Patch is al te downloaden
1.51gb
*edit*
Server up
Nieuwe map
*edit*
Server up
Nieuwe map
[ Voor 38% gewijzigd door spookz0r op 09-12-2014 12:27 ]
[ Voor 38% gewijzigd door spookz0r op 09-12-2014 12:27 ]
Verwijderd
Is dat in Outer Ring of in Jita?spookz0r schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:08:
Mooi mazzel gehad met kopen van Bowhead BPO. Gekocht voor 1.8b zitten nu al tegen de 2.1 aan.
hier ook, 1.8 ... van wat ik begrijp zijn ze te halen in Outer Ring, net zoals wat van de mining barges... de NPC prijs is 1.55b volgens de market, dus best kleine markup.
[ Voor 8% gewijzigd door DXaroth op 09-12-2014 16:33 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dat was in Jita.
Nogal logisch dat die map nog niet helemaal werkt aangezien hij nog in development is. Interface is kwestie van smaak. Ben dr al aan gewend. Dark Matter themelethalnl schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:11:
je kan nog niet scannen in de nieuwe map + die interface overhaul is echt shit
[ Voor 50% gewijzigd door spookz0r op 09-12-2014 21:15 ]
Ditto , dark matter werkt primaspookz0r schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 21:10:
[...]
Dat was in Jita.
[...]
Nogal logisch dat die map nog niet helemaal werkt aangezien hij nog in development is. Interface is kwestie van smaak. Ben dr al aan gewend. Dark Matter theme
Verwijderd
vervolgens het hek van de damTimeline from what I understand;
1.) John Selth from HORN, a bro, asks Cormeas for a bridge to get the titan online
2.) Andrejs logs in an old alt in Cormeas' corp with POS roles that had been forgotten about
3.) Shields go down, dreads come in, panic pings are sent out on Jabber
4.) I was like 20j away and we panic log in what we have, but it's mostly the late night crew and the titan wasn't tank fit and entering structure as our supers were landing in the POS and archons undocking
5.) dreads make fast removal of travel-fit titan
6.) i guess we somehow only manage to HIC point one of the dreads, the rest refit stabs off a carrier or smt and warp off.
chatlogs van adversity public naderhand toen tinkerhell (CEO van degene die de SC verloor) even verhaal kwam halenFrom what I understand (I wasn't there or you would've heard me giggling as well), Andrejs had stuck brutix or something somewhere, petitioned a GM to have it moved and it was done so. Doing so somehow bugged the ship, whenever he would try to move in space it would zing along at 4au/s or smt (without entering warp). So they stuck it next to this pos with like 5 vindi webs on it and an anchor rig or something, got him to start aligning towards the pos, and when the webs came off it shot off like a bullet, knocking the Nyx out. This was right after the CCP announcement came out saying that if you bumped a ship out of a pos without a PW or corp access, it was an exploit. Andrejs spent the week spooked thinking he was going to get banned, even going as far as filing a petition saying "hey uh ccp look I found a bug!" I don't know what ever came of it, but here we are are a month and he still hasn't been banned and still has the nyx.
This has been passed on to the original owner of the stolen Nyx, and I hope he files a petition accordingly. I don't know if third-party evidence is acceptable to CCP or not, but if you come at the king, you'd best not miss.
Verwijderd
Ben wel benieuwd waar je nou echt hoofdpijn van krijgt? Ik heb er geen last van namelijk. Kan me zelfs voorstellen dat je er minder last van krijgt gezien de hoeveelheid kleuren verminderd is. Heb je geprobeerd de blur uit te zetten? een thema te kiezen met niet extreem veel contrast? en de transperantie zo laag mogelijk te zetten?Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:10:
Nou met deze ui weinig lol alleen maar hoofdpijn! Kortom ik speel weinig tot niet alleen maar datgene wat niet kan wachten.
woo, volgend jaar zit ik op de topCardinal schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:51:
[afbeelding]
Val nog net in het blauw, of ik wordt gewoon oud
shit jaCardinal schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:58:
nee, volgend jaar is de top met 1 jaar doorgeschoven
Verwijderd
Ik heb er echt last van focussen gaat niet goed blur staat uit en zelfs contrast op het scherm zelf omlaag. Kan niet langer als 30 min spelen.eniux schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:22:
[...]
Ben wel benieuwd waar je nou echt hoofdpijn van krijgt? Ik heb er geen last van namelijk. Kan me zelfs voorstellen dat je er minder last van krijgt gezien de hoeveelheid kleuren verminderd is. Heb je geprobeerd de blur uit te zetten? een thema te kiezen met niet extreem veel contrast? en de transperantie zo laag mogelijk te zetten?
Focusproblemen liggen niet in het spel, echt niet anders zouden er wel meer mensen last van krijgen. Wellicht toch inderdaad even je beeldscherm controleren. Of zelfs je ogen laten controleren bij de opticien heb ik laatst ook gedaan toen ik met mn vrouw meeging om voor controle, bleek dat ik een bril nodig had om fatsoenlijk scherp te stellen (super kleine sterkteVerwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:16:
[...]
Ik heb er echt last van focussen gaat niet goed blur staat uit en zelfs contrast op het scherm zelf omlaag. Kan niet langer als 30 min spelen.
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2014 19:55 ]
Klinkt raar, maar naar wat voor type content kijk jij op andere schermen? Werk bijvoorbeeld? Ik weet, dat als ik een dag alleen achter mijn pc naar statische tekst heb gekeken ik s'avonds echt geen BF4 kan spelen. Dat trek ik niet, en ben na 30Min misselijk.Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:54:
Wel ik heb er last van op 3 verschillende schermen met 2 verschillende videokaarten en mijn ogen zijn net vorige week goedgekeurd! Dit is het enige spel waar ik er last van heb, om mijn config uit te sluiten op een andere pc geïnstalleerd. (Verse)
War is the only proper school of the surgeon.
Verwijderd
Verwijderd
dat klinkt echt mysterieusVerwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 00:18:
Nee nooit gehad Weliswaar werk ik met excel sheets maar ook met word, paint , photoshiop etc.. Games woT wowp anarchy online, eve online civ 3 en 4 dus????????????????????????????
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2014 00:57 . Reden: strange typo ]
Ik heb zwaar medelijden met je als je naar Tri gaat.Stampertjen schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:48:
En wat ik al voelde aankomen lees ik net in alliance mails. Ineluctable stopt ermee. Teveel van de kernspelers die de laatste tijd inactief zijn. De corp waar ik deel van uitmaak zal waarschijnlijk naar Tri gaan. Maar zal maar eens zien wat er nog van andere mogelijkheden zijn
Iemand hier die zijn corp kan aanbevelen? Heb een 85m pvp account, 80m support account, 65m indy en dan nog 3tal tussen de 10 en 15m scout/bait/... accounts
[ Voor 26% gewijzigd door flessuh op 15-12-2014 14:07 ]
Aangezien ik 6 maanden bij V0lta/Tri heb gezeten en nog steeds goede contacten heb met diverse Tri mensen, zal ik je een geheimpje vertellen: Tri wil geen SOV, hebben eigenlijk een hekel aan SOV-warfare en zijn voor de gf's.Cardinal schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:09:
[...]
Ik heb zwaar medelijden met je als je naar Tri gaat.
Tri is momenteel gedeployed naar Obe, want ze zijn bezig met hun Vale campagne. Het idee was dat Vale moest branden. (ofzoiets). Bastion was niet bepaald aan het verdedigen want wij waren naar Fountain gedeployed. Sinds een week of twee zijn we weer terug en na gisteren zijn de belangrijkste POS's opgeblazen (gisteren 3 achter elkaar). Gisteravond hadden we een gevecht verwacht en Tri was aan het formen... nou jah, verder dan 20 leken ze niet te komen.
Snap ook niet helemaal wat Tri nou eigenlijk wil bereiken. Nog geen SBU of Ihub bash gezien, alleen towers en skirmishes, verder leek het niet te komen. Ze zijn niet geintreseerd in SOV en bereiken niet erg veel op dat vlak. Mogelijk is hier een Tri-guy die verdere context kan geven.
[ Voor 32% gewijzigd door Cardinal op 15-12-2014 20:24 ]
En met everyday eve bedoel je? Nog steeds undocken, maar redelijk veilige dingen doen of?Cardinal schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:29:
Yup, mijn PVP clone heeft alleen de noodzakelijke (skill hardwirings) implants om bepaalde doctrines te gebruiken, geen attribute enhancers. Normaal heb ik +4 implants voor everyday eve.
Verwijderd
ik vind de FC het goed doen, geen paniek, duidelijk en weet wat hij zegt (en wat er moet gebeuren) dat ze het gevecht verloren, doet daar niets aan af. zeker niet als je kijkt naar de fleet sizesCardinal schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:18:
Ja hier een mooi voorbeeld van een GF. Ssst niet tegen Tri vertellen, niet de eerste DCMA die ze aan youtube versturen wegens deze video![]()
[video]
@3:40 is mijn persoonlijke favoriet.
Hier is de killboard te vinden van de battle in kwestie. Sindsdien is hun moraal wat lager.
Ik vlieg altijd in mijn mid-grades of ik switch naar high-grades als dat nodig is (logi bijvoorbeeld).CutePuppy schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:25:
Hebben jullie nog leuke tips om een goede balans te vinden tussen "pvp content" en het verliezen van clones met (dure) implants?
Neem aan dat jullie (lege) jumpclones hebben voor puur pvp en op rustige dagen een jumpclone met een set van +3 of hogere implants?
Verwijderd
jij hebt teveel isknwagenaar schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:11:
[...]
Ik vlieg altijd in mijn mid-grades of ik switch naar high-grades als dat nodig is (logi bijvoorbeeld).
Meh. So what. You win some, you lose some. Ik kan ook BR's plaatsen van andere gevechten waarbij ze vechten tegen 1:2 en hebben gewonnen.Cardinal schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:18:
Ja hier een mooi voorbeeld van een GF. Ssst niet tegen Tri vertellen, niet de eerste DCMA die ze aan youtube versturen wegens deze video![]()
Hier is de killboard te vinden van de battle in kwestie. Sindsdien is hun moraal wat lager.
Nee, het is een noodzakelijk kwaad. We kunnen elk moment een ping krijgen of (ik kan) iets vinden waardoor we een fleet vormen. Mijn Slave-sets heeft meer dan eens mijn hachje gered (ik ben meerdere keren in deep structure gered) en zonder deze implants had ik het echt niet gehaald hoor
[ Voor 21% gewijzigd door nwagenaar op 15-12-2014 21:24 ]
European Goonion...Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:56:
[...]
ik vind de FC het goed doen, geen paniek, duidelijk en weet wat hij zegt (en wat er moet gebeuren) dat ze het gevecht verloren, doet daar niets aan af. zeker niet als je kijkt naar de fleet sizesmijn ervaring is dat de cfc het alleen kan winnen als ze een overduidelijke meerderheid aan pilots hebben.
Ik zie het punt niet? Weet je zeker dat jij mij moest quoten en niet iemand anders?nwagenaar schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:44:
[...]
[afbeelding]
Hij linkte dus dit: https://www.youtube.com/watch?v=X02EwkGqyto
Rofl DMCA notice.Cardinal schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:18:
[video]
[ Voor 133% gewijzigd door spookz0r op 16-12-2014 04:56 ]
Nou weten we weer wie we te danken hebben aan de volgende DCMA notice. thanks nwagenaarnwagenaar schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:44:
[...]
[afbeelding]
Hij linkte dus dit: https://www.youtube.com/watch?v=X02EwkGqyto
[ Voor 44% gewijzigd door Cardinal op 16-12-2014 13:49 ]
[ Voor 68% gewijzigd door spookz0r op 17-12-2014 01:58 ]
[ Voor 5% gewijzigd door ed-oorklep op 17-12-2014 10:32 ]
damn, netjes hoor! In jullie home system ofzo?ed-oorklep schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:25:
Gisteravond werd onze C6 plexing fleet gedropped eerst door Lazerhawks, en daarna door een gecombineerde fleet van Lazerhawks en Hard Knocks.
Resultaat, 2.3B verloren en 33B gekilled:
https://zkillboard.com/re...A%5B%2298290394%22%5D%7D/
Video is in de maak, net als een fatsoenlijk battlereport (ik kan die dingen echt niet interessant schrijven).
We zijn aan t recruiten en hebben de laatste tijd wat nieuwe members opgepikt, mooie opsteker voor hun dus meteen (en voor de rest ook). Als iemand hierdoor interesse heeft gekregen schiet me in game maar even aan, char naam is Zuki Ed, of kom gezellig in ons public channel hangen: Grim Sleepers Public
Battle.net Spud#2543
Weet niet meer zeker, weet wel dat ik zelf keer als bait dienst heb gedaanlethalnl schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:53:
rage-rollen was altijd wel leuk als c5/6 space druk was, was jij er nog bij in die week dat we achter elkaar succes hadden met de orca bait strategie?
ik mis bite me nog steeds......kijk steeds vaker terug nu lowsec een beetje vervelend begint te worden
Das wel stom dat ze met zo'n enorme fleet in je home systeem aanvallen... Je weet dat er capital support is! Meeste hebben alts in capitals die uitgelogged zijn, dus je bent gewoon fuckeded-oorklep schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:56:
Dit was inderdaad in ons home system. En zo'n gevechten helpen inderdaad altijd wel weer om te relativeren en je eraan te herinneren waarom je ook alweer speelde :-).
Avonden ragerollen om niks te vinden is inderdaad wel vervelend. Maar gelukkig wonen we in een C6-C6 tegenwoordig en vinden we dus redelijk regelmatig wel wat.
Zaterdag nog 2 Dreads in t 1e hole waar we tegenaan rolden, daarna rolden we nog 2 keer in hetzelfde hole (3x achter elkaar dus) echt bizar.
[ Voor 47% gewijzigd door TepelStreeltje op 17-12-2014 12:01 ]
Battle.net Spud#2543
en dan ben je op zoek naar 1 hole en roll je hem een hele week nieted-oorklep schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:56:
Dit was inderdaad in ons home system. En zo'n gevechten helpen inderdaad altijd wel weer om te relativeren en je eraan te herinneren waarom je ook alweer speelde :-).
Avonden ragerollen om niks te vinden is inderdaad wel vervelend. Maar gelukkig wonen we in een C6-C6 tegenwoordig en vinden we dus redelijk regelmatig wel wat.
Zaterdag nog 2 Dreads in t 1e hole waar we tegenaan rolden, daarna rolden we nog 2 keer in hetzelfde hole (3x achter elkaar dus) echt bizar.
Valt wel mee, ragerolling ben je als fleet uit op capital kills, die runnen in c5/c6 de PvE sites. Dus je hoopt ze te vangen in zo'n site.TepelStreeltje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:59:
Das wel stom dat ze met zo'n enorme fleet in je home systeem aanvallen... Je weet dat er capital support is! Meeste hebben alts in capitals die uitgelogged zijn, dus je bent gewoon fucked
Best wel dom imho
Ok, zo'n grote cruiser vloot als dit krijgt caps wel dood, maar ik zou toch wel wat meer damage willen op dreads. Hoe langer je bezig bent, hoe meer tijd er is voor reinforcements. Je wil toch dat die carriers niets meer kunnen doen...Suicyder schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:12:
[...]
Valt wel mee, ragerolling ben je als fleet uit op capital kills, die runnen in c5/c6 de PvE sites. Dus je hoopt ze te vangen in zo'n site.
Echter ben ik gewend bij ragerolling dat er wel een archon+wat bhaalgorns meejumpen het gevecht in als aanvallende partij (of in elk geval stevige neuts dus bhaal of geddon).
In dit geval vrijwel alleen maar T3's waardoor de capitals te makkelijk up blijven capwise.
Overigens moet 1 van de Archon piloten van grim sleepers zijn gecko's niet aan laten vallen op zijn eigen loki's (mits hij uit was op KM whoren op eigen corp).
Maar als met als nette defense. Zeker als je ziet dat de defense fleet wel bhaalgorns en jams erin heeft gebracht. Dat maakt het hele verschil.
Battle.net Spud#2543
[ Voor 35% gewijzigd door spookz0r op 18-12-2014 14:38 ]
Verwijderd
[ Voor 212% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 14:56 ]
Vanaf nu 20 dagen gratis dual training or?spookz0r schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:37:
Leuke gift van CCP. 20 dagen gratis multiple character trainingAlt die ik niet trainde voor market spul nu maar is wat gaan trainen
Verwijderd
je moet het zelf activeren en dat kan tussen nu en ik geloof 11 jan KLIKDutch2007 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 00:29:
Vanaf nu 20 dagen gratis dual training or?
gank alt, doe dat samen met wat anderen en ga miners ganken, of join wat CODE fleetsXzeroD schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:46:
Ik heb nog geen idee wat ik met de 20 dagen ga doen, misschien nieuwe cyno char erbij alleen zoveel cyno ik niet meer. Ideeën?
CODE fleets? ben je soms pro-CFClethalnl schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:49:
[...]
gank alt, doe dat samen met wat anderen en ga miners ganken, of join wat CODE fleets
Wij leven altijd naast highsec met een reden, ganken wanneer we willen. Gewoon met me main in een catalyst en jumpen maar, 9/10 miners letten niet zo goed op local of negeren het.lethalnl schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:49:
[...]
gank alt, doe dat samen met wat anderen en ga miners ganken, of join wat CODE fleets
Allebei kut.Dutch2007 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:59:
[...]
CODE fleets? ben je soms pro-CFCMarmite Collective for life
![]()
WH's blijven vooralsnog een mysterie voor mij en alle mechanics eromheen ook. Ziet er wel een stuk leuker uit dan gevechten in 10% tidi
[ Voor 45% gewijzigd door spookz0r op 19-12-2014 15:26 ]
Ik moet zeggen dat het heerlijk is om je mods en guns meteen te zien cyclen als je op F1 drukt ;-).spookz0r schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:21:
WH's blijven vooralsnog een mysterie voor mij en alle mechanics eromheen ook. Ziet er wel een stuk leuker uit dan gevechten in 10% tidi
Ik vlieg meestal logi. Kills boeien mij niet zo heel veel. Misschien dat ik ooit WH-space in ga maar daarvoor moet ik eerst wat meer kennis erover opdoen. Als ik bv in mijn pod gekilled word hoe ga ik ooit de weg terugvinden? 100 systemen scannen ofzo? Geen ideeed-oorklep schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:49:
[...]
Ik moet zeggen dat het heerlijk is om je mods en guns meteen te zien cyclen als je op F1 drukt ;-).
Houdt de lol er ook in voor de Logi'sEn het blijft lekker spannend.
[ Voor 16% gewijzigd door spookz0r op 19-12-2014 16:16 ]
Verwijderd
Wel daar heb je scan alts voor. In Wormholes zijn meestal 2 a 3 verschillende scan alts te vinden het enige wat die kunnen is een covert ops scanbootje vliegen en wat pi aldaar doen. Deze scannen dus de uit- en ingang voor je.spookz0r schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:03:
[...]
Ik vlieg meestal logi. Kills boeien mij niet zo heel veel. Misschien dat ik ooit WH-space in ga maar daarvoor moet ik eerst wat meer kennis erover opdoen. Als ik bv in mijn pod gekilled word hoe ga ik ooit de weg terugvinden? 100 systemen scannen ofzo? Geen idee
OP SUCCES! Al met al was dit de 4 uur zeker waard[15:58:03] XXXXXX > was that your first dread ?
[15:58:14] Sofocles Immortalis > first and last..
[15:58:27] Sofocles Immortalis > char is up for sale if intested, quitting eve
[15:59:01] Sofocles Immortalis > but thanks for showing me why I shouldnt play eve
[15:59:07] XXXXXX > well at least we sent you off with a good fight right ?
[15:59:22] Sofocles Immortalis > gf? I didnt even fight back
[15:59:33] Sofocles Immortalis > and it wasnt insured either
[16:00:28] Sofocles Immortalis > hf in your fantasy world
[16:01:10] Sofocles Immortalis > oh and hope u die of cancer irl
Battle.net Spud#2543
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Een bhaalgorn trekt de cap van een enkele moros binnen de kortste keren leeg. Daarnaast is hij armortanked normaliter dus je kan alvast de shields wegknallen en in de tussentijd is de capacitor van de Moros wel leeg_Apache_ schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:52:
Maar ... - pardon my ignorance - een moros in siege moet toch wel een handjevol BS kunnen tanken? Of wachtte jullie tot de Bhaalgorn zijn werk heeft gedaan om dan pas zijn tank te breken?
[ Voor 7% gewijzigd door nwagenaar op 23-12-2014 15:19 ]
[ Voor 46% gewijzigd door spookz0r op 23-12-2014 17:04 ]
account mag je gewoon verkopen voor isk hoor, dus is zoals hij het zegt niet per se een ban waardPeekster schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:43:
Account for sale? Die laatste comment is gewoon een ban waard.
Battle.net Spud#2543
Fout je mag je character verkopen niet je account.TepelStreeltje schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:22:
[...]
account mag je gewoon verkopen voor isk hoor, dus is zoals hij het zegt niet per se een ban waard
Zucht, en ik maar denken dat het echte leven al triest genoeg was. Maar ja blijkbaar een geen leuker vermaak dan leedvermaak geval.TepelStreeltje schreef op maandag 22 december 2014 @ 19:02:
Bitter tears, best tears!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq