" We gaan de CFC aanpakken jongens! "
lol
lol
[ Voor 34% gewijzigd door spookz0r op 19-08-2014 19:19 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 21-08-2014 13:11 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
[ Voor 46% gewijzigd door lethalnl op 22-08-2014 12:33 ]
[ Voor 6% gewijzigd door yorkick op 22-08-2014 17:21 ]
21 dagen trail is beter omdat je dan en langer kan spelen en je krijgt isk als de persoon zo lief is om de plex te delen. Heb je een link gestuurd in je inbox, we splitten hem gewoonyorkick schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:16:
Ik volg het spel al enige tijd, heb het een paar jaar geleden ook wel eens gespeeld, maar is niet blijven hangen. Na vandaag het een en ander weer gelezen te hebben ga ik het weer proberen.
Kan ik gewoon de 14day trial van Eve pakken, of is het handiger om een 21day trial van iemand proberen te krijgen?
Verwijderd
Er komt nog een tweaker corp. hou het tweaker kanaal in eve online in de gaten!avathar.rauko schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:20:
Hoi Allemaal naar langetijd afwezig geweest te zijn in EVE begint het weer te kriebelen, waarschijnlijk zal mijn oude corp niet meer bestaan, heeft GoT ook een EVE corp dat industrieel bezig is zoals mining.
[ Voor 91% gewijzigd door spookz0r op 24-08-2014 14:20 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Cardinal op 26-08-2014 09:21 ]
[ Voor 4% gewijzigd door lethalnl op 26-08-2014 10:19 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Stampertjen op 26-08-2014 10:15 ]
In Arnhem nog wel, wou dat mijn alliance dat deed. I.p.v. het vliegtuig naar Engeland, de fiets naar Arnhem hahaStampertjen schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 10:14:
njah mocht je eens een meeting horen van the battlement leadership dan zou je ook rap weten waarom. Vorige week zat Pantsufan gewoon alle CEO af te snauwen dat hij de enige is die weet waarmee hij bezig is en dat de rest beter gewoon doet wat hij zegt. Want ze hebben toch geen flauw idee wat EVE precies inhoud.
Verder wilt hij dus enkel dat members uit het leadership hem aanspreken voor al de andere heeft hij geen tijd en werken toch maar op zijn zenuwen. (zijn ongeveer zijn exacte woorden)
Ineluctable heeft zich dan ook redelijk vlug uit de coalitie getrokken. Nuja wij hebben er nieuwe vrienden aan overgehouden. We hebben een aantal van onze doctrines verhuisd naar pure blind en vliegen nu samen met tri en moa.
Syndicate gaf amper nog fights dus we zien wel wat deze regio te bieden heeft. Alhoewel nu zowel BL als PL hun staging point in placid hebben zie ik syndicate wel terug activer worden. Ahja je hebt jumpclones voor iets.
EDIT: dit weekend is er terug onze alliance meeting in arnhem. dat wordt weer een feestje
Onze vorige meeting in januari was ook in Arnhem en viel echt goed mee. We zijn eerst iets gaan eten in de dino (ofzo iets). Daarna gingen we normaal gaan bowlen. We hadden de week ervoor nog gereserveerd, maar toen we daar toekwamen bleek die zaak failliet te zijnXzeroD schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:17:
[...]
In Arnhem nog wel, wou dat mijn alliance dat deed. I.p.v. het vliegtuig naar Engeland, de fiets naar Arnhem hahaWaar gaan jullie heen?
Ah ja weet waarschijnlijk welk café dat isStampertjen schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:03:
[...]
Onze vorige meeting in januari was ook in Arnhem en viel echt goed mee. We zijn eerst iets gaan eten in de dino (ofzo iets). Daarna gingen we normaal gaan bowlen. We hadden de week ervoor nog gereserveerd, maar toen we daar toekwamen bleek die zaak failliet te zijn
Dan maar meteen de kroeg ingedoken. Was een cafe die ook rond dat plein was. Lag wel een stuk dieper (gangetje) en ze hadden jupiler.Dat maakte mij vooral blij want ik ben Belg.
De meeste die komen zijn Nederlandsers, maar ik en mijn vriendin komen dus van belgie. Onze CEO komt van england. 2 van onze FC's komen van denemarken en dan nog een paar duitsers. Dus toch wel een leuk internationaal groepje. (waarschijnlijk deze keer ook fransen)
Goede herinneringen aan de meet! De dame in het rood heeft diepe indruk achtergelaten in de groep, vooral bij vanOstade meen ik me te herinneren. Helaas niet meer in Ineluctable, was toch een leuke groep.Stampertjen schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:03:
[...]
Onze vorige meeting in januari was ook in Arnhem en viel echt goed mee. We zijn eerst iets gaan eten in de dino (ofzo iets). Daarna gingen we normaal gaan bowlen. We hadden de week ervoor nog gereserveerd, maar toen we daar toekwamen bleek die zaak failliet te zijn
Dan maar meteen de kroeg ingedoken. Was een cafe die ook rond dat plein was. Lag wel een stuk dieper (gangetje) en ze hadden jupiler.Dat maakte mij vooral blij want ik ben Belg.
De meeste die komen zijn Nederlandsers, maar ik en mijn vriendin komen dus van belgie. Onze CEO komt van england. 2 van onze FC's komen van denemarken en dan nog een paar duitsers. Dus toch wel een leuk internationaal groepje. (waarschijnlijk deze keer ook fransen)
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Ze doen vrij weinig en intern rommelt het ook. Zie ze niet veel doen.Cardinal schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:15:
Ik was benieuwd wat die battlement coalition teweeg zou brengen, maar mijn huidige inschatting is niet veel. Zowel Mortuus en Triumvirate zitten allebei in het noorden, terwijl de battlement net een deploy in stain hebben afgekondigd. Dat zie ik niet snel gebeuren. Als ze wel wegtrekken uit Pure Blind...
[ Voor 9% gewijzigd door spookz0r op 26-08-2014 17:25 ]
1
2
3
4
5
| Fleet was coming home from tower save, warped to JB in system. neutral corp cyno and dictor decloaked and battleships bridged and pipebombed most of the fleet. Well executed, as none of the FC's had heard of ineluctable before and definitely didn't know they were about to get RnK'd by serpentis roleplayers. |
[ Voor 56% gewijzigd door Stampertjen op 26-08-2014 17:52 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
ach dat niet alleen..spookz0r schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:11:
Mensen CCP heeft weer iets verneukt met de nieuwe patch http://community.eveonlin...-profiles-on-august-26th/
Any custom Overview settings are being erased after logging off from your first session after patching unless a change was made to the overview settings during that session. Please make sure that you open your overview settings and change at least one setting before logging off.
[ Voor 18% gewijzigd door -BaJo- op 27-08-2014 17:25 ]
Iemand (weet ff zo snel niet wie) zit in dat channel steeds te roepen dat hij een Tweakers corp gaat makenlethalnl schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 09:14:
tweakers corp? wut? hoe kom je daarbij?
we hebben een channel voor tweakers, een corp gaat er nooit komen denk ik
de interesses lopen veel te ver uiteen
[ Voor 7% gewijzigd door Dutch2007 op 28-08-2014 12:16 ]
Denk dat hij/zij er mee bezig is al zie ik de nut er niet van in om een tweakers corp te beginnen, de interesses liggen te veel uit elkaar, de ene doet pve, de andere pvp en de andere weer industrial. Dan heb je nog dat sommige alleen in null, low of high sec willen leven of zelfs wh space.Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:12:
[...]
Er komt nog een tweaker corp. hou het tweaker kanaal in eve online in de gaten!
Haha, ik sla ook over, ja kan ook snel ff op een altje de naam ff securenDutch2007 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:34:
idd, hij is dr al enkele weken me bezig, maar geeneens de corp gestart (zit al meerdere weken in een npc corp ;-))
Van mij mag ie, maar mij niet gezien....
Snel aanmaken hahahaeniux schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:14:
[...]
Haha, ik sla ook over, ja kan ook snel ff op een altje de naam ff securen
Verwijderd
haha, succes d'r meeVerwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:48:
Jongens als iedereen zo dacht over het nederlands elftal tijdens het WK waren we nooit zo ver gekomen. Die tweaker corp heeft wel degelijk toekomst. wacht maar af!
Wat gaat de insteek worden van het tweaker corp? carebearing, low, null, wormhole ?Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:48:
Jongens als iedereen zo dacht over het nederlands elftal tijdens het WK waren we nooit zo ver gekomen. Die tweaker corp heeft wel degelijk toekomst. wacht maar af!
Je hebt wel enthousiasme dat moet ik je toegeven, maar inderdaad als je ons warm wilt maken dan moet je wel iets meer info geven. Geen info = geen interesse van spelers, als je straks in 1 keer een bulk met info online gooit dan leest de helft het niet of leest het maar wordt er niet warm of koud van. Daarnaast hoelang wil je ons nog laten wachten, volgens mij wordt dit al een hele poos geroepen maar daar blijft het ook nog bij, geen woorden maar daden.Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:48:
Wat is het antwoord hierop of wordt het een van alles wat corp?-BaJo- schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 15:57:
[...]
Wat gaat de insteek worden van het tweaker corp? carebearing, low, null, wormhole ?
Dit.XzeroD schreef op maandag 01 september 2014 @ 08:52:
[...]
Wat zou voor ons de meerwaarde zijn om in een tweakers corp te zitten?
Ben het ook met je eens hoor maar ik neem aan dat de maker ze eigen redenen heeft en die wil ik wel graag horen. Niet dat het voor mij interessant is maar misschien voor nieuwe mensen wel.Cardinal schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:18:
[...]
Dit.
Er is geen meerwaarde om in een tweakers corp te zitten. Het zal altijd een kleine groep zijn en blijven waar geen verdere potentie in zit om te groeien, want anders is het geen tweakers corp meer. Het is een leuk idee, maar zelfs de channel zit geen leven in, laat staan een eventuele corp.
Ik zou met zulk soort spul niet in een beginnende corp gaan zitten, grotendeels van dat spul gebruik je dan never nooit niet.CopyCatz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:54:
Als er een tweakers corp komt doe ik meeben recent weer gestart na break van een paar maanden, ben op zoek naar een relaxte (evt NL) corp. Heb 134m sp, en ben nog steeds in bezit van het kanaal tweakers.net zie ik
Wel redelijk carebear, maar kan diverse caps vliegen, heb 1 jf, 4 gewone, 2 dreads, 2 carriers, rorqual en orca. Kan zelf orca's en charons bouwen vanaf eigen bpo set.
Brave Newbies? (0.0??) of high-sec eve-university?CopyCatz schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:25:
Liefst carbearen of noobs helpen.. Als de tweakers corp zoiets zou worden lijkt het me wel wat, maar aan de posts te zien duurt het nog wel ff voor we de tweakers corp hebben?
[ Voor 27% gewijzigd door Dutch2007 op 02-09-2014 14:28 ]
Verwijderd
= we doen bijna niets samen met het naar verwachting zowiezo al miniscule membersaantalHet wordt het hele relaxete corp met tweaker members. je bent vrij om te doen wat je wilt.
Dit is geen info he, dit is gewoon een verkooppraatje met 0 inhoudt.Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:22:
ha zie je. ik heb al een member!!! Ben op dit moment met een ander projectje bezig in EVE. Vandaar dat de tweaker corp nog niet is begonnen. Maakt niet uit. Ik heb alle tijd. En hier wat meer info voor al die mensen die met smart op de tweaker corp zitten te wachten:
Het wordt het hele relaxete corp met tweaker members. je bent vrij om te doen wat je wilt.
Vooral beginnende Eve spelers zal het aantrekelijk zijn. Maar gevorderde zijn natuurlijk ook welkom!
Het wordt gewoon een hele gezelige corp netzoals dit forum!!!
Daarnaast is het wel handig als je inderdaad een TW corp begint wat vaker actief te zijn op het forum, anders krijg je ook geen band met de spelers, en hoop dat je in-game wel meer actief bent als hier. just my 2 cents.XzeroD schreef op maandag 01 september 2014 @ 08:52:
Wat is het antwoord hierop of wordt het een van alles wat corp?
Wat is het hoofddoel van de corp, PvE, PvP, industry etc.. ?
Ga je ook alleen tweakers toe laten of ook niet-tweakers?
Taal van de corp, Nederlands of Engels?
Hoeveel ervaring heb je zelf als CEO of director a.k.a. capability om een corp te runnen?
Wat zou voor ons de meerwaarde zijn om in een tweakers corp te zitten?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik wil best tip geven of ideeën spuien maar dan moet ik wel weten wat zijn insteek is behalve een relaxte corp op starten onder de naam tweakers. Aangezien nu al een paar keer om informatie is gevraagd en er alleen word gezet dat het komt en nu dan "info" maar met 0 inhoudt dan houd het echt een keer op.lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:16:
Mooi dat mensen echt azijn zitten te zeiken over het idee van een Tweakers corp. Maar voor de rest komen diezelfde personen met precies 0 ideeen of tips hoe dit dan wel te doen.
maar goed, vanaf de zijlijn zeuren dat het fout is, is erg makkelijk
Ik ben benieuwd of er een groep voor te vinden is, alt's misschien wel maar mains denk ik niet zo veel. Maar goed het is dus maar de vraag of alleen TW mensen toegelaten worden of ook andere van buiten, maar die vraag blijft op heden nog steeds onbeantwoord.Zelf zie ik er genoeg potentie in. moet er meer duidelijkheid komen? Zeker, maar er is wel een groep voor te vinden gok ik.
Maar goed om toch met een tip te komen om niet een azijn zeiker te lijken: Sonnybonds geef meer info want hier kan niemand wat mee.lethalnl schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:48:
DOE IETS!
we zien wel (ik heb geen idee), relaxed (gaap) , casual (eens in de blauwe maan), doen wat je wil (ik ga niets doen, zoek het zelf maar uit)
dat zijn termen die worden omschreven, dan kan ik zelf en waarschijnlijk de rest van de ervaren spelers al zien waar dat op uitkomt
zo'n beetje elke falende (meestal highsec) corp die elke application accept omdat ze een member turnover hebben waar de mcdonalds U tegen zegt heeft dit in z'n recruitment ad staan omdat ze denken dat alles doen = beter
terwijl het probleem juist is dat je content providers moet hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door XzeroD op 03-09-2014 12:03 ]
Dan zeg ik veel plezier, maar de meeste serieuze Eve spelers hier ga je niet aantrekken op deze manier.lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:16:
Mooi dat mensen echt azijn zitten te zeiken over het idee van een Tweakers corp. Maar voor de rest komen diezelfde personen met precies 0 ideeen of tips hoe dit dan wel te doen.
Zelf zie ik er genoeg potentie in. moet er meer duidelijkheid komen? Zeker, maar er is wel een groep voor te vinden gok ik.
[ Voor 33% gewijzigd door Ashrah op 03-09-2014 13:01 ]
Hier ben ik het volledig mee eens. Ook ik heb geen interesse in zo'n 'tweakers' gat van demotivatie om eve te spelen...lethalnl schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:48:...
we zien wel (ik heb geen idee), relaxed (gaap) , casual (eens in de blauwe maan), doen wat je wil (ik ga niets doen, zoek het zelf maar uit)
dat zijn termen die worden omschreven, dan kan ik zelf en waarschijnlijk de rest van de ervaren spelers al zien waar dat op uitkomt
zo'n beetje elke falende (meestal highsec) corp die elke application accept omdat ze een member turnover hebben waar de mcdonalds U tegen zegt heeft dit in z'n recruitment ad staan omdat ze denken dat alles doen = beter
terwijl het probleem juist is dat je content providers moet hebben.
Verwijderd
Je kan ook gewoon reageren op de vragen die er gesteld worden die meerdere malen door verschillende personen gesteld zijn, zo krijg je geen "azijn pissers".Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 16:06:
sorry ik ga niet reageren op alle azijn pissers. Als je niks vind join je niet. zo simpel is het. Het is maar een pc game
Ik ben nu tijdelijk CEO in een nullsec corp in een alliantie omdat de normale CEO weg is vanwege real life. Als je een corp wil starten moet degene die hem wil starten al met een plan komen. Zonder plan een corp starten gaat niet werken. Vergeet ook niet dat het ontzettend veel tijd en energie kost om alles draaiend te houden. Dan nog diplo issues en alles wat erbij komt. Ik heb amper meer tijd om mee te doen in fleets of om wat voor mijzelf te doen in Eve. Soms log ik op mijn main niet eens in omdat ik dan weet dat ik wordt overspoeld met convo's en mails.lanerios schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:16:
Zelf zie ik er genoeg potentie in. moet er meer duidelijkheid komen? Zeker, maar er is wel een groep voor te vinden gok ik.
[ Voor 15% gewijzigd door spookz0r op 03-09-2014 17:00 ]
Klinkt 100% als V3spa.lethalnl schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:48:
[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 04-09-2014 10:45 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 05-09-2014 11:57 ]
Verwijderd
Welkom in EVE, leuk dat je er ook aan begonnen bent!RoseSolane schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:39:
Hallo allemaal. Ik ben ook met EVE begonnen. Nog één missie voor de Advanced Military Career Agent en dan zitten deze tutorial missies erop. Ik ga hierna maar eens kijken bij de Sisters om wat meer van de universe te zien.
Klopt, het jargon is even wennen vooral in het begin, alle afkorting, termen etc maar daar wen je echt wel aan. Soms heb ik ook nog dat ik weer wat nieuws bijleer, alleen maar leuk!Ik heb de afgelopen dagen de laatste 32 pagina's van dit draadje gelezen. En ik moet zeggen dat dat niet meeviel. Enerzijds door het jargon. Daar zal ik in de loop van de tijd wel aan wennen.
Jij ziet dat wel maar volgens mij ziet de initiatiefnemer dat niet (of wilt het niet zien).Anderzijds door wat iemand enkele posts hiervoor het azijnzeiken noemt. Niet alleen over het idee van een Tweakers corp. Ik zie ook wel dat het opzetten van een Tweaker corps voor EVE veterans een kansloze zaak is.
Ik zou het niet weten, er wordt niet gereageerd op vragen en info komt er ook niet. Dus het is gokken wat de intenties zijn, wat ik wel (en meerdere) hier weten is dat de opzet hoe het hier nu op het forum geplaatst is gedoemd te mislukken is om een goede en actieve corp te krijgen, dat is de ervaring en kennis wat de veteranen mee brengen en proberen over te dragen.Wat ik begrijp van de initiatiefnemer is dat hij (zij?) meer denkt aan een beginners corps. Dat heeft misschien wel een kans van slagen.
Ja ik speel het nog bijna elke dag met plezier, en zo negatief zijn we niet, alleen negatief over het idee van een TW corps door de weinige informatie en dat de initiatiefnemer geen feedback wilt aannemen van de vets.Maar los van het Tweaker corps. Een aantal van jullie zijn wel erg negatief. Vinden jullie EVE nog wel leuk?
Nee hoor, absoluut niet.Zijn jullie ook zo negatief in jullie eigen corps?
Corps/Alliances zijn hele andere koek dan een Guild in WoW of zo iets dergelijks. Terecht dat we er dan buiten zouden staan maar ook een GM/CEO moet tegen kritiek kunnen en feedback leren te accepteren en er wat mee doen i.p.v. oogkleppen op te doen.Ik heb geen verstand van het leiden van een corps in EVE, maar heb wel ervaring met het leiden van een guild in andere games. En met zoveel negativiteit zouden jullie in mijn guild (corps) heel snel buiten staan.
Er zijn zat mensen die te vertrouwen zijn hoor, maar ook een heleboel niet. In principe kan je veel mensen tot een bepaalde hoogte vertrouwen, zoals dat ik best gerust wil zeggen dat mijn pilot in het system Auner woont maar ik ga bijv. niet zeggen wie mijn scanning alt is. Ook aan mijn corp members leen ik dingen uit maar niet aan alle alliance members, soort van voorgevoel.Is het "vertrouw niemand in EVE, want je zult belazerd worden" zo sterk dat het samenspelen in EVE helemaal niet leuk is?
Ik zit zelf in lowsec, dat is een stap tussen highsec en nullsec in, ook hier is PvP meer dan de moeite waard, heck ik woon het liefste in lowsec, beter als nullsec of highsec.Ik ben ook verbaasd over de houding van sommige hier ten aanzien van high sec, carebear, mining op main, etc. Wat ik tot nu toe gezien heb van EVE is dat je zoveel verschillende dingen kunt doen in de zandbak. Dus hele verschillende mensen aanspreekt. Maar als ik sommigen hier mag geloven is alleen pvp in null sec de moeite waard.
Het is ook leuk, niet zo heel actief en vooral nullsec stuff (wat je in mijn ogen gewoon mag negerenIk vermaak me tot nu toe in EVE. Ik had gehoopt dat het EVE draadje van Tweakers ook leuk zou zijn.
Je weet ook dat het een NPC corp is waar je in begint als nieuwe speler of je terecht in komt als je een player corp leaved?, die zijn altijd behulpzaam naar nieuwe spelers.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:22:
Maar de tutorial missions in Eve zijn wel goed. De corp waar ik nu in zit is ook erg behulpzaam naar nieuwe spelers The Scope.
Qua negatieve... zou bijna zeggen dat d'r zels een eve term voor is "BitterVets"RoseSolane schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:39:
Hallo allemaal. Ik ben ook met EVE begonnen. Nog één missie voor de Advanced Military Career Agent en dan zitten deze tutorial missies erop. Ik ga hierna maar eens kijken bij de Sisters om wat meer van de universe te zien.
Ik heb de afgelopen dagen de laatste 32 pagina's van dit draadje gelezen. En ik moet zeggen dat dat niet meeviel. Enerzijds door het jargon. Daar zal ik in de loop van de tijd wel aan wennen. Anderzijds door wat iemand enkele posts hiervoor het azijnzeiken noemt. Niet alleen over het idee van een Tweakers corp. Ik zie ook wel dat het opzetten van een Tweaker corps voor EVE veterans een kansloze zaak is. Wat ik begrijp van de initiatiefnemer is dat hij (zij?) meer denkt aan een beginners corps. Dat heeft misschien wel een kans van slagen.
Maar los van het Tweaker corps. Een aantal van jullie zijn wel erg negatief. Vinden jullie EVE nog wel leuk? Zijn jullie ook zo negatief in jullie eigen corps? Ik heb geen verstand van het leiden van een corps in EVE, maar heb wel ervaring met het leiden van een guild in andere games. En met zoveel negativiteit zouden jullie in mijn guild (corps) heel snel buiten staan. Is het "vertrouw niemand in EVE, want je zult belazerd worden" zo sterk dat het samenspelen in EVE helemaal niet leuk is?
Ik ben ook verbaasd over de houding van sommige hier ten aanzien van high sec, carebear, mining op main, etc. Wat ik tot nu toe gezien heb van EVE is dat je zoveel verschillende dingen kunt doen in de zandbak. Dus hele verschillende mensen aanspreekt. Maar als ik sommigen hier mag geloven is alleen pvp in null sec de moeite waard.
Ik vermaak me tot nu toe in EVE. Ik had gehoopt dat het EVE draadje van Tweakers ook leuk zou zijn.
TL;DR het wordt door sommige niet geaccepteerd dat je op jouw manier je kasteeltje maakt in de zandbak, je mag wel in de zandbak spelen, als je het op hun manier speelt.lethalnl schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:59:
@ Rosesolane
om even in de zandbak metafoor te blijven, waar veel van ons zich tegen keren is het veel voorkomende fenomeen dat beginnende of op-en-af spelende spelers in hun eentje zandkasteeltjes lopen te bouwen (minen/carebearen in npc corps of carebear corps) zonder te proberen om samen te spelen of zowiezo met het spel mee te doen
en als het zandkasteel af is lopen ze de zandbak weer uit op zoek naar de volgende zandbak (aka andere spellen)
Haha dit jaCardinal schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:10:
en dan als je realiseerd dat de meeste mensen allemaal bij verschillende alliances zitten die elkaar het liefst overhoop knallen en het bloed drinken, valt het hier best mee
Ik heb hier gewoon geen woorden voor, die Loki ging zo snel neer. Ik zat er echt zo bij:spookz0r schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 21:42:
Zat net alliance tournament te kijken PL vs Nulli. PL brengt bombers, launched bombs dag Loki van Nulli
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq