Ben ik het niet mee eens.... Het lijkt nu VEEL meer op een echte "eagle" dan daarvoor...SerealKiller schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:08:
Moet eerlijk zeggen dat de het unieke aspect van de bootjes verloren is, de moa's waren altijd een beetje raar, en dat vond ik wel leuk. De nieuwere moddelen zijn allemaal meer "race" bootjes geworden, platter, aerodynamischer etc. Ja, ze zien er mooier uit, maar ik vind ze nu allemaal zo op elkaar lijken i.p.v een beetje wacko designs.
begrijp me niet verkeerd, nieuwere modellen zijn altijd wel prima, en leuk dat ze er energie insteken. Maar het zijn de laatste tijd allemaal van dezelfde soort bootjes, alsof er over nagedacht is van: joh het zijn spaceships, die moeten ook op spaceships lijken. Ik vind het juist leuk die designs, zoals een megathron, of een nightmare. De huidige ontwerper heeft gewoon een voorkeur voor platte bootjes, lange lijnen en zo natuurlijk mogelijk, echte crazy shit komt niet meer denk ik
De schepen die jij beschrijft zijn ook nog eens (bijna) helemaal symetrisch wat gewoon beter oogt.
[ Voor 4% gewijzigd door Quadradial op 26-05-2014 11:41 ]
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.