Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
spookz0r schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:44:
Schiet lekker op in Y-2. CFC plaatst sbu wordt door NC. kapot geschoten, die plaatsen er weer een die door de CFC wordt kapotgeschoten en het begint weer van voor af aan haha :P

"This is EVE" trailer: https://www.youtube.com/watch?v=AdfFnTt2UT0
Dit is wel de beste trailer die ik heb gezien, die ook goed de sfeer van het spel samenvat _/-\o_

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
g0tanks schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 09:47:
[...]

EVE Online: the coolest game I'll never play. :+

Na het zien van de trailer op reddit uit nieuwsgierigheid wat dingen over de game opgezocht, maar zo te zien kost het ontzettend veel tijd/investering om te beginnen.
Dat is eigenlijk bij elke MMORPG wel welke je een beetje degelijk wilt spelen....

mocht je het toch een poging willen wagen alvorens al meteen te zeggen dat het je te veel tijd gaat kosten....

PM een van ons en je krijgt een 21-day trial account / code.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:15

g0tanks

Moderator CSA
Ik geloof dat mijn opmerking enigszins negatief wordt opgevat, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het spel (naar mijn idee) zal ongetwijfeld zeer goed zijn, maar ook zeer complex. Van wat ik heb gezien maakt dat Eve Online toch een stuk minder toegankelijk dan andere MMORPGs.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:13

nwagenaar

God, root. What's the differen

Als ik zie hoe "moeilijk" het spel 6 jaar terug was en ik vergelijk het met nu, dan is de bekende learning curve picture van XKCD zeker niet meer van toepassing.

Uiteraard ligt het eraan wat je wil doen, maar je kan redelijk vlot midden in de actie terecht komen door zaken als RvB, Brave Newbies Inc, EVE-Uni, Faction Warfare, etc. Daarbij is deze informatie veel toegankelijker dan voorheen.

Also, ik vind de Trailer anders enorm goed. Het geeft toch een behoorlijke indruk hoe anderen het spel ervaren. Uiteraard zit er wel een CCP sausje overheen, maar ik vind het een enorme goede trailer.

[ Voor 20% gewijzigd door nwagenaar op 22-11-2014 11:36 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:35:
Als ik zie hoe "moeilijk" het spel 6 jaar terug was en ik vergelijk het met nu, dan is de bekende learning curve picture van XKCD zeker niet meer van toepassing.

Uiteraard ligt het eraan wat je wil doen, maar je kan redelijk vlot midden in de actie terecht komen door zaken als RvB, Brave Newbies Inc, EVE-Uni, Faction Warfare, etc. Daarbij is deze informatie veel toegankelijker dan voorheen.

Also, ik vind de Trailer anders enorm goed. Het geeft toch een behoorlijke indruk hoe anderen het spel ervaren. Uiteraard zit er wel een CCP sausje overheen, maar ik vind het een enorme goede trailer.
QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

This Is Eve - Russian Edition

https://www.youtube.com/watch?v=pnLP0l-cSLY

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:42

ThaHandy

Discovery Channel

Breezers schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 10:28:
[...]

Dit is wel de beste trailer die ik heb gezien, die ook goed de sfeer van het spel samenvat _/-\o_
Altijd weer die "PVP" kant. Als pro carebear sta ik er niet om te springen.
Tja, CCP kan natuurlijk niet maken hoe boring minen en endless ratten is :+ en voor wat? 1B+ plexes :X

De ene nerf naar de andere.
* ThaHandy heeft nog maar één account "actief" die de laatste jaar zowat staat te nixen (nee je krijgt niets :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaHandy schreef op zondag 23 november 2014 @ 21:04:
[...]

Tja, CCP kan natuurlijk niet maken hoe boring minen en endless ratten is :+ en voor wat? 1B+ plexes :X

* ThaHandy heeft nog maar één account "actief" die de laatste jaar zowat staat te nixen (nee je krijgt niets :P )
dan heb je hem niet helemaal gekeken er is ook ingezoomd op mining en industry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ThaHandy schreef op zondag 23 november 2014 @ 21:04:
[...]

Ik wil het gerust ook indefinitely lenen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Dus... afgelopen weekend hebben we weer wat plezier gehad. :P

In eerste instantie vernamen wij dat er een groepje bezig waren met een cruiser roam en dat er ook enkele sniper naga's in de buurt waren. Dus na tabs op hun te hebben gehouden op waar ze naartoe zijn gegaan, kwamen we ze (eindelijk) tegen in Kedama omdat ze daarvoor geen interesse hadden in een gevecht. Wij zaten in enkele BC's, VNI's en een 4-tal Guardian's voor logistic support. Helaas was onze positie niet echt optimaal waardoor onze VNI's redelijk snel gekilled werden, maar de aanwezigheid van onze BC's maakte redelijk snel korte metten van de cruisers: BR report

Fast forward naar de zaterdag; we krijgen bericht dat een onbekende groep een BS-fleet heeft en aan het roamen is. Dit hebben we al een tijdje niet meer meegemaakt (Phoebe is wat dat betreft toch wel een verbetering; je ziet nu meer cruiser, bc en bs roaming fleets) dus we probeerde zoveel mogelijk hun comp te evenaren. Uiteindelijk bleken ze in Hysera te hangen op een plex en leken op zoek te zijn naar een gevecht. Aangezien ik al een tijdje mijn navy geddon wilde verliezen, heb ik deze gekozen en we gingen richting Hysera. Terwijl wij op de plex terecht kwamen, vernamen we dat ze op 100km afstand waren. Nee, sniper BS? Dat zal toch niet. Ja dus, sniper BS :( Aangezien ik en enkele anderen geen propmod hadden, zijn we even in een lokale station gewarped om een MWD te fitten waarna we vervolgens weer terug warpten om te burnen naar de hostile BS. Helaas kwamen we iets te dichtbij en vertrokken ze naar een safe. Vervolgens vernamen wij dat enkele Koreanen onderweg waren in BC's en dit begon toch wel te lijken op een sandwich. En inderdaad, we gingen terug richting Suj en daar waren de BC's. Helaas waren we iets te traag en burnden we weer terug naar de Hysera gate. Jump, jump en.... daar stonden de BS en BC voor ons te wachten. Woohooo. Het gevecht was leuk, intens en ik werd gesaved in 10% hull omdat ik zodanig geneut werd dat mijn lowslot mods inactief werden en daarbij ook nog eens gejammed. Zelfs een overload van mijn capbooster/low bracket en extra cap van de logi mocht niet baten, de neuting power was te sterk. Gelukkig waren onze logi on the ball en werd ik gesaved. *phew* Resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=101840

Vervolgens hadden we enkele ops gepland staan omdat Bohica Empire weer enkele van onze towers hadden gereinforced. Maar helaas, ze waren niet van plan om ons te vechten waardoor we zonder PvP richting huis gingen. Totdat iemand zij "FC, are we going to the RvB ganked thing?" "That's a great idea! Let's take a 15 minute break and we'll see what we can do". Wij shipten in onze Prot/Guardian doctrine en ondertussen probeerde ik intel te verzamelen van de vele fleets die besloten hadden om ook te komen opdagen. Best wel een lastige job om te switchen tussen 5 verschillende schermen, maar hey iemand moet het doen he! :+ Uiteindelijk gingen de mensen van RvB richting Ostingele en ik vernaam daar het volgende (combinatie van EVE-Unit, RvB en Spectre fleet): http://www.eveintel.im/dscan/r/1jN0STUqUy0

Dat zijn behoorlijk veel schepen.... Ondertussen gingen we richting Osti; uiteraard via gates want enkele van ons hadden nog last van Jump Fatique. Totdat ik riep dat TISHU een napoc/triage fleet on field hadden en dat de RvB fleet hun ging vechten. Dus hup, double time. Ondertussen hadden de RvB mensen al 2 triage carriers gesloopt alvorens we in system waren. We allignen naar de grote blob en warpen.... midden in de blob. Om precies te zijn, onze logi lande binnen 10km van de RvB webbers en dat was een groot probleem. Daarbij besloten de TISHU en EVE-UNI mensen ook nog eens hun mee te helpen waardoor onze logi redelijk snel down gingen (why the hate voor ons mensen? ;( ). Voor elke Logi schoten we 2 tot 3 BC's neer, maar het mocht niet baten waardoor we besloten om te warpen naar een station. Resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=101891

De volgende dag besloten we de Nourv gate in Tama te campen. Helaas lande ik daar als eerste en ik lande on top van een Sleipnir en hij besloot mij aan te vallen. Enorm dom, want 5 seconden later kwam de rest on field. Een andere beauty was deze Mastodon kill. Bij nade inspectie bleek hij een Scorpion Navy Issue te vervoeren en de cargo zat vol met enkele leuke deadspace mods. Voor de rest was het redelijk klein spul en werd het voor mij tijd om wat te gaan eten.

Nu komen we bij het moment waar we op zaten te wachten: het gevecht met Bohica Empire en Gallente Federation. Gezien de vorige 2 gevechten enorm in hun voordeel waren geeindigd; werd het toch wel eens tijd voor een andere uitkomst. De vorige keren hadden we enorm veel problemen met hun ewar frigs en de verwachting was dat het er dit keer meer zouden zijn. Hierdoor kozen we voor een Napoc/Triage doctrine met T3 ondersteuning met het idee om de ewar zo snel mogelijk van het veld af te krijgen. En we hadden ondertussen ook een andere verrassing alvast verplaatst (slowcats) in geval het zou escaleren (we hadden vernomen dat ze carriers en dreads aan het moven waren). We burnden richting Hikkoken en ondertussen kwam onze POS uit reinforcement. Bohica Empire warpten hun Domi's circa 250km van de POS en Gal Fed waren next door met hun Megathrons en ewar frigs. Wij kwamen binnen, warpten naar de tower en.... de domi's warpten naar een andere ping waarna het gevecht los ging; cyno up en daar waren onze 4 triage carriers. Gal Fed jumpten in system en warpten als eerste hun ewar on field en warpten vervolgens de Mega's op een ping zodat ze konden MJD'en in onze fleet.

Helaas voor hun waren we voorbereid op hun ewar (nu wel) en die werden snel van het veld afgehaald. Helaas hadden ze door wie dat deden, dus deze mensen kregen te maken met damps, disruption en jams. Maar gelukkig hadden ze amper transversal zodat onze napocs ze kon tracken en daarbij waren de Galdari Militia ook aanwezig en die hielpen ons ook met het verwijderen van deze absurd laag geprijsde schepen. Ondertussen MJD'en de mega's in onze fleet en ging het gevecht echt goed los toen hun een cyno online gooiden en 2 triage carriers naar binnen werkten waarna wij onze APEXFORCE (lees:slowcats) naar binnen werkte. Helaas hadden onze tegenstanders door dat ze behoorlijk outgunned waren waarna ze (terecht ook) besloten om te vertrekken: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=102204

Another weekend in lowsec! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn altijd leuk je reports te lezen wagenaar :)

ps. nog steeds geen nieuws over de T3 destroyer :( dit terwijl de stats voor de bowhead al weken lang en breed op F&I staat en het nog maar 2 weken duurt voor hij uitkomt :/

PS. nog iemand interesse in een zooi BPO`s fully researched :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Wat voor bpo's?

Moet dat geintje kosten? Ben niet zo rijk :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 19:45
Idd wat voor BPO's :)

Tijd voor corp opruiming. Heb 25 man op de lijst staan die gekicked gaan worden deze week.

[ Voor 69% gewijzigd door spookz0r op 24-11-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb +/- 400 BPOs allemaal PE 100 ME 20 nagenoeg alle modules en alle schepen van BC en omlaag en alle drones behalve fighters (die hou ik zelf) en fighter bombers die heb ik niet zooi rig BPOs totale waarde wat EVE aangeeft is 14 of 15 bil (of iets in die richting) maar dat zijn volgens mij de normale prijzen zonder research

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Kan je de lijst niet copy pasten ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:11

_Apache_

For life.

Zet de lijst even in een google doc spreadsheetje,. Spreadsheetje sharen met link en drop die link eens hier. :)

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is nogal beroerd om te doen het is een flinke lijst en er zitten er een paar tussen die niet geresearched zijn en ik heb er ook een aantal die ik wil houden en je kan niet zomaar even een lijst in text krijgen althans heb geen idee hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Zet die icon ding van je inventory naar Details das de middelste en knal het dan in een excel sheetje ofzoiets van google online.. Ik ben wel bereid er flink wat te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:34:
Zet die icon ding van je inventory naar Details das de middelste en knal het dan in een excel sheetje ofzoiets van google online.. Ik ben wel bereid er flink wat te kopen.
ja dat kan ik doen maar kan het niet copy pasten en het is teveel voor screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar hebben jullie in snuff niks beters te doen om (http://eveintel.im/dscan/r/D04WX0KNIW0) te droppen op 7 bs & 1 bc 8)7 :9 al haalde jullie er maar 2 kills uit, lijkt wel PL :p

[ Voor 12% gewijzigd door XzeroD op 24-11-2014 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

U mad bro? SNUFF BLOPS APEXFORCE! vOv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Grarr bedoelt dus:

☐ Not REKT ☐ REKT ☑ Tyrannosaurus REKT

Maar ja, we wilden eigenlijk gaan voor de Vindi. Maar Grarr was zo slech in tacklen dat hij alleen maar die Bhaalgorn te pakken kon krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als die vindi sneller in warp zit dan mijn covops dan gaat da moeilijk zelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:59:
[...]

ja dat kan ik doen maar kan het niet copy pasten en het is teveel voor screenshots
Je kan het dan zelfs in evepraisal gewoon zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100mm Reinforced Steel Plates I Blueprint Armor Reinforcer Blueprint 0,01 m3
100MN Afterburner I Blueprint Propulsion Module Blueprint 0,01 m3
100MN Microwarpdrive I Blueprint Propulsion Module Blueprint 0,01 m3
10MN Afterburner I Blueprint Propulsion Module Blueprint 0,01 m3
10MN Microwarpdrive I Blueprint Propulsion Module Blueprint 0,01 m3
1200mm Artillery Cannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
125mm Gatling AutoCannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
125mm Railgun I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
1400mm Howitzer Artillery I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
150mm Light AutoCannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
150mm Railgun I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
1600mm Reinforced Steel Plates I Blueprint Armor Reinforcer Blueprint 0,01 m3
1MN Afterburner I Blueprint Propulsion Module Blueprint 0,01 m3
1MN Microwarpdrive I Blueprint Propulsion Module Blueprint 0,01 m3
200mm AutoCannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
200mm Railgun I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
200mm Reinforced Steel Plates I Blueprint Armor Reinforcer Blueprint 0,01 m3
220mm Vulcan AutoCannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
250mm Light Artillery Cannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
250mm Railgun I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
280mm Howitzer Artillery I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
350mm Railgun I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
400mm Reinforced Steel Plates I Blueprint Armor Reinforcer Blueprint 0,01 m3
425mm AutoCannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
425mm Railgun I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
50mm Reinforced Steel Plates I Blueprint Armor Reinforcer Blueprint 0,01 m3
650mm Artillery Cannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
720mm Howitzer Artillery I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
75mm Gatling Rail I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
800mm Reinforced Steel Plates I Blueprint Armor Reinforcer Blueprint 0,01 m3
800mm Repeating Cannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
Acolyte EV-300 Blueprint Cap Drain Drone Blueprint 0,01 m3
Acolyte I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Acolyte TD-300 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Adaptive Nano Plating I Blueprint Armor Coating Blueprint 0,01 m3
Algos Blueprint Destroyer Blueprint 0,01 m3
Amarr Fuel Block Blueprint Fuel Block Blueprint 0,01 m3
Antimatter Reactor Unit Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Arbitrator Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Armor EM Hardener I Blueprint Armor Hardener Blueprint 0,01 m3
Armor Explosive Hardener I Blueprint Armor Hardener Blueprint 0,01 m3
Armor Kinetic Hardener I Blueprint Armor Hardener Blueprint 0,01 m3
Armor Thermic Hardener I Blueprint Armor Hardener Blueprint 0,01 m3
Atron Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Augoror Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Ballistic Control System I Blueprint Ballistic Control System Blueprint 0,01 m3
Bantam Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Bellicose Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Berserker I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Berserker SW-900 Blueprint Stasis Webifying Drone Blueprint 0,01 m3
Berserker TP-900 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Blackbird Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Bouncer I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Bouncer I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Breacher Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Brutix Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Burst Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Caldari Fuel Block Blueprint Fuel Block Blueprint 0,01 m3
Cap Booster 100 Blueprint Capacitor Booster Charge Blueprint 0,01 m3
Cap Booster 150 Blueprint Capacitor Booster Charge Blueprint 0,01 m3
Cap Booster 200 Blueprint Capacitor Booster Charge Blueprint 0,01 m3
Cap Booster 25 Blueprint Capacitor Booster Charge Blueprint 0,01 m3
Cap Booster 400 Blueprint Capacitor Booster Charge Blueprint 0,01 m3
Cap Booster 50 Blueprint Capacitor Booster Charge Blueprint 0,01 m3
Cap Booster 75 Blueprint Capacitor Booster Charge Blueprint 0,01 m3
Cap Booster 800 Blueprint Capacitor Booster Charge Blueprint 0,01 m3
Cap Recharger I Blueprint Capacitor Recharger Blueprint 0,01 m3
Capacitor Power Relay I Blueprint Power Manager Blueprint 0,01 m3
Capital Cargo Bay Blueprint Capital Construction Blueprints 0,01 m3
Capital Construction Parts Blueprint Capital Construction Blueprints 0,01 m3
Caracal Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Cargo Scanner I Blueprint Cargo Scanner Blueprint 0,01 m3
Catalyst Blueprint Destroyer Blueprint 0,01 m3
Celestis Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Co-Processor I Blueprint Co-Processor Blueprint 0,01 m3
Coercer Blueprint Destroyer Blueprint 0,01 m3
Combat Scanner Probe I Blueprint Scan Probe Blueprint 0,01 m3
Concussion Bomb Blueprint Bomb Blueprint 0,01 m3
Condor Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Corax Blueprint Destroyer Blueprint 0,01 m3
Core Scanner Probe I Blueprint Scan Probe Blueprint 0,01 m3
Cormorant Blueprint Destroyer Blueprint 0,01 m3
Crucifier Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Cruise Missile Launcher I Blueprint Missile Launcher Blueprint 0,01 m3
Crystalline Carbonide Armor Plate Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Curator I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Cyclone Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Damage Control I Blueprint Damage Control Blueprint 0,01 m3
Data Analyzer I Blueprint Data Miner Blueprint 0,01 m3
Deflection Shield Emitter Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Dragoon Blueprint Destroyer Blueprint 0,01 m3
Drake Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Drone Damage Amplifier I Blueprint Drone Damage Module Blueprint 0,01 m3
Drone Link Augmentor I Blueprint Drone Control Unit Blueprint 0,01 m3
Drone Navigation Computer I Blueprint Drone Control Unit Blueprint 0,01 m3
Dual 150mm Railgun I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
Dual 180mm AutoCannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
Dual 250mm Railgun I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
Dual 425mm AutoCannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
Dual 650mm Repeating Cannon I Blueprint Projectile Weapon Blueprint 0,01 m3
Dual Heavy Beam Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Dual Heavy Pulse Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Dual Light Beam Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Dual Light Pulse Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
ECM - Phase Inverter I Blueprint ECM Blueprint 0,01 m3
Electrolytic Capacitor Unit Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Electron Blaster Cannon I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
EM Ward Amplifier I Blueprint Shield Amplifier Blueprint 0,01 m3
Energized Adaptive Nano Membrane I Blueprint Armor Coating Blueprint 0,01 m3
Energized Armor Layering Membrane I Blueprint Armor Coating Blueprint 0,01 m3
Energized EM Membrane I Blueprint Armor Coating Blueprint 0,01 m3
Energized Explosive Membrane I Blueprint Armor Coating Blueprint 0,01 m3
Energized Kinetic Membrane I Blueprint Armor Coating Blueprint 0,01 m3
Energized Thermic Membrane I Blueprint Armor Coating Blueprint 0,01 m3
Executioner Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Executioner Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Exequror Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Expanded Cargohold I Blueprint Hull Mods Blueprint 0,01 m3
Explosive Deflection Amplifier I Blueprint Shield Amplifier Blueprint 0,01 m3
Explosive Plating I Blueprint Armor Coating Blueprint 0,01 m3
Fernite Carbide Composite Armor Plate Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Ferox Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Focused Medium Beam Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Focused Warp Disruption Script Blueprint Script Blueprint 0,01 m3
Fusion Reactor Unit Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Fusion Thruster Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Gallente Fuel Block Blueprint Fuel Block Blueprint 0,01 m3
Gallente Shuttle Blueprint Shuttle Blueprint 0,01 m3
Garde I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Gas Cloud Harvester I Blueprint Mining Laser Blueprint 0,01 m3
Gatling Pulse Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Gravimetric Sensor Cluster Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Graviton Pulse Generator Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Graviton Reactor Unit Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Griffin Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Gyrostabilizer I Blueprint Fast Loader Blueprint 0,01 m3
Hammerhead I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Hammerhead SD-600 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Harbinger Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Heat Sink I Blueprint Heat Sink Blueprint 0,01 m3
Heavy Armor Maintenance Bot I Blueprint Logistic Drone Blueprint 0,01 m3
Heavy Assault Missile Launcher I Blueprint Missile Launcher Blueprint 0,01 m3
Heavy Beam Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Heavy Capacitor Booster I Blueprint Capacitor Booster Blueprint 0,01 m3
Heavy Defender Missile I Blueprint Defender Missile Blueprint 0,01 m3
Heavy Electron Blaster I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
Heavy Energy Neutralizer I Blueprint Energy Destabilizer Blueprint 0,01 m3
Heavy Hull Maintenance Bot I Blueprint Logistic Drone Blueprint 0,01 m3
Heavy Ion Blaster I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
Heavy Missile Launcher I Blueprint Missile Launcher Blueprint 0,01 m3
Heavy Neutron Blaster I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
Heavy Pulse Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Heavy Shield Maintenance Bot I Blueprint Logistic Drone Blueprint 0,01 m3
Heron Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Hobgoblin I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Hobgoblin SD-300 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Hornet EC-300 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Hornet I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Hurricane Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Ice Harvester I Blueprint Strip Miner Blueprint 0,01 m3
Ice Harvester Upgrade I Blueprint Mining Laser Upgrade Blueprint 0,01 m3
Imicus Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Incursus Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Infiltrator EV-600 Blueprint Cap Drain Drone Blueprint 0,01 m3
Infiltrator I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Infiltrator TD-600 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Inquisitor Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Ion Blaster Cannon I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
Ion Thruster Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Kestrel Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Kinetic Deflection Amplifier I Blueprint Shield Amplifier Blueprint 0,01 m3
Kryos Blueprint Industrial Blueprint 0,01 m3
Ladar Sensor Cluster Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Large Ancillary Current Router I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Large Armor Repairer I Blueprint Armor Repair Unit Blueprint 0,01 m3
Large Auxiliary Nano Pump I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Large Cargohold Optimization I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Large Drone Durability Enhancer I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Large Drone Mining Augmentor I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Large Drone Speed Augmentor I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Large EMP Smartbomb I Blueprint Smart Bomb Blueprint 0,01 m3
Large Graviton Smartbomb I Blueprint Smart Bomb Blueprint 0,01 m3
Large Nanobot Accelerator I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Large Plasma Smartbomb I Blueprint Smart Bomb Blueprint 0,01 m3
Large Proton Smartbomb I Blueprint Smart Bomb Blueprint 0,01 m3
Large Remote Armor Repairer I Blueprint Remote Armor Repairer Blueprint 0,01 m3
Large Sentry Damage Augmentor I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Large Shield Booster I Blueprint Shield Booster Blueprint 0,01 m3
Large Stasis Drone Augmentor I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Large Trimark Armor Pump I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Large Trimark Armor Pump I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Laser Focusing Crystals Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Light Armor Maintenance Bot I Blueprint Logistic Drone Blueprint 0,01 m3
Light Defender Missile I Blueprint Defender Missile Blueprint 0,01 m3
Light Electron Blaster I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
Light Hull Maintenance Bot I Blueprint Logistic Drone Blueprint 0,01 m3
Light Ion Blaster I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
Light Missile Launcher I Blueprint Missile Launcher Blueprint 0,01 m3
Light Neutron Blaster I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
Light Shield Maintenance Bot I Blueprint Logistic Drone Blueprint 0,01 m3
Linear Shield Emitter Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Magnate Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Magnetic Field Stabilizer I Blueprint Fast Loader Blueprint 0,01 m3
Magnetometric Sensor Cluster Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Magpulse Thruster Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Maller Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Mammoth Blueprint Industrial Blueprint 0,01 m3
Maulus Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Medium Anti-Explosive Screen Reinforcer I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Anti-Kinetic Screen Reinforcer I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Anti-Thermal Screen Reinforcer I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Armor Maintenance Bot I Blueprint Logistic Drone Blueprint 0,01 m3
Medium Armor Repairer I Blueprint Armor Repair Unit Blueprint 0,01 m3
Medium Auxiliary Nano Pump I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Capacitor Battery I Blueprint Capacitor Battery Blueprint 0,01 m3
Medium Capacitor Booster I Blueprint Capacitor Booster Blueprint 0,01 m3
Medium Cargohold Optimization I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Cargohold Optimization I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Core Defense Field Extender I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Core Defense Operational Solidifier I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Energy Neutralizer I Blueprint Energy Destabilizer Blueprint 0,01 m3
Medium Hull Maintenance Bot I Blueprint Logistic Drone Blueprint 0,01 m3
Medium Ice Harvester Accelerator I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Nanobot Accelerator I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Polycarbon Engine Housing I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Projectile Ambit Extension I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Projectile Collision Accelerator I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Medium Shield Booster I Blueprint Shield Booster Blueprint 0,01 m3
Medium Shield Extender I Blueprint Shield Extender Blueprint 0,01 m3
Medium Shield Maintenance Bot I Blueprint Logistic Drone Blueprint 0,01 m3
Medium Trimark Armor Pump I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Mega Beam Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Mega Pulse Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Merlin Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Miasmos Blueprint Industrial Blueprint 0,01 m3
Micro Auxiliary Power Core I Blueprint Auxiliary Power Core Blueprint 0,01 m3
Mining Drone I Blueprint Mining Drone Blueprint 0,01 m3
Mining Laser Upgrade I Blueprint Mining Laser Upgrade Blueprint 0,01 m3
Minmatar Fuel Block Blueprint Fuel Block Blueprint 0,01 m3
Moa Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Mobile Large Warp Disruptor I Blueprint Mobile Warp Disruptor Blueprint 0,01 m3
Mobile Medium Warp Disruptor I Blueprint Mobile Warp Disruptor Blueprint 0,01 m3
Mobile Small Warp Disruptor I Blueprint Mobile Warp Disruptor Blueprint 0,01 m3
Mobile Tractor Unit Blueprint Mobile Tractor Unit Blueprint 0,01 m3
Myrmidon Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Naga Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Nanoelectrical Microprocessor Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Nanofiber Internal Structure I Blueprint Hull Mods Blueprint 0,01 m3
Nanomechanical Microprocessor Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Navitas Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Nereus Blueprint Industrial Blueprint 0,01 m3
Neutron Blaster Cannon I Blueprint Hybrid Weapon Blueprint 0,01 m3
Noctis Blueprint Industrial Blueprint 0,01 m3
Nuclear Pulse Generator Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Nuclear Reactor Unit Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Ogre I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Ogre SD-900 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Omen Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Omnidirectional Tracking Link I Blueprint Drone Control Unit Blueprint 0,01 m3
Optimal Range Disruption Script Blueprint Script Blueprint 0,01 m3
Optimal Range Script Blueprint Script Blueprint 0,01 m3
Oracle Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Orca Blueprint Industrial Command Ship Blueprint 0,01 m3
Oscillator Capacitor Unit Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Osprey Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Particle Accelerator Unit Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Photon Microprocessor Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Plasma Pulse Generator Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Plasma Thruster Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Power Diagnostic System I Blueprint Power Manager Blueprint 0,01 m3
Praetor EV-900 Blueprint Cap Drain Drone Blueprint 0,01 m3
Praetor I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Praetor TD-900 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Probe Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Prophecy Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Pulse Shield Emitter Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Punisher Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Quad Light Beam Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Quantum Microprocessor Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
R.A.M.- Ammunition Tech Blueprint Tool Blueprint 0,01 m3
R.A.M.- Armor/Hull Tech Blueprint Tool Blueprint 0,01 m3
R.A.M.- Electronics Blueprint Tool Blueprint 0,01 m3
R.A.M.- Energy Tech Blueprint Tool Blueprint 0,01 m3
R.A.M.- Robotics Blueprint Tool Blueprint 0,01 m3
R.A.M.- Shield Tech Blueprint Tool Blueprint 0,01 m3
R.A.M.- Starship Tech Blueprint Tool Blueprint 0,01 m3
R.A.M.- Weapon Tech Blueprint Tool Blueprint 0,01 m3
Radar Sensor Cluster Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Rapid Heavy Missile Launcher I Blueprint Missile Launcher Blueprint 0,01 m3
Reactor Control Unit I Blueprint Power Manager Blueprint 0,01 m3
Relic Analyzer I Blueprint Data Miner Blueprint 0,01 m3
Rifter Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Rocket Launcher I Blueprint Missile Launcher Blueprint 0,01 m3
Rupture Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Salvage Drone I Blueprint Salvage Drone Blueprint 0,01 m3
Salvage Drone I Blueprint Salvage Drone Blueprint 0,01 m3
Salvager I Blueprint Salvager Blueprint 0,01 m3
Scalar Capacitor Unit Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Scan Acquisition Array I Blueprint Scanning Upgrade Time Blueprint 0,01 m3
Scan Pinpointing Array I Blueprint Scanning Upgrade Blueprint 0,01 m3
Scan Rangefinding Array I Blueprint Scanning Upgrade Blueprint 0,01 m3
Scan Resolution Dampening Script Blueprint Script Blueprint 0,01 m3
Scan Resolution Script Blueprint Script Blueprint 0,01 m3
Scythe Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Shield Recharger I Blueprint Shield Recharger Blueprint 0,01 m3
Signal Distortion Amplifier I Blueprint ECM Stabilizer Blueprint 0,01 m3
Slasher Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Small Armor Repairer I Blueprint Armor Repair Unit Blueprint 0,01 m3
Small Auxiliary Nano Pump I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Small Capacitor Battery I Blueprint Capacitor Battery Blueprint 0,01 m3
Small Capacitor Booster I Blueprint Capacitor Booster Blueprint 0,01 m3
Small Cargohold Optimization I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Small EMP Smartbomb I Blueprint Smart Bomb Blueprint 0,01 m3
Small Energy Neutralizer I Blueprint Energy Destabilizer Blueprint 0,01 m3
Small Focused Beam Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Small Graviton Smartbomb I Blueprint Smart Bomb Blueprint 0,01 m3
Small Hull Repairer I Blueprint Hull Repair Unit Blueprint 0,01 m3
Small Nanobot Accelerator I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Small Shield Booster I Blueprint Shield Booster Blueprint 0,01 m3
Small Tractor Beam I Blueprint Tractor Beam Blueprint 0,01 m3
Small Tractor Beam I Blueprint Tractor Beam Blueprint 0,01 m3
Small Trimark Armor Pump I Blueprint Rig Blueprint 0,01 m3
Stabber Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Stasis Webifier I Blueprint Stasis Web Blueprint 0,01 m3
Strip Miner I Blueprint Strip Miner Blueprint 0,01 m3
Superconductor Rails Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Survey Scanner I Blueprint Survey Scanner Blueprint 0,01 m3
Sustained Shield Emitter Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Tachyon Beam Laser I Blueprint Energy Weapon Blueprint 0,01 m3
Talos Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Talwar Blueprint Destroyer Blueprint 0,01 m3
Target Painter I Blueprint Target Painter Blueprint 0,01 m3
Targeting Range Dampening Script Blueprint Script Blueprint 0,01 m3
Targeting Range Script Blueprint Script Blueprint 0,01 m3
Tesseract Capacitor Unit Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Thermic Dissipation Amplifier I Blueprint Shield Amplifier Blueprint 0,01 m3
Thermonuclear Trigger Unit Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Thorax Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Thrasher Blueprint Destroyer Blueprint 0,01 m3
Titanium Diborite Armor Plate Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Tormentor Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Tornado Blueprint Battlecruiser Blueprint 0,01 m3
Torpedo Launcher I Blueprint Missile Launcher Blueprint 0,01 m3
Tracking Speed Disruption Script Blueprint Script Blueprint 0,01 m3
Tracking Speed Script Blueprint Script Blueprint 0,01 m3
Tristan Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Tungsten Carbide Armor Plate Blueprint Construction Component Blueprints 0,01 m3
Valkyrie I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Valkyrie SW-600 Blueprint Stasis Webifying Drone Blueprint 0,01 m3
Valkyrie TP-600 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Venture Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Vespa EC-600 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Vespa I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Vexor Blueprint Cruiser Blueprint 0,01 m3
Vigil Blueprint Frigate Blueprint 0,01 m3
Warden I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Warp Core Stabilizer I Blueprint Anti Warp Scrambler Blueprint 0,01 m3
Warp Scrambler I Blueprint Warp Scrambler Blueprint 0,01 m3
Warrior I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3
Warrior SW-300 Blueprint Stasis Webifying Drone Blueprint 0,01 m3
Warrior TP-300 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Wasp EC-900 Blueprint Electronic Warfare Drone Blueprint 0,01 m3
Wasp I Blueprint Combat Drone Blueprint 0,01 m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik heb hem even in Eve Praisal geplaats: http://evepraisal.com/e/4060101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:15:
Grarr bedoelt dus:

☐ Not REKT ☐ REKT ☑ Tyrannosaurus REKT

Maar ja, we wilden eigenlijk gaan voor de Vindi. Maar Grarr was zo slech in tacklen dat hij alleen maar die Bhaalgorn te pakken kon krijgen :+
haha ik ben niet mad hoor, ik was home safe :9 Was wel een mooie hotdrop al had ik eigenlijk t3's verwacht, waren jullie nog op iets leuks uit en liepen jullie toevallig tegen ons aan of waren wij sowieso jullie targets al :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

XzeroD schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:38:
[...]
haha ik ben niet mad hoor, ik was home safe :9 Was wel een mooie hotdrop al had ik eigenlijk t3's verwacht, waren jullie nog op iets leuks uit en liepen jullie toevallig tegen ons aan of waren wij sowieso jullie targets al :P ?
We vernamen dat jullie bezig waren met het aggressen van een carrier. In eerste instantie wilde we jullie op de station pakken, maar helaas warpten jullie net weg.Het gebruik van blops leek ons een stuk makkelijker en tja, gelukkig kregen we alsnog iemand getackled binnen blops range :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
http://i.imgur.com/PsulUUh.jpg

Bonuses die de T3 destroyer krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweet :P

ben reuze benieuwd of ze T3 cruisers ook dergelijke modes gaan geven (na een logische nerf en rebalance van de subs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Welke specs heb je nodig om ze te kunnen vliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:36:
Welke specs heb je nodig om ze te kunnen vliegen?
ik neem aan destroyer 5 en maybe some andere preq en dan tactical *race* destroyer wat een nieuwe skill zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Leuk nieuws... Isboxer word gebannen vanaf 1 januari. Dus zoek je nog goedkope mining alt hou de market in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:35:
Leuk nieuws... Isboxer word gebannen vanaf 1 januari. Dus zoek je nog goedkope mining alt hou de market in de gaten.
ben benieuwd hoe ze dat gaan controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarzelaar
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-07 15:37
Is er een Tweakers corp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet dat ik weet er is wel een tweakers chat channel genaamd gathering.tweakers.net en er zijn wel wat corps waar meerdere tweakers inzitten. bendebeukers heeft er een aantal en wellicht nog een paar andere corps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:39:
[...]

ben benieuwd hoe ze dat gaan controleren.
Hoe groot is de kans dat jij binnen 0.1 seconden met 10 chars het zelfde doet? Tevens de packages van je 10 chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:58:
[...]

Hoe groot is de kans dat jij binnen 0.1 seconden met 10 chars het zelfde doet? Tevens de packages van je 10 chars.
goed punt, en goeie ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
https://forums.eveonline....sts&m=5241055#post5241055

Minerals gaan omhoog denk ik dus het word waard om te gaan minen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
dudee schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:58:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kvN6AIY.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Buiten die kerel om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:08:
[...]

We vernamen dat jullie bezig waren met het aggressen van een carrier. In eerste instantie wilde we jullie op de station pakken, maar helaas warpten jullie net weg.Het gebruik van blops leek ons een stuk makkelijker en tja, gelukkig kregen we alsnog iemand getackled binnen blops range :)
jup dat klopt helemaal, ik deed even snel wat research toen ik merkte dat hij bleef hangen. Toen ik merkte dat het snuff friendly/bait/alt was ging het geschreeuw over comms "snuff alt get the fuck out" dus burnen we weg en al helemaal toen we zagen dat een snuff frig ons volgde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7YX
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-08 22:40
Mijn god wat een game, heb EVE de laatste tijd niet meer gevolgd maar ben hem nu weer aan het installeren. De features die zijn toegevoegd... 10/10 would play again.

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Allicht overwegen tegen de API aan te scripten (of gewoon de XML ergens neer te gooien) zodat men duidelijk kan zien wat de timeEfficiency en materialEfficiency levels zijn. Zie bijv; https://neweden-dev.com/Char/Blueprints

Eve char: Warock <TEST>

Verwijderd

sPENKMAN schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:12:
[...]

Allicht overwegen tegen de API aan te scripten (of gewoon de XML ergens neer te gooien) zodat men duidelijk kan zien wat de timeEfficiency en materialEfficiency levels zijn. Zie bijv; https://neweden-dev.com/Char/Blueprints
er zijn er 1 of 2 die geen of minder research hebben maar de rest is 100% ME 20% PE

• spookz0r
sPENKMAN schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:12:
[...]

Dit kan nog wel eens van pas komen. Thanks :)

• Dutch2007
we zaten ons te vervelen tijdens het wachten op de timer..

https://i.imgur.com/WJMnhRd.jpg

blueballs anyone? :P

the result:

[21:59:03] Araris Valerian > 21:58:51 Notify Requested to dock at LBGI-2 III - Minas and Mittani's Love Harem station

[ Voor 37% gewijzigd door Dutch2007 op 27-11-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond besloten om met mijn PVE-ratting alt PVP te gaan doen, om er een beetje in te komen ben ik Brave Newbies Inc gejoined. Gister de alt verhuisd naar een van hun locaties en vanavond maar eens verder in duiken.

Ik heb er zin an :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:49:
Gisteravond besloten om met mijn PVE-ratting alt PVP te gaan doen, om er een beetje in te komen ben ik Brave Newbies Inc gejoined. Gister de alt verhuisd naar een van hun locaties en vanavond maar eens verder in duiken.

Ik heb er zin an :)
goede keuze, genoeg te vechten daar iedereen wil HERO schieten :*) tot snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eniux schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:55:
[...]
goede keuze, genoeg te vechten daar iedereen wil HERO schieten :*) tot snel :P
Nog plek in jouw Corp? Ziet er wat kleinschaliger uit dan BRAVE (me like kleinschalig 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:11:
[...]

Nog plek in jouw Corp? Ziet er wat kleinschaliger uit dan BRAVE (me like kleinschalig 8) )
zeker wel, "DDCT Recruitment" ingame zit zo goed als altijd wel iemand in, inclusief ikzelf, mensen die willen PVPen zijn altijd welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:11:
[...]

Wispelturig? :P

ene moment join je brave, paar uur later bevalt 't je toch niet en ga je voor small-scale ^^
Wanneer ga je terug naar PvE? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:39:
[...]
Wispelturig? :P

ene moment join je brave, paar uur later bevalt 't je toch niet en ga je voor small-scale ^^
Wanneer ga je terug naar PvE? :P
Wispelturig valt wel mee, maar de eerste Google hit op 'starting EVE PVP' verwees me naar een pagina waar E-UNI of BRAVE werd aangeraden --> dus dat advies maar opgevolgd. (E-UNI schijnt een acceptatie procedure van een week te hebben, wat bij BRAVE wel mee viel, 1 dag met weinig moeite)
De Corp finder in EVE geeft me geen heel goed beeld van de actuele status van een corp (wie checkt er of de info accuraat is? vooral bij kleine corps is dit lastig) dus als ik hier op GoT een kleine Corp/Alliance voobij zie komen die mij wel leuk lijkt (plus een behoorlijk actief kill board heeft) dan maak ik daar graag gebruik van.

Voor wat betreft de size van een Corp, ik heb altijd al een voorliefde gehad voor kleine corps (of guilds in andere games) maar de blinde duik in een ander aspect van EVE leek me wat veiliger op grote schaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zat gisteren in mijn Tristan achter een Astero aan. Wij waren de enige in het systeem. Hij logde tot 2x toe uit. Hij logde weer in zag hem op scan en wist waar hij nu zat. Ik warp erheen en even later zag ik alleen nog zijn capsule. En ik kwam zijn wreck tegen. Opgeblazen door rats :P

You act like a bitch, you gonna die like a bitch :D

[ Voor 9% gewijzigd door spookz0r op 01-12-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Aww arme Hurley :P

Yes eindelijk mag ik het naar buiten brengen, I want ISK gaat in combinatie met #EVE_NT een titan smash doen :D Dus zin om een titan op te blazen en isk te verdienen, zorg dat je vrij bent op 3 januari :9

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=5262924

[ Voor 90% gewijzigd door XzeroD op 02-12-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:23
Die FC, mijn god daar word je toch niet goed van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
I wont join... gaat toch weer dikke lag fest worden zoals bij de revenant shoot 10% tidi gaf de "ticker" 't was eerder 1% ofzo... (volgens mij was 't system dan ook niet reinforced :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-09 20:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 08:32
Dutch2007 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:59:
[...]

Heb je zeker veel indy skills ofzo? want met me 112M SP begint 't toch langszaam qua PvP / PvE (shoot them rats :P) toch langszaam alleen maar skills naar lvl5 skillen daar waar zit dit nog niet waren....
TepelStreeltje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:00:
Ravje was (is :P ) die hard Miner/refiner geweest, zal me niets verbazen als ook de productie en R&D skills al hoog zijn. Ik heb hem ooit nog omgeluld eve te gaan spelen alleen hij heeft zijn orginele account nog (ik niet :( )
Nope, ik heb nagenoeg geen indy skills op dat account :p http://eveboard.com/pilot/Rai_Ardose

[ Voor 71% gewijzigd door ravenger op 02-12-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
het is overgens aan te raden of even te gaan kutten met die nieuwe destroyer op SISI, heel makkelijk te trainen overgens (~8 dagen voor lvl 5 geloof ik)

hij sniped vrij leuk met 200 dps op 60km, en als er dan iets achter je aan gaan switch je naar speed mode en ga je er vandoor :P

[ Voor 7% gewijzigd door lethalnl op 03-12-2014 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dat je geen skillpoints meer verliest en met de graphic update kom ik toch maar weer eens terug naar EVE laatst nog 10 dagen free gehad en gespeeld en dan kriebelt het toch.

Ookal mine ik vooral alleen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Lethal,

Wat is er toch aan de hand met OE? In de afgelopen paar weken toch wel een redelijk aantal corps die bij jullie vertrokken zijn en het lijkt er een beetje op dat jullie je klaar maken om Vestouve/Agoze te verlaten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nah, we zijn er 2 kwijt

een leadership conflict met dboys zoals je mischien wel weet en RNEST wilde weer small gang gaan doen

we richten ons wat meer richting syndicate nu snuff cartel / shadowbox steeds verder escaleert en we geen zin hebben die wapenwedloop te gaan volgen.
jullie mogen lekker iemand anders gaan blobben :)

we hebben nu een leuk stukje moongoo in syndicate en kijken vanuit daar verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

No offence, maar onze Snuffed Out alliance is juist gemaakt omdat we werden geblobbed door zowel OE/TISHY als SC en het voor ons zo goed als onmogelijk was om jullie te counteren in geval van een escalatie................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dat bedoel ik dus, geen zin meer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:33:
No offence, maar onze Snuffed Out alliance is juist gemaakt omdat we werden geblobbed door zowel OE/TISHY als SC en het voor ons zo goed als onmogelijk was om jullie te counteren in geval van een escalatie................................
Oh daarom blobben/droppen jullie ons steeds omdat wij bijna geen escalatie kunnen doen, grrrr :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
lethalnl schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:06:
nah, we zijn er 2 kwijt

een leadership conflict met dboys zoals je mischien wel weet en RNEST wilde weer small gang gaan doen

we richten ons wat meer richting syndicate nu snuff cartel / shadowbox steeds verder escaleert en we geen zin hebben die wapenwedloop te gaan volgen.
jullie mogen lekker iemand anders gaan blobben :)

we hebben nu een leuk stukje moongoo in syndicate en kijken vanuit daar verder
Dat hebben wij opgemerkt. de laatste week voor we uit Syndi vertrokken hebben jullie veel van onze R32/R64 moons gehit. Nuja gingen we toch niet kunnen houden :)

Onze oude pocket is momenteel nog leeg dus er is erg mooie space vrij voor een grotere alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
als ik je alliance goed gok is dit de laatste keer dat jullie een verdediging probeerde

http://www.overloadeveryt...kill_related&kll_id=15553

POP zei de huginn....en ja, daar sta je dan met je broek naar beneden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Wij hadden 1800 man op mumble afgelopen week voor een stratop. 7-9 fleets waren dr. Blob much? Oh yes

[ Voor 9% gewijzigd door spookz0r op 03-12-2014 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
NC. supers wrecked https://zkillboard.com/br/17220/

Een van onze cyno inhibs heeft 1m damage weten te weerstaan voordat hij het opgaf.

http://imgur.com/54aqH84

[ Voor 53% gewijzigd door spookz0r op 05-12-2014 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
http://www.twitch.tv/themittanidotcom

BL/PL/Hero zijn nog in HED-GP bezig. Carriers, supers en titans on grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Hiervoor is NCDOT 4 supers kwijtgeraakt aan de CFC en ik zag dat PL een titan (Rag) en enkele archons heeft verloren. BL is vanwege de jump fatique toch zeker ruim 4 uur onderweg geweest.

Het is een slechte dag voor supercapitals :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
BL niet alleen vanwege jump fatigue zo lang onderweg. Waren dictors van anderen die hun route gebubbeld hebben. Op stream zeiden ze net dat het door bubbles op een gegeven moment 20 minuten duurde om 3 jumps te maken.

Gevecht tegen nc. super was leuk. Vloog zelf logi maar was best intens deze keer :)

https://zkillboard.com/kill/42856527/ Ragnarok kill

[ Voor 8% gewijzigd door spookz0r op 05-12-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Afgezien van de bubbles hadden ze wellicht ook nog een andere issue:

10% TiDi op een un-reinforced systeem brengt ook TiDi naar de systemen er omheen. Supers zijn over het algemeen redelijk sloom en een fleet vol met supers is slomer. Tel daarbij op dat ze ook nog aanzienlijk warpen, dan is 20 minuten voor 3 jumps helemaal niet slecht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Iig leuk voor alle newbro's bij Brave :) Die hebben wel wat meegemaakt in hun eerste weken spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 21:20
We zijn op zoek naar de eigenaar van het ingame kanaal 'gathering.tweakers.net'.
Er is echter geen mogelijkheid om informatie hieromtrent van CCP te krijgen omtrent dit punt of om ownership/modstatus te verkrijgen.

WieOWie is de eigenaar van het kanaal of weet wie daadwerkelijk de eigenaar van het kanaal is? Zodat we het kanaal wat levendiger kunnen houden mbt MOTD etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
https://www.youtube.com/watch?v=fO-Uhm5irqE video van CFC vs NC. supers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Al zit ik zelf in NC. FINFL, een beetje stiekem ben ik blij dat SM3LL (Burning Napalm) paar supers verloren heeft :P, gasten zijn vaak irritant en ach... ik denk dat drunken (hun CEO, die teveel geld heeft :P) ze toch wel zelf zal reimbursen als de alliance 't al niet doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
CFC hier. Helaas maar een killmail kunnen whoren met drones toen werden die kapot gemaakt door smartbombs. Toen had ik nog armor drones over en die gingen naar de mobile cyno inhibitor. Gewoon half uur lang die inhibitor in leven kunnen houden met zijn allen. Gelukkig hadden wij er genoeg bij ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Suicyder schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:28:
We zijn op zoek naar de eigenaar van het ingame kanaal 'gathering.tweakers.net'.
Er is echter geen mogelijkheid om informatie hieromtrent van CCP te krijgen omtrent dit punt of om ownership/modstatus te verkrijgen.

WieOWie is de eigenaar van het kanaal of weet wie daadwerkelijk de eigenaar van het kanaal is? Zodat we het kanaal wat levendiger kunnen houden mbt MOTD etc.
leg het verhaal voor aan de GM's, vraag of ze kunnen zien of de admin nog actief is

zo niet dan kunnen ze vast wel wat regelen, wat meer ops uitgeven aan degenen die daar trek in hebben
nwagenaar schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:42:
Afgezien van de bubbles hadden ze wellicht ook nog een andere issue:

10% TiDi op een un-reinforced systeem brengt ook TiDi naar de systemen er omheen. Supers zijn over het algemeen redelijk sloom en een fleet vol met supers is slomer. Tel daarbij op dat ze ook nog aanzienlijk warpen, dan is 20 minuten voor 3 jumps helemaal niet slecht hoor.
phoebe in actie?

supercapital blob word tegengehouden en vertraagt, pre-phoebe hadden ze binnen 5 minuten on-grid geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:28:

Al een DM gestuurd naar de TS van dit topic of die van eerdere topics? (channel wordt namelijk benoemd in TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
lethalnl schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:45:
[...]

leg het verhaal voor aan de GM's, vraag of ze kunnen zien of de admin nog actief is

zo niet dan kunnen ze vast wel wat regelen, wat meer ops uitgeven aan degenen die daar trek in hebben

[...]

phoebe in actie?

supercapital blob word tegengehouden en vertraagt, pre-phoebe hadden ze binnen 5 minuten on-grid geweest
helaas ik heb dus een petition gestart omdat in een van de posts mijn toons als ''owner/ik regel motd'' aangemerkt was..

geen van mijn toons hebben ownership en ccp mag/kan niet zien wie owner is en zegt in feite ''sorry kunnen je niet helpen doei''

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
CCP doet er idd moeilijk over tegenwoordig. Vroeger waren ze wat makkelijker.

Onlangs was onze CEO afk voor 2-3 maanden ivm familieproblemen. Konden geen vote starten via andere shareholders want die waren ook allemaal afk, kreeg van hem de rollen ook maar niet. Petition gestart bij CCP allemaal uitgelegd maar die gaven ook geen rollen meer omdat er in het verleden misbruik van is gemaakt. Jammer, maar begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:00

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Ik heb een vraag; hoe is productie tegenwoordig?

Ik ben met Eve gestopt vanwege de changes in productie (geen zin om mijn base te veranderen, excelsheets en alles opnieuw te redesignen)

Ik had een omzet van ongeveer 55B per week, dus hoe zit het met teams/kosten etc tegenwoordig? Is het nog steeds goed te doen vanaf 1 locatie in HS, of moet je echt kijken naar meerdere locaties in 0.0?

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben verre van een productie/industrie speler maar weet wel dat er veel is veranderd. of het nadelig of voordelig is voor je weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Nu online
SerealKiller schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 01:06:

Ik ben met Eve gestopt vanwege de changes in productie (geen zin om mijn base te veranderen, excelsheets en alles opnieuw te redesignen)

Ik had een omzet van ongeveer 55B per week, dus hoe zit het met teams/kosten etc tegenwoordig? Is het nog steeds goed te doen vanaf 1 locatie in HS, of moet je echt kijken naar meerdere locaties in 0.0?
Kom nou maar gewoon terug :p

Productie is gemakkelijker gemaakt voor noobs, met de veranderingen die ze hebben aangebracht ga je minder winst halen. Dit zit hem bij mijn weten voornamelijk in het feit, dat als er veel mensen produceren in een systeem dat jij dan een hogere belasting betaald. Moet er wel bij zeggen dat ik niet weet of dit ook van toepassing is op produceren in een pos.

Ohja en reverse engineering is samengevoegd met invention.

[ Voor 3% gewijzigd door eniux op 06-12-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 21:44
SerealKiller schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 01:06:

Om eerlijk te zijn, als je alleen voor productie terugkomt, dan gaat het erg zwaar worden. Teams zijn leuk als je een snelle turnover hebt, dus veel kunt bouwen in een korte periode. De taxes zijn alleen wel echt een killer. Wij zetten een 25bil om per maand, en verliezen gemiddeld toch wel zo'n 500-600mil aan taxes. 55bil per week zal dus nog meer kosten, tenzij je echt ver weg van de market hubs zit.

Daarnaast is de drempel inderdaad omlaag gegaan, dus het is makkelijker geworden om in te stappen. De vraag is echter niet gestegen, dus: Zelfde vraag, meer aanbod -> lagere prijzen.

Voor de productie changes hadden we een redelijke profit margin. Gisteren heb ik een nieuwe peiling gedaan; we zitten nu nog op 1/3e van de originele profit margin.

Dit alles wil natuurlijk niet zeggen dat je niet terug moet komen naar EVE :*)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en er was toch iets komende met de meta modules? de rebalance van meta vs T2 mods maar ook dat je meta modules kan produceren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 16:17
Waarom hebben ze de language channels er uitgesloopt?

Er is nu geen dutch channel meer over :/
Zaten toch altijd 50 a 150 man, afhankelijk van tijd in het jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 08:47
bangkirai schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:44:
Waarom hebben ze de language channels er uitgesloopt?

Er is nu geen dutch channel meer over :/
Zaten toch altijd 50 a 150 man, afhankelijk van tijd in het jaar?
because :ccp:

This shit didn't happen under Seagull's reign.

Serieus antwoord, geen idee. Language Channels zijn er van de een op de andere dag uitgehaald

[ Voor 12% gewijzigd door DheeradjS op 06-12-2014 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
@nwagenaar

heeft donnie dat probleem vaker, niet weten wanneer hij weg moet warpen?

dat einde was een tikkie pijnlijk....

http://failheap-challenge...47&viewfull=1#post1223347

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Muah, je moet het altijd wel proberen natuurlijk. Maar volgens mij was hij redelijk op tijd:

Allign-point was al aangegeven toen de blab-dreads on field kwamen, als mede ook de overheat van prop-mod om range te pullen ivm T3 tackle. Logi FC zou aangeven als het niet meer te tanken viel waardoor we focuste op enkele T3's die een mogelijk warp-out zou kunnen verhinderen.

Uiteindelijk werd duidelijk dat die 20+ blab-dreads (waarvan 7 middels Iskboxer werden bestuurd :+) teveel damage gaf waarna het commando werd gegeven om te warpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
zat nog ff de video te kijken trouwens

https://www.youtube.com/watch?v=kernbhjxAcM

wat hebben we een ontzettende berg noobs in onze alliances zeg, zoveel conflag!

FYI: conflag heeft een tracking penalty, je moet multifreq gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Inderdaad, ik maakte gebruik van Scorch in het begin en veranderde naar Multifreq toen we voor de prots gingen. Maar dat niet alleen: orbiten om de anchor met een BS ipv keep at range. Ook zag ik bij een enkele pod-kill dat jullie mogelijk ook geen Slaves ingeplugged hadden?

Daarbij hadden wij ook verschil in fits: de meeste van jullie hadden een dubbele plate ipv een extra heatsink en jullie hadden een mwd ipv een AB.

Maar goed, het resultaat was gewoon vermakelijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door nwagenaar op 08-12-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
slaves helpt echt niet in het geval van dreads, 2-3 dreads kunnen op die afstand ook zonder painter/web een BS makkelijk met alpha neer krijgen

hoewel ik geen slaves ook afkeur, vlieg zelf met mid-grades in die clone
Pagina: 1 ... 88 ... 116 Laatste