Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17

nwagenaar

God, root. What's the differen

Van mijn tijd in TRI weet ik nog wel dat de mensen van HAX het één en ander behoorlijk serieus namen; maar wel op een normale toon. Geen smacktalk bijvoorbeeld en gewoon on te ball zijn. Al met al vond ik het leuke gasten om mee te vliegen.

Doe de groeten aan Taylor04 van mij :)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
Will do (als ik ze al spreek :P) muv fleets zitten de corps toch gewoon vaak in hun eigen groepje tbh.

Ik vindt trouwens dat INIT, beetje zwakjes is de laatste paar dagen, we hebben gewoon services van ze gesloopt met 6 ofzo finfl supers, hun gehele pos geshaved (alle guns en andere meuk incapped)...

En ze doen d'r gewoon totaal niets tegen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

INIT is niet meer de INIT van vroeger (helaas) en behoorlijk wat mensen zijn inactive; daarbij richten ze zich meer op op het binnenhalen van renting inkomsten.

Sister Bliss logt amper in en de oude garde doen hetzelfde of zijn al vertrokken naar andere alliances.

Tenminste, dat is wat ik van enkele ex-INIT'ers heb begrepen in mijn ingame channel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 14:09
Cardinal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:45:
Yep, je kan in het plaatje zien dat ik daar 3 guns op hem heb (nogal vaag en onduidelijk in de achtergrond en onderaan) 38 damage doe op omgdutch2005.

Het was een mooi gevecht, waar ik heelhuids ben uitgekomen, waar we van te voren werden verteld dat we allemaal dood zouden gaan. Uiteindelijk sta ik op 72 killmails en de tidi was verschrikkelijk, maar het gevecht was behoorlijk spannend.
Heb ook nog op z'n km kunnen whoren :9

Mooi gevecht inderdaad, in het begin geen idee welke kant het zou op gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 19:45
XzeroD schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:31:
haha heerlijk om elkaar toch tegen te komen terwijl en duizenden spelers in heel eve zijn :P
Idd. Kleine wereld af en toe. Ik volg een bepaalde streamer op Twitch. Die heeft toevallig ook moongoo gekocht van mij zag ik in de wallet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand trouwens een idee wanneer de BO, T3s en capitals een rebalance gaan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:04:
iemand trouwens een idee wanneer de BO, T3s en capitals een rebalance gaan krijgen?
2 november voor de capitals (jumpdrive) imo... rest... geen idee...

Met deze changes hoop ik altijd nog op T2 capital mods (guns e.d., T2 siege en triage is er iig wel al...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
shallente zie ik best wel vaak, maar ik heb ook een omgdutch kill :P

https://zkillboard.com/kill/39399663/

wanneer komen de bastards eens onze kant op xzerod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:13:
shallente zie ik best wel vaak, maar ik heb ook een omgdutch kill :P

https://zkillboard.com/kill/39399663/

wanneer komen de bastards eens onze kant op xzerod?
Wanneer wij klaar zijn met verhuizen en weer wat actiever worden. Auner en omgeving is momenteel dead empty, gisteren was home system op mij en me alt leeg voor 2 uur, naast gelegen system max 3 man ong?

Nieuwe locatie ligt in The Citadel, gelukkig meer fights al ben ik aan het burnen in eve dus vlieg niet zo veel rond. Er zijn bij ons veel verschuivingen geweest, internet drama met oude CEO, hij is weg, paar members zijn weg/mee, directors afgestapt, nieuwe directors (waaronder ik).

Alles komt langzaam meer op orde maar de weg is nog niet uitgereden, onze core is 15 members actief en dan heb je ze allemaal online, meestal rond de 5/7 members online.

Als wij komen zal het toch alleen frigs worden of frigs + 4/5 cruisers, meer dan dat vliegen wij niet. Een van de grootste reden waarom ik burn maar goed loyal als ik ben blijf ik om de boel te verbeteren en hoop dat het ook oppakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:33:
[...]

2 november voor de capitals (jumpdrive) imo... rest... geen idee...

Met deze changes hoop ik altijd nog op T2 capital mods (guns e.d., T2 siege en triage is er iig wel al...)
dat is de SOV/power projection fix niet de capital rebalance ik heb namelijk een dedicated capital pilot en als carriers de grond in generved worden dan ga ik deze wellicht andere skills trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:57
XzeroD schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

Wanneer wij klaar zijn met verhuizen en weer wat actiever worden .... oppakt.
Ah, inactiviteit erg saai altijd, voor de zomer hadden we in onze Alliance iedere dag 20 / 30 mensen online na de zomer was dit ineens 5 per dag max en niemand wilde fleets joinen :( we hebben nog een maand gewacht of mensen nog weer actief werden, dit bleek niet het geval. toen zijn we een andere alliance gejoined met onze pvp corp.

Nou delen we nog steeds een Ts met de oude alliance aangezien we allemaal lid zijn van de gamingclan. alleen hebben we dagelijks 20 fleets groot en klein en 3x zoveel andere content en iedere dag 150+ actief in alliance. (in corp gisteravond 11 online op een corp van 30)

Mn punt is, mensen worden alleen weer actief met content :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

eniux schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 08:12:
[...]

Ah, inactiviteit erg saai altijd, voor de zomer hadden we in onze Alliance iedere dag 20 / 30 mensen online na de zomer was dit ineens 5 per dag max en niemand wilde fleets joinen :( we hebben nog een maand gewacht of mensen nog weer actief werden, dit bleek niet het geval. toen zijn we een andere alliance gejoined met onze pvp corp.

Nou delen we nog steeds een Ts met de oude alliance aangezien we allemaal lid zijn van de gamingclan. alleen hebben we dagelijks 20 fleets groot en klein en 3x zoveel andere content en iedere dag 150+ actief in alliance. (in corp gisteravond 11 online op een corp van 30)

Mn punt is, mensen worden alleen weer actief met content :*)
Ah dat is wel beter ja! Bij ons is er genoeg content en wordt er genoeg content georganiseerd verzonnen dus dat is het probleem niet, elke avond is er wel een roam, dan weer een doctrine fleet (Venture fleet _/-\o_ ). Probleem is dat er meer mensen met mij een beetje meer willen dan alleen een cruiser / frigate roam, vroeger met de russen die helaas vertrokken zijn konden we onze bc/bs/t3 nog wel eens van stal halen maar nu liggen die stof te happen. Enigste wanneer we nu nog t3 gebruiken is om gatecamps of station camps te clearen zodat de frigs er door kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Over het algemeen is er wat inactiviteit bij ons tijdens de zomermaanden (vakantie, etc) en tijdens de feestdagen. Maar daarbuiten is de participatie meer dan redelijk. Onze fleets zijn sowieso niet erg groot (max 40 personen en dat is inclusief alts), maar zelfs tijdens de traditionele zwakke maanden halen wij toch zeker 15 personen. Ik vind deze fleetsizes behoorlijk lekker werken als ik eerlijk ben, beter dan fleets van 100+ in 10% TiDi :P

Overigens kijk ik met een scheef oog naar de opmerking dat mensen actief worden als er content gecreeerd wordt. Sinds wanneer zijn anderen verantwoordelijk voor het creeeren van jouw content? IMHO moeten mensen zelf hun eigen content creeeren en niet afwachten op situaties dat door anderen wordt geforceerd.

Nu weet ik dat bij 0.0 alliances wat problematisch is, maar je kan ook zelf content creeeren buiten je alliance. Als het op PvP aankomt dan kun je denken aan: alt stoppen in RvB, lowsec roaming, npc 0.0 roaming, whatever.

[ Voor 5% gewijzigd door nwagenaar op 15-10-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nwagenaar schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:22:
Over het algemeen is er wat inactiviteit bij ons tijdens de zomermaanden (vakantie, etc) en tijdens de feestdagen. Maar daarbuiten is de participatie meer dan redelijk. Onze fleets zijn sowieso niet erg groot (max 40 personen en dat is inclusief alts), maar zelfs tijdens de traditionele zwakke maanden halen wij toch zeker 15 personen. Ik vind deze fleetsizes behoorlijk lekker werken als ik eerlijk ben, beter dan fleets van 100+ in 10% TiDi :P

Overigens kijk ik met een scheef oog naar de opmerking dat mensen actief worden als er content gecreeerd wordt. Sinds wanneer zijn anderen verantwoordelijk voor het creeeren van jouw content? IMHO moeten mensen zelf hun eigen content creeeren en niet afwachten op situaties dat door anderen wordt geforceerd.

Nu weet ik dat bij 0.0 alliances wat problematisch is, maar je kan ook zelf content creeeren buiten je alliance. Als het op PvP aankomt dan kun je denken aan: alt stoppen in RvB, lowsec roaming, npc 0.0 roaming, whatever.
Precies en om die mensen wat gemotiveerd te houden (en hebben :+ ) doen wij in Finfleet, bijvoorbeeld werken met incentives...

Heb je meer gemotiveerde mensen, al is dit natuurlijk niet voor / met elke corp een mogelijkheid (buiten de vraag om of je het hoeft te doen natuurlijk...)

Het maakt het iig wel gemakkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Hier ook veel mensen inactive. CEO was zelfs AFK door real life issues. Als hij deze week niet was teruggekomen en mij de CEO roles had gegeven was ik volgende week begonnen met een reform van de corp en het opnieuw opzetten van 40+ towers :/

Gelukkig is het op tijd goed gekomen en komen er meer mensen terug :)

[ Voor 8% gewijzigd door spookz0r op 15-10-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
nwagenaar schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:22:

ik vermaak mezelf prima, daarom specificeer ik de creatie van content bewust niet.

Maar hoe je het ook went of keert content zorgt voor activiteit of dat nou gecreëerd is door mijzelf of iemand anders is daarin niet echt relevant denk ik.
Ik kan iedere avond wel een fleet opzetten voor een inactieve alliance. Maar solo roamen wordt op gegeven moment ook een keer saai. Helemaal als je veel afstand moet afleggen om goede flights te krijgen, aangezien er tegenwoordig alleen maar 10+ fleets of hotdroppers rondvliegen in Providence :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:14

F1k

Captain Obvious

Niet zeker of dit de plaats is, maar we hebben een aantal plekken beschikbaar in onze wormhole corp.
vacature op mijn tweakblog: F1k's things to share with the world: [PC] [MMORPG] EVE-Online vacature
vacature op reddit: http://www.reddit.com/r/e...ers_c5c5_corp_recruiting/

DM / Evemail bij interesse of vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
En wie komt er vanavond naar A2- ?

Gaat het weer een lag-fest worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:46
@lethalnl wat is jullie relatie met CFT trouwens, ze zijn nu zo vaak met carriers actief in UPH dat een lokale bathphone leuke resultaten op zou kunnen leveren :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
http://www.twitch.tv/ccp

Eve Vegas Stream.

T3 Destroyers, nieuwe Freighter waar ook schepen in passen :D Wapen wat alle jouw resists naar 0 haalt als je het gebruikt maar meer damage doet :o

[ Voor 28% gewijzigd door spookz0r op 18-10-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Dread gekilled met Harpy fleet :D https://zkillboard.com/kill/41881905/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=25640941 ach ja.. tegen al die CFC dreads is dat zo goed als v0v :P

zal wel een disconnected dread zijn geweest :+ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Jaja insured so it doesn't count, didnt need that dread anyways... we kennen de verhalen ;)

Deze dread was blijven hangen in een bubble wij zijn in Harpies er naar toe gewarped op 0. Bubbles in lijn met enemy fleet wat 300-400km verder was.Hun ishtar fleet landde in de bubbles, wij bleven schieten op de dread. Dread ging neer tegelijk met de laatste bubble en wij gingen er vandoor. :) Voor de rest was het gewoon een dikke welp.

[ Voor 9% gewijzigd door spookz0r op 19-10-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k

F1k

Captain Obvious

Iemand hier trouwens interesse om een keer een avondje mee te komen ragerollen met ons? Het zijn dan wel geen 10% tidi fights, maar we proberen er altijd wel iets moois van te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:24

_Apache_

For life.

Met een aantal vrienden heb ik eve weer opgepakt, meeste zijn wel ervaren piloten (>45m sp). Na een periode van oorlog in de null zijn we weer bij elkaar gekomen in high sec.

We hebben een system met 2 posses in high sec, de helft doet indy en en de andere helft pve/pvp.
Het bouwen begint eindelijk ook wat snelheid te krijgen. Dagelijks rollen er tientallen tech2 blueprints uit de ovens, en gister een buildjob van 50 enyo's aangezet. Good times. 8)

Gister wilden we even relaxen en wat cash verdienen in een L4. Probleem was alleen dat 1 speler nieuw is, en wilde ook mee doen in zijn cruiser. Hij met dikke plates naast mij gaan liggen, remote reps. En hij had het prima naar zijn zin met z'n Maller in Vengeance. :+

[ Voor 28% gewijzigd door _Apache_ op 20-10-2014 09:32 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

F1k schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 05:14:
Iemand hier trouwens interesse om een keer een avondje mee te komen ragerollen met ons? Het zijn dan wel geen 10% tidi fights, maar we proberen er altijd wel iets moois van te maken :)
Wie ben je, waar ga je ragerollen en wat versta je onder ragerollen :P
De meeste corps vinden het namelijk niet zo leuk als je met vreemde(of eventueel reds) gaat vliegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

XzeroD schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:28:
[...]

Wie ben je, waar ga je ragerollen en wat versta je onder ragerollen :P
De meeste corps vinden het namelijk niet zo leuk als je met vreemde(of eventueel reds) gaat vliegen :9
Ragerollen is een benaming dat gebruikt wordt door WH-corps/alliances:

Elke WH connectie/exit heeft een bepaalde massa van schepen wat het toestaat alvorens deze collapsed; wat je met ragerollen dus doet is deze connectie elke keer geforceerd collapsen totdat je een WH-exit krijgt die het waard is om te behouden.

Dat laatste kan dus zijn omdat je targets wil hebben die je kan aanvallen (in het verleden deden we dit in VoC met regelmaat om capitals te ganken) of een betere exit/chain te produceren zodat je naar een gevecht toe kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Dutchman! schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:58:
@lethalnl wat is jullie relatie met CFT trouwens, ze zijn nu zo vaak met carriers actief in UPH dat een lokale bathphone leuke resultaten op zou kunnen leveren :)
CFT?

---------

nieuwtje: Overload Everything vs Shadow Cartel is van (valse) start gegaan

met onze alliance helemaal lam (door eve vegas) besloot wowbagger om onze POS's te reinforcen, slim maar een beetje zwak

komen we vervolgens met een fleet reppen, komen ze met ishtars en batphones aanzetten.... :F
vrij nieuwe FC die toch wat wilde doen op zaterdag middag, kostte ons een paar miljard maarja....trainings ongelukje?

te weinig navpocs, ik dacht dat we 2x zoveel hadden....
de nieuwe corp had een slechte proteus fit (3 magstabs is een beetje te greedy)
en we bleven te lang hangen....

maar we hadden wel bijna de supers te pakken O-)

http://www.overloadeveryt...kill_related&kll_id=10670

maarja...uiteindelijk hadden ze wel een batphone nodig om hun supers te durven droppen, iemand uit alliance heeft dit gemaakt
ik moest wel lachen :P
Afbeeldingslocatie: http://i1182.photobucket.com/albums/x459/hunter3753/wowbegger_zps5b27a632.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Hahaha, leuk plaatje. Maar even voor de duidelijkheid; we zijn niet gebatphoned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
bullshit :)

misschien dat jij er niet vanaf weet, maar in dat uur dat shadow nodig had tussen hun formup en toen ze eindelijk undockte (hele tijd ~60 man gehangen, en ishtars zijn niet echt complex qua formup) heeft baggsies echt niet stil gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Nee, geen bullshit. We wisten al de timer en hadden al via-via vernomen dat het een clusterfuck zo worden van verschillende lowsec entities. Dus we waren al voorbereid en hadden de intentie om een 3rd party te zijn.

Maar het toeval wil dat iemand binnen SC één van onze FC's een bericht stuurde en dat we alsnog in bepaalde mate hebben samengewerkt.

Overigens dacht ik dat ik jullie fleetcomp op jullie titan gezien en ik heb deze informatie gerelayed. Daar wil ik toch wel even bij opmerken dat ong. de helft niet de overload everything ticker had ;)

Verder waren wij gisteravond wel een 3rd party voor het gevecht in Hysera. Met 500+ in local en een live stream vernamen wij dat reguliere logi niet ging werken (ze werden gewoon gealpha'd); dus zijn wij naar binnen gegaan met napocs en additionele triage. Helaas cyno'de PL een dread fleet boven ons en met 0 transversal ben je redelijk snel de pineut. Resultaat: 13 napocs, 1 pala en 3 carriers gewelped (http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=98206). Oops :+

[ Voor 29% gewijzigd door nwagenaar op 20-10-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:46
Cynosural Field Theory. Tinkerhell en vrienden. Verdienen een deel van hun ISK met het in carriers runnen van de level 5s in UPH en omgeving. Rijk clubje met een een titan of twee. Houden van hotdroppen, soms met black ops soms met hun supers en revenant. Of met tournament ships. Omdat het kan.

Dat kan ik op zich wel waarderen, en ze zijn goed in wat ze doen, maar ze kiezen iets te vaak een newbie als target :O.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Wij (snuff) doen dat ook; maar maken geen onderscheid of het nu een noob of een bittervet is :+

Overigens zijn wij met geen enkele lowsec entity blue; circa 4 maanden terug hebben wij zowel SWEAR als BALEX gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:35:
Wij (snuff) doen dat ook; maar maken geen onderscheid of het nu een noob of een bittervet is :+

Overigens zijn wij met geen enkele lowsec entity blue; circa 4 maanden terug hebben wij zowel SWEAR als BALEX gereset.
Kan ik verifiëren, jullie zijn rood bij ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
En nu hebben wij NC. A2- van init "overgenomen" (zonder 1 shot vanuit init als defence)

http://evemaps.dotlan.net/system/A2-V27

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Dutchman! schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

Cynosural Field Theory. Tinkerhell en vrienden. Verdienen een deel van hun ISK met het in carriers runnen van de level 5s in UPH en omgeving. Rijk clubje met een een titan of twee. Houden van hotdroppen, soms met black ops soms met hun supers en revenant. Of met tournament ships. Omdat het kan.

Dat kan ik op zich wel waarderen, en ze zijn goed in wat ze doen, maar ze kiezen iets te vaak een newbie als target :O.
tinkerhell is nogal risk averse....
maar neem eens contact met ons op in onze public channel als je wat ziet, wij zijn altijd in voor een hotdrop :P
nwagenaar schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:12:

Overigens dacht ik dat ik jullie fleetcomp op jullie titan gezien en ik heb deze informatie gerelayed. Daar wil ik toch wel even bij opmerken dat ong. de helft niet de overload everything ticker had ;)
klopt, is een corp die waarschijnlijk vanavond/morgen onze alliance joined, dus kan je als zodanig beschouwen

[ Voor 44% gewijzigd door lethalnl op 20-10-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Laatst online: 06-09 09:18
Dutchman! schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

ze hadden/hebben ook een aantal R64 moons om hun schepen te bekostigen. Ze zijn inderdaad wel goed in wat ze doen, maar jammer genoeg altijd overkill. Zo hebben ze eens 9 blackops en carrier gedropped op mijn alt in een ishtar. Gelukkig stond hun neutral alt al red bij ons en had ik respons fleet in station klaar :)

Bij ons in syndicate is er niet veel nieuws. Dit weekend zijn we verhuist naar een andere pocket een paar jumps verder. (van PC9-AY naar IIRH-G)
Is in voorbereiding van de nieuwe update. Onze nieuwe locatie heeft een veel groter jumpbereik + we zijn van 6 naar 17 systemen (met lager sec status) gegaan. En een mooi aantal R64 moons dus voor SRP en PVE inkomsten is dit mooie stap vooruit.

De kleine groepen die nu nog in de pocket leven durven niet meer te undocken. Is dus kwestie van tijd alvorens die verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 08:47
Dutch2007 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:32:
En nu hebben wij NC. A2- van init "overgenomen" (zonder 1 shot vanuit init als defence)

\o/
Maar goed, dan heb je het ook over Init :+

Ach, ik mag niet klagen. We habben afgelopen week Hero 5 uur lang aan het werk gelaten met een siege fleet, om vervolgens op het laatste moment met supers de outpost aan te vallen. En nog falen we gewoon..

[ Voor 25% gewijzigd door DheeradjS op 20-10-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
Tja, kan je vergelijken als een high-sec gank. Kan je trots op zijn, maar wat verwacht je nou? ;)

Het in principe een meatshield die daar is neergezet zodat de renters niet geheel onder de voet worden gelopen. Ik ben benieuwd hoe lang het in stand wordt gehouden, maar krijg de impressie dat de goons op dit moment alleen geïnteresseerd zijn in de status quo tot de patch.

Daarna is speculatie, maar het is niet geheel onrealistisch dat de grotere blocs de space kwijt raken. of gewoon PL style en 66% van je Sov opgeven en verkopen aan de eerste de beste idioot.

[ Voor 79% gewijzigd door Cardinal op 20-10-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
Hey hey, Wie zegt dat we Sov verkopen? Pure speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Dutch2007 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:32:

\o/
Lol @ station name :P

Ben echt benieuwd wat iedereen gaat doen na de patch. Denk dat 2/3e van de jumpbridges in provi niet meer de moeite waard is tenzei je geen Caps vliegt >:) O-) gelukkig krijgen we de unlimited skill queue, tactical destroyers en niet te vergeten de tug om van de ene naar de andere kant van de map te komen met meerdere bootjes. :Y

Ben nu al benieuwd hoeveel incursion runners hun bling bootjes door niarja durven te springen in zo'n ding *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb kennelijk wat gemist tactical destroyers als in T3 destroyers? en unlimmited skillcue OMG das nice ff zoeken op de site :D

ik kan er niks over vinden iemand linkje ?

unlimited skillcue heb ik gevonden tof dat dat komt, maar niks over T3 destroyers aan officieele berichten dus denk geruchten :S

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
T3 Destroyers zijn bevestigd. T zit ergens in the EVE Vegas VoD's op Twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DheeradjS schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:42:
T3 Destroyers zijn bevestigd. T zit ergens in the EVE Vegas VoD's op Twitch.
ga geen $9,99 betalen voor een stream en zit te zoeken naar stats, pics en dergelijke kan het nergens vinden. ben erg benieuwd en vind het vreemd daar ze al hebben aangegeven tegen de T3 cruiser rebalance op te kijken en hoe ze het ook doen ik verwacht een hoop gezeur van voornamelijk WH mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Hahahahaha _O-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QrtwsuW.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k

F1k

Captain Obvious

nwagenaar schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:28:
[...]

Ragerollen is een benaming dat gebruikt wordt door WH-corps/alliances:

Elke WH connectie/exit heeft een bepaalde massa van schepen wat het toestaat alvorens deze collapsed; wat je met ragerollen dus doet is deze connectie elke keer geforceerd collapsen totdat je een WH-exit krijgt die het waard is om te behouden.

Dat laatste kan dus zijn omdat je targets wil hebben die je kan aanvallen (in het verleden deden we dit in VoC met regelmaat om capitals te ganken) of een betere exit/chain te produceren zodat je naar een gevecht toe kan gaan.
Exact, we hebben het collapsen van onze static zo'n beetje tot kunst verheven. (Net als elke zichzelf respecterende wh corp, mag ik hopen).

Ik heb een paar dagen geleden een advert gepost in dit draadje, maar dit is de corp waar ik bij zit:
https://zkillboard.com/corporation/98323156/

Tijdens ragerollen zijn we continu op zoek naar een C5 waar content te vinden is. Is de C5 waar we mee gelinkt zijn niet pvp-waardig, ruimen we m op en gaan we op zoek naar de volgende.

Welkome schepen zijn met name armor T3's en guardians. Force recon maakt leuke extra'tjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
eniux schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:17:
niet te vergeten de tug om van de ene naar de andere kant van de map te komen met meerdere bootjes. :Y
Huh, wat? Waar?!

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:45
Korte samvat op evenews24 van wat fozzie heeft aangekondigd op eve vegas:
http://evenews24.com/2014/10/19/new-t3-ships-announced/

-t3 destroyers
-new blackbird hull
-tug

Meer wollig omschreven met meer info op tmc:
http://themittani.com/news/eve-vegas-2014-keynote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik neem aan dat iedereen al heeft gezien dat CFC 3 regions dumpt? Zal na PL niet echt als een verrassing komen.

Al ben ik wel benieuwd wat hoe legion of xxdeath denkt te overleven. Ik hoop dat ze niet teveel isk hebben betaald voor alle regions aan PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
oh dat zal ze een flinke duit hebben gekost, zo dom zijn ze wel

PL ziet de bui al hangen, die kunnen niet meer effectief verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
lethalnl schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:42:
oh dat zal ze een flinke duit hebben gekost, zo dom zijn ze wel

PL ziet de bui al hangen, die kunnen niet meer effectief verdedigen
Denk eerder dat de renters na de patch ook wel zo gek zullen zijn om te betalen :P

NC. neemt iig nog gewoon renters aan ;-).. Hadden al een ally mail gekregen dat we mensen niet voor te gek moesten gaan houden dat we querious zouden gaan uit-renten...

En we mogen delve wegens diplo zaakjes momenteel nog niet sbu-en :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Heb je uberhaupt een SBU nodig als straks de SOV gedropt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Cardinal schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:08:
Ik neem aan dat iedereen al heeft gezien dat CFC 3 regions dumpt? Zal na PL niet echt als een verrassing komen.

Al ben ik wel benieuwd wat hoe legion of xxdeath denkt te overleven. Ik hoop dat ze niet teveel isk hebben betaald voor alle regions aan PL.
Het gerucht is dat XXDeathXX 3 x de rent-income hebben betaald (ergens tussen de 300B en 450B). Vergis je niet; renters is echt een hele leuke inkomstenbron voor alliances en het betaalt beter dan moongoo.

Zeker met de aankomende changes zijn juist de verafgelegen gebieden enorm interessant om te verhuren; ze zijn zeer slecht bereikbaar (kans op hotdrop is aanzienlijk minder) en daarom ideaal voor ratters.

Ik wil niet enorm denigrerend klinken als het gaat om Russen, maar zowel XXDeathXX en Solar Fleet stonden er om bekend dat je met PayPal gebieden kon verhuren en dat ze geen enkel probleem hadden met het gebruik van bots, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Merken we tegen die tijd wel he. Nog niets over te zeggen nu.

Coalities die regio's dumpen was te verwachten. Waarom sov houden in regio's die straks amper te verdedigen zijn.

http://evenews24.com/2014...l-sec-alliance-movements/

Legion of Death naar de Dronelands. Veel plezier daar :')

@ Nwagenaar: moeilijk te bereiken kan ook klote zijn. Als de market daar niet goed is waar ga je dan spullen halen? Jita zeker maar dan ben je wel 3 dagen onderweg. Heeft zijn voor en zijn nadelen.

[ Voor 52% gewijzigd door spookz0r op 24-10-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik zie 2 mogelijkheden:

- Manufacturing/invention posses
- JF train om zoveel mogelijk de jump fatique te ontwijken/minimaliseren.

[ Voor 7% gewijzigd door nwagenaar op 24-10-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Mjah leuk voor de wat grotere corps en alles met veel members. Als je wat kleiner bent wordt het al meteen lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:10:
Ik zie 2 mogelijkheden:

- Manufacturing/invention posses
- JF train om zoveel mogelijk de jump fatique te ontwijken/minimaliseren.
rorq is ook interessant welliswaar minder maar ook goedkoper en je kan er toch nog wel een hoop in meenemen. zelf zit ik nog te denken wat ik wil doen, als ik naar 0.0 ga dan koop ik iig een carrier en een rorqual en ik heb een super sitter dus die gaat ook JDC5 trainen en die kan ik dan halverwege ergens parkeren zodat ik de jump fetique kan delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:41:
[...]

rorq is ook interessant welliswaar minder maar ook goedkoper en je kan er toch nog wel een hoop in meenemen. zelf zit ik nog te denken wat ik wil doen, als ik naar 0.0 ga dan koop ik iig een carrier en een rorqual en ik heb een super sitter dus die gaat ook JDC5 trainen en die kan ik dan halverwege ergens parkeren zodat ik de jump fetique kan delen :)
vergeet niet dat in een Rorqual alleen industrials passen. Daar had ik me ook op verkeken.

[ Voor 72% gewijzigd door Cardinal op 25-10-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:47:
[...]

vergeet niet dat in een Rorqual alleen industrials passen. Daar had ik me ook op verkeken.
klopt dat weet ik maar je kan dus prima industrials erin gooien volgeladen met ammo verder kan je capital modules fitten die je van high sec naar 0.0 wil verplaatsen en kan je 126k m3 cargo krijgen en dan nog fleet hanger van 30 of 40k je kan dan ook nog 250k m3 aan compressed ore erin gooien van de ore die je het moeilijkst kan krijgen en zo is het de moeite nog wel waard je kan alleen geen fitted non indy schepen erin kwijt maar 2 packaged BSs kan wel + zooi andere spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 16:17
Hoe denkt men straks de verschillende ice fuels nog te transporteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
bangkirai schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 00:29:
Ice belt mining? en dan zal je dus veel minny posses in minny space zien etc, etc... (voornamelijk voor de verre systemen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is een goeie ik denk dat dat erg lastig wordt met jump freighters dus denk dat beste optie is om POSsen neer te zetten waarvan je de fuel kan maken door ice te minen en PI maar dan moet je dus wel de juiste space hebben of tower wisselen en dan kan je met fitting issues komen te zitten.

zoals het nu gaat zal het niet meer gaan dat is wel zeker, maar ik doe niet zoveel met POSsen dus heb er niet zoveel ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Double post

[ Voor 97% gewijzigd door eniux op 26-10-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Had ff je post gemist
The first new ship CCP Fozzie revealed was codenamed "Tug", and should provide quite a bit of interesting content. It is a freighter-sized ship with a large Ship Maintenance Array - in Fozzie's words, "a ship that is specifically designed to move around other ships." The SMA will be large enough to contain "multiple fitted battleships", and is expected to be quite useful for Incursions groups and others in highsec who need to move fitted ships around without access to carriers. A very early render of the "Tug" was displayed, as well.
Afbeeldingslocatie: http://themittani.com/sites/default/files/styles/inline_stopgap/public/tug.png?itok=DpHfIwAj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zelfde als nu. Met een JF of freighter. Gemak van towers hebben die fuel gebruiken uit de regio :) Gebruik om en nabij de 750.000 fuel blocks per maand.

Rorquals zou ik mijn geld niet op inzetten. Ik verwacht nog dat die generfed gaan worden. Dit omdat grote allianties er plannen voor hebben en CCP het er al over had Battle Rorquals in de gaten te gaan houden.

[ Voor 32% gewijzigd door spookz0r op 26-10-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k

F1k

Captain Obvious

Nou. Wat een feest. Hard Knocks en Lazerhawks hadden alle possen in Polaris (NoHo) geRF'd. Belofte voor massive fights. 200 man in fleet, in een wh... Enige HK/LH die we gezien hebben zaten in een cloaky/nulli T3 en renden door de gecritte gaten weg.

Bizar gefitte proti gevonden.

Ohh, en we hebben gefaald omdat er een itty V wist te ontsnappen. Kregen m niet gedecloaked :/

Op naar huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Blueballing is also a tactic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k

F1k

Captain Obvious

T voelt gewoon een beetje laf. Er liggen nog zeker 7 dreads en 40 subcaps, maar nu er ineens een serieuze fleet is durven ze niet meer.
Daarnaast had de grootste fleetfight in WH-space kunnen worden, als ze mee hadden gespeeld.

Het was in elk geval een leuk weekend met veel social interaction en teambuilding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
F1k schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:30:
[...]

T voelt gewoon een beetje laf. Er liggen nog zeker 7 dreads en 40 subcaps, maar nu er ineens een serieuze fleet is durven ze niet meer.
Daarnaast had de grootste fleetfight in WH-space kunnen worden, als ze mee hadden gespeeld.

Het was in elk geval een leuk weekend met veel social interaction en teambuilding.
Dat gevoel heeft iedereen als het bij hun gedaan wordt. Soms is het niet anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eniux schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:12:
[...]

Had ff je post gemist

[...]

[afbeelding]
Wow ziet er goed uit!! is een mooi ontwerp voor een Cargoship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Vind het een beetje lijken op een Naga met een binnenkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Nieuw callsign voor die schepen voor op teamspeak: pinata.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k

F1k

Captain Obvious

Ik neem aan dat die Tug gewoon door een groepje ceptors begeleid wordt, in principe heb je er aan twee genoeg met de huidige gatetimers. Dan moet er al een groep gankanado's op de gate hangen of een bootlading (tuglading? :D) aan bruti wil het ding stuk gaan (en in dat geval, bad scout!).

Leuk, ben benieuwd wanneer de eerste sukkel m door low of null heen probeert te duwen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:13
F1k schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 06:26:
Ik neem aan dat die Tug gewoon door een groepje ceptors begeleid wordt, in principe heb je er aan twee genoeg met de huidige gatetimers. Dan moet er al een groep gankanado's op de gate hangen of een bootlading (tuglading? :D) aan bruti wil het ding stuk gaan (en in dat geval, bad scout!).

Leuk, ben benieuwd wanneer de eerste sukkel m door low of null heen probeert te duwen :p
Hij is wel handig om te bridgen. Jita naar lowsec vliegen, titan bridge, dan door "safe" gebied verder. Zal sneller zijn dan met de carrier door gates springen en goedkoper dan met de Jumpfreighter het hele eind springen.

De carriers worden nu natuurlijk vooral gebruikt voor transport van schepen (low- en nullsec), de Orca doet dat in highsec (die er niet voor gemaakt is), dus ik denk dat dit een behoefte dekt. Ze kunnen de Orca vervolgens aanpassen dat er alleen maar industrials in kunnen, net als de Rorqual.

Ik ben (net als vele anderen) benieuwd hoe Phoebe in de praktijk uit zal pakken.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Dus... afgelopen nacht een behoorlijk vermakelijk gevecht gehad.

Overload Everything (OE) hadden enkele van onze (Snuff Box) towers gereinforced. Aangezien wij de vorige keren leuke gevechten met ze hebben gehad, hadden wij wel een vermoeden dat het dit keer ook weer raak zou zijn.

Terwijl onze 1e tower uit reinforce kwam, waren wij bezig met formen; maar helaas waren er enkele capitals in Dantumi die bezig waren met het reppen van hun tower en die leek even wat interessanter: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=98966

Na deze kleine gank gingen we terug naar huis en na een kleine break vernamen onze scouts dat OE Ishtars gingen gebruiken, dus formden we machs met support voor de volgende timer. Toen wij on field kwamen hebben hebben we 1st blood gerealiseerd en verlieten de OE ishtars het veld om te reshippen naar hun T3 doctrine. Het gevecht was in volle gang waarna Shadow Cartel (SC) besloot on field te komen met hun napoc doctrine. OE verliet het veld en kwam daarna terug waarna ze samen met ons op SC begonnen te schieten. Hierbij dropte OE dus ook enkele suicide blab dreads en triage carriers als support. De blab dreads overleefde het niet, maar door de (tijdelijke) samenwerking van ons met OE was het gevolg dat SC en OE het veld verlieten. Wij logde enkele van onze supers in en besloten de (nog aanwezige) triage carriers te ontdoen van hun bestuurders.

Alleen bleek onze scout te vernemen dat Psychotic Tendencies (TISHU) bezig waren met het undocken van 20+ carriers en enkele dreads. Nadat er ook nog een HIC on field verscheen en op top van onze supers landde (die uiteraard gealligned waren) was het tijd om te vertrekken en te reshippen. OE en TISHU besloten vervolgens onze tower neer te schieten, gelukkig omdat wij ondertussen bezig waren met het reshippen naar HICS en carriers. Cyno ging up, we (als in mijn HIC vrienden) warpten naar de hostile carrier fleet en kregen alsnog een 5-tal hostile carriers getackled waarna er een kleine dreadbomb op het toneel tevoorschijn kwam.

We maakten korte metten van de nog overgebleven TISHU carriers. Wederom kregen we bezoek van HICS en onze scouts vernamen dat we meer bezoek zouden krijgen. Helaas waren onze dreads net iets te laat met jumpen waardoor ze toch nog 5 dreads getackled hadden. Wij warpen onze carrier fleet terug, maken korte metten van de aanwezige HICS en jumpte al onze capitals in veiligheid.

Beetje skewed BR van onze kant: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=99011

Oh en om het compleet te maken, we hebben weer een POS van onszelf op dezelfde locatie gezet. :+

Na dit alles ging ik rond half 3 (nieuwe tijd) mijn bed en liep mijn wekker 4 uurtjes later weer af. Maar het was het waard, het was een extreem leuk gevecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt goed mooi om zulke reports te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

En een wat uitgebreidere (Engelstalige) report van Failheap van een mede-Snuffer: http://failheap-challenge...ow-Security-Space/page337

Ik quote de text even ivm NSFW en (eventuele) blokkades bij de mensen die aan het werk zijn:
Wall of text inbound;

So, that was some evening wasn’t it.

Snuffbox’s fun started relatively late on the Sunday night, we got word of some people sitting on a POS with 3 Carriers and what turned out to be some badly fitted AFs. This was a pretty textbook gank, we came in with Prots, Guards and a few Vindies and Bhaals. Landing HIC points and Vindi webs on all three carriers we kill the Thanatos closest to the shield immediately, we then cycled through a bunch of their support while our Bhaals worked on capping out the Archons. Once the support fled the two remaining Archons were quickly dispatched.

We then got word that some nerds were shooting our POSes in Brarel, we raced back but the POS was dead by the time we got home, our response time slowed considerably but having to burn several BS the 12 jumps along with our fleet.

We arrived back in Suj and re-formed, OE had switched into shield Ishtars (lol) and were now shooting our Intaki POS, we formed up in Machs, Guards and TIII support. Bridging in next door we jumped in and warped to our POS.

We land, breaking invulnerability moments later and proceeding to 1 bang an Ishtar, at this point they disengage. We hold in place and wait to see what happens. Surely enough OE have grabbed their collective nads and warp back in with TIII’s and Guards.

They land on our DPS at 0 but poor spreading of tackle means most of our Machs pull range. After cycling through some TIIIs and failing to make a significant dent we blap a couple of Guards and get ready to start killing DPS, at this point Shadow lands in NavPocs and support and warps down, OE bail at this point and we pull range and engage Shadow.

At this point we take our only two losses of the entire evening, a Mach and Guard are killed by the raw DPS of the Shadow BS before they can successfully pull range. We cycle through lots of Shadow targets not really killing anything other than a single immobile Guard.

OE rewarp there TIIIs at zero of the Shadow gang and engage them in earnest, Shadow split reps well for the most part but with good alpha coupled with the split damage from the two gangs cost them a few ships, we consider thinning OE at this point but they disengage.

We continue to exchange fire with Shadow’s BS for a little while before they too disengage, leaving a couple of Navpocs to their fate. OE are forming again though so our job isn’t done yet, 3 Archons and a bunch of BS, mostly Navpocs are headed our way, apparently they are pretty determined to hold this field.

OE land with the Triage and they put one in as we being engaging their BS at range, OE have a smattering of HICs to provide security, however with well placed jammers we are able to show our hand. Supers come in off our Machs and get to work on their Triage which die very fast. As the last carrier explodes a Devoter lands on us, however it’s out of point range and our supers leave the field.

With the OE Triage dead our subs have free rain, we kill a few bits and pieces and wonder why OE are still on field, turns out they had two more Triage on standby but some sort of foul up on their end (presumably) puts them the wrongs side of our Machs from their BS, they warp to avoid further losses.

OEs Triage are now in a bad spot and so they call in their own trump card, TISHU Carriers cyno in. Our well placed jammers force them to come in at range and we align out warping as they land. Not content to be beat by the Archon blob however we race back to Suj.

We form a few HICs and a Triage and jump the HICs in by gate, warping them to our scout we manage to tackle 5 Tishu Archons and jump in with Dreads, Triage and Combat Carriers, setting our damage dials to eleven the remaining Tishu Archons die rapidly.

We get word that OE are forming a massive blob of HICs and Guards, presumably to tackle our Dreads down and call in mates, they land late but are still able to tackle 4 Dreads. At this point we begin reforming once again to extract them, jumping a couple of Triage Archons in to keep them alive. It is at this point Bagger hands us an olive branch and we grab on tight. Shadow form a shield Ishtar fleet and head our way, we warp our Combat carrier wing in when they arrive on field and our fighters go to work.

As HICs begin to tumble despite OEs twenty (fucking hell) logistics our Dreads jump in sequence, eventually we reduce the number of OE HICs to zero, they leave the field, cutting their losses. Bagger is gracious and allows our last triage to jump without incident.

Having saved us a potentially lengthy fight to extract our caps we agree to bridge Shadow home, apparently at the cost of 1 link Tengu, folly to our POS defences (this being why we blued them). We then ninja a new tower down just as an OE hauler lands and go home.

GF gents, would do again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nice! :)

Klinkt leuker dan met 50-70 supers geheel period basis in de 1e Reinforce helpen :O

Dat heb ik dus met NC. afgelopen weekend o.a. gedaan...

Voor de geintreseerden, We zullen nagenoeg alles van PB & Querious gaan verhuren en de rest van de systemen zo lang als we ze nog hebben ook verhuren

https://docs.google.com/s...WpGR0xPazkyaHlTelE#gid=23 (voor de geintreseerden de prijs lijst...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Laatst online: 06-09 09:18
nwagenaar schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:25:
Dus... afgelopen nacht een behoorlijk vermakelijk gevecht gehad.
....
Het is TISHU hun weekend niet...

Are34 (CEO van Tempest Legion en mede CEO van TISHU) heeft zondag Tempest Legion verlaten en Easily Excited gejoined. TL is zo goed als aan het collapsed en membercount is van 100 naar 39 gedropped. TISHU op zich heeft nu amper nog 90 members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Gisteren convo van diplo van een corp met -10 standing. Waarom wij een toren in hun space hebben...

Content :*)

Daarna begon hij te dreigen dat ik hem weg moest halen. Wel grappig :P Toren blijft daar voorlopig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Hey everyone. Here are our latest updates to the plan.

Firstly and most significantly, the change to decloaking mechanics has been put on hold indefinitely. We are going to take some more time to work on the best way to have ships interact with cloakies and it's very possible that our eventual changes will be significantly different than what we talked about earlier. For now, cloaked ships will not decloak each other.

We're also going to be removing some of the earlier increase in signature radius and shifting it to a penalty on the bomb launcher itself. The T1 bomb launcher will add +10m signature radius and the T2 will add 12m.

We're increasing the capacity of the T2 bomb launcher to 300m3.

The Focused Void Bomb will have an explosion radius of 5000m, 1000m more than originally proposed.

Both the new bomb and new interdiction probe will be made available exclusively in the Syndicate LP store.

The new interdiction probe will be delayed slightly as we've run into some graphical issues with it that we'll need more time to properly fix.

We've sourced a lot of these changes from this thread, thanks to everyone who has been providing feedback.
Bah nog steeds multibox Fleetwipe bombers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Me like. we hebben gisteren toevallig bombing training gedaan met een paar rookies. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Stampertjen schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:07:
[...]

Het is TISHU hun weekend niet...

Are34 (CEO van Tempest Legion en mede CEO van TISHU) heeft zondag Tempest Legion verlaten en Easily Excited gejoined. TL is zo goed als aan het collapsed en membercount is van 100 naar 39 gedropped. TISHU op zich heeft nu amper nog 90 members.
Als ik het goed las op Reddit, was er een soort van machtsstrijd gaande tussen Lex (Alliance CEO) en Are34 (CEO van de grootste corp binnen TISHU) en gaat TISHU deployen naar Curse....

Enorm jammer eigenlijk, hiermee zijn we weer een interessante tegenstander kwijt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
curse.... alliance's final resting place? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Curse, where alliances go to die? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
precies.... Al is dat voornamelijk voor 0.0 SOV holders die dan denken de "big boy" uit te gaan hangen in NPC space... Al is tishu met een 80 man alliance... mjah eerder een corp ;-) dan een alliance...

succes voor ze iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 08:32
hmm, die unlimited skill queue in Phoebe maakt het wel verleidelijk om mn account weer te activeren :P

[ Voor 5% gewijzigd door ravenger op 31-10-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Als iemand nog een T3 wil kopen, dan zou ik dat ASAP doen. Kennelijk gaan de kosten met 100% tot 250% omhoog voor bepaalde componenten en de prijzen in Jita stijgen hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Cardinal schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:43:
Als iemand nog een T3 wil kopen, dan zou ik dat ASAP doen. Kennelijk gaan de kosten met 100% tot 250% omhoog voor bepaalde componenten en de prijzen in Jita stijgen hard.
Fuck.. thanks for the headsup, even inslaan dan maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:43:
enig idee waarom dat is? rebalance is nog niet eens in zicht zover ik kan zien op de forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het heeft met de T3 subsystem rebalance te maken. Check de lijst met adding en increasing

[ Voor 13% gewijzigd door Cardinal op 31-10-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:45
Denk eerder met veel speculatie - als je de lijst bekijkt gaan van alle (vrijwel) waardeloze onderdelen de nummertjes eentje omhoog en van de nanoribbons wordt de benodigdheid ongeveer gehalveerd. Dat betekent dat de prijsopbouw met de voorraden andere zooi voorlopig goedkoper zou moeten worden. Nanoribbons limiteren niet meer en van de rest zal het iets duurder worden.

En dan te bedenken dat ik die rest vorige maand gedumpt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben trouwens wel benieuwd naar de T3 destroyers en vooral naar de gedachte (die ik heb) dat ze dit gaan doen en bekijken of ze dit concept kunnen gebruiken voor de T3 cruisers rebalance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
De prijzen van t3 cruisers zouden alleen maar moeten dalen. Eerst was het gebaseerd op een random number generator en nu kan je gewoon kiezen. Dat betekend dat je foutmarge minder wordt en die gaat dus uit de prijs gehaald worden. Daar ging tevens ook direct veel van de winst op het produceren van T3 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ugh. Ons weekend ging een beetje met vallen en opstaan.

Afgelopen zaterdagavond kwam onze tower in Enulari uit reinforce en ook nog eens rond een goede tijd (19:00 uur EVE time als ik mij niet vergis) voor ons Euro's. Bohica empire was degene die de boel gereinforced had en normaal gesproken weten wij dat ze ook wat vrienden hebben.

We hielden tabs op hun doctrine en vernamen dat ze gebruik gingen maken van hun Dominix doctrine. Als counter hebben wij besloten om te gaan voor onze Mach doctrine, want met 15+ machs moet je een Domi en/of logi in één keer kunnen vollyen.

Nou ja, de theorie klopte redelijk. Totdat Gallente Warfare op dook en zo'n beetje alle e-war op onze Logi, Loki's en Proteus's gooide (we werden gejammed, gedamped en getrackingdisrupted bij het leven) . Webbing en Painting is toch wel een belangrijk gegeven voor machs met arties en dat werd nu toch wel een uitdaging... Laat daarna ook nog eens één van onze guardians per ongeluk in de hostile blob terechtkomen en daarna was het redelijk snel over. Zelfs de triage carrier op het einde mocht niet baten. Met dit als resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=99487 (oops!)

Vervolgens omstreeks 20:00 uur kwam onze Intaki POS uit reinforce dat door Overload Everything was gereinforced. Zij gingen voor Ishtars, wij gingen voor Legions. Helaas waren Overload Everything al een tijdje bezig met het schieten van onze tower en ze waren iets uit range waardoor we maar hun drones gingen neerschieten zodat wij de boel konden opzetten om de POS te ninja'en met een nieuwe POS. Dat was gelukt (jeuj). Vervolgens gingen we terug en reshipte wij naar onze machs (ja, ja, een voorboden om wat er gaat komen) en uiteindelijk kwam Overload Everything terug met wat backup (enkele supers). We hingen lekker op de titan om toch wat te proberen; cyno gaat omhoog (iemand roept nog op comms: don't jump your titan) en... de titan was weg. CRAP. Snel nieuwe titan online en poging nummer 2; gelukkig was onze titan al safe maar door dit alles was onze verrassing weg en waren de supers safe. Nou ja, dan gaan we maar weer richting huis: gelukkig was onze gejumpte titan nog in system dus die konden we gebruiken. Je zou denken, zo'n jump mistake gebeurt geen 2e keer en zeker niet binnen 30 minuten. Right? Right? Nou, nee. Meneer de Titan pilot jumpte wederom zijn Titan naar Suj en notabene op een station cyno met bekende PL en Shadow Cartel alts/toons in local >.<

Uiteindelijk was afgelopen zaterdag een avond om niet snel te vergeten :+

Gisteravond kwam onze Enulari POS weer uit reinforce en dus werd het round 2 tegen Bohica Empire & Friends. Zij vormden in hun Domi en Apoc/Geddon doctrines. Voor de verandering gingen wij voor onze napocs en aanzienlijk meer T3 support om het probleem van zaterdag te voorkomen. Dat ging een stuk beter (ondanks dat ik werd gepaint, genuut, disrupted, etc, etc bij het leven; mijn modules gingen uit en gelukkig waren onze logi on ball met het verlenen van armor reps en cap aan yours truly). Resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=99507

Ja, dat ding een stuk beter. Maar damn, wat een weekend zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik was lekker een weekendje weg, kom ik na heel rustig aan te doen op comms om nog even een half uurtje te chillen krijg ik te horen dat ze een big fight hadden, een moros gepoint hadden (en hebben laten ontsnappen wut?) maar ze geen pings uitgegooit hadden. Een recruiment officer, een director en de CEO hadden aan de fight mee gedaan, ze hadden wel onze SC vrienden gevraagd maar eigen alliance/corp members geen ping hoor :( Toen dat later op de app kwam werden die 3 nog redelijk gekielhaald door de rest :P

Vanavond kijken of we die moros kunnen baiten, aangezien het een local is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
nwagenaar schreef op maandag 03 november 2014 @ 07:51:
Ugh. Ons weekend ging een beetje met vallen en opstaan.

Afgelopen zaterdagavond kwam onze tower in Enulari uit reinforce en ook nog eens rond een goede tijd (19:00 uur EVE time als ik mij niet vergis) voor ons Euro's. Bohica empire was degene die de boel gereinforced had en normaal gesproken weten wij dat ze ook wat vrienden hebben.

We hielden tabs op hun doctrine en vernamen dat ze gebruik gingen maken van hun Dominix doctrine. Als counter hebben wij besloten om te gaan voor onze Mach doctrine, want met 15+ machs moet je een Domi en/of logi in één keer kunnen vollyen.

Nou ja, de theorie klopte redelijk. Totdat Gallente Warfare op dook en zo'n beetje alle e-war op onze Logi, Loki's en Proteus's gooide (we werden gejammed, gedamped en getrackingdisrupted bij het leven) . Webbing en Painting is toch wel een belangrijk gegeven voor machs met arties en dat werd nu toch wel een uitdaging... Laat daarna ook nog eens één van onze guardians per ongeluk in de hostile blob terechtkomen en daarna was het redelijk snel over. Zelfs de triage carrier op het einde mocht niet baten. Met dit als resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=99487 (oops!)

Vervolgens omstreeks 20:00 uur kwam onze Intaki POS uit reinforce dat door Overload Everything was gereinforced. Zij gingen voor Ishtars, wij gingen voor Legions. Helaas waren Overload Everything al een tijdje bezig met het schieten van onze tower en ze waren iets uit range waardoor we maar hun drones gingen neerschieten zodat wij de boel konden opzetten om de POS te ninja'en met een nieuwe POS. Dat was gelukt (jeuj). Vervolgens gingen we terug en reshipte wij naar onze machs (ja, ja, een voorboden om wat er gaat komen) en uiteindelijk kwam Overload Everything terug met wat backup (enkele supers). We hingen lekker op de titan om toch wat te proberen; cyno gaat omhoog (iemand roept nog op comms: don't jump your titan) en... de titan was weg. CRAP. Snel nieuwe titan online en poging nummer 2; gelukkig was onze titan al safe maar door dit alles was onze verrassing weg en waren de supers safe. Nou ja, dan gaan we maar weer richting huis: gelukkig was onze gejumpte titan nog in system dus die konden we gebruiken. Je zou denken, zo'n jump mistake gebeurt geen 2e keer en zeker niet binnen 30 minuten. Right? Right? Nou, nee. Meneer de Titan pilot jumpte wederom zijn Titan naar Suj en notabene op een station cyno met bekende PL en Shadow Cartel alts/toons in local >.<

Uiteindelijk was afgelopen zaterdag een avond om niet snel te vergeten :+

Gisteravond kwam onze Enulari POS weer uit reinforce en dus werd het round 2 tegen Bohica Empire & Friends. Zij vormden in hun Domi en Apoc/Geddon doctrines. Voor de verandering gingen wij voor onze napocs en aanzienlijk meer T3 support om het probleem van zaterdag te voorkomen. Dat ging een stuk beter (ondanks dat ik werd gepaint, genuut, disrupted, etc, etc bij het leven; mijn modules gingen uit en gelukkig waren onze logi on ball met het verlenen van armor reps en cap aan yours truly). Resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=99507

Ja, dat ding een stuk beter. Maar damn, wat een weekend zeg :D
2x jumpen met een Titan lol. Dacht dat ze de optie bridge en jump ook verder uit elkaar hadden gezet in het menu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Eve is al te patchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Weet je ook hoe groot het is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
XzeroD schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:44:
[...]

Weet je ook hoe groot het is ?
Was iets van 280mb geloof ik. Server is alweer up :)
Pagina: 1 ... 86 ... 116 Laatste