber Blueprint
93,994,993.92
research 10% ME 20% TE

Exequror Blueprint Exequror Blueprint
91,999,999.99
research 10% ME 20% TE

Arbitrator Blueprint Arbitrator Blueprint
91,000,000.00
research 10% ME 20% TE

Vexor Blueprint Vexor Blueprint
89,799,077.00
research 10% ME 20% TE

Bellicose Blueprint Bellicose Blueprint
89,689,996.00
research 10% ME 20% TE

Thorax Blueprint Thorax Blueprint
85,999,999.89
research 10% ME 20% TE

Moa Blueprint Moa Blueprint
83,500,000.00
research 10% ME 20% TE

Caracal Blueprint Caracal Blueprint
82,500,000.00
research 10% ME 20% TE

Blackbird Blueprint Blackbird Blueprint
81,500,000.00
research 10% ME 20% TE

Osprey Blueprint Osprey Blueprint
80,000,000.00
research 10% ME 20% TE

Talos Blueprint Talos Blueprint
684,000,029.92
research 10% ME 20% TE

Oracle Blueprint Oracle Blueprint
649,999,999.92
research 10% ME 20% TE

Tornado Blueprint Tornado Blueprint
629,599,999.94
research 10% ME 20% TE

Myrmidon Blueprint Myrmidon Blueprint
618,199,999.88
research 10% ME 20% TE

Naga Blueprint Naga Blueprint
615,000,000.00
research 10% ME 20% TE

Brutix Blueprint Brutix Blueprint
614,999,999.65
research 10% ME 20% TE

Harbinger Blueprint Harbinger Blueprint
609,999,999.95
research 10% ME 20% TE

Hurricane Blueprint Hurricane Blueprint
599,299,999.89
research 10% ME 20% TE

Drake Blueprint Drake Blueprint
580,000,000.00
research 10% ME 20% TE

Prophecy Blueprint Prophecy Blueprint
574,899,999.94
research 10% ME 20% TE

Ferox Blueprint Ferox Blueprint
528,000,000.00
research 10% ME 20% TE

Cyclone Blueprint Cyclone Blueprint
500,799,999.95
research 10% ME 20% TE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Nu online

nwagenaar

Met 4 jaar spelen vergaar je nog wel eens wat:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dLeQk/17842ecc1f.png

Het grappige is dat het niet de goede waarde van mijn super noteert. Gevolg is dus dat een dread my most valuable asset is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 14:15:

[afbeelding]

Het grappige is dat het niet de goede waarde van mijn super noteert. Gevolg is dus dat een dread my most valuable asset is :+
nee het is je super alleen wordt de waarde niet goed aangegeven door jeveassets ;) maar anders wil ik je super wel overnemen hoor :D voor de waarde die lager ligt dan je dread natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Nu online

nwagenaar

http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=110778 <3

De eerste keer (http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=110763) ging wat de verkeerde kant op. We gingen het gevecht aan met 12 BS en 5 guards, maar dat escaleerde naar 100 hostiles :+

Death to all hostile (Goon) supers! http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=110907

[ Voor 15% gewijzigd door nwagenaar op 27-12-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
nwagenaar schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 14:15:
[afbeelding]
Oeh pimpen met je assets. Dit is van de laatste drie jaar.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/omZb608.png
:*)

Al heb ik geen interesse in een super of titan. Ik vind het space coffins.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 13:52:
Capital Construction Parts Blueprint
1,129,749,694.00
research 10% ME 20% TE

Capital Cargo Bay Blueprint
833,702,400.00
research 10% ME 0% TE
Ik heb interesse in deze blueprints. de rest helaas niet, heb ik allemaal al.

[ Voor 48% gewijzigd door Cardinal op 28-12-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op zondag 28 december 2014 @ 14:03:
[...]

Oeh pimpen met je assests. Dit is van de laatste drie jaar.
[afbeelding]

Al heb ik geen interesse in een super of titan. Ik vind het space coffins.

[...]

Ik heb interesse in deze blueprints. de rest helaas niet, heb ik allemaal al.
holy shit....

en wat ben je bereid te betalen voor die BPOs?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
1.2 en 1B.

Dat perfecte blueprints veel meer waard zijn klopt helaas niet meer. Dit komt doordat copies maken veel goedkoper zijn geworden en veel sneller gebeurd tegenwoordig dan voorheen. Check maar contracts voor je blueprints en de kopieen daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Nu online

nwagenaar

Afgelopen zaterdag hebben wij dus een Levi, 2 Nyxes en een handje vol carriers te pakken kunnen krijgen terwijl zij een het moven waren door lowsec. De initiele intel gaf aan dat het ging om een Titan, 4 nyxes en circa 10 carriers en we kregen van 2 aparte bronnen informatie door waardoor we met redelijk zekerheid hun volgende jump point konden achterhalen.

Als één van de scouts (en één van de HIC's) gaf ik intel door vanuit het systeem waar ze hun jump fatique aan het afwachten waren. Vervolgens zag ik de carriers undocken en jumpten de levi en 3 nyxes naar Carou. Onze scout in Carou warpte naar de cyno, decloakte en lighte de cyno voor de HIC's. Nadat wij confirmed point hadden op de titan jumpten onze caps. Helaas voor ons (of gelukkig voor hun) was de 4e nyx nergens te bekennen en warpte de 3e nyx net weg toen wij on grid kwamen.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FgdRzEdMpds]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Cardinal schreef op zondag 28 december 2014 @ 14:03:
[...]

Oeh pimpen met je assets. Dit is van de laatste drie jaar.
[afbeelding]
Mag ik ook meedoen :)?

Afbeeldingslocatie: http://ashrah.com/images/eve.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
wat heb je in hemelsnaam voor enorme berg zooi als je 1.2 triljard aan assets hebt vs 57b liquid
das echt idioot veel....

ik heb iets van 70-80b in assets en nog eens de helft liquid en ik heb af en toe al het idee dat ik teveel troep heb liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er iemand wellicht wat isk missen voor een aeon voor mij? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Waar halen jullie dat geld allemaal vandaan zeg..

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Bijna 12 jaar Eve spelen en eigenlijk altijd "met de grote jongens"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Hoe verzamelen jullie die data eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ashrah schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:02:
Bijna 12 jaar Eve spelen en eigenlijk altijd "met de grote jongens"
Ach ja, ik zit nu bij de eve uni wat te kloten in null sec (syndicate) dus dat werkt ook niet heel erg mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Nu online

nwagenaar

XzeroD schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:09:
Hoe verzamelen jullie die data eigenlijk :P
Met het programmatje JEVEAssets: http://eve.nikr.net/jeveasset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
flessuh schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:09:
[...]

Ach ja, ik zit nu bij de eve uni wat te kloten in null sec (syndicate) dus dat werkt ook niet heel erg mee :P
ik weet met een scan alt en een ishtar anders redelijk wat te verzamelen terwijl ik lilehammer zat te kijken afgelopen weekend :)

wormholetjes duiken voor relic sites en af en toe een paar DED sites

die hele region is redelijk dood dus niemand die je lastig valt

heb in een seizoen lilehammer 3,5b verzameld
dat was wel een beetje mazzel hebben met drops, maar de 150m per uur houden is niet verschikkelijk lastig

[ Voor 8% gewijzigd door lethalnl op 29-12-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Ik speel dit nu zo'n 7 maand. Vermaak me prima. Doe leuke fleets in Fountian, en zit in Fatal Ascension.

Over isk verzamelen. Ik heb nu 4b isk en 4b assets.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

lethalnl schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:17:
[...]

ik weet met een scan alt en een ishtar anders redelijk wat te verzamelen terwijl ik lilehammer zat te kijken afgelopen weekend :)

wormholetjes duiken voor relic sites en af en toe een paar DED sites

die hele region is redelijk dood dus niemand die je lastig valt

heb in een seizoen lilehammer 3,5b verzameld
dat was wel een beetje mazzel hebben met drops, maar de 150m per uur houden is niet verschikkelijk lastig
Heel erg dood is het bij ons nou juist niet.. in de EU TZ hebben we 2 groepen die ons behoorlijk hunten.. vooral russian blob :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik speel al sinds 2003, maar isk verdienen is niet bepaald mijn sterkste punt :P
Daarnaast heb ik nooit wat met production of invention gedaan en daar zit toch de isk.

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/z42jknbul/assets.png
En dit is meer in mijn wallet dan ik ooit gehad heb, de enige reden dat ie niet leeg is komt doordat ik door een wardec niet even in jita kan gaan shoppen :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
StarLite schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:43:
Ik speel al sinds 2003, maar isk verdienen is niet bepaald mijn sterkste punt :P
Daarnaast heb ik nooit wat met production of invention gedaan en daar zit toch de isk.

[afbeelding]
En dit is meer in mijn wallet dan ik ooit gehad heb, de enige reden dat ie niet leeg is komt doordat ik door een wardec niet even in jita kan gaan shoppen :P
je image doet het bij mij niet, geblokkeerd vanwege beveiliging

probeer imgur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik voel me toch wel arm moet ik zeggen :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HQGPlRu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:18
haha zoiets zit ik ook op, krijg je als je geen possen, pirate battleships,caps, supercaps hebt :P haha mijn duurste bootje is een faction/deadspace fit stratios :O nvm hij leest mijn T3's niet goed >:)

[ Voor 12% gewijzigd door eniux op 29-12-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aLQm3XN.png

hij pakt de hull van m'n super alleen niet :(

[ Voor 13% gewijzigd door lethalnl op 29-12-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ik heb misschien 5 miljard in assets en liquid isk bij elkaar.

Niet veel tijd om geld te verdienen als CEO de laatste tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Kan ik me voorstellen, geef als co-ceo al alles weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

lethalnl schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:52:
[...]
je image doet het bij mij niet, geblokkeerd vanwege beveiliging

probeer imgur
Vreemd, uploadimg heeft het altijd goed gedaan. Bij deze op imgur :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JpGPCpw.png

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

StarLite schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:31:
[...]

Vreemd, uploadimg heeft het altijd goed gedaan. Bij deze op imgur :)
[afbeelding]
Het plaatje wordt weergegeven als http:// en er zijn een aantal mensen die tweakers via https:// bezoeken, hierdoor wordt jou plaatje geblokkeerd (nu ook weer).

Hierbij de https versie van jou plaatje :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JpGPCpw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
vraagje. pakt jeve ook alle blueprints mee wie je hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

B-BRAIN schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:45:
vraagje. pakt jeve ook alle blueprints mee wie je hebt ?
Alleen T1 BPO's, de rest heeft een value van 0 isk

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
https://beta.eve-kill.net/br/436/

Echt vermaakt met dit gevecht in WY-9LL. Was aan het begin lastig domi's in leven te houden maar werd steeds beter. Titan saved en isk war gewonnen. Wat wil je nog meer :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
yup, hoorde van de fight...

Stomme keuze imo van de FC om voor de domi's enzo te gaan ipv vs titan enzo...

en dan ook nog op comms roepen dat je supers wilt gaan gebruiken....*dom*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Laatst online: 16:12
I see your fight and raise you ours :-)
Stuk minder lag en dus in mijn ogen stuk leuker :-p

https://no-ho.com/killboa...ed&kll_id=34407&scl_id=19

Video's zijn in de maak (van beide kanten, mooi om te vergelijken dus).
We bleven onze kitchen sink maar aanslepen en de SRP wallet is dus ook in een negatief saldo beland :+

[ Voor 36% gewijzigd door ed-oorklep op 01-01-2015 12:32 ]

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 16:34
Ook een manier om het oude jaar uit te knallen, brandend in je pod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Nu online

nwagenaar

1st Titan Kill of 2015: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=112019

Helaas net gemist ivm sociale verplichtingen ;(

[ Voor 19% gewijzigd door nwagenaar op 01-01-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Nu online

nwagenaar

Iemand van hier geweest bij het Titan Smash event van gisteravond?

Even wat leuk leesvoer (en nee, het was niet gerigged oid): http://evenews24.com/2015...d-defends-sponsord-titan/

Voor de duidelijkheid vanuit de persoon die het event heeft georganiseerd: http://nashh-blog.pvp101....itan-smash-aftermath.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik had niet verwacht dat die t3's het zouden halen...maar ik had niet gerekend op hoe dom mangala is

gaat de sukkel met 750 man op carriers schieten....terwijl ze niet niet in triage zitten, dus loopt hij tank fit carriers neer te grinden terwijl de t3's z'n hele fleet aan stukken schiet 8)7

met zo veel napoc had hij zonder moeite elke t3 kunnen blappen zelfs onder triage reps. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Nu online

nwagenaar

Wij ook niet trouwens, we gingen er vanuit dat het één grote welp zou worden; we waren behoorlijk verbaasd dat we als winnaar uit de bus kwamen: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=113054

Als de NPSI-fleet nu waren begonnen met het uitdunnen van onze guardian chain, dan was het zeker anders verlopen. Naarmate ze dit halverwege begonnen te doen, toen hadden we echt moeite en begonnen we met het zo snel mogelijk uitdunnen van hun neuts en DPS. Het grappige is dat als ze iets langer waren doorgegaan (om precies te zijn, 2 guardians) dat wij off grid zouden zijn gaan.

Al met al, een enorm leuk gevecht. De drama er omheen is zowel leuk als niet leuk.

Ja, de comments zijn echt prachtig qua tears en ik heb dan ook enorm hard gelachen over hoe dom bepaalde personen zijn. Aan de andere kant was het niet leuk omdat iwantisk (de sponsor) een bepaald beeld kreeg van het geheel (of een bepaalde uitkomst voor ogen had dat niet werd gerealiseerd) en dat hij bijna van plan was om #EVENt niet meer te sponsoren. Ik heb ze met regelmaat tegenstrijdige comments zien geven op het EN24-artikel.... En dan heb ik het nog niet over hoe dit reflecteerde op Nash als organisator.

Sowieso schijnt iwantisk geprobeerd te hebben om de defense fleet van de titan te laten vertrekken met de intentie om de andere fleets de Titan neer te laten schieten. Wauw... Je bent een sponsor en niet de organisator; als je een voorwaarde hebt dan moet je dit van tevoren aangeven. Je kan het niet verkopen om halverwege het gevecht te zeggen dat de defense fleet moet vertrekken omdat hij een andere uitkomst voor ogen had.

Gelukkig zijn de comments van de organisator (Nash), RvB, Spectre en defense fleet in zijn algemeenheid op één lijn: een leuk event met een epic fight. En zo hoort het te zijn, de Titan killmail is maar een leuk extraatje (sommige events produceerden niet eens een killmail door de aanwezigheid van teveel mensen op de killmail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Ook maar eens Jeveassets geprobeerd en wow wat een leuk programmatje. Met dat EveHQ de laatste tijd niet meer is wat het geweest is zal ik dit maar eens gebruiken.

In ieder geval hier is mijn overview. Ik vermoed dat hij mijn BPO's niet correct meerekend, maar ik kan nog altijd niet klagen. (Heb geen supers/titan in mijn bezit)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VNDyxlC.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:43

_Apache_

For life.

En ik vond 3b in pending sales orders al veel.. :/

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
There is always a bigger fish *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
inderdaad...iemand waarmee ik caps bouw stuurde overlaatst een pic door op whatsapp van zijn "investering"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LCCziA3.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Stampertjen op 07-01-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
lolzz geef mij er maar 5

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
haha, die heeft zichzelf in z'n voet geschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Hij wou ze binnenkort verkopen. Waren allemaal aangekocht voor maximum 700m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Cool laat me ff voor die tijd weten als er 5000 plex op de market worden geslingerd, altijd fijn als het aanbod tijdelijk groter is dan de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 13:48

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Stampertjen schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:31:
Hij wou ze binnenkort verkopen. Waren allemaal aangekocht voor maximum 700m
maar wat waarschijnlijk zijn naam is, staat nog in de pic he ;)

is het een investering om door te verkopen? Is de verwachting dat ze duurder gaan worden?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al blij als ik isk heb voor 1 plex :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:57:
Iemand van hier geweest bij het Titan Smash event van gisteravond?

Even wat leuk leesvoer (en nee, het was niet gerigged oid): http://evenews24.com/2015...d-defends-sponsord-titan/

Voor de duidelijkheid vanuit de persoon die het event heeft georganiseerd: http://nashh-blog.pvp101....itan-smash-aftermath.html
Ik zat in defensieve fleet, jij toevallig ook?
Het drama blijft nog steeds bezig, bij ons in de director app krijg ik first hand details van Nashh en man dat hij nog geen burnout heeft gekregen :p

Ik vond het iig een gf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Stampertjen schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:55:
inderdaad...iemand waarmee ik caps bouw stuurde overlaatst een pic door op whatsapp van zijn "investering"

[afbeelding]
Test server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Stampertjen schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:55:

[afbeelding]
geeft niet we scammen "cosmic ferret" wel. Thanks voor de tip. tri-harder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:30
Reminder voor de mensen die hun 20 dagen alt training prize nog niet geredeemed hebben: doe het voor de 11de.

http://community.eveonlin...appy-holidays-from-ccp-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh ik dacht dat de minmatar T3 destroyer morgen zou komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:55:
huh ik dacht dat de minmatar T3 destroyer morgen zou komen :/
Soon TM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
we hebben nog niet eens concept art gezien, dus het was al snel duidelijk dat hij niet klaar zou zijn voor proteus

anders hadden ze al weken geleden de grijze test model uitgerold op SISI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Wel sleepers die proberen je te podden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
wait whut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naabgamer
  • Laatst online: 30-06 20:53
Sinds eergisteren ook begonnen met een 14 dagen trial , vind tot nu toe wel leuk beetje missies die van alles wat zijn en ondertussen leren wat je moet doen wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Kwam filmpje voorbij op youtube van testserver. Iemand viel sleeper aan in 0.5 die schoot terug en hij liet zich opblazen. Vervolgens probeerden de sleepers de pod te locken. Schijnt nu dus ook op TQ te zijn.

http://community.eveonlin...ian-seekers-ded-advisory/

[ Voor 12% gewijzigd door spookz0r op 15-01-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Nu nog hopen dat ze agressief worden, wordt het nog humor op de freighters en al het andere afk verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 09:00
Goedenavond allemaal,

Na een jaar er tussenuit geweest te zijn wil ik weer verder gaan met EVE, ik zoek een leuk corp om mee te doen, het liefst NL maar het mag ook een mix zijn.

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:30
Hangt ook een beetje af wat je wilt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

hmm, ik dacht ik kijk ook eens.. valt me toch weer mee :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qiUkJwi.png

Deze week nog paar vindi blueprints gevonden samen met corpmate in een shipyard en prison camp. Dan vult je ISK toch flink aan :)

[ Voor 37% gewijzigd door flessuh op 16-01-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
flessuh schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:59:
hmm, ik dacht ik kijk ook eens.. valt me toch weer mee :)

[afbeelding]

Deze week nog paar vindi blueprints gevonden samen met corpmate in een shipyard en prison camp. Dan vult je ISK toch flink aan :)
bijna 50/50 asset en isk balans, redelijk recent begonnen?
OriginalFlyingdutchman schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:51:
Goedenavond allemaal,

Na een jaar er tussenuit geweest te zijn wil ik weer verder gaan met EVE, ik zoek een leuk corp om mee te doen, het liefst NL maar het mag ook een mix zijn.

Kan iemand me helpen?
wellicht, wat deed je voor je er tussenuit ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 09:00
[...]

[/quote]

Voornamelijk mining en planetology. Heb een retriever, deed ook wat missies om de tijd te doden met een gnosis of een ander ding, weet het zo niet uit mijn hoofd, ben op kantoor :).

Speelde wel voornamelijk solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

lethalnl schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:48:
[...]

bijna 50/50 asset en isk balans, redelijk recent begonnen?

[...]

recent weer begonnen ja. Met de 20 dagen station trader in jita begonnen, en verder zit ik in de nullsec campus van E-Uni.
Begin 2013 voor het eerst begonnen, tussendoor aantal keer gestopt. Zit nu in de NSC wat relaxed mee te spelen tot ik eindelijk iets vindt dat we me leuk lijkt (ik denk wormholes maar daarvoor wil ik nog een aantal skills verder trainen zoals logi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
OriginalFlyingdutchman schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:00:

Voornamelijk mining en planetology. Heb een retriever, deed ook wat missies om de tijd te doden met een gnosis of een ander ding, weet het zo niet uit mijn hoofd, ben op kantoor :).

Speelde wel voornamelijk solo.
kan ik zelf niets voor je betekenen ben ik bang (voornamelijk bittervet pvp in T2/T3's)

maar zou aanraden een newbie organisatie te joinen dan, je bent voornamelijk zelf bezig geweest met naar mijn mening de meest geestdodende activiteiten in EVE, mix het eens met een hele hoop no-nonsense PVP die entities als BRAVE of E-UNI kunnen bieden

of doe mee met spectre fleet / Rvb ganked NPSI fleets (not purple shoot it)
flessuh schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:33:
[...]

recent weer begonnen ja. Met de 20 dagen station trader in jita begonnen, en verder zit ik in de nullsec campus van E-Uni.
Begin 2013 voor het eerst begonnen, tussendoor aantal keer gestopt. Zit nu in de NSC wat relaxed mee te spelen tot ik eindelijk iets vindt dat we me leuk lijkt (ik denk wormholes maar daarvoor wil ik nog een aantal skills verder trainen zoals logi)
idd, Logi 5 guardian is erg belangrijk daar maar op zich geen dealbreaker

ik heb alleen het idee dat er niet echt veel goede EU corps meer zijn in w-space, hooguit nog in de blobs.
of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Dat gevoel heb ik dus inderdaad ook. Hier binnen E-uni lijken er ook weinig europeanen te zijn.. Maar ja, logi is meestal op meer plaatsen wel welcom. Small gang pvp is ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@flessuh

Bij mijn deeltje van de uni (amc) stikt het van de Europeanen meer als de helft. Ook veel Nederlanders, zal wel komen omdat we te gierig zijn om elke keer afgeknald te worden :-p

@Originalfliyingdutchman

Mocht je interesse hebben in mining en PI zou de AMC van de E-uni ook wat voor jou kunnen zijn. Verder worden er ook pve en exploration gedaan en als je zin hebt in pvp hop je naar de lowsec of nullsec campus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexandro
  • Laatst online: 07-05 11:20
Gezien ik onverwachts wat meer tijd heb toch maar weer eens Eve activeren :) iemand nog een relaxe dutch corp aanrader ?

'Good artists copy, great artists steal' (Picasso)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verscheidene maar wat wil of zoek je in EVE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Alexandro schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 09:31:
Gezien ik onverwachts wat meer tijd heb toch maar weer eens Eve activeren :) iemand nog een relaxe dutch corp aanrader ?
PM gezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal

NC had niet zon goede nacht.

[ Voor 8% gewijzigd door Cardinal op 18-01-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007

CO2 (CFC ook niet :))

You win some... Lose some...

En die bombing run.... Obvious spy is obvious? :+

[ Voor 7% gewijzigd door Dutch2007 op 18-01-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naabgamer
  • Laatst online: 30-06 20:53
Ben nu weekje bezig en bevalt me goed dus heb mijn trial omgezet naar full member , ik heb gekozen voor een mission running military career path met af en toe minen voor extra cash.

Maar vroeg me af of iemand bij die keuze een leuke corp kent die daar bij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexandro
  • Laatst online: 07-05 11:20
Thanks ! zal er zo even naar kijken ! mijn ingame naam is alexw4u4.

'Good artists copy, great artists steal' (Picasso)

Pagina: 1 ... 90 ... 116 Laatste