Maar uiteindelijk kwam ik toch wat interessants tegen: http://www.eveintel.im/dscan/r/4K5fi_hNkW0
Na een beetje pingen kregen we genoeg mensen voor een zealot fleet, met dit als resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=87739
Een half uurtje later, kwam ik dit tegen: https://adashboard.info/intel/dscan/view/z0A21yJ9
Wederom een ping op jabber en dit keer zijn we met onze abso fleet gegaan, met dit als resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=87776
Al met al, een goed dagje voor mij als scout
Nu skill queue vol en op naar vakantie!
SmartbombsXzeroD schreef op zondag 29 juni 2014 @ 09:50:
Waarom staat bij die laatste link een enemy bij jullie op de friendly list (Tiggerus Cobb)?
Geniet ervan!Nu skill queue vol en op naar vakantie!
Ik ben even te lui om alles te gaan vertalen, maar iedereen begrijpt dit toch wel dus w/e
2 man/5 characters vs een flinke t3 fleet
little battlereport of me&snow vs the red circle and ministry of inappropriate footwork
we just started another site after taking a salvage/bio break when a new sig pops up
50% of the time this is just a gas/data/relic site trying to scare you
45% of the time it's a wormhole that won't do anything to you, some highsec scrub scanning a chain etc.
5% of the time you're fucked
we were fucked
nothing happens for about 2 minutes as we frantically try to clear tackle and end our siege cycles (because you never know) all the while scanning the hole down with a probing alt.
scanner lands and sees the sabre warp off and checks the other side, a fleet
and in the meantime a sabre appears 180km off us
fuck fuck fuck fuck
it warps in and bubbles
i immediatly web it down and try and kill it with my drones, no points on any of the ships so it warps off in half armor
so we sit there for about 30 seconds before a reasonably sized t3 fleet lands on us
now this is a Wolf-rayet and they didn't bring any big dps or heavy neuts, we could tank this for quite a while (indefinetly probably)
we figure we're still in siege and bubbled, might as well try and get some kills while we're here
https://zkillboard.com/kill/39798966/ oracle
they then figure out that not having jams on the loki makes them liable to get blapped
so they bring a jamgu, so that's that plan gone.
in comes a moros on their end, shitfit (fitting kin/therm might have helped) and dies in less then a minute after doing minimal damage because T1 iridium is clearly the best dread ammo at short range![]()
https://zkillboard.com/kill/39798963/
in the meantime it seems their sabre has gone AWOL and there's nothing bubbling us
we cycle in and out a bit whilst refitting for stabs and manage to get a carrier out
then another dread
and then the last dread
which leaves me in my carrier and the loki left on field with no way to refit but holding quite easily
it takes them about 15 minutes to scramble first an ashimmu, then a geddon and finally a bhaalgorn to finally get me below 30% capacitor after which i quickly crumble and fail
i managed to eject from the loki, hoping they would take it instead of killing it (they did) saving me skillpoints and a lossmail
considering the situation i'm very satisfied with our performance, 3/4 caps saved in a situation like that
against a better enemy we would've been in some deeper shit, but we exploited their mistakes excellently and d/m already replaced everything about 2 hours later.
plus we made it hurt for them to
Kunnen jullie een corp aanbevelen waar ik vrijblijvend aan kan haken? Ben op zoek naar een verschijdenheid aan activiteiten en zou het fijn vinden als ik met de inkomsten mn plexen kan kopen (wat doen die tegenwoordig?).
Recruiten is niet toegestaan, maar vrijblijvende informatie geven over een alliance mag toch wel?Kips schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:42:
Ik zit er aan te denken om weer af en toe wat eve te spelen... Heb in mijn verleden altijd in empire gezeten en wil nu het nullsec wel eens ontdekken. Begin met een account (had er 3) waar de main 100m+ SP heeft, kan alles non-capital.
Kunnen jullie een corp aanbevelen waar ik vrijblijvend aan kan haken? Ben op zoek naar een verschijdenheid aan activiteiten en zou het fijn vinden als ik met de inkomsten mn plexen kan kopen (wat doen die tegenwoordig?).
Ik zit zelf bij een Nederlands talige alliance, waar de kerngroep bestaat uit veteranen en mensen die ook teruggekomen zijn maar zochten naar een meer "casual" gamestyle
Kijk op www.addictclan.nl voor eventuele informatie, en je kan altijd ons op teamspeak bereiken(linksboven op de website is een link naar TS3)
Ingame zijn we te vinden in channel ADCT Public.
Samengevat:0.0 alliance met een pvp corp, prive corpen met manufacturing en highsec noob training. Alles mag, niet moet. We doen geen piracy/ganken maar wel toffe pvp en opsen. Er zitten geen kosten aan verbonden maar samen gezellig opsen doen (als in pvp fleets) wordt erg gewaardeerd.
Verder kun je ook in het channel van tweakers rondneuzen
War is the only proper school of the surgeon.
en dan mijn totaal onbevooroordeelde mening dat Overload Everything dan natuurlijk de beste optie is
Agoze mag alleen wel minder vaak gecamped worden wat mij betreft, nooit de lol van een gatecamp ingezien.
We spend our years as a tale that is told
gewoon om dit soort klachten te vermijden en het verkeer niet te hinderen / verminderen.
als je er de komende tijd nog last van hebt geef het even aan met naam en rugnummer, dan kaart ik het aan met de mensen.
Verwijderd
Is de Coercer een goed genoeg schip om deze missies mee aan te gaan? heb hem volgestouwd met 7 lasers, afterburner etc....ik val mobs aan op afstand, ik knal ze af op 20 km afstand...zodat ik zelf niet of nauwelijks onder vuur kom te liggen...
het is een eeuwigheid geleden dat ik die missie gedaan heb dus kijk maar hoe ver je komt
Verwijderd
ah ik zie het al, een cruiser...ja daar kan ik zo te zien wel ver mee komen
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2014 11:49 ]
Vlieg al met ISN sinds ze begonnen en moet zeggen het is (normaal gesproken) een heel gedisiplineerde club, goede isk per uur en weinig groepen die een contest kunnen winnen zelfs met meer mensen. Maar goed met meerdere 2k+dps Vindicators in je fleet gaat het hard.dudee schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:26:
Incursions wil je met een shield fit doen, want meer dps is snellere sites.
TVP is leuk om mee te starten en dan naar iets hogers zoals ISN.
TVP weet wat ze doen, zijn niet altijd even aardig maar ze weten hun ding wel.
ISN is de shiny network, vliegen alleen met faction schepen en mods. t2 guns en hier moet je je bewijzen.
Om aan te geven hoe goed ISN is, ik heb met best wat incursion groepen contests gedaan en nog nooit van ISN gewonnen. Ik ken ook eigenlijk weinig die dat wel hebben gedaan.
Warptome zou ik niet aan beginnen, zijn aardig en dat is het ook wel. Isk per uur is er slecht de fc's zijn niet erg goed en ze verliezen geregeld een schip (wat gesrp'ed word)
totdat PASTE met hun 420NOSCOPE even de boel komt opleukenAshrah schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:10:
[...]
Vlieg al met ISN sinds ze begonnen en moet zeggen het is (normaal gesproken) een heel gedisiplineerde club, goede isk per uur en weinig groepen die een contest kunnen winnen zelfs met meer mensen. Maar goed met meerdere 2k+dps Vindicators in je fleet gaat het hard.
Heb ze zelf nog niet gezien, maar ja dat is een risico inderdaad. Maar die Vindicator was ook niet standaard ISN fit ^^lethalnl schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:24:
[...]
totdat PASTE met hun 420NOSCOPE even de boel komt opleuken
Hurtebise schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 09:29:
Wat is de naam van het ship op het launcherscherm wordt weergegeven?

Verwijderd
Je verdiend er wel ziek veek isk per uur mee, zou niet weten waarom je nog met iemand anders zou willen vliegen wanneer je ook met hun kan.lethalnl schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:29:
standaard ISN fit is het nog steeds waard om te ganken, die vindi's hebben echt 0 buffer en hebben deadspace invulns
Inderdaad - counter is niet meer te resetten. Zelf ook al last vanVerwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:06:
kan je escalations niet meer uitstellen door erheen te warpen? ben er nu al weet ik hoe vaak naartoe gevlogen en zelfs in de site maar de counter blijft aflopen
Verwijderd
das mooi balen danwheez50 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:38:
[...]
Inderdaad - counter is niet meer te resetten. Zelf ook al last van

aka phonetisch gespeld 'the fuhrer' in mijn ogen, kijk ik nou te ver?
Hij is een amerikaan
gaat mij meer om de vraag of ik nou zit te mierenneuken of dat hij een rename nodig heeft...
[ Voor 64% gewijzigd door lethalnl op 07-07-2014 09:47 ]

Waarom mijn corp (Blastphemy) uit SMA is gekicked en goons blacklisted is me nog een raadsel, de motivatie van SMA is al een paar keer veranderd. Vanavond maar eens uitzoeken en hoe ik mijn zut ga evaccen of even wacht tot ik weer blue ben.
Ik weet sowieso dat de leden (dus ik) mogen mergen met Amok.(goons) maar ken de corp niet zo goed. Iemand ervaring? Ook maar eens ned-clan recruitment channel opzoeken, misschien willen die me hebben
en of je daar onder wil hangen....naja
en kom lekker bij ons in lowsec spelen
Als iemand smult van drama, zover ik begrijp was vanuit SMA het verhaal dat:
1. We iemand geawoxed hadden. Wat klopt, gast was irritant en continue de FC skills in twijfel te trekken en hebben we daarna geprimary'd. Na de hilariteit voorbij was hebben we de gast volledig gereimbursed, maar goed dat was al weer bijna anderhalve maand geleden dus dat verhaal hield niet lang stand.
2. Toen was het verhaal vanuit SMA dat we onze eigen alliance wouden oprichten en ze dat niet konden supporten en we daarom gekicked waren... een alliance met 114 man?
3. Toen was het verhaal dat onze corps eigenlijk liever deel uitmaakte van de goons en we alles plat zouden branden om ons doel te bereiken. again... really

Ik vermoed dat er meer aan de hand is dan een van de bovenstaande redenen, maar gezien we elke keer een bullshit verhaal te horen krijgen betwijfel ik of de waarheid boven tafel komt. Laat duidelijk zijn dat deze verhalen komen vanuit SMA en niet vanuit corp leiding.
uhuh, spelen zegt ie, waar speel je meestal? je weet dat wij als elite tidi-sec alleen maar kunnen blue-ballen he?lethalnl schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:26:
en kom lekker bij ons in lowsec spelenveel beter dan TIDI-sec
[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 07-07-2014 14:25 ]
syndicate zit ook net om de hoek
Of wij doen een hotdrop en killen een Shadow Cartel Nyx in the process: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=88921
[ Voor 46% gewijzigd door nwagenaar op 08-07-2014 16:42 ]
Vorig jaar kwamen 150 mensen naar Amsterdam voor Evesterdam, dit jaar gaan we groter met meer presentaties, meer devs en meer Evesterdam! En een gloednieuwe website: http://evesterdam.com
Hopelijk komen jullie ook!
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Jammer dat ze alleen dood zijn, en er zijn 5 freighters weg en dat ze dan zeggen: joh we gaan geen api bekijken want dat kost tijd..Binno schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:03:
Heb van de heren Bendebeukers gehoord dat het behoorlijk gezellig was. Zeker de moeite waard
Verwijderd
ik heb een goeie tijd bij hun gehad, relaxte sfeer geen verplichtingen behalve wat ISK betalen omdat we toen renter waren maar das logischBinno schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:03:
Heb van de heren Bendebeukers gehoord dat het behoorlijk gezellig was. Zeker de moeite waard
wilde laatst ff op hun TS langsdroppen maar die bestaat niet meer of is gewijzigd

Misschien ook maar heen. 20min met de trein niet slecht-GSF-JohnDoe schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:39:
Een paar mensen wisten het al, maar nu kan ik officieel Evesterdam 2014 aankondigen op zaterdag 4 oktober!
Vorig jaar kwamen 150 mensen naar Amsterdam voor Evesterdam, dit jaar gaan we groter met meer presentaties, meer devs en meer Evesterdam! En een gloednieuwe website: http://evesterdam.com
vorige keer niet gegaan op het laatste moment jammer genoeg, mischien dit jaar beter-GSF-JohnDoe schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:39:
Een paar mensen wisten het al, maar nu kan ik officieel Evesterdam 2014 aankondigen op zaterdag 4 oktober!
hoeveel plaatsen zijn er en wat moet het gaan kosten?
Sinds een tijdje wel een andere TS server inderdaad.. als je het ip wilt kun je me DMen.
[ Voor 6% gewijzigd door enveekaa op 09-07-2014 14:04 ]
Ben ik ook benieuwd naar, betere optie dan Londenlethalnl schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:25:
[...]
Zover ik van wat mensen heb gehoord is het beuk gevoel nogal dood en is het het ene renters drama na het ander. Maar dit kan natuurlijk niet kloppen.enveekaa schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:57:
BEUK is niet dood
Sinds een tijdje wel een andere TS server inderdaad.. als je het ip wilt kun je me DMen.
Meh. S2N zit op dit moment in The Forge lowsec (Maila) en focust zich op dit moment op Geminate, etc. NCDOT zit op dit moment in Delve (KFIE) en dicht in de buurt van Querious.spookz0r schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:00:
Lijkt erop dat er weer een grote war aan zit te komenNCDot en Nulli zijn al aan het stagen ergens.
Er gaat al enkele weken een gerucht dat N3 zich zou gaan focussen op Querious; maar een 2-front war op de CFC is IMHO al een verloren zaak zonder hulp van andere entiteiten (PL,BL met wellicht Triumvirate). We weten allemaal dat PL niks gaat doen en ik ben van mening dat BL (zelfs met Triumvirate) en S2N het niet in Geminate/Vale gaan redden als het om SOV inname gaat.
Het klinkt allemaal meer een beetje als een deployment om mensen bezig te houden tot de volgende war (als die er überhaupt nog gaat komen).
Er zijn plaatsen genoeg voor iedereen (kan makkelijk 100 man meer hebben dan vorig jaar), kaartjes worden waarschijnlijk ong. 35 euro.lethalnl schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:25:
[...]
vorige keer niet gegaan op het laatste moment jammer genoeg, mischien dit jaar beter
Verwijderd
Was heel leuk vorig jaar, kijken of het weer net zo geslaagd gaat worden. Ik ben er bij zodra de kaarten te koop zijn is er een voor mij-GSF-JohnDoe schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:52:
[...]
Er zijn plaatsen genoeg voor iedereen (kan makkelijk 100 man meer hebben dan vorig jaar), kaartjes worden waarschijnlijk ong. 35 euro.
Rare bug op het moment. Was daarnet met 2 accounts in hetzelfde systeem. Bij de ene account 2 mensen in local bij de andere 20. Sommige mensen in de corp hebben er ook last van..
Verwijderd
dat is wazig ben benieuwd hoe CCP reageerd als iemand zijn ratting schip verliest omdat het persoon niet in local te zien wasspookz0r schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:18:
Is meer content genereren dan een war denk ik.
Rare bug op het moment. Was daarnet met 2 accounts in hetzelfde systeem. Bij de ene account 2 mensen in local bij de andere 20. Sommige mensen in de corp hebben er ook last van..
Grote oorlogen zijn veel te duur voor de RMT gasten, dus dat gebeurt niet meer:DDutch2007 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 21:02:
denk niet dat er direct een grote war aan zal komen, zeker niet als wij NC. alleen maar wat lame caracal fleets gebruiken *carebearmode* [enabled]
Corpmate van mij kon reds in local niet zien... ook fijn natuurlijkVerwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:24:
[...]
dat is wazig ben benieuwd hoe CCP reageerd als iemand zijn ratting schip verliest omdat het persoon niet in local te zien was
Verwijderd
wazig iemand meer info? ik kan er niet uithalen wat de exploit nou is behalve dat het met damage te maken heeft, als ik dat niet weet hoe kan ik me er dan aan houden?
tristans die de role bonus van een gila hadden met hogere bandwith, dus 2-5k dps dedenVerwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:12:
http://community.eveonlin...age-exploit-notification/
wazig iemand meer info? ik kan er niet uithalen wat de exploit nou is behalve dat het met damage te maken heeft, als ik dat niet weet hoe kan ik me er dan aan houden?
Hij is er volgens mij nog wel gewoon, heb geen patch gezien namelijk.eniux schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:43:
Dit is nu niet meer?
hmm, ah, bepaald type drone, checkXzeroD schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:46:
[...]
Hij is er volgens mij nog wel gewoon, heb geen patch gezien namelijk.
http://www.reddit.com/r/E...d_hitting_over_2k_with_a/
Repackagen zal ws de boel wel resetten als je er zeker van wilt zijn dat je niet verkeerd bezig bent.
Verwijderd
edit: nu start eve launcher wel op en geeft aan dat server online is en 26k mensen ingelogd zijn maar de login details zijn niet zichtbaar

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2014 17:45 ]
Gebruik de eve exefile in de /bin map, die werkt wel.Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:33:
oops EVE helemaal down forums waren al traag als bagger maar nu ligt alles eruit
edit: nu start eve launcher wel op en geeft aan dat server online is en 26k mensen ingelogd zijn maar de login details zijn niet zichtbaar
Ja dat las ik later ook iddwheez50 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:24:
Meer een drone die is abandoned door een gila of family, waardoor de drone bonus van deze schepen op de drone blijft plakken als deze vervolgens gescooped wordt door een ander schip.
Repackagen zal ws de boel wel resetten als je er zeker van wilt zijn dat je niet verkeerd bezig bent.
ik moet er wel weer terug een beetje inkomen maar ik kijk al uit naar een 0 of low sec corp/alliance
Heb 3 accounts, 2 actief voor moment en capitals maar voorlopig staan die nog effe vast
Iemand tip voor een leuke corp die ik kan joinen?
Voor een rustige start zou ik even naar een Providence corp zoeken. Dit omdat je er vanuit highsec makkelijk bij komt, je carriers zou kunnen gebruiken voor transport en je weer even kunt wennen aan het 0.0 gebeuren. Daarna zijn er erg leuke alliances in NPC 0.0 zoals Syndicate en Curse die nog regelmatig interessante fleets vliegen zonder dat er direct caps, supercaps of blobs naar je hoofd worden geslingerd. In de PC9-AY pocket zit bijvoorbeeld een leuke alliance met veel Nederlanders, leuke tijd mee gehad.Vortexmerc schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:42:
Ben na paar jaar terug begonnen met eve, heb er weer zin in
ik moet er wel weer terug een beetje inkomen maar ik kijk al uit naar een 0 of low sec corp/alliance
Heb 3 accounts, 2 actief voor moment en capitals maar voorlopig staan die nog effe vast
Iemand tip voor een leuke corp die ik kan joinen?
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
klinkt super advies, ik ga eens opzoek naar een corp in providence dan. BedanktAtomicWing schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 07:54:
[...]
Voor een rustige start zou ik even naar een Providence corp zoeken. Dit omdat je er vanuit highsec makkelijk bij komt, je carriers zou kunnen gebruiken voor transport en je weer even kunt wennen aan het 0.0 gebeuren. Daarna zijn er erg leuke alliances in NPC 0.0 zoals Syndicate en Curse die nog regelmatig interessante fleets vliegen zonder dat er direct caps, supercaps of blobs naar je hoofd worden geslingerd. In de PC9-AY pocket zit bijvoorbeeld een leuke alliance met veel Nederlanders, leuke tijd mee gehad.
hun enige bestaansrecht dat niemand ander provi wil hebben (totdat al die stations wat waard worden voor de renter overlords), en dat ze zich maar wat graag laten afslachten
niet dat ik een van de powerblocks zou aanraden...maar veel meer is er niet
- powerblock
- highsec carebearing
- lowsec corp
- wormholes (aka nullsec roams)
zijn zo'n beetje de overgebleven keuzes in grote lijnen.
Ach, ieder zo zijn ding. Provi heeft een eigen sfeertje, dat bevalt je of niet. Het is mijns inziens een prima springplank om gewend te raken aan intel channels, defence fleets, verblijven in nullsec, terwijl het risico er relatief laag is (gebeuren geen gekke dingen). Als je het zat wordt kun je zo weg en doorstromen naar een specifieke 0.0 speelstijl zoals jij aangeeft.lethalnl schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:49:
vraag nou niemand om provibloc te joinen, die zijn ergens blijven plakken onder de rechterlaars van NC.
hun enige bestaansrecht dat niemand ander provi wil hebben (totdat al die stations wat waard worden voor de renter overlords), en dat ze zich maar wat graag laten afslachten
niet dat ik een van de powerblocks zou aanraden...maar veel meer is er niet
- powerblock
- highsec carebearing
- lowsec corp
- wormholes (aka nullsec roams)
zijn zo'n beetje de overgebleven keuzes in grote lijnen.
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Kijk eens naar addictclan. Dat is volgens mij een NL alliance in Provi.Vortexmerc schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:44:
[...]
klinkt super advies, ik ga eens opzoek naar een corp in providence dan. Bedankt
[ Voor 9% gewijzigd door Cardinal op 15-07-2014 10:54 ]
dit ziet er interessant uit, ben de recruitment channel gejoined.Cardinal schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:53:
[...]
Kijk eens naar addictclan. Dat is volgens mij een NL alliance in Provi.
bedankt
voordeel is 1 jump voor men carrier, nadeel ken ze niet en is mss een te grote stap ineens.
providence
nadeel is ongeveer 5 carriers jumps
voordeel is kleiner en rustiger om te starten terug maar mss te rustig zie nadeel
Collapsed Out (Overload everything)
Placid lowsec (Agoze) op de grens van verge vendor en cloud ring en syndicate om de hoek
met de nadrukkelijke disclaimer dat we een beetje mankracht tekort komen en EU-TZ, zoeken meer naar een complete EU corp dan individuele members.
maar als je van solo pvp houd is het op het moment ideaal, met dan meerdere malen in de week roams en in het weekend in de latere uurtjes samen met US wat grotere fleets
met je capitals zit je iig wel goed, bij ons kan 95% van de corp op z'n minst 1 cap gebruiken, en zeker de helf meerdere
[ Voor 12% gewijzigd door lethalnl op 15-07-2014 14:40 ]
Schaamteloos reclame, foei!lethalnl schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:38:
naja...zal dan ook maar een suggestie doen
Collapsed Out (Overload everything)
Placid lowsec (Agoze) op de grens van verge vendor en cloud ring en syndicate om de hoek
met de nadrukkelijke disclaimer dat we een beetje mankracht tekort komen en EU-TZ, zoeken meer naar een complete EU corp dan individuele members.
maar als je van solo pvp houd is het op het moment ideaal, met dan meerdere malen in de week roams en in het weekend in de latere uurtjes samen met US wat grotere fleets
met je capitals zit je iig wel goed, bij ons kan 95% van de corp op z'n minst 1 cap gebruiken, en zeker de helf meerdere
Qua solo pvp vind ik het juist nu dood, vooral bij ons in minmatar space. Of je wordt geblobbed in houla of er zijn totaal/weinig war targets te vinden, mehh.
Die jumps zou ik niet te veel op focussen. Midpoints zijn wat lastig soms, maar met een cyno alt niet echt een probleem.Vortexmerc schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:30:
circle of two alliance in tribute valt dat ook een beetje mee of hoe is de historiek met die gasten?
voordeel is 1 jump voor men carrier, nadeel ken ze niet en is mss een te grote stap ineens.
CO2: Ik denk dat ik meer een hekel heb aan GigX dan aan welke andere vijand dan ook.
zooi achterlaten is dan mijn idee maar oke
wij hebben gewoon een cyno corp met offices overal en nergens, caps verplaatsen is doodsimpel
27 jumps voor een solo fight om vervolgens weer die 27 jumps terug te vliegen om te reshippen, mehh..
gooi desnoods een courier naar m'n main vanuit jita.
hoewel een verhuizing voor de bastards nou niet zo'n verschrikkelijk slecht idee is, die vijver is zo onderhand wel weer leeg
Er zijn al meerdere vertrokken vanuit Auner, ik zal het eens voorstellen. Aan de andere kant is het ook wel af en toe relaxt om hier te zitten alleen in de zomer is het erg stil.lethalnl schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:45:
dat valt logistiek beter aan te pakken, dat snap je zelf ook wel
gooi desnoods een courier naar m'n main vanuit jita.
hoewel een verhuizing voor de bastards nou niet zo'n verschrikkelijk slecht idee is, die vijver is zo onderhand wel weer leeg
Ja alleen is dat null, ik zit zelf in low.-kardo- schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:27:
Zelf zit ik in spaceship samurai en we zitten in catch samen met test en brave newbies en ik kan zeggen hier zijn genoeg target voor solo en fleet roaming. Rechts zitten n3 die af en toe opduiken voor fights links volgens mij wat gfc. Boven ons zit de provibloc waar we ook wel eens pvp opzoeken. Zelf vermaak ik me hier zeker.
Null kom ik alleen voor bepaalde black ops en dat gebeurd niet zoveel, daar zijn de gates nog erger gecamped dan in low en zelfs met me inty wordt ik daar nog gesnoept door insta thrashers. Null vermijd is liever.
Er is inderdaad genoeg te vechten en er zijn genoeg fleets om te joinen.
Elke dag is er wel weer wat nieuws gaande.
Ik ervaar het anders. Kom meer gatecamps tegen in low dan in nullXzeroD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:45:
[...]
Ja alleen is dat null, ik zit zelf in low.
Null kom ik alleen voor bepaalde black ops en dat gebeurd niet zoveel, daar zijn de gates nog erger gecamped dan in low en zelfs met me inty wordt ik daar nog gesnoept door insta thrashers. Null vermijd is liever.
Ja precies, zal overal wel verschillend zijn. Ene null regio is meer dan de andere en bij low visa versa uiteraard.spookz0r schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 13:46:
[...]
Ik ervaar het anders. Kom meer gatecamps tegen in low dan in nullZal wel aan de regio liggen. Ik prefereer null boven low maar ieder zijn ding natuurlijk.
Zijn er nog meer mensen van plan te gaan: http://evesterdam.com/, ik kan pas rond 12e de trein pakken die kant op waardoor ik er pas rond 2/3 ben en het duurt tot 7. Ben benieuwd of het eigenlijk wel waard is voor die aantal uurtjes.
Zit er aan te denken. Amsterdam is 20min met de trein voor mij.XzeroD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:03:
[...]
Ja precies, zal overal wel verschillend zijn. Ene null regio is meer dan de andere en bij low visa versa uiteraard.
Zijn er nog meer mensen van plan te gaan: http://evesterdam.com/, ik kan pas rond 12e de trein pakken die kant op waardoor ik er pas rond 2/3 ben en het duurt tot 7. Ben benieuwd of het eigenlijk wel waard is voor die aantal uurtjes.
Ja dat is wel het probleem maar eigenlijk merk ik het vooral als ik van high/low naar null wil en na een paar dagen weet ik ook welke systems ik moet vermijden of goed op de intel moet letten. Het lijkt me wel dat null veel irritanter is als het niet jouw (blue) regio is.XzeroD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:45:
[...]
Ja alleen is dat null, ik zit zelf in low.
Verwijderd
Vorig jaar duurde het ook tot een uur of 7 maar ik moet zeggen kwam om 04:00 aan op het station in Den Haag. Was het het toen waard jazeker en ik heb een kaartjeXzeroD schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:03:
[...]
Ja precies, zal overal wel verschillend zijn. Ene null regio is meer dan de andere en bij low visa versa uiteraard.
Ah oke, dan kom ik misschien ook welVerwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 08:04:
[...]
Vorig jaar duurde het ook tot een uur of 7 maar ik moet zeggen kwam om 04:00 aan op het station in Den Haag. Was het het toen waard jazeker en ik heb een kaartje
http://evesterdam.com/?page_id=20Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:12:
36 eur voor een kaartje?
Ik moet toegeven dat ik 36 euro best veel geld vindt voor iets waarvan ik niet precies weet wat ik kan verwachten.
Zo'n zaal in Amsterdam zal ook wel niet goedkoop zijn, vooral niet voor het aantal uren wat ze hebben. 36 vind ik ook best veel vooral omdat ik maar 4 uurtjes kan zijn waarschijnlijk.enveekaa schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 13:31:
De organisatie is, volgens de website, non-profit. Dit jaar hebben ze een zaal in een theater afgehuurd, in plaats van een meeting in een kroeg (wat overigens prima te doen was).
Ik moet toegeven dat ik 36 euro best veel geld vindt voor iets waarvan ik niet precies weet wat ik kan verwachten.