Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
Agoze, eindje verderop dus
maar wel 1 carrier jump, dus moven was wel makkelijk

is BNI's oude regio (barleguet zit er vlak om de hoek), stacmon 2 jumps verderop (da's de market voor syndicate geloof ik)

een titan in agoze kom je vrij ver alle kanten op en ook voorbij de nullsec entry camps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:20
Iemand zich hier al bezig gehouden met de wijzigingen die gaan komen op manufacturing gebied in de nieuwe patch???

So far lijkt het er op dat T2 BPO production het helemaal niet meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Ik zit net DEV BLOG: Starbase changes for Crius te lezen en ben SiSi aan het patchen om eens een kijkje te gaan nemen.

Ik heb nog geen idee wat er gaat gebeuren anders dat ik waarschijnlijk mijn 2 manufacure/invent accounts even 2 maandjes stil ga leggen om te kijken wat er gebeurt

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:00

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Hoewel ik veranderingen goed vind, ik heb zo´n pesthekel aan mijn excel sheets aan te passen. En zeker nu met een cost scaling principe kost niet alles hetzelfde. Winstmarges berekenen wordt dus kut.

Ach, ik denk dat ik mijn industry accounts (4 stuks) laat verlopen, en met mijn gespaarde geld 1 account de komende 3 jaren plex. Dan gewoon klein pvp'en en niet meer vol productie draaien.

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
T2 BPO production verplaatst zich naar T2 BPC's geloof ik, vanwege de copy time reduction

maar ze leveren wel wat in op marge

edit:

even opgezocht, de POS production modules gaan een probleem worden blijkbaar

gezien je niet meer je T2 BPO in station kan opslaan terwijl de POS modules schepen eruit pompen

ze hebben de risk/reward op T2 BPO eindelijk aangezet, je kan kiezen tussen iets minder isk of je BPO in een POS module zetten voor meer isk

[ Voor 56% gewijzigd door lethalnl op 18-06-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
ach zolang ze een bug nog niet oplossen zodat je gratis isk kan printen hoor je die mensen iig niet klagen (corp mate heeft dat gisteren getest en dat werkt dus momenteel gewoon op de test server)

Wat: je maakt een item, met de juiste standings en modules, kan je dus een item maken van bijv. 100 trit, en daarna er 200 trit voor terug krijgen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
tja...report het of abuse het en je word gebanned :)

of report het en gebruik het dan zolang je kan, dat is de enige manier dat je er geen temp/perm ban en een sloot isk door verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ach mij kan het persoonlijk verrotten, ik maak niets :P

Ik petition alleen maar al 3 jaar oude missions die bugged zijin :O

Zit je gewoon 2 uur lang een missie te doen (lvl5) clear je 3 gated regions, kom je daarna niet verder omdat de laatste gate niet unlockt :/

Petition gemaakt 10 minuten later reply en mission + needed items in de station \o/

en zolang de missie nog bugged is ga ik die niet eens meer doen maar elke keer gewoon na accepteren petition maken dat ze hem maar completen voor mij. Moeten ze maar naar 3 jaar de mission eens Fixen..

http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=PrisonBreak5cc zoals het daar staat zou!! het te doen zijn, maar dat is natuurlijk voor de zotten dat je zo een mission zou moeten doen om hem te kunnen clearen...
http://eve-survival.org/w...sonBreak5cc<br><br>Stated mission is BUGGED...

Figuring its 2014 and the post is from 2012, i figured it to be an old post.....

Guess what!?

Mission is still bugged... I spend quite a few hours to get it to the last room (gate wont activate/enable) ONly to find the mission still to be bugged after 2 years!?

as for the gate warp "though" even THAT is true! should not be possibile imo but it is...

I reckon I am GM-completed the mission, get the mission done (or atleast in an "completed" or all mission objectives *Done* states, as this is clearly and obviously an long standing issue on ccp's behalf,,,,

Unless it is fixed I am forced to petition this as declining this bugged (and very long taking mission) has a negative impack on both me enjoying playing eve as it has a negative standings impact on the faction/corporation and/or agent the mission is provided from...
We have now marked this mission as complete for you. We apologize for any inconvenience that this may have caused. If you need any further assistance from Customer Support please let us know.

Best regards,
GM ...
_/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Dutch2007 op 18-06-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
2 uur een lvl 5? de isk efficiency moet wel verschikkelijk zijn

blitz ze gewoon met carriers, al die shit missies declinen

[ Voor 14% gewijzigd door lethalnl op 18-06-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:05
De_Bastaard schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:02:
Iemand zich hier al bezig gehouden met de wijzigingen die gaan komen op manufacturing gebied in de nieuwe patch???

So far lijkt het er op dat T2 BPO production het helemaal niet meer waard is.
Ik denk dat op het moment van patchen het inderdaad op dat moment niets waard is om schepen in productie te zetten. De kosten gaan in mijn optiek omhoog en de prijzen van T2 schepen zullen niet direct gaan stijgen. Ik vermoed dat we na verloop van tijd een stijging gaan zien in T2 prijzen en vanaf dat moment wordt het aankijken of het weer de moeite waard is.

Alternatieven die ik momenteel bekijk is:
* Productie in highsec en de kosten voor lief nemen
* Productie verplaatsen naar POS.
* Productie verplaatsen naar nullsec, mits de kosten van JF fuel niet te hoog zijn.

Om eerlijk te zijn vind ik de "teams" op dit moment het minst transparant en ben heel erg benieuwd of dit wel gaat werken als men heeft bedacht. Ik vermoed dat teams in highsec uiteindelijk juist geen kostenreductie met zich mee brengt (denkwijze: teams is honing voor producenten = meer gebruikte sloten = hogere productie kosten = minder efficientie als je zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
lethalnl schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:17:
2 uur een lvl 5? de isk efficiency moet wel verschikkelijk zijn

blitz ze gewoon met carriers, al die shit missies declinen
Niet elke lvl5 KAN je met een carrier doen... 9 van de 10 keer is er een gate...

En je kan niet alles declinen, je agent standings dropt bij elke decline en heeeel veel lvl5 agents in de zelfde region zijn dr niet (helemaal niet als je relatief gezien pas met lvl5's begint)

En met carriers is weer t probleem dat je dan eigenlijk in elk systeem een carrier moet hebben want hier bij ons zitten soms minstens 8 duds je proberen te scannen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Nu ik ESO een beetje beu ben vanwege het ontbrekende economisch gedeelte (of toch slecht uitgewerkt) wil ik EVE eens uitproberen. Iemand die een invite heeft voor mij (en enkele tips).

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:50
LOL, wat een onzin om bpo's straks geforceerd in starbase structures op te slaan om er nog iets mee te kunnen doen buiten stations.

CCP snapt blijkbaar gewoon niet, dat zo een wijziging, kleinere groeperingen nog harder weer uit 0.0 jaagt.
Tja, ze willen zo graag mensen in 0.0 hebben en geen grote coalities, maar elk jaar weer, zitten ze dingen te wijzigen, die er voor zorgen, dat spelers voor veiligheid steeds grotere coalities gaan joinen.

Er is geen enkel klein corps/alliantie straks meer over, die nog capitals etc. gaan bouwen.
Veel te veel risico om je bpo's te verliezen.

Grote kans, dat er een flink aantal bouwers, gaan stoppen met eve, met zulke drastische wijzigingen, dat ze denken: ach, hier begin ik niet meer aan.
Ben persoonlijk blij, dat mn corps de produktie torens paar maandjes terug al hebben ingepakt.

Ach nou ja, kunnen nieuwe spelers hun kans wagen met bouwen.

[ Voor 20% gewijzigd door bangkirai op 18-06-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

IStealYourGun schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:20:
Nu ik ESO een beetje beu ben vanwege het ontbrekende economisch gedeelte (of toch slecht uitgewerkt) wil ik EVE eens uitproberen. Iemand die een invite heeft voor mij (en enkele tips).
In je inbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Dutch2007 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:13:
[...]

Niet elke lvl5 KAN je met een carrier doen... 9 van de 10 keer is er een gate...

En je kan niet alles declinen, je agent standings dropt bij elke decline en heeeel veel lvl5 agents in de zelfde region zijn dr niet (helemaal niet als je relatief gezien pas met lvl5's begint)

En met carriers is weer t probleem dat je dan eigenlijk in elk systeem een carrier moet hebben want hier bij ons zitten soms minstens 8 duds je proberen te scannen...
je kan er 1 per 4 uur declinen zonder standing loss

en ja, je moet een aantal pulling toons hebben om er dan enige regelmaar in te houden

maar je moet cherry picken met lvl 5's, anders kan je beter lvl 4's blijven doen, levert meer op
bangkirai schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:34:
LOL, wat een onzin om bpo's straks geforceerd in starbase structures op te slaan om er nog iets mee te kunnen doen buiten stations.

CCP snapt blijkbaar gewoon niet, dat zo een wijziging, kleinere groeperingen nog harder weer uit 0.0 jaagt.
Tja, ze willen zo graag mensen in 0.0 hebben en geen grote coalities, maar elk jaar weer, zitten ze dingen te wijzigen, die er voor zorgen, dat spelers voor veiligheid steeds grotere coalities gaan joinen.

Er is geen enkel klein corps/alliantie straks meer over, die nog capitals etc. gaan bouwen.
Veel te veel risico om je bpo's te verliezen.

Grote kans, dat er een flink aantal bouwers, gaan stoppen met eve, met zulke drastische wijzigingen, dat ze denken: ach, hier begin ik niet meer aan.
Ben persoonlijk blij, dat mn corps de produktie torens paar maandjes terug al hebben ingepakt.

Ach nou ja, kunnen nieuwe spelers hun kans wagen met bouwen.
dat dat relatief kleine groepje T2 BPO owners eindelijk eens aangepakt word is alleen maar goed, voor sommige schepen en modules schijnen ze iets van 60-70% van de markt in handen te hebben, da's belachelijk

[ Voor 43% gewijzigd door lethalnl op 18-06-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Het gebruiken van een BPO in een POS zou helemaal niet erg zijn zolang je deze eruit kan halen wanneer je POS is gereinforced. Afaik kan dit nu niet waardoor eventuele BPO's die in gebruik zijn dus ook als verloren beschouwd kunnen worden.

Het gaat lastig worden de overstap te maken, aan de andere kant liggen er natuurlijk wel ontzettend mooie kansen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
lethalnl schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:58:
Agoze, eindje verderop dus
maar wel 1 carrier jump, dus moven was wel makkelijk

is BNI's oude regio (barleguet zit er vlak om de hoek), stacmon 2 jumps verderop (da's de market voor syndicate geloof ik)

een titan in agoze kom je vrij ver alle kanten op en ook voorbij de nullsec entry camps
dan zit je maar een goeie 7 jumps van ons vandaag. Kom gerust eens syndicate binnen als je op zoek bent naar goodfights.

Laatste weken gaan wij eigenlijk ook geregeld in placid gaan knallen. leuk, maar ik heb toch liever nullsec waar je ook de pods kunt knallen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Ik draai momenteel per week ongeveer 75B aan productie, een kleine miscalculatie in mijn inkopen etc kan dus flink wat geld kosten. Ik ga de komende maanden dus ook gewoon kijken hoe het gaat. Ik heb geen zin in de "bugs" en aanpassingen doen, want dan komt er een "nood" patch om dingen weer te fixen etc.

Ik zie wel waar de productie van EVE staat over een paar maanden. Ik verwacht wel een prijs spike in T2/T3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
pff, dacht dat ik het al aardig deed met 20 bil, maar hulde _/-\o_

Hoeveel characters heb je in totaal om dat te realiseren? ik heb nu 4 characters fulltime aan het bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
SerealKiller / Cardinal; dan hebben jullie het over de omzet neem ik aan? 75 is dan best fors zeg, ik zit nu ook rond de 20 B per maand in omzet met gemiddeld 30% marge. Dit doe ik met 3 characters die 1x per maand circa 5 dagen aan het bouwen zijn. De rest van de maand ben ik mijn BPC's weer aan het aanvullen met inventions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
hier is het 3x per week 1 dag produceren op 2 accounts. Dat is 3x 70bs en 90bc en zorgt voor een wekelijkse omzet van 50 à 55B met een winstmarge van 10%.

Hou er wel rekening mee dat dit puur T1 productie is. Dus pos, invention, research enal heb ik niet van doen :)

Ik weet wel dat T2 productie een grotere winstmarge oplevert. Maar mijn profit per maand is meer dan genoeg dus hou ik het bij T1. Is gewoonweg simpelder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
10% marge op t1 BS/BC hulls? wa?

dan verkoop je buiten jita/amarr neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
lethalnl schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:52:
[...]

dat dat relatief kleine groepje T2 BPO owners eindelijk eens aangepakt word is alleen maar goed, voor sommige schepen en modules schijnen ze iets van 60-70% van de markt in handen te hebben, da's belachelijk
Het gaat ook om t1 bpo's, enig idee, wat je nodig hebt voor capitals bouwen?
1 stuk bpo van elk onderdeel, red je het niet mee hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

lethalnl schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:45:
10% marge op t1 BS/BC hulls? wa?

dan verkoop je buiten jita/amarr neem ik aan?
Amarr/Jita/Dodixie en dan alleen T3. Een component draaien van 60M duurt maar 15 minuten. Dus je kan snel omzet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampertjen schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:43:
hier is het 3x per week 1 dag produceren op 2 accounts. Dat is 3x 70bs en 90bc en zorgt voor een wekelijkse omzet van 50 à 55B met een winstmarge van 10%.

Hou er wel rekening mee dat dit puur T1 productie is. Dus pos, invention, research enal heb ik niet van doen :)

Ik weet wel dat T2 productie een grotere winstmarge oplevert. Maar mijn profit per maand is meer dan genoeg dus hou ik het bij T1. Is gewoonweg simpelder
en de minerals die koop je in neem ik aan? tering das een hoop minerals :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:54:
[...]

en de minerals die koop je in neem ik aan? tering das een hoop minerals :D
Dat zijn heel wat volle freighters :) Ik moet zeggen dat wij nog kleine jongens zijn. Er zijn ook mensen/corporations die per week meer dan een 500B omzetten. Die zitten gewoon met 4 man in een corp en 4 accounts ieder. Ieder persoon heeft ook 1 trade account en verkopen zo op elke tradehub en supplyen ook 0.0 stations met voorraad.

Zodra die mensen denken; joh, die veranderingen kunnen me wat, dan zul je de gevolgen van de patch wel voelen. Anders zie maar kleine fluctuaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
sPENKMAN schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:36:
SerealKiller / Cardinal; dan hebben jullie het over de omzet neem ik aan? 75 is dan best fors zeg, ik zit nu ook rond de 20 B per maand in omzet met gemiddeld 30% marge. Dit doe ik met 3 characters die 1x per maand circa 5 dagen aan het bouwen zijn. De rest van de maand ben ik mijn BPC's weer aan het aanvullen met inventions :)
Ik moest het eerlijk gezegd even nazoeken. Ik doe nu ongeveer 13B omzet per 7 dagen, waarvan ongeveer 2 bil aan winst.

Ik stel het per 7 dagen omdat het een sequentie is van componenten constructie en schepen constructie, waarbij het zo getimed wordt dat als mijn schepen in productie zitten, de volgende batch componenten weer in productie gaan.

Per 7 dagen maak ik standaard 5 T2 battleships en 27 T2 cruisers. afhankelijk van de profit per schip bepaal ik welke schepen ik ga maken. In de laatste weken waren dat voornamelijk Kronos, Ishtars en heel veel DST's

Ik heb 4 characters waarvan 2 alleen maar copies maken en 2 characters beide met 10 sloten fulltime invention doen. Ik ben momenteel aan het stockpilen voor de change en heb 250+ T2 copies liggen. Cruisers allemaal 3-run, battlecruiser en hoger allemaal 1-run.

Ik moet zeggen dat de laaste tijd er erg veel tijd in alle logistiek gaat zitten en noem ik het spel EVE Online Logistics-Online. Tip van de week. voor logistiek, neem 2 characters. 1 in een freighter en 1 in een Ashimmu met 2 Federation Navy webifiers
Stampertjen schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:43:
Indrukwekkend. voordeel van T1 productie is wel dat ik verwacht(lees:hoop) dat compressed materials de toekomst heeft. Ik moet zeggen dat ik de marges maar lastig vind, maar sommige schepen zijn hard aan het stijgen in de laatste tijd.

Marges van T2 zitten gemiddeld rond de 30M per cruiser (30% marge) en 100-150M per battleship (15%) marge. maar zo te zien moet ik T1 productie opniew bekijken.
SerealKiller schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:05:
[...]
Zodra die mensen denken; joh, die veranderingen kunnen me wat, dan zul je de gevolgen van de patch wel voelen. Anders zie maar kleine fluctuaties.
Ik vermoed dat iedereen eerst zijn spreadsheets gaat updaten en dan de kat uit de boom kijkt, totdat de marges aantrekkelijk zijn. Althans dat is wat ik ga doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Cardinal op 19-06-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Goed ik heb nog maar enkele uren ervaring maar als ik deze thread lees dan krijg ik een:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pKbKgauUcrkqdsJSKUXhsTuE/full.jpg
gevoel.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
IStealYourGun schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:58:
Goed ik heb nog maar enkele uren ervaring maar als ik deze thread lees dan krijg ik een:
[afbeelding]
gevoel.
Als ik lees over productie heb ik dat ook hoor en ik speel al sinds 2009 :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Tricq schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:03:
[...]

Productie is dan ook weer iets heel anders in EVE, dat is gewoon bijna een fulltime job naast je gewone leven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Cardinal schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:23:
Indrukwekkend. voordeel van T1 productie is wel dat ik verwacht(lees:hoop) dat compressed materials de toekomst heeft. Ik moet zeggen dat ik de marges maar lastig vind, maar sommige schepen zijn hard aan het stijgen in de laatste tijd.
T1 productie is zeker de moeite waard. maar eigenlijk enkel als je het in grote hoeveelheid doet. Type BS en BC die ik maak hangt dus ook af van wat de markt op dat moment vraagt.

Eens een voorbeeld van wat ik maandag in productie gesmeten heb:
aantal slots : ship (ME/PE) => (x*(Sell price - Production cost) - BPC price - market cost = profit
ik heb alle BC BPO's en BS BPC koop ik voor maximum 10m/10run

4 slots : 7x typhoon (100/25) =>(7*( 193.000.000 - 161.930.188) - 7.000.000 - 8.230.454 = 202.258.230
3 slots : 7x Dominix (100/25) => (7*(198.500.000 - 185.759.046) - 7.000.000 - 9.452.372 = 72.734.306
3 slots : 7x Megathron (100/25) => (7*(178.600.000 -165.873.858) - 7.000.000 - 7.629.811 = 74.453.183
4 slots : 11x Noctis (40/20) => (11*(77.500.000 - 73.514.774) - BPO - 4.173.260 = 39.664.226
2 slots : 9x Oracle (30/20) => (9*(72.000.000 - 69.281.711) - BPO - 3.962.701 = 20.501.900
2 slots : 9x Talos (30/20) => (9*(76.900.000 - 72.596.502) - BPO - 4.089.439 = 34.642.043
2 slots : 9x Tornado (30/20) => (9*(65.800.000 - 60.965.864) - BPO - 3.204.883 = 40.302.341

Totale profit is dus 1.600.144.859 met een invest van 18.997.555.141

Edit :
Dit is wat ik nu nodig heb aan minerals:
- 1B Tritanium
- 275m Pyerite
- 65m Mexallon
- 17,5m Isogen
- 3m Noxcium
- 0,4m Zydrine
- 0,25m Megacyte

dit is +/- 11 volle freighters waarvan er ongeveer 6 worden aangeleverd door mining corps. Rest zijn buyorders in tradinghub. Ik denk dat ik op dit moment ongeveer 30% van BS & BC production voor dodixie beheer.
Enja dit is meer en meer een job aan het komen :p

[ Voor 19% gewijzigd door Stampertjen op 19-06-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 17:14
Ben benieuwd of het met alle changes interessanter gaat worden om zelf je T1 schepen te produceren op een industry alt in plaats van ze van de markt te trekken. Uiteindelijk blijf je met verschepen bezig: of de hull, of de minerals.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Heeft iemand een goede guide voor industrial?, als ik het hier zo lees is het een leuk tijdverdrijf en als je het goed doet kan het nog leuk verdienen ook.

Hoeveel tijd zijn jullie er in de week mee bezig trouwens, elke dag een uurtje of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Tricq schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:03:
[...]

Dat belooft. :p
Maar is mijn onderbuik gevoel juist dat je EVE op een 2e scherm kan draaien en ondertussen bezig zijn met iets anders (gewoon op autopilot zeg maar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

XzeroD schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:14:
Heeft iemand een goede guide voor industrial?, als ik het hier zo lees is het een leuk tijdverdrijf en als je het goed doet kan het nog leuk verdienen ook.

Hoeveel tijd zijn jullie er in de week mee bezig trouwens, elke dag een uurtje of 2?
het probleem ligt ook in het beginkaptiaal, zoals je boven leest beginnen deze mensen al met 20b, dan lijkt de winst ook vrij goed. Maarja, als je nog geen 1b hebt (...zoals ik) dan wordt het een stuk lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Fiole schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:29:
[...]

het probleem ligt ook in het beginkaptiaal, zoals je boven leest beginnen deze mensen al met 20b, dan lijkt de winst ook vrij goed. Maarja, als je nog geen 1b hebt (...zoals ik) dan wordt het een stuk lastiger
Begin kapitaal is geen probleem voor mij, ik heb genoeg gelukkig :P Gaat mij meer om dat als er geen fights in eve zijn ik ook nog wat anders te doen wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
XzeroD schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:14:

Een guide heb ik niet echt, maar als je wil beginnen met indy dan raad ik het volgende aan:
Begin met 1 slot aan tier 3 BC. Heb je maar 500m nodig om je slot voor een dag te vullen. De BPC zijn ruim aangeboden in contracts en 10 stuks heb je meestal na anderhalve dag verkocht. en levert je toch een 25-40m op. doe dit 3x per week en je een 75m profit. Na weekje of 2 start je een 2de slot op en voor je het weet ben je 3 maand verder zet je buy orders van 1b op en overweeg je om BPO's te kopen :)

I.v.m. tijd die ik erin steek valt dit goed mee. Ik zit altijd met 3 accounts ingelogd. 1 PVP, 1 support en dan mijn indy. Terwijl ik aan het roamen ben vliegt mijn indy op AP op en neer naar tradehub (2 jumps van mijn productiesystem).

Dus cargo vol met schepen naar tradehub => 10min later unload en terug vol laden met minerals => undock en AP terug naar huis. normaal stuk of 5/6 keer die trip per 2 dagen. Dus goeie 2 uurtjes.
Fiole schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:29:
[...]
Ik ben in januari 2013 gestart met met exact 1B op mijn account + voor 10m aan cruiser BPC's. En nu ben ik al tijdje boven de 125B.
Je kan niet verwachten dat je meteen 10B gaat verdienen. Maar start nu eens met 1B, 10% profit en 1 productierun per week. Heb je na de eerste maand 1,46B. Na 2 maand heb je al 2,14B.

[ Voor 22% gewijzigd door Stampertjen op 19-06-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Stampertjen schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:38:
[...]

Een guide heb ik niet echt, maar als je wil beginnen met indy dan raad ik het volgende aan:
Begin met 1 slot aan tier 3 BC. Heb je maar 500m nodig om je slot voor een dag te vullen. De BPC zijn ruim aangeboden in contracts en 10 stuks heb je meestal na anderhalve dag verkocht. en levert je toch een 25-40m op. doe dit 3x per week en je een 75m profit. Na weekje of 2 start je een 2de slot op en voor je het weet ben je 3 maand verder zet je buy orders van 1b op en overweeg je om BPO's te kopen :)

I.v.m. tijd die ik erin steek valt dit goed mee. Ik zit altijd met 3 accounts ingelogd. 1 PVP, 1 support en dan mijn indy. Terwijl ik aan het roamen ben vliegt mijn indy op AP op en neer naar tradehub (2 jumps van mijn productiesystem).

Dus cargo vol met schepen naar tradehub => 10min later unload en terug vol laden met minerals => undock en AP terug naar huis. normaal stuk of 5/6 keer die trip per 2 dagen. Dus goeie 2 uurtjes.
T3/T2 vergt wel veel meer tijd met invention toch?
Ik denk dat ik het zelf bij T1 wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
lastiger in te komen, meer skills/isk voor nodig

maar zit wel een beter marge op

ik heb er wel eens naar gekeken, is mij te veel werk

ik schiet wel op sleepers zodat zij t3's kunnen bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

ik bouw dus T3 / T2 rigs en pos towers.

Reverse Engineering, momenteel 4 characters die per dag zo'n 60 runs draaien. Echter elke run kost tussen de 10 a 30M. Dus 60 runs zit tussen de 600 en 2B per dag aan kosten (en je weet niet op je een BPO krijgt)

Ik koop ongeveer per week voor 100 T3 schepen in, en 1200 subs. Deze worden gebouwd door in totaal 4 characters.

Dan heb ik T2 rigs. Deze worden geinvent door ongeveeer 8 characters en tevens ook gebouwd. +- 120 Rigs per week a 70/80M

Pos spullen worden erbij gedaan, er zit niet veel winst op maar als we productie sloten over hebben is het beter dan niks.

Vervoer laat ik doen met red/blue frog; kosten zijn ongveer 50M per 5B. Per week zijn mijn vervoerskosten dus rond de 800M.

De tijd die erin zit is wel redelijk, zeker 1 a 2 uur per dag. Maar de grote bottleneck zit in het verkopen, je kan sneller maken dan dat je kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Stampertjen schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:38:
[...]
Mijn advies zou eerder zijn om te beginnen met ammo, is goedkoop en makkelijk in te komen en er zijn opties om T2 ammo te gaan maken. Zo ben ik ook begonnen. Combineer dat met PI (rocketfuel) en je kan al lekkere omzetten/winsten draaien.
SerealKiller schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:33:
De tijd die erin zit is wel redelijk, zeker 1 a 2 uur per dag. Maar de grote bottleneck zit in het verkopen, je kan sneller maken dan dat je kan verkopen.
Aj, dan heb ik de betere business, ik kan lang niet produceren wat ik verkoop.

[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 19-06-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 15:57

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik zou juist (T2) Ammo en (T2) Rigs links laten liggen omdat de winst marge echt minimaal is. Ik zou juist gaan voor (Sentry) Drones. De winst marge is hoger, investering is minimaal en je raakt het altijd en overal kwijt door de behoorlijke vraag.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Cardinal schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:54:

Aj, dan heb ik de betere business, ik kan lang niet produceren wat ik verkoop.
Nou, ik kan het wel verkopen. Maar dan moet ik elke dag zeker 3 uur iskwarren om 180 verschillende producten te verkopen. En daar heb ik geen zin in. Ik kan per week makkelijk de 150B halen, maar dan moet ik fulltime op de market bezig zijn en daar heb ik geen zin in.

Ik heb nu continu rond de 120B op de market, en dat hoef ik amper bij te werken. Als het een niet verkoopt, verkoopt het andere wel.

Maar dat iskwarren ben ik echt wel klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:56:
lastiger in te komen, meer skills/isk voor nodig

maar zit wel een beter marge op

ik heb er wel eens naar gekeken, is mij te veel werk

ik schiet wel op sleepers zodat zij t3's kunnen bouwen
@LethalNL Heb je er wel eens over nagedacht dat de T3's overpowered raken door al die sleepers?

Heb je al BPO's gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SerealKiller schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:26:
[...]
Nou, ik kan het wel verkopen. Maar dan moet ik elke dag zeker 3 uur iskwarren om 180 verschillende producten te verkopen. En daar heb ik geen zin in. Ik kan per week makkelijk de 150B halen, maar dan moet ik fulltime op de market bezig zijn en daar heb ik geen zin in.
[...]
Maar dat iskwarren ben ik echt wel klaar mee :)
Ah, als die mogelijkheid bestond om 0,01'en te voorkomen. Het grootste nadeel van trading in mijn optiek.
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:27:
[...]
@LethalNL Heb je er wel eens over nagedacht dat de T3's overpowered raken door al die sleepers?
Heb je al BPO's gekocht?
T3 BPO's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:56:
[...]

Ah, als die mogelijkheid bestond om 0,01'en te voorkomen. Het grootste nadeel van trading in mijn optiek.

[...]

T3 BPO's :?
Het waren 2 losstaande vragen.

LethalNL begrijpt vast wel waar ik het over heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
het hele copy BPO, invention op de BPC etc etc verhaal is mij te veel werk

en ja, ik heb een paar BPO's, hoewel geen daarvan t2 hebben

en ik snap je eerste vraag niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Noobvraagje: Hoe beheren jullie je materiaal. Hebben jullie ergens een main base of is alles verspreid? En kan je schepen ook "transporteren" naar andere locaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

IStealYourGun schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:15:
Noobvraagje: Hoe beheren jullie je materiaal. Hebben jullie ergens een main base of is alles verspreid? En kan je schepen ook "transporteren" naar andere locaties
Ik heb al mijn spullen verspreid over meerdere system in de buurt, vooral omdat als ik iets verlies ik het dichtbij kan halen of als er een grote blob mijn station campt ik toch nog lekker kan spelen. Tevens geld dit ook voor schepen.

Je kan schepen ook transporteren al heb je daar wel industrial schepen voor nodig of freighters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Ik heb al mijn "producten" in 1 systeem liggen. Ik heb daar 3 POS Towers en draai daar productie. Ik vervoer met mijn eigen boten de spullen van het station naar mijn pos. Alles buiten mijn systeem, dus invoer ruwe materialen/uitvoer producten, betaal ik andere mensen voor. Hierdoor heb ik zelf meer tijd om te andere dingen te doen, en de prijzen zijn niet te hoog. Ongeveer 2% van mijn totale omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Dus je zou mij (bijvoorbeeld) kunnen inhuren voor transporten? Hoe gaat dit dan in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:26:
het hele copy BPO, invention op de BPC etc etc verhaal is mij te veel werk

en ja, ik heb een paar BPO's, hoewel geen daarvan t2 hebben

en ik snap je eerste vraag niet echt
Nog geen t2? Hoe dan......

Een dud bij mij in onze alt corp heeft in 2 weken ongeveer 30b isk gemaakt in een dual tengu setup, dat doe jij hem niet na LethalNL......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
IStealYourGun schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:47:
Dus je zou mij (bijvoorbeeld) kunnen inhuren voor transporten? Hoe gaat dit dan in zijn werk?
*kijkt naar de naam, schud z'n hoofd en denkt: VOLGENDE!*

grijns....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

bangkirai schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:41:
[...]

*kijkt naar de naam, schud z'n hoofd en denkt: VOLGENDE!*

grijns....
Ingame noem is IDontStealYourGun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
IStealYourGun schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:47:
Je kan contracten maken om dit te doen (courrier contracts), over het algemeen doen mensen die alleen maar als ze de lading totaal kunnen dekken middel collateral of doen het alleen maar met mensen die ze vetrouwen.

Mocht je hier zelf aan willen beginnen moet je dus een aardige ISK pool hebben, ook zijn er aardig wat risico's om het zomaar te doen.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik heb mijn spullen grotendeels in 1 station en heb een high-sec voorraad van dingen die ik niet wil verkopen maar ook momenteel niet nodig heb
lekker makkelijk verhuizen op die manier, gewoon heen en weer jumpen met m'n carriers

je kan schepen ergens heen vliegen, in een ship maintainance bay van een carrier/titan doen en dan jumpen, of een courier contract maken van het schip en dan dat vervoeren

als je je eigen schepen wil vervoeren met een freighter heb je een alt nodig, want je kan geen courier contracts naar jezelf sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Er zijn in het spel een aantal corps gespecialiseerd in vervoer. Red/Black Frog is daar een goed voorbeeld van. Ze hebben vaste regels wat meestal inhoud: Max 1 bill colleteral + standaard fee per jump.

Voor transport gebruik ik meestal een Freighter of (MWD) Orca.

Qua materiaal heb ik eigenlijk 1 main station wat ik gebruik, waar ik een office heb gehuurd, wat het voordeel van een inventory geeft dat toegankelijk is over meerdere characters. Over het algemeen laat ik niet zomaar spullen slingeren omdat het later veel tijd kost om overal en ergens zooi op te halen. In het begin wil een simpele industrial ook al helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:22:
[...]

ik heb mijn spullen grotendeels in 1 station en heb een high-sec voorraad van dingen die ik niet wil verkopen maar ook momenteel niet nodig heb
lekker makkelijk verhuizen op die manier, gewoon heen en weer jumpen met m'n carriers

je kan schepen ergens heen vliegen, in een ship maintainance bay van een carrier/titan doen en dan jumpen, of een courier contract maken van het schip en dan dat vervoeren

als je je eigen schepen wil vervoeren met een freighter heb je een alt nodig, want je kan geen courier contracts naar jezelf sturen
Op jouw manier ben je wel een tijdje bezig LethalNL.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik heb nooit zoveel schepen, stuk of 60 maar

er waren erbij in mijn alliance met 400, die waren de hele dag heen en weer bezig

wil niet weten wat dat aan fuel koste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Een nieuwe dag een nieuwe noobvraag :p
Ik heb nu al enkele tutorias gehad waar je Veldspar moet minen, maar hoe kan je dat vinden buiten die tutorial? Als ik het in mijn overview instel dan zie ik nooit iets opkomen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 15:57
IStealYourGun schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:30:
Een nieuwe dag een nieuwe noobvraag :p
Ik heb nu al enkele tutorias gehad waar je Veldspar moet minen, maar hoe kan je dat vinden buiten die tutorial? Als ik het in mijn overview instel dan zie ik nooit iets opkomen. :/
rechtermuis > astroid belt > kies een belt en gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

eniux schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:36:
[...]

rechtermuis > astroid belt > kies een belt en gaan
Heb ik gedaan en dan kom je op een lege plaats terecht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Dan is de belt leeg, na restart zijn ze allemaal weer vol.

Ga anders maar eens naar een ander system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

dudee schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:59:
Dan is de belt leeg, na restart zijn ze allemaal weer vol.

Ga anders maar eens naar een ander system.
Thanks, nu een hoop gevonden. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor missies heb je meestal een locatie speciaal voor jou in je being stelsel, kijk rmb en encounter - location.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 17:29
http://evepraisal.com/e/2696685

Misschien moet ik spul van data en relic sites maar eens gaan verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:15:
[...]

Nog geen t2? Hoe dan......

Een dud bij mij in onze alt corp heeft in 2 weken ongeveer 30b isk gemaakt in een dual tengu setup, dat doe jij hem niet na LethalNL......
fuel blocks etc, dat soort spul

30b in twee weken? met tengu's?

hoeveel uur was dat wel niet....damn, dual tengu is na c4's niet meer te doen dus die haalt 100-120 mil per site als het al geen c3's zijn (wat sneller, maar meer iets van 40 mil per site)
elke site zal hem 20 min kosten met zo weinig dps
83 kom ik op uit, volgens mij schat ik de loot van c4 sites dan nog wat hoog in.

dus je corpie lult of uit z'n nek of hij had te veel tijd over :+

ik trek dat zelf wel in een weekje ongeveer, maar dan met een uurtje of 2 per dag ipv wat hij ook aan het doen was....pff

cap escalations ftw

niet dat ik daar zin in heb....krijg je dikke burnout van

[ Voor 8% gewijzigd door lethalnl op 23-06-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guarnerenl
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01-2022
Ik vraag me af hoe ik snel geld kan maken ingame,
ik wil het liefst zo snel mogelijk 4bil hebben en ik vlieg zelf een tengu.
Hebben jullie nog ideeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
DED sites in lowsec/null als je maar 1 tengu hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
De betere vraag is waarom je 4 bil moet hebben.

Maar DED sites is inderdaad het antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dreadnaught ofzo denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guarnerenl
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01-2022
Cardinal schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:06:
De betere vraag is waarom je 4 bil moet hebben.

Maar DED sites is inderdaad het antwoord op je vraag.
wil uiteindelijk incursions doen maar dan heb je wel een goed schip nodig :P niemand die je een loan wil geven voor 3.5bil :S:P
Ga er vanaaf wel even in kijken in de DED spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
een incursion boot van 4b ?!?!?!?!?

die zijn niet helemaal lekker, ik heb lowsec MOM sites gedaan met een nightmare van 1,5

dat is wel het bovenste eind van wat ik zou vliegen, de rest is gewoon een suicide gank magneet

het zijn zeker van die kneuzen die a-type adaptives gaan fitten, zwaaaaarrr overtanked allemaal

ik hoor het al weer....gank avondje organiseren op een highsec incursion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
^^ im with stupid. *O*
Don't fly what you cannot afford to loose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

guarnerenl schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:12:
[...]

wil uiteindelijk incursions doen maar dan heb je wel een goed schip nodig :P niemand die je een loan wil geven voor 3.5bil :S:P
Ga er vanaaf wel even in kijken in de DED spul
Laat even weten waar die incursions plaats vinden in het tweakers in-game chat, dan komen je wel even hallo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:00:
[...]

fuel blocks etc, dat soort spul

30b in twee weken? met tengu's?

hoeveel uur was dat wel niet....damn, dual tengu is na c4's niet meer te doen dus die haalt 100-120 mil per site als het al geen c3's zijn (wat sneller, maar meer iets van 40 mil per site)
elke site zal hem 20 min kosten met zo weinig dps
83 kom ik op uit, volgens mij schat ik de loot van c4 sites dan nog wat hoog in.

dus je corpie lult of uit z'n nek of hij had te veel tijd over :+

ik trek dat zelf wel in een weekje ongeveer, maar dan met een uurtje of 2 per dag ipv wat hij ook aan het doen was....pff

cap escalations ftw

niet dat ik daar zin in heb....krijg je dikke burnout van
Moet toch makkelijk te doen zijn..

Volgens mij bak jij er weinig van... Je rekensommetje slaat zowiezo nergens op..
Ben je net begonnen met Eve ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:48:
[...]

Moet toch makkelijk te doen zijn..

Volgens mij bak jij er weinig van... Je rekensommetje slaat zowiezo nergens op..
Ben je net begonnen met Eve ofzo?
Zo..... mag wel wat aardiger hier hoor.
Hoe zou jij het berekenen dan als je vind dat zijn rekensommetje nergens op slaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je logisch redeneert dan kom je uit op 1.4B (of maybe zelfs 2 B isk als de prijs flink stijgt) is goed mogelijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:55:
Als je logisch redeneert dan kom je uit op 1.4B (of maybe zelfs 2 B isk als de prijs flink stijgt) is goed mogelijk ;-)
Hoe bereken je dit dan, wat haal jij uit 1 site. Ik doe alleen nog maar PVP en ga nu met een alt pas richting PVE toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de sonic boom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik herinner mij de dagen dat ik Incursions deed in een Armor Pulse Abaddon dat ik voor onder de 250M had gekocht. Na een weekendje incursions doen had ik al iets van 500M profit oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dat is best netjes, al vraag ik me soms af of je van incursions niet simpel wordt van het reizen, laat staan je dure schip vervoeren. Al moet ik bekennen dat het me best interessant lijkt, al zou ik geen flauw idee hebben waar ik moet beginnen.

Weet iemand nog een leuke en relaxte corp binnen de CFC? De mijne heeft zojuist een 20 paps per maand mentaliteit ingevoerd. dat betekend 40 uur per maand in fleets hangen :')

[ Voor 53% gewijzigd door Cardinal op 23-06-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
mijn berekening gezien het in twijfel word getrokken:

corpie heeft 2 tengu's

je kan geen C5 sites doen met 2 tengu's, te veel neuts/webs en damage

dus c4 of lager

dus best case scenario (ik heb maar een heel grof idee van C4 payouts) haal je iets van 100 mil uit zo'n site
ik denk eerlijk gezegt eerder 80-85 (https://forums.eveonline....ult.aspx?g=posts&t=106653 , MNR prijs is flink gedaalt sinds die post)

maar laten we van 100m uit gaan, het is vandaag weer even 2012

corpie heeft 2 tengu's, die kunnen niet anders dan RR fit zijn anders gaan ze zowiezo deaud

dan heb je dus een 5 launcher HML tengu a ~400 dps met goeie skills

dit soort tengu's runnen zo'n site in ongeveer 20 minuten

corpie genereerd volgens jou 30000 mil aka 30b

30000 / 300 per uur = 100 uur (2012)
30000 / 255 per uur = 117 uur (mijn aangepaste schatting)

hij heeft dus meer dan een werkweek per week zitten carebearen?

conclusie: lult uit nek of moet echt andere prioriteiten gaan stellen, dat hou je niet vol...

ter vergelijking: capital escalations, beste isk/hr op mischien de beste lvl 5 mission runners na

c5 site met 4x escalation = 560m minimaal, zie zelden minder dan 650

een C5 site doe je op max efficiency in ongeveer 7 minuten

maar ik doe even een wolf rayet omdat ik geen zin heb in hard werken en doe er dus 15 minuten over

ik haal dus 2600 / 2,6b per uur (4x650), of 1,3b omdat we dat met z'n 2en doen

30000 / 1300 = 23.1 uur afgerond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

??
Cardinal schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:09:
Dat is best netjes, al vraag ik me soms af of je van incursions niet simpel wordt van het reizen, laat staan je dure schip vervoeren. Al moet ik bekennen dat het me best interessant lijkt, al zou ik geen flauw idee hebben waar ik moet beginnen.
Dat dus, ik zou ook echt niet weten waar ik moet beginnen of überhaupt hoe ik hieraan moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de bedoeling op GoT

[ Voor 96% gewijzigd door Gropah op 23-06-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
XzeroD schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:25:
[...]
Dat dus, ik zou ook echt niet weten waar ik moet beginnen of überhaupt hoe ik hieraan moet beginnen.
Er bestaan wel sites (kan ik vanavond wel posten, ben op werk) waar fittings staan, maar de vraag is of deze recent zijn en voldoen aan de huidige maatstaven. Het hangt er ook vanaf met welke mensen je vliegt lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Cardinal schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:59:
[...]

Er bestaan wel sites (kan ik vanavond wel posten, ben op werk) waar fittings staan, maar de vraag is of deze recent zijn en voldoen aan de huidige maatstaven. Het hangt er ook vanaf met welke mensen je vliegt lijkt me.
Ja was al meerdere dingen tegen gekomen waaronder deze met geweldige informatie :D

[ Voor 27% gewijzigd door Gropah op 23-06-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Incursions wil je met een shield fit doen, want meer dps is snellere sites.

TVP is leuk om mee te starten en dan naar iets hogers zoals ISN.

TVP weet wat ze doen, zijn niet altijd even aardig maar ze weten hun ding wel.
ISN is de shiny network, vliegen alleen met faction schepen en mods. t2 guns en hier moet je je bewijzen.

Om aan te geven hoe goed ISN is, ik heb met best wat incursion groepen contests gedaan en nog nooit van ISN gewonnen. Ik ken ook eigenlijk weinig die dat wel hebben gedaan.

Warptome zou ik niet aan beginnen, zijn aardig en dat is het ook wel. Isk per uur is er slecht de fc's zijn niet erg goed en ze verliezen geregeld een schip (wat gesrp'ed word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:34:
[mbr]Dit is niet de bedoeling op GoT[/]
err.....wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Zo.... vandaag kwam een moon van ons out of reinforcement. Mensen van Gal Fed hebben deze eerder gereinforced met caps en we hebben de timer zodanig gezet dat het in onze prime time uitkwam.

Gezien onze voormalige ervaring met Gal Fed, gingen wij er vanuit dat Razor en enkele van hun vrienden zou komen. Dat bleek dus correct te zijn. Gelukkig hadden we her en der eyes zodat we een goed overzicht kregen van wat wij zouden gaan vechten. Ze jumpte een bait Phoenix on the field terwijl de shields aan het reppen waren.

Uiteindelijk werd het een gevecht tussen Snuff Box (45) vs Gal Fed (rond de 30), Razor (rond de 80), Waffles (rond de 40) & PL (30 slowcats). Resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=87247

Oh en de tower is gesaved voor de volgende ronde :+

[ Voor 17% gewijzigd door nwagenaar op 23-06-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
nwagenaar schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:08:
Zo.... vandaag kwam een moon van ons out of reinforcement. Mensen van Gal Fed hebben deze eerder gereinforced met caps en we hebben de timer zodanig gezet dat het in onze prime time uitkwam.

Gezien onze voormalige ervaring met Gal Fed, gingen wij er vanuit dat Razor en enkele van hun vrienden zou komen. Dat bleek dus correct te zijn. Gelukkig hadden we her en der eyes zodat we een goed overzicht kregen van wat wij zouden gaan vechten. Ze jumpte een bait Phoenix on the field terwijl de shields aan het reppen waren.

Uiteindelijk werd het een gevecht tussen Snuff Box (45) vs Gal Fed (rond de 30), Razor (rond de 80), Waffles (rond de 40) & PL (30 slowcats). Resultaat: http://snuff-eve.com/kb/?a=kill_related&kll_id=87247

Hahaha maar wel 10 bil dunk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nwagenaar schreef op maandag 23 juni 2014 @ 23:08:

gebailed toen de slowcats kwamen?

of hebben ze gewoon geen kills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

lethalnl schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:34:
[...]
gebailed toen de slowcats kwamen?

of hebben ze gewoon geen kills?
Nou ja, 30 naga's icm 30 slowcats is wellicht wat teveel van het goede voor onze napoc doctrine met 12 logi's, We hebben even de inside van onze POS gehugged waarna we gingen regroupen op een station.

Ter indicatie: Uiteindelijk hebben we 2 guardians verloren aan Waffles/PL; dus ik denk niet dat we dit gevecht hadden kunnen winnnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nee, dat lijkt me wel duidelijk

hoe hebben jullie die POS gered dan?

geen caps lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Nee. Geen caps.

Ze dropte hun sentries en zijn begonnen met het schieten van de POS, maar uiteindelijk zijn ze gestopt en terug naar hun homesystem gejumpt. We hoefden alleen de POS weer terug te reppen naar 50% shields en weer te voorzien van stront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
gisteren trouwen nog even een oshit momentje

ben sinds dit weekend bezig even een farming expo op te zetten in een C5 wormhole

gisteren bezig een lowsec/nullsec te zoeken voor de laatste dread, dus ik roll mijn static

open de wormhole en aan de andere kant....blood union, dat was ff schrikken.

ze waren zo vriendelijk om geen scouts achter te laten en gelijk de hole weer dicht te gooien, scheelde mij wat werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Gisteren een behoorlijk formup om een r64 moon te verdedigen tegen Black legion. Zitten we daar met z'n allen, komt bl niet opdagen -O- .

Na een gatecamp van een uur, waar niemand doorheen kwam zit ik ff niet op te letten totdat iemand bomb riep... en toen was ik weer thuis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dus van blobben naar gatecampen naar gebombed worden, powerblocks in a nutshell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga me nogmaals verdiepen in EVE, laatste poging wegens tijdgebrek afgebroken.
Mijn vraag is dus of er iemand bereid is mij een 21 day key te geven?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-09 14:49
Heb een link gestuurd via dmsg. Halve plex als je gaat betalen is voor jou :)
Pagina: 1 ... 79 ... 116 Laatste