Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
zou wel moeten ja, ze zijn redelijk belangrijk

staat in de devblogs

voor hetzelfde geld had je een supercarrier gehad en weet je niets over de drone changes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
lethalnl schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:00:
zou wel moeten ja, ze zijn redelijk belangrijk
:Y
voor hetzelfde geld had je een supercarrier gehad en weet je niets over de drone changes
Ssst, vertel hem nou niet te veel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

De titel heeft een update gehad. Van Kronos naar Crius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Gropah schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:37:
[mbr]De titel heeft een update gehad. Van Kronos naar Crius[/]
Ondanks dat dit fijn is, vraag ik me af of het een beter idee is om met een andere oplossing te komen, anders gaan de mods het druk krijgen
Kronos – huidige release
Crius – huidige release
Hyperion – 23 september
Oceanus – 4 november
Phoebe – 9 december
Rhea – 20 januari
Tethys – 7 feburari
Theia – 17 maart
Themis – 4 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
'druk' even een regeltje verwisselen elke 2 maanden :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zo erg vinden wij het niet om 1x in de 2 maand een topic report te krijgen om ons te herinneren aan dat er een deel van de titel anders moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28
Ik heb al jaren geen eve meer gespeeld.. in het verleden een paar maanden gespeeld en uiteindelijk toen ik paar keer achter elkaar dood was gegaan een beetje ge ragequit :P Geen idee of mijn character nog wel iets heeft.. maar het jeukt wel weer een beetje om te gaan spelen. Voornamelijk omdat ik zoveel nieuwe spacesims voorbij zie komen, maar de draait mijn pc echt niet :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Je kan je account voor een paar uur activeren om een plex te kunnen kopen. Je zou deze tijd kunnen gebruiken om te kijken of je character nog wat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Dat wist ik dus niet :P

Gisteren gewoon voor een maandje betaald, Mijn character heeft blijkbaar nog een Battleship (Megathron) en nog een cruiser die ik als miner altijd heb gebruikt. 3 miners erop en een hele sloot aan cargo extenders + mining bots. Maar qua geld is hij wel beetje arm, had ook geen insurances meer op mijn schepen dus in ieder geval op de mega weer een Insurance genomen.

Gisteren eigenlijk de hele avond beetje zitten minen (wel high sec.. in low sec waag ik me nog ff niet) Beetje weer wennen aan de layout, zag dat ik al sinds 2007 niet meer had gespeeld haha, is heel wat jaren :P Merkte ook wel dat de schepen niet meer hetzelfde waren, sloten die in aantal zijn veranderd O.A.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
yup, en dat het minen in een battleship... zo 2007 is :P, daar zijn de mining barges nu voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Venture is niet duur met z'n bonus en 5000m3 ore hold mijnt sneller, veel sneller als een battleship of cruiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Dutch2007 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:34:
yup, en dat het minen in een battleship... zo 2007 is :P, daar zijn de mining barges nu voor :)
Al zullen de hedendaagse gankers wel een WTF momentje hadden gehad, al vermoed ik dat hij mijnde in een osprey die daar ooit bonussen voor had.

[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 04-08-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
vergis je niet, een 8 highslot battleship met wat MLU's mined nog best snel, de barges houd hij niet meer bij tegenwoordig maar een venture is er niets bij

en zowiezo even een verplichte mededeling gezien mijn collega capsuleers het weer niet doen:

mining is statistisch de snelste manier om te stoppen met EVE, als je daar je skillpoints in stopt kom je jezelf over een maand of 2 weer tegen.
en als je over die drempel heen komt en toch doorbijt dan sla je jezelf over een jaar voor je kop

je zei dat je al een battleship hebt

verkopen die zooi en join brave newbies, ga maar eens lekker rondkutten in nullsec
alternatief heb je ook eve university, of de newbie campus van sommige nullsec alliances

neem niets mee dan je pod en betaal geen isk om een alliance te joinen! (recruitment scams)

alternatief: maak een 2e account en houd een van de 2 achter als een pure mining char om je schepen mee te betalen, blijft dood een doodsaai maar dan is dat tenminste niet het enige dat je doet

kan je uiteindelijk ook in nullsec minen

[ Voor 13% gewijzigd door lethalnl op 04-08-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 15:42:
alternatief: maak een 2e account en houd een van de 2 achter als een pure mining char om je schepen mee te betalen, blijft dood een doodsaai maar dan is dat tenminste niet het enige dat je doet

kan je uiteindelijk ook in nullsec minen
Aaaah, memories.

CTA: fleet opbouwen op de Titan duurt een eeuwigheid.
Even de mining alt in de Hulk erbij en in het staging sytem een belt minen.
FC die je mining alt vol scheldt omdat je niet in de CTA fleet zit (ik was één van de eerste in de fleet)
Niet zeggen dat je main al in de fleet is, maar vragen wat voor Hulk fit hij wil voor zijn fleet ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
op voice comms toch wel mag ik hopen?

CTA's zijn zowiezo hilarisch, sommige mensen |:(

[ Voor 41% gewijzigd door lethalnl op 04-08-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Haha ik heb gisteren gewoon zitten minen in mijn cruiser.. Ik heb totaal de skillz niet om een mining barge oid te pilotten xD.

Zal vanavond is ff kijken voor een Venture though. Klinkt interessant! Ik zat me dood te staren op cargo hold.. niet realiserende dat er verschil is tussen normaal cargo hold en ore hold..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

TgR_KILLER schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:08:
Haha ik heb gisteren gewoon zitten minen in mijn cruiser.. Ik heb totaal de skillz niet om een mining barge oid te pilotten xD.

Zal vanavond is ff kijken voor een Venture though. Klinkt interessant! Ik zat me dood te staren op cargo hold.. niet realiserende dat er verschil is tussen normaal cargo hold en ore hold..
Venture is heerlijk, 2 ingebouwde stabs dat je minimaal 3 disruptors, 2 scrams of een combinatie daarvan nodig hebt om je vast te houden. Zonder dat kan je gewoon weg warpen. Daarnaast ook nog de mogelijkheid om 2 drones mee te slepen. Wij gebruiken hem ook voor PVP vanwege de ingebouwde stabs (en ja het werkt heerlijk) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb de mine skillz vanavond al ff opgepikt voor ik langs een maat van me ging om the last of us te spelen op de PS4 :P nu ff kijken of ik ergens de Venture kan kopen.. Meteen mijn oude cruiser maar inruilen.

Als ik wat gespaard heb zal ik eens een cheap fighter ding kopen en eens in lowsec gaan kijken ofzo :) maar mijn battleship is wel lekker voor de missies nu :P vernietigd alles zonder enige problemen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gisteren waren wij op een cruiser roam, ging op zich wel lekker. Paar keer gehad dat we via intel te horen kregen dat een counter fleet onze kant op was, beide counter fleets hebben we gedodged (SCUM en SC). In totaal 6 kills over 4 uur, voor cruiser fleet van 8/10 man not bad in deze tijd al zijn de meeste kills wel frigs jammer genoeg.

Op een gegeven moment moest ik wel enorm hard lachen, we vonden een Federation Navy Comet en Harbinger in een mission site. Onze tackler dook erin en wij er achteraan met overloaded stuff in case de Harbinger tanky was. We landen op grid en gooien onze webs/scrams etc op hem neer en de comet. 1 keer schieten en de Comet ging neer, point on pod yes! Nog voordat ik echt kon switchen naar de Harbinger ging die al in armor. 2 volleys en hij was neer, uhm waarom ging die zo snel neer? Nou hierom dus: Harbinger kill, we voelde ons bijna verplicht deze persoon een fit met wat tips en tricks te geven maar aangezien alles T1 stuff was had het waarschijnlijk geen zin gehad.

Overal een gezellige en leuke avond gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dat soort schepen zie je zeker eens per maand, een of andere clueless newbie die babby's first lowsec aan het doen is en dan net op het verkeerde moment door de verkeerde gate jumped of ergens anders iets doms aan het doen is en getackled word

ja je bent aan het pvpen...maar je doet het verkeerd, vraag me dan toch af waar die mensen hun fits vandaan halen.

als je het niet weet kijk je toch af van mensen die het beter weten? kan me niet voorstellen dat als je die vraag stelt dat je dan een ander antwoord krijgt dan battleclinic of een killboard naar je kop geslingerd met de melding daar even te zoeken

zelfs in npc corps

moet ik wel zeggen dat de laatste 6 die ik had erg gebrekkig engels blijken te spreken.

[ Voor 6% gewijzigd door lethalnl op 05-08-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik kan me eigenlijk niet meer heugen dat ik PvP heb gedaan, maar ja het is ook al 7 jaar geleden xD Weet niet dat ik met mijn battleship samen met wat corp mensen een paar pirates heb neergeknalt maar uiteindelijk kwamen ze terug met veel meer mensen en toen was ik dus dood :D

Al is mijn loadout ook gewoon ruk nu, ook al 7 jaar oud xD haha.

Overigens mined een Venture wel lekker ben ik gisteren achter gekomen :P ty voor de TIP.

Nu maar eens zoeken naar wat goedkoops met een leuke loudout om eens in lowsec te gaan kijken. Lijkt me niet handig om dat in mijn gimped mega te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nee inderdaad

probeer een incursus of tristan

gallente frigates zijn over het algemeen wel goed, geen idee hoe ze het T1 fit doen alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:24

_Apache_

For life.

Een tech1 fit hoeft perse niet slecht te zijn, met meta 4 komt je redelijk dicht in de buurt van tech 2. Maar zijn skills zullen waarschijnlijk net aan de requirements halen denk ik zo.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:16:
dat soort schepen zie je zeker eens per maand, een of andere clueless newbie die babby's first lowsec aan het doen is en dan net op het verkeerde moment door de verkeerde gate jumped of ergens anders iets doms aan het doen is en getackled word

ja je bent aan het pvpen...maar je doet het verkeerd, vraag me dan toch af waar die mensen hun fits vandaan halen.

als je het niet weet kijk je toch af van mensen die het beter weten? kan me niet voorstellen dat als je die vraag stelt dat je dan een ander antwoord krijgt dan battleclinic of een killboard naar je kop geslingerd met de melding daar even te zoeken

zelfs in npc corps

moet ik wel zeggen dat de laatste 6 die ik had erg gebrekkig engels blijken te spreken.
Ja viel me ook al op dat gebrekkige Engels van nieuwe spelers vooral, geen idee waar die vandaan komen.
TgR_KILLER schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:24:
Ik kan me eigenlijk niet meer heugen dat ik PvP heb gedaan, maar ja het is ook al 7 jaar geleden xD Weet niet dat ik met mijn battleship samen met wat corp mensen een paar pirates heb neergeknalt maar uiteindelijk kwamen ze terug met veel meer mensen en toen was ik dus dood :D

Al is mijn loadout ook gewoon ruk nu, ook al 7 jaar oud xD haha.

Overigens mined een Venture wel lekker ben ik gisteren achter gekomen :P ty voor de TIP.

Nu maar eens zoeken naar wat goedkoops met een leuke loudout om eens in lowsec te gaan kijken. Lijkt me niet handig om dat in mijn gimped mega te doen :P
Zoals lethalnl al aangaf, pak een gallente frig en dan vooral een incursus. Deze fit wordt bij ons heel veel gebruikt. http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24636707, als je de T2 stuff voor een meta veranderd is hij nog steeds prima te doen, maar blijf weg bij kiters tenzij je binnen web range bent, dan gooi je web erop waardoor je binnen scram range kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Bedankt voor de tips, zal vanavond eens kijken of ik wat leuks in elkaar kan draaien en of ik alle skillz heb.
Heb nog iets van 50 mil isk op de bank staan dus dat moet wel lukken qua centjes.

Ik gebruik overigens mijn battleship vooral om nu wat missies (rat hunting) te doen, weet niet of een frigate dat net zo simpel doet :P mijn Mega heeft 0 moeite met die missies in ieder geval haha.

*edit* net een Incursus gekocht.. nu even wat zooi aan het verzamelen om erin te stoppen :) straks maar eens wat rats zoeken en kijken of het een beetje wil werken xD

[ Voor 51% gewijzigd door TgR_KILLER op 05-08-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVE online ligt op zijn gat?

NM doet het weer kreeg geen inlog scherm en forum was mega traag

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:04:
op voice comms toch wel mag ik hopen?

CTA's zijn zowiezo hilarisch, sommige mensen |:(
Neuh, ik was wel op voice com, maar hij wist niet dat het een char van mij was. Dus ik wist al wat er ging komen toen ik een convo request van hem kreeg :P

Staging duurde bijna een uur :X In die tijd kan je leuk even wat minen zonder bang te hoeven zijn voor reds in system :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ben nu op mijn gemakje level 1 security missions aan het doen in mijn Incursus... zit wel veel meer variatie in dan ik me kan herrinneren.. gelukkig dat ik een armor repair ding mee heb genomen anders was ik net helemaal dood xD werd nogal gerushed door iets teveel gasten.

Maar nu zit ik wel serieus te twijfelen wat ik met de mega moet doen, verkopen is ook ergens zonde van het geld, maar ik heb er ook echt niks aan atm xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

TgR_KILLER schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 22:18:
Ben nu op mijn gemakje level 1 security missions aan het doen in mijn Incursus... zit wel veel meer variatie in dan ik me kan herrinneren.. gelukkig dat ik een armor repair ding mee heb genomen anders was ik net helemaal dood xD werd nogal gerushed door iets teveel gasten.

Maar nu zit ik wel serieus te twijfelen wat ik met de mega moet doen, verkopen is ook ergens zonde van het geld, maar ik heb er ook echt niks aan atm xD
Tja dat is een keus, als je er echt niks aan hebt waarom houden? Met dat geld zou je dan weer frigs kunnen kopen mocht er 1 dood gaan bijv. Aan de andere kant, die mega komt vast ooit wel weer van pas en dan hoef je geen nieuwe meer te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik denk dat ik voorlopig alleen even de gimped modules ga verkopen, er zitten volgens mij nu zelfs modules op de mega die elkaar tegen werken.. en er zitten zowel armor als shield buff dingen op, Volgens mij moet je toch echt de keuze maken tussen armor of shield tanken (armor is volgens mij voor de mega het beste?) in ieder geval klopt er behalve de turrets weinig van de setup. webs en dat soort spul zit er ook niet op nu.

Dus ik strip hem wel, toch wat extra geld beschikbaar en dan bewaar ik hem nog voor later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Standard PvE Mega, level 4 runner

7x prototype gauss gun (meta 4 425mm railguns

midslots 4x cap recharger

low slows
large armor repper, 2-4x missions specific armor hardener,
magnetic field stabilizers

Je kunt evt ook een cap recharger inwisselen voor micro jump drive, en het eea op range tanken.

Voordat je undockt en hiermee gaat vliegen moeten toch echt wel je low en mid slots op tech 2 staan. =)
Volgens mij heb ik nog 2 of 3 van dit soort bootjes rondslingeren... ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
het is weer een tijdje geleden maar battlereportje!

Zoals een paar van jullie (en de meeste mittens.com lezers) weten zijn wij onlangs onze eigen weg ingeslagen en hebben shadow cartel verlaten.

dat was even aanpassen! die reputation tank is echt enorm, iedereen valt je opeens aan

maar het killboard is niet desastreus slecht dus we doen het wel redelijk.

ik kan het in ieder geval iedereen aanraden, verlaat je blob en ga eens met een kleine groepje in lowsec rondkutten.

maar effin, het gevecht in kwestie:

EU-TZ roam, werd besloten om met rail moa's met links en een huginn voor support

beetje de pipe door gevlogen richting enaluri en akidagi, onderweg hier en daar wat mogelijkheden maar geen beet
vlak voor het onderwerp van deze report begint was ik nog even een extra scout achter ons aan aan het burnen, miste toch wel een cov-ops prober en ik vind een random t1 talwar gang 2 jumps achter ons die snel onze richting uit komt

geen idee wat ze van plan waren, maar niemand had moeite ze te tanken iig

http://www.overloadeveryt...=kill_related&kll_id=5724

ach, dingen kosten 11m dus wat kan hun het schelen?
moeten wij ook eens gaan doen, lijkt me wel lachen.

2 jumps later komen we een zeer kleine gatecamp met wat garmurs en een eagle tegen

garmurs zijn natuurlijk veel te snel maar de eagle pinged naar 300 en terug naar 100 (waarschijnlijk zodat we niet kunnen proben)
hij merkt alleen niet dat we een interceptor hebben....POINT

http://www.overloadeveryt...a=kill_detail&kll_id=5718

tegen de tijd dat deze half armor was werd er een vargur op scan geroepen

deze land en wij beginnen daar op te schieten, ding tanked ons best makkelijk (bastion ASB is best OP)
hij had ons erg lang kunnen tanken, die dingen kunnen 80 charges mee hebben in de cargo
mijn ammo had in ieder geval sneller opgegaan

maar even later landen er een een hyperion en dan nog een vargur

ze hebben te veel neuts op die plek maar we hebben ondertussen de cerberus die op range op ons aan het schieten was getackled

we burnen erheen en:

http://www.overloadeveryt...a=kill_detail&kll_id=5708

marauders MJD'en vervolgens boven op onze logi en hebben er 1 scram/webbed

gezien ze niet snel kunnen bewegen lukt het de AB logi wel om uit tackle range te komen uitendelijk en iedereen crashed terug naar de gate om te hergroeperen

vervolgens nog een paar minuten rondkutten en tanks testen (de hyp vooral)

het lukt uitendelijk om een gevecht op station uit te lokken omdat ze daar de garmurs en een omen hebben zitten

garmur zijn snel weg maar de omen was al low armor

http://www.overloadeveryt...a=kill_detail&kll_id=5716

maarja...we hebben ze nu waar we ze hebben willen, 10-30 km van een non-kickout station

duurt even voordat we de cyno op een moa hebben gekregen en hij naar de cyno spot is gevlogen
we waren bang dat het wel erg verdacht was....maarja

CYNO UP

en we droppen 2 spider carriers voor refitting en 2 blap dreads (waaronder mijn moros :P)

http://www.overloadeveryt...a=kill_detail&kll_id=5726 BLAP
http://www.overloadeveryt...a=kill_detail&kll_id=5727 BLAP

een minuut voor de siege timers over zijn komt SCUM met een 6 guardians en 30 dps schepen aankakken
het stelletje watjes warped ook nog eens op 100 van de station met een brawling fleet

dus even voor de duidelijkheid: dit is een station grid, met 4 caps die je evt zou kunnen bumpen
je hebt 6 guardians, en twee keer zoveel battlecruisers als wij totaal schepen hebben en ze warpen nog steeds naar 100km..... 8)7

dreads cyclen uit siege en moonwalken weer terug naar huis met wat gf's in local van onze tegenstanders terwijl SCUM met de pik in de hand blijft staan (altijd leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Haha lethalnl, ik merk dat ik nog een paar maandjes weer moet inkomen voor ik helemaal snap wat je nou hebt geschreven :P

Klinkt in ieder geval als een leuke avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

BATTLEREPORT :P

Wij hadden gisteren ook een heerlijke roam, ben wel 2 schepen verloren. Waarom ben ik altijd primary :'(

Onze eerste kill was een Rifter, ik ging als eerste erin omdat ik ook in een firetail zat en makkelijker kon tackelen. Hij was redelijk ver weg dus met een beetje spelen lokte ik hem terug naar de beacon waarna ik mijn dual web erop gooide. Hier kon iedereen in warpen en ging hij lekker snel neer (sorry voor de blob :P).
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24689676

Daarna zag onze scout een Ishkur, wij als een idioot die kant op gegaan. De scout was met zijn main al gaan tackelen, we warpte in en hij was 30km van de beacon. Als een gek burnen met overloaded MWD en de meeste waren redelijk snel bij hem. Op 10% van zijn hull ging onze tackler neer jammer genoeg, ik kon nog heerlijk zijn pod snatchen, hij starten zijn zelfdestruct en uiteraard plopte we hem toen.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24689646
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24689647

Aan de buitenkant bleek een Vagabond te zitten, we bouncede en landen direct op hem. Point, dual web en hoppa. FC gaf drones als primary, helaas gaf ik met nog maar 1 iemand gehoord hier aan (exclusief FC). Eerste drones gingen neer waarna hij er weer een paar deployde en ik primary werd door de drones. Ik ging neer, gevloek en getier van de FC met een schreeuw "DRONES for f*ck sake" en toen uiteindelijk ging die neer. Een 14mil loss tegenover een 203mil kill, not bad :9
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24689808 - Vagabond

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24689764 - Firetail loss

Na een reship en wat kills gemist te hebben :'( nam ik 3 nieuwe mensen mee, 2 corp members en 1 potentiele nieuwe member. We zagen een Retribution, Algos en een Coercer bij een small, we warpen er heen en ze bleken 300km van de gate te zijn. We burnen er heen en al snel blijkt dat hij ons probeert te kiten en zo 1 voor 1 probeert te pakken. Ik en nog 2 waren snelle MWD fits en al snel liepen we vooraan de rest, 1 tristan deployde zijn drones en zo langzaam naar de rest te pullen, helaas werkte dat niet maar leiden wel zijn aandacht af. Ik alignde langs hun heen en op het moment dat ik bijna naast hun was stopte ik me MWD, alignde naar hun toe en overloaden 2x mijn MWD waardoor ik heel snel binnen web en scram range was en hem binnen de range van nog iemand plus de tristan kon slingshotten. Hij hitte hard maar aangezien mijn merlin shield en armor tank was (voor deze leuke situaties) bleek het genoeg te zijn, hij ging neer en kon zijn pod pakken. We konden deze persoon ransomen en lieten hem gaan nadat hij betaald had. Bijna alle modules geburnt maar we hebben het gered _/-\o_
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24690111

Hierna zagen we bait en gingen we er maar op af, een Thrasher, Coercer en Jaguar. De Thrasher ging heel snel neer, waardoor de Coercer primary werd. Toen deze in Armor ging kwamen een Slasher, Breacher, Tristan en Caracal binnen. De Coercer ging down en Breacher werd primary, ik ging voor de breacher waardoor mijn afstand naar de Caracal meer werd en ik weer primary werd terwijl de rest te ver van de Breacher was en daardoor moest afwijken naar de Caracal als primary. De breacher ging neer en kort daarna ik. Een paar moesten bouncen omdat ze te ver weg waren, uiteindelijk hebben ze alsnog de rest nog neer gehaald. Veel GF's in local. Geen slechte trade :9
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24690244 - Thrasher
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24690478 - Coercer
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24690243 - Breacher
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24696683 - Tristan
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24690242 - Slasher
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24690237 - Jaguar
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24691412 - Caracal

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24690621 - Merlin loss

Daarna zijn hun nog door gegaan en hebben ze nog wat leuke kills gemaakt.

- Edit: oh ja, de nieuwe potentiele member is aangenomen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:59:
Wij hadden gisteren ook een heerlijke roam, ben wel 2 schepen verloren. Waarom ben ik altijd primary :'(
Hihi, dat had ik vroegah ook altijd, maar ja als scout en tackle in een crow was ik meestal de eerste on grid. (point op een big fat juicy target voor de hictors landen) Ongelovelijk hoe vaak je door de snelheid toch nog weg kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:51:
[...]

Hihi, dat had ik vroegah ook altijd, maar ja als scout en tackle in een crow was ik meestal de eerste on grid. (point op een big fat juicy target voor de hictors landen) Ongelovelijk hoe vaak je door de snelheid toch nog weg kwam.
Ik ben niet altijd als eerste on grid maar toch wel vaker primary :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
XzeroD schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:02:
[...]

Ik ben niet altijd als eerste on grid maar toch wel vaker primary :9
heb je ooiit (veel) ge fc-ed? doe je dit nu nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi hoor vandaag 100 milj isk loot van data en relic sites. een persoonlijk record.
Hoe zit trouwens met de tweakers corporation. Wanneer gaat die van start? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Dutch2007 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:45:
[...]

heb je ooiit (veel) ge fc-ed? doe je dit nu nog?
Veel zou ik ook niet zeggen maar wel zo af en toe, en tegenwoordig niet zo heel veel meer. Sowieso alleen maar small fleets van 5 mensen / 7 mensen max, en dan frigs en heel af en toe doe ik cruisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
je naam begint met een D, bovenaan de meeste pvp overviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31

Shunt

Boe

Mijn toons beginnen met een A en een B en ik ben nooit als eerste primary tenzij dat mijn insteek is.
Als een FC puur en alleen op naam af gaat dan ben je of met je hele fleet te dicht bij of je bent tegen newbs aan het vechten. Een primary call je op basis van het belangrijkste schip om uit te schakelen.Er vanuit gaande dat je comit en niet gaat vluchten, is een normale primary format: logistics (vaak out of range bij een goede tegenpartij), Ewar/tacle, fleet bonus ships, DPS, en als laatste de FC (tenminste als je geen mietje bent.) Als je enkel voor de winst van een deffend gaat schiet je natuurlijk eerst de FC af en dan druipen ze vanzelf af.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
maar als er meerdere targets binnen engagment range zijn gaan ze wel op naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Vind het altijd prachting om zoiets te zien, elke keer als je zoiets ziet, leer je ervan.

YouTube: Rooks and Kings: Clarion Call 3 (1080p available)

YouTube: VideoBR 4: Anatomy Of a Fight (1080p available)

Beste vind ik nog deze, toen we nog in provi null leefde. :9 Gezien vanuit de ogen van een hostile fleet, die in onze territory kwam.. We moesten 10-12jump voor we er waren, maar konden uit eindelijk ze nog goed in halen via de jb's. O-)

YouTube: Oh shit,.......

[ Voor 15% gewijzigd door _Apache_ op 07-08-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
imo val je alleen de logi's aan als deze meer reps hebben dan jij qua dps hebt, en zelfs dan met goed ge coordineerde aanvallen hoef je de logi vaak niet eens aan te vallen om de flet toch te slopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ah shit, dan moet ik maar zorgen dat er mensen mee gaan die of een shiney ship hebben of letters onder mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31

Shunt

Boe

Dutch2007 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:38:
imo val je alleen de logi's aan als deze meer reps hebben dan jij qua dps hebt, en zelfs dan met goed ge coordineerde aanvallen hoef je de logi vaak niet eens aan te vallen om de flet toch te slopen...
Als jij een fleet hebt waar de alpha hoog genoeg is om de dps van het veld te poppen zonder enige vorm van weerstand dan ja.In ieder ander geval waar je alfa niet hoog genoeg is of gewoon geen alfa fleet hebt dan is het naar mijn mening altijd goed om eerst de reps van het veld te ruimen. Of ze natuurlijk gewoon buiten spel te zetten met ewar.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 19:45
Als ik logi vlieg probeer ik altijd enemy logi te trollen met ECM drones of iets :P Maar het ligt idd net aan de situatie wat je het eerste uitschakelt.

[ Voor 29% gewijzigd door spookz0r op 07-08-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Shunt schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:29:
[...]

Als jij een fleet hebt waar de alpha hoog genoeg is om de dps van het veld te poppen zonder enige vorm van weerstand dan ja.In ieder ander geval waar je alfa niet hoog genoeg is of gewoon geen alfa fleet hebt dan is het naar mijn mening altijd goed om eerst de reps van het veld te ruimen. Of ze natuurlijk gewoon buiten spel te zetten met ewar.
Het is zeker handig, maar als wij (ik zit in finfleet, NC.) tegen bijv. de CFC vechten dan is het vaak zo dat we idd genoeg dps hebben dat we zelfs met rail proteii of railtengu's de ander kunnen slopen (zolang we maar niet op teveel targets tegelijk op whoren :P)

Het is dan vaak het doel van de FC om enemy dps te criplen zodat je daarna met je eigen logi hun dps kan tanken

bij ons is het vaak zo dat de tegenstanders in mijn ogen soms wat smerig is en dus gewoon eerst indien mogelijk de lijst met known fc afwerkt (als ze het weten) en daarna pas voor de rest te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:29:
bij ons is het vaak zo dat de tegenstanders in mijn ogen soms wat smerig is en dus gewoon eerst indien mogelijk de lijst met known fc afwerkt (als ze het weten) en daarna pas voor de rest te gaan...
ehhh dat is gewoon strategisch en slim... zit in nulli en heb in verleden wel veel met NC gevlogen en die deden dat ook, logisch natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Mjah liever een gf zonder op fc's te schieten dan de fc's meteen neerhalen imo. Kan bestaat dat als de fc's down gaat fight over is omdat ze er meteen weer vandoor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Kan je eigenlijk op een simpele manier items tussen characters in moven?

Ik heb op mijn main (en enige char..) redelijk wat gemined. Ik zit nu te twijfelen wat ik ermee ga doen, kan alles gewoon verkopen op de markt voor enkele miljoenen of ik maak een alt en ga van die alt een char maken die dingen kan bouwen etc. maar dan moet ik minimaal de ore's van de 1e char naar de andere kunnen moven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 22:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

contracts of direct trade in station als het op een andere account staat (wat iedereen je wel aanraad, weet niet of de Power of Two aanbieding er nog is, maar anders is dat ideale manier om vrij goedkoop altje te bouwen)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb maar 1 account ;) heb er maar 1 char op staan. Dus dat gaat hem ff niet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 22:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TgR_KILLER schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:02:
Ik heb maar 1 account ;) heb er maar 1 char op staan. Dus dat gaat hem ff niet worden :P
dan ga je dus training op je main char stil zetten om je alt te laten trainen.
imho zonde van de trainingstijd van je main...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
TepelStreeltje schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 13:43:
[...]

dan ga je dus training op je main char stil zetten om je alt te laten trainen.
imho zonde van de trainingstijd van je main...
Of je gebruikt een plex voor dual training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Oh.. delen alts op 1 account ook de que dan.. fijn xD

Ach ik hou me dan wel op andere nutteloze manieren bezig.. net mijn main salvaging geleerd en mijn mega uitgerust als salvaging boat xD

Ik speel helemaal niet veel. Dus nog (meer) extra geld voor plex of alts erin pompen vind ik een beetje zonde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Ik doe een tweede poging om verder te geraken in EVE. Heb niet extreem veel tijd, maar zal de komende tijd iig weer trainen en in de avonden spelen. Doe nu met 600K SP lvl 2 security in een Myrmidon. Hoop dat dit ff leuk blijft.

Ik zal de GoT chat even joinen! Heb een hoop vragen. :D

[ Voor 20% gewijzigd door Loekoe op 10-08-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Gisteren tot twee maal toe een formup gedaan voor een POS's die uit reinforcement kwamen. Helaas kwam zowel BL als NC niet opdagen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekoe schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 19:35:
Ik doe een tweede poging om verder te geraken in EVE. Heb niet extreem veel tijd, maar zal de komende tijd iig weer trainen en in de avonden spelen. Doe nu met 600K SP lvl 2 security in een Myrmidon. Hoop dat dit ff leuk blijft.

Ik zal de GoT chat even joinen! Heb een hoop vragen. :D
Dat geloof ik gelijk en voor een level 2 missie is de vexor waarschijnlijk handiger als de myrmidon. Let er wel op dat drones bij gallente missie boten de belangrijkste damagedealers zijn. Die skills zijn dan ook belangrijk naast engineering en armor skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Nou weet ik niet wat de beste builds zijn, maar momenteel vlieg ik in een shield Ishtar (AFKtar, maar niet afk) en niet zozeer armor, gezien je de lows prima kan gebruiken voor drone damage amps en shield power relays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Cardinal schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:43:
Nou weet ik niet wat de beste builds zijn, maar momenteel vlieg ik in een shield Ishtar (AFKtar, maar niet afk) en niet zozeer armor, gezien je de lows prima kan gebruiken voor drone damage amps en shield power relays.
Een ishtar heeft ziekelijke hoge resists. Gooi er een reactive armour hardener op, en je gaat richting (en soms over) de 95%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
klopt, ik zit momenteel op 94% Kinetic en iets van 88% thermal, gezien ik guristas rats heb, is mijn shield nooit onder de 90% geweest. Dat in combinatie met 2 gecko's, 2 vespa II en 1 warrior, is dat ongeveer 800 DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

_Apache_ schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:03:
[...]

Een ishtar heeft ziekelijke hoge resists. Gooi er een reactive armour hardener op, en je gaat richting (en soms over) de 95%
Is een energized adap nano niet beter hierop als een reactive armor hardener, 15% resists tegenover 20%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

XzeroD schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:46:
[...]

Is een energized adap nano niet beter hierop als een reactive armor hardener, 15% resists tegenover 20%?
Reactieve heeft 15% accros the board inderdaad, maar die resists verschuiven naar het type damage dat binnenkomt.

Dus als jij alleen maar kinetic binnenkrijgt, als dat 0 (-15), 0 (-15), 0 (-15) op de andere resists zijn, en 60% (+ 45) op kinetic.

Energized Adaptive nano membrame doet dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:36
_Apache_ schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:19:
[...]

Reactieve heeft 15% accros the board inderdaad, maar die resists verschuiven naar het type damage dat binnenkomt.

Dus als jij alleen maar kinetic binnenkrijgt, als dat 0 (-15), 0 (-15), 0 (-15) op de andere resists zijn, en 60% (+ 45) op kinetic.

Plus dat de reactive hardener geen stacking penalty heeft met de andere resist modules... toch ook wel een erg groot voordeel.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

_Apache_ schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:19:
[...]

Ah kijk weer wat geleerd, dat is inderdaad dan wel handig als je 1/2 type dmg op je binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
is niet helemaal waar, reactive stacked met damage control

maar das 1 module ipv 2-3, dus altijd beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:36
lethalnl schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:35:
is niet helemaal waar, reactive stacked met damage control

maar das 1 module ipv 2-3, dus altijd beter
Ah, dat wist ik niet. Bedankt voor de aanvullende info!

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hahaha dit is geweldig, we hadden wel zin in wat fun dus een Venture roam!
Eerst wat minor kills zoals een prospect, een helios etc.

Toen gingen we PL poken zoals we altijd wel een keer doen, ja hoor een hurricane hoppa!
http://eve.battleclinic.c.../killmail.php?id=23552816

Daarna begon een groepje ons te taunten, we zijn eerst verder gevlogen en nog wat kills gemaakt maar omdat de meeste bijna moesten gaan gingen we hun even poken. Uiteraard namen ze het aan en kwamen ze ons tegemoet in de novice. Hun FC kwam eerst binnen :P die ging dus erg snel neer. GF's in local en veel gelach op de comms.
http://eve.battleclinic.c...d=23553176#involvedPilots

Top avondje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm server down? krijg geen verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:40:
hmm server down? krijg geen verbinding
Is de hele dag al problemen mee, sommige konden wel verbinden en sommige niet. Daarna sprong hij op VIP mode en dat is het laatste wat ik er van weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zijn blijkbaar problemen bij L3 in de UK ofzo waardoor niemand erop kan komen. Forum ligt ook plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
Forum werkt hier als een zonnetje. Server is echter offline.

[ Voor 21% gewijzigd door Cardinal op 12-08-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 11:38
Nu weer wel. Maar heeft de hele dag er uit gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Kwam net deze tegen: http://www.ebay.com/itm/E...in_77&hash=item2c88a2bcb4

Titan verkopen op EBAY :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
al vraag je, je af waarom jij dat weet? :P :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
die gaat zo hard gebanned worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Nu online
hmm, en als ik jou de login verkoop, hoe gaat men daarachter komen? Je ipadres veranderd misschien wel, maar niet iedereen zijn verandering in IP is een reden tot ban. Als ik de bay goed begrijp verkoop hij zijn titan samen met zijn account.

Dat was gisteren nog een grap binnen de CFC, dat ze zijn gestopt met het weggeven van titans, omdat mensen met een titan het snelst unsubben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Cardinal schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:58:
hmm, en als ik jou de login verkoop, hoe gaat men daarachter komen? Je ipadres veranderd misschien wel, maar niet iedereen zijn verandering in IP is een reden tot ban. Als ik de bay goed begrijp verkoop hij zijn titan samen met zijn account.

Dat was gisteren nog een grap binnen de CFC, dat ze zijn gestopt met het weggeven van titans, omdat mensen met een titan het snelst unsubben.
precies, en d'r wordt zo vaak aan account sharing gedaan zowel in N3 als CFC (zeker vaak met bridging titans) dat ik ook afvraag of ze er soms ook maar iets aan / mee doen...

Verwijderd

Zoals deze: 1200 USD :o
http://www.ebay.com/itm/p...%3D10%26sd%3D191270927540

als je dan op all klikt onder "filter by skill level: all", dan krijg je een eveboard page waar het wachtwoord 123 is :P

http://eveboard.com/pilot/BravoFox

Petition indienen en ransom? :D

• lethalnl
gewoon een forward met link naar het security team

moet ff die devblog erbij pakken voor het adres

• Dutch2007
lethalnl schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:05:
gewoon een forward met link naar het security team

moet ff die devblog erbij pakken voor het adres
Je kan altijd het werk van andere opknappen ;-) efin ze zeggen dat je een paperclip koopt en de char d'r toevallig bij krijgt ;-)

Denk dat ccp het wel zal merken, char is overigens natuurlijk wel al in een NPC corp (zoals 't ook moet via de normale ccp eve bazaar methode)

• lethalnl
heb het even doorgemailed naar security@ccpgames.com

we zien wel :P

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Zijn er hier mensen die met hun corp/alliance in The Battlement Coalition zitten? Heb 1,5maand break genomen en blijkbaar zit onze alliance daar nu in.
De eerste indruk is dat het leadership ervan grootse dromen heeft en vanalles verteld, maar is volgens mij niet meer dan een storm in een glas voor de CFC.

Swat zolang het ons maar fights geeft ben ik tevreden, want de laatste tijd was er niet echt iets in Syndicate die voor content zorgde.

Het leuke aan de break is dat ik eindelijk cap ships ben beginnen trainen. Dus tegen eind deze maand revelation & archon. :) Kunnen ze op TS niet langer grapjes maken met het feit dat ik met mijn 78m SP (zonder te crosstrainen) nog altijg geen caps kon vliegen.

• lethalnl
maar je hebt dan een revelation.....

beter gewoon gallente of minmatar dread injecten dan daar je tijd aan verspillen

Verwijderd

Stampertjen schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:45:
Zijn er hier mensen die met hun corp/alliance in The Battlement Coalition zitten? Heb 1,5maand break genomen en blijkbaar zit onze alliance daar nu in.
De eerste indruk is dat het leadership ervan grootse dromen heeft en vanalles verteld, maar is volgens mij niet meer dan een storm in een glas voor de CFC.

Swat zolang het ons maar fights geeft ben ik tevreden, want de laatste tijd was er niet echt iets in Syndicate die voor content zorgde.

Het leuke aan de break is dat ik eindelijk cap ships ben beginnen trainen. Dus tegen eind deze maand revelation & archon. :) Kunnen ze op TS niet langer grapjes maken met het feit dat ik met mijn 78m SP (zonder te crosstrainen) nog altijg geen caps kon vliegen.
Ikzelf zit in MOA...ze hebben grootse plannen in die coalitie maar ik zie het niet gebeuren :+

• Stampertjen
lethalnl schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:51:
maar je hebt dan een revelation.....

beter gewoon gallente of minmatar dread injecten dan daar je tijd aan verspillen
Ik ben gewoon een puur Amarr char en noem me nu pietje precies of niet. Ik wil het zo houden :*)
Met de archon heb ik dus geluk dat het de "beste" carrier is. en een rev is nog altijd beter dan geen dread :p

• Cardinal
  • Nu online
Stampertjen schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:45:
[...]The Battlement Coalition zitten?
Wat is dat? MOA, Mortuus en Triumvirate?

Ondanks ik geen idee heb wat jullie grootse plannen zijn, op het moment dat jullie daadwerkelijk SOV innemen wordt het lachen.

[ Voor 25% gewijzigd door Cardinal op 14-08-2014 13:04 ]

Verwijderd

Mortuus is een lachertje, Trium is alleen blauw omdat ze MOA voor nu kunnen gebruiken..
MOA zelf heeft potentieel met het juiste leadership.

• Stampertjen
Cardinal schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:02:
[...]

Wat is dat? MOA, Mortuus en Triumvirate?

Ondanks ik geen idee heb wat jullie grootse plannen zijn, op het moment dat jullie daadwerkelijk SOV innemen wordt het lachen.
Groep van npc nullsec en lowsec alliance is het voornamelijk volgens mijn mails.
BL, MOA, psychotic tendency, ineluctable, vanguard en nog een zooi. Vega en evoke ook als ik mij goed herinner.
SOV zal wel niet de bedoeling zijn. Nuja zolang het maar goodfights met zich meebrengt is indereen tevreden :)

Wel gisteren al een wtf gehad bij 1 van de regels. Blijkbaar mogen enkel de officiele coalitie FC's fleets doen onafhankelijk van hoe groot de vloot is. Dus ik mag niet langer 20man AF of grotere AHAC fleets op toer nemen. Ahja das dan minder stress voor mij :p

Verwijderd

Stampertjen schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:56:
[...]

Groep van npc nullsec en lowsec alliance is het voornamelijk volgens mijn mails.
BL, MOA, psychotic tendency, ineluctable, vanguard en nog een zooi. Vega en evoke ook als ik mij goed herinner.
SOV zal wel niet de bedoeling zijn. Nuja zolang het maar goodfights met zich meebrengt is indereen tevreden :)

Wel gisteren al een wtf gehad bij 1 van de regels. Blijkbaar mogen enkel de officiele coalitie FC's fleets doen onafhankelijk van hoe groot de vloot is. Dus ik mag niet langer 20man AF of grotere AHAC fleets op toer nemen. Ahja das dan minder stress voor mij :p
ze kunnen me wat :P
Massadeath, gen eve zijn ook geen volleerde fc's. Al dat andere grut is ronduit belachelijk..
ineluctable is shit, BL matig, vanguard zijn uber bears en evoke...tja....

• lethalnl
lol, hoezo content killen

reimbursement eraf halen mischien, maar verbieden? lololol

Verwijderd

lethalnl schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:05:
lol, hoezo content killen

reimbursement eraf halen mischien, maar verbieden? lololol
ze kunnen me wat

• Stampertjen
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:04:
[...]

ze kunnen me wat :P
Massadeath, gen eve zijn ook geen volleerde fc's. Al dat andere grut is ronduit belachelijk..
ineluctable is shit, BL matig, vanguard zijn uber bears en evoke...tja....
Wil wel eens weten vanwaar je haalt dat Ineluctable shit is?

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Tja als je zoveel geld kan vangen voor iets in game nadat je ermee gestopt bent, dan zou je bijna gek zijn als je het niet doet.
Wel natuurlijk gelijk die titan opblazen nadat de verkoop voltooid is, kan hij in ieder geval zijn geld niet terug vragen als je gebanned word.

• Cardinal
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:21:
Mortuus is een lachertje, Trium is alleen blauw omdat ze MOA voor nu kunnen gebruiken..
MOA zelf heeft potentieel met het juiste leadership.
Ik van MOA vind dat MOA het meest potentieel heeft :')
Ik heb gelachen, maar het enige potentieel dat MOA heeft is AFK cloaking >:)
Stampertjen schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 14:28:
[...]
Wil wel eens weten vanwaar je haalt dat Ineluctable shit is?
oh ow, de eerste barsten vertonen zich ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Cardinal op 14-08-2014 15:44 ]

• Stampertjen
Cardinal schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:43:
[...]

Ik van MOA vind dat MOA het meest potentieel heeft :')
Ik heb gelachen, maar het enige potentieel dat MOA heeft is AFK cloaking >:)

[...]

oh ow, de eerste barsten vertonen zich ;)
haha :D drame op zijn EVE's.

Om het onderwerp maar terug te veranderen...iemand hier die naar gamescom gaat?
Ik ga in ieder geval een weekendje naar keulen met de vriendin en pik zo een dagje beurs mee. Bij Oculus Rift stand zou je blijkbaar een demo van Valkyrie kunnen spelen. Dus ben wel eens benieuwd om dit te zien

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Stampertjen schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 16:06:
[...]
Om het onderwerp maar terug te veranderen...iemand hier die naar gamescom gaat?
Jup ik ga er heen met de tweakers trein, uiteraard doe ik mijn polo aan van de alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Wel een mooie presentatie https://docs.google.com/p...nt#slide=id.g3716905d5_14

Denk dat de CFC al aan het bibberen is haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl