voor goed te jeween heb je toch (helaas) 2 tengu's nodig voor lvl 5's of iets qua shiney voor incursions (en dan de HQ sites want die geven meeste isk/hour)
Verwijderd
ik heb een redelijk shiny machariel en kan 2 tengus vliegen als ik nog een toon activeer maar dan moet ik 2 plexen p/m halen. hoor ook dat isk in FW goed is maar dat hangt wel af van wat factoren weet er niet zoveel vanaf. als ik genoeg isk maak kan ik 2 accounts actief houden maar dat hangt van mn inkomen afDutch2007 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:46:
voor goed te jeween heb je toch (helaas) 2 tengu's nodig voor lvl 5's of iets qua shiney voor incursions (en dan de HQ sites want die geven meeste isk/hour)
een dud bij mij in onze alt corp heeft in 2 weken ongeveer 30b isk gemaakt in een dual tengu setup ...
Dus 1.4B (of maybe zelfs 2 B isk als de prijs flink stijgt) is goed mogelijk ;-)
Dus 1.4B (of maybe zelfs 2 B isk als de prijs flink stijgt) is goed mogelijk ;-)
Verwijderd
dah fuck waar hoe en wat??Dutch2007 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:56:
een dud bij mij in onze alt corp heeft in 2 weken ongeveer 30b isk gemaakt in een dual tengu setup ...
zoals ik al zei... dual tengu, passive fit....
Dit is voor gallente lvl5's heb je wel gallente +7 (faction) voor nodig, corp +7 voor customs en/of navy kan ook maar is minder handig ivm cherry pickingHere are a few lvl5 gallante missions (blitz) for easy isk ... average is 100k lp per mission
Breeding Facility - Tengu -(kill top one or two breeding facility- journal will flash when right one is killed ) (30 seconds)
Cleansing Fire - Tengu -(kill cathedral and navy apoc) (3 mins)
Convoy Attack - Tengu -(kill 4 x freighters , check freighters for scientists- for wrath of angels mission) ammar- kill 4x divider bs first, caldari, kill 3x jamming frigs first-(20mins)
Mordus Head hunters, - Tengu -(kill all in 2 rooms then in 3rd , kill all!! but leave commander till last as he will trigger a spawn so get close to him, loot wreck) (20 mins)
Operation Wyrmsbane - Tengu -(kill the battle tower) (20 mins)
Operation Wyrmslayer - Tengu -(kill all frigs , wait 2 mins kill more frigs , then kill shadow serp- loot wreck ) (10 mins)
Reclamation - Tengu -(kill one colony + the battleship) (3 mins)
Sansha Acquisition - Tengu -( Warp in -move away from the beacon to range, then kill the battle tower at 78k orbit) (10 mins)
Wrath of Angels - Tengu -(kill the drug lab , need 2 x scientists from freighter wrecks) (3 mins)
--------------------------------------------------------------
Vermin Extermination - (storyline) kill all drones , then the reinforced bunker
Materials for war - (storyline) go to agent location , buy 4000 hemorthite (complete mission) receive +5 implant
[ Voor 5% gewijzigd door Dutch2007 op 08-06-2014 14:02 ]
Verwijderd
meh lvl 5s heb ik nooit gedaan missionen in shiny ships in low sec is vragen om dure losses of doen jullie ze in 0 sec?
Die stekker moest eruit. Er komen er nog meer. Terug naar het idee van het oude "core" team onder voorwaarden van de oude financiële begeleiding.lanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:56:
http://www.theguardian.co...-story-mmo-ccp-white-wolf
zeer interesant artikel imo. Laat veel zien over CCP.
Zelf hoop ik dat ze na het falen van WoD zich echt 100% gaan focusen op Eve.
Er zullen hier vast nog wat oudjes voorbij komen die zich herinneren hoe dat al eerder op tafel kwam. De ivoren toren is terug, om een aantal zaken op orde te stellen, voordat men naar de bank gaat.
Er zal geen 100% focus op EVE komen, er is sprake van maintenance mode. Oud product, legacy, wordt voorzien van vernieuwing maar op goedkopere basis. Continuïteit van inkomen is pré, men hoeft zo lang niet meer totdat men uit kan treden tegen beloning.
"EVE ain't dying. CCP ain't either. But not all CCP are equal, and some are going to the bank." Geloof maar niet dat Hilmar die brief zelf geschreven heeft.
Wat wel van interesse is, dat is wat er uit de koker van Andie (Nordgren) is gekomen. Daar zitten leuke dingen voor EVE, maar wel gericht op uitbreiding van het IP (meer toegangen tot EVE, ter compensatie van de recyclage slag van nieuwe spelers versus complexiteit) en simplificatie van het product ten aanzien van een selectie speler types.
[ Voor 13% gewijzigd door Virtuozzo op 08-06-2014 15:13 ]
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Heb een tengu en zou ik die ook kunnen gebruiken voor lvl5 missies? Geloof dat level 4 weleens moest oppassen met de agro.. Heb aardig wat missile skills op 4/5 zitten al
Weet alleen niet of de plek waar ik zit ook level5 missies hebben..
Edit: Is er trouwens een manier om te zien via een website welke skills je al hebt getraind?
Edit: Is er trouwens een manier om te zien via een website welke skills je al hebt getraind?
[ Voor 16% gewijzigd door Mebus op 08-06-2014 16:46 ]
Verwijderd
lvl 4s moeten toch een makkie zijn qua tank in tengu? wil je je fit eens linken?Mebus schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:38:
Heb een tengu en zou ik die ook kunnen gebruiken voor lvl5 missies? Geloof dat level 4 weleens moest oppassen met de agro.. Heb aardig wat missile skills op 4/5 zitten alWeet alleen niet of de plek waar ik zit ook level5 missies hebben..
Zou ik graag willen doen maar zit op m'n iPhone ~9000 km van nl en heb eve online al ~2 jaar niet meer gespeeld. Donderdag weer eens een maandje kijkenVerwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:45:
[...]
lvl 4s moeten toch een makkie zijn qua tank in tengu? wil je je fit eens linken?
Verwijderd
blijkbaar heb je er 2 nodig maar goed dan kan je maatje vinden waarmee je team vormtMebus schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:58:
[...]
Zou ik graag willen doen maar zit op m'n iPhone ~9000 km van nl en heb eve online al ~2 jaar niet meer gespeeld. Donderdag weer eens een maandje kijkenMaar level 5 missies kan je dus doen met een goed gefitte tengu? Kan tier 2 launchers gebruiken.
hmm Eve mon heeft nieuwe versie zijn ze medium drone skill vergeten
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2014 17:14 ]
we doen ze in low-sec...Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:50:
meh lvl 5s heb ik nooit gedaan missionen in shiny ships in low sec is vragen om dure losses of doen jullie ze in 0 sec?
Vragen om losses: meh... d-scan goed na bij houden, en tussen gates met de covert ops vliegen..
en een aantal duds blue hebben als corp zijnde helpt
kleine update voor de lvl 5's..
success!
Breeding Facility - Tengu -(kill top one or two breeding facility- journal will flash when right one is killed ) (30 seconds)
Convoy Attack - Tengu -(kill 4 x freighters , check freighters for scientists- for wrath of angels mission) ammar- kill 4x divider bs first, caldari, kill 3x jamming frigs first-(20mins)
Mordus Head hunters, - Tengu -(kill all in 2 rooms then in 3rd , kill all!! but leave commander till last as he will trigger a spawn so get close to him, loot wreck) (20 mins)
Operation Wyrmslayer - Tengu -(kill all frigs , wait 2 mins kill more frigs , then kill shadow serp- loot wreck ) (10 mins)
Sansha Acquisition - Tengu -( Warp in -move away from the beacon to range, then kill the battle tower at 78k orbit) (10 mins)
Wrath of Angels - Tengu -(kill the drug lab , need 2 x scientists from freighter wrecks) (3 mins)
Rogue Spy - Tengu - Warp to mission, jump through gate - Approach the structure! at approx. 60k from structure you get a message in local, keep on approach till you see the rats spawning... once the very top spawn appears!! (3 or 4 Bs) target a Bs, kill it and orbit the wreck at 5k , once Bs are dead a cruiser spawn appears, kill that !! then 4 more Bs spawn!! kill those and warp out ...mission over!!!
The Big Sting - Therm /Kin - Tengu - Warp in to mission which activates it!! warp back to station or do alternate mission on other toon, as it take approx. 8 minutes to spawn the "Special Forces Squadron" Warp back in and orbit the satellite dish structure at 5k... Then kill all the "Special Forces Squadron" ships...mission done warp out , only kill the web frigs if they web you ( none "Special Forces Squadron" ships) do not engage any other ships or structures...
Hidden Enemy Base - Therm/Kin - Tengu - Warp into mission - you see a tripod gate structure in space!! click on the top gate in space!! this takes you to a room with a remote cloaking array!! Destroy the array and any other ships that tackle you , no need to kill all ships !! just the array!! WARP BACK TO STN TO REGEN SHIELDS!!
Warp back to mission and do the same again with the bottom gate in the tripod, killing the remote cloaking array !!
Warp back to station to Regen shields and cap again!!
Warp back to mission and activate the middle gate!! once in the room you will see a ring of stones with a gate in the middle!!
Kill the neut batteries and any other ships, then activate the gate once you have full shields and cap!!
On warping through the stone gate you will see 2 other gates, approach the gate to the enemy base and kill all ships ...
Once you activate the gate you warp into a room with large station , orbit at 78k with ab on and kill the station ...
Once station is dead , mission is over !!! long mission so take note !!
Mass Drivers - Therm/Kin- Tengu - Warp into mission !! You will see lots of gates pick the closest gate and activate it !! Warp into mission - orbit the large asteroid at whatever range you land and kill everything that spawns...
long mission so take note as multiple repeat spawns do spawn ...
Materials for war - (storyline) go to agent location , buy 4000 hemorthite (complete mission) receive +5 implant
-----------------------------------------------------------------
Carrier missions only ......
The Fortress
Stray caldari carrier
Fate of angels
Destroy the caldari outpost
---------------------------------------------------------------------
Missions I do not Do!!!!
-----------------------------------------------------------------------
Liberate the miners
honour
sansha on the horizon
Cleaning house
location, location
prison break
recover the containers
rogue spy 2 and 3
Big sting 2 and 3
success!
Rogue Spy - Tengu - Warp to mission, jump through gate - Approach the structure! at approx. 60k from structure you get a message in local, keep on approach till you see the rats spawning... once the very top spawn appears!! (3 or 4 Bs) target a Bs, kill it and orbit the wreck at 5k , once Bs are dead a cruiser spawn appears, kill that !! then 4 more Bs spawn!! kill those and warp out ...mission over!!!
The Big Sting - Therm /Kin - Tengu - Warp in to mission which activates it!! warp back to station or do alternate mission on other toon, as it take approx. 8 minutes to spawn the "Special Forces Squadron" Warp back in and orbit the satellite dish structure at 5k... Then kill all the "Special Forces Squadron" ships...mission done warp out , only kill the web frigs if they web you ( none "Special Forces Squadron" ships) do not engage any other ships or structures...
Hidden Enemy Base - Therm/Kin - Tengu - Warp into mission - you see a tripod gate structure in space!! click on the top gate in space!! this takes you to a room with a remote cloaking array!! Destroy the array and any other ships that tackle you , no need to kill all ships !! just the array!! WARP BACK TO STN TO REGEN SHIELDS!!
Warp back to mission and do the same again with the bottom gate in the tripod, killing the remote cloaking array !!
Warp back to station to Regen shields and cap again!!
Warp back to mission and activate the middle gate!! once in the room you will see a ring of stones with a gate in the middle!!
Kill the neut batteries and any other ships, then activate the gate once you have full shields and cap!!
On warping through the stone gate you will see 2 other gates, approach the gate to the enemy base and kill all ships ...
Once you activate the gate you warp into a room with large station , orbit at 78k with ab on and kill the station ...
Once station is dead , mission is over !!! long mission so take note !!
Mass Drivers - Therm/Kin- Tengu - Warp into mission !! You will see lots of gates pick the closest gate and activate it !! Warp into mission - orbit the large asteroid at whatever range you land and kill everything that spawns...
long mission so take note as multiple repeat spawns do spawn ...
-----------------------------------------------------------------
Carrier missions only ......
The Fortress
Stray caldari carrier
Fate of angels
Destroy the caldari outpost
---------------------------------------------------------------------
Missions I do not Do!!!!
-----------------------------------------------------------------------
Liberate the miners
honour
sansha on the horizon
Cleaning house
location, location
prison break
recover the containers
rogue spy 2 and 3
Big sting 2 and 3
Verwijderd
lvl 5s gaat het voor mij niet worden iemand hier die me wat meer kan vertellen over FW isk making? en mogelijk iemand die in goeie FW corp zit?
imo redelijk eenvoudig ik heb het ene tijdje gedaan... 
je hebt lvl 4 mission standings nodig en je doet gewoon in een bomber de low-sec missions waar je 9 vd 10x een structure of een paar zaken moet slopen om de missie te completen (dus speed tanken)
beetje googlen helpt btw
http://www.mylootyourtears.com/?p=1584
http://wiki.eveuniversity.org/Factional_Warfare
en denk dit topic of de vorige ongeveer rond page 20-40 stond een handleiding stap voor stap
komt dr iigg op neer, eerst van 20 agents de mission accepten en dan 1 voor 1 doen en cash! via LP (zo is het ook voor de lvl 5 missions)
je hebt lvl 4 mission standings nodig en je doet gewoon in een bomber de low-sec missions waar je 9 vd 10x een structure of een paar zaken moet slopen om de missie te completen (dus speed tanken)
beetje googlen helpt btw
http://www.mylootyourtears.com/?p=1584
http://wiki.eveuniversity.org/Factional_Warfare
en denk dit topic of de vorige ongeveer rond page 20-40 stond een handleiding stap voor stap
komt dr iigg op neer, eerst van 20 agents de mission accepten en dan 1 voor 1 doen en cash! via LP (zo is het ook voor de lvl 5 missions)
die kneus die m'n barghest kocht laatst en nu op m'n watchlist staat heeft er niet 1....maar 3
elk nog eens 3,5 bil aan fittings erop
en ze gaan allemaal dood
--------------------------------------------------------
en kijk eens wie we vanavond tegenkwamen (moest echt lachen toen ie primary werd)
http://pitch-black.org/kb/?a=kill_detail&kll_id=10000
battlereport van het hele gevecht
100mn t3's zijn de shit btw
en ze gaan allemaal dood
en kijk eens wie we vanavond tegenkwamen (moest echt lachen toen ie primary werd)
Even gekeken via 'OutofEve' wat ik allemaal nou nog zo een beetje heb in de game. Mijn main char heeft 22M SP en met Theology Council heb ik een standing van 7,1, genoeg denk om deze level 5 missie te kunnen doen: http://eve-agents.com/ind...gent=-&Sort=7&Direction=0
Mijn tengu heeft de volgende fitting: 5 x Heavy Missile Launcher II, Damage Control II, 3 x Caldari Navy Ballistic Control System, Photonic CPU Enhancer I, Adaptive Invulnerability Field II, EM Ward Field II, Adaptive Invulnerability Field II, Republic Fleet 10MN Afterburner, Large Shield Booster II, Gist B-Type Shield Boost Amplifier, 2 x Medium Capacitor Control Circuit II, Medium Capacitor Control Circuit I, Tengu Electronics - Dissolution Sequencer, Tengu Defensive - Amplification Node, Tengu Engineering - Capacitor Regeneration Matrix, Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay, Tengu Propulsion - Fuel Catalyst
Weet niet of dit een goede fitting is? Het werkte destijds wel redelijk geloof ik.. Iemand anders die nog een goede setup weet?
Heb overigens niet meer zoveel ISK, dus ga er niet van uit dat ik nieuwe spullen kan kopen terwaarde van +10M isk
Mijn tengu heeft de volgende fitting: 5 x Heavy Missile Launcher II, Damage Control II, 3 x Caldari Navy Ballistic Control System, Photonic CPU Enhancer I, Adaptive Invulnerability Field II, EM Ward Field II, Adaptive Invulnerability Field II, Republic Fleet 10MN Afterburner, Large Shield Booster II, Gist B-Type Shield Boost Amplifier, 2 x Medium Capacitor Control Circuit II, Medium Capacitor Control Circuit I, Tengu Electronics - Dissolution Sequencer, Tengu Defensive - Amplification Node, Tengu Engineering - Capacitor Regeneration Matrix, Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay, Tengu Propulsion - Fuel Catalyst
Weet niet of dit een goede fitting is? Het werkte destijds wel redelijk geloof ik.. Iemand anders die nog een goede setup weet?
Verwijderd
jeetje kijk ff op de influence map (maaaaaanden niet gedaan) kolere daar is een hoop veranderd goons worden echt mega groot maar de overige houden stand of is er een hoop gaande qua politics dat ik niet weet? overweeg toch weer naar 0 te gaan
Lijkt maar zo. N3/PL hebben nog steeds meer systemenVerwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:37:
jeetje kijk ff op de influence map (maaaaaanden niet gedaan) kolere daar is een hoop veranderd goons worden echt mega groot maar de overige houden stand of is er een hoop gaande qua politics dat ik niet weet? overweeg toch weer naar 0 te gaan
Haha, we kwamen net terug van een brawl met BNI... We wilden eens kijken wat we tegen die fit konden doen...lethalnl schreef op maandag 09 juni 2014 @ 02:03:
die kneus die m'n barghest kocht laatst en nu op m'n watchlist staat heeft er niet 1....maar 3
en ze gaan allemaal dood![]()
![]()
![]()
En ach... was maar een skyte
Verwijderd
Het is al weer even geleden maar toen ik bij de Eve volunteers zat had je ook veel contact met CCP personeel en toen viel me al op dat er naast de gebruikelijke space nerds sommige een wel heel kort lontje hadden. Wat dat betreft denk ik dat de cultuur binnen het bedrijf toch niet zo rooskleurig was als het altijd werd voorgesteld aan het publiek. Maar dat is vrijwel nergens zo, al zit er wel verschil in gradaties. Dat het aantal leading devs het blijkbaar niet lang volhielden en die plekken constant werden ingevuld door anderen is ook een indicatie dat het een baan was met veel stress. Wat dat betreft zijn de verhalen van ex-CCP redelijk consistent in de negatieve politiek correcte zin.Virtuozzo schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:06:
Die stekker moest eruit. Er komen er nog meer. Terug naar het idee van het oude "core" team onder voorwaarden van de oude financiële begeleiding.
Er zullen hier vast nog wat oudjes voorbij komen die zich herinneren hoe dat al eerder op tafel kwam. De ivoren toren is terug, om een aantal zaken op orde te stellen, voordat men naar de bank gaat.
Er zal geen 100% focus op EVE komen, er is sprake van maintenance mode. Oud product, legacy, wordt voorzien van vernieuwing maar op goedkopere basis. Continuïteit van inkomen is pré, men hoeft zo lang niet meer totdat men uit kan treden tegen beloning.
"EVE ain't dying. CCP ain't either. But not all CCP are equal, and some are going to the bank." Geloof maar niet dat Hilmar die brief zelf geschreven heeft.
Wat wel van interesse is, dat is wat er uit de koker van Andie (Nordgren) is gekomen. Daar zitten leuke dingen voor EVE, maar wel gericht op uitbreiding van het IP (meer toegangen tot EVE, ter compensatie van de recyclage slag van nieuwe spelers versus complexiteit) en simplificatie van het product ten aanzien van een selectie speler types.
Dat CCP wilde uitbreiden en meer games wilde maken was een goeie beslissing. Maar hoe ze het aangepakt hebben blijkt nu achteraf niet realistisch en veel te ambitieus zijn geweest. Dit komt ook vanwege het feit dat het succes van Eve meer geluk was dan wijsheid. Vooral de WoD heeft ze veel geld gekost plus het kanibalisme op Eve.
Maar ze zijn nu eigenlijk weer waar ze 7 a 8 jaar geleden ook waren terwijl de markt voor MMO's drastisch is veranderd. De IP is nog steeds goed bruikbaar dus wellicht dat ze aantrekkelijk voor overname. Maar dat kan alle kanten op gaan.
Eve verder onderhouden en minimaal uitbreiden is een realistisch scenario. Maar ze krijgen steeds meer concurrentie en op lange termijn is niet vol te houden tenzij je op hetzelfde tempo van innovatie meegaat. Dat gaat flink geld kosten en dat hebben ze eenvoudig niet. Samenwerken met andere partijen is dan mogelijk maar door hun reputatie zijn ze wat dat betreft beperkt in hun mogelijkheden. Wat dat betreft mag je hopen dat Hilmar geen gekke dingen gaat doen.
Misschien dat zonder een release van star citizen ze die mensen niet hadden ontslagen..
Ik vraag me af in hoe verre Star Citizen impact gaat hebben op EVE.Tricq schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:22:
Misschien dat zonder een release van star citizen ze die mensen niet hadden ontslagen..
Mijn eerste EVE ervaring was een teleurstelling (geen cockpit!?) omdat ik op zoek was naar space sim zoals x-wing. De sandbox sprak me enorm aan en heeft me in het spel gesleurd.
Star Citizen beloofd (eerst zien, dan geloven) heel wat van die delen van EVE ook te coveren. Met een andere invalshoek welliswaar. Als ze kunnen neerzetten wat ze nu voor ogen hebben denk ik dat er heel wat EVE spelers de maandelijke plex gaan omruilen voor een eenmalige aankoop...
Sorki#2242
Meeste ontslagen die vielen waren mensen die werkte aan die geflopte game en niet aan Eve. Zal er weinig mee te maken hebben denk ik.Tricq schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:22:
Verder denk ik ook niet dat mensen zomaar weggaan bij Eve omdat je bij SC wel in de cockpit kan zitten. Vaak hebben ze veel tijd in hun characters en corp gestoken daar loop je niet zomaar bij weg.
Zie dat Shadow Cartel ook weer bezig is geweest
[ Voor 8% gewijzigd door spookz0r op 10-06-2014 12:36 ]
weer zo eentje die denkt dat eytjengard een goed stelsel is om als midpoint te gebruiken
sukkel
ik lag op een oor, dus van mij hoor je niets
sukkel
ik lag op een oor, dus van mij hoor je niets
Ik was nog wel wakker maar dat niet meegekregen iig
Dus... In mijn WL heb ik een redelijk aantal titans, waaronder die van de Russen. Toen die online kwam heb ik mijn alt die kant op gegooid.
Toen ik bij de POS aankwam, zag ik dus dat een thanatos unpiloted buiten de POS shields hing. Om precies te zijn, 200KM+ met een speed van 90m/s (waarschijnlijk een POS password change). Dus ik er naartoe burnen, iemand was eerder in range dus die lighte een cyno om een pilot te jumpen en de thanatos te boarden. Helaas werd ie iets te snel door de POS gekilled. Poging twee met mijn alt en toen ging het wel goed. Thanatos jumpte eruit en uiteindelijk hebben we 100M geinvesteerd en een schip van rond de 1.2B gestolen van de russen
Toen ik bij de POS aankwam, zag ik dus dat een thanatos unpiloted buiten de POS shields hing. Om precies te zijn, 200KM+ met een speed van 90m/s (waarschijnlijk een POS password change). Dus ik er naartoe burnen, iemand was eerder in range dus die lighte een cyno om een pilot te jumpen en de thanatos te boarden. Helaas werd ie iets te snel door de POS gekilled. Poging twee met mijn alt en toen ging het wel goed. Thanatos jumpte eruit en uiteindelijk hebben we 100M geinvesteerd en een schip van rond de 1.2B gestolen van de russen
Da's toch een prachtig excuus voor aandeelhouders om fat te trimmen.. ik vind het maar een raar verhaal.spookz0r schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:12:
[...]
Meeste ontslagen die vielen waren mensen die werkte aan die geflopte game en niet aan Eve. Zal er weinig mee te maken hebben denk ik.
Verwijderd
thanny gaat gauw voor 1,4 bil hull only neem aan dat hij fitted was dus dat zal eerder 2 bil zijn afhankelijk van fit en content van de bays en cargo hold. nice steal BTWnwagenaar schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:10:
Dus... In mijn WL heb ik een redelijk aantal titans, waaronder die van de Russen. Toen die online kwam heb ik mijn alt die kant op gegooid.
Op verzoek van de TS de titel aangepast naar: [PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 22: Kronos
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik zou die lijst met piloten wel willen hebbennwagenaar schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:10:

@lethalnl mooie kill van jullie zeg!
http://www.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23920381
Beetje afwezig geweest afgelopen week vandaar nu pas reactie
http://www.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23920381
Beetje afwezig geweest afgelopen week vandaar nu pas reactie
[ Voor 24% gewijzigd door XzeroD op 11-06-2014 23:29 ]
Tri kan beter stoppen met Titans gebruiken
http://www.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23943682
Heb wel zin om een MMO te gaan spelen. Zit te denken aan EVE. Hoop alleen dat deze game op mijn laptop draait. Heb hem eens op mijn pc gedraait maar dat liep voor geen meter. Hopelijk doet hij het op mijn laptop net ietsjes beter.
Heb verder begrepen dat als ik van iemand hier een invite krijg ik 3 weken ipv 2 weken een trail heb. Zou iemand me een link ofzo kunnen geven zodat ik me eens kan aanmelden?
Verder geloof ik dat het als ik hem uiteindelijk heb geinstaleerd het nog aardig wat werk is om het onder de knie te krijgen
Heb verder begrepen dat als ik van iemand hier een invite krijg ik 3 weken ipv 2 weken een trail heb. Zou iemand me een link ofzo kunnen geven zodat ik me eens kan aanmelden?
Verder geloof ik dat het als ik hem uiteindelijk heb geinstaleerd het nog aardig wat werk is om het onder de knie te krijgen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Stuur mj even een DM met je e-mail adres en ik geef je een buddy code. Mocht jij je account verlengen, dan delen wij de waarde van de PLEX 50% (wat circa 350M+ voor jou is op dit moment).
Donenwagenaar schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:21:
Stuur mj even een DM met je e-mail adres en ik geef je een buddy code. Mocht jij je account verlengen, dan delen wij de waarde van de PLEX 50% (wat circa 350M+ voor jou is op dit moment).
EDIT: Eens ff kijken of ik ergens iets van een nederlandse/engelse makkelijk te lezen beginnerstips vind/startguide vind
[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 12-06-2014 08:26 ]
Zodra je start, heb je een tutorial dat je in ieder geval de basic zaken laat doen en je begint met enkele missions om NPC's neer te schieten.
Voor wat meer informatie over (vervolg)missions, gebruik deze link: http://wiki.eveuniversity.org/Missioning_101
Voor wat meer informatie over (vervolg)missions, gebruik deze link: http://wiki.eveuniversity.org/Missioning_101
Bedankt, zal me tevens pas aanmelden zodra ik alles heb gedownload. Want heb het idee dat dat ook nog wel een dikke dag duurtnwagenaar schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:34:
Zodra je start, heb je een tutorial dat je in ieder geval de basic zaken laat doen en je begint met enkele missions om NPC's neer te schieten.
Hou er rekening mee dat het een sandbox game is waarbij het belangrijk is dat jij moet zorgen voor content (of het vervolg). Zodra jij de tutorial gedaan hebt, dan kom je in een soort van zwart gat terecht en moet jij je eigen lijn gaan volgen, Wil jij je richten op PvE? Dan kan je de diverse vervolgmissions doen of een PvE corp joinen bijvoorbeeld. Wil jij je richten op PvP? Join dan een corp zoals RvB, Brave Newbies Inc of EVE-UNI.
Maar als je de ingame channels gathering.tweakers.net, noob of Help dan kun je in ieder geval vragen stellen.
Maar als je de ingame channels gathering.tweakers.net, noob of Help dan kun je in ieder geval vragen stellen.
PVP is niet echt mijn ding. Misschien later in het spel (als het eventueel nog te switchen is). Heb verschllende website eens zitten lezen maar zie door de bomen het bos niet meer haha. Mijn gevoel zegt dat ik dus PVE ga doen. Zal dus op zoek moeten naar een corp voor pve'ers. Zal eens wat op internet gaan zoeken naar een nederlandse corp (is wat makkelijker communiceren)nwagenaar schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:39:
Hou er rekening mee dat het een sandbox game is waarbij het belangrijk is dat jij moet zorgen voor content (of het vervolg). Zodra jij de tutorial gedaan hebt, dan kom je in een soort van zwart gat terecht en moet jij je eigen lijn gaan volgen, Wil jij je richten op PvE? Dan kan je de diverse vervolgmissions doen of een PvE corp joinen bijvoorbeeld. Wil jij je richten op PvP? Join dan een corp zoals RvB, Brave Newbies Inc of EVE-UNI.
Er zijn zover ik weet geen nederlandse high-sec corps. De meeste zitten momenteel allemaal in nullsec of hebben een pvp focus.
Als je een focus hebt op PVE kan ik vooral missies aanbevelen. Train heavy (assault) missiles en ga voor een Drake.
Als je een focus hebt op PVE kan ik vooral missies aanbevelen. Train heavy (assault) missiles en ga voor een Drake.
[ Voor 33% gewijzigd door Cardinal op 12-06-2014 10:49 ]
Zit Chesterblade niet in high-sec ?Cardinal schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:40:
Er zijn zover ik weet geen nederlandse high-sec corps. De meeste zitten momenteel allemaal in nullsec of hebben een pvp focus. Als je een focus hebt op PVE kan ik vooral missies aanbevelen.
Onder high-sec bedoelen jullie toch de veilige zone toch? Zo heb je high-null toch? waarbij de 0 de onveilige is waar geen "politie" is
high-sec is niet veilig, er is concord (je politie) die niet toegestane acties bestrijd. dat is effectief geheel wat anders dan veilig, maar als nieuwe speler ben je nog niet bepaald interessant genoeg voor ganks. veilig is dus relatief
Met andere woorden, niets is veilig. Je moet goed op jezelf passen en geen gekke dingen doen in het begin.Cardinal schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:02:
high-sec is niet veilig, er is concord (je politie) die niet toegestane acties bestrijd. dat is effectief geheel wat anders dan veilig, maar als nieuwe speler ben je nog niet bepaald interessant genoeg voor ganks. veilig is dus relatief
Lees ik nu wel goed dat als ik een spaceship koop en iemand maakt me helemaal kapot dat ik dat spaceship kwijt ben....
Snapte het verhaal niet helemaal maar zag iemand op youtube die ff een spaceship van $250k helemaal naar de schroothoop stuurt. Dat is toch niet meer normaal
Ja precies dat, als iets wordt vernietigd ben je het kwijt. Daarom het motto: Don't fly what you can afford to lose.Oxigeon schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:07:
[...]
Met andere woorden, niets is veilig. Je moet goed op jezelf passen en geen gekke dingen doen in het begin.
Lees ik nu wel goed dat als ik een spaceship koop en iemand maakt me helemaal kapot dat ik dat spaceship kwijt ben....
Snapte het verhaal niet helemaal maar zag iemand op youtube die ff een spaceship van $250k helemaal naar de schroothoop stuurt. Dat is toch niet meer normaal
Je hebt nullsec, lowsec en highsec. In highsec is er concord en navy police aanwezig, iedere piloot met een bepaalde security status die onder de -4.9 ligt wordt automatisch aangevallen door de navy police, doet iemand ongeacht security status een actie die verboden is dan gaat de concord zich er mee bemoeien.
Lowsec is net weer wat anders, deze heeft geen concord en geen navy police, hier hebben de station en gates nog wel guns die iedereen aanvalt indien ze een actie tegen een neutral (security status boven de -4.9) uitvoert.
Nullsec is weer heel anders, hier is geen politie, geen concord en geen guns op gates. Hier kunnen weer speciale dingen uitgevoerd worden waaronder warp bubbles deployen maar hier leer je vanzelf over mocht je daar ooit komen.
Wormholes zijn nog anders dan de rest maar lijkt veel op nullsec.
Je bent absoluut nergens veilig, in het onderstaande filmpje zie je waarom niet. Deze speler was aan het streamen waardoor een paar van mijn corp members hem gingen opzoeken en ganken, door de stream wisten ze precies waar hij was. Dit was dus in highsec en in een 0.9 systeem (1.0 is het hoogste).
Het is een sandbox, guns die je met PvE gebruikt kan je ook in PvP gebruiken....Oxigeon schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:42:
[...]
PVP is niet echt mijn ding. Misschien later in het spel (als het eventueel nog te switchen is). Heb verschllende website eens zitten lezen maar zie door de bomen het bos niet meer haha. Mijn gevoel zegt dat ik dus PVE ga doen. Zal dus op zoek moeten naar een corp voor pve'ers. Zal eens wat op internet gaan zoeken naar een nederlandse corp (is wat makkelijker communiceren)
Al zijn er natuurlijk wel altijd PvE Fits en PvP fits (maar dat is eigenlijk zo in elke MMORPG)
@Cardinal: Geen Nederlandse corps in hi-sec? Zeker wel.Oxigeon schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:42:
[...]
PVP is niet echt mijn ding. Misschien later in het spel (als het eventueel nog te switchen is). Heb verschllende website eens zitten lezen maar zie door de bomen het bos niet meer haha. Mijn gevoel zegt dat ik dus PVE ga doen. Zal dus op zoek moeten naar een corp voor pve'ers. Zal eens wat op internet gaan zoeken naar een nederlandse corp (is wat makkelijker communiceren)
Bendebeukers is een NL-community in EVE. Heeft zowel een null als hi sec pve poot.
Join effe channel Bendebeukers ingame.
Gisteren me dan aangemeld en de eerste stappen gezet in de wereld van EVE.
Ondertussen de tutorial gevolgd en wat missies gedaan voor Agents. Ziet er allemaal leuk uit. Vind alleen lastig wat ik de hele tijd moet doen. Er zijn missies bij waarbij je door 5 zonnestelsels moet vliegen (ofja, je moet 5x jumpen). Dit duurt dan zo ongeveer op de autopilot een klein 10-15 minuten voor je er bent... Maar wat doe je ondertussen???
Nouja, bij de start van het wk niet zoon probleem, ik sta op loop naar de bank en ga wk kijken. Maar wat doen jullie dan zoal? Verder heb ik bij wat missies een Cargo bay of iets dergelijks gekregen. Hier moet ik echt wel eerst de Hull skill voor trainen. Ik dacht die hull-skill krijg ik wel van een of andere missie. Maar helaas die nog niet ontvangen waardoor ik die nog niet kan monteren op mijn Obis.
Verder heb ik nu al aardig wat centjes bij elkaar. Raden jullie me aan om al naar een ander spaceship te zoeken?
Ondertussen de tutorial gevolgd en wat missies gedaan voor Agents. Ziet er allemaal leuk uit. Vind alleen lastig wat ik de hele tijd moet doen. Er zijn missies bij waarbij je door 5 zonnestelsels moet vliegen (ofja, je moet 5x jumpen). Dit duurt dan zo ongeveer op de autopilot een klein 10-15 minuten voor je er bent... Maar wat doe je ondertussen???
Nouja, bij de start van het wk niet zoon probleem, ik sta op loop naar de bank en ga wk kijken. Maar wat doen jullie dan zoal? Verder heb ik bij wat missies een Cargo bay of iets dergelijks gekregen. Hier moet ik echt wel eerst de Hull skill voor trainen. Ik dacht die hull-skill krijg ik wel van een of andere missie. Maar helaas die nog niet ontvangen waardoor ik die nog niet kan monteren op mijn Obis.
Verder heb ik nu al aardig wat centjes bij elkaar. Raden jullie me aan om al naar een ander spaceship te zoeken?
handmatig jumpen naar stargates! is 100x sneller dan die achtelijk inefficiente autopilot. Gewoon in de lijst klikken op de stargate met het gele icoon ernaast. En dan "Jump to" kiezen. En zo door, dan gaat het veel sneller.
Qua schip kopen. Wat ik meestal deed:
Kies wat voor schip je wil, en welk doel je er mee wilt halen.
Bouw een budget op voor een schip
Wacht tot je het budget hebt voor een fitting erop. (tutorial zooi is niks)
Koop alles tegelijk, en verzeker je schip. Kost geen drol, en je haalt het er meestal wel uit. (dit is op lage dingen tenminste zo. Zodra je boven een bepaalde prijs komt wordt het wat duurder)
Koop alles tegelijk, en verzeker je schip. Kost geen drol, en je haalt het er meestal wel uit. (dit is op lage dingen tenminste zo. Zodra je boven een bepaalde prijs komt wordt het wat duurder)
[ Voor 5% gewijzigd door corset op 13-06-2014 08:28 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
@Oxigeon
Het zal wel eens vaker voorbij gekomen zijn, maar de learning curve van EVE ligt heel hoog, erg hoog. Als je het een beetje doorhebt wordt het wat makkelijker, maar ook leuker. Dat is mijn ervaring.
Het zal wel eens vaker voorbij gekomen zijn, maar de learning curve van EVE ligt heel hoog, erg hoog. Als je het een beetje doorhebt wordt het wat makkelijker, maar ook leuker. Dat is mijn ervaring.

POTBS? En voor de rest wel mee eens! Alleen mag WoW wel wat hoger
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb me zojuist weer een maandje game tijd gegeven in Eve Online en gelijk maar weer eens een missie gedaan in Jarshitsan waar ik een goede standing heb om level 4 missies te kunnen doen met m'n Tengu
Nu alleen wel op zoek naar een corp, want om nou in me eentje de hele tijd missies te gaan doen is ook geen drol aan. Heb bijna geen ervaring met PvP, maar heb wel wat mining skills om wat te kunnen gaan minen in low/0.0..
Zijn die micro jump drivers handig trouwens? Dat je 100 KM naar voren springt?
Zijn die micro jump drivers handig trouwens? Dat je 100 KM naar voren springt?
op battleships wel, BC's moet ik nog zien wat het gaat doen
vooral omdat je ze niet op attack battlecruisers kan gebruiken, sniper tornado die opeens 100km verderop is is veel handiger dan een drake ofzo
vooral omdat je ze niet op attack battlecruisers kan gebruiken, sniper tornado die opeens 100km verderop is is veel handiger dan een drake ofzo
Dank voor de reactie. Heb nu dus nog de tutorial zooi.lanerios schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:28:
handmatig jumpen naar stargates! is 100x sneller dan die achtelijk inefficiente autopilot. Gewoon in de lijst klikken op de stargate met het gele icoon ernaast. En dan "Jump to" kiezen. En zo door, dan gaat het veel sneller.
Nog een paar kleine vraagjes:
1. Schepen kan ik alleen via de market kopen toch? Andere mensen bouwen deze schepen...
2. Schip Verzekeren? Krijg ik een nieuwe als hij wordt gesloopt? Zag deze optie wel staan maar dacht waarom mijn schip verzekeren van mijn rookie-ship als ik toch gratis een nieuwe krijg als deze kapot is
3. Heb eigenlijk een ruimteschip nodig wat een beetje een allrounder is. zodat ik een beetje kan switchen tussen de missies, dus een grootte voorraadruimte en eigenlijk ook voldoende ruimte voor lasers etc.
4. Jullie hebben het af en toe over level 4 missies etc. Maar hoe weet ik wel level ik zelf ben? Ik weet eigenlijk dat je jezelf niet echt levelt, maar dat het meer gaat om je skills etc. Hoe beterje skills hoe beter het schip wat je kan gaan vliegen/varen.
En dan misschien mijn laatste vraag wat eigenlijk niet echt een vraag is
Wat doen jullie zoal in EVE? Ik weet namelijk niet echt wat ik de hele tijd moet doen
Schip verzekeren = je krijgt cash als je schip kapot gaat. Scheelt toch 
Schepen worden inderdaad in de market verkocht, gemaakt door andere spelers
Qua allrounder, geen idee. Ik ben zelf in Hi-sec altijd een miner geweest (ore schip met 4 a 5 mining lasers)
Wat ik doe, waar ik zin in heb. Soms wil ik missies doen, soms wil ik minen. Heb dus ook verschillende ships om uit te kiezen
Qua allrounder, geen idee. Ik ben zelf in Hi-sec altijd een miner geweest (ore schip met 4 a 5 mining lasers)
Wat ik doe, waar ik zin in heb. Soms wil ik missies doen, soms wil ik minen. Heb dus ook verschillende ships om uit te kiezen
Mining ligt mij persoonlijk op het moment ook het meeste. Zoals jij het zegt is idd een allrounder niet nodig. Je kan beter 5 verschillende schepen kopen zodat het net wat makkelijker is idd. Dus moet eigenlijk op zoek gaan naar een leuk miningschip.lanerios schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:44:
Schip verzekeren = je krijgt cash als je schip kapot gaat. Scheelt toch
De Elite Mining Barges zijn me iets te hoog gegrepen. Je moet veel skills hebben om deze te kunnen bevliegen. Al zie ik nu dat dit ook zo is bij de gewone mining ruimteschepen. Heb gisteren wel via een missie een Venture gekregen.
Je moet nooit je schepen multi-purpose opbouwen, maar specifiek gericht op één taak. Multi-purpose gaat ten koste van de efficiëntie van de taken die je wilt verrichten. Bijvoorbeeld een venture met 1x wapen en 1x miner zal minder ore binnen halen dan 2x miner.
Wat je moet doen is op zoek gaan naar een schip en fitting die de taak voor ogen zo efficiënt mogelijk uitvoert. Let hierbij op de schip bonussen en extratjes die het schip heeft. Terug naar het voorbeeld van de venture: de venture heeft een drone bay. Als je jezelf wilt verdedigen kun je een paar drones meenemen en deployen, zonder dat het ten koste gaat van het minen.
Wat je moet doen is op zoek gaan naar een schip en fitting die de taak voor ogen zo efficiënt mogelijk uitvoert. Let hierbij op de schip bonussen en extratjes die het schip heeft. Terug naar het voorbeeld van de venture: de venture heeft een drone bay. Als je jezelf wilt verdedigen kun je een paar drones meenemen en deployen, zonder dat het ten koste gaat van het minen.
Dat is inderdaad denk ik dan persoonlijk het beste wat je kunt doen ja. Over drones heb ik nog niets gelezen in de game en zal ik hier verder nog niet echt op reageren. Al zie ik wel vaker sommige mensen ergens minen en dan een drone erbij hebben.Xeiji schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:05:
Je moet nooit je schepen multi-purpose opbouwen, maar specifiek gericht op één taak. Multi-purpose gaat ten koste van de efficiëntie van de taken die je wilt verrichten. Bijvoorbeeld een venture met 1x wapen en 1x miner zal minder ore binnen halen dan 2x miner.
Heb op het moment inderdaad al een Venture in mijn bezit. Hier kunnen 5k Ores in. Probleem vind ik dan alleen dat je best wel de pineut bent als een grapjas komt die je eventjes in stukken schiet.
Daarom kan een venture 2 drones mee sjouwenOxigeon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:12:
[...]
Dat is inderdaad denk ik dan persoonlijk het beste wat je kunt doen ja. Over drones heb ik nog niets gelezen in de game en zal ik hier verder nog niet echt op reageren. Al zie ik wel vaker sommige mensen ergens minen en dan een drone erbij hebben.
Heb op het moment inderdaad al een Venture in mijn bezit. Hier kunnen 5k Ores in. Probleem vind ik dan alleen dat je best wel de pineut bent als een grapjas komt die je eventjes in stukken schiet.
Dan moet ik me thuis eens gaan inlezen in drones. Zie ook wel eens ergens een container of iets dergelijks liggen
@oxigeon.
Gewoon pakken die container :-p (als je afgeschoten wilt worden)
En de drone skills zijn ook erg goed bruikbaar in PVE
Gewoon pakken die container :-p (als je afgeschoten wilt worden)
En de drone skills zijn ook erg goed bruikbaar in PVE
Blauwe containers kan je vrij pakken, wit (volgens mij) ook. Geel zou ik met rust laten.Oxigeon schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:31:
[...]
Dan moet ik me thuis eens gaan inlezen in drones. Zie ook wel eens ergens een container of iets dergelijks liggen. Kun je die niet jatten? Of wordt je dan direct achterna gezeten
Weet niet zeker van de witte, ik ben een pirate dus pak toch wel wat ik pakken kan
geel kan je ook pakken, maar dan krijg je wel een suspect timer
dus dan kan iedereen op je schieten
dus dan kan iedereen op je schieten
Verwijderd
iemand nog interesse in een 128 mil pvp char?
heb ook nog een 62mil pvp/black ops scout te koop
Wat moet je scout kosten?Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:15:
iemand nog interesse in een 128 mil pvp char?
Verwijderd
zoals?AjDuLion schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:45:
pvp char yes plox maar ga de iskies daar niet voor hebben ><
wormhole leven begint nu eindelijk te draaien en is niet eens zo vervelend naast het nullsec leven. alleen baal ik nu dat ik toch net ff wat skills miss in het wormhole leven..
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe PC zijn er hier nog mensen die echt veel problemen hebben gehad met nvidea of amd?
---
Net mijn eerste null sec faction spawn gekilled in een manticore \o/
---
Eve kan je nog op een aardappel spelen..jochem4207 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:24:
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe PC zijn er hier nog mensen die echt veel problemen hebben gehad met nvidea of amd?
---
Ik heb zelf een gtx660 daar draait momenteel nog alles soepel op (ook battlefield 4 & hard-line bètajochem4207 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:24:
---
P. S. Eve draait lastig op mijn i3 laptop met een Radeon 5155 gpu
Op letterlijk alles waar ik eve op heb geprobeert te spelen kon ik eve spelen.
Een heel aantal jaar geleden Eve eens geprobeerd. Toen volgens mij aan de overflow aan alles ten onder gegaan, waarschijnlijk alle mogelijkheden en de learning curve.
Nu ga ik voor een tweede kans, maar is er nog steeds een friend invite systeem? Zo ja, kan iemand me een invite sturen? Zou zonde zijn als er uiteindelijk gesubbed wordt en er niemand kan profiteren.
Nu ga ik voor een tweede kans, maar is er nog steeds een friend invite systeem? Zo ja, kan iemand me een invite sturen? Zou zonde zijn als er uiteindelijk gesubbed wordt en er niemand kan profiteren.
Sent! We delen de plex.tuinïnen schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:49:
Een heel aantal jaar geleden Eve eens geprobeerd. Toen volgens mij aan de overflow aan alles ten onder gegaan, waarschijnlijk alle mogelijkheden en de learning curve.
Dankjewel Eniux voor de tips. Het videogeheugen houd ik zeker rekening mee, dit had ik gelezen in het DAA forum. Ik ga voor een 3GB 7950 of een 4GB GTX 760. Ligt een beetje aan het budget.eniux schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:17:
[...]
Ik heb zelf een gtx660 daar draait momenteel nog alles soepel op (ook battlefield 4 & hard-line bèta. Ik draai meestal 2 eve clients. Nvidia Ben ik persoonlijk meer fan van, omdat de drivers voor mij altijd beter werken dan die van amd. Als je in ieder geval meer spellen wil spelen dan eve zorg er dan voor dat je genoeg videogeheugen hebt
![]()
P. S. Eve draait lastig op mijn i3 laptop met een Radeon 5155 gpu
Ik kan 6 clients runnen met een 6950..jochem4207 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:06:
[...]
Dankjewel Eniux voor de tips. Het videogeheugen houd ik zeker rekening mee, dit had ik gelezen in het DAA forum. Ik ga voor een 3GB 7950 of een 4GB GTX 760. Ligt een beetje aan het budget.
Dat klopt ja, ik kan ook meer clients draaien dan 2, echter draai ik meestal 2 clients op dx11 & max settings (theoretisch moet dit ook wel lukken met 6 accounts zoveel heb ik er echter niet kan wel sisi 2x en tranquility 2x draaien met 60fps constant op alle clients) ik speel echter ook andere spellen en een gtx660/760 is niet eens super duur
Verwijderd
zo dus FW corp gejoined omdat ik dit gewoon wilde proberen, was duur grapje vandaag was vergeten dat ik in mn dure PVE clone zat en klikte op verkeerde celectial
toen pod gepoined en tja was wel zuur want de 1e algos ging snel neer en de 2e zat +/- 75% structure toen ik popte mn maatje kwam te laat maar kon wel de 2e algos afmaken.
dit is leuk
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23994355
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23994358
dit kan gebeuren
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23994357
dit was erg zonde
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23994356
oh well hopelijk kan ik beetje ISK maken hierin
wel leuk om wat in low sec rond te vliegen en wat killen of gekilled worden

dit is leuk
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23994355
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23994358
dit kan gebeuren
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23994357
dit was erg zonde

https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=23994356
oh well hopelijk kan ik beetje ISK maken hierin
Oi, heftige kloon dat, achja die dingen gebeuren. Hoort bij het spelletje hè mooie kill though maar met die wolf moet je die gasten toch kunnen hebben
Verwijderd
heb nagenoeg geen ervaring in solo PVP en nog minder in frigites, tevens had ik ook nog rats en mn shields waren al bijna weg toen ze me pointeeniux schreef op zondag 15 juni 2014 @ 18:00:
Oi, heftige kloon dat, achja die dingen gebeuren. Hoort bij het spelletje hè mooie kill though maar met die wolf moet je die gasten toch kunnen hebben
Ik las dat als je in FW geld wilt verdienen gewoon in een SB moet gaan vliegen. Minder gevaarlijk en je maakt nog steeds objectives kapot.
Verwijderd
je hoeft geen objectives kapot te maken alleen rats en wachten tot de timer over is.CutePuppy schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:30:
Ik las dat als je in FW geld wilt verdienen gewoon in een SB moet gaan vliegen. Minder gevaarlijk en je maakt nog steeds objectives kapot.
Misschien dan toch maar terug naar carebearen in renterspace in je pos'je legolas.. mooie podkill
[ Voor 10% gewijzigd door Tricq op 15-06-2014 19:46 ]
Verwijderd
nah wil iets waar ik en ISK maak en kan PVPen hoop dat dit het isTricq schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:46:
Misschien dan toch maar terug naar carebearen in renterspace in je pos'je legolas.. mooie podkill
ja top he die pod
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2014 19:48 ]
Yeah, pijnlijk. Maak een tradealt'je.. ik doe 80-100 mil/dag met 2/3 keer orders updaten. Kan er twee accounts makkelijk van subben en kan het me easy veroorloven om t3 te verliezen. Ben nu aan het opsparen voor een nieuwe char thoughVerwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:47:
[...]
nah wil iets waar ik en ISK maak en kan PVPen hoop dat dit het ispunt is dat ik gewoon mn plex moet verdienen.
ja top he die pod
[ Voor 9% gewijzigd door Tricq op 15-06-2014 20:03 ]
Verwijderd
incursions zijn boring en niet solo te doen dus altijd afhankelijk van anderenTricq schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:02:
[...]
Yeah, pijnlijk. Maak een tradealt'je.. ik doe 80-100 mil/dag met 2/3 keer orders updaten. Kan er twee accounts makkelijk van subben en kan het me easy veroorloven om t3 te verliezen. Ben nu aan het opsparen voor een nieuwe char though. Kan je niet beter kijken naar incursions misschien?
solo c3/c4? je hebt 2/3 chars toch? spider tank gewoon tengu'sVerwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:10:
[...]
incursions zijn boring en niet solo te doen dus altijd afhankelijk van anderen
Verwijderd
ghehe moet ik wel eerst isk hebben ze te subben en dat heb ik nietTricq schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:18:
[...]
solo c3/c4? je hebt 2/3 chars toch? spider tank gewoon tengu's
@lethalnl las ik dat nou goed, verlaten jullie SC ?
Verwijderd
dit is of gaat veranderen, je kan (in de toekomst) niet meer cloacken met een SB in de plex binnen een bepaalde afstand, waar je dus binnen moet zijn om de reward te pakken (geloof 5000 m (?))CutePuppy schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:30:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 11:52 ]
klopt, al gebruikte ik altijd een rifter hiervoor met 2 WCS. Werd eigenlijk amper gepakt, waar ik het uiteindelijk heb opgegeven omdat het saai werd en geen leuke corps kon vinden in EUTZ.
Adviesvraag: hoe is de Eagle in de praktijk? Weinig populair schip lijkt het. Over een weekje kan ik Deimosses (Deimossi?) en Ishtars in gaan zetten, maar eigenlijk zoek ik ook nog een goede short range shield HAC. Vagabond lijkt me daar geschikter voor dan de Gallente ships, maar medium projectiles heb ik niet op V, hybrids wel. Zowel Caldari als Minmatar cruiser moeten nog van III naar V, dus wat dat betreft maakt het niet uit.
We spend our years as a tale that is told
Gister toen ik net wilde gaan afsluiten kreeg ik een ping:
Na 5 minuten vertelde de scout dat hun nog allemaal daar waren, nou dan pakken we grote schepen en gaan we erin. Toen we erin kwamen met onze fleet wist de Naga niet hoe snel die weg moest komen. Nou helaas 1 minder op het veld om te killen, op een gegeven moment ging ook 1 van de Ishtar's weg (waren allemaal buiten range).
Blackbird prio en die ging gelukkig heel snel neer.
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24014520
Daarna was de Hurricane aan de beurt, aangezien we snel konden zien dat deze Arty fit was ging ik met me MWD dichterbij en kon close range komen om hem vast te houden en te blappen en volledig uit de neuten. Al snel was de rest ook in range en ging die ook snel neer.
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24014481
Omdat de Ishtar ver weg was hadden we de groep opgesplits en de snelste die kant op gestuurd, hier verloren we 4 frigs maar deze waren het zeker waard. Bye bye Ishtar
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24014519
Ook nog even hun Mobile Tractor Unit mee genomen om te killen voor de fun.
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24014518
Zoals gewoonlijk weer dikke mot met de russen, wij gf hun alleen maar schelden (vaak in het russisch).
Uiteindelijk heeft alles nog geen 15 minuten geduurd dus het gevecht mee pakken was wel even heerlijk, hou wel van zulke avonden.
Nou ja 1 Golem kan wel leuk zijn voordat ik me nest in duik, op comms gegaan en er zat al een hele fleet te wachten aan een outside gate. Scout had positie, ik inloggen en de fleet jumpen. We waren met 15 frigs dus dat moest makkelijk te doen zijn. Eenmaal toen we de Golem aan het blappen logde in eens een aantal russen in en brachten 2x Ishtar, 1x Naga, 1 Hurricane en 1 Blackbird. Bail....Ding dong possible Golem in home, get on comms, dont log/jump into home
Na 5 minuten vertelde de scout dat hun nog allemaal daar waren, nou dan pakken we grote schepen en gaan we erin. Toen we erin kwamen met onze fleet wist de Naga niet hoe snel die weg moest komen. Nou helaas 1 minder op het veld om te killen, op een gegeven moment ging ook 1 van de Ishtar's weg (waren allemaal buiten range).
Blackbird prio en die ging gelukkig heel snel neer.
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24014520
Daarna was de Hurricane aan de beurt, aangezien we snel konden zien dat deze Arty fit was ging ik met me MWD dichterbij en kon close range komen om hem vast te houden en te blappen en volledig uit de neuten. Al snel was de rest ook in range en ging die ook snel neer.
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24014481
Omdat de Ishtar ver weg was hadden we de groep opgesplits en de snelste die kant op gestuurd, hier verloren we 4 frigs maar deze waren het zeker waard. Bye bye Ishtar
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24014519
Ook nog even hun Mobile Tractor Unit mee genomen om te killen voor de fun.
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=24014518
Zoals gewoonlijk weer dikke mot met de russen, wij gf hun alleen maar schelden (vaak in het russisch).
Uiteindelijk heeft alles nog geen 15 minuten geduurd dus het gevecht mee pakken was wel even heerlijk, hou wel van zulke avonden.
klopt, DBOYS en CYNOU en YAR verlaten SCXzeroD schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:42:
@lethalnl las ik dat nou goed, verlaten jullie SC ?
hebben het een beetje gehad met POCO's verdedigen en de reputation tank van SC.
dat snuff niet wordt aangepakt was voor ons een beetje de druppel
dat snuff meer targets zou hebben met de ~1200 POCO's van SC (TW4TS / the weak and the scrawny btw) is prima, dan verliezen we er maar een paar, maar zo gek veel fights hadden we niet dus dat was best welkom geweest
maar om nou alles uit de weg te gaan...wij vonden het een beetje slap worden
en als je dan wel aan het roamen bent wordt je constant overschat (aka reputation tank), hebben zeker caps op standby etc
heb wel al die veel te dure comps kunnen lozen (100mn t3's, shiny shield battleships, shiny carriers etc)
moet m'n guardian archon nog lozen a 3b~ maar m'n wallet is de 20b weer gepasseert hierdoor
gaan nu een stuk minder grote gangs met wat meer cost-efficiency gebruiken, natuurlijk wat minder capital ganks maar het wordt hopelijk nog leuk met wat meer fights
Precies om die reputation tank was mijn corp ook weggegaan en een eigen alliance begonnen. Is jullie homesystem ver weg of zitten jullie nog een beetje in de buurt ?lethalnl schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:08:
[...]
klopt, DBOYS en CYNOU en YAR verlaten SC
hebben het een beetje gehad met POCO's verdedigen en de reputation tank van SC.
dat snuff niet wordt aangepakt was voor ons een beetje de druppel
dat snuff meer targets zou hebben met de ~1200 POCO's van SC (TW4TS / the weak and the scrawny btw) is prima, dan verliezen we er maar een paar, maar zo gek veel fights hadden we niet dus dat was best welkom geweest
maar om nou alles uit de weg te gaan...wij vonden het een beetje slap worden
en als je dan wel aan het roamen bent wordt je constant overschat (aka reputation tank), hebben zeker caps op standby etc
heb wel al die veel te dure comps kunnen lozen (100mn t3's, shiny shield battleships, shiny carriers etc)
moet m'n guardian archon nog lozen a 3b~ maar m'n wallet is de 20b weer gepasseert hierdoor
gaan nu een stuk minder grote gangs met wat meer cost-efficiency gebruiken, natuurlijk wat minder capital ganks maar het wordt hopelijk nog leuk met wat meer fights