Ugh. Ons weekend ging een beetje met vallen en opstaan.
Afgelopen zaterdagavond kwam onze tower in Enulari uit reinforce en ook nog eens rond een goede tijd (19:00 uur EVE time als ik mij niet vergis) voor ons Euro's. Bohica empire was degene die de boel gereinforced had en normaal gesproken weten wij dat ze ook wat vrienden hebben.
We hielden tabs op hun doctrine en vernamen dat ze gebruik gingen maken van hun Dominix doctrine. Als counter hebben wij besloten om te gaan voor onze Mach doctrine, want met 15+ machs moet je een Domi en/of logi in één keer kunnen vollyen.
Nou ja, de theorie klopte redelijk. Totdat Gallente Warfare op dook en zo'n beetje alle e-war op onze Logi, Loki's en Proteus's gooide (we werden gejammed, gedamped en getrackingdisrupted bij het leven) . Webbing en Painting is toch wel een belangrijk gegeven voor machs met arties en dat werd nu toch wel een uitdaging... Laat daarna ook nog eens één van onze guardians per ongeluk in de hostile blob terechtkomen en daarna was het redelijk snel over. Zelfs de triage carrier op het einde mocht niet baten. Met dit als resultaat:
http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=99487 (oops!)
Vervolgens omstreeks 20:00 uur kwam onze Intaki POS uit reinforce dat door Overload Everything was gereinforced. Zij gingen voor Ishtars, wij gingen voor Legions. Helaas waren Overload Everything al een tijdje bezig met het schieten van onze tower en ze waren iets uit range waardoor we maar hun drones gingen neerschieten zodat wij de boel konden opzetten om de POS te ninja'en met een nieuwe POS. Dat was gelukt (jeuj). Vervolgens gingen we terug en reshipte wij naar onze machs (ja, ja, een voorboden om wat er gaat komen) en uiteindelijk kwam Overload Everything terug met wat backup (enkele supers). We hingen lekker op de titan om toch wat te proberen; cyno gaat omhoog (iemand roept nog op comms: don't jump your titan) en... de titan was weg. CRAP. Snel nieuwe titan online en poging nummer 2; gelukkig was onze titan al safe maar door dit alles was onze verrassing weg en waren de supers safe. Nou ja, dan gaan we maar weer richting huis: gelukkig was onze gejumpte titan nog in system dus die konden we gebruiken. Je zou denken, zo'n jump mistake gebeurt geen 2e keer en zeker niet binnen 30 minuten. Right? Right? Nou, nee. Meneer de Titan pilot jumpte wederom zijn Titan naar Suj en notabene op een station cyno met bekende PL en Shadow Cartel alts/toons in local >.<
Uiteindelijk was afgelopen zaterdag een avond om niet snel te vergeten
Gisteravond kwam onze Enulari POS weer uit reinforce en dus werd het round 2 tegen Bohica Empire & Friends. Zij vormden in hun Domi en Apoc/Geddon doctrines. Voor de verandering gingen wij voor onze napocs en aanzienlijk meer T3 support om het probleem van zaterdag te voorkomen. Dat ging een stuk beter (ondanks dat ik werd gepaint, genuut, disrupted, etc, etc bij het leven; mijn modules gingen uit en gelukkig waren onze logi on ball met het verlenen van armor reps en cap aan yours truly). Resultaat:
http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=99507
Ja, dat ding een stuk beter. Maar damn, wat een weekend zeg