Mee eens vind het not done!Tricq schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:58:
Buiten de hele discussie om of het nou wel of niet legaal is en rechten en eula en weet ik het wat. Het is gewoon uncool om te zeggen dat je plex gaat delen en het niet doet. Bedenk je goed dat je eve niet kan spelen zonder andere spelers en dat je juist graag mensen die hun eerste gametime kopen lekker wilt spekken. Anders haken ze misschien na een maandje weer af.
Verwijderd
Het kan aan mij liggen hoor maar ik heb net 2 pagina's terug gelezen en kan niet echt de bron vinden van de hele heisa rond het 'ethisch verantwoord' gedrag op GoT en EVE, of de relatie daartussen.
Leuk dat jullie het er allemaal over eens zijn dat scammen niet lief is en dat dit wel of niet op/via GoT gedaan moet/mag/kan worden, maar een pagina vullen hierover gaat een beetje ver m.i.
Nogmaals, het kan aan mij liggen....
Daarnaast vermaak ik me nog steeds prima in EVE, ben nu lekker aan het trainen voor een Crane. Traden gaat me al steeds beter af. Haal er nu denk ik al meer ISK/per uur mee dan met minen.
Leuk dat jullie het er allemaal over eens zijn dat scammen niet lief is en dat dit wel of niet op/via GoT gedaan moet/mag/kan worden, maar een pagina vullen hierover gaat een beetje ver m.i.
Nogmaals, het kan aan mij liggen....
Daarnaast vermaak ik me nog steeds prima in EVE, ben nu lekker aan het trainen voor een Crane. Traden gaat me al steeds beter af. Haal er nu denk ik al meer ISK/per uur mee dan met minen.
Ligt niet aan jou hoor, had ook al het idee dat het topic beter thuis hoorde in Wetenschap & Levensbeschouwing
Anyways, na een weekje met vakantie te zijn geweest toch wel weer een hoop bij te halen zeg. Had mijn stocks netjes op orde (totaal zo'n 8,5B ) om bij terugkomst nog net geen 2B meer te koop hebben staan. Blijken resources in die week weer dusdanig van prijs te zijn veranderd dat ik voor best veel zaken andere ME level T2 BPC's moet gebruiken voor optimale winsten... zucht
Na een weekje 10 slots in de POS vol te hebben geduwd (had een mooie stack aan T1 BPC gelukkig) begin ik nu gelukkig weer op peil te geraken, nog 2 daagjes invention en dan ben ik weer helemaal bij
Eve char: Warock <TEST>
Maar ja, dan maakt het je dus wel uit wat je in eve online doet zo lang het niet met GoT te maken heeft.CutePuppy schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 12:17:
[...]
Maar je doet meer dan "contact opbouwen". Je maakt op het forum al je eerste valse belofte die je niet gaat nakomen. Dat is meer dan "contact opbouwen". Dit forum is dan al je eerste stap in oplichterij, een direct onderdeel van je oplichterij. Laten we het beestje gewoon noemen wat het is.
Om eerst te zeggen dat je niet uitmaakt wat je in eve doet en dan vervolgens zeggen dat dit tweakers is ( dus dat je het dan wel uit maakt) klopt dus niet.
Eh, waar lees je dat? Ik zie dat nergens staan.Daisai schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:20:
[...]
Maar ja, dan maakt het je dus wel uit wat je in eve online doet zo lang het niet met GoT te maken heeft.
Wat klopt er dan niet? Je bent toch op GOT iemand aan het oplichten? Je maakt op GOT al een "deal" die je niet na zal komen. Dat is oplichterij. Dat is iemand bedriegen. Dat doe je al mede op GOT. Dat lijkt mij toch iets anders dan in het spel zelf deze belofte gaan doen en niet nakomen? Je bent op dit forum al je leugens aan het verkopen voordat je uberhaupt die persoon ingame hebt gesproken (en in veel gevallen voordat die persoon een account heeft).Om eerst te zeggen dat je niet uitmaakt wat je in eve doet en dan vervolgens zeggen dat dit tweakers is ( dus dat je het dan wel uit maakt) klopt dus niet.
[ Voor 3% gewijzigd door CutePuppy op 02-03-2013 01:10 ]
Het ligt aan jou. Dit is EVE en alles is serieus.Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:29:
Het kan aan mij liggen hoor maar ik heb net 2 pagina's terug gelezen en kan niet echt de bron vinden van de hele heisa rond het 'ethisch verantwoord' gedrag op GoT en EVE, of de relatie daartussen.
Haha ik heb me ook uit die discussie gehouden omdat het zinloos is. Zoals Esiq aangeeft worden EVE spelers het toch nooit eens. Een discussie aangaan is dan ook niet verstandig omdat die, zoals we nu zien, in de oneindigheid doorgaan.
Wie wil er nog een 21d trial??

Verwijderd
zodra iemand erom vraagt kan je PM sturen of link posten andere manieren om trials te slijten zijn ongewenst op dit forumRacemol schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:09:
Haha ik heb me ook uit die discussie gehouden omdat het zinloos is. Zoals Esiq aangeeft worden EVE spelers het toch nooit eens. Een discussie aangaan is dan ook niet verstandig omdat die, zoals we nu zien, in de oneindigheid doorgaan.
Verwijderd
je gaat toch niet menen dat dit een serieuze reactie was he!Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:15:
[...]
zodra iemand erom vraagt kan je PM sturen of link posten andere manieren om trials te slijten zijn ongewenst op dit forum
vanavond maar weer eens lekker rustig aan minen denk ik, beetje passief ISK binnen slurpen
Zucht, perceptie... Het was dus als grapje bedoeld. Sorry dat ik op je teentjes stapte.Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:15:
[...]
zodra iemand erom vraagt kan je PM sturen of link posten andere manieren om trials te slijten zijn ongewenst op dit forum
So far the eve topic.. o/
Niet zo zwaar wegen aan wat hier gezegd wordt. Doe ik ook niet. Sommige mensen zijn beetje zuur omdat niemand op hun links klikt, en daarom is het opeens niet de bedoeling.Racemol schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:36:
[...]
Zucht, perceptie... Het was dus als grapje bedoeld. Sorry dat ik op je teentjes stapte.
So far the eve topic.. o/
Gisteravond had de HBC de State of the Coalition en hierbij zou een belangrijke mededeling gemaakt worden over wat ze gaan doen. Mijn eerdere vermoedens over de implementatie van een Battleground/Thunderdome idee is dus bevestigd.
Ze komen dus met het prachtige idee om Wargames te organiseren. Dus de NIPS blijven in stand (toch belangrijk om hun tech-inkomen veilig te stellen) en ze gaan een soort van Faction Warfare systeem in 0.0 introduceren omdat SOV warfare saai is..... Dus geen grote war, geen HBC vs CFC. Maar gewoon lekker inkomsten melken uit renting en moons terwijl men ondertussen Faction Warfare in 0.0 gaan doen!
Ben ik de enige die tussen de lijnen kan lezen en de daadwerkelijke reden kan zien?
Ze komen dus met het prachtige idee om Wargames te organiseren. Dus de NIPS blijven in stand (toch belangrijk om hun tech-inkomen veilig te stellen) en ze gaan een soort van Faction Warfare systeem in 0.0 introduceren omdat SOV warfare saai is..... Dus geen grote war, geen HBC vs CFC. Maar gewoon lekker inkomsten melken uit renting en moons terwijl men ondertussen Faction Warfare in 0.0 gaan doen!
Ben ik de enige die tussen de lijnen kan lezen en de daadwerkelijke reden kan zien?
Ja man, helemaal goed, afgezien toen ik het 2 maand terug zei ik een bittere 'pubbie' was. 
Nog even SOLAR's sov grinden (haha ironie) en straks voor altijd gratis spelen op PLEX.
Nog even SOLAR's sov grinden (haha ironie) en straks voor altijd gratis spelen op PLEX.
Inderdaad. Vorig jaar was het voor de CFC geen enkel probleem om SOV te grinden voor Tech van RAIDEN en NCDOT. Het jaar daarvoor deed de DRF hetzelfde (wederom voor TECH). De HBC heeft het gehele zuiden overgenomen met SOV grind en N3 is bezig in het oosten.
Toen was het allemaal geen probleem en nu dus in één keer wel.
Toen was het allemaal geen probleem en nu dus in één keer wel.
Dat is al een tijdje de reden dat enkel highsec en lowsec leuk zijn imo. Ik blijf er bij dat als er in elk systeem freeport 0.0 stations komen dat er vanzelf meer leven komt. Nu een beetje 'thunderdomes' neerzetten is vermaak voor het gepeupel.
Enig nadeel van lowsec is sec hit als je op iedereen schiet. Zat laatst op een gate en iemand kwam net afk terug met mijn ship naast die van hem en was verbaasd dat ik hem niet had beschoten. Hoef geen sec hits.
Enig nadeel van lowsec is sec hit als je op iedereen schiet. Zat laatst op een gate en iemand kwam net afk terug met mijn ship naast die van hem en was verbaasd dat ik hem niet had beschoten. Hoef geen sec hits.
Mooi he, CCP wilde zoveel doen met de Eve/Dust integratie, maar als ik kijk naar de staat van Dust nu, en een paar maanden geleden. Gaat er echt de komende jaren niks van komen 
Bugs die niet weggehaald worden, spawncamping wat gewoon gepromoot wordt (via bepaalde vaste spawnpoints) etc.
CCP moet nog hard gaan werken willen ze er iets van maken.
Bugs die niet weggehaald worden, spawncamping wat gewoon gepromoot wordt (via bepaalde vaste spawnpoints) etc.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
dat hele dust kan me voor zover gestolen worden... maar het 0.0 dat zo omgevormd wordt tot carebear land met gecontrolleerde battles zint me niks... ben benieuwd hoe en wat en als het me niet aanstaat kan het zijn dat ik me terugtrek uit 0.0 maar goed dat zien we met de tijd wel vooralsnog vermaak ik me er primalanerios schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:59:
Mooi he, CCP wilde zoveel doen met de Eve/Dust integratie, maar als ik kijk naar de staat van Dust nu, en een paar maanden geleden. Gaat er echt de komende jaren niks van komen
Kortom, jou post vrij vertaald "Hoe durf je over iets anders te praten dan 0.0" Nou misschien omdat genoeg andere mensen vinden dat 0.0 ze gestolen kan worden?
0.0 gaat veranderen, ow nee! Corps passen zich aan, en life goes on. Zelfde als elke change met Eve. Dit is hetzelfde drama wat geschopt wordt als toen met de skill changes, eerst veel janken constant, en achteraf massaal "Eigenlijk was het wel beter"
0.0 gaat veranderen, ow nee! Corps passen zich aan, en life goes on. Zelfde als elke change met Eve. Dit is hetzelfde drama wat geschopt wordt als toen met de skill changes, eerst veel janken constant, en achteraf massaal "Eigenlijk was het wel beter"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
hoe kom je daar nou bij? ik zeg alleen dat het mij totaal niet kan boeien, je mag er zoveel over posten als je wil. wellicht dat het me in de toekomst gaat boeien maar vooralsnog is het alleen voor consoles en die heb ik niet en wil ik nietlanerios schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:08:
Kortom, jou post vrij vertaald "Hoe durf je over iets anders te praten dan 0.0" Nou misschien omdat genoeg andere mensen vinden dat 0.0 ze gestolen kan worden?
0.0 hoort een war zone te zijn geen carebear space met gecontroleerde gevechten zodat iedereen zijn isk binnen kan harken en geen enkele nieuwe partij een voet aan de grond kan krijgen0.0 gaat veranderen, ow nee! Corps passen zich aan, en life goes on. Zelfde als elke change met Eve. Dit is hetzelfde drama wat geschopt wordt als toen met de skill changes, eerst veel janken constant, en achteraf massaal "Eigenlijk was het wel beter"
Aah, want je weet al precies 100% zeker wat voor gevolgen het gaat hebben. Wacht nou gewoon even af, en ga niet van een announcement gelijk al uit dat alles ook zo gaat worden. Maar goed, jumping the gun heb je met elke MMO. Rustig afwachten is moeilijk.
Neem dan lef en join een kleine alliantie.Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:11:
0.0 hoort een war zone te zijn geen carebear space met gecontroleerde gevechten zodat iedereen zijn isk binnen kan harken en geen enkele nieuwe partij een voet aan de grond kan krijgen
0.0 is laatste paar jaar al lange tijd carebear land.
Veel te veel corporations, die geen enkel risico nemen en alleen nog grote allianties joinen.
Zelf willen ze niks regelen, dus zijn maar paar corps, die FCs en HCs leveren en dan zitten veel gasten nog te klagen ook over ze.
Meeste 0.0 coalities gaan gevecht al niet meer aan, als ze minder dan 75 percent kans hebben( noem maar willekeurig een redelijk hoog percent)
Kleine gevechten zijn er niet meer, voordat je het weet, gaat de cyno op, en komen of capitals of blackops binnen gejumpt.
Neuh hoor, 0.0 is al heel lang niet zo wild western achtig meer, dat was het misschien in 2004 tot en met 2009, daarna niet meer.
Helaas, heb je op dit moment als alliantie nauwelijks meer keuze, of je doet eraan mee met de grote groepen, of je kunt naar hi-sec gaan of renten.
[ Voor 6% gewijzigd door bangkirai op 03-03-2013 21:57 ]
Verwijderd
niks met lef te maken ik zit in een corp die me erg goed bevalt zit nu in nulli legio en zie wel hoe alles gaat lopen maar als 0.0 een carebear space wordt ga ik zeker wat anders overwegen (WH of lowsec ofzo)bangkirai schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:56:
[...]
Neem dan lef en join een kleine alliantie.
0.0 is laatste paar jaar al lange tijd carebear land.
Veel te veel corporations, die geen enkel risico nemen en alleen nog grote allianties joinen.
Zelf willen ze niks regelen, dus zijn maar paar corps, die FCs en HCs leveren en dan zitten veel gasten nog te klagen ook over ze.
Meeste 0.0 coalities gaan gevecht al niet meer aan, als ze minder dan 75 percent kans hebben( noem maar willekeurig een redelijk hoog percent)
Kleine gevechten zijn er niet meer, voordat je het weet, gaat de cyno op, en komen of capitals of blackops binnen gejumpt.
Neuh hoor, 0.0 is al heel lang niet zo wild western achtig meer, dat was het misschien in 2004 tot en met 2009, daarna niet meer.
Helaas, heb je op dit moment als alliantie nauwelijks meer keuze, of je doet eraan mee met de grote groepen, of je kunt naar hi-sec gaan of renten.
Grijns, jaja excuses..
Carebear: 280 injumpen tegen allianties, die net 80 a 90 online hebben
lol....
Kijk, das dus probleem, waarom er niet zoveel gevechten gebeuren.
Tegenstander wil wel, maar je moet wel realistisch blijven....
Maar klaag dan ook niet, probleem ligt voornamelijk ook bij je eigen partij..
En dan is N3 zelfs nog niet iemand van de groteren.
lol....
[ Voor 56% gewijzigd door bangkirai op 03-03-2013 22:33 ]
Niet echt, iedereen doet dat, of probeert dat te doen..bangkirai schreef op zondag 03 maart 2013 @ 22:30:
Verwijderd
nee hoor ik prefereer spannende en toffe gevechten maar wanneer krijgen we die? solar wil niet spelen, die hebben caps en supers zat maar ze durven nietbangkirai schreef op zondag 03 maart 2013 @ 22:30:
Grijns, jaja excuses..
lol....
Ik krijg die gevechten best wel is, maar ja, soms gaat het fout en krijgen we hotdrop op de nek.Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 22:36:
[...]
nee hoor ik prefereer spannende en toffe gevechten maar wanneer krijgen we die? solar wil niet spelen, die hebben caps en supers zat maar ze durven niet
Ga vaker uit in kleine groepen en je krijgt de gevechten wel, stop met caps hotdroppen en andere groepen, gaan vanzelf vaker het gevecht aan.
In 0.0 is het algemeen bekend, welke chars de cyno's zijn voor hotdroppers en als die gasten dan rondroamen, dan denk je lekker: mooi laten gaan, die willen geen gevecht, maar alleen slachtpartij op hun voorwaarden.
Het is allemaal best simpel hoor
Verwijderd
Enige verstand van handelen heb ik ook niet, nu ben ik weer aardig wat geld kwijtgeraakt met het handelen in faction mods.
En bah 0.0, ik blijf liever veilig in Highsec.
En bah 0.0, ik blijf liever veilig in Highsec.
Kent iemand hier een goede Gallente FW corp? Ik lees goede dingen over FW en wil dat eens uit gaan proberen. Heb een char die alles wat betreft Gallente kan vliegen (behalve capitals) en ook al redelijk wat pvp ervaring, oa 0.0 sov warfare, RvB en wat WH roaming.
Een paar weken geleden ook begonnen met EVE... Zit in een high sec industrial corp, en afgelopen weekend zijn we war decced door een corp die de hele dag alleen maar station games aan het doen is in Rens. We mogen van corp management niet meer minen, geen missions meer doen, en liever helemaal niet undocken. Dus ik ben nu een week naar m'n skill queue aan het staren. Leuk hoor 
M'n alliance heeft een goede standing met COA (Coalition Of Antipirates), en ben een paar keer meegeweest met een OP in low sec, wel leuk. We kwamen pas BALKAN EXPRESS tegen, in T3 cruisers... Eindresultaat: 8.3B aan kills, en minder dan 2B losses. M'n Thorax was wel binnen 10 seconden kapot, maar ik sta tenminste op een paar mails
M'n alliance heeft een goede standing met COA (Coalition Of Antipirates), en ben een paar keer meegeweest met een OP in low sec, wel leuk. We kwamen pas BALKAN EXPRESS tegen, in T3 cruisers... Eindresultaat: 8.3B aan kills, en minder dan 2B losses. M'n Thorax was wel binnen 10 seconden kapot, maar ik sta tenminste op een paar mails
Ook toen was lowsec al veel meer wil west dan 0.0 Ik speelde rond die tijd nog best veel en er was geen plek waar je met je schip niet kon komen. Ik ben rond die tijd verschillende weddenschappen aan gegaan om met een schip in het midden van een alliance te komen en het was maar zelden dat je het niet haalde. De schepen die ik daarmee ben verloren waren meestal het gevolg van een brakke internet verbindingbangkirai schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:56:
[removed]
Dat was de tijd van op autopilot in een shuttle heen en weer vliegen naar je eigen alliance space (50+ jumps door 0.0 in mijn geval) zonder insta's. Af en toe was er een camp op de 1e jump vanuit empire/low sec maar dat was t dan ookredwing schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:36:
[...]
Ook toen was lowsec al veel meer wil west dan 0.0 Ik speelde rond die tijd nog best veel en er was geen plek waar je met je schip niet kon komen. Ik ben rond die tijd verschillende weddenschappen aan gegaan om met een schip in het midden van een alliance te komen en het was maar zelden dat je het niet haalde. De schepen die ik daarmee ben verloren waren meestal het gevolg van een brakke internet verbinding
Vroeger was alles beter.
Bring back AoE Doomsday pls
Ik zou een andere corporation zoeken... Tuurlijk is het fijn als mensen voorzichtig zijn en verliezen worden beperkt om de wardeckende corp niet te motiveren door te gaan, maar je betaalt juist om te spelen, niet om in een station te blijven zitten. Maar ja, moet ieder voor zich weten natuurlijk.Glival schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:04:
We mogen van corp management niet meer minen, geen missions meer doen, en liever helemaal niet undocken. Dus ik ben nu een week naar m'n skill queue aan het staren. Leuk hoor
Het zou de TiDi lag wel oplossen ja als er even -300 (of nog meer) meteen dood gaanDe_Bastaard schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:50:
Vroeger was alles beter.
heb je natuurlijk wel ff dikke lag bij het berekenen wie dood/dmg heeft gekregen...
Toen kon je nog geen reinforced nodes krijgen, dus als er ergens een titan in het openbaar was dook iedereen erop en meer dan de helft van de tijd was de node down voordat erop geschoten was.Dutch2007 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:32:
[...]
Het zou de TiDi lag wel oplossen ja als er even -300 (of nog meer) meteen dood gaan
heb je natuurlijk wel ff dikke lag bij het berekenen wie dood/dmg heeft gekregen...
Daarnaast speelde iedereen met alle effecten uit, en laat zo'n effect nou t enige zijn wat n doomsday aankondigde
En dan kreeg je een zwart scherm, node klapte eruit en kon je de eerste 2 uur niet inloggen.
Eenmaal ingelogd werd je scherm zwart en werd je wakker in de clone
Eenmaal ingelogd werd je scherm zwart en werd je wakker in de clone
Verwijderd
Iemand die mij mss een 21 dagen trial wil sturen? Ik zou graag opnieuw willen beginnen met een 'verse' account.
Uiteraard met voorwaarde dat als ik die account dan ook upgrade, dat de PLEX wordt verdeeld
Uiteraard met voorwaarde dat als ik die account dan ook upgrade, dat de PLEX wordt verdeeld
gaan we doenVerwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:01:
Iemand die mij mss een 21 dagen trial wil sturen? Ik zou graag opnieuw willen beginnen met een 'verse' account.
Je kan ook deze link *knip* pakken, laat het me alleen wel ff weten als je em hebt geactiveerd, dat zie ik niet namelijk.
edit:
rofl, beide binnen 1 minuut gereageertPeekster schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:02:
Zit in je DM box!
[ Voor 43% gewijzigd door Cloud op 07-03-2013 11:52 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Haha, inderdaad snel gereageerd 
Ik ga de link van Peekster gebruiken aangezien dat de eerste pm is die ik gekregen heb, bedankt aan beide
Ik ga de link van Peekster gebruiken aangezien dat de eerste pm is die ik gekregen heb, bedankt aan beide
Wauw, ubercarebear corpGlival schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 14:04:
Een paar weken geleden ook begonnen met EVE... Zit in een high sec industrial corp, en afgelopen weekend zijn we war decced door een corp die de hele dag alleen maar station games aan het doen is in Rens. We mogen van corp management niet meer minen, geen missions meer doen, en liever helemaal niet undocken. Dus ik ben nu een week naar m'n skill queue aan het staren. Leuk hoor
[ Voor 4% gewijzigd door Tricq op 06-03-2013 17:02 ]
Precies, zelfs elke slome mining barge alignet op tijd om safe te docken, het is niet dat ze na de gate in 2 seconden in je asteroid belt zijn. Ik mocht tijdens de wardec ook eigenlijk niet minen, hele corp bleef braaf een week binnen, kom op zeg, waar doe je het dan voor
Tenminste een beetje actie in de tent

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik kan iedereen nogsteeds het advies geven om naar nullsec te verhuizen. Ik zit er nu 10 dagen. Als je eenmaal een beetje een idee hebt hoe je isk kan maken gaat het echt loco. Doe nu qua ratting 40-50 mil per uur in een oracle. En er gaan constant fleets weg dus je kan altijd je zuurverdiende geld daar aan kwijtEvaluationCopy schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:58:
Precies, zelfs elke slome mining barge alignet op tijd om safe te docken, het is niet dat ze na de gate in 2 seconden in je asteroid belt zijn. Ik mocht tijdens de wardec ook eigenlijk niet minen, hele corp bleef braaf een week binnen, kom op zeg, waar doe je het dan voor![]()
Gister weer baalmomentje, gekilled door een gatecamp tijdens COSMOS missions waar je net even door één 0.4 sec systeem moet. wel natuurlijk een paar onderdelen kwijt die je nodig hebt voor de mission..
Gelukkig blijkt dat die onderdelen dus wel te krijgen zijn, dus kan ik mijn missions afmaken. Toch wel balen.. ga je door een gate, kom je zo ver bij de gate vandaan terecht dat je niks anders kan dan 30 seconden wachten op je dood (uncloak) omdat je niet snel genoeg een align krijgt, en niet terug kan jumpen. dit terwijl de campers tegen de gate aan geplakt zitten. Dan is het ook weer balen dat ik niet in een corp zit waar je met een groepje terug kan gaan om de campers aan te pakken (ok lukt mij toch niet met 2.6m sp)
@hieronder, het gaat om de caldari COSMOS missions.. deze starten in high sec, maar je moet voor een aantal missions door een 0.4 (Ihakana) om in Otomainen te komen (0.5)
Gelukkig blijkt dat die onderdelen dus wel te krijgen zijn, dus kan ik mijn missions afmaken. Toch wel balen.. ga je door een gate, kom je zo ver bij de gate vandaan terecht dat je niks anders kan dan 30 seconden wachten op je dood (uncloak) omdat je niet snel genoeg een align krijgt, en niet terug kan jumpen. dit terwijl de campers tegen de gate aan geplakt zitten. Dan is het ook weer balen dat ik niet in een corp zit waar je met een groepje terug kan gaan om de campers aan te pakken (ok lukt mij toch niet met 2.6m sp)
@hieronder, het gaat om de caldari COSMOS missions.. deze starten in high sec, maar je moet voor een aantal missions door een 0.4 (Ihakana) om in Otomainen te komen (0.5)
[ Voor 10% gewijzigd door flessuh op 07-03-2013 08:32 . Reden: reactie op onderstaand ]
Waarom run je dan ook missies in low sec?
Helemaal dat soort systemen wordt de gate gewoon gecampt omdat iedereen die missies doetPeekster schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:29:
Waarom run je dan ook missies in low sec?
Ja dat wel, maar eigenlijk had jouw link ook per DM gemoeten. We vinden het prima als je op aanvraag een invite uitdeelt maar doe dat gewoon per DM; niet in het topic.TepelStreeltje schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:02:
[...]
rofl, beide binnen 1 minuut gereageert
Referrallinks publiekelijk plaatsen staan we niet toe.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
ja dat is het "probleem". maar vind het gewoon erg jammer dat je door 0.4 moet en je neergehaald wordt door paar PVP monkeys terwijl je zelf niks met PVP doet zegmaar...Tricq schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:57:
[...]
Helemaal dat soort systemen wordt de gate gewoon gecampt omdat iedereen die missies doet.
maar ja, that's eve. nu maar even paar dagen wachten op training voor mijn andere ship.
Gelukkig bleek het dus mee te vallen omdat ik de mission materials wel weer kan kopen.. ok, kost 100m extra maar toch, beter dan niet verder kunnen
[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 07-03-2013 12:00 ]
Mijn vraag staat nog steeds: Waarom run je missies in lowsec?
de mission zelf is NIET in low sec. maar je moet door 1 low sec systeem heen die wat vreemd tussen de rest geplaatst is. de enige ingang naar het 0.5 systeem is via het 0.4 systeem
als ik het kon voorkomen door om te vliegen deed ik het, maar dat is dus geen optie..
@ onder, het zijn cosmos missions voor caldari standing. daar zijn er niet veel van en je kan ze maar 1x doen
als ik het kon voorkomen door om te vliegen deed ik het, maar dat is dus geen optie..
@ onder, het zijn cosmos missions voor caldari standing. daar zijn er niet veel van en je kan ze maar 1x doen
[ Voor 36% gewijzigd door flessuh op 07-03-2013 12:04 ]
Zoek dan een andere agent in een wat minder vage omgeving. Scheelt een hoop gedoe.
Het is een COSMOS missie, die krijg je maar van 1 agent per faction.Peekster schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:02:
Zoek dan een andere agent in een wat minder vage omgeving. Scheelt een hoop gedoe.
Levert afaik rechtsstreekse standing met faction op, en wat best wel toffe items. Vind het risico dan ook redelijk terecht.
Tevens, je kan ze elke 3 of 6 maanden doen, niet maar 1x.
[ Voor 7% gewijzigd door opblaashaas op 07-03-2013 12:06 ]
Ah. Dat wist ik niet. Zijn dat de zogenaamde Epic Arc missies?
Je zal even met hulp van een iemand je schip in dat 0.5-systeem moeten plaatsen, en reizen voortaan met een shuttle of een snelle frigate doen. En niet rechtsstreeks op de gates warpen, maar safes gebruiken (ivm. smartbombs bijvoorbeeld).flessuh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:02:
de mission zelf is NIET in low sec. maar je moet door 1 low sec systeem heen die wat vreemd tussen de rest geplaatst is. de enige ingang naar het 0.5 systeem is via het 0.4 systeem
COSMOS is overigens eenmalig. Epic Arc's kun je elke 3 maanden doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Sgreehder op 07-03-2013 12:10 ]
Verwijderd
jaPeekster schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:09:
Ah. Dat wist ik niet. Zijn dat de zogenaamde Epic Arc missies?
woeps! wist ik niet, sorryCloud schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:58:
[...]
Ja dat wel, maar eigenlijk had jouw link ook per DM gemoeten. We vinden het prima als je op aanvraag een invite uitdeelt maar doe dat gewoon per DM; niet in het topic.
Referrallinks publiekelijk plaatsen staan we niet toe.
---
die cosmos missies bij caldari leveren aan het eind paar implants op die samen bijna 2b opleveren
De laatste paar zijn vrij lastig, in een CNR lukt het net hoorde ik. Ben zelf ook af en toe bezig te doen op een alt. Tis vooral heel veel heen en weer vliegen in het begin, en hopen dat je niet verrot geschoten word in de contested areas...
Er zijn veel contracts met alle stuff te koop die je nodig hebt om de missies af te ronden. Hoef je niet te farmen met wat andere in dezelfde area.
[ Voor 34% gewijzigd door TepelStreeltje op 07-03-2013 12:24 ]
Battle.net Spud#2543
Wij zijn sinds een 2tal weken verhuist van syndicate naar the great wildlands. en zitten nu 2 jumps naast het stagingsystem van FA & Razor. En tot nu zijn onze ontmoetingen met hen redelijk triest geweest.
Wij hebben normaal fleets van 10-30 man en als we eens een gelijkwaardige fleet tegenkomen dan houden ze ons aan het lijntje tot onze scouts verzeker zien aankomen om maar een ratio van 3:1 te krijgen.
Nuja maandag toch nog een leuk gevecht gehad. Ineluctable. Related kills & losses
1 drake heeft door gate kunnen jumpen, maar we hebben hem ook nog kunnen pakken
Wij hebben normaal fleets van 10-30 man en als we eens een gelijkwaardige fleet tegenkomen dan houden ze ons aan het lijntje tot onze scouts verzeker zien aankomen om maar een ratio van 3:1 te krijgen.
Nuja maandag toch nog een leuk gevecht gehad. Ineluctable. Related kills & losses
1 drake heeft door gate kunnen jumpen, maar we hebben hem ook nog kunnen pakken
[ Voor 6% gewijzigd door Stampertjen op 07-03-2013 12:30 ]
ik heb nu een rookie ship in een station vlak bij de gate voor de heenweg. kan ik even switchen en kijken. gisteren ook gedaan, alleen 15 min blijven hangen in station en toen was de weg dus niet meer vrij.Sgreehder schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:09:
[...]
Je zal even met hulp van een iemand je schip in dat 0.5-systeem moeten plaatsen, en reizen voortaan met een shuttle of een snelle frigate doen. En niet rechtsstreeks op de gates warpen, maar safes gebruiken (ivm. smartbombs bijvoorbeeld).
COSMOS is overigens eenmalig. Epic Arc's kun je elke 3 maanden doen.
Helaas zitten er geen stations in otomainen, dus voor de terugweg wordt het een gok.
overigens heb ik een combat ship nodig (en industrial voor paar missions) dus helaas is met een shuttle reizen geen optie. Wat wel een fout was dat ik geen afterburner of niets had, dus met 144m/s naar de gate probeerde te komen onder vuur maar die 8km red je dan niet bepaald
volgende ship wordt een gila overigens, en daar ga ik heel voorzichtig mee om net als mijn eerst myrm
[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 07-03-2013 13:03 ]
Kan iemand me een lvl 4 pve maelstrom fit geven die is aangepast aan de laatste patch? Ik zou willen gaan voor artillery.
dit niet iets ?Hurtebise schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:55:
Kan iemand me een lvl 4 pve maelstrom fit geven die is aangepast aan de laatste patch? Ik zou willen gaan voor artillery.
http://wiki.eveuniversity.org/Maelstrom
geen idee of dat iets voor lvl 4 is
Waar heb je op dit moment problemen mee? (als je er überhaupt problemen mee hebt), dan kunnen we wat gerichter advies geven.Hurtebise schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:55:
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Verwijderd
waarom een maelstrom met jouw skills kan je veel betere en effectievere ships vliegen IMHOHurtebise schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:55:
Verwijderd
Aankomend weekend is de training voor Caldari Industrial V klaar en heb ik alle skills binnen om een Crane te gaan vliegen (blockade runner)
Ik kies de Crane over de Bustard (Deep Space Transport) aangezien de Bustard één van de langzaamste boten is in EVE en ik de +2 warp stab niet als voordeel zie over de Cov Ops Cloak. Daarnaast heb ik de potentiële extra cargo space van de Bustard niet vaak nodig.
Ik ben nu al een aantal dagen aan het lezen hoe ik nou precies een Cov Ops Cloak moet gebruiken; de ene zegt gewoon 'na je jump, destination kiezen+warp to zero, cloak aan en klaar is kees' terwijl de volgende met hele verhalen komen over 'na jump niet kiezen voor warp to zero, maar kies safepoint en gebruik je MWD+Cloak bla bla bla heel verhaal'.
Wat is nou echt de beste manier om de cloak te gebruiken om zo eventuele gate camps te ontwijken?
Of hebben jullie zoiets van; vergeet de Crane maar pak de Bustard gooi er wat agility mods op en knal gewoon door alle gates heen zonder je zorgen te maken.
Mijn doel is om te gaan haulen/traden, courier missions te doen etc.. goede kans dat ik tijdens mijn reizen door low sec kom en uiteindelijk ook wel in 0 sec. Momenteel doe ik dit allemaal in een Badger-MII maar een stapje omhoog naar een T2 boot leek me wel aardig
Overigens ben ik nog nooit gekilled/gate camped dus wat dat betreft ben ik echt een n00b. Hooguit dat iemand mijn warp een keer heeft willen interrupten.
Ik kies de Crane over de Bustard (Deep Space Transport) aangezien de Bustard één van de langzaamste boten is in EVE en ik de +2 warp stab niet als voordeel zie over de Cov Ops Cloak. Daarnaast heb ik de potentiële extra cargo space van de Bustard niet vaak nodig.
Ik ben nu al een aantal dagen aan het lezen hoe ik nou precies een Cov Ops Cloak moet gebruiken; de ene zegt gewoon 'na je jump, destination kiezen+warp to zero, cloak aan en klaar is kees' terwijl de volgende met hele verhalen komen over 'na jump niet kiezen voor warp to zero, maar kies safepoint en gebruik je MWD+Cloak bla bla bla heel verhaal'.
Wat is nou echt de beste manier om de cloak te gebruiken om zo eventuele gate camps te ontwijken?
Of hebben jullie zoiets van; vergeet de Crane maar pak de Bustard gooi er wat agility mods op en knal gewoon door alle gates heen zonder je zorgen te maken.
Mijn doel is om te gaan haulen/traden, courier missions te doen etc.. goede kans dat ik tijdens mijn reizen door low sec kom en uiteindelijk ook wel in 0 sec. Momenteel doe ik dit allemaal in een Badger-MII maar een stapje omhoog naar een T2 boot leek me wel aardig
Overigens ben ik nog nooit gekilled/gate camped dus wat dat betreft ben ik echt een n00b. Hooguit dat iemand mijn warp een keer heeft willen interrupten.
Het veiligst is om voor mwd en covops cloak samen te gebruiken. Die ene cycle die je uit je mwd haalt gebruik je om sneller uit de bubble te komen zodat ze je niet makkelijk kunnen uncloaken.
Ik hanteer de volgende procedures:
Heb je geen bookmark? Warp dan op 100km en warp dan via een planeet oid weer naar de out gate.
En dan nog is er geen garantie dat je overal doorheen gaat komen, maar de kans dat je wordt gepakt is wel klein. Houd de intel channels van de regio in de gaten (van je corp/alliance/coalition), hiermee kan je veel ellende vermijden, intel = alles.
Ik ben zelf door veel gatecamps gekomen op deze manier, maar recent wel 2 losses gehad (Helios en Viator). Beide fuckups van mijn kant en me eigen regels niet gevolgd
Ik hanteer de volgende procedures:
- Bubble (nullsec): Align to safespot/bookmark, mwd aan, cloak aan, zodra je uit bubble bent wegwarpen. Als je ziet dat iemand recht op je afkomt kun je van richting veranderen. Zorg dat ze NOOIT binnen 2500m komen, anders is je cloak weg (cloak weg = dood).
- Geen bubble (nullsec/lowsec): Warp to safespot/bookmark, mwd aan, cloak aan.
- Als de gate clear is maakt het niet zo gek veel uit, maar ik heb er een gewoonte van gemaakt om altijd me mwd een cycle te geven voordat ik verder warp en ik warp zelden op zero in hostile space.
Heb je geen bookmark? Warp dan op 100km en warp dan via een planeet oid weer naar de out gate.
En dan nog is er geen garantie dat je overal doorheen gaat komen, maar de kans dat je wordt gepakt is wel klein. Houd de intel channels van de regio in de gaten (van je corp/alliance/coalition), hiermee kan je veel ellende vermijden, intel = alles.
Ik ben zelf door veel gatecamps gekomen op deze manier, maar recent wel 2 losses gehad (Helios en Viator). Beide fuckups van mijn kant en me eigen regels niet gevolgd
[ Voor 36% gewijzigd door enveekaa op 08-03-2013 16:31 ]
Verwijderd
Ah ik heb dus denk ik twee zaken door elkaar zitten lezen; zowel het wegkomen van een gate als het benaderen van de volgende.
Als je door een gate bent ben je altijd 30 seconden gecloaked toch? Dus die tijd heb ik om de situatie in te schatten, indien bubble of gevaar jouw tips volgen, anders gewoon weg warpen. Vervolgens moet ik in low sec/0 sec niet direct op out-gates warpen maar op afstand om zo de situatie in te kunnen schatten aldaar. Mocht er op de out-gate gevaar zijn dan moet ik via een omweg weer cloacked op de out-gate warpen om er veilig doorheen te kunnen komen.
Hoop dat ik het nu wel begrijp
Als je door een gate bent ben je altijd 30 seconden gecloaked toch? Dus die tijd heb ik om de situatie in te schatten, indien bubble of gevaar jouw tips volgen, anders gewoon weg warpen. Vervolgens moet ik in low sec/0 sec niet direct op out-gates warpen maar op afstand om zo de situatie in te kunnen schatten aldaar. Mocht er op de out-gate gevaar zijn dan moet ik via een omweg weer cloacked op de out-gate warpen om er veilig doorheen te kunnen komen.
Hoop dat ik het nu wel begrijp
Die 30sec moet je idd gebruiken om de situatie in te schatten en de rust te bewaren, als je in 'paniek' door gaat warpen in de hoop dat je het wel redt ben je de lul! 
Als je bookmarks gebruikt op de outgate heb je geen last van drag bubbles en kun je eventuele scouts of andere verdachte zaken waarnemen voordat je verder warped. Bubbles komen trouwens enkel voor in nullsec als ik me niet vergis.
Nog een punt; local is je vriend, local heb je altijd open en je weet wanneer er iemand bijkomt/verdwijnt.
Als je bookmarks gebruikt op de outgate heb je geen last van drag bubbles en kun je eventuele scouts of andere verdachte zaken waarnemen voordat je verder warped. Bubbles komen trouwens enkel voor in nullsec als ik me niet vergis.
Nog een punt; local is je vriend, local heb je altijd open en je weet wanneer er iemand bijkomt/verdwijnt.
[ Voor 7% gewijzigd door enveekaa op 08-03-2013 13:29 ]
Tsja, voordat je jumpt heb je eigenlijk al intel nodig. Als ik weet dat er hostiles liggen stel ik het uit, vlieg ik om of wacht ik tot ze gecleared zijn.
De DST is wel handig als je veel moet vervoeren, zonder al te veel jumps. Want een DST kan ongeveer 3,5x zoveel meenemen dan een BR. Een DST gebruik ik bijvoorbeeld om mijn pos te voorzien van grondstoffen (soms wel 10/15x op en neer vliegen). Een BR voor alle andere zaken.
Mijn stijl is zonder MWD actief te gebruiken. Zodra je gejumpt bent,en er zijn hostiles op de gate. 1) controleer of ze >2500m zitten. Als dat zo is, align naar een willekeurige celestial (belt, planet, co, moon etc) cloak dan direct en warp er naartoe op x km. NIET op 0km, want dan decloak je bij het landen)
Is de hostile wel binnen 2500, ben je basicly fucked.
In null sec kan ik met een ECM burst en MWD de hostiles afhouden tot ik weer bij de gate ben (met mwd gaat mijn br ongeveer 1250m/s).
Daarnaast, vlieg je leeg of heb je de cargo extenders niet nodig, gebruik ik inertia stab's. Een BR met 3x inertia stabs haalt een shuttle/frigate in qua reissnelheid (warpen + alignen + landen etc)
@Enveekaa : Zodra men heeft gezien waar je was hoor je al weg te zijn.
De DST is wel handig als je veel moet vervoeren, zonder al te veel jumps. Want een DST kan ongeveer 3,5x zoveel meenemen dan een BR. Een DST gebruik ik bijvoorbeeld om mijn pos te voorzien van grondstoffen (soms wel 10/15x op en neer vliegen). Een BR voor alle andere zaken.
Mijn stijl is zonder MWD actief te gebruiken. Zodra je gejumpt bent,en er zijn hostiles op de gate. 1) controleer of ze >2500m zitten. Als dat zo is, align naar een willekeurige celestial (belt, planet, co, moon etc) cloak dan direct en warp er naartoe op x km. NIET op 0km, want dan decloak je bij het landen)
Is de hostile wel binnen 2500, ben je basicly fucked.
Daarnaast, vlieg je leeg of heb je de cargo extenders niet nodig, gebruik ik inertia stab's. Een BR met 3x inertia stabs haalt een shuttle/frigate in qua reissnelheid (warpen + alignen + landen etc)
[ Voor 16% gewijzigd door _Apache_ op 08-03-2013 13:34 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Zonder mwd ben heb je meer kans dat ze je uncloaken door snel naar je laatst bekende positie te vliegen, ik vind het iig erg prettig om er 1 gefit te hebben
Ja dat is ook zo in de meeste gevallen, maar soms niet, dan zijn ze zo snel bij je._Apache_ schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:29:
Het is ook erg zinvol om van richting te veranderen tijdens je MWD-cycle.
Onderstaande (gatecamp) is al een tijdje terug, maar ondergetekende in een interceptor vangt nog steeds alles in een bubble, ondanks MWD en cloak. Dus, T3 met interdiction nullifier, of verander stevig van richting nadat je zichtbaar bent geweest.
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=8846935
Onderstaande (gatecamp) is al een tijdje terug, maar ondergetekende in een interceptor vangt nog steeds alles in een bubble, ondanks MWD en cloak. Dus, T3 met interdiction nullifier, of verander stevig van richting nadat je zichtbaar bent geweest.
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=8846935
Local intel best intel
. Als je een vaste route gaat vliegen gewoon safespots op 300km van de gate maken als je echt veilig wilt zijn. En als je dat nog niet genoeg vind niet direct warpen maar via een planeet/zon om eventuele bubbles tussendoor te vermijden.
[ Voor 31% gewijzigd door Tricq op 09-03-2013 12:08 ]
En zo was het alweer bijna een week stil hier...
EON Magazine stopt ermee; erg jammer want het was een leuk blad om te lezen.
EON Magazine stopt ermee; erg jammer want het was een leuk blad om te lezen.
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Nou, net Bendebeukers gejoined met m'n main, hebben we al een wardec op ons dak. Tenzij we vol voor de pvp gaan, ga ik weer lekker traden op mijn altje.
Dat EON stopt, is uit besparing?
Maar BCA is een pvp alliance, dus een wardec maakt niks uit. Zijn gratis targets voor jullie of niet?
Het verkocht niet goed genoeg, dus dan stoppen ze ermeeHurtebise schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:56:
Nou, net Bendebeukers gejoined met m'n main, hebben we al een wardec op ons dak. Tenzij we vol voor de pvp gaan, ga ik weer lekker traden op mijn altje.
Het is jammer, was een leuk blad. Heb het een jaar gehad en stonden leuke artikelen in, echter waren de kosten belachelijk. was destijds 30-40 euro kwijt voor het blad + 40 euro verzendkosten en dat laatste was een reden om niet te verlengen.
Mja, gankers of niet, tegen een alliance met 300 members kan je maar beter bedachtzaam zijn in hi en low. In null zullen we wel niet veel last van ze hebben.Cardinal schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:14:
Zijn gedecced door Whores in Space, dus gankers. Zal weinig PVP zijn.
Verwijderd
het is een corp die voornamelijk freighters en jump freighters ganked dat is hun specialiteit en dat is wat hij bedoelde...Hurtebise schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:47:
[...]
Mja, gankers of niet, tegen een alliance met 300 members kan je maar beter bedachtzaam zijn in hi en low. In null zullen we wel niet veel last van ze hebben.
Kan iemand mij via DM ook een invite sturen? Jaartje of 2 geleden alweer voor het laatst gespeeld, dus wil met schone lei beginnenVerwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:01:
edit: Bedankt voor de keys
Invite(link) sent
En helft van plex krijgt 'ie van me als 'ie betalend lid wordt en ik een plex krijg...
En helft van plex krijgt 'ie van me als 'ie betalend lid wordt en ik een plex krijg...
Lol nulli heeft momenteel ook weer een war met Whores in space
Volgens mij ook niet de eerste keer..
Verwijderd
klopt en idd niet de 1e keerInFecTedMush schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:44:
Lol nulli heeft momenteel ook weer een war met Whores in spaceVolgens mij ook niet de eerste keer..
Nulli is verhuisd naar MTO2-2, dus ben beniewd...
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Oh yeah, was het gisteren ff druk zeg..
Haha, dat er ook nog bovenop, wij hebben vorige week al een corp van hun leeggehaald
Battle.net Spud#2543
Vonden ze niet interessant geloof ikTepelStreeltje schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:12:
Haha, dat er ook nog bovenop, wij hebben vorige week al een corp van hun leeggehaald
De gehele coalition gaat nu in één systeem wonen, dus wordt gezellig druk...
http://themittani.com/new...unda-member-corp-pillagedAtomicWing schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:44:
[...]
Vonden ze niet interessant geloof ik
De gehele coalition gaat nu in één systeem wonen, dus wordt gezellig druk...
mwaah, als ik de reacties hoorde, de doodsbedreigingen en de andere verwensingen
Battle.net Spud#2543
Zo, het is wel raak qua heists zeg. Eerst Nulli, vervolgens 4 titans van c0ven en nu 50B bij Circle of Two. Dat laatste is trouwens een prachtig verhaal: http://themittani.com/news/circle-two-heist-50b-stolen
Vrouwen zijn net mensen... Juist door het gedrag van die CEO zal je in EVE zelden iemand horen toegeven dat het een vrouw is. Blij dat hij bestolen is.

In ander nieuws, de 4 gestolen Titans van C0VEN is nu ook in het nieuws in Polen. Als in, dit verhaal is dus door de Pools media opgepikt. Klaarblijkelijk willen ze nu RL aangifte doen van deze virtuele diefstal
Ik geef ze weinig kans aangezien het bij Eve onderhand wel duidelijk is dat dit bij het spel hoort en toegestaan is. Of dat goed is is wat anders, maar iets dat onderdeel van het spelletje is kun je moeilijk RL gaan bestraffen.nwagenaar schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:16:
Klaarblijkelijk willen ze nu RL aangifte doen van deze virtuele diefstal
[removed]
waarom heb je onze corp avatar als avatar?nwagenaar schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:16:
In ander nieuws, de 4 gestolen Titans van C0VEN is nu ook in het nieuws in Polen. Als in, dit verhaal is dus door de Pools media opgepikt. Klaarblijkelijk willen ze nu RL aangifte doen van deze virtuele diefstal
Battle.net Spud#2543
Is wel iets anders dan een normale theft. Hier is sprake van hacking/onrechtmatige toegang tot een account. Dat iemand jat ingame is prima maar jatten door onrechtmatig toegang tot een account vind ik fout. Daar mag je best aangifte van doen in RL.nwagenaar schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:16:
[ Voor 3% gewijzigd door Mirved op 20-03-2013 11:51 ]
Muah, even iets genuanceerder: De titans zaten in een holding corp en accounts werden geshared. Dat laatste is duidelijk een EULA-breach en niet toegestaan. Ja, ik weet dat het gebeurd, maar het mag niet. En nu hebben ze dus een 4-tal titans "verloren" vanwege een rogue director die inlogde en NCDOT de 4 titans heeft gegeven.Mirved schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:50:
[...]
Is wel iets anders dan een normale theft. Hier is sprake van hacking/onrechtmatige toegang tot een account. Dat iemand jat ingame is prima maar jatten door onrechtmatig toegang tot een account vind ik fout. Daar mag je best aangifte van doen in RL.
Wie is jullie corp?TepelStreeltje schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:47:
[...]
waarom heb je onze corp avatar als avatar?
[ Voor 12% gewijzigd door nwagenaar op 20-03-2013 11:59 ]
Inderdaad, van hacken is hier geen sprake. Dit is gewoon een kwestie van de inloggegevens teveel sharen waaronder aan iemand die niet al te betrouwbaar was. Dit komt nogal regelmatig voor in Eve en is tot nu toe altijd toegestaan door Eve. RL daarvan aangifte doen kun je proberen, maar je mag ten eerste al niet die inlogcode sharen en daarnaast is dit een van de onderdelen van het spel. Weinig redenen dus waarom dit RL aangepakt zou moeten worden. Je kunt hooguit bij de luitjes van Eve gaan klagen maar ik denk niet dat je daar veel verder mee komtnwagenaar schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:59:
[...]
Muah, even iets genuanceerder: De titans zaten in een holding corp en accounts werden geshared. Dat laatste is duidelijk een EULA-breach en niet toegestaan. Ja, ik weet dat het gebeurd, maar het mag niet. En nu hebben ze dus een 4-tal titans "verloren" vanwege een rogue director die inlogde en NCDOT de 4 titans heeft gegeven.
[removed]