Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
SerealKiller schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:08:
Moet eerlijk zeggen dat de het unieke aspect van de bootjes verloren is, de moa's waren altijd een beetje raar, en dat vond ik wel leuk. De nieuwere moddelen zijn allemaal meer "race" bootjes geworden, platter, aerodynamischer etc. Ja, ze zien er mooier uit, maar ik vind ze nu allemaal zo op elkaar lijken i.p.v een beetje wacko designs.

begrijp me niet verkeerd, nieuwere modellen zijn altijd wel prima, en leuk dat ze er energie insteken. Maar het zijn de laatste tijd allemaal van dezelfde soort bootjes, alsof er over nagedacht is van: joh het zijn spaceships, die moeten ook op spaceships lijken. Ik vind het juist leuk die designs, zoals een megathron, of een nightmare. De huidige ontwerper heeft gewoon een voorkeur voor platte bootjes, lange lijnen en zo natuurlijk mogelijk, echte crazy shit komt niet meer denk ik
Ben ik het niet mee eens.... Het lijkt nu VEEL meer op een echte "eagle" dan daarvoor...
De schepen die jij beschrijft zijn ook nog eens (bijna) helemaal symetrisch wat gewoon beter oogt.

[ Voor 4% gewijzigd door Quadradial op 26-05-2014 11:41 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Een uniek design is inderdaad leuk, maar als je er echt over na gaat denken zou het design meer moeten slaan op de functie (T3 cruisers anyone? :P). Het zijn veelal oorlogsschepen met een hoge waarde. Als je zoiets ontwerpt kijk je eerst naar de functie en past het design er daarna op aan met als basis je achtergrond, vorige ontwerpen.

Overigens heb ik niet blij met de manier waarop ze de wapens plaatsen en de wapens zelf. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de nieuwe Gila heb je 3 launchers op de uitklapbare vleugel en 1 op de basis van het schip. De 3 launchers op de uitklapbare vleugel zitten in een verdieping, waardoor het net lijkt alsof het een soort interne launchers zijn en daar ben ik niet blij mee. Het zou logischer en veel mooier zijn om échte interne launchers te maken, in plaats van rond het "probleem" heen ontwerpen. Nu zou je in theorie de launchers eraf kunnen schieten (je ziet de effecten van actieve hardeners/fields ook niet op wapens) en het is gewoon lelijk dat de launchers zo ver uitsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:00

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Quadradial schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:32:
[...]

Ben ik het niet mee eens.... Het lijkt nu VEEL meer op een echte "eagle" dan daarvoor...
De schepen die jij beschrijft zijn ook nog eens (bijna) helemaal symetrisch wat gewoon beter oogt.
Ik zeg ook niet dat ik ze lelijker vind, maar dat ik het jammer vind dat de nieuwe designs veel op elkaar lijken (slanker, meer rechte lijnen, een soort "race" uitstraling. En je hebt ook gelijk dat hij nu meer op een "eagle" lijkt, echter. Een MOA en GILA (de vis of Monster) zien er weer totaal anders uit. Dus dan zouden ze die hulls ook moeten re-desigen om overeen te komen met het dier waarna ze vernoemd zijn.

Wederom, ik vind de nieuwe designs ook wel echt mooi hoor, alleen ik hoop dat ze binnenkort ook met wat meer crazy designs komen. Bij de oudere bootjes kun je bijvoorbeeld in 1 oogopslag zien van welk ras ze zijn. Iets wat goed gelukt is bij de bombers en tier 3 Bc's bij de nieuwe ontwerpen.

Wat ik bedoel met dat de huidige designs allemaal dezelfde stijl volgen is goed te zien bij de mordu's legion ships. Allemaal slank, rechte lijnen, plat. Stuk voor stuk mooi, maar ook een beetje saai.

Afbeeldingslocatie: http://1-media-cdn.foolz.us/ffuuka/board/vg/image/1399/05/1399055647632.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn01.tmcdn.org/sites/default/files/styles/inline_stopgap/public/BmpohPgIAAEPfP3.jpg-large.jpg?itok=AN9kVVlO

Afbeeldingslocatie: http://cdn04.tmcdn.org/sites/default/files/styles/inline_stopgap/public/BmpoZABCYAEXHmx.jpg-large.jpg?itok=IjhAmx6N

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
dat is gewoon logisch voor pirate hulls

kijk dramiel, cynabal, machariel of de nightmare die ze steeds verder in stukjes hakken voor de sansha line

er zit altijd een thema in bij de nieuwere factions

ze moeten de guristas, blood raiders en serpentis een makeover geven om ze een eigen hull te geven imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 15:57
SerealKiller schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:34:
[...]

Ik zeg ook niet dat ik ze lelijker vind, maar dat ik het jammer vind dat de nieuwe designs veel op elkaar lijken (slanker, meer rechte lijnen, een soort "race" uitstraling. En je hebt ook gelijk dat hij nu meer op een "eagle" lijkt, echter. Een MOA en GILA (de vis of Monster) zien er weer totaal anders uit. Dus dan zouden ze die hulls ook moeten re-desigen om overeen te komen met het dier waarna ze vernoemd zijn.

Wederom, ik vind de nieuwe designs ook wel echt mooi hoor, alleen ik hoop dat ze binnenkort ook met wat meer crazy designs komen. Bij de oudere bootjes kun je bijvoorbeeld in 1 oogopslag zien van welk ras ze zijn. Iets wat goed gelukt is bij de bombers en tier 3 Bc's bij de nieuwe ontwerpen.

Wat ik bedoel met dat de huidige designs allemaal dezelfde stijl volgen is goed te zien bij de mordu's legion ships. Allemaal slank, rechte lijnen, plat. Stuk voor stuk mooi, maar ook een beetje saai.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is opzich wel logisch zowel de Moa als de mordu's legion bootjes zijn Caldari gebaseerd. Dus als je zegt ze zijn allemaal plat met strakke lijnen dan kan dat wel kloppen en krijgt Caldari gewoon een redesign (hard nodig ook IMHO, die oude Moa was fugly) p.s je zou die mordu's bootjes ff ingame moeten bekijken daar zijn ze een stuk vetter met bewegende delen enzo :*) en zien ze er echt uit als een mix tussen caldari en gallente. (had persoonlijk nog steeds liever minmatar gehad maar kan niet alles hebben)

[ Voor 6% gewijzigd door eniux op 26-05-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:29
Laatste paar dagen last van een rare bug bij data en relic sites. Als ik die hacking game speel soms al bij het eerste ding waar ik op druk krijg ik al system hack failed.. mooi vervelend dat het mij kansen kost om de loot dus te krijgen. :/ Maar ticket aangemaakt eens kijken wat CCP er van zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
spookz0r schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:16:
Laatste paar dagen last van een rare bug bij data en relic sites. Als ik die hacking game speel soms al bij het eerste ding waar ik op druk krijg ik al system hack failed.. mooi vervelend dat het mij kansen kost om de loot dus te krijgen. :/ Maar ticket aangemaakt eens kijken wat CCP er van zegt.
Wacht tot 3 Juni... Het wordt allemaal een stuk beter!

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Quadradial schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:00:
[...]

Wacht tot 3 Juni... Het wordt allemaal een stuk beter!
Alsnog is er al loot verloren gegaan door deze bug. Gaat wachten niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:37:
[...]

Alsnog is er al loot verloren gegaan door deze bug. Gaat wachten niets aan veranderen.
tja, shit happens... als dat het ergste is in je leven valt het nog wel mee toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:46:
[...]

tja, shit happens... als dat het ergste is in je leven valt het nog wel mee toch ;)
Er zijn idd ergere dingen :P Ach bugreport voor ze aangemaakt en probeer nu elke keer als ik een site doe even Fraps aan te zetten mocht het gebeuren dan heb ik het op video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonder al die topics door te spitten komen er nog nieuwe skills voor zover bekend in de summer en of kronos expansie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
drones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:20
Iemand toevallig opzoek naar een Cap BPO set + Moros & Archon bpo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet direct maar mogelijk in mijn corp nog iemand!
De volgende vraag is dan wat zijn de ME/PE waarden en wat wil je ervoor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
BPO / ME / PE

Archon BPO 8 1
Capital Armor Plates 50 10
Capital Capacitory Battery 60 10
Capital Computer System 50 0
Capital Construction Parts 80 20
Capital Corporate Hangar 50 0
Capital Drone Bay 50 10
Capital Jump Drive 100 50
Capital Power Generator 50 10
Capital Propulsion Engine 50 10
Capital Sensor Cluster 50 10
Capital Shield Emitter 50 0
Capital Ship Maint. bay 50 10
Capital Turret Hardpoint 150 50
Capital Siege Array Blueprint 150 0
Moros 10 2

Prijs is nog wel uit te komen. Ze kunnen wel wat beter geresearched worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
why doe je ze weg bassie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Omdat ik een deal heb gemaakt met de eigenaar (zang) die toch niet speelt *D. Ik mag ze verkopen en van de isk een Aeon kopen. Isk later terugbetalen aan hem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:57

nwagenaar

God, root. What's the differen

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
geen eens pl supers?? what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nice :)
Lol :P

Volg tegenwoordig de stream van Hershman op Twitch wel geinig. Solo en small gang pvp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice kills!

als het beetje meezit kan ik van het weekend weer beetje Eve spelen zou tijd worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

We zagen wel enkele inloggen, maar toen was het gevecht zo goed als voorbij. We hebben GF's in local uitgewisseld om daarna de field te looten :)

Al met al was het een enorm leuk gevecht! Would do it again :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:40

_Apache_

For life.

De_Bastaard schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:07:
Iemand toevallig opzoek naar een Cap BPO set + Moros & Archon bpo?
Uhm, nee, maar als je er een setje of 5 copies van draaien kunnen we daar wel een leuk prijsje van maken.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
nwagenaar schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:13:
[...]

We zagen wel enkele inloggen, maar toen was het gevecht zo goed als voorbij. We hebben GF's in local uitgewisseld om daarna de field te looten :)

Al met al was het een enorm leuk gevecht! Would do it again :D
Elk gevecht is een leuk gevecht, of je nou wint of verliest. TENZIJ pl weer eens supers dropt :)

Ik wordt echt een beetje moe dat 90% In eve hun schepen niet durft te fielden omdat ze zich zo vasthouden aan spacepixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Er vanuit gaande dat je niet in PL danwel NC. zit :P want dan zijn het wel :P goede fights of iig iets humorvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Dutch2007 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:42:
Er vanuit gaande dat je niet in PL danwel NC. zit :P want dan zijn het wel :P goede fights of iig iets humorvol
Ik ben verstopt in een c6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel lame dat iemand met combat drone operation 4 en scout operation 5 beide nieuwe skills op 5 krijgt en er dus SPs op vooruit gaan en degene die die deze 2 skills op 5 hebben geen refund krijgen, kan er wel mee leven heb die skills al zo lang op 5 maar toch is het niet helemaal eerlijk in mijn opinie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Shit happens en er zijn ergere dingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:51:
Shit happens en er zijn ergere dingen. :)
absoluut zit er ook niet mee hoor maar zou het wel redelijker vinden als ze dat wel doen. voor mij boeit het zowiezo minder ik heb mijn basics well covered heb nog wel zat te skillen maar paar duizends SPs maken voor mij geen wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:35

madpilot0

I ain't mad

Nja, het hoeven geen supers te zijn willen mensen niet spelen. Vorige week was er zo'n roleplay Aeon event (iets met sansha en verraad ofzo).

Aeon hing op de amarr small outpost beacon in Haras. Wij formden napocs om eerst iedereen te schieten en dan de aeon. Toen we aankwamen waren er heel veel random schepen, paar kleine gangs (talwars, cruisers), maar iedereen vertrok vrij snel. Misschien omdat we 2 rorquals en een paar archons mee hadden (waarom weet ik niet, we hadden al zat logi :+ )

Al met al was dr (voor mij als logi) geen hol aan, elke gang die binnenkwam verloor 1 of 2 schepen wanneer ze weer snel vertrokken. (en die aeon ging ook maar niet dood).

Had wel wat anders willen doen die avond :/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Vanavond maar eens wat FighterBombers uit mijn hold gooien voordat ik niks meer kan na de patch ^^, vind het aan de ene kant toch wel een rare verandering. Bij een droneboat verwacht je toch een fleet van drones (fighters) niet hetzelfde aantal als anderen maar dan "supercharged".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
@ nwagenaar

wat een clusterfuck was dat aan onze kant zeg, fout op fout op t1 ammo/iron ammo dread

die hictor was wel een mooie move, hij de-aggressde geloof ik om vervolgens te docken en naar de cyno te warpen

dat had heel anders kunnen aflopen als die 5 points op hem hadden blijven zitten

en als onze FC niet de super was die werd getackled......en aan het tripleboxen was

fucking itsmehck1, hij kan het best maar af en toe....arrgh

@ madpilot

is het zowiezo niet doodsaai die napoc fleet?
jullie moeten echt eens wat creatiever worden als je meer wil dan alleen t1 destroyer killmails.

die napoc balls is iedereen wel zat zo onderhand, de gratis super killmails houden ook op als het telkens weer verpest word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:35

madpilot0

I ain't mad

Nja, we hoorden berichten van shadow (not sure) dat ze met een t3 fleet zouden komen en nog wat anderen met fleets. Maar de meesten zagen er snel van af..

Het eerste plan was sowieso iets met proteii maar op de een of andere manier wou hedliner toch napocs (die we nieteens mee hadden op deployment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
PL heeft dus geen shadow spies, goed om te weten ;)

we hadden al lang zat rekening gehouden met de PL blob dus zijn ze gaan rondkutten met een rail cormorant fleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

lethalnl schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:03:
@ nwagenaar

wat een clusterfuck was dat aan onze kant zeg, fout op fout op t1 ammo/iron ammo dread

die hictor was wel een mooie move, hij de-aggressde geloof ik om vervolgens te docken en naar de cyno te warpen

dat had heel anders kunnen aflopen als die 5 points op hem hadden blijven zitten

en als onze FC niet de super was die werd getackled......en aan het tripleboxen was

fucking itsmehck1, hij kan het best maar af en toe....arrgh
Ik moet ook zeggen dat wij ook redelijk voorbereid waren op de eventuele escalatie :) Ondanks de stokkende FC was de eerste helft van het gevecht spannend en kon het alle kanten op gaan.

Sowieso hadden wij de overhand qua dreads, maar effectief kregen jullie meer DPS on field door jullie 2 supers en een Hel. Dat wij een HIC hadden en dat wji deze konden gebruiken om de supers af te schrikken - terwijl de subcaps ondertussen bezig waren met het neerknallen van de fighters - icm een stokkende FC heeft er eindelijk voor gezorgd dat wij de overhand kregen.

Ik heb mij enorm vermaakt en eigenlijk is dit de lijn sinds ik bij Snuff zit. Ik heb sinds 2012 niet meer zoveel kills gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 16:44
Gister te horen gekregen dat het dus toch mogelijk is om Eve online op 2 schermen te tonen met een verschillende resolutie. Gelijk maar uitgeprobeerd en wat is het awesome om zoveel schermruimte te hebben!

Jaren geleden al een keer geprobeerd maar toen lukte het me niet, zit nu alleen nog wel een soort hoogte verschil in de 2 schermen, als ik met m'n muis de overgang maak schiet hij een pixel of 100 naar beneden.

Ben overigens benieuwd naar alle changes! iemand hier die gelijk één van de nieuwe schepen gaat kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Patchday, hello Kronos!
Patch Size: 1.2GB (Approximately)

Voor wie het gemist had, de patch notes zijn hier te vinden (raadzaam om te lezen): http://community.eveonlin...es/patch-notes-for-kronos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Voor de nieuwe Mordu's legion schepen heb je LP nodig en alleen verkrijgbaar bij hun HQ in Nullsec.
Ik denk niet we ze direct zullen zien. Ook zal de HQ vast wel gecamped worden door pirates....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:28
Ik vemoed dat dit voornamelijk wordt gecashed door Mordus Angels (MOA) die daar hun thuis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
kut lege skillque :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Heb Aura op mijn telefoon en hiermee heb ik altijd door wanneer mijn skillque leeg raakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Jammer dat je geen Concord LP kunt inruilen voor pirate faction LP, anders had ik wel een paar BPCtjes afgehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Quadradial schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:41:
Voor de nieuwe Mordu's legion schepen heb je LP nodig en alleen verkrijgbaar bij hun HQ in Nullsec.
Ik denk niet we ze direct zullen zien. Ook zal de HQ vast wel gecamped worden door pirates....
er zijn ook lowsec belt spawns met BPC's, spawn rate schijnt gelijk te zijn aan hauler spawns met een 100% droprate

beetje zoals clone soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Quadradial schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:41:
Ik vermoed dat dat wel mee zal vallen. Er gaan al lange tijd geruchten over Mordu's ships en er zijn mensen met een ****load aan Mordu's LP. Bovendien heeft gemiddelde caldari-space speler zowieso een hoge standing met Mordu's gezien hun relatie met Caldari. Geen standin grind nodig.

Het gecamped worden door pirates is een andere zaak ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Niet alleen de station camp, maar vermoed dat de piped en entry gates van nullsec ook de moeite waard zijn om te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Cardinal schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:08:
Niet alleen de station camp, maar vermoed dat de piped en entry gates van nullsec ook de moeite waard zijn om te campen.
Denk dat de mensen slim genoeg zijn om deze met freighters weg te schepen, in ieder geval dat hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
XzeroD schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:31:
[...]

Denk dat de mensen slim genoeg zijn om deze met freighters weg te schepen, in ieder geval dat hoop ik
Zijn er altijd wel een paar die het niet doen. Blijft Eve natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

spookz0r schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:18:
[...]

Zijn er altijd wel een paar die het niet doen. Blijft Eve natuurlijk :P
BPC filled shuttles! <3

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nieuwe broadcast kleuren en audiosettings zijn wel nice trouwens. Niet dat ik Eve speel met geluid aan maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:31:
[...]

Huh, gaat het nog steeds over blueprints? Die shipte ik altijd in mn Stealthbomber. Ben overigens met mijn enige overgebleven character maar weer eens gaan spelen. Ben nu rep aan het grinden met Caldari Navy, had ik nog niet gedaan dus vooralsnog in een BC level 2s. Had al mijn ISK weg gedaan toen ik twee jaar terug stopte, dus volgende schip helaas geen T3 maar een Raven voor missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:13:
[...]

Huh, gaat het nog steeds over blueprints? Die shipte ik altijd in mn Stealthbomber. Ben overigens met mijn enige overgebleven character maar weer eens gaan spelen. Ben nu rep aan het grinden met Caldari Navy, had ik nog niet gedaan dus vooralsnog in een BC level 2s. Had al mijn ISK weg gedaan toen ik twee jaar terug stopte, dus volgende schip helaas geen T3 maar een Raven voor missies.
Ja blueprints, en sb zou inderdaad ook kunnen. Al ken ik er een paar die vaak zulk soort spul echt in ziekelijk veel aantal inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
De patch heeft er wel voor gezorgd dat mijn 2x gecko 2x Hammerhead en 1x Hobgoblin zon beetje 140 dps minder doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
gecko's hebben nu de correcte verhoudingen met de rest van eve, gooi ze uit de setup dan gaat het wel weer

zelfs met beserkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dus gisteren patchday, je weet wel hoe dat gaat

niemand die meteen online kan komen, roams beginnen laat omdat de helft van de alliance hun internet door een rietje zuigt en 1,5gb dan best lastig is

ik als persoon met de (blijkbaar) uitzonderlijke gave van vooruitzicht heb natuurlijk al lang de patch gedownload overdag m.b.v. teamviewer :+

maarja....warp een beetje door de belts van ons home system op zoek naar een van de 3 nieuwe npc's

en de op 3 na laatste belt.....bullseye, barghest

nog geprobeert om de BPC te lozen voor een sterk opgeblazen prijs, de channels die ik gebruikte zat natuurlijk alleen maar vol met mensen die veel geld hadden maar er ook mee om konden gaan.

jammer

dus heb hem maar in de cooker gegooit in jita 4-10 (manafacturing slot open in JITA?!?!?!??) en nadat hij op de market stond is het gelukt voor 3,4 bil vannacht

maar nu komt de grap....ik wordt wakker...naja je weet wel wat je doet dan, zit ondertussen even te kijken of hij al verkocht is

aura heeft die leuke feature dat het laat zien wie spullen heeft gekocht net zoals je ingame wallet journal

dus daar staat:

Arthur Aihaken bought stuff from you

ha...ha....haha....MWHAHAHAHAHAH >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

deze kneus staat al een paar maanden op mijn 'idiots with to many shinies and to little brains' watchlist

daarbij komt dat omdat hij op een watchlist staat ik hem ook opmerk op het officiële forum, en dan vooral in features&ideas met de meest debiele idieen, je snapt wel dat iemand zo zwakbegaafd als hem niet veel te vertellen heeft
hij is blijkbaar overtuigt van het tegendeel

en die heeft zojuist een barghest gekocht voor 3,4b van mij

hem kennende zitten daar zometeen a-type en mischien wat officer mods op

het is alsof hij persoonlijk een afspraak heeft gemaakt met een paar shadow cartel tornado's....

ik hoop dat niemand mij voor is vandaag/deze week voor is, dan heb ik later nog een leuke killmail met achtergrond :o

nu moet ik alleen voor ons eigen forum nog een post maken maar ik kan maar geen titel verzinnen

operation: throw a rock at the donkey ?
operation: mordu's finest ?

[ Voor 4% gewijzigd door lethalnl op 04-06-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Gisteren werd 5Z hellcamped door Goons, TNT en Monkeys. MOA wou niet komen spelen. :'(
Wel Gen Eve gekilled (MOA ceo) en zijn frozen corps siert inmiddels mijn cargohold.

Als je Mordus BPCs komt halen, zou ik het voorzichtig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:03:

.. knip ..

nu moet ik alleen voor ons eigen forum nog een post maken maar ik kan maar geen titel verzinnen

operation: throw a rock at the donkey ?
operation: mordu's finest ?
Nice, mooie winst!
Zelfs wij gingen gisteren de sites doen in Auner om te kijken wat het is, het stelt echt serieus geen hol voor.

Operation: mordu's shining diamond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
die data sites zijn echt dikke bullshit ja....1 can met 1 van die tokens

je moet er 700 hebben voor de barghest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Nu ik de nieuwe patch zie ben ik erg geïnteresseerd om eve weer te gaan spelen :) Is denk alweer +2 jaar geleden dat ik voor het laatst heb gespeeld ( in de tijd dat pla atary exploration/mining beschikbaar werd). Destijds nog een tengu bij elkaar weten te schrapen die ik toen alleen maar voor missies heb gebruikt in hi-sec.. Maar wil nu toch meer doen in low-sec/o.o en dan voor voornamelijk mining en pvp (niet met m'n tengu omdat ik nog niet genoeg isk verdien om deze zomaar te vervangen voor een nieuwe, maar wel battleships/battlecruisers). Heb geloof een caldari char die voornamelijk is getraind voor het gebruik van missiles. Dus als iemand mij een DM wilt sturen voor een invite en meer informatie van mij kant? :) Dat houd het forum wat netjes hier en hoop ik dat deze post word toegelaten :p Dan begin ik ergens volgende week donderdag/vrijdag weer (dit omdat ik nog op vakantie ben nu).

Het lijkt me trouwens dat deze patch voornamelijk is gericht op het herbalanceren van schepen? Nog andere interessante dingen die ik heb gemist de afgelopen 2 jaar?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
er is een massive industry update gepland voor 22 juli. Voor de rest zoals je zegt wat balances en nieuwe schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Cardinal schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:12:
er is een massive industry update gepland voor 22 juli. Voor de rest zoals je zegt wat balances en nieuwe schepen.
Oke, ik zal het volgende week wel zien denk :) Eens zien of ik er nog wat van bak..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:27
Inderdaad er komt nog een industry patch

Nu is er veel rebalance geweest, zijn de mordus legion schepen toegevoegd en hebben ze van data/relic sites de loot scatter afgehaald.

edit:
Ow niet vergeten natuurlijk broadcast kleurtjes

[ Voor 14% gewijzigd door Suicyder op 04-06-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff tot nu toe weinig goeds aan de patch. Leuk dat je niet meer cans hoeft te verzamelen bij data sites. Maar de loot is niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:28:
pff tot nu toe weinig goeds aan de patch. Leuk dat je niet meer cans hoeft te verzamelen bij data sites. Maar de loot is niks meer.
Niks goeds?
Drone skills zijn beter en makkelijker, nieuwe schepen zijn tof, MJD voor BC (sniping fun).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
behalve voor de data/relic site runners is dit een hele goeie patch

de drone changes vooral, dat is al heel lang overdue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nee mijn drone combo doet minder dps dus is kut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de scanners is het tot nu toe waardeloos. ben je aan het scannen wordt je opeens opgeblazen. sites exploderen nu erg snel. Er zijn ook veel lege containers. Schijnt een bug te zijn of niet? wordt nog opgelost hoop ik. De loot is weinig in een site.

Ik wacht de industrie change wel af. Ga ik misschien weer manufacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow ff met EFT gespeeld maar met een thanny kan je nou een flinke bak met DPS doen :P :9

edit: mijn cap pilot kan 3318 DPS doen met hele goeie tracking en veel snellere fighters :9

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2014 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
@ legolas

zal je daar binnenkort nog wel het practische nut van laten zien met een leuke video :P

in theorie hebben wij een leuke niche gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 26-09 15:57
Ben al 2 dagen aan het zoeken naar een mordu's ratje op de stomme belt en heb nog niets gevonden, iemand nog tips ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
blijven zoeken het is een kans van 1/400 ofzo geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
lethalnl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:04:
@ legolas

zal je daar binnenkort nog wel het practische nut van laten zien met een leuke video :P

Assigned fighters in een wormhole zodat je niet de capital escallation hebt? maar wel de fighter dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
sleepers houden niet zo van drones, het wordt lastig ze te repairen op die manier

en waarom zou je de capital escalation niet willen? dat is het hele punt van capitals hebben in die holes

[ Voor 40% gewijzigd door lethalnl op 05-06-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit in MOA ( ja ja i know) maar ik kan wel bpc's voor jullie van 5z veilig jumpen naar low sec voor een vergoeding :)

just saying..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
je moet nog steeds het station in en uit zien te komen

maak liever wat insta-undock bookmarks voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:15:
ik zit in MOA ( ja ja i know) maar ik kan wel bpc's voor jullie van 5z veilig jumpen naar low sec voor een vergoeding :)

just saying..
GF gisteren >:)
lethalnl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:21:
je moet nog steeds het station in en uit zien te komen
maak liever wat insta-undock bookmarks voor ons :)
Geen probleem, waar stuur ik ze ingame naar toe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Een van de high sec alliances die altijd carebear corps wardec'ed is bezig om onze corp uit onze high sec omgeving te pushen, en hun mining corp het plekje te geven. Zojuist zag ik dat we vanochtend vroeg ook al de poco's zijn verloren.

We hebben helaas relatief veel newbies en weinig mensen met pvp ervaring en de juiste skills om ze tegen te werken. Heeft iemand nog goede ideeën om ze terug te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
Xeiji schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:39:
Een van de high sec alliances die altijd carebear corps wardec'ed is bezig om onze corp uit onze high sec omgeving te pushen, en hun mining corp het plekje te geven. Zojuist zag ik dat we vanochtend vroeg ook al de poco's zijn verloren.

We hebben helaas relatief veel newbies en weinig mensen met pvp ervaring en de juiste skills om ze tegen te werken. Heeft iemand nog goede ideeën om ze terug te pakken?
Mercs inhuren ?

je zegt het zelf al jullie zijn een carebear corp.. dus zonder veel isks en mercs ga je dit simpelweg verliezen..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq

Goons hebben de eerste wars gewonnen met alleen rifters...

Als je wilt dat ze beter worden in PVP moet je gewoon balls to the walls gaan en je noobs fielden in frigates. Dat is de enige manier dat ze beter gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
gewoon terugslaan

die POCO's niet verdedigen was ontzettend stom, ze hebben het waarschijnlijk gedaan t3 BC's

die zijn ontzettend zwak tegen frigates, daar had je een slag terug kunnen maken.

je moet guerilla tactieken toepassen tegen zoiets, je bent niet sterk genoeg om ze head on aan te pakken dan maar met alpha tornado's of stragglers pakken met snelle schepen

[ Voor 31% gewijzigd door lethalnl op 05-06-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007

Join brave newbies! :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
lethalnl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:20:
gewoon terugslaan

die POCO's niet verdedigen was ontzettend stom, ze hebben het waarschijnlijk gedaan t3 BC's

die zijn ontzettend zwak tegen frigates, daar had je een slag terug kunnen maken.

je moet guerilla tactieken toepassen tegen zoiets, je bent niet sterk genoeg om ze head on aan te pakken dan maar met alpha tornado's of stragglers pakken met snelle schepen
Ik ben benieuwd hoe mijn pulse legion tegen 10 frigates is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Nu ik eindelijk eens op eve kan kijken zie ik dat de poco's alleen in reinforced mode zijn gegaan, verkeerd gelezen van het api key appje.

Mercs is inderdaad een idee. Heeft een van jullie ervaring met Mercs? Aan wat voor kosten zit je dan ongeveer?

We hebben geprobeerd terug te slaan, maar dan bellen ze gewoon hun vriendjes: nog meer T3 cruisers. Ik denk niet dat we genoeg members hebben om een rendabele zerg met frigates te organizeren, het zou wel leuk zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Xeiji schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:26:
Nu ik eindelijk eens op eve kan kijken zie ik dat de poco's alleen in reinforced mode zijn gegaan, verkeerd gelezen van het api key appje.

Mercs is inderdaad een idee. Heeft een van jullie ervaring met Mercs? Aan wat voor kosten zit je dan ongeveer?

We hebben geprobeerd terug te slaan, maar dan bellen ze gewoon hun vriendjes: nog meer T3 cruisers. Ik denk niet dat we genoeg members hebben om een rendabele zerg met frigates te organizeren, het zou wel leuk zijn ^^
Hoeveel members heb je? Stop ze in frigs en welp gewoon.. kost je misschien 50 mil aan frigs en misschien kan je wel 1 t3 pakken.. ze verwachten toch niet dat je iets gaat doen. Of fit gewoon frigs t1.. kost haast niets maar dan heb je in iedergeval iets gedaan :) . Da's beter dan een ander je poco laten opblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Zeg ~14 mensen online op een goed tijdstip. Ik ga proberen een fleet op te zetten!

Dank-jullie-wel voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Xeiji schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 19:12:
Zeg ~14 mensen online op een goed tijdstip. Ik ga proberen een fleet op te zetten!

Dank-jullie-wel voor de tips!
Gewoon doen :) 14 man.. probeer van te voren je tegenstander zijn fleet comp te checken.. kan desnoods op een neutrale alt en gebruik deze alt ook voor warp in. Probeer 4/5 ecm pilots te krijgen en zorg ervoor dat hun jammers dus overeen komen met je enemy. Warp deze op hun optimals in zodat ze minder snel geraakt worden door die t3's. Je zou van te voren kunnen onderverdelen welke piloot welke tegenstander gaat jammen zodat je met een beetje geluk alles meepakt. Laat ze vrolijk in het rond jammen, broadcast een target en de rest van de frigs gewoon op hun optimal laten orbitten en laten knallen. Met een beetje geluk warpen ze weg terwijl er 1tje gescrammed is :) .

[ Voor 7% gewijzigd door Tricq op 05-06-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:04:
@ legolas

heb hem wat cheaper gemaakt (nog vrij duur) en qua tank is het nog mager ook maar goed voor havens en dergelijke zal het wel voldoende zijn. en als je alligned blijft op 50% speed zal dat voldoende zijn als je oplet... ff snel wat in elkaar geflanst moet nog ff verder tweaken tips zijn welkom ;)

heb even als voorbeeld Templars genomen

optimal 6187,5
fall off 3000
tracking 0,33015
speed 3453,12476 m/s
DPS 3233 (met 14 fighters)

pre patch was dit
optimal 4500
fall off 2500
tracking 0,075
speed 2125 m/s
DPS 1800 (met 14 fighters)

[Thanatos, New Setup 1]
Damage Control II
Sentient Omnidirectional Tracking Enhancer
Sentient Drone Damage Amplifier
Drone Damage Amplifier II

Drone Navigation Computer II
Federation Navy Omnidirectional Tracking Link, Tracking Speed Script
Pithum C-Type Adaptive Invulnerability Field
Capital Neutron Saturation Injector I
Republic Fleet Target Painter

Imperial Navy Large EMP Smartbomb
Drone Control Unit I
Drone Control Unit I
Drone Control Unit I
Drone Control Unit I

Capital Capacitor Control Circuit II
Capital Core Defense Capacitor Safeguard II
Capital Core Defense Capacitor Safeguard II

Templar x14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik heb het meer over pvp toepassingen, maar carebearen is natuurlijk een stuk sneller geworden met carriers idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
De exploration wijzigingen hebben voor zover ik op mijn exploration alt merk nu twee effecten: meer concurrentie, en behoorlijk minder ISK per site. Geluk bij een ongeluk dat eind deze maand die alt een Loki in zou moeten kunnen zetten om van relic/data naar combat sites over te (kunnen) gaan.

Op mijn combat toon gisteren anderhalf uur na bedtijd in een station zitten wachten op de mogelijkheid van een super tackle in low. Uiteindelijk niet gelukt, maar wel een enkele vindicator kunnen opblazen ten kosten van een scythe aan onze kant. Beter iets dan niets, en het T1 battleship waar ik zelf in zat is in ieder geval ISK positief mocht die een volgende keer het lootje leggen :P.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
killboards zijn altijd green op die manier

hoeveel mensen hebben jullie die vindi mee lopen blobben :)?

een schip van 1b dat je met 20 man blobbed heb jij nog steeds maar 5% van aan bijgedragen, met een t1 BS van 250 mil moet je er dus nog steeds 5 van die catagorie killen voor je echt efficient bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
30 parties en mijn bijdrage was slechts 3.31% O-) Range issue, duurde even voordat ik in optimal zat en hij ging vrij rap neer. De 'top damage' zat in arty tempests zo te zien, die hebben het nou eenmaal makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
wat een zooitje kitchen sink zeg, maar das eve-uni lijkt me :P

[ Voor 25% gewijzigd door lethalnl op 06-06-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Dat hoort er bij idd, mede met dank aan de skillpoints range. Gemiddeld onder de 10 miljoen SP voor uni members dacht ik, en we krijgen ook bij de "low sec campus" regelmatig spelers binnen die net een weekje bezig zijn :). (zit zelf ook pas op de ... 16 mln of daaromtrent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
http://www.theguardian.co...-story-mmo-ccp-white-wolf

zeer interesant artikel imo. Laat veel zien over CCP.

Zelf hoop ik dat ze na het falen van WoD zich echt 100% gaan focusen op Eve.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
met die ontslagen erbij zitten ze ook weer dik te liegen overgens

het zou geen impact hebben op eve development maar CCP xhagen (technoviking, CSM liason, en dev) is ontslagen
hij zat er al 10 jaar

wat de hel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ach, het is CCP.. zoals ik al tegen m'n zus zei (waren allebei hardcore WoD RPG spelers.) beter dat CCP het niet doet. Ze zijn de rulers of broken promises. Gigantisch veel beloven, en dan totaal niks waarmaken.

En dan het Monocle drama erbij.. ze hebben gewoon een slechte naam nu om goed te maken, en of het gaat lukken? Geen idee

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
lanerios schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:00:
En dan het Monocle drama erbij.. ze hebben gewoon een slechte naam nu om goed te maken, en of het gaat lukken? Geen idee
Ik denk dat de new eden store juist het geen is wat het orgineel zou moeten zijn.Vooral de skins voor schepen is tot nu toe de beste toevoeging. Nu nog de nieuwe Rorqual skin beschikbaar maken en * Cardinal is happy

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 06-06-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, maar het gaat ze daarmee (denk ik) niet lukken om de slechte smaak van de eerste store attempt weg te halen. Dat is het lastige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
@XzeroD

wat is dit nou weer, ben ik aan het zoeken naar mordus rats komen die maffe maatjes van je m'n gecko afschieten....en me wat gratis killmails geven

http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=9722

dramiel in 40% structure ontsnapt....dat was ff jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:53:
@XzeroD

wat is dit nou weer, ben ik aan het zoeken naar mordus rats komen die maffe maatjes van je m'n gecko afschieten....en me wat gratis killmails geven

http://pitch-black.org/kb/?a=kill_related&kll_id=9722

dramiel in 40% structure ontsnapt....dat was ff jammer
Hahaha weet ik ook niet :P
Ach Mr. Spaxi zou wel weer de FC zijn geweest, die gozer is een top piloot in het verliezen van schips :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff orienterend...

ik heb 4 toons verdeeld over 3 accounts wil dat naar 2 brengen, maar in ieder geval op zoek naar casual corp waar ik goed kan jewen voor mijn plex en ook als ik tijd/zin heb leuke roams mee kan doen. momenteel zit ik in 2 man corp van mezelf om tax te ontduiken.

FW is een optie al heb ik geen idee hoe dat isk wise zit ik moet mn plex maken dat is voor mij prio :P
WH is een optie afhankelijk van wat ze van me verwachten daar ik minder tijd heb door RL omstandigheden.
0.0 is een optie als ik GEEN verplichtingen heb behalve rent wat eventueel wel kan, maar geen verplichting qua ops enzo

active
http://eveboard.com/pilot/Ellendras_Silver <== main
inactive
http://eveboard.com/pilot/CrashCat <== cap pilot
http://eveboard.com/pilot/Amberlin_Kanenald <== indy +hauler + mining alt
http://eveboard.com/pilot/Precious_Silver <=== neutral hauling / cyno / super sitter toon
Pagina: 1 ... 77 ... 116 Laatste