Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Wat is je home system? De krim toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-BaJo- schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:43:
Ben gisteren dan eindelijk lid geworden van de UNI. YeeY :-D

Was ik vandaag een uurtje aan het mijnen in een kleine fleet met mn venture. Kreeg ik eerst 30mil van een unista, blijkt dat ik voor dat uurtje mijnen ook nogeens 5 mil heb gekregen.

Toffe gasten bij die Uni :-p
Dat is tof van ze. Ik kreeg pas bij the scope van iemand 600 milj isk voor een plex
Verder vind ik Eve tot nu toe erg saai. gebeurd weinig. Ik heb me nu aangemeld bij Red v Blue. Zit wat meer aktie in denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

@SonnyBonds

Het is zo saai als je het zelf maakt denk ik?

Ik ben helemaal blij als ik naast een steen hang, een beetje ouwehoeren in de chat en tv zit te kijken.

Maar PvE en PvP heeft toch best veel actie. Maar het moet natuurlijk wel je ding zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik zit bij V-O-C dus wat ik nu ga zeggen is dus met een gekleurde bril getypt.

Voordat ik bij V-O-C kwam had ik nul pvp ervaring en had nog niet echt een idee wat ik precies deed in 0.0, ze hebben mij flink bijgespijkerd en ga nu met fleets en roams mee en heb het super naar mijn zin.
De corp is zeker niet inactief, alleen zijn er weinig mensen dus zijn vooral veel dezelfde mensen online. Voordeel is dat je elkaar veel beter leert kennen en dat het veel gezelliger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
TEST / BRAVE hebben een paar capitals minder, iets in de trant van 12 dreads en 4 carriers oid. Zuur momentje om nog maar 7 dagen van toegang tot de capital groep verwijderd te zijn, was er graag bij geweest. Met behulp van een bridge en een Sycthe nog een beetje kunnen helpen totdat CVA de goons schijnbaar inschakelde die even langs kwam met een tengu fleet :+

RIP caps <3

Wel weer heerlijk om terug in null te zijn, moet ik alleen niet vergeten te switchen naar de juiste cloon... nou moet ik weer een nieuw +4 setje aanschaffen :D

[ Voor 13% gewijzigd door sPENKMAN op 11-03-2014 22:45 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
ze hebben er zelfs een ALOD van gemaakt

ouch

http://themittani.com/news/alod-talk-me-people

les geleerd neem ik aan :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Darth Malak schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:25:
[...]@flessuh, ik heb gezocht naar een topic policy en kan hem niet direct vinden.. Misschien kun jij die ff linken dan
Lijkt me duidelijk genoeg of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ashrah schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:18:
[...]

[...]

Lijkt me duidelijk genoeg of niet?
Ja baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:45
VOC wordt vanzelf gekicked als de participatie te laag word dus snap al die heisa erom niet. Aantal kills zeggen ook geen reet. Wie weet vliegen de meeste wel logi en zit anderen alleen maar in hun Domi drones te assignen.
lethalnl schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:05:

ouch

Communication is important :P

Patch uit. drone assist generfed. The Baltec fleet rises again.

[ Voor 21% gewijzigd door spookz0r op 12-03-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
was baltec niet de reactie op slowcats voordat de aantallen uit de klauwen begonnen te lopen?

en baltec zijn toch rail megathrons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Of blaster :)

Laser Apocalypse zit nu ook bij Baltec fleet.

[ Voor 41% gewijzigd door spookz0r op 12-03-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:17
Ik sta op het punt om mijn eigen Jump Freighter te gaan bouwen en ben al een tijdje opzoek naar de mechanics omtrent cyno's en jumpen. Misschien dat iemand mij kan helpen.

Als je een cyno oplicht en je zit in fleet kan je naar die persoon toe jumpen.
1. Wat gebeurt er als je een cyno oplicht en je logt de cyno uit. Volgens mij blijft je character in space hangen, vanwege de timer, maar kan je dan alsnog naar de cyno toe jumpen? Je character is in space en de cyno nog actief, maar werkt dat?
2. Kan je op die manier een chain opbouwen, waarmee je character cyno oplicht, uitlogt en vervolgens character 2 op hetzelfde account inlogt en een tweede cyno oplichten, waar zowel cyno 1 als cyno 2 blijft bestaan?
3. Als je alleen kan jumpen naar ingelogde characters, werkt het dan om opnieuw in te loggen op een account waarvan je een cyno al had opgelicht, om alsnog/alweer daar naar toe te jumpen?

[ Voor 11% gewijzigd door Cardinal op 12-03-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:18
Cardinal schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:20:
Ik sta op het punt om mijn eigen Jump Freighter te gaan bouwen en ben al een tijdje opzoek naar de mechanics omtrent cyno's en jumpen. Misschien dat iemand mij kan helpen.

1. Wat gebeurt er als je een cyno oplicht en je logt de cyno uit. Volgens mij blijft je character in space hangen, vanwege de timer, maar kan je dan alsnog naar de cyno toe jumpen? Je character is in space en de cyno nog actief, maar werkt dat?
Cyno is actief, maar optie 'jump to' verdwijnt.
2. Kan je op die manier een chain opbouwen, waarmee je character cyno oplicht, uitlogt en vervolgens character 2 op hetzelfde account inlogt en een tweede cyno oplichten, waar zowel cyno 1 als cyno 2 blijft bestaan?
Nee dus, want hoewel de char in space rond de actieve cyno blijft hangen, verdwijnt de optie in je jf jumpmenu
3. Als je alleen kan jumpen naar ingelogde characters, werkt het dan om opnieuw in te loggen op een account waarvan je een cyno al had opgelicht, om alsnog/alweer daar naar toe te jumpen?
Zolang de char in fleet is en een actieve cyno is, je genoeg fuel en in range zit, kan je er naartoejumpen. Kan zijn dat je door in-uit-inloggen in een edge-case situatie terechtkomt waardoor het niet werkt. Ik neem aan dat je meerdere chars op hetzelfde account als cyno-alt wil gebruiken?

Een JF is 7bil isk. Een carrier is maar een bil, en kan handig zijn om fitted schepen te vervoeren. Koop er daar anders eerst eentje van om eea uit te testen...

[ Voor 5% gewijzigd door wheez50 op 12-03-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
inderdaad meerdere characters op hetzelfde account. Ik heb al enige tijd de skill voor JF's. Zal eens kijken of je ook JF's op SiSi kan kopen. Nog niet gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Cardinal schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 18:36:
inderdaad meerdere characters op hetzelfde account. Ik heb al enige tijd de skill voor JF's. Zal eens kijken of je ook JF's op SiSi kan kopen. Nog niet gecheckt.
Ja dat kan :) alles behalve faction mods en supers zijn te koop.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 13:17

[ Voor 13% gewijzigd door De_Bastaard op 12-03-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
lethalnl schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:05:

ouch

Ik vlieg er wel achteraan hoor, maar ik neem aan dat iets dergelijks niet nog een keer zal gaan gebeuren. In ieder geval was het achter de schermen allemaal nog een heel stuk lastiger dan hier wordt getekend. Duidelijk is dat de communicatie hier en daar nog even zijn weg moet gaan vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:02

_Apache_

For life.

Cardinal schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:20:

Dit zijn typisch dingen die je op de testserver kan oefenen/controleren. Zodra je de skills hebt, voor een prikkie* een JF kopen en met een alt oefenen.

Zo oefen ik ook met mijn dread, zonder hem meteen in battle te welpen. :+

*alles is goedkoop op de testserver.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
houd er met SISI wel rekening mee dat je skills niet live worden geupdate, het heeft een aparte training queue en er word af en toe een mirror gemaakt met TQ.

de laatste mirror zal wel ergens de afgelopen maand of 2 zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
SiSi loopt aardig achter momenteel, de laatste sync is volgens mij al meer dan 3 maanden geleden. Het is een goede motivator om mee te doen aan mass test aangezien de free SP toch wel handig is.

Naar verwachting komt er in de komende maand wel een nieuwe mirror aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Laatste sync op Sisi was in februari dit jaar :) Toevallig gisteren na gekeken omdat ik zelf iets wilde testen. Mis natuurlijk net de skills en alles waarmee ik iets wilde testen :')

[ Voor 58% gewijzigd door spookz0r op 13-03-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
crap, volgens mij laat CCP ook niet weten wanneer ze weer een sync doen, of hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
quote: CCP Goliath
None scheduled at the moment, but there will likely be one within the next month.
dat was de 6e van deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Na een jaartje ofzo geleden opgegeven te hebben na een half uur ben ik toch weer geïntrigeerd geraakt door dit spel. Kan iemand een uitnodiging sturen voor dat weekje extra trial? Mijn dank zal groot zijn.

Daarnaast zat ik al wat te kijken naar speelstijlen en zijn er een aantal dingen die mij interesseren. Zelf ben ik graag een solo-speler, dus zal een rol als miner het best passen (denk ik?). In hoeverre kan je meerdere rollen zelf vervullen? Produceren van items lijkt me ook vet om te doen, maar lijkt me meer een rol die je in een later stadium kan vervullen. Punt is, zit er een systeem in het spel dat je een vooraf bepaald aantal skills kan hebben, of kan je uiteindelijk (ik weet dat het praktisch onmogelijk is om alle skills e.d. te behalen ivm benodigde tijd) alles unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claymore
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-10-2021
@Smitovic

Zie DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Smitovic schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:09:
Daarnaast zat ik al wat te kijken naar speelstijlen en zijn er een aantal dingen die mij interesseren. Zelf ben ik graag een solo-speler, dus zal een rol als miner het best passen (denk ik?). In hoeverre kan je meerdere rollen zelf vervullen? Produceren van items lijkt me ook vet om te doen, maar lijkt me meer een rol die je in een later stadium kan vervullen. Punt is, zit er een systeem in het spel dat je een vooraf bepaald aantal skills kan hebben, of kan je uiteindelijk (ik weet dat het praktisch onmogelijk is om alle skills e.d. te behalen ivm benodigde tijd) alles unlocken?
De stel regel in Eve is wel een beetje dat lonerangers het na verloop van tijd op gaan geven en ermee stoppen. Om de fun te maximaliseren heeft een (kleine) groep (lees: corp/alliantie) een grote meerwaarde. Dit wil uiteraard niet gelijk zeggen dat je altijd alles samen moet doen, ik doe ook zat in mijn eentje omdat ik niet afhankelijk wil zijn van anderen of andersom.

Je kan zelf prima een paar rollen vervullen, helemaal als je meerder accounts hebt en gaat multiboxen (eve meerdere keren hebben draaien). Zo zijn er spelers die met 10 accounts een volledige fleet vormen inclusief logi en dps rollen maar dat is wel wat aan de extreme kant :+
Voor de 1 account spelers kan je meerdere skills (minen / manufacture / Pve) prima combineren op 1 character als je dat zou willen. Je kan daarnaast 3 characters aanmaken op 1 account, allicht wil je een 2de character aanmaken voor PvP of ganking of andere activiteiten.

Kortom; je bent behoorlijk vrij in je doen en laten. Wat jij prettig / fijn vind is dus prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik zelf heb 2 characters, 1 hauler / isk maker, 1 pvp'er. Mijn hauler brengt spullen heen en weer voor mijn pvp'er en verdiend daarnaast de isk. Mijn pvp'er is mijn main en daar doe ik uiteraard op ... pvp'en :9 hier heb ik ook wel wat inkomsten met ransoming maar dat is niet goed genoeg.

Kortom, je kan van alles doen zoals sPEKMAN ook al uitgelegd heeft. EVE is een sandbox game, je bent alleen gelimiteerd aan de machanics, laat je fantasie te rijk en verzin iets wat je graag wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Ms een tip voor mensen die nog game time willen aanschaffen;
Amazon.com heeft een sale waarbij je bv voor 12 maanden $118.25 betaald.
Met de huidige wisselkoers komt dat neer op €7 p/mnd. Geen slechte deal dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik koop meestal bij markeesdragon, 23 euro? voor 2 plexen, goedkoopste voor de GTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren mijn eerste fleet battle. Een grote teleurstelling. Mijn touchpad van mijn laptop begaf het net voor het grote gevecht. Mijn atron lag hulpeloos in de ruimte te zweven todat het in duizend stukken werd geschoten. Jammer, jammer. Ben wel klaar met Eve. vind het ook jammer dat je gewoon voor 1 isk een compleet ruimteschip kan kopen met fitting en all. Terwijl het veel leuker is omdat zelf te kopen en up te graden in verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Volledig schip met fittings voor 1 isk? Vraag mij af wat voor schepen en fits dat dan zijn.

Dat je Atron kapot wordt geschoten omdat je touchpad het niet doet is jammer maar dat ligt niet aan Eve :)

[ Voor 72% gewijzigd door spookz0r op 14-03-2014 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Atron is een T1 frig als ik me niet vergis... das dus een verlies van, 300K max?
Eve is volhouden en doorbijten. Niet vliegen wat je niet wil verliezen, en die 300K isk, die kan je ook bij elkaar bedelen in Jita ;P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
en het weekend begint weer goed :p

Is er een WH in ons homesystem dat naar venal leid. Andere kant verkent en vind daar 2 plexes en nog een ander WH naar een C5. Reshippen naar legion en hup gaan plexen.

Na het plexen warp ik terug naar de WH en jump ik erdoor. en na het jumpen hoor ik het geluid dat de WH collapsed. En zie ik plots dat mijn local niet correct is. Ben blijkbaar naar verkeerde bm gewarped en zo dom als iets in de C5 gejumped :(

Dus vast in een C5 met een legion zonder probs. dat word selfdestruct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:18
Volgende keer mobile depot, scanner en probes meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:00

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Stampertjen schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:40:

Is er een WH in ons homesystem dat naar venal leid. Andere kant verkent en vind daar 2 plexes en nog een ander WH naar een C5. Reshippen naar legion en hup gaan plexen.

Na het plexen warp ik terug naar de WH en jump ik erdoor. en na het jumpen hoor ik het geluid dat de WH collapsed. En zie ik plots dat mijn local niet correct is. Ben blijkbaar naar verkeerde bm gewarped en zo dom als iets in de C5 gejumped :(

Kijken of de WH bewoond is, towers nachecken op Corp names en hopen dat ze vriendelijk zijn :)

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
wheez50 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:32:
Volgende keer mobile depot, scanner en probes meenemen :)
prober had ik dus wel naar het juiste wh gewarped. Gewioon het ongeluk gehad dat de wh echt 5sec na mijn jump gecollapsed is.

enja hopen op vriendelijke bewoners. word anders een 1,7b legion + 800m pod destruct :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:20
Stampertjen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:42:
[...]

prober had ik dus wel naar het juiste wh gewarped. Gewioon het ongeluk gehad dat de wh echt 5sec na mijn jump gecollapsed is.

enja hopen op vriendelijke bewoners. word anders een 1,7b legion + 800m pod destruct :p
Inderdaad even kijken en hopen op vriendelijke bewoners, mocht je de corp van mijn char zien (zoek me maar ingame op, maak ik ook geen reclame ervoor), moet je maar even contact opnemen via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je vind plex in wormholes? cool, ga ik ook wat meer wormholes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:23
Stampertjen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:42:
[...]
Gewioon het ongeluk gehad dat de wh echt 5sec na mijn jump gecollapsed is.
Als je in de info van een WH kijkt kun je zien of deze 'end of life' is (tijd is bijna op) of 'on the verge of collapse' (bijna aan z'n massalimiet). Als een van beide het geval is moet je altijd goed oppassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
MTV DNA schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:21:
[...]

Als je in de info van een WH kijkt kun je zien of deze 'end of life' is (tijd is bijna op) of 'on the verge of collapse' (bijna aan z'n massalimiet). Als een van beide het geval is moet je altijd goed oppassen.
weet ik, genoeg ervaring met WH. ;) gewoon naar verkeerde bm gewarped.

nuja selfdestuct al gedaan dus ik zit terug in syndicate :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Das erg zuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Duur foutje maja dat is ook Eve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 13:21:
[...]

je vind plex in wormholes? cool, ga ik ook wat meer wormholes in.
complexes ;) Is wat anders dan PLEX. Zou WH space niet in gaan als je al moeite hebt met het vervangen van een Atron (nofi). Rustig skillen en geld verdienen en daarna es kijken waar je kan pielen en evt schepen kan verliezen die je gemakkelijk kan vervangen ;)

Als ik iemand in een goedkoop schip in een WH zie vliegen, reken maar dat die dan binnen 10 minuten dood MOET. Spies/scouts moeten stuk! (maar ik speel niet meer, dus om mij hoef je je geen zorgen te maken ;) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 16:18
Stampertjen schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:40:
[...]

weet ik, genoeg ervaring met WH. ;) gewoon naar verkeerde bm gewarped.

nuja selfdestuct al gedaan dus ik zit terug in syndicate :p
Waarom niet die fighting? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:58

nwagenaar

God, root. What's the differen

Omdat een PVE-fit Legion voor gebruik in WH's niet erg goed is voor PvP doeleinden ;)

Het is dan beter om gewoon een self destruct te doen en je loss te accepteren ipv dat je een pimped PVE Legion overhandigt aan neutrals :)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Ik ben toch wel benieuwd naar dit spel, kan iemand mij een trial code opsturen?

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 16:18
Jorrie schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:18:
Ik ben toch wel benieuwd naar dit spel, kan iemand mij een trial code opsturen?
Buddy invite gestuurd, volg alle tutorials even en kijk wat je het leukst vindt. Zou je overgaan op een betaald abbo dan deel ik de reward met je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht er idd een online pos zijn, check dan even welke members er online zijn. Als zij de wh verlaten, dan even een locater agent runnen op een alt of via een vriend van waar hij dan ongeveer is.
Heb je zijn locatie? Dan ga je daar naar toe, en volgen die handel totdat je bij je wh bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claymore

Ga je altijd zonder probes in een WH? Best gewaagd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
als je de mass een beetje in de gaten houd is er geen probleem, mythic is niet zo handig bezig geweest iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claymore
lethalnl schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:37:
als je de mass een beetje in de gaten houd is er geen probleem, mythic is niet zo handig bezig geweest iig :)
Ben het wel met je eens, maar "just in case"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vanmiddag eens wat frigs verzameld om de komende periode wat uni fleets mee te pikken.
Ik was vergeten hoe bizar lelijk de Bantams waren.

Ben nu weer een paar weken bezig en ik voel me als iemand die opnieuw begonnen is maar een high SP character gekocht heeft. Toch best een hoop veranderd in 3 jaar.

[ Voor 38% gewijzigd door MazeMouse op 17-03-2014 21:12 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
MazeMouse schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:11:Ben nu weer een paar weken bezig en ik voel me als iemand die opnieuw begonnen is maar een high SP character gekocht heeft. Toch best een hoop veranderd in 3 jaar.
Hehe, dat herken ik ook wel ja, alleen dan nog altijd met een low SP char. Ooit in 2007 mijn account aangemaakt om een maandje te spelen en in 2011 het nog eens te proberen waarbij ik ben blijven hangen.

Ik wist geeneens meer hoe ik me moest verplaatsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gisteren zijn we met een stuk op 6/7 man gesanto't zoals wij dat noemen, een pirate van ons had een grote mond om bij ons de russen weg te halen (die inmiddels half weg zijn) en daardoor een leuke smartbombing guy te vertellen waar ze zaten, helaas was hij even vergeten dat wij die route ook vliegen.

Na een dikke awesome fight gehad te hebben in gulm wat we helaas verloren vlogen we in onze pods terug naar ons home system, op een gegeven moment zegt er 1 dat hij podded is en iedereen begint te flippen.. zal het toch echt ? Ja hoor! Santo was aanwezig... (Proteus smartbombing guy, en een verdomd goede). Hij podde nog 2 mensen die al in warp waren dus ik besloot samen met nog 3 gasten om te vliegen, 2 jumps weg van home system zie ik hem op gate, ik warp achter de gate langs om hem zo te omzeilen en warp door de gate. Yes ik ben er voorbij, helaas warpte een maat van mij direct langs hem en kon hij ook nog de gate pakken, omdat hij dus mijn maat wel gezien had ging hij ook door de gate en warpte voorbij ons en pakte mij en me maat op onze home system gate arggg! :(

In totaal heeft hij dus 6/7 mensen gepodd via smartbombs, de pirate met de grote mond heeft een paar flinke bounty's gekregen en volgende roam is die de lul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
oh dat doet me denken aan afgelopen zondag

daar was een kleine event bezig, leuk gevecht maar niet echt battle reportje waardig

maar op de terugweg zitten wij op de out-gate voor een van onze titans te wachten tot die uit warp komt en POS password doorgeeft

warped santo opeens naar de andere kant

wij waren al door onze decloak timer en en denken dat we hem nou eindelijk eens te pakken konden krijgen.

huppa...drones uit

onze 'fc' voor vandaag ging al vrij vroeg dood in het eerdere gevecht (goeie gozer maar een beetje het lulletje van de klas)
dus die zit daar in een pod ook te wachten en zit als een gek te roepen om de gaten te dichten en dat die verdomde santo nou eens deaud gaat.

en denkt dat hij maar even naar station warped om toch niet gepod te worden door santo ondertussen

ja...die zie je dus al aankomen

santo decloaked en warped weg alsof hij in een interceptor zit leek het wel <2s allign time

en pod onze FC op station

iedereen in een deuk ondertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ja ik weet niet hoe hij zijn proteus heeft gefit laatste tijd maar die gast warpt snel en als je hem ziet ben je of dood of is hij weg..

Maar wel grappig zulke momenten inderdaad, boeide gisteren ook absoluut niet dat ik gepodd was haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* itsme wil Eve nog eens proberen.
Ik heb het vroeger eens geprobeerd toen Earth & Beyond stopte ( :( ) toen was het niet helemaal mijn ding.

Is er iemand die me een trail invite kan sturen? Geen garantie dat ik m uiteindelijk koop maar wie weet :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

PM Verstuurd :)
Uiteraard splitten we de plex als je het toch wel koopt, voeg me maar toe in-game. Character staat in me sig :9

[ Voor 79% gewijzigd door XzeroD op 18-03-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
damnit....net te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Snelheidsduivel hier, zowel in-game als er buiten O-) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
eindelijk aan interceptors begonnen dan :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
XzeroD schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:03:
PM Verstuurd :)
Uiteraard splitten we de plex als je het toch wel koopt, voeg me maar toe in-game. Character staat in me sig :9
Thx :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
XzeroD schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:51:
Ja ik weet niet hoe hij zijn proteus heeft gefit laatste tijd maar die gast warpt snel en als je hem ziet ben je of dood of is hij weg..

Maar wel grappig zulke momenten inderdaad, boeide gisteren ook absoluut niet dat ik gepodd was haha
Gravitational Capacitor (Subsystem Skill Bonus: 15% bonus to warp speed per level, 15% reduction in capacitor need when initiating warp per level) en alignment mods. Maar goed dat betekend geen tank.

Maar specifiek voor pods gaan .... gewoon een griefer dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Ashrah op 18-03-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:09:
eindelijk aan interceptors begonnen dan :P?
sssst :9
Ashrah schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:16:
[...]

Gravitational Capacitor (Subsystem Skill Bonus: 15% bonus to warp speed per level, 15% reduction in capacitor need when initiating warp per level) en alignment mods. Maar goed dat betekend geen tank.

Ja frigs en pods alleen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:55:
gisteren mijn eerste fleet battle. Een grote teleurstelling. Mijn touchpad van mijn laptop begaf het net voor het grote gevecht. Mijn atron lag hulpeloos in de ruimte te zweven todat het in duizend stukken werd geschoten. Jammer, jammer. Ben wel klaar met Eve. vind het ook jammer dat je gewoon voor 1 isk een compleet ruimteschip kan kopen met fitting en all. Terwijl het veel leuker is omdat zelf te kopen en up te graden in verloop van tijd.
1. sluit dan gewoon even een muis aan.
2. Waarom koop je dan niet zelf een schip en ga je die over verloop van tijd fitten? Beetje vreemde stelling dit.. Die optie biedt EVE gewoon hoor

Vlieg nu al weer een tijdje in mijn zelf verdiende(!) en gefitte Crane rond en dat voelt best goed. Momenteel de ISK bij elkaar aan het sprokkelen om een Charon te gaan halen; vanaf dan wordt het rustig aan door de ruimte slowboaten :) (scheelt dat je die niet hoeft te fitten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vanaf het begin moet ik alles bij elkaar sprokkelen en verdienen, het is maar wat je zelf doet lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Beetje domme stelling die 2, je moet voor je schip ook trainen en omdat je in een titan kan zitten en je een titan hebt wil nog niet zeggen dat je ook weet hoe je dat ding moet gebruiken he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Ashrah schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:16:
[...]

Zeker nog nooit pipebombed door Rooks and Kings? :P

Die gasten gooien een bubble achter een gate als jij in warp bent zelfs als is dat met 80 man en die beginnen dan te bomben. Je kan op dat moment afscheid nemen van je pod en schip.

YouTube: Rooks & Kings Pipebomb Nulli Secunda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:14:
Beetje domme stelling die 2, je moet voor je schip ook trainen en omdat je in een titan kan zitten en je een titan hebt wil nog niet zeggen dat je ook weet hoe je dat ding moet gebruiken he?
Mijn stelling nr.2 ging puur over deze opmerking
vind het ook jammer dat je gewoon voor 1 isk een compleet ruimteschip kan kopen met fitting en all. Terwijl het veel leuker is omdat zelf te kopen en up te graden in verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
spookz0r schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:28:
[...]

Die gasten gooien een bubble achter een gate als jij in warp bent zelfs als is dat met 80 man en die beginnen dan te bomben. Je kan op dat moment afscheid nemen van je pod en schip.

Lees je geen context of wou je gewoon overstappen naar een ander onderwerp? Het ging over een proteus die binnen 2 sec aligned and sneller warped dan een pod die alleen achter frigates en pods aan gaat.

Lijkt mij iets heel ander dan RnK pipebombing, en ik zit in die video aan de ontvangende kant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:01:
[...]

1. sluit dan gewoon even een muis aan.
2. Waarom koop je dan niet zelf een schip en ga je die over verloop van tijd fitten? Beetje vreemde stelling dit.. Die optie biedt EVE gewoon hoor

Vlieg nu al weer een tijdje in mijn zelf verdiende(!) en gefitte Crane rond en dat voelt best goed. Momenteel de ISK bij elkaar aan het sprokkelen om een Charon te gaan halen; vanaf dan wordt het rustig aan door de ruimte slowboaten :) (scheelt dat je die niet hoeft te fitten ;))
Ja nu kan ik het ook met en muis spelen. Maar toen zat ik net midden in een battle. voordat je dan een muis hebt aangesloten ben ja al lang verrot geschoten.
En ja ik bouw ook gewoon zelf mijn atrons. maar ik vind het nog steeds flauw dat je ze ook kunt kopen voor 1 isk. verder heb ik geen isk om mijn plex te verlengen. Heb nu 15 milj isk en heb nog 5 dagen om de rest bijelkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dat red je niet XD Maar je kan gewoon een plex kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Koop dan gewoon een maand gametime? Gametime voor een maand is goedkoper dan een PLEX als het goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:39:
[...]

Ja nu kan ik het ook met en muis spelen. Maar toen zat ik net midden in een battle. voordat je dan een muis hebt aangesloten ben ja al lang verrot geschoten.
En ja ik bouw ook gewoon zelf mijn atrons. maar ik vind het nog steeds flauw dat je ze ook kunt kopen voor 1 isk. verder heb ik geen isk om mijn plex te verlengen. Heb nu 15 milj isk en heb nog 5 dagen om de rest bijelkaar te krijgen.
ALs je een beetje isk wilt verdienen met schepen --> doe inventions en maak T2 "meuk" zoals bijv T2 sentry drones... die deden het voor de drone assist iig altijd wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Man, I just love ahacs! *O*

Voor het eerst sinds weken had ik voor de verandering tijd om echt met een fleet mee te doen. Vanavond zijn daarom we bezig geweest om een JB te incappen. Waarom? Gewoon omdat het kan.

Het resultaat is dat onze CFC vrinden met een 80-men fleet van harbingers, canes en Brutix's aan kwam zetten. Door onze pro bubblers landde ze redelijk dicht in de buurt waardoor we redelijk vlot op onze optimals zaten en de F1 knop konden gebruiken. Helaas hadden ze redelijk snel door dat dit niet goed voor hun zou uitpakken, dus een redelijk groot gedeelte van hun fleet verlieten de grid.

Even later zien we een verdwaalde archon warpen naar de POS en terecht komen in onze bubbles. Maar ja, obvious bait is obvious en niet veel later kwam een cyno online en zagen we 40 slowcats on grid verschijnen. Lekker flauw zeg, 40+ slowcats vs een (max) 60-man ahac fleet. :+

Nou ja, we pullde redelijk wat range dus hun drones konden weinig schade aanrichten en dus besloten wij maar naar de station te gaan. Met enkele bubbles om ons toch maar geprobeerd om een fight te krijgen en waarempel, ze warpte met dezelfde fleet doctrine naar de station en dit keer in onze optimal range. Ook hier werd bij hun al snel duidelijk dat hun doctrine niet goed opgewassen is tegen onze fleetcomp.

Resultaat: http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=22523950

Lekker begin na enkele weken van inactviteit zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
slowcats worden nog gebruikt?

ik dacht dat die fleet comp vrijwel dood was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 12:26

madpilot0

I ain't mad

lethalnl schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:38:

Ook PL gebruikt ze nog wel, maar niet meer zo vaak als hiervoor, schijnbaar is die shortcut indrukken om een target aan te vallen ipv F1 moeilijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
de targeting speed van een carrier lijkt mij een groter probleem

die comp is niet te gebruiken behalve tegen battleships denk ik.

je assist 50 sentries op een sensor boosted carrier, dan werkt het nog wel
elke 5 carriers 1 sensor carrier, dan gaat het nog wel mischien.

kost wel een berg damage omdat ze geen tracking kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
nwagenaar schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 23:02:
Voor het eerst sinds weken had ik voor de verandering tijd om echt met een fleet mee te doen. Vanavond zijn daarom we bezig geweest om een JB te incappen. Waarom? Gewoon omdat het kan.
J-OKOC soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

lethalnl schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:38:

Nou ja, wellicht in grote fleet fights.

Maar zelfs dan nog is deze fleet comp enorm goed inzetbaar omdat de drone assist nog steeds aanwezig is, alleen is het is door de beperking/nerf wat meer irritant geworden omdat je afhankelijk bent van verschillende en meer personen die de trigger overhalen.

Maar laten we eerlijk zijn, de CFC heeft meer dan genoeg piloten om per 5 carriers een trigger aan te wijzen en dan is het nog steeds broadcasts volgen en de shortcut gebruiken om de drones te activeren.
Wellicht dat ze dat systeem enkele dagen terug hebben gedaan. Het gevecht was gisteren in QPO-WI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week mezelf ingeschreven bij EVE UNI, ben benieuwd wat ik er op kan steken.
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat je application in behandeling wordt genomen? Heb tot nu toe dus alleen de melding gekregen dat de application met succes is ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:28:
Afgelopen week mezelf ingeschreven bij EVE UNI, ben benieuwd wat ik er op kan steken.
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat je application in behandeling wordt genomen? Heb tot nu toe dus alleen de melding gekregen dat de application met succes is ontvangen.
kan tot 2 weken duren, maar volgens mij gaat het nu redelijk snel.

Zit zelf nu 8 dagen lid, en bevalt goed zelfs met de kleine hoeveelheid tijd die ik kan spelen. :)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:59:
[...]

ALs je een beetje isk wilt verdienen met schepen --> doe inventions en maak T2 "meuk" zoals bijv T2 sentry drones... die deden het voor de drone assist iig altijd wel goed...
thx for de info maar komt alleen een beetje laat. Maargoed heb nooit inventions gedaan. weet niet hoe dat werkt. Maar wie weet heb ik opeens 650 milj isk op mijn account als ik zo inlog. Dan ga ik het ff uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Vind het altijd grappig dat er een illusie bestaat dat iedereen wel ff het spel bij elkaar kan plexen als ze net beginnen. Voor de meeste hier zal het geen probleem zijn, omdat ze al veel kennis hebben of veel ISK hebben, maar voor een beginner is het totaal niet realistisch.

Het is wel mogelijk, door the specialiseren, maar dat lijkt me als beginner vrij saai, waar je eigenlijk alle faceten van EVE wil proberen om te bepalen wat je zelf leuk vind. In mijn persoonlijk optiek is de best haalbare mogelijkheid om puur voor scanning te gaan een Null-sec corp te joinen. Of dit het spel interessant maakt betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:06:
[...]

thx for de info maar komt alleen een beetje laat. Maargoed heb nooit inventions gedaan. weet niet hoe dat werkt. Maar wie weet heb ik opeens 650 milj isk op mijn account als ik zo inlog. Dan ga ik het ff uitzoeken.
Tsjah 5 dagen voor het einde... is redelijk krap... En qua niet weten hoe het werkt.... Je kan je inlezen en zaken vragen... zijn hier in het topic genoeg mensen die ook zaken manufactueren en inventions doen (bijv. Nwagenaar....)

Andere goede isk-maker zijn de incursions zelfs met ~30M isk per uur heb je "zo" je 600-700M isk bij elkaar om je plex te kunnen fixen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu net een dagje in NCdot, binnenkort maar is black ops fleets gaan organiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:44:
nu net een dagje in NCdot, binnenkort maar is black ops fleets gaan organiseren :)
Die hebben we al bijna dagelijks, gewoon even bij services aanmelden voor BLOPS en op de pings letten, extra BLOPS fc/fleet altijd goed uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traderjohn vroeg me al 2 jaar lang MV te joinen :P

na 3 jaar solo blops te hebben gedaan in provi, wordt het tijd om andere gebieden te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
spookz0r schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:28:
[...]

Dat is ook gelijk het enige wat ze doen als je kijkt naar hun killboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dutch2007 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:10:
[...]
Andere goede isk-maker zijn de incursions zelfs met ~30M isk per uur heb je "zo" je 600-700M isk bij elkaar om je plex te kunnen fixen....
Incursions op een twee maanden oud character, die geen geld heeft :X
Daisai schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:13:
[...]
Dat is ook gelijk het enige wat ze doen als je kijkt naar hun killboard.
Rooks and Pipebombs.

Ook mijn enige aanraken met RnK is een pipebombing. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Zou in theorie wel kunnen hoor, hyp met t2 tank meta 4 guns is denk ik in 2 maand wel te trainen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele corporation gebeuren in EVE klopt gewoon niet. Eerst werd er vanuit mijn eigen corp 200 milj bounty op me gezet en u wordt ik gewoon uit de ruimte geknald door mijn eigen corp. Pfff this sucks man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dat heb je met niet zo leuke corps, heb je hun hangar leeg gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb geen illigale dingen gedaan. Maar als je nieuw bent dan vinden ze het wel leuk om dit soort dingen te doen, blijkbaar. Het klopt gewoon niet dat je je eigen corp mates zomaar uit de ruimte kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Cardinal schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:28:
[...]

Incursions op een twee maanden oud character, die geen geld heeft :X

[...]

Rooks and Pipebombs.

Ook mijn enige aanraken met RnK is een pipebombing. :o
hehe, najah geen idee ook, ben te "(bitter)-vet" om dat nog te weten, niet om je showen, maar zelfs me lowest SP alts is ondertussen 50M+ sp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:47:
Nee ik heb geen illigale dingen gedaan. Maar als je nieuw bent dan vinden ze het wel leuk om dit soort dingen te doen, blijkbaar. Het klopt gewoon niet dat je je eigen corp mates zomaar uit de ruimte kan schieten.
Dat je geallieerd bent betekend nog niet dat ze niet kunnen schieten, in het echte leger hoor je ook bij elkaar maar kan je nog steeds de trekker overhalen naar je collega.

Wel super lelijke corp dan hoor, ik zou een andere op gaan zoeken want dat beloofd vrij weinig goeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 19:47:
klopt wel, je kan altijd al groen op groen pvpen

ja, hier kan je misbruik van maken. (reverse) safari kan best leuk zijn :P
corp met mensen met te veel geld / stuff en te weinig hersens te joinen en dan af te knallen.
of zelf een corp maken en dat soort types recruiteren

zeg niet dat dat ook voor jou geld, ligt eraan of je je research hebt gedaan voor je die corp joinde :?

als het een awoxer was dan mag je je CEO/director de schuld geven, laat hun de rekening maar betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
voor de geintreseerde overgens:

http://community.eveonlin...reprocess-all-the-things/

het daarna even lopen rekenen
ik zal mezelf maar even quoten, we begrijpen hier toch allemaal wel engels :)
this are the numbers i came up with

50(1+(50.03))(1+(50.02))(1+(50.02))*1.04 is the formula for the absolute maximum you can get in an npc station, all lvl 5's with a 4% implant and no standing losses

this comes down to a 72.358% of perfect (perfect is unachievable with these mechanics by design)

or

54(1+(50.03))(1+(50.02))(1+(50.02))*1.04= 78.14664% with a POS to refine (which will cost isk to keep online)

now lets move to nullsec

60(1+(50.03))(1+(50.02))(1+(50.02))*1.04 = 86.8296% in a maxed out nullsec station

meaning that

72.358% is maximum without a POS
78.147% is maximum with a POS in high/lowsec
86.829% is maximum in nullsec

in nullsec you have an advantage of 86.8292/0.7814664=111.0988 aka 11.0988%

this indeed does make nullsec production profitable after jump fuel costs

but capital ships will now exclusively be produced in nullsec i'd have to guess, lowsec will have a hell of a hard time stomaching a 11% disadvantage in refining yeild on jump-capable ships

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Das wel goed nieuws voor nul, zal minen daar ook vast aantrekkelijker worden dan high.
Pagina: 1 ... 72 ... 116 Laatste