Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gaat er gebeuren met t3 sub system prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik heb ook weer eens EVE opgestart nav een 10 dagen gratis gametime aanbieding en zojuist weer een maand verlengd.

In 2007 heb ik een EVE een trial gestart en enkele maanden verlengd, maar uit tijdgebrek de subscription gestopt (toen der tijd was CC enige betalingsoptie), in de tussentijd toe nog eens gratis gametime en af toe een maand geactiveerd. Alt is dus oud maar ervaring is dus matig.
  • Mining Barge Retreiver (T2 strip setup) met ca 1600m3 yield per cycle
  • Battlecruiser Hurricane Fleet Issue (T1 setup, tank) (Tornado weggedaan ivm PvE)
  • Diverse snelle, kleine schepen die je soms gratis krijgt
Ik zit nu in 0.9/0.8 gebied een beetje te minen (5 mln per run) en level 3 missies te doen (level 4 is nog te lastig ivm T1 setup). Al met al vermaak ik mij wel, maar vraag me af wat nu verder te doen ? (zit niet in een corp)
  1. Verhuizen naar een lagere security gebied (0.7/0.6) ?
  2. Een corp gaan opzoeken ?
  3. Eerst meer skills grinden en betere setup kopen ? (nu :149 skills, ca 9 mln skillpoints,indeling primair mining/ secundair schip/wapens

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:42

_Apache_

For life.

Verhuis naar waar een L3/L4 agent zitten, die zijn te vinden via de agent finder. Security status maakt niet zoveel uit als je eenmaal in high sec zit.

Als je problemen hebt met het verkopen van je ores, kan je het ook aan mij kwijt, ik heb ze ALTIJD nodig. Waar zit je ongeveer in high sec? Region / Constellation?

[ Voor 38% gewijzigd door _Apache_ op 04-11-2014 14:03 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
_Apache_ schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:29:
Verhuis naar waar een L3/L4 agent zitten, die zijn te vinden via de agent finder. Security status maakt niet zoveel uit als je eenmaal in high sec zit.

Als je problemen hebt met het verkopen van je ores, kan je het ook aan mij kwijt, ik heb ze ALTIJD nodig. Waar zit je ongeveer in high sec? Region / Constellation?
Ik heb een L3 agent, dus dat gaat nog wel goed.

In high sec zit ik nu in Metropolis - Stirth, op zich krijg ik redelijke prijzen, maar kan altijd beter ;)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht dat we die T3 destroyers en de Tug deze patch al kregen

ps. heb van een vriend die met Eve gestopt is iets van 450 BPO`s gehad die allemaal geresearched waren nou hou ik er een aantal maar wil er ook een zooi verkopen. nou is de vraag is er een formule waaruit je de prijs kan halen vanuit non researched tot 100ME en 20PE ? dit wordt nu anders aangegeven maar neem aan dat ze nog steeds perfect geresearched zijn?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:07:
ik dacht dat we die T3 destroyers en de Tug deze patch al kregen

ps. heb van een vriend die met Eve gestopt is iets van 450 BPO`s gehad die allemaal geresearched waren nou hou ik er een aantal maar wil er ook een zooi verkopen. nou is de vraag is er een formule waaruit je de prijs kan halen vanuit non researched tot 100ME en 20PE ? dit wordt nu anders aangegeven maar neem aan dat ze nog steeds perfect geresearched zijn?
Die komt volgende maand in de Rhea update dacht ik

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dienstmededeling: nieuwe release, nieuwe titel:

[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 22: Phoebe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF een alt van mij kreeg ineens 10.150.000 isk van een GM zonder ticket of wat dan ook description SCC payout for confiscated obsolete items.

ok ik snap wat het zegt niet gebruikte items die verwijderd zijn en ik heb daarvoor ISK gekregen, de toon is momenteel inactief en ik heb ook geen E-mail ontvangen ben wel benieuwd wat ze hebben verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:27:
WTF een alt van mij kreeg ineens 10.150.000 isk van een GM zonder ticket of wat dan ook description SCC payout for confiscated obsolete items.

ok ik snap wat het zegt niet gebruikte items die verwijderd zijn en ik heb daarvoor ISK gekregen, de toon is momenteel inactief en ik heb ook geen E-mail ontvangen ben wel benieuwd wat ze hebben verwijderd
kregen met de corp 200 mil terug daarvoor.
Removed data interfaces from Invention
Removed and reimbursed all R.Db.-Hybrid Technology, data interfaces, subsystem interfaces, and their respective blueprints at average market price
Cryptic Data Interface
Occult Data Interface
Esoteric Data Interface
Incognito Data Interface
Esoteric Data Interface Blueprint
Occult Data Interface Blueprint
Incognito Data Interface Blueprint
Cryptic Data Interface Blueprint
Occult Ship Data Interface
Occult Ship Data Interface Blueprint
Esoteric Ship Data Interface
Esoteric Ship Data Interface Blueprint
Incognito Ship Data Interface
Incognito Ship Data Interface Blueprint
Cryptic Ship Data Interface
Cryptic Ship Data Interface Blueprint
Cryptic Tuner Data Interface
Cryptic Tuner Data Interface Blueprint
Esoteric Tuner Data Interface
Esoteric Tuner Data Interface Blueprint
Incognito Tuner Data Interface
Incognito Tuner Data Interface Blueprint
Occult Tuner Data Interface
Occult Tuner Data Interface Blueprint
Amarr Subsystems Data Interface
Caldari Subsystems Data Interface
Minmatar Subsystems Data Interface
Gallente Subsystems Data Interface
R.Db.- Hybrid Technology

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:27:

Ook net ff opgezocht in mijn journal. Want ik had rond de 4000 Occult bpc liggen. hebben mij amper 94 350 000 opgebracht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:21
Nou dat is netjes, 94M gekregen voor iets waar je toch niets mee deed :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Cardinal schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:56:
Nou dat is netjes, 94M gekregen voor iets waar je toch niets mee deed :X
Ik deed er wel iets mee. :D ik maakte die ship data interface nu en dan eens (de tuner data en gewone data waren de moeite niet). Kostprijs was 2m/unit en verkocht voor 5-6m. Ze verkochten wel moeilijk, maar ik geraakte ze wel kwijt.

Net eens in evehq gekeken hoeveel ik er gisteren bj mij assets had en dat waren er stuk of 280. Dus ik ben in het beste gevalt een 750m kwijt. ahja we verdienen ze wel ergens anders mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Maar 4000 BPC's, ik heb meestal ook wel een voorraad, maar was dat niet een beetje overkill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij iets vertellen over de waarde van BPOs ? ik heb een bult BPOs die geresearched ze hebben allemaal ME10% en PE20% (voorheen ME100 en PE20) ik krijg NPC value wel te zien maar wil weten wat de stijging is met research

thanatos is trouwens gedropt in prijs zie ik... verwachtingen dat deze nog verder dalen door de changes? geen idee hoeveel het kost om ze te bouwen iemand die daar wat zinnigs over kan zeggen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Cardinal schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:46:
Maar 4000 BPC's, ik heb meestal ook wel een voorraad, maar was dat niet een beetje overkill?
Ik doe geregeld data en relic sites met 1 van mijn alts in syndicate. was dus samen gespaard de laatste 2-3 jaar ofzo
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:23:
kan iemand mij iets vertellen over de waarde van BPOs ? ik heb een bult BPOs die geresearched ze hebben allemaal ME10% en PE20% (voorheen ME100 en PE20) ik krijg NPC value wel te zien maar wil weten wat de stijging is met research

thanatos is trouwens gedropt in prijs zie ik... verwachtingen dat deze nog verder dalen door de changes? geen idee hoeveel het kost om ze te bouwen iemand die daar wat zinnigs over kan zeggen?
Thanny kost me momenteel 1015m om te maken

[ Voor 47% gewijzigd door Stampertjen op 06-11-2014 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:45
Ik heb nog geen officiele post gevonden, maar het schijnt dat we binnenkort geen clone upgrades meer hebben in Eve. Positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CutePuppy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:45:
Ik heb nog geen officiele post gevonden, maar het schijnt dat we binnenkort geen clone upgrades meer hebben in Eve. Positief!
Ach scheelt weer 40m als ik eens wordt afgeschoten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Laatst online: 10:59
Ik denk dat je in de war bent.
Je kan binnenkort niet mee pod death clonen naar een andere locatie waar je nog niet bent geweest.
Dit houdt dus in dat je geen station uit je lijst kan selecteren van bijvoorbeeld je corp die je net bent gejoined.

Dus de NULL-sec corperations gaan het een stuk moeilijker krijgen om newbro`s aan te nemen. Ze moeten namelijk zelf naar NULL-sec HQ vliegen. Of de corp moet dus een newbro run gaan houden om ze binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Ik ben bekend met die wijziging thebeast12, maar ik bedoel echt geen clone upgrades meer.

http://www.reddit.com/r/E..._clone_upgrades/?sort=top

Titel thread: NO MORE CLONE UPGRADES

Top 2 posts zijn van CCP devs:

CCP_Rise
I want to get out in front of this thread a tiny bit just by saying why we are doing this:

While EVE is about consequences for your actions, we believe the current medical clone system does not offer any real choices. It is simply a tax on your character based on your risk level and your character age.

It isn't interesting currently, it's acting as a disincentive for gameplay we want people to engage in, and it's very frustrating when you forget to pay the tax and lose training time.

Clones are a very important part of EVE and we would very much want a good system built around them but we don't want that to prevent us from getting a bad system out of the way as soon as we can.

Hope you guys are as excited as I am - Thrashers here I come.

edit: no, we aren't reimbursing any past losses (can you imagine the paperwork), sorry.
ccp_foxfour
Yea, I really want to emphasis that for us this opens up the ability for us to do something more, cooler, better with clones. As CCP Terminus said, this is just the first step. :D

Another point of clarity, this change removes the SP loss from pod death. Tech 3 skill loss is still a thing.

[ Voor 77% gewijzigd door CutePuppy op 07-11-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Laatst online: 10:59
Forums kan ik helaas niet op. Maar ben benieuwd wat ze dan van plan zijn om te doen. Ach eerst maar zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
Heeft niemand hier o7 gekeken?, tjongejongejonge zeg

clone grades gaan eruit, skill point loss is er dan ook uit

geen AWU of titan 5 meer retrainen nadat je gepod word in een alpha clone.

en ze hebben aangekondigt met nieuwe w-space starsystems te komen, de eerste heet Thera

een w-space system met k-space connecties, NPC stations en een gebiedsverbod voor capitals (ze kunnen er niet in en kunnen er niet gemaakt worden)
zodat het een soort highsec word maar met -1.0 security.
je kan er geen POS neerzetten, gaat een flink aantal externe connecties krijgen en het is een enorm system (groter dan het grootste system dat nu bestaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:11:
Heeft niemand hier o7 gekeken?, tjongejongejonge zeg

clone grades gaan eruit, skill point loss is er dan ook uit

geen AWU of titan 5 meer retrainen nadat je gepod word in een alpha clone.

en ze hebben aangekondigt met nieuwe w-space starsystems te komen, de eerste heet Thera

een w-space system met k-space connecties, NPC stations en een gebiedsverbod voor capitals (ze kunnen er niet in en kunnen er niet gemaakt worden)
zodat het een soort highsec word maar met -1.0 security.
je kan er geen POS neerzetten, gaat een flink aantal externe connecties krijgen en het is een enorm system (groter dan het grootste system dat nu bestaat)
Niet gezien wel veel over gehoord maar voor mij niet interessant, heb nog lang geen alpha clone en die space kom ik vanzelf wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
alpha clone is de clone van < 900'000 SP, de standaard clone die iedereen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Leuk gevecht met NC. gehad net om de D-G ihub timer.

Lagen ons op te wachten op de gate in ishtars, mooie skirmish met veel heen en weer warpen door de FC's van beide kanten. (lol @ dude van EVEscribe die binnen kwam en huilde in local dat zowel NC. als provi hen niet gewaarschuwd had)

We konden de ishtars alleen breken als ze wachtten met broadcasten en gewebbed waren. Tot op gegeven moment al onze niet doctrine kitchensink/kleine dingen/recons weg waren. Toen maakten een aantal logi piloten een fout en gingen ze hard door onze logi heen en begonnen we dingen te verliezen waaronder een aantal tengu's die te laat waren met broadcasten.

https://zkillboard.com/re...%2C%22240835459%22%5D%7D/

2x SBU er even afhalen

al met al, good fight zonder rubbish en thrashtalk in local wat ook wel een keer weer leuk was _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door eniux op 08-11-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:03:
alpha clone is de clone van < 900'000 SP, de standaard clone die iedereen heeft.
woops vrijdag he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Zo.. ik heb eens wat overbodige zooi te koop gezet voor ik naar null verhuis (NSC van e-uni is de bedoeling). Blijkt dat ik nog voor 700m aan spul had liggen. Ik dacht zo'n 200-300 :p

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 10-11-2014 11:00 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:13

nwagenaar

God, root. What's the differen

Dus... Sinds afgelopen vrijdag zijn wij onderdeel van een alliance genaamd Snuffed Out. Het resultaat na een weekend in deze alliance te hebben gezeten: 90B in losses met een 62% efficiency en november is net begonnen (bron; http://eve-kill.net/?a=alliance_detail&all_id=10523). Aan de andere kant, we mogen in onze handjes knijpen dat we een positieve efficiency hebben; maar dat terzijde!

Ja, het begin gaat al goed. Afgezien van de kleine skirmishes op de vrijdagavond (militia cruiser gang) was de vrijdag redelijk rustig,

Zaterdagochtend was er een kleine dread-ops aan de gang met de intentie om enkele towers van een voormalige renter te ontdoen van hun plaats. Enkele minuten daarna begint mijn telefoon als een malloot te trillen vanwege meerdere Jabber berichten "Friendly dreads tackled, get the f*ck online". Ik besloot maar om eens mijn PC aan te zetten en in te loggen waarna men vriendelijk verzocht om in napocs en vindi's te stappen en richting Eranakko te vertrekken waar Shadow Cartel onze capitals had getackled. Met een triage carrier on standby jumpten we in het systeem en warpten we naar onze capitals. Helaas bleek één van onze carriers in extreem diepe armor te zijn beland en kon de triage hem niet meer helpen. Gelukkig kon hij mij wel helpen, want ik was in mijn Vindi redelijk snel de pineut en met 10% armor kreeg ik alsnog de benodigde reps. *phew* We hebben enkele Ishtars te pakken kunnen krijgen (ik moet zeggen, ze waren goed voorbereid door hun neut-fits) met dit als resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=99842 (uiteindelijk hebben we na downtime de resterende towers vernietigd)

Nadat wij de resterende towers in Eranakko hadden ontdaan van hun shield, armor en structure; werd het tijd voor de volgende timer. Dit keer een tower van Blacklegion en prime EUTZ ook nog eens. We hadden overal onze eyes en vernamen dat SC al onderweg was naar deze timer. We hadden een redelijk beeld van hun doctrine dus gingen wij voor onze Beam-Legions doctrine met Guardians en enkele webbing/paint T3 als support. Uiteraard hadden wij ook enkele dreads om alles wat te versnellen. Vervolgens kwam SC in local en kregen de dreads the order om te refitten naar blab-dreads. De combinatie van webs en painters met blab-dreads leek ons in het begin de overhand te geven, totdat er 100km vanaf een cyno online kwam en daar hun supers ten tonele kwam. Pings voor hics gingen uit en ondanks dat onze capitals en reps enorm veel moeite hadden om in leven te blijven, kregen uiteindelijk toch één van hun Nyxes getackled. Helaas werden onze reps en DPS niet snel genoeg vervangen/aangeleverd terwijl SC onze hics probeerde af te maken waarna de getackelde Nyx met 25% armor het veld kon verlaten. *VLOEK* Uiteindelijk werd het commando gegeven om te docken en onze verliezen te accepteren.

Totdat we het volgende kregen te horen "Uhm... Check, check. I think that a hostile Nyx just cloaked up 7KM from where my cloaky alt is between me and the POCO..." Aangezien ik mijn beamer heb verloren tijdens het eerdere gevecht, ben ik dus als een malloot richting Suj gegaan om te reshippen in een HIC. De cloaky alt decloaked, light een cyno en wij proberen hem als een malloot te decloaken. Gelukt! SC probeert ondertussen zijn Nyx vrij te krijgen van alle HICS en DPS terwijl wij enkele van onze Nyxes dropte voor extra DPS. Resultaat is uiteindelijk dat de Nyx down ging, maar voor een aanzienlijke prijs van bijna 60B aan losses: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=99980

Fast forward naar zaterdagavond. We vormden voor een RvB Gank met onze Napocs met enkele carriers als backup. Ondertussen vernamen wij dat ze 125+ T3's in hun fleets hadden en dat ze onderweg waren naar Uuna. Ideaal, want die locatie is in bridge- en jump-range! Na een beetje ouwehoeren in local gaf de FC van RvB aan dat ze gingen jumpen en ons zouden gaan vechten op de gate. Enkele van hun T3's gingen redelijk snel down en uiteindelijk besloot RvB next door te gaan terwijl we vernamen dat Shadow Cartel onderweg was met shield repping carriers en rattlesnakes. Maar vervolgens zagen we een aanzienlijke spike en vernamen we dat RvB ging vechten met enkele WH corps/alliances op een Plex (medium stronghold). Terwijl SC met hun fleet naar onze station warpten, warpten wij naar de plex toe en gingen wij bezig om het aantal aanwezige carriers uit te dunnen. De combinatie van extreem veel ewar (damps, tracking disruption, webs, jamming, etc, etc) zorgde ervoor dat onze DPS en reps wat moeite had, maar het was nog behoorlijk te doen. Vervolgens landde SC met hun shield-repping-carriers en Rattlesnakes waardoor het 1 vs 3 ging worden. T3's, ewar frigs en Battlesnakes is teveel van het goede en uiteindelijk ging het heel erg snel met onze fleet waardoor we circa 35B aan losses incasseerde (waaronder mijn 2e napoc loss in korte tijd). Resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=100015

Zondag heb ik besloten om het rustig aan te doen. Afgezien van enkele BS'en en Cruisers die door Suj kwamen, was dat het wel voor mij.

Maar hoe was jullie EVE weekend heren? :+

[ Voor 3% gewijzigd door nwagenaar op 10-11-2014 11:42 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Met mijn highsec alt sec missies gegrind zodat ze nu lvl 4's kan doen!

Nog circa 30 dagen trainen zodat ze ook fatsoenlijk in mijn main's Mach kan vliegen om die missies fatsoenlijk te doen en dan heb ik iig een highsec alt die nog wat ISK kan genereren. Dan ga ik besluiten hoe ik precies casual PvP ga doen met mijn main.

#almostnotcarebear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Tot nu toe is november maar een klote maand geweest. We worden langs alle kanten aangevallen door elke alliance die maar iets voorsteld in syndicate. Iedere nacht worden wel een 2 à 3tal van onze R32/R64 moons rf'ed. En tussenin komt IVY met hun 80man "noob" fleet waarvan 10 griffins dagelijks op bezoek.

Ieder gevecht is outnumbered maar content hebben we in ieder geval wel :p

tower defense tegen CYNO (met hun 8x multiboxers):
NOWAY vs CYNO

Intel spot een fight tussen IVY en LowSechnaya Sholupen. Komen we als 3th party erbij en switchen beiden fleets plots op ons.
NOWAY vs IVY + zooi

Bij de R64 die dit weekend uit RF kwam komen wij af met een 35man ishtar fleet. Goons komt af 40 man proteus/napoc fleet met 2 archons en hoop tackle. FCOn komt af met een 2de fleet van 70 ishtars en MOROS + TISHU hebben hun supers ingelogd en 30man macharial veel op titan als backup.
NOWAY vs SV, EXE, TNT & CFC (MOROS+TISHU op standy)

Hopelijk verbeterd het een beetje. Want we zijn nog maar 1/3 van de maand ver en ik heb al +/- 4B aan subcaps verloren over 4 accounts. Ik kan wel een paar losses incaseren maar 12B/maand is teveel :p

PS: moet wel zeggen sinds de patch is er overal veel meer content. CCP is geslaagd in hun opzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:58
Stampertjen schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:03:PS: moet wel zeggen sinds de patch is er overal veel meer content. CCP is geslaagd in hun opzet
Is alleen maar tijdelijk, zodra deze alliances het gebied hebben wat ze kunnen managen na de changes vervalt het gewoon weer in hoe het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 08:32
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:10:
[...]

Ach scheelt weer 40m als ik eens wordt afgeschoten 8)7
Phi clone (tm 203mln sp) is 45 afaik ;) Blijft een irritant bedrag voor lui die niet zo vaak spelen. Zou mooi zijn als die clones eruit zouden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:34:
[...]

Phi clone (tm 203mln sp) is 45 afaik ;) Blijft een irritant bedrag voor lui die niet zo vaak spelen. Zou mooi zijn als die clones eruit zouden gaan.
dat gaat ook gebeuren binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Zo, account maar even weer aangezet :P De leadership skills mogen eraan geloven. Nog een maandje en mijn char is 10 jaar oud :+

[ Voor 22% gewijzigd door ravenger op 12-11-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

ravenger schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:02:
Zo, account maar even weer aangezet :P De leadership skills mogen eraan geloven. Nog een maandje en mijn char is 10 jaar oud :+
Welkom terug en gefeli *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:23

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ravenger schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:02:
kriebelt bij mij ook nog regelmatig als ik dit topic zie :P

Weet je al wat je wil gaan doen?

Ik wil opzich wel weer keertje snuffellen, maar wil niet meer zoveel tijd er in steken als ik eerst deed.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ben maar eens begonnen met een nieuw character (dankzij die nieuwe skill que) noskill bevalt eigenlijk wel nu. Ik moet nu meer nadenken over hoe ik mijn schip fit en dankzij het spacepoor zijn is het ook belangrijk om te overwegen of het wel slim is al mijn geld in een bepaald iets te dumpen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
TepelStreeltje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:29:
[...]

kriebelt bij mij ook nog regelmatig als ik dit topic zie :P

Weet je al wat je wil gaan doen?

Ik wil opzich wel weer keertje snuffellen, maar wil niet meer zoveel tijd er in steken als ik eerst deed.
Beetje rondkijken, wat van die nieuwe missies checken enzo. Niet zoveel. Ik heb nog steeds bijna geen tijd om te spelen, dus 0.0 of WH shizzle sowieso niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

ravenger schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:00:
[...]

Beetje rondkijken, wat van die nieuwe missies checken enzo. Niet zoveel. Ik heb nog steeds bijna geen tijd om te spelen, dus 0.0 of WH shizzle sowieso niet :)
Wat wil je vooral vliegen, capitals / bs of zijn cruisers etc ook prima en houd je vooral van grote fights of klein schalig. Allemaal dingen om rekening mee te houden uiteraard.
MazeMouse schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:51:
Ben maar eens begonnen met een nieuw character (dankzij die nieuwe skill que) noskill bevalt eigenlijk wel nu. Ik moet nu meer nadenken over hoe ik mijn schip fit en dankzij het spacepoor zijn is het ook belangrijk om te overwegen of het wel slim is al mijn geld in een bepaald iets te dumpen.
Back to basics, slim! Hoe bevalt je EVE je tot nu toe weer ?

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:44
Was ik net gesettled in F4RQ, heb ik gister avond al mijn shit weer moeten evaccen uit het station. PL had dinsdag avond het systeem en station in reinforce geschoten. Gister avond kwam de timer uit van het systeem, en het lukte PL om de armor van de ihub af te grinden vóórdat onze fleet uberhaupt aan kon komen.

Brave zou brave niet zijn, als het niet één grote clusterfuck zou zijn. En er waren dus alleen Junior FC's online, waardoor er voor moa's als doctrine werd gekozen omdat er anders geen SRP zou zijn. Dag allied staging system...

Paar uur later zagen we PL freighters curse in vliegen, dus ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ravenger schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:00:
[...]

mjah, das ook direct mijn probleem :P
Wil empire eigenlijk niet perse in, mij ff te saai, maar heb geen tijd voor nullsec of WH shananigans.

Battle.net Spud#2543

• eniux
AerosPhere schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:09:
Was ik net gesettled in F4RQ, heb ik gister avond al mijn shit weer moeten evaccen uit het station. PL had dinsdag avond het systeem en station in reinforce geschoten. Gister avond kwam de timer uit van het systeem, en het lukte PL om de armor van de ihub af te grinden vóórdat onze fleet uberhaupt aan kon komen.

Brave zou brave niet zijn, als het niet één grote clusterfuck zou zijn. En er waren dus alleen Junior FC's online, waardoor er voor moa's als doctrine werd gekozen omdat er anders geen SRP zou zijn. Dag allied staging system...

Paar uur later zagen we PL freighters curse in vliegen, dus ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren.
Mjah, PL roflstompt graag newbies. Snap niet waarom ze niet gewoon iedereen incl NC. resetten voor content. Ben echter bang dat ze in de buurt van catch/ providence blijven ;w

• AerosPhere
We dachten in eerste instantie gister dat PL door zou gaan naar GE- en dan dat systeem/station ook nog zou reinforcen. Dan hadden ze heel HERO in één keer geheadshot. Maar ze kwamen tot 2-3 jumps van GE- en gingen toen weer terug richting F4RQ en 1-P (catch -> curse border system)

Verwijderd

de details voor de bowhead zijn bekend maar ben meer benieuwd naar de T3 destroyers die zouden toch tegelijk komen met een paar weken ofzo?

• lethalnl
nee, alleen de amarr geloof ik?

eentje per patch is het plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

eniux schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:55:
[...]
Mjah, PL roflstompt graag newbies. Snap niet waarom ze niet gewoon iedereen incl NC. resetten voor content. Ben echter bang dat ze in de buurt van catch/ providence blijven ;w
Nou, nee. PL roflstompt niet graag newbies, maar weet dat de HERO coalition gewoon graag wil vechten en dus zoeken ze jullie op. De laatste tijd zijn we wat slimmer geworden en blue ballen ze PL ;)

Overigens heb ik vernomen dat PL al hun SOV heeft verkocht en dat ze weer een merc-alliance worden/zijn zoals voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
gister een super gekocht op een kutlocatie, had een asakura manji HIC 6,5 km van me af in een jump bottleneck (serieus, fuck die 5LY limiet als je van oost naar noord-west lowsec wil)

hij was gelukkig te langzaam en m'n fatigue was al weg, decloakte en was weg

maar dat was ff schrikken, het was al laat...bijna niet geslapen vannacht door die andrenaline stoot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:11:
gister een super gekocht op een kutlocatie, had een asakura manji HIC 6,5 km van me af in een jump bottleneck (serieus, fuck die 5LY limiet als je van oost naar noord-west lowsec wil)

hij was gelukkig te langzaam en m'n fatigue was al weg, decloakte en was weg

maar dat was ff schrikken, het was al laat...bijna niet geslapen vannacht door die andrenaline stoot 8)7
was er niks dicht in de buurt te vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 19:45
Zag gisteren een killmail voorbij komen van een Archon van Brave. Die had oxygen isotopes ipv helium _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
er zijn bijna geen verkopers, ik had dikke mazzel er zowiezo een te vinden

ook maar 25b voor betaald (27-28 is gangbaar tegenwoordig)
spookz0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:55:
Zag gisteren een killmail voorbij komen van een Archon van Brave. Die had oxygen isotopes ipv helium _O-
https://zkillboard.com/kill/42387565/

en zowiezo maar 3600

[ Voor 51% gewijzigd door lethalnl op 14-11-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:55:

Aah ja sommige supers zijn lastiger te krijgen dan andere inderdaad, ik neem aan dat je wel backup had of vervoerde je hem solo ?
[...]

en zowiezo maar 3600
en die fit, wat wilde die daarmee doen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:55:

[...]

en zowiezo maar 3600
wat betreft de archon met oxygen isotopes ben benieuwd of het was omdat hij brave was of omdat hij newbie was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 09:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren na 2jaar maar weer eens eve-online geïnstalleerd :)

vanavond ergens een gtc scoren en dan maar een zien hoe de wereld er tegenwoordig ziet

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
XzeroD schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:10:
[...]

Aah ja sommige supers zijn lastiger te krijgen dan andere inderdaad, ik neem aan dat je wel backup had of vervoerde je hem solo ?

[...]

Misschien goedkoop gevonden ergens? Misschien was hij dronken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
[...]

dat had nog erger geweest, je grootste bescherming als je een super verplaatst is geheimhouding
het probleem was dat dat onderdeel niet werkt als het voorspelbaar is dat er door zo'n system dingen heen gaan.

ik nam een risico met dat extra character in local, toch nog goed gegaan _/-\o_

en met de jump changes is backup zowiezo ontzettend lastig

[ Voor 19% gewijzigd door lethalnl op 14-11-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

spookz0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:09:
[...]

haha dat zou een stunt zijn :9
lethalnl schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:13:
[...]

dat had nog erger geweest, je grootste bescherming als je een super verplaatst is geheimhouding
het probleem was dat dat onderdeel niet werkt als het voorspelbaar is dat er door zo'n system dingen heen gaan.
Ja uiteraard maar soms is extra hulp nog wel handig :9

Heb je wel mazzel gehad :9 Ah ja helemaal vergeten, zo vaak jump ik niet meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

lethalnl schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:13:
[...]

Maar ik neem aan dat je wel een paar goede bekenden uit je corp op de hoogte heb gebracht? Ik bedoel, als wij zoiets doen dan hebben we zeker een kliekje van personen die op de hoogte zijn in geval van problemen. Als je daar niemand voor hebt, dan vraag ik mij echt af wat je dan in die corp doet; zeker als je supers wil inzetten dan lijkt mij een vorm van vertrouwen het minste wat je moet hebben :P

Of maak gebruik van iemand zoals Chibra of Darkness; die leveren de super voor je deur af en hebben de resources om zo'n cynochain met weinig effort te realiseren.

[ Voor 9% gewijzigd door nwagenaar op 14-11-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
chribba en darkness doen echt 0,0 qua supers verplaatsen, zij zorgen alleen dat de verkoper er niet met isk & schip vandoor gaan.
noway in hell dat ze uren die dingen gaan verplaatsen.

en ja, natuurlijk zijn de CEO en andere super pilots er van op de hoogte, het probleem is alleen dat ik ~30 jumps of 15 LY verderop ben.
dan kunnen zij ook niets beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Manuele controle over je ship in testfase: http://community.eveonlin...k-give-me-manual-control/

Meer details over de Rhea-uitbreiding: http://community.eveonlin...-release-on-december-9th/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awesome ben vooral benieuwd naar de T3 destroyer en binnenkort krijgen we meer info *O* ook de clone grades en SP loss gaat 9 december al verdwijnen (strategic cruisers nog niet maar verwacht dat dat veranderd met de rebalance van de T3s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:00

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Hoe is de laatste expansion? Ik ben gestopt met eve vanwege de productie changes, maar ben na aan het denken om gewooon 1 account te activeren voor pvp ofzo. Niet weer terug naar 5 accounts

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Vanuit mijn ogen (Lowsec PvP) vind ik Phoebe toch wel een behoorlijke vooruitgang.

Het gebruik van capitals wordt wat beperkt door de Jump Fatique waardoor zowel wij als de tegenpartij rekening moeten houden met de gevolgen bij het gebruik van caps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er trouwens al veel mensen aan het trainen voor T2 modules voor zover ze die niet konden gebruiken ? daar de items nu gerebalanced gaan worden. ik zit wel goed in dat opzicht maar vooral de spelers met wat minder SPs zouden er verstandig aan doen alvast bepaalde T2 modules te trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
nwagenaar schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:49:
[...]

Nou, nee. PL roflstompt niet graag newbies, maar weet dat de HERO coalition gewoon graag wil vechten en dus zoeken ze jullie op. De laatste tijd zijn we wat slimmer geworden en blue ballen ze PL ;)

Overigens heb ik vernomen dat PL al hun SOV heeft verkocht en dat ze weer een merc-alliance worden/zijn zoals voorheen.
Lol,

gisteravond hadden we een 'arranged' fight tussen brave, rvb en provi. Enige criteria was dat er schepen van 1 faction gebruikt mochten worden. Provi was natuurlijk amarr, rvb was minmatar en brave was caldari. Mixed ships geen doctrine voor iedereen wat (ik zat in een t1 frig, enige race wat ik niet kan vliegen lol) de voorbereiding was lachen, iedereen was aan het ouwehoeren in local (amarr Victor ed) tot PL langskwam in hun OP 70 man T3 legion/proteus gang met 20 oneiros logistics.

PL roflstompt graag newbies anders hadden ze wel gallente only meegenomen of andere lulz doctrine aangezien ze allang wisten wat we van plan waren. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nwagenaar schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:00:
Vanuit mijn ogen (Lowsec PvP) vind ik Phoebe toch wel een behoorlijke vooruitgang.

Het gebruik van capitals wordt wat beperkt door de Jump Fatique waardoor zowel wij als de tegenpartij rekening moeten houden met de gevolgen bij het gebruik van caps.
De blobs die opeens beginnen te vormen is alleen echt kut

grootste boosdoener is SC natuurlijk, enorm veel recruiten en dan nog half LS blue

moet toch wat doen om de POCO's te verdedigen blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Tja, ze vinden het geen probleem om feestjes van anderen te verstoren. We hebben toch wel met regelmaat een PL archon-fleet op ons dak gehad terwijl wij in gevecht waren met iemand anders. That's life :+

Anyway, afgelopen vrijdag en zaterdag hadden we enkele rep-ops omdat Bohica Empire (weer) onze tower in Enaluri had gereinforced. Afgezien van Ishtars en daarna bombers bij de reinforce, gebeurde er eigenlijk niks. En inderdaad, zaterdag avond hadden ze wederom onze POS gereinforced voor een timer voor 22:00 EVE Time.

Fast forward naar zondagavond:

In onze public chat vroeg iemand (Col Deathstroke) of ie een FC kon spreken. Zo gezegd, zo gedaan en toen kregen we te horen dat er een Wyvern getackled was. Pings voor Black Ops (Blops) werden gedaan en enkele minuten later jumpten er 30+ blops naar de midpoint. Vanwege de Jump Fatique moesten we 4 minuten wachten, maar na deze timer jumpten we naar onze destination. En inderdaad, daar was een Wyvern, van Goons zelfs! Hij heeft geprobeer met een single ECM burst de lock te verbreken en hij probeerde ook nog met Mobile Depot - waarschijnlijk om een cyno te fitten (we vernamen dat er een rescue ping was verstuurd) - terwijl hij al in 50% structure was. Het mocht niet baten: https://zkillboard.com/kill/42457777/

Terwijl wij nog aan het herstellen waren van onze jump fatique in onze midpoint, waren wij ook al bezig met het vormen van onze Proteus doctrine in onze home system. Helaas moesten wij nog even wachten alvorens we naar Suj konden jumpen; maar uiteindelijk waren we redelijk op tijd aanwezig. Bohica waren bezig om de tower neer te schieten en terwijl wij next door kwamen; was deze tower dan ook down. Ze warpten hun BS'en allemaal richting onze in-gate en daar ging het gevecht van start. Helaas waren ze goed voorbereid en hadden we te maken met: Ishtars, Battleships , Dreads, neuting Geddons en een groot aantal Griffins en Celestistes waardoor onze logi (waaronder ik dus) te maken kregen met damps en jams.

In mijn geval was ik 80% van de tijd gejammed/gedamped en alle anti-eccm verhielp dit probleem met moeite. Onze Logi werd met regelmaat geprimaried en onze reps hielden het gewoon niet. Gevolg is dat wij dus enkele triage carriers on field moesten brengen, wat zij dus counterden met neuting Geddons en Dreads. Wij escaleerde dat weer naar neuting Bhaalghorns en Supers.

We zagen hun hics vervolgens wegwarpen en terwijl dat gebeurde zagen wij een groot aantal PL supers inloggen (die uiteindelijk ingelogd bleken te zijn om een BRAVE cap-fleet te vernietigen) waardoor het commando werd gegeven om de field te verlaten. Helaas bleek één van onze Nyx net iets te laat te zijn geweest waardoor die alsnog werd getackled door een HIC.

Door de afstand van onze subcap fleet ten opzichte van de Nyx moesten we onze neuting Bhaals en DPS opnieuw warpen. Nadat dit was gebeurd konden we de HICS en hun neuts weg pushen en kon onze Nyx veilig wegkomen.

Enkele Battle Reports: http://evf-eve.com/servic...551&e=166&t=uvvvffaaaaaab en http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=100831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
eniux schreef op maandag 17 november 2014 @ 07:43:

gisteravond hadden we een 'arranged' fight tussen brave, rvb en provi. Enige criteria was dat er schepen van 1 faction gebruikt mochten worden. Provi was natuurlijk amarr, rvb was minmatar en brave was caldari. Mixed ships geen doctrine voor iedereen wat (ik zat in een t1 frig, enige race wat ik niet kan vliegen lol) de voorbereiding was lachen, iedereen was aan het ouwehoeren in local (amarr Victor ed) tot PL langskwam in hun OP 70 man T3 legion/proteus gang met 20 oneiros logistics.
Ik zat in de Brave (HERO) Caldari fleet. Zat zelf in een condor. Wilde in eerste instantie in een blackbird komen, maar onze fleet werdt buiten GE- al opgewacht door een ishtar fleet die een groot deel wist te mollen.

Eindelijk na een uur kloten met die ishtar fleet onderweg naar Providence. Zijn we onderweg, en hebben we het serieus net over PL op comms, dat ze het toch komen verpesten. Land onze caldari fleet TEGELIJKERTIJD met en PL fleet op een stargate.

Wat volgt is een mexican standof, die veranderde na de gate jump tot een afslachting van onze caldari fleet. |:(

Onderstaand is een screenshot van tijdens het moment dat beide fleets net aankwamen op de gate

https://drive.google.com/open?id=0B_W_k41x7sfiTE00dTF5OEo3OW8&authuser=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

lethalnl schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:16:
[...]

De blobs die opeens beginnen te vormen is alleen echt kut

grootste boosdoener is SC natuurlijk, enorm veel recruiten en dan nog half LS blue

moet toch wat doen om de POCO's te verdedigen blijkbaar
Nou, OE en Friends zijn net zo schuldig aan het vormen van deze blops :P

Ter indicatie: ik heb OE gisteren weg zien vliegen met het volgende: http://www.eveintel.im/dscan/r/DiZ356W0S00. Dat zijn enorm veel carriers en dreads.

Maar inderdaad, SC houdt hier ook enorm van blobben, ik zag hun T3 fleet (http://www.eveintel.im/dscan/r/2F5v_lbxmW0) toen jullie in Ishtars (http://www.eveintel.im/dscan/r/9iGnoGQKCW0) een POS wilden reinforcen.

Dus ja, het gevolg is dat wij ook nu moeten mee doen en hier is onze alliance nu dus het resultaat van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
AerosPhere schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:47:
[...]

Ik zat in de Brave (HERO) Caldari fleet. Zat zelf in een condor. Wilde in eerste instantie in een blackbird komen, maar onze fleet werdt buiten GE- al opgewacht door een ishtar fleet die een groot deel wist te mollen.

Eindelijk na een uur kloten met die ishtar fleet onderweg naar Providence. Zijn we onderweg, en hebben we het serieus net over PL op comms, dat ze het toch komen verpesten. Land onze caldari fleet TEGELIJKERTIJD met en PL fleet op een stargate.

Wat volgt is een mexican standof, die veranderde na de gate jump tot een afslachting van onze caldari fleet. |:(

Onderstaand is een screenshot van tijdens het moment dat beide fleets net aankwamen op de gate

https://drive.google.com/open?id=0B_W_k41x7sfiTE00dTF5OEo3OW8&authuser=0
heh, we waren samen met RvB zsm naar jullie aan het burnen toen we het zagen in intel maar hoorden vrij snel dat jullie al stuk waren. :F toen hebben we nog geprobeerd RvB te redden (PL jumpte in door gate) maar voordat onze interdiction bubbles down waren en wij warp inkonden was die hele fleet al weg :|

Toen landden wij op grid en ging PL ons aanvallen, we konden het nog voor elkaar krijgen om een aantal logi te slopen maar toen herorganiseerde PL zich (aka max transversal AB sigtank + onze DPS weghalen + logi die gingen opletten) en moesten wij er ook vandoor (jump gate > dock) 2 min later ging PL weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:56:
wat betreft de archon met oxygen isotopes ben benieuwd of het was omdat hij brave was of omdat hij newbie was :+
spookz0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:09:
Ik heb hem toevallig op de PM gehad en nee hij was niet eens dronken :+ Hij maakt er een sport van om capitals te verliezen aan PL en daagde in dit geval de pilot "Sala Cameron" in zijn Ragnarok uit om hem te komen doomsdayen maar dat liep iets anders uit dan de bedoeling was geweest :P

De reden voor het uitdagen was het verlies van zijn nid aan zijn doomsday een paar dagen ervoor:
https://zkillboard.com/kill/42334642/

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nwagenaar schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:51:
[...]

Nou, OE en Friends zijn net zo schuldig aan het vormen van deze blops :P

Ter indicatie: ik heb OE gisteren weg zien vliegen met het volgende: http://www.eveintel.im/dscan/r/DiZ356W0S00. Dat zijn enorm veel carriers en dreads.

Maar inderdaad, SC houdt hier ook enorm van blobben, ik zag hun T3 fleet (http://www.eveintel.im/dscan/r/2F5v_lbxmW0) toen jullie in Ishtars (http://www.eveintel.im/dscan/r/9iGnoGQKCW0) een POS wilden reinforcen.

Dus ja, het gevolg is dat wij ook nu moeten mee doen en hier is onze alliance nu dus het resultaat van...
mijn grootste probleem is dat we ons verzamelen in losse TZ's

snuff EU, SC+blues EU, OE voornamelijk US en TISHU ook

nu is het gewoon blob'o'clock van EU tot AU, wie er blobt hangt van de stand van de klok af...

en nu hebben we zo'n catch 22 veroorzaakt met deze enorme groepen dat je nergens anders heen kan want daar is het dood omdat iedereen zo'n enorme groep heeft die nergens heenkunnen omdat het overal dood is.

ik zou ook liever ergens anders heen gaan, daar lekker alle R64 jatten en dan op zo'n SRP kussen lekker verder knallen

nu vechten we hand en tand voor elke moon en heeft niemand er plezier meer van omdat we N+1 lopen te spelen.

-----

lekker veel EWAR gebruiken die galmil zeg, teerring hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
moah, zo erg lijkt me dit momenteel toch niet te zijn....

Jullie hebben tenminste fights om jullie moons...

Afgelopen weekend hebben we 25 pos-es (R32/64) van de stain ruski's reinforced.

Kwamen er dus iets van 10 op 1 dag uit. hebben ze allemaal als NC. kunnen pakken daar de russen niet op kwamen dagen (vonden met BRAVE schieten leuker....) achjah....

ondertussen hebben we onze carriers iig verplaatst naar noord querious (F2o) (aangrenzend aan delve) ipv XZ- (aanliggend aan stain), nu maar hopen dat we nog meer naar 't noorden gaan en weer een dikke war tegen de CFC gaan houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Kom maar op. is vast beter dan tegen Tri vechten, das ronduit saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Cardinal schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:27:
Kom maar op. is vast beter dan tegen Tri vechten, das ronduit saai.
Why?

En gaat over 2 dagen denk ik dikke fihgt worden, 1e system in fountain is reinforced.... no CFC so far.. (behalve een paar bombers...)

Next big war ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
XzeroD schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:17:
[...]

Wat wil je vooral vliegen, capitals / bs of zijn cruisers etc ook prima en houd je vooral van grote fights of klein schalig. Allemaal dingen om rekening mee te houden uiteraard.
Tja, isk is wel een issue, heb er niet zoveel van.
Ik heb wel vrij veel wat schepen betreft (voornamelijk subcaps); ik kan dan ook vrijwel alles vliegen met mijn 182mln SP op carriers, titans en freighters na pretty much; kwestie van skills injecten ware het niet dat ik er de isk niet voor heb ;)
(heb wel gallente carrier, ooit eens gekregen van iemand hier :))
Grote fights boeien me niet zo, dan ben je sowieso cannon fodder. Kleine fights zijn wel tof (daarom is WH space ook gaaf, door limitaties van de WHs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

ravenger schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:15:
[...]

Ik heb wel vrij veel wat schepen betreft (voornamelijk subcaps); ik kan dan ook vrijwel alles vliegen met mijn 182mln SP op carriers, titans en freighters na pretty much; kwestie van skills injecten ware het niet dat ik er de isk niet voor heb ;)
Grote fights boeien me niet zo, dan ben je sowieso cannon fodder. Kleine fights zijn wel tof (daarom is WH space ook gaaf, door limitaties van de WHs).
maar de vraag is wat wil je zelf vliegen en niet wat je kan vliegen, back to the roots en cruiser max of is subcaps ook iets wat je graag vliegt ?

Ik heb gisteren voor het eerst in me BS gevlogen bijv, helemaal te gek dat ik liefst niet anders meer wil. Fights duren langer en zijn niet instant afgelopen, komt meer tactic bij kijken en me alt als scout waardoor ik meer moet opletten. Aangezien wij normaal frigs / cruisers vliegen is dit een verandering, frigate los of een cruiser loss, meh niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ravenger schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:15:
[...]

Heb je zeker veel indy skills ofzo? want met me 112M SP begint 't toch langszaam qua PvP / PvE (shoot them rats :P) toch langszaam alleen maar skills naar lvl5 skillen daar waar zit dit nog niet waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ravje was (is :P ) die hard Miner/refiner geweest, zal me niets verbazen als ook de productie en R&D skills al hoog zijn. Ik heb hem ooit nog omgeluld eve te gaan spelen alleen hij heeft zijn orginele account nog (ik niet :( )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ach, dat is gewoon CFC propoganda. Rally the troops, etc. Ik kan me meerdere hellcamps herinneren die voor de CFC niet goed zijn gegeindigd.

En zo te zien hebben ze ook een verhaal geplaatst over het gevecht van afgelopen zondag: http://www.themittani.com/news/rise-lowsec-capital-fleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Daarom is het een CEO update he ;) Op TMC lees je goon propaganda en op EN24 weer van andere.

Gisteren vanuit het niets weer is gekeken bij mijn API's door wie er informatie werd opgevraagd. Ineens vreemde ip's ertussen. Alle API's maar aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
utrace.de :) ff kijken waar de person vandaan kwam...

9 van de 10 van de corp/alliance als je daar API's aan moet geven voor access enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Had ik al gedaan. Vreemde ip's zijn doorgegeven aan counter intel. Ip's van de corp en services waren makkelijk te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in beide coalities gezeten en moet zeggen dat ik de organisatie en vooral de kwaliteit van de pilots en vooral de FCs van N3 en NC als stukken beter ervaarde.

• Cardinal
Triumvirate is gedeployed naar Obe om daar Bastion te bevechten, echter is Tri niet geïnteresseerd in Sov. Dus behalve wat camps en roams is het niet meer dan dat.
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:48:
ik heb in beide coalities gezeten en moet zeggen dat ik de organisatie en vooral de kwaliteit van de pilots en vooral de FCs van N3 en NC als stukken beter ervaarde.
Ik denk dat voornamelijk de stijlen van FC's over de jaren heen zijn verbeterd. Vroegah nog wel eens raging bulls meegemaakt (je weet wel van die mafkezen die alleen maar kunnen schreeuwen over comms), maar zelf geef ik de voorkeur aan FC's die rustig blijven.

Mijn voorkeur ligt persoonlijk bij Mister Vee. Die gast is onuitputtelijk in zijn geduld, waar sommige pilots goons... nou jah het blijven goons niet... :+

Verwijderd

Cardinal schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:23:
[...]

Triumvirate is gedeployed naar Obe om daar Bastion te bevechten, echter is Tri niet geïnteresseerd in Sov. Dus behalve wat camps en roams is het niet meer dan dat.

[...]

Ik denk dat voornamelijk de stijlen van FC's over de jaren heen zijn verbeterd. Vroegah nog wel eens raging bulls meegemaakt (je weet wel van die mafkezen die alleen maar kunnen schreeuwen over comms), maar zelf geef ik de voorkeur aan FC's die rustig blijven.

Mijn voorkeur ligt persoonlijk bij Mister Vee. Die gast is onuitputtelijk in zijn geduld, waar sommige pilots goons... nou jah het blijven goons niet... :+
schreeuwen kunnen ze allemaal wel, en Mister Vee is inderdaad wel een goeie FC. Tijd geleden dat ik in de CFC zat

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Nog nooit een schreeuwende FC mee gemaakt, gelukkig allemaal calm en rustig. Er was er wel 1 bij ons die het 1 keer heeft gedaan maar daar was daarna tegen gezegd als hij nog 1 keer zoiets deed hij gekickt zou worden, persoonlijk zou ik ook nooit met een schreeuwende FC mee gaan het blijven tenslotte maar space pixels.

• nwagenaar

nwagenaar

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:09:
[...]
schreeuwen kunnen ze allemaal wel, en Mister Vee is inderdaad wel een goeie FC. Tijd geleden dat ik in de CFC zat
Mr. Vee is een goede FC als het gaat om blob/SOV warfare; maar zodra het gaat om smallscale PvP dan maakt hij met regelmaat enkele kwalijke fouten. Ook vind ik zijn manier van communiceren heel erg chaotisch overkomen, maar het kan aan mij liggen.

Als je echte rage FC's wil hebben, dan moet je vliegen met Vince Draken en Supertwinkey69. Beiden zijn goede FC's maar hebben een kort lontje. Zeker SuperTwinkey heb ik meerdere keren zien rageloggen. En ja, an sich is dit behoorlijk vermakelijk maar na een verloop van tijd ben je dit ook wel zat. Zeker als deze FC ragelogged in het midden van een gevecht.

De beste FC's waar ik tot nu toe mee heb gevlogen zijn degene van Raiden, VoC en Snuffbox. Okay, misschien omdat het mijn huidige en oude alliances zijn ben ik wat bevooroordeeld. Maar hun communicatie is gewoon duidelijk, strak, respectvol richting je members en ook respectvol richting de vijand.

• Dutch2007
En ook vince wordt ouder en verstandiger :P...

Het is toch echt heeel lang geleden dat hij nog emo rage stuff deed... eigenlijk geen enkele fc nog dit echt emo doet...

EN ja je hebt van zowel supertiwnkey als vince de soundboard :P

• Stampertjen
Ook al onder een aantal verschillende fc's gevlogen en de beste die ik ken is toch Ace MacRou. Al is die totaal onbekend :p
Is het nu 3vs3 of fourway van +100 fleets geen probleem voor hem. Hij doet normaal ook alle doctrines met uitzondering van puur cap fleets. Is altijd rustig, heeft goed overzicht en zalige methodes.

van mezelf als fc kan ik wel zeggen dat ik rap geirriteerd ben. Zal nooit uitvliegen op TS, maar je zal me wel diep horen zuchten als iemand derped. We hebben ook een aantal +60 amerikaanse leden en die verdedigen toch met trot hun LemmingKing titel. Vooral zaken zoals "guys warp to and jump outgoing system" waarna je dan iemand hoort zeggen "euhm dudes i'm in xxx and local is empty where are you?" en die zitten dan 3-4 jumps in de verkeerde richting.
Of kerel die op TS in fleet zit met inty en plots roept van "I got a vexor navy pointed I need dps" En die zit dan uit zichzelf 4 jumps verder dan je ahac fleet zit. Dan zucht ik wel eens diep over coms :p

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:13
Stampertjen schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:50:
Ook al onder een aantal verschillende fc's gevlogen en de beste die ik ken is toch Ace MacRou. Al is die totaal onbekend :p
Mee eens. Ace is een ace.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

• lethalnl
"guys warp to and jump outgoing system"

wat is dat voorn bagger commando?

vind je het gek dat niemand weet waar je heen gaat, gewoon gates blijven noemen bij naam

'warp to xx and hold/jump/dock' is veel duidelijker

• Dutch2007
nope, bij ons noemen wij ook niet de gate...

De destination wordt gebroadcast, er wordt van je verwacht dat je met de fleet mee beweegt..

In verband met mogelijkheid van spies wordt bij ons toch gewoon ook met warp to outgoing gate gewerkt.
Als je gewoon correct je destination hebt ingesteld (via de broadcast) weet je zelf wel via de "gele" gate welke gate je volgende warp/allign point is.

Spies zijn wat mij betreft vaak te druk met andere zaken bezig dat ze de broadcasts missen.

Net zoals target calling, gebeurd ook niet op volledige naam dat gebeurd gewoon op de eerste 2 a 3 letters van die persoon.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Bij ons wordt wel altijd volledige naam genoemd, ook van de targets zo om onduidelijkheden te voorkomen. Ondanks wij ook de broadcasts gebruiken en destination, hoe duidelijker de fleet hoe beter hij opereert. Daarnaast een goede spy houd ook de broadcasts in de gaten en is alleen bezig met intel verzamelen waar dus ook de broadcasts onder vallen

• Stampertjen
Was het eerste beste voorbeeld ook :p Maar ik gebruik dat commando wel. Als er een destination gegeven is dan is het meestal warp to outgoing gate + broadcast. Ik ga er toch van uit dat fleet members een destination kunnen zetten en het gele icoontje kunnen vinden. Is ook meestal omdat je dan je fleet zo rap mogelijk wilt burnen naar destination en indien scout +1 niets meldt je ook geen tijd wil verliezen.

Bij fight of gewoon random rondvliegen is het natuurlijk warp to xxx + broadcast. In ieder geval elke warp to, align to of target calling wordt gebroadcast. Dit om de members het zoeken in hun overview te besparen. Want sommige hebben 1001 zaken in overview.

Verwijderd

lethalnl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:09:
"guys warp to and jump outgoing system"

wat is dat voorn bagger commando?

vind je het gek dat niemand weet waar je heen gaat, gewoon gates blijven noemen bij naam

'warp to xx and hold/jump/dock' is veel duidelijker
en zelfs dan zijn er genoeg die jumpen terwijl er overduidelijk 3x gezegd wordt niet te jumpen etc etc

• eniux
Een ding dat ik geleerd heb is als je don't jump in de mond neemt dat er altijd lemmings zijn :P

Bij ons is het overigens warp out gate and hold op basis van een destination die vaak gezet wordt. (who cares about Spais :*) ) Tenzei we ineens een andere kant uit gaan dan wordt het duidelijk vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YFZoKa5.gif

en om in de sfeer te blijven.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/25Yx4zT.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Cardinal op 21-11-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Schiet lekker op in Y-2. CFC plaatst sbu wordt door NC. kapot geschoten, die plaatsen er weer een die door de CFC wordt kapotgeschoten en het begint weer van voor af aan haha :P

"This is EVE" trailer: https://www.youtube.com/watch?v=AdfFnTt2UT0

[ Voor 16% gewijzigd door spookz0r op 22-11-2014 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:13

g0tanks

Moderator CSA
spookz0r schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:44:
Schiet lekker op in Y-2. CFC plaatst sbu wordt door NC. kapot geschoten, die plaatsen er weer een die door de CFC wordt kapotgeschoten en het begint weer van voor af aan haha :P

"This is EVE" trailer: https://www.youtube.com/watch?v=AdfFnTt2UT0
EVE Online: the coolest game I'll never play. :+

Na het zien van de trailer op reddit uit nieuwsgierigheid wat dingen over de game opgezocht, maar zo te zien kost het ontzettend veel tijd/investering om te beginnen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
g0tanks schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 09:47:
[...]
EVE Online: the coolest game I'll never play. :+
Your loss :Y
Pagina: 1 ... 87 ... 116 Laatste