best grote kans dat er na 7u nog wel een 'afterparty' achtig gebeuren komt, denk niet dat de mensen om 7u de stad al uit gaan
er zijn zat terrassen en cafe's in de binnenstad
er zijn zat terrassen en cafe's in de binnenstad
LolXzeroD schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:07:
Om de vrijdag even met een lach af te sluiten, het is al van gisteren maar dit heerlijke volledige bericht kwam vandaag pas online. http://evenews24.com/2014/07/18/gone-in-sixty-minutes/ gaat over een gestolen Nyx, het is het lezen waard
https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Character_TransferBoth accounts associated with the transfer must be fully active accounts. If the account is not active, activate it with a one month payment.
Verwijderd
het mag niet (en dat wist ik wel) dat zegt niet perse dat het niet kan... training blijft ook 3 dagen doorlopen dus de transfer misschien ookMTV DNA schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:14:
Dat kan helaas niet.
[...]
https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Character_Transfer
[ Voor 18% gewijzigd door MTV DNA op 19-07-2014 22:14 ]
Kans bestaat dat je dan de volgende keer geen gebruik meer kan maken van Hours for Plex omdat CCP het als abuse ziet van dat system.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 17:29:
[...]
het mag niet (en dat wist ik wel) dat zegt niet perse dat het niet kan... training blijft ook 3 dagen doorlopen dus de transfer misschien ook
Gewoon petition aanmaken en ze zullen het weer her-activeren ;-)spookz0r schreef op zondag 20 juli 2014 @ 00:21:
[...]
Kans bestaat dat je dan de volgende keer geen gebruik meer kan maken van Hours for Plex omdat CCP het als abuse ziet van dat system.
[ Voor 15% gewijzigd door spookz0r op 20-07-2014 15:50 ]
Verwijderd
zonder levering van de titan is mijn gok... zo dom dat mensen niet even napluizen hoe je dat aan moet pakken, dan zou het niet al te moeilijk zijn om te zien dat er een paar third party gasten zijn die te vertrouwen zijn en de rest beter van nietspookz0r schreef op zondag 20 juli 2014 @ 23:55:
Titan verkoop
Sowieso is die gast een Goon voor zover ik weet mogen die geen titans en supers verkopen buiten hun alliantie.Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 00:01:
[...]
zonder levering van de titan is mijn gok... zo dom dat mensen niet even napluizen hoe je dat aan moet pakken, dan zou het niet al te moeilijk zijn om te zien dat er een paar third party gasten zijn die te vertrouwen zijn en de rest beter van niet
[ Voor 28% gewijzigd door _Apache_ op 21-07-2014 09:36 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Ik zou eens kijken of Red Frog oid recruiteerd op dit moment. Om het alleen te doen is nogal lastig, omdat je als nieuwe speler vaak niet de scam en gank contracts van de echte kan onderscheiden.guarnerenl schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:17:
Ik zou graag willen weten of er ergens een guid is om me op weg te helpen met Haulen ( high sec eerst).
Is het goed voor de isk ? of is het langdradig en duurt het lang ?
FYI, space trucking is echt een activiteit voor een altguarnerenl schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:17:
Ik zou graag willen weten of er ergens een guid is om me op weg te helpen met Haulen ( high sec eerst).
Is het goed voor de isk ? of is het langdradig en duurt het lang ?
Haha, ik zou vooral stellen dat je niet het recht hebt iets aan te merken over de speelstijl van anderen.lethalnl schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:03:
[...]
FYI, space trucking is echt een activiteit voor een alt
want er is naast minen niets saaier dan 40 jumps heen en weer dingen bezorgen
kan je beter je vrachtwagen rijbewijs halen en echt gaan trucken om daarna de plex te kopen.
In de afgelopen week 2,5 Bil verdient met ice minen.lethalnl schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:03:
[...]
want er is naast minen niets saaier dan 40 jumps heen en weer dingen bezorgen
gezien minen en haulen, mission runnen en elke andere solo activiteit een van de grootste dooddoeners is van dit spel heb ik zeker wel het recht mensen af te raden het als profession op te pakken of op z'n minst de impact te minimaliseren door naar alts te wijzen voor de indy skillsSgreehder schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:35:
[...]
Haha, ik zou vooral stellen dat je niet het recht hebt iets aan te merken over de speelstijl van anderen.
ieder zijn eigen ding, maar jij zit tenminste in nullsec en gebruikt overduidelijk altsCardinal schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:46:
[...]
In de afgelopen week 2,5 Bil verdient met ice minen.![]()
* Cardinal hangt graag buiten met zijn 3 mackinaws met rorqual boost.
[ Voor 17% gewijzigd door lethalnl op 21-07-2014 12:13 ]
[ Voor 19% gewijzigd door lethalnl op 21-07-2014 16:29 ]
Er is een extended downtime aangekondigd...Cardinal schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:18:
zozo, pittige patch. Nu hopen dat de downtime goed verloopt.... en niet uitgebreid wordt
En hoeveel uur heeft dat je gekost? Ik gok toch minimaal 8 uur per dag non stop achter je computer zitten en om de zoveel minuten je schip heen en weer vliegen als een robot. Zoveel actie en plezierCardinal schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:46:
[...]
In de afgelopen week 2,5 Bil verdient met ice minen.![]()
* Cardinal hangt graag buiten met zijn 3 mackinaws met rorqual boost.
[ Voor 27% gewijzigd door aex351 op 22-07-2014 11:51 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
[ Voor 38% gewijzigd door spookz0r op 22-07-2014 12:01 ]
ik doelde op een extension van de extended. dit is niet mijn eerste patch
[ Voor 18% gewijzigd door Cardinal op 22-07-2014 13:16 ]
Ik neem aan dat het in nullsec was onder sov van je alliance ?Cardinal schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:12:
Ondanks dat dark glitter nog steeds het meeste oplevert, is pristine white glaze een tweede beste.
De 2,5 bil koste me 20 uur in totaal. dus 3 uurtjes per dag. Gezien mijn baan het noodzakelijk is dat ik in de avond nog in conference meetings zit, is dat wegens weinig activiteit prima te combineren.
Botten doe ik niet aan, dan koop ik wel een plex. Dit was een mooie inkomstenbron om weer wat fratsen te financieren, zoals mijn eigen rorqual voor compression, die na deze patch geen blueprints meer nodig heeft en een tweede carrier (voor 2e char) en een hele set aan pvp booten waaronder een fleet tengu.
* Cardinal is kennelijk geen VIP
[...]
ik doelde op een extension van de extended. dit is niet mijn eerste patch
En dan nog, in null heb je bs-sized rats, die in diep nullsec niet alleen komen. Hoe wil je die met mackinaw's wegschieten? Zelfs als je er 15 med tech2 drones opgooit verwacht ik dat ze nog een aardige deuk in je macki's kunnen schieten.XzeroD schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:30:
[...]
Ik neem aan dat het in nullsec was onder sov van je alliance ?
[ Voor 30% gewijzigd door _Apache_ op 22-07-2014 14:21 ]
Was meer een halve vraag aangezien ik totaal 0 van (ice/gas)mining af weet, weet wel als je het in low zou doen je heel snel een gank op je hebt zitten vandaar._Apache_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:10:
[...]
En dan nog, in null heb je bs-sized rats, die in diep nullsec niet alleen komen. Hoe wil je die met mackinaw's wegschieten? Zelfs als je er 15 med tech2 drones opgooit verwacht ik dat ze nog een aardige deuk in je macki's kunnen schieten.
Ik heb in 1 nacht ook bijna 1,3 bil verdient, en dat terwijl ik sliep.![]()
Maarja, er ging ook wel wat tijd aan vooraf voordat ik die 50 retrievers bij elkaar had., verkopen ging wel echt verrassend snel, had eerste een mail naar bulktrade gestuurd, maar gasten kwamen terug met 23-24m/piece, uiteindelijk in Amarr te koop aangeboden voor 26m.. 10u van #1 tot #50.
Nou, ice mining is voor de mensen die ore mining wel erg spannend vinden.XzeroD schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:23:
[...]
Was meer een halve vraag aangezien ik totaal 0 van (ice/gas)mining af weet, weet wel als je het in low zou doen je heel snel een gank op je hebt zitten vandaar.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 4% gewijzigd door _Apache_ op 22-07-2014 15:16 ]
Ja, dit is allemaal in nullsec. Met rorqual boost doet mijn mackinaw 51.2 seconden over een cycle. Met praktisch 34 blokjes die in een mack paste leverde dat 10M per cargohold op en dat koste me 14 minuten aka 120M per uur met 3 miners.XzeroD schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:30:
[...]
Ik neem aan dat het in nullsec was onder sov van je alliance ?
Als ik zou proberen met mijn 3 mackinaws een crokite leeg te minen in een nullbelt ben ik minimaal 24 uur bezig en dan vermoed ik dat 24 uur nogal aan de lage kant is. als je in highsec een scheet laat in een belt is de ore opeens foetsieRannasha schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:09:
De hoeveelheid aandacht die je moet besteden om optimaal ice te minen is veel lager dan wat je nodig hebt om optimaal ore te minen. Desalniettemin is ice minen vaak lucratiever.
Nullsec heeft vaak intel channels, dus je weet als er vijanden komen.XzeroD schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:23:
[...]
Was meer een halve vraag aangezien ik totaal 0 van (ice/gas)mining af weet, weet wel als je het in low zou doen je heel snel een gank op je hebt zitten vandaar.
Verschilt misschien per ice-type / locatie, maar in high-sec Amarr space zijn volle roids rond de 100 blocks per roid._Apache_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:12:
Sinds de patch dat ice belts spawnen ipv vaste locaties hebben zitten er toch nog maar iets van 50 blocks in een ice roid? Ben wel eens een peer keer na DT in een frisse belt gewarpt, geen enkele hard er meer dan 50.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
[ Voor 5% gewijzigd door wheez50 op 22-07-2014 19:13 ]
Power of 2 is er momenteellethalnl schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:04:
eve via steam is echt K.U.T. hoor ik van veel mensen, kan beter een power of two maken als die weer komen
Power of 2 special offer returns!
The Power of 2 special offer is back! From now until 8/30/2014, you will be able to create a new account with 180 days of game time for the low price of €49.95 or 3 PLEX.
Having that extra pilot at your disposal can often turn the tides on a difficult mission or shift a taxing task into a more efficient venture. A second account also means more places you can be at once, which makes monitoring the markets easier, gathering intel faster, and mining ops more productive.
Ik kan alleen een jaar eve kopen als ik de starterpack heb, dus een tweede account heb aangemaakt, wat ik niet wil.Xepos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 01:42:
Steam heeft EVE in de aanbieding!
Jaartje voor 65 euro. Word dus weer eens tijd voor no-life EVE
Volgens mij werkt het ook gewoon als je iemand kent die speelt en die er gebruik van laat maken en jou die account geeft. Not sure thoXepos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:24:
Maar ja dan moet je dus wel iemand anders vinden die mee wilt spelen anders is het niet zo voordelig.
hoe bedoel je?Xepos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:24:
Maar ja dan moet je dus wel iemand anders vinden die mee wilt spelen anders is het niet zo voordelig.
correct.Xepos schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:58:
Ah zo ik dacht POT 50 euro is voor 2 accounts. Maar het is dus 50 euro voor een halfjaar voor 1 account?
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mine je in highsec, dan gebruik je een procurer of skiff, macks en hulks worden geganked.wheez50 schreef op zondag 27 juli 2014 @ 15:16:
Mine je in hisec, gebruik hulk/hauler of mackinaw.
Losec/wh - geen idee. Ik blijf daar weg als miner.
Nullsec in 'veilig' gebied, let op intel chans, vlieg bonused en let op. Gebruik een hulk voor maximale opbrengst of vlieg procurer om elke 1,5 uur je schip aan isk binnen te harken. Dat laatste doe ik. Scheelt veel stress bij neuts. Ze kunnen hooguit 1,5 uur mining teniet doen en moeten met meer dan een inty komen...
Hulks doe je in grote groepen, waardoor het ganken uit balans is als er een groep met hulks met elk 5 drones liggen. Die ploffen een catalst erg snel.Cardinal schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:59:
[...]
Mine je in highsec, dan gebruik je een procurer of skiff, macks en hulks worden geganked.
Mine je in null, dan gebruik je mackinaws of procurers.
Ik heb geen idee waar je hulks voor zou gebruiken, want in high worden ze geganked, in null hebben ze te weinig tank tegen rats.
Dude, smartbomb battleships. zeker als je met een grote groep hulks bij elkaar gaat liggen._Apache_ schreef op zondag 27 juli 2014 @ 19:44:
[...]
Hulks doe je in grote groepen, waardoor het ganken uit balans is als er een groep met hulks met elk 5 drones liggen. Die ploffen een catalst erg snel.
[ Voor 61% gewijzigd door AtomicWing op 28-07-2014 10:09 ]
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
[ Voor 18% gewijzigd door Cardinal op 28-07-2014 14:21 ]
kosten van compressed ore klopt niet bij daarXzeroD schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:05:
oh... my... god....
23 trillion isk kill, wut?
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24572630
hahaha jup was ook nogal sarcastisch bedoeld, maar nog steeds lelijk een 23 tril loss op je kbAjDuLion schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:18:
[...]
kosten van compressed ore klopt niet bij daar
Ohja, true.. Beetje SB heeft een 10km range, zo zie je maar weer dat ik nooit in een groep mine.Cardinal schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:01:
[...]
Dude, smartbomb battleships. zeker als je met een grote groep hulks bij elkaar gaat liggen.
[ Voor 35% gewijzigd door spookz0r op 28-07-2014 20:06 ]
[ Voor 78% gewijzigd door wheez50 op 28-07-2014 23:00 ]
[ Voor 3% gewijzigd door XzeroD op 29-07-2014 10:52 ]
ja er zijn wel production slots in Auner maar de locatie is niet in Auner, en daar in low zijn de slots bijna altijd vol inclusief omgeving. Zat me gewoon af te vragen of dat makkelijker was en uberhaupt mogelijk voor een two guy army.lethalnl schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 10:59:
als de moon minerals wat waard zijn kan je dat wel vergeten, dan heb je zo snuff op je stoep staan
en waarom een POS daarvoor? er zijn toch wel production slots in auner?
en research dan wel binnen een paar jumps
[ Voor 31% gewijzigd door _Apache_ op 29-07-2014 12:12 ]
Kom eens onder je steen vandaan_Apache_ schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:09:
Je hebt standing nodig in de corp waar je inzit. Als je op je alt de standing hebt (prive standings op de char, door mission runnings enzo), is het het makkelijkste om alleen in een nieuwe corp te gaan zitten, pos onlinen, en dan chars/alts joinen die wat met de corp doen..
Je hebt wel echt kapot veel standing nodig, zonder skills die het boosten (social skills doe dat doet geloof ik)
3.0 voor lowsec 0.3, 5.0 voor highsec 0.5 etc.
Ofwel: Sinds de laatste expansion heb je geen standing meer nodig. Je corp moet meer dan zeven dagen bestaan, dan kun je een POS ophangen in vrijwel alle highsec systemen.
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Control Towers will no longer require faction standings to be anchored in high-security space. Moreover, Control Towers will now be anchorable in previously restricted solar systems like 0.8 and above.
Newly formed corporations will need to wait 7 days before being able to anchor Starbases. This is to inhibit players from immediately moving Starbase assets to another corporation if under a war declaration.
Hmm.. ook dat is dus weer anders, nvmd.. Alsof ik al die threads met wijzigingen ga lezen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq