Darth Malak schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:49:
[...]
Het is maar goed dat de CFC zoiets heeft als paplinks die een wat betere indicatie geven over fleet participatie e.d. Ik kan je vertellen dat we prima scoren!
En als de corp CEO tevens alliance vice-CEO is zal dat zeker een indicatie zijn dat we het zo slecht doen
En nee, ik weet niet tegen wie ik het heb.. Maar jij bent degene die mijn post begint af te zeiken dus ik heb wel zo'n idee. Hier laat ik het verder maar bij... Je mag verder gaan op de EVE-O forums, die zijn daar beter geschikt voor.
ik heb er echt de pest om er zo'n 'somebody is wrong on the internet!' houding van te maken.....maar w/e, in for a penny in for a pound. (en ze zijn bij ons weer POCO's aant doen dus w/e)
als je nou zegt wij doen alleen maar logi dan prima, dan zijn killmails wat lastiger maar dat is ook niet te verkopen.
maar je gaat mij niet vertellen dat je een zeer actieve corp hebt als je maar op 88 van de op het moment 3300 alliance killmails (~4%) te vinden bent, of 506 van de 7500 in feb (6,5%), 450 op de 7800 in jan (5,5%)
zo werken killboards nou eenmaal, ze zijn altijd groen...tenzei je niets doet.
daar hoef je niet eens veel mensen voor in fleet voor te hebben, 1 persoon zou de hele corp kunnen dragen.
dan heb je op alliance niveau bijna geen API's in zkill zitten of ik moet echt wat groots over het hoofd zien en zit mezelf voor gek te maken
Collapsed out / Shadow cartel overgens