Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
Ik lees tegenstrijdige berichten. De een heeft het over een keylogger de ander over sharen. Ik weet er het fijne niet van dus hou het bij onrechtmatig toegang. Want ook al leen je je huissleutels uit dat geeft een ander geen recht om je huis leeg te halen.

Sharen van accounts wordt niet toegestaan dus zou dit soort theft ook niet door CCP worden toegestaan. Bij Pools recht gaat het erom dat als een pool een andere pool schade heeft aangedaan dat deze daar voor verantwoordelijk gehouden kan worden via het rechtsysteem. Zeker vanwege PLEX kun je de schade die ze geleden hebben uitdrukken in geld. Dus de schade is aantoonbaar. Er zijn in het verleden al andere succesvolle rechtzaken geweest in polen m.b.t. virtuele goederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:43
Mirved schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:20:
Ik lees tegenstrijdige berichten. De een heeft het over een keylogger de ander over sharen. Ik weet er het fijne niet van dus hou het bij onrechtmatig toegang. Want ook al leen je je huissleutels uit dat geeft een ander geen recht om je huis leeg te halen.
Maar daar kom je uit bij het verschil tussen Eve en een huis. In Eve is dit gewoon een van de dingen die is toegestaan. Ik ga er dan wel van uit dat er hier sprake is van sharen en niet een keylogger. In het geval van een keylogger hoort Eve zelf er iets aan te doen. Ervaring bij eerdere gebeurtenissen zegt echter dat het hier 99% zeker om accountsharing gaat en niet een keylogger.
Sharen van accounts wordt niet toegestaan dus zou dit soort theft ook niet door CCP worden toegestaan.
Het zou misschien niet toegestaan moeten zijn door CCP maar dat is het wel. Aan accountsharen doen ze weinig tot niets en bij diefstal van schepen/ISK doen ze al helemaal niets.
Bij Pools recht gaat het erom dat als een pool een andere pool schade heeft aangedaan dat deze daar voor verantwoordelijk gehouden kan worden via het rechtsysteem. Zeker vanwege PLEX kun je de schade die ze geleden hebben uitdrukken in geld. Dus de schade is aantoonbaar. Er zijn in het verleden al andere succesvolle rechtzaken geweest in polen m.b.t. virtuele goederen.
Was dat bij spellen waarbij het onderdeel van het spel was ? Dat is hier nl. het grote verschil. CCP heeft al sinds het begin het beleid dat corptheft toegestaan is en dat is waar hier sprake van is. Ok al is de schade uit te drukken in geld kun je moeilijk iets dat onderdeel is van een spel in RL aan gaan pakken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
corptheft is toegestaan.
Inloggen op een account en die leeg halen is niet toegestaan.

Er wordt bij account sharing gebanned door CCP. Dat het lijkt dat ze hier niet streng op zijn is omdat het moeilijk te controleren valt. Dat betekend niet dat CCP het daarom goedkeurt.

Toegang krijgen tot een account en die leeg roven wordt niet door CCP goedgekeurd.

bewijs: https://forums.eveonline....posts&m=544946#post544946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Mirved schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:41:
corptheft is toegestaan.
Inloggen op een account en die leeg halen is niet toegestaan.

Er wordt bij account sharing gebanned door CCP. Dat het lijkt dat ze hier niet streng op zijn is omdat het moeilijk te controleren valt. Dat betekend niet dat CCP het daarom goedkeurt.

Toegang krijgen tot een account en die leeg roven wordt niet door CCP goedgekeurd.

bewijs: https://forums.eveonline....posts&m=544946#post544946
Ze kunnen het wel afkeuren via een forumpost, als je echter in de praktijk naar de grote namen kijkt is het bij heel veel publiekelijk bekend dat het om accountsharing gaat. Het gebeurt echter maar zelden dat er zo eentje gebanned wordt en eigenlijk gebeurt dat altijd dan ook pas nadat er problemen met het account waren. Niet te vergeten dat de assets dan ook nog vaak weer naar de corp geheveld worden. Lees trouwens de onderste post in die thread waar precies hetzelfde wordt gezegd.

Daarnaast als CCP het wel af zou keuren zouden ze het account incl assets moeten blocken en dan hadden die lui een nog veel groter probleem :+

Het kan zijn dat dit het laatste jaar verandert is (ik heb te weinig tijd om Eve te spelen), maar daarvoor heb ik ditzelfde soort dingen vaak genoeg voorbij zien komen en CCP heeft er nooit iets aan gedaan en ik ga er van uit dat dat niet veel verandert is.

TL/DR, officieel zeggen ze dat het niet mag, in de praktijk keuren ze het gewoon goed/doen ze er niets aan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:57

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verge of Collapse, here I come *O* :*)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TL/DR, officieel zeggen ze dat het niet mag, in de praktijk keuren ze het gewoon goed/doen ze er niets aan
Dat moeten ze ook wel omdat als er dan zoiets als dit gebeurd ze kunnen zeggen "ja maar het mag niet!" Wat hier wel kan gebeuren is dat ze de titans terug geven aan de chars die ze vlogen maar dan de accounts bannen voor account sharing, dus als nog 4 titans weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hehe, dan ga je onze corp avatar zeker vaker tegen komen :) maar mocht je ongeduldig zijn, zoek naar BITIT. onze duck is nu rood, omdat we aant rellen waren met de hele WH circlejerk

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:20
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ja, sorry. Ondanks dat Finfleet een zeer leuke corp is en RAIDEN een leuke alliance, was ik al een paar maanden behoorlijk bored. Voornamelijk door de huidige 0.0 situatie van nips, blues, War Games-idee, etc, etc vond ik het verstandig om een andere uitdaging te zoeken.

WH's en Verge of Collapse is zeker iets geheel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog niet zo lang in 0 sec als nwagenaar maar ik snap het wel... zelf zie ik ook steeds meer flaws in het 0sec warfare gebeuren en ik hoop echt dat dat gaat veranderen...

het is momenteel gewoon zo dat de grote partijen niet in grote wars willen komen, dus alleen maar wars starten die ze met gemak kunnen winnen. en het is dus een beetje of de vis is te groot of hij is te klein.

wat we nodig hebben is een fullscale war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Welke corp ga je heen nwagenaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:18
Nog iemand van XDDCX actief hier op Tweakers? a.k.a. DoubleDutchClan...

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtomicWing schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:45:
geen idee maar ik zit in zelfde alliance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 13:48
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:53:
[...]

geen idee maar ik zit in zelfde alliance ;)
Same here, of heb ze in ieder geval blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Sinds gisteravond zit ik in Aquila Inc en ben ik de gehele avond bezig geweest om prijzige fittings te kopen voor een aantal doctrines. Mijn wallet ging behoorlijk snel naar beneden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Lekker, neem je dutch mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Nee, die zit op dit moment lekker op z'n plaats bij RAIDEN/Finfleet geloof ik. En daarbij is zijn laatste WH experience enorm tegen gevallen toen ie z'n 2.5B Tengu verloor aan een stel gankers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha, slacker is het ook :') Wie ligt daar nu nog wakker van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
nwagenaar schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:08:
[...]

Ja, sorry. Ondanks dat Finfleet een zeer leuke corp is en RAIDEN een leuke alliance, was ik al een paar maanden behoorlijk bored. Voornamelijk door de huidige 0.0 situatie van nips, blues, War Games-idee, etc, etc vond ik het verstandig om een andere uitdaging te zoeken.

WH's en Verge of Collapse is zeker iets geheel anders :)
Hate to say I told you so. EVE 0.0 wordt gewoon in een impasse gehouden door de napfest en niemand die er wat tegen kan doen. Daarom wens ik mensen sterkte doe die een 0.0 corp ambiëren en hoop ik dat ze daarna weer normaal een lowsec/highsec/wh/fw corp joinen.

Er zijn uitzonderingen, curse en providence. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Esiq schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:06:
[...]

Hate to say I told you so. EVE 0.0 wordt gewoon in een impasse gehouden door de napfest en niemand die er wat tegen kan doen. Daarom wens ik mensen sterkte doe die een 0.0 corp ambiëren en hoop ik dat ze daarna weer normaal een lowsec/highsec/wh/fw corp joinen.

Alles heeft zen voor en nadelen :)
WH space is op het moment ook niet echt spannend. Wij rollen soms uren wh's in de hoop pew te vinden, maar meestal gebeurt er niets. De echte gave dingen zijn de ops die we doen. (zoals 2 weken terug een eviction en een heist). Maar verder is het vrij saai. Alle grote WH alliances wachten af tot ze gegarandeert de fights kunnen winnen en noemen de tegenstander mietje.
So far, nothing new dus.
Enige voordeel is dat de blobwarfare wat minder groot is, je kan nou eenmaal maar een beperkt aantal caps meenemen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 16:17
Ach, ik verveel me niet als ED lid, ook al zitten we dus blauw met veel gasten, zitten naast stain en genoeg russen om tegen te pvp-en.
Vijandige titans/blackops vlak bij, dus genoeg te doen, als we langzamerhand weer nieuwe corps bijkregen.
Zitten verschillende ex-corps, nu in hisec of fw allianties om bij te komen van de maanden lange sov gevechten sinds de zomer.
Maar ja, wij zijn klein en ach in de toekomst ontploft de boel toch wel is daar in zuiden en dan wordt het nog leuker.

Ik ben zeer blij, dat ik niet meer in drone region zit, das gewoon kapot generved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
bangkirai schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:42:
ach in de toekomst ontploft de boel toch wel is daar in zuiden en dan wordt het nog leuker.
Ik hoop het. Zolang het maar vetter en toffer wordt dan de 'great winter war waar de propaganda machines al volop aan het draaien waren'. Dat was een natte scheet zoals voorspeld. :+
Zitten te veel managers in 0.0, lowsec en npc-null is waar de fun is. Ik heb sowieso wel goede hoop voor de summer expansion straks. Crowd control productions is lekker bezig de laatste patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Esiq schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:06:
[...]

Even ter illustratie, ik zit al iets van 3 jaar in 0.0. Ik heb hoogstens 2 maanden in empire doorgebracht en ik moet zeggen dat van die 3 jaar, ik enorm veel mooie momenten heb gehad waar ik toen ik begon maar van kon dromen. DRF dat NC van de map veegt (iets wat voor onmogelijk werd gehouden), de supercap massacres in 020 en Uemon, de diverse Titan/Supercap/Cap/Dread ganks, etc.

Op dit moment is 0.0 behoorlijk dood qua gevechten. Dit komt mede vanwege de aanwezigheid van 3 grote entiteiten (HBC, CFC en N3) en de onderlinge NIPS/NAPS en diplomatieke betrekkingen. Het resultaat was dat ik behoorlijk bored was. Extreem bored zelfs. Dat wil niet zeggen dat ik in RAIDEN/Finfleet geen pew kreeg, verre van dat zelfs, maar ik had even zin in iets anders zonder direct aan 0.0 verbonden te zijn.

Ik had de mogelijkheid om diverse 0.0 corps/alliances te joinen (wat ik sowieso niet wilde, omdat RAIDEN qua alliance gewoon enorm prettig is om in te zitten), maar heb expliciet gekozen voor iets waar ik nog geen ervaring mee heb en ik denk dat VOC één van de betere WH-alliances is voor mijn passie in EVE: PvP O+

[ Voor 3% gewijzigd door nwagenaar op 21-03-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Ik pak zelf veel RvB mee, en natuurlijk de wekelijkse Ganked, met idiote thema's en meerdere traditionele wipe-outs in 0.0. Doet me meer dan ooit denken aan goede momenten in 0.0 van 2 - 3 jaar terug, maar zonder idiote logistics en het bijkopen van ISK via PLEX wegens totaal geen zin in industry/PVE.

Met de betere patches van de hand van CCP lijkt de beste PVP momenteel in lowsec te halen, m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:42:
Ik ben zeer blij, dat ik niet meer in drone region zit, das gewoon kapot generved.
het is juist geboost, nog niet genoeg maar dat terzijde ben me niet bewust van een nerf om eerlijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:48:
[...]

het is juist geboost, nog niet genoeg maar dat terzijde ben me niet bewust van een nerf om eerlijk te zijn
Jij bent nieuw in drone region, je bent ook nieuw in eve, dus je vergelijkings materiaal is weinig, het is dus als je het over lange periode bekijkt een paar keer flink generved.
Dat er nu bounties ipv alloys zijn, is geen boost, maar een flinke nerf, de alloys zijn ook al meerdere keren generved daarvoor.

Dat er nu wat zeer zeldzame haulers spawns zijn en nog zeldzamere officers spawns, die eigenlijk geen super mods droppen, dat kun je nauwelijks een boost noemen. CCP kan het zo wel noemen, maar het stelt niks voor.

Bounties op drone rats= gelijk aan andere 0.0, echter de drone rats droppen geen ladingen mods, die je kunt recyclen of verkopen, dus je moet veel harder werken om zelfde inkomsten te halen.
Exploration: nog steeds knudde, zoals het al jaren is.

Het is niet voor niks, dat bepaalde drone region gebieden nu compleet LEEG zijn en niet in gebruik zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
dreddit switcht even 2 ceo's in een uur.. slechte dag voor de HBC gok ik, ben benieuwd wat de komende week gaat brengen :P . Tax ging ook van 5% naar 15% lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Woah, 3 HBC-drama momenten binnen 48 uur. Eerst TRIBE die zit te dreigen met het geforceerd overnemen van space, vervolgens THORN dat wordt verplicht om space en moons te overhandigen aan RAIDEN en nu Montolio die resigned als TEST-ceo......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
(11:36:53 PM) montolio: Now that I am freed from the ~burdens of leadership~
(11:36:55 PM) montolio: FUCK RAIDEN

Hah, in 2 maanden afk cloaken waren dat de voornaamste tranen in querious. Voornamelijk Tormentum Insomniae. Die lui kunnen zo gepassioneerd boos worden als ze niet durven te ratten.
THORN doet ook niks anders dan ratten, meer NPC kills dan de meeste missioning high-sec hubs. :+ Maar verder is het allemaal top in 0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mwahahaha.
There's some pastebin stuff doing the rounds from a deep throat source, it should obviously be set free on Kugu.

Ninja edit: You may see some of this content posted elsewhere or appearing in an edited form on some eve news sites, but rest assured this is the unedited original source material.

============================
============================
Rumor has it HBC's THORN Alliance is leaving, as they are being forced out of making Supers and have had half their income eliminated by RDN.'s greedy BOBit leftovers.

A couple weeks back THORN leadership was contacted by Montolio, to get all of their space and R64 moons in Querious ready to transfer to Raiden. Even their sacred home constellation of B-7 and surroundings. THORN was shocked by all this, as they were "offered" Stain Neos as replacement.. and to live out their days in terrible Catch. The constant asset harassment by -DD- in Stain means no money will be made off those moons.

The logs say it all:
Kaisur from RDN. on his first power trip against THORN for no apparent reason:
http://pastebin.com/KJU9NGba
A few days later, Monti approaches Argus, an XO from THORN "btw how much neo you got?"
http://pastebin.com/VqADNESj
Monti then hits up Ender Fal, THORN's CEO, to break the ice:
http://pastebin.com/XVAETJ4w
Monti's final convo with Lucian James (THORN FC) over the THORN home space:
http://pastebin.com/cyU6hkw7

TLDR:
1. RDN tells Test what to do.
2. Test does what it is told.
3. RDN > TEST in HBC.
4. RDN has issues with Thorn, makes not so passive aggressive comments regarding the role of RDN in the HBC,
and RDN's plans for Thorn.
5. RDN talks to Test, Test tell Thorn they will be taking ALL neo moons, and all querious space.

Notes:

* Monti avoids a man-to-man conversation with Lucian, hides behind the screen
* Monti mentions Banderlogs in Fountain is in the works to be shuffled around, but they just dropped a
station a few days ago in L-A5. Will Banderlogs get screwed over too? Are these plans already in the
works? http://evemaps.dotlan.net/outpost/L-A5XP
* Monty tells THORN wants his people to love us (without giving us achievable goals to that end).

Three threads in which our coalition bros are loving us.
https://forum.pleaseignore.com/topic...ation-station/
https://forum.pleaseignore.com/topic...y-in-one-part/
https://forum.pleaseignore.com/topic...ings-for-test/

Mission accomplished? Oh no, wait, because Monty doesn't actually care, he's more interested in sucking Raiden dick

* Kaisur claims RDN will be calling the shots on how thing will be run from this point forward
* Kaisur Claims he will explain to Montolio how things will happen from now on in the HBC

Amusingly, THORN gets berated by everyone to move back with TEST/HBC in Delve and participate in their fleets since we were in Catch for the last multitude of months grinding sov, but only absent 3 weeks to take advantage of the new blops mechanics. Monti tells THORN to give all of their shit in Querious to RDN and move to Catch? Doesn't sound like good diplomacy here.

THORN Corp CEO's and members are reported SHOCKED of being thrown under the bus. Their FCs lead HBC roams/stratops, a recent survey even shows Alphastarpilot as the 2nd most popular FC in the coalition. THORN's recent venture into capitals places them among the higher contributing HBC members.

For now, THORN is still in the HBC. THORN is rumored to be deciding what they should do after being thrown under the bus like this. They are a senior contirbuting member of the HBC and presently 11th in the Top-20 of Eve for kills this month. It begs the question, if this happens to them in the HBC, who will it happen to next?

RDN.'s power & money grab here marks the end of Montolio's reign and the beginning of the Return of BOB to the South.. taking back their space one dick move at a time.

Look at the results:
- Li3 packs up and heads North due to Monti-Treatment
- Corps are leaving TEST with the expressed opinion that Monti's unstable (2 this week, more coming)
- Zombie Ninja Space Bears disbands
- TRIBE & TROLL fight over shit space in Paragon Soul
- Insideous Empire prefers to play with N3

A final comment from yesterday discovered on pastebin, as Monti tried to back peddle:
(4:27:57 PM) montolio@pleaseignore.com/home: I'm trying to get you the b-7 station permanently

If he is not in charge of space distribution.......
Who is ?

This shows that Montolio is completely and utterly incapable of treating allies as allies or organizing the HBC in a cohesive direction. The Monti-Treatment at its finest.

Bad things to come to the future of the HBC.
_O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Laat me raden dat is gepost door Lucien James ....

Toen ze blue met 401k verbraken en HBC joinden had hij ook al zo'n soort post waarom 401k zou falen zonder het brilliante leiderschap van Thorn en het FC'en van Alphastar (waar op dat moment niemand van 401k nog mee wou vliegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Een of andere dude van Li3 denk ik:

http://www.kugutsumen.com...HORN-(The-Monti-Treatment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik ken Star Frontiers en Argus Sorn maar al te goed. Ik vertrouw ze voor geen meter door acties uit het verleden.

Ze zaten in der tijd ook in IEGEX. Vanaf dag 1 hadden ze kritiek op bepaalde keuzes op gebied van PvP en de alliance. Het plaatsen van drag-bubbles op de outgate van onze lowsec entrance was een voorbeeld en de discussie liep dan ook hoog op.. -O-

Daarbij zaten ze te ratten/minen terwijl er een CTA of home defense fleet was, dit werd hun niet in dank afgenomen. Uiteindelijk zijn hun verbetervoorstellen unaniem tijdens een director leadership meeting geblokkeerd en dat betekende in feite het einde van hun aanwezigheid. Ondertussen kregen we te maken met een anti-IEGEX campagne op EN24 en we hadden een vermoeden dat Riverini een alt had in Star Frontiers met de bedoeling om zijn spul in Vale te kunnen evaccen. Op het laatst heeft Argus ook een aantal zaken "geleakt" richting EN24.

Dus ja, het leaken van dit soort informatie naar EN24 door [-S-F-] komt niet als een verrassing. Ik meende dat dit vaker is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Kan me ook wel voorstellen als je zo hard genaaid wordt als THORN dat je gaat leaken. Of alliances draaien om vriendschappen en gezellig gamen en lekker warfare doen, of het gaat keihard om zoveel mogelijk ISK uit de tieten te zuigen van de moons. Je kan moeilijk pretenderen alle 2 te willen. Dat masker valt vanzelf. :+

Ik vermoed dat op een dag wat mensen van .TOR. wakker werden en dachten 'shit we verdienen niet genoeg met 23/7 anomalies runnen' en toen excuses gemaakt werden om THORN maar de shaft te geven.

Toen kreeg Monty ook al een burnout van al het spinnen, dan maar PL hotdroppen terwijl je free moon reinbursement hebt. Het is die shit niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Goed geregeld van Kaisur. Volgende stap is CFC joinen en kijken of de Mittani wilt opstappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Laatst online: 12-01-2022
AtomicWing schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:45:
Jep, moi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:18
Beetje een actieve groep? Mildly Intoxicated is meeverhuisd naar MTO, maar het is altijd leuk met NL-gasten in de buurt :)

[ Voor 34% gewijzigd door AtomicWing op 23-03-2013 11:04 ]

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Nou, servertje doet het niet helemaal lekker meer: https://forums.eveonline....osts&t=218886&find=unread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
We hadden gisteren een kleine roam en terwijl we op een gate zitten zien we plots een shuttle in de bubble landen op 70km van ons. We zien shuttle de gate naderen (autopilot idioot dus :p)

Er zei iemand van laten wie die afknallen, zal hem leren autopilot te gebruiken in 0sec. en paar zeiden van bah laat maar een shuttle is het niet waard. Met resultaat dat een paar van ons van de gate mwd'en om shuttle te onderscheppen.

Nooit gedacht dat het dit ging zijn : Killmail

Wij zijn nu trouwens volledig verhuisd van syndicate naar curse (met een tussenstop in great wildlands om de FAZOR deployment beetje te porren). En curse is wel een stuk meer en leukere pvp dan syndicate :o
Darkspawn. zit redelijk dicht en die gasten hebben het nog niet geleerd, Iedere avond kunnen we wel een BO drop doen op een pve carrier of faction BS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 16:38
Wat een raar verhaal. Die corp heet 7 Dancers & a Caldari Shuttle. Je zou bijna denken dat ze het er om doen, zo idioot is toch niemand...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:52

_Apache_

For life.

Stampertjen schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:38:
We hadden gisteren een kleine roam en terwijl we op een gate zitten zien we plots een shuttle in de bubble landen op 70km van ons. We zien shuttle de gate naderen (autopilot idioot dus :p)

Er zei iemand van laten wie die afknallen, zal hem leren autopilot te gebruiken in 0sec. en paar zeiden van bah laat maar een shuttle is het niet waard. Met resultaat dat een paar van ons van de gate mwd'en om shuttle te onderscheppen.

Nooit gedacht dat het dit ging zijn : Killmail

Wij zijn nu trouwens volledig verhuisd van syndicate naar curse (met een tussenstop in great wildlands om de FAZOR deployment beetje te porren). En curse is wel een stuk meer en leukere pvp dan syndicate :o
Darkspawn. zit redelijk dicht en die gasten hebben het nog niet geleerd, Iedere avond kunnen we wel een BO drop doen op een pve carrier of faction BS
Capital blueprints meenemen in een shuttle, 8)7
Autopilot door Nullsec, 8)7
Vermoedelijk zonder intel naar binnenvliegen 8)7

Als je dat niet afgeknalt word ben je als verdedigende partij ook een pannenkoek. Laat me raden, ook nog een pod met implants?

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
_Apache_ schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:19:
[...]

Als je dat niet afgeknalt word ben je als verdedigende partij ook een pannenkoek. Laat me raden, ook nog een pod met implants?
Jep pod was wel maar 70m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:03
_Apache_ schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:19:
[...]

Volgens de kill mail zijn het BPC's die zijn iets van 10M pers stuk waart of zo en niet de volle 1B welke de BPO's kosten en de kill board rekent. De kill mail overdrijft de waarde dus een beetje. Er meer rondvliegen in een shuttle is stom zeker op AP, waarde is waarschijnlijk meer dan genoeg en gegankt te worden in high sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Christiaan676 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:31:
[...]

Volgens de kill mail zijn het BPC's die zijn iets van 10M pers stuk waart of zo en niet de volle 1B welke de BPO's kosten en de kill board rekent. De kill mail overdrijft de waarde dus een beetje. Er meer rondvliegen in een shuttle is stom zeker op AP, waarde is waarschijnlijk meer dan genoeg en gegankt te worden in high sec.
Klopt, ik zag al dat het bpc's waren, maar ook hiermee kan een beetje industrialist flink wat geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:16
Ik zou zeggen: bouwen en wacht tot de naglfar change, dan verkopen. Of gewoon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde eve in 2004-2006 en was opnieuw begonnen in 2010 maar door tijgebrek vrij snel weer gestopt, ik geraakte ook moeilijk terug in de game, ik lag plots hopeloos achter in skills en waar ik vroeger veel isks mee verdiende (refining en manufacturing) was amper nog de moeite waard. Toch begint het terug te kriebelen om weer te beginnen.

Ik speelde op 2 accounts en ik zou er 1 terug willen starten en nu weet ik niet meer welke account mijn main was. is er soms een manier om de skills en/of inventory te zien van mijn caracters op deze 2 accounts voor ik misschien de verkeerde opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
In je account management kan je een account voor een dag activeren om een plex te kopen. Gedurende die dag kan je dus inloggen en de skills van de characters in zien. Daarna hoef je niet perse een plex te kopen, let wel op dat je dit maar één keer kan doen op een account als je dat account daarna niet activeert.

Als je weert welk account het goede is dan kan je deze via de gebruikelijke methodes activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 15:52
Christiaan676 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:41:
In je account management kan je een account voor een dag activeren om een plex te kopen. Gedurende die dag kan je dus inloggen en de skills van de characters in zien. Daarna hoef je niet perse een plex te kopen, let wel op dat je dit maar één keer kan doen op een account als je dat account daarna niet activeert.

Als je weert welk account het goede is dan kan je deze via de gebruikelijke methodes activeren.
En je kunt ook nog handig de assets ed van de andere account contracten naar degene die je gaat activeren ;) Kan nogal wat uit maken kwa startkapitaal :)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En toen had je 3x Ark BPC :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:32:
Ik speelde eve in 2004-2006 en was opnieuw begonnen in 2010 maar door tijgebrek vrij snel weer gestopt, ik geraakte ook moeilijk terug in de game, ik lag plots hopeloos achter in skills en waar ik vroeger veel isks mee verdiende (refining en manufacturing) was amper nog de moeite waard. Toch begint het terug te kriebelen om weer te beginnen.
Tja, opnieuw beginnen betekend natuurlijk een impact op je skills. Hopelijk kan je het oude account weer activeren. Qua manufactering is er weinig veranderd en zou je de draad zo weer kunnen oppakken. Qua refining is het wat lastiger geworden, vooral schepen hebben tegenwoordig additionele materials requirements, die niet gerefined kunnen worden.
lekker, maar wat is het probleem :?

1. Je hebt een 1 BPC met 3 runs op -3 = 2bil profit.
2. Je hebt 3 BPC's op -1 = 3,7 Bil profit.
Mensen en hun "problemen" :o

[ Voor 16% gewijzigd door Cardinal op 26-03-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat ik er niet vanaf kom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Blueprint channel :?

Nog nooit een probleem geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ow ken ik niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
:p

Zoek het eens op, het is een channel waar alleen maar BPO/BPC's worden aangeboden/gevraagd. Heb ik al veel verkocht en veel aangekocht. meestal zitten er 400-600 mensen in het kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nice, toch maar eens doen! Best duur die Ark BPC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Cardinal schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:45:
Blueprint channel :?

Nog nooit een probleem geweest
Zit wel behoorlijk wat scam tussen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Hurtebise schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:05:
[...]
Zit wel behoorlijk wat scam tussen, of niet?
In mijn optiek komen er heel soms scam berichten voorbij, maar dat wordt vaak meteen opgemerkt en de posters worden over het algemeen vrij snel gekicked. Maar een beetje marktkennis is nooit verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Heb je voor BPC en BPO trading niet een stevig startkapitaal nodig? Ben met traden begonnen toen ik 60 mil had en zit nu op een 400 mill. En dat is voornamelijk inkopen en verkopen geweest. Geen contracts, geen BPO of BPC's.

[ Voor 24% gewijzigd door Hurtebise op 26-03-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik heb ze zelf geinvent, als ik wil verkopen dan maak ik 'n contract voor 1.2b ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
De_Bastaard schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:29:
Ik heb ze zelf geinvent, als ik wil verkopen dan maak ik 'n contract voor 1.2b ofzo :p
Nice :) Ik heb ook een Providence PBO, is nu aan t copy-en en zal dat blijven doen de komende tijd :) Maar ik zit nog te twijfelen of ik ervan ga inventen of dat ik de bpc verkoop. Om Arks te bouwen heb ik nog niet genoeg kapitaal anders deed ik dat wel ;). Maar misschien tegen de tijd dat ik er 1 geinvent heb wel...
We zullen zien, zit nu n beetje met de Falcons, Ishtars en andere cruisers te rommelen om wat kapitaal op te bouwen. O-)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoeveel kost een copy ongeveer om te processen? Bepaalde mats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Wordt er tegenwoordig nog wat gedaan met T2 BPO's ? Ik heb nog een T2 Explosion dampening field en ik vroeg me af of daar nog steeds wat winst mee te maken is. Ik speel al een jaartje niet meer maar wilde binnenkort weer eens rustig aan beginnen en dan zou een goede cashflow wel makkelijk zijn :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
De_Bastaard schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:50:
Nice, toch maar eens doen! Best duur die Ark BPC's.
Heb de skills om ze te bouwen, echter bouwkosten zijn boven mn budget :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Hurtebise schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:03:
Hoeveel kost een copy ongeveer om te processen? Bepaalde mats?
64x Amarrian starship engineering & 64x Mechanical engineering, zijn de minimale eisen, nog een data interface erbij en je komt op n kleine 25miljoen, per invention Job.

Dus tel uit je winst ;)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
ed-oorklep schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:09:
[...]

64x Amarrian starship engineering & 64x Mechanical engineering, zijn de minimale eisen, nog een data interface erbij en je komt op n kleine 25miljoen, per invention Job.

Dus tel uit je winst ;)
Vergeet de invention chance niet, gemiddeld zal je meerdere jobs moeten runnen voordat je één BPC hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Een beetje begonnen met traden. 500 mil geinvesteeds in items die ik dacht die snel zouden verkopen.
Grofweg 10% winst gepakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Christiaan676 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:50:
[...]

Vergeet de invention chance niet, gemiddeld zal je meerdere jobs moeten runnen voordat je één BPC hebt.
Yup, dan komt t volgens mijn snelle en erg grove berekening uit op ongeveer n 600 mill per BPC 8) En als je je eigen BPO hebt en geen BPC's koopt kost het je ook nog eens 3 maanden O-)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je kunt de copy zelf ook verkopen voor 350M ofzo ...

Inventen zou ik alleen doen wanneer je 5/5/5 skills hebt, die JF prints zijn te duur om mee te werken wanneer je geen perfect skills hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
De_Bastaard schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:44:
Je kunt de copy zelf ook verkopen voor 350M ofzo ...

Inventen zou ik alleen doen wanneer je 5/5/5 skills hebt, die JF prints zijn te duur om mee te werken wanneer je geen perfect skills hebt...
Een Providence BPC doet nog maar een kleine 150M giseren in Jita, en perfecte skills is inderdaad wel heel verstandig.

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ah kijk, laatste keer dat ik keek waren ze 300+ :)

Maar, dan zou ik ze gewoon inventen, die paar ISK is wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Ik heb net de nieuwe Vote Match website vrijgegeven.

Vote Match is een soort Stemwijzer voor Eve Online, waarmee je via een vragenlijst kan zien welke kandidaten het beste bij je passen. Ik heb sinds de CSM4 verkiezingen ieder jaar Vote Match beschikbaar gemaakt, maar dit jaar is de website volledig vernieuwd!

Als je niet de stemwijzer functionaliteit wil gebruiken kan je ook gewoon de verschillende kandidaten browsen. Ook kan je je favoriete kandidaten promoten op twitter en facebook.

Je kan ook candidaten met elkaar vergelijken.

Hopelijk maakt dit de keuze wat makkelijker voor de capsuleers die nog niet weten op wie ze willen stemmen.

- Dierdra Vaal

[ Voor 3% gewijzigd door -GSF-JohnDoe op 27-03-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De keuze wordt makkelijker alleen is de site voor mij in ieder geval slecht leesbaar. Nogal donker namelijk!

Misschien als je die zwarte letters gebruikt Minmatar of Amarr space als achtergrond gebruiken? Nee behoor niet tot een van beide rassen. Alleen is Space daar wat lichter en zullen de donkere letters beter opvallen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 11:07 . Reden: opbouwend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Eerst maar eens kijken welke kandidaten door de endorse heen komen. Dan zijn de rest van de kandidaten irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Wat is er eigenlijk zo belangrijk aan deze verkiezing? Dacht eigenlijk dat het meer voor roleplay was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CutePuppy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:38:
Wat is er eigenlijk zo belangrijk aan deze verkiezing? Dacht eigenlijk dat het meer voor roleplay was?
je krijgt de kans je zegje te doen over de toekomst van Eve niet gezegd dat za naar je luisteren. en wellicht nog wat meer perks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

CutePuppy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:38:
Het heeft juist heel weinig met roleplay te maken. De CSM is constant in contact met CCP, geeft veel feedback op ideeen van CCP en komt zelf met voorstellen. De CSM is nu uitgegroeid tot een volledige stakeholder in het ontwikkelproces, en heeft zeker wel invloed. Zonder CSM zouden we nu bijvoorbeeld geen skillqueue gehad hebben. Ook is de CSM één van de drijvende krachten geweest achter de 'many little things' verbeteringen en de recente (laatste jaar - 18 maanden) focus op het verbeteren van de core business van eve (spaceships).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Oh wow. Soort van politieke partij? Wel heel erg Eve like. Nu snap ik waarom zoveel mensen interesse hebben in dit proces. Thanks for the info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

CutePuppy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:58:
Oh wow. Soort van politieke partij? Wel heel erg Eve like. Nu snap ik waarom zoveel mensen interesse hebben in dit proces. Thanks for the info.
Zie het als een lobbygroep. Uiteindelijk een lobbygroep voor de spelers van Eve, maar sommige kandidaten richten zich vooral op hun acterban (bijvoorbeeld de TEST of Goonswarm kandidaten). Andere kandidaten richten zich vooral op bepaalde types gameplay (wormhole kandidaten), of proberen zich te profileren als een kandidaat 'voor iedereen'.

Als je de verschillende kandidaten niet kent raadt ik aan de Vote Match (een soort stemwijzer dus) te gebruiken om een lijstje van de best passende kandidaten te maken. Je kan op vote match ook hun profielen bekijken om te zien welke je het meeste aanspreken.

Op dit moment zijn de voorverkiezingen (is een beetje nutteloos imo, maar goed) en dan vanaf 2 april ofzo zijn de echte verkiezingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Ik zit (alweer...) te denken om met EVE te beginnen :P En ik moet zeggen, nu ik wat meer logistics heb bekeken lijkt mij dat redelijk leuk om te doen... maar is het iets wat wel ISK opbrengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:49
Als je met logistiek het 'healen' van anderen bedoelt: Nee. Het kost je meer of minder maar levert niets op.(*1)
Als je met logistiek het beheren van distributie en productieprocessen bedoelt: Best wel als je weet wat je doet. :)

(*1 - enige uitzondering is logistiek in pve - vrijwel alleen incursions. Maar dat is niet echt een beginnersniveau instapklusje - met incursions is een droge plex te verdienen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dus voor logistics zou ik eigenlijk met een corp mee moeten gaan en met corp members missies runnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:49
Ik denk dat je te veel in een World of Warcraft Mindset zit. Eve is een iets ander spel :) Ook in missies heb je eigenlijk geen dedicated logi nodig. Sterker nog: de meeste missieschepen zouden zichzelf zelfs beter kunnen tanken - dat doen ze niet omdat het effectiever is de npc's in de missie sneller om te leggen.

Isk verdienen in eve kan op heel veel manieren. En hoewel specialisatie over het algemeen verstandig is in eve, schaadt het niet meerdere inkomensbronnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48
Zo verschillend met WoW is het niet. In WoW heb je ook geen healer nodig tijdens questen (missions in eve) maar tijdens een dungeon wel. Zo ook in EVE, in de moeilijkere complexes ga je toch zeker wel logi's nodig hebben. Zo ook in PVP en zoals reeds gezegd met Incursions.

In EVE zijn logi's nog redelijk makkelijk te skillen ook. Natuurlijk moet je je niet alleen maar op logi's focussen. Echter dit erbij doen kan je erg bruikbaar maken in een player corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 24-09 09:56
Arnlith schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 01:29:
Dus voor logistics zou ik eigenlijk met een corp mee moeten gaan en met corp members missies runnen?
Je kunt goed verdienen met logistics in incursions. Makkelijk te skillen en vrij veel vraag naar. ( mijn ervaring )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Waarschijnlijk wel iets van een WoW mindset, maar dat komt omdat ik mezelf meestal goed kan vinden in de support rollen :P En om dat mijn EVE achtergrond niet echt bekend is, kan dat nog wat meer newbish overkomen. Ik kan met mijn huidige skillset al level 4's doen, voor een Drake ben ik zo goed als klaar met mijn skills. En ik heb al gedeeltelijk de skills benodigd om effectief alles op een Raven te gooien. Of ik dan een Raven goed kan besturen is nog een tweede ;) Het probleem met battleships en battlecruisers is dat ik heel snel daarop ben uitgekeken.

Ik heb ook nog een tijdje met een tackler rondgevlogen op mijn oude main, die tevens ook veel industrial ships kan vliegen. Volgens mij was het een maandje trainen voor een Orca of zelfs een freighter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Kort door de bocht heb je binnen EVE 2 vormen van logistics:

- Logistics in PvP/PvE norm: Algemeen ben je een "healer" (om maar even in WoW termen te blijven). PvP lijkt me vanzelfsprekend (zoek een goede corp/alliance dat PvP doet) en PvE tijdens incursions.
- Logistics als in Indy: Jij houdt je bezig met haulen van materiaal voor je corp/alliance en verkoopt dit op de lokale markt (al dan niet omdat je dit zelf fabriceert).

Wat betreft Logi tijdens Incursions, daarmee kan je behoorlijk veel geld verdienen. Logi-pilots zijn in incursions fleets gewild en als je goed bent; dan krijg je vanzelf toegang tot verschillende ingame chats zodat je gewoon wordt uitgenodigd om met een groep mensen de incursions te runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelarius
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-09 13:04
Ik zit al een tijd te overwegen te beginnen, maar de steile leercurve heeft me altijd tegengehouden. Maar deze pasen gaat het gebeuren :)

Dus: heeft er iemand een referralcode voor me? Met de afspraak om de plex te delen als ik mijn account upgrade.

Edit: PM verstuurd naar Cardinal, merci.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelarius op 31-03-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Stuur me een PM en je krijgt er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag opnieuw begonnen :)

Wel spijtig dat al mijn skills & items weg zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:15:
Vandaag opnieuw begonnen :)

Wel spijtig dat al mijn skills & items weg zijn :(
je kan je oude toon gewoon weer activeren hoor en dan heb je alles wat je had toen je stopte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
CutePuppy schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:58:
Veel mensen denken dan ook dat als ze op kandidaat X stemmen die voor stelling Y is de kans groter is dat dat soort dingen doorgevoerd kunnen worden. De mensen in het CSM zijn niet junior game developers die tegen CCP zeggen hoe iets moet. Dit is niet zo, als James315 in de CSM zou zijn gekomen zou al zijn extreme ideeën niet doorgevoerd worden.

Ze helpen CCP met het maken van thema's en brengen nieuwe ideeën in hoe het spel naar de toekomst te ontwikkelen om zoveel mogelijk spelers blij te maken. Dat sommige alliances graag CSM mensen hebben is meer een 'ach ja waarom niet', dan dat het een must is om het spel te ontwikkelen zoals jij wil. De persoon in kwestie moet veel en hard werken om alles te verwerken en met CCP samen te werken.

Persoonlijk heb ik wel een lijstje van mensen waar ik wel een goed gevoel bij heb, en dan kijk ik niet naar de Alliance waar ze in zitten.
Trebor Daehdoow stem ik sowieso op, omdat dat een corpie is en daardoor ook veel heb geluisterd naar zijn ideeën. Deze keer kunnen we op meerdere mensen stemmen dankzij vote transfer en zijn er wel een paar andere interessante kandidaten die ik positief naar voren vind komen (Ripard/Malcanis/Riverini/Psychotic Monk). Allemaal hard werkende mensen met een passie voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ondanks dat sinds monocle-gate de input van de CSM enorm wordt "gewaardeerd" en dat de CSM de laatste tijd iets meer invloed heeft gekregen op het ideeën proces binnen CCP, heeft de CSM duidelijk een adviserende rol en geen invloed om dingen te veto'en.

Dus ja, de CSM is een leuk idee en iets unieks. Maar het heeft weinig echte invloed en de politieke belangen van hun alliance/coalitie heeft meer invloed dan hun persoonlijke belangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
EVE speler meldt zich! Ik zit in een van de corps van TEST en heb het erg naar mijn zin.

Persoonlijk heb ik het omgekeerde van sommige mensen hier, toen ik niet in 0.0 zat verveelde ik me kapot in EVE...als lid van de HBC kan je op ieder moment PvP vinden en ja, soms zijn dat gigantische blobs maar vaak zijn het ook wat kleinere fleets (10-50man noem ik klein in dit geval). Zelf vind ik ook de politiek van 0.0 erg interessant.

Hoewel ik in de meeste spellen meer van de PvE ben vind ik daar in EVE niet erg veel aan, ik doe een minimum aan PvE om zo ISK te verdienen om PvP schepen van te kopen, in 0.0 is het dan gewoon een stuk makkelijker om geld te verdienen en daarbij, de PvP in low-sec is mij te verwarrend...in 0.0 is het zwart-wit: iedereen die geen vriend is is een vijand dus als je een neutral/red in local ziet verschijnen weet je waar je aan toe bent...in low sec is practisch iedereen neutral en moet je erg goed zoeken om solo pvp te vinden, als ik wil solo pvpen ga ik gewoon in een leuk scheepje op bezoek bij de buren en kom ik vanzelf iets tegen.

Ik hoop wel dat CCP iets gaat doen aan het huidige SOV systeem, op dit moment is het gewoon zo'n grind om oorlog te voeren over SOV dat dit het spel in de weg staat...de HBC en CFC waren allang in oorlog geweest als het SOV systeem niet zo verschrikkelijk was en dat zou voor geweldige battles zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Cronax schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:07:
Ik hoop wel dat CCP iets gaat doen aan het huidige SOV systeem, op dit moment is het gewoon zo'n grind om oorlog te voeren over SOV dat dit het spel in de weg staat...de HBC en CFC waren allang in oorlog geweest als het SOV systeem niet zo verschrikkelijk was en dat zou voor geweldige battles zorgen.
dat denk ik eerlijk gezegd niet... geen van beiden wil hun goudmijn kwijt...

zelf zit ik in een dip voornamelijk vanwege het hele SOV gebeuren, maar ook de "verplichtingen" in mijn huidige corp staan me momenteel wat in de weg. Heb corp notificatie gestuurd dat ik naar highsec ben verkast en heb mijn roles gedropt.

maar wat nu? ik heb een aantal opties
1. high sec
2. low sec
3. wormhole space
4. andere 0.0 alliance (of corp)

1 en 2 is een big NO omdat ik de inkomsten van 0.0 wel lekker vindt en ook is het PVPen wat leuker en transparanter.
3 wormhole space is een maybe weet er gewoon niet zoveel van
4 momenteel zit ik in nulli legio (valt onder N3) en in CFC ben ik al geweest dat beviel niet zo vond het heerlijk dat ik kon ratten zoveel ik wilde zonder verplichtingen maar de PVP was vaak ver te zoeken (als in ver vliegen) weinig goeie fleets en sfeer was gewoon anders veel mensen die nooit op TS waren en eigenlijk geheel afgezonderd waren.

ik neig naar optie 4 en dan zou het dus HBC worden. dan blijft natuurlijk de vraag welke alliance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Met de Sov Grind is op zich niks mis. Toen Delve na de BoB disband viel zijn er 400 Control Towers opgeblazen plus de 100 tot 150 spelers die een maand lang 23/7 een camp op PR- hadden. Er is gewoon geen motivatie, geen gehate vijand a la Sir Molle die verslagen moet worden, alleen een groepje alliantie leiders die elkaar al jaren kennen en in gezamelijke Jabber kanalen uithangen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het klinkt makkelijker dan het lijkt, maar wat houdt jullie tegen zelf de weg naar de top te bewandelen? Eenmaal aan de bovenkant kun je schoppen tegen de heilige huisjes.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Derby schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:03:
Het klinkt makkelijker dan het lijkt, maar wat houdt jullie tegen zelf de weg naar de top te bewandelen? Eenmaal aan de bovenkant kun je schoppen tegen de heilige huisjes.
Je zegt daar wat, maar dat is letterlijk (man)jaren werk. Eenmaal aangekomen (hoewel dat niet zo zwartwit is, natuurlijk) is het wel best.

Haha, succes.
Pagina: 1 ... 9 ... 116 Laatste