Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:26

madpilot0

I ain't mad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
ik hou me toch bij mij t1 ship production.

De winstmarge is inderdaad kleiner maar voor mijn half uurtje per dag werk haal ik toch mooi een 6b winst per maand (gemiddeld 8% profit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:29

_Apache_

For life.

6b per maand.. aan t1 productie.. dan moet je een shit-ton aan minerals binnenkrijgen. :X

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:00

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

_Apache_ schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:09:
6b per maand.. aan t1 productie.. dan moet je een shit-ton aan minerals binnenkrijgen. :X
Hij zei 8% profit, dus 75B aan omzet per maand. :)

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
_Apache_ schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:09:
Jep, dat is hetgeen mijn profit limiteert. Ik vul alle 10 mijn productieslot 3x per week voor 24u. En daarvoor heb 3x 510m trit en 3x 125m pyer nodig. Kon ik meer minerals binnen krijgen dan kon ik mijn productie naar 4x per week brengen
SerealKiller schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:13:
[...]
Hij zei 8% profit, dus 75B aan omzet per maand. :)
100B is mijn omzet, dus die 6B was in slechtste profit. Mijn indy beheerd 105b normaal en telkens op einde van de maand koop ik voor 2B aan BP en rest gaat naar mijn 2 PVP accounts + plexes

[ Voor 29% gewijzigd door Stampertjen op 28-02-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Stampertjen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:17:
[...]

Jep, dat is hetgeen mijn profit limiteert. Ik vul alle 10 mijn productieslot 3x per week voor 24u. En daarvoor heb 3x 510m trit en 3x 125m pyer nodig. Kon ik meer minerals binnen krijgen dan kon ik mijn productie naar 4x per week brengen
1 antwoord:

Red Frog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Maar die minerals koop je goedkoop, of heb je een hele corp aan miners in dienst? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
_Apache_ schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:26:
Maar die minerals koop je goedkoop, of heb je een hele corp aan miners in dienst? :+
40% Krijg ik binnen van 2 kleine indy corps en 60% haal ik binnen via buyorders

ik koop al lange tijd mijn minerals tegen volgende prijzen :
Tritanium 4,7 isk/u
Pyerite 12,3 isk/u
Mexallon 48,6 isk/u
Isogen 122 isk/u
Nocxium 725 isk/u
Zydrine 730 isk/u
Megacyte 1615 isk/u

Volgens die prijzen bereken ik ook mijn profit. Dus als ik eens een buyorder van 200m trit doe voor 4.6 ofzo dan haal ik daar eigenlijk nog eens 20m extra profit op (200m * 0.1)
maar ben te lui om telkens opnieuw te berekenen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Stampertjen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:34:
[...]

40% Krijg ik binnen van 2 kleine indy corps en 60% haal ik binnen via buyorders

ik koop al lange tijd mijn minerals tegen volgende prijzen :
Tritanium 4,7 isk/u
Pyerite 12,3 isk/u
Mexallon 48,6 isk/u
Isogen 122 isk/u
Nocxium 725 isk/u
Zydrine 730 isk/u
Megacyte 1615 isk/u

Volgens die prijzen bereken ik ook mijn profit. Dus als ik eens een buyorder van 200m trit doe voor 4.6 ofzo dan haal ik daar eigenlijk nog eens 20m extra profit op (200m * 0.1)
maar ben te lui om telkens opnieuw te berekenen :p
Maak een excel sheet aan met XML import, dan importeert de excel automatisch de pijrzen van de actuele buy orders. Als je wilt heb ik nog ergens wel een link, of leg het je ff uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Wouden net op OP gaan, servers fucked....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:25:
ohhh vandaar dat ik eruit gegooid ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:45
dudee schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:25:
Same here. Misschien weer DDoS zoals vanmorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:29:
[...]

Same here. Misschien weer DDoS zoals vanmorgen?
pfff vanmorgen DDoS? sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Back up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Vanmorgen geen last van maar ineens ging local hier onder de 100 man+iedereen behalve 3 man lag uit game.

Op is een succes geworden we hebben niemand verloren!
We zijn de staging pos niet eens uitgekomen.. 1min voordat we zouden gaan is de verder gaan kutten.

[ Voor 42% gewijzigd door dudee op 28-02-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

De DDoS gaat blijkbaar weer los ja.. nu al 3x er uit geklapt met socket closed

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Dankzij het aangekondigde monument ook maar weer eens begonnen. Beetje minen, wat missies runnen.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Begint nu ook echt irritant te worden, corpie heeft een raven verloren in een anom omdat die een socket closed kreeg net toen die naar de anom aan het warpen was.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stealthgun schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:37:
Begint nu ook echt irritant te worden, corpie heeft een raven verloren in een anom omdat die een socket closed kreeg net toen die naar de anom aan het warpen was.
ik denk dat CCP ook niet gelukkig is met deze situatie en het voor CCP iets meer kost, daarbij kan je corpie die raven gewoon vergoed krijgen middels petitie. echter zal hij niet de enige zijn dus tja kan wel ff duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm gast die mijn corp heeft bestolen heeft me convo gestuurd en heeft me gereimbursed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Wow, eerlijke mensen in EvE?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Wonderen bestaan nog dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ja hij heeft eerst hele corp bestolen en dat is weet ik hoe lang geleden, dus hij convode mij en vroeg of ik hem nog kende :/

edit: ff nagekeken hij is 01-07-2013 uit de corp gekicked voor diefstal
edit 2: kan goed zijn dat hij niet meer in een corp kon komen en daarom "het goed wil maken"

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Laatst online: 10:19

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Nieuws!
BRAVE Collective,

A little over a year ago, we began a journey into New Eden with the idea that as newbies, we could band together and learn how to kill internet spaceships. From the onset, we always put ourselves into positions that no sane group of people would endeavor, and as a result, evolved into one of the largest alliances to play this game. From Hek, to Rahadalon, to Barleguet, we have eagerly searched for and found content against friend and foe alike.

We dipped our toes into the dangerous unknown that is nullsec, by deploying to 9GYL-O to learn about the mechanics and to find new and exotic frenemies to kill. We then sharpened our combat skills by taking on the Usurper menace, in retaliation for their harassment of our minerbros, and to secure valuable moons to begin to fund alliance level operations.

But now, we've come to an unexpected issue. We have few people left to really fight, at least in regards to meaningful content. Our orange donut has been slowly shifting to blue, while the regional economy has shown to be anemic in supporting our surging amount of active members. This is in part due to the recent surge involving newest generation of pilots who joined after the most recent war in the South was publicized. This saturation has the potential to stymie our growth, as we are trying to fit into space that is two sizes too small against enemies that are relegated to honor fights and roams of habit.

The Status quo must be changed.
It is my pleasure to announce our next BRAVE Collective deployment within the near future. We are planning this deployment in collaboration with a few other newbie friendly entities. As it stands, Brave Collective is immediately and effectively +1 with Test Alliance Please Ignore, Nexus Alliance, and Spaceship Samurai. As a Hopefully Effective Rookie Organization, the H.E.R.O. Coalition will enable us to fully tap into the raw power of the newbie, in order to raise hell across the next area of space.

Although specific timetables and targets are still OPSEC, I expect all BRAVE Collective members to immediately prepare for war. Get your salvage and loot trash over to a trade hub and boost your ISK stockpiles. All sister corps in your respective campuses, prepare at least one ship for the initial deployment fleet on standby in your hangars. Alliances Leaders and Logistical Commanders will prepare their members to move at a moment's notice. Jump Clone Service Fleets will begin immediately, so that we may return to Barleguet in event we need to muster a defense of our home. Alliance FCs, Dis, and Bittervets with mechanic knowledge need to be teaching classes and taking out fun roams around the clock. Additional information will be released to Industry, Miners, Market Seeders, and Jackrabbits in the very near future. All Alliance leaders have been issued Points of Contact for Alliance functions, so we can conduct further planning as needed. For every pilot who is currently "in the dark", please allow trust in leadership over the next few days, while we untangle the issues currently facing the largest mobile undertaking we have performed thusfar. I will be issuing more information to everyone within the next few days.

I's time for war.

7o,

Lychton Kondur
CEO, BRAVE
Sperglord, HERO Coalition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat BENDEBEUKERS bij APOC NOW zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Volgens mij is hun grootste move ooit aardig bezig geweest om compleet afgeslacht te worden... hadden ze toch meer barges mee moeten nemen. weer ff geleden dat ik zoveel rood heb gezien op zkillboard.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er trouwens met eveboard aan de hand? die site is al ruim een week om de haverklap offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Net zoals mijn EVE... kan de laatste dagen nauwelijks meer inloggen zonder dat ik zwarte schermen krijg en sockets closed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:57:
Net zoals mijn EVE... kan de laatste dagen nauwelijks meer inloggen zonder dat ik zwarte schermen krijg en sockets closed...
oh lekker dan zelf nog geen last van gehad op ene keer nog voor het weekend na ben net terug van weekend bezoekje. is er een specifieke reden waarom dit gebeurd? nog steeds DDoS aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Weet ik niet maar ik hoor er veel meer mensen over klagen... heb zelf het idee dat een van de eindhops het probleem is. Of het de eve server is of wat hardware daarvoor is moeilijk te zeggen. Zou ook zomaar door een kleinschaligere DDoS kunnen komen.

Of ik wordt er na een uur of zo uitgemikt of ik krijg na char selection een zwart scherm en daarna socket closed. Kan eigenlijk nauwelijks meer ingame komen dus. CCP wuift helaas alles van zich af.

[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 03-03-2014 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het ook ja, inloggen en dan zwart scherm en socket closed. had het zelfs 10 keer achtereenvolgens en daarna was het verdwenen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik had gister hetzelfde. Elke keer moest ik 3x inloggen (ook echt precies 3x), de 3e keer was het goed, eerste 2x socket closed.. Nu is er wel mee te leven, irritant is het wel als je snel moet inloggen omdat ze logi nodig zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:34:
ik zie dat BENDEBEUKERS bij APOC NOW zit? :)
Volgensmij alweer een tijdje, ben benieuwd als ze het dit keer wel langer volhouden. Het zit ze niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
behalve die DDOS op vrijdag avond nergens last van gehad eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Same, hele weekend normaal kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Iemand enig idee waar je in EVEMon kan zien met welke alliances/corps je war hebt, heb een notificatie binnen en daar staat alleen een ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
gewoon ff inloggen in de client :)

evemon heeft id af en toe van die irritante vermeldingen zodat ze niet leesbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:45:
gewoon ff inloggen in de client :)

evemon heeft id af en toe van die irritante vermeldingen zodat ze niet leesbaar zijn
Error 404: Client nog found :9
Helaas op het werk, terwijl ik toch liever in me carnavals pakkie zou willen staan of EVE zou willen doen :P

Ik kijk vanavond wel, las net dat het een High Sec miner corp is die plat geganked was haha! Niet heel interessant voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dus....een miner corp verklaard jullie de oorlog?

dat word leuk....mag je ze ganken zonder concord op je nek :D

scheelt een hoop catalysts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:31:
dus....een miner corp verklaard jullie de oorlog?

dat word leuk....mag je ze ganken zonder concord op je nek :D

scheelt een hoop catalysts
Nou ja het is een miner corp en daarvan de alliance heeft war gedeclared, zijn alleen maar high sec corps binnen die alliance waarvan een paar miner, missioners en pve gasten. Niks om bang voor te worden in lowsec, zolang je maar niet met je main gaat haulen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
die wardeck moet je juist keihard gebruik van maken

ze kunnen helemaal niets tegen jullie maar wel andersom :P

hoewel je mischien wel je sec status naar -1.9 moet brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:05:
die wardeck moet je juist keihard gebruik van maken

ze kunnen helemaal niets tegen jullie maar wel andersom :P

hoewel je mischien wel je sec status naar -1.9 moet brengen
Mijn persoonlijke sec bedoel je ? Die staat op -7.9 :P
Nadeel is dat ze niet 1 jump van low sec vandaag zitten, eerder 3/4 geloof ik (gerucht aangezien de persoon die ik sprak zelf ook nog niet in-game was). Als frig pirate kan ik de navy niet lang genoeg tanken om hun schepen kapot te maken of ik moet toevallig tegen een frig aanlopen.

Binnenkort toch maar even een BC fitten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
navy point ook, dus je gaat alleen station games kunnen spelen

anders ben je gewoon tackled in belt zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:18
XzeroD schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:46:
[...]

Mijn persoonlijke sec bedoel je ? Die staat op -7.9 :P
Nadeel is dat ze niet 1 jump van low sec vandaag zitten, eerder 3/4 geloof ik (gerucht aangezien de persoon die ik sprak zelf ook nog niet in-game was). Als frig pirate kan ik de navy niet lang genoeg tanken om hun schepen kapot te maken of ik moet toevallig tegen een frig aanlopen.

Binnenkort toch maar even een BC fitten >:)
het nadeel aan lowsec pvp imho :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Wij hebben perma wardecs... zit er niet mee :D toch niks te zoeken in fail-sec ehm high-sec :D

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
stealthgun schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:54:
Wij hebben perma wardecs... zit er niet mee :D toch niks te zoeken in fail-sec ehm high-sec :D
0.0 is makkelijker zonder gevolgen voor je standing als je ooit nog iets anders wil doen met je character ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
idd :) en ik voel me er het prettigst je weet gewoon waar je aan toe bent en je kan gewoon overal en altijd iemand aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
stealthgun schreef op maandag 03 maart 2014 @ 23:16:
idd :) en ik voel me er het prettigst je weet gewoon waar je aan toe bent en je kan gewoon overal en altijd iemand aanvallen.
En die intel channels maken het veiliger dan highsec haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05:54
Is het mogelijk om binnen een trial periode van 21 dagen genoeg ISK te verdienen/genereren om het spel te kunnen spelen zonder maandelijks te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine joop schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 00:18:
Is het mogelijk om binnen een trial periode van 21 dagen genoeg ISK te verdienen/genereren om het spel te kunnen spelen zonder maandelijks te betalen?
het is mogelijk maar zeer zeker niet makkelijk, ik stuur je nu invite als je die upgrade deel ik reward met je als je betaald krijg ik plex en die verkoop ik dan en deel de iopbrengst met jou als je anders opwaardeerd krijg ik niks maar das ok

meer realistisch betaal je voor 3 maand en daarna heb je iig betere kansen om het te halen, weet natuurlijk niet of dat haalbaar is voor je

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Het zou kunnen maar dan moet je wel erg nolifen omdat je bijvoorbeeld geen dingen als retrievers kan gebruiken. Ik zou het persoonlijk niet eens proberen want al red je het dan heb je gewoon geen geld om een keer wat te verliezen of wat leuks te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Pre-roam
woohoo!
Gisteren hebben we toch een mooie kill gemaakt, we spotten een wolf in een astroid belt (W.F?). Ik in me intercepter er heen en mooie orbit van 20km en distruptor. Kon nergens meer heen en wou steeds naar me toe burnen, GL with that. Een maatje was dichtbij dus die kwam met ze condor waarnaar nog 2 corp members bij de fleet aansloten omdat we toch gingen roamen. Hun kwamen met een Heretic en een Crucifier.

Bam kill, maar wat blijkt het is een hele oude wolf :D deze heeft zelfs nog large rigs er op zitten. Jammer dat de lootfairy niet gunstig voor ons was aangezien er true sansha mods op zaten maar die niet dropte.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=22265354

Ik kon ook nog zijn pod pointen, heerlijk die locking speed op een interceptor :9 Hij begon gelijk in local te vloeken, en daarna te schreeuwen "just do it man, fucking kill me u c*nts" _/-\o_
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=22265353

Hierna zagen we een Thrasher on scan en waren inmiddels een paar members weer even weg gegaan, de Heretic, de condor en ik waren over. Dat ging ging lekker snel neer en dat terwijl hij mij geen 1 keer heeft geraakt ghaha })
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=22265352

Iets later begon iemand te schreeuwen dat hij een rupture had gezien, nou prima ik ga wel weer hoor. Toen ik op gate kwam en hem activeerde was de rest ook net in warp, eenmaal binnen voor de zekerheid me distruptor op heated en een mooie orbit op 30km. Ook deze kon mij niet raken, en blam deze ging ook neer zonder casualty aan onze kant.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=22265356

Uiteraard kon ik het niet laten om zijn pod te pakken O-)
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=22265355

De roam
Nu konden we de roam beginnen omdat er genoeg mensen aanwezig waren, deze keer in onze big ball of death even rondvliegen. Deze bestond uit RR punishers dit keer en er was een massieve opkomst van 16 man!

De eerste die het moest ontgelden was een incursus die overigens op autopilot vloog |:( Deze pakte we dus bij de gate en tankte we de gate guns.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=22266403

Inmiddels had een bait ship zich bij ons aangesloten (incursus) en konden we deze prachtige vexor te pakken krijgen.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=22267136

Dit werkte zelfs nog een keer, iemand kwam in een Cynabal binnen waarop wij met onze ball binnen vlogen. Hij kon geen kant meer op, daar zou hij gebaald van hebben zeg.. Sorry lethalnl O-)
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=22269337

Hierna ben ik weg gegaan omdat het te laat werd en ik vroeg me nest uit moest vanochtend, daarna hebben ze nog iets van 4 kills gemaakt met deze fleet. Geslaagd avondje al zeg ik het zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
bl0b :P

dat hij zowiezo plex frigates met een cynabal aanvalt....dan verdien je het ook wel zeg --_--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Gisteren een erg leuk avondje gehad op eve. Verslag van op failheap hieronder gezet voor de mensen die interesse hebben.
So yesterday Ineluctable had a WH to venal in their pocket. It didn't take long before an inty jump through to find some targets in our pocket. We quickly formed up without having any idea what fleettype or size they had. I was being the bait ratter in an oracle and jep they took it. 2 tengu's jumped in and warped to me. After some playing hide and seek (fleet was still in PC9) the fight went down on the WH. But when we landed 2 extra tengu's and 2 logi's jumped in. We still took the fight and had fun

Ineluctable. Related kills & losses

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

An hour later we had a guy that wanted to give FC a try. We're always happy when a player want to take some initiative. So fleet advert went up for a AF roam through the WH to venal. Before the guy realized it he had 20 people in fleet and was a bit nervous :p The moment we had our destination set intel came in about an Agony fleet in EZA. So change destination and go for it. And for the second week in a row Agony gave us a nice fight

(This was that guy's first FC, so it look promising)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

After that we docked and pretty soon we had new intel. Brave was planning to form up and titan bridge out. Local in Barlequet was already +450. So new fleet and this time it was pipebomb BS and bomber time.
Too bad at this point I had girlfriend aggro, but hey I like to play some other games 2 :p
Anyway from what I know is that we jumped or stuff to Barlequet and first we did a PB run when BNI warped to their titan.

Rest of BNI jumped out to Y-W. So reshipping to bombers and burn to destination. When we arrived BNI was already in a fight with BL. We made or bombing spot and went for a very nice bombrun

In the end it was a nice evening :D
Zo groot zijn we niet als alliantie (344 members) maar halen met gemak iedere avond 20 à 30 man fleets. En bij aangekondigde Ahac ops loopt dit op tot 40-50man.
Ook ligt het gemiddeld "pvp-skill" niveau redelijk hoog. Als FC is dit super dat je tacklers en logi gedeelte zelfstandig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Vanwege tijdgebrek, ga ik mijn T2 frigate en Pos structures manufacture lijnen afstoten.

Iemand interesse in een zooi T1 frigate copies (voor invention) en enkel pos towers, labs, hangars en ship maintaince bpo's.

Ook 4x capital construction parts BPO's in de aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Als er nog wat gratis grut bij zit, hou ik me aanbevolen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
madpilot0 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:47:
Als er nog wat gratis grut bij zit, hou ik me aanbevolen :9
En zo komt Jan splinter door de winter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik heb net production/invention opgestart. Moet toch iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
SerialKiller: Welke Cap BPO's heb je in aanbieding met de prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

InFecTedMush schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:53:
SerialKiller: Welke Cap BPO's heb je in aanbieding met de prijzen?
Ik zal anders ff een lijstje maken wat ik precies allemaal heb. Staat er zo snel mogelijk op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
gooi die BPO's op sell orders forum on eve-o, POS zooi met red frog naar jita en verkopen

frigate copies mischien in een pack

das waarschijnlijk de makkelijkste manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

1x Caldari control tower 0/2

2x Caldari control tower Medium 0/5

4x Corporate hangar Array 0/5

1x Gallente Control tower Medium 0/1

1x Minmatar Control tower 0/0

1x Mobile laboratory 0/2

1x Ship Maintaince Array 0/4

1x Advance Mobile Lab 0/0

4x Capital Construction Parts - 21/13 - 60/13 - 41/5 - 70/5

Momenteel staat alles nog in productie, maar over 2 dagen moeten alle bpo's vrijkomen.

[ Voor 12% gewijzigd door SerealKiller op 04-03-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Hoi allemaal,

Voor het maken van rigs heeft mijn corp voornamelijk armor plates nodig, echter krijgen we er bar weinig met het salvagen van L4 en serpentis combat sites. De afgelopen weken heb ik 50 armor plates gevonden en 500+ van andere salvage mats.

Iemand heeft mij verteld dat serpentis weinig armor plates geven bij het salvagen, in vergelijking met andere pirate factions. Klopt dit?

Heeft iemand tips om meer armor plates te verkrijgen, zonder ze te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

@SerealKiller

Ja, copies voor gallente en caldari frigs, dessies en cruiser hou ik me aanbevolen.
Mocht je POS guns hebben, wil ik die ook wel overnemen.

Prijzen komen we wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
zonder ze te kopen? err......ik ruik iemand die niet weet wat opportunity cost is

als jullie denken ze goedkoper te maken door ze niet van de market te kopen ben je waarschijnlijk niet goed bezig

als het met buy orders in mission zones niet lukt om winst te maken doe je het verkeerd

[ Voor 18% gewijzigd door lethalnl op 04-03-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Xeiji schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:21:
Hoi allemaal,

Voor het maken van rigs heeft mijn corp voornamelijk armor plates nodig, echter krijgen we er bar weinig met het salvagen van L4 en serpentis combat sites. De afgelopen weken heb ik 50 armor plates gevonden en 500+ van andere salvage mats.

Iemand heeft mij verteld dat serpentis weinig armor plates geven bij het salvagen, in vergelijking met andere pirate factions. Klopt dit?

even een oude link, maar misschien kan je hier wat mee?

http://oldforums.eveonline.com/?a=topic&threadID=442577

alle NPC's hebben kans om alles te droppen, maar bij een aantal heb je gewoon meer kans op bepaalde items

en dit stond op het forum:
as a general rule:

Gallente: Armour and drone related salvage
Minmatar: Astronautic related salvage (not sure what else)
Amarr: Cap related salvage (again, not sure of others)
Caldari: Shield and missile related salvage

This goes for the local NPCs too.
voor missions:

http://eve.podzone.net/ws...&fid=0&filter=wsm&op=list

voor algemeen:

http://games.chruker.dk/eve_online/salvaging.php

zo.. nu moet je zelf wel kunnen bepalen waar je heen moet voor je salvage ;)

[ Voor 25% gewijzigd door flessuh op 04-03-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

lethalnl schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:24:
zonder ze te kopen? err......ik ruik iemand die niet weet wat opportunity cost is

als jullie denken ze goedkoper te maken door ze niet van de market te kopen ben je waarschijnlijk niet goed bezig

als het met buy orders in mission zones niet lukt om winst te maken doe je het verkeerd
Als je toch mensen hebt die het liefst missies doen, en je kan salvagen, waarom niet, gratis en mooi meegenomen :)

Ik ga binnenkort eens op zoek naar een goedkopere manier om aan of blueprints, of minerals te komen.

Heb ME level 5 eindelijk *O* Nu kijken wat ik ga bouwen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
Xeiji schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:21:
Hoi allemaal,

voor armor plates en melted capacitor console moet je amarr, blood raiders of sansha missions salvagen. Daar heb je de hoogste droprate. Serpentis is vooral tripped power circuit dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

_Apache_ schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:23:
@SerealKiller

Ja, copies voor gallente en caldari frigs, dessies en cruiser hou ik me aanbevolen.
Mocht je POS guns hebben, wil ik die ook wel overnemen.

Prijzen komen we wel uit.
Ik heb rond de 15.000 copies liggen zo uit mijn hoofd, alleen ik moet ze ff zoeken tussen de rest :) Ik heb geen idee wat een leuk prijsje ervoor is. Het zijn vooral caldari en gallente, maar ook minmatar en amarr.
Ook de T2 componenten bpo's nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Bedankt voor de input allemaal!

@lethalnl Ik had zonder te kopen toegevoegd omdat er altijd wel iemand is zegt dat je ze gewoon moet kopen terwijl dat niet de informatie is waar ik naar op zoek ben :P

@flessuh Bedankt voor de link! Het lijkt nog up to date als ik de andere posts zo lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

(niet zeker) is het niet mogelijk om die items even in een fake contract te gooien > CTRL+A > evepraisal linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 09:18:
bl0b :P

dat hij zowiezo plex frigates met een cynabal aanvalt....dan verdien je het ook wel zeg --_--
Wat bleek te zijn las ik net bij ons op het forum (ja het was nogal hectisch :P) dat er ook een maelstorm was, dus die cyna is waarschijnlijk achter de maelstorm aangegaan, toen wij erin gingen was die maelstorm net weg gewarpt en lande wij precies op hem. Meer bad luck i guess :P

Ik hou dan wel niet zo van politiek maar deze kon ik niet laten om niet te delen:
BRAVE, NEXUS, HONOR AND TEST FORM HERO COALITION

[ Voor 18% gewijzigd door XzeroD op 04-03-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

XzeroD schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:46:
[...]

Wat bleek te zijn las ik net bij ons op het forum (ja het was nogal hectisch :P) dat er ook een maelstorm was, dus die cyna is waarschijnlijk achter de maelstorm aangegaan, toen wij erin gingen was die maelstorm net weg gewarpt en lande wij precies op hem. Meer bad luck i guess :P

Ik hou dan wel niet zo van politiek maar deze kon ik niet laten om niet te delen:
BRAVE, NEXUS, HONOR AND TEST FORM HERO COALITION
voor mijn pauze van EVE zat ik in HONOR. Ik ben benieuwd hoe het nu met ze af gaat lopen. Het rommelde toen zo nu en dan al, dus ik weet niet of groter ook beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
brave is vrij stabiel maar nexus en TEST weten we van dat ze nogal wat intern zitten te kutten

hopelijk killen ze brave niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Vanavond 18:00 UTC mass test @ Sisi voor diegene die interesse hebben:
https://forums.eveonline....ult.aspx?g=posts&t=326585

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVE is in slowmotion hoorde iemand anders er ook over klagen dus zal wel weer fout gaan. dus toch maar even geen missies doen :S zijn ze nou weer of nog steeds aan het DoSSen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

sPENKMAN schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:19:
Vanavond 18:00 UTC mass test @ Sisi voor diegene die interesse hebben:
https://forums.eveonline....ult.aspx?g=posts&t=326585
Nee dank je. het lukt al niet om een uur op tranq ingelogd te blijven zonder socket errors....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:04:
[...]

Nee dank je. het lukt al niet om een uur op tranq ingelogd te blijven zonder socket errors....
ik zou toch eens kijken of er niet iets bij jou aan de hand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 23:04:
[...]
Vreemd heb geen last gehad de laatste maanden, behalve van het weekend dat de inlog niet vlekkeloos ging toen kreeg ik wel socket closed opnieuw drukken op play zorgde altijd voor een verbinding.

In game is de laatste keer dat ik een verbroken verbinding had is al zeker 3 maanden geleden en daar was de oorzaak mijn internetprovider. Aangekondigd onderhoud zelfs.

Ik heb ziggo het oude casema gebied, zit daar mogelijk een uitdaging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
verplicht leesvoer: http://themittani.com/features/alod-go-back-wow

disclaimer: lees dit niet terwijl je iets aan het eten of drinken bent en zorg dat evt. keihard lachen geen problemen veroorzaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Woot, net bericht gehad dat mn Raven die ik een tijdje terug kwijt was geraakt tijdens een d/c vergoed gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:04
lethalnl schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:42:

disclaimer: lees dit niet terwijl je iets aan het eten of drinken bent en zorg dat evt. keihard lachen geen problemen veroorzaakt
Fantastisch! Made my day!

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

HAHAHA thanks voor de waarschuwing, man oh man!

Al vraag ik me af of die persoon echt wel een oud WoW speler is, namelijk geeft hij aan dat hij een level 95 heeft en max level is momenteel level 90 zelfs op de test realms. Dit komt meer over als een kiddie met de CC van papa en mama en groot probeert te doen.

Ik heb inmiddels buikpijn van het lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp niet echt waarom aan het begin gedaan wordt alsof zijn fit belachelijk is qua mods. Uiteraard hij is extreem duur. Ik was voor wat goedkopers gegaan. Maar in principe is er met de fit opzichzelf niks mis, max damage fit met beetje overkill aan tank voor missies.

En dat hele Eve vs WoW gedoe, ik heb nog nooit een spel gespeeld waarbij een groot gedeelte van de spelers zich niet superieur vinden omdat ze het spel spelen ipv een ander spel. Om de zoveel tijd is er ook altijd weer iemand die beweert dat Eve spelers volwassener zijn, en dan blijkt toch telkens weer dat de WoW player base ouder is. Tuurlijk het ligt eraan hoe je volwassener exact definieert, maar ook uit gedrag blijkt het toch niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

@Sissors, als hij zo op missiles geënt is, mist hij volgens mij de target painters..

Voor de rest zie ik het nut niet van de 5e dmg mod, als je dan "maar" tot 95km kan locken, zou ik eerder een signal amp erop plaatsen.

Maargoed, ik werk verder alleen met hybrids dus zoveel ervaring heb ik er ook niet mee.

[ Voor 38% gewijzigd door _Apache_ op 05-03-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

OMFG... die gast is dus paar duizend dollar lichter?!

en over het EVE vs WOW...
WOW beschermd je gewoon veel meer omdat veel dingen, zoals scamming, niet zijn toegestaan. Uiteraard zijn het wel totaal andere games met andere mechanics zegmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
_Apache_ schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:33:
@Sissors, als hij zo op missiles geënt is, mist hij volgens mij de target painters..

Voor de rest zie ik het nut niet van de 5e dmg mod, als je dan "maar" tot 95km kan locken, zou ik eerder een signal amp erop plaatsen.

Maargoed, ik werk verder alleen met hybrids dus zoveel ervaring heb ik er ook niet mee.
hij zou idd een adaptive moeten wisselen voor een target painter als hij zijn damage fatsoenlijk wil applyen :P dit is wel wat voor hem http://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=32414
Sissors schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:27:
Ik begrijp niet echt waarom aan het begin gedaan wordt alsof zijn fit belachelijk is qua mods. Uiteraard hij is extreem duur. Ik was voor wat goedkopers gegaan. Maar in principe is er met de fit opzichzelf niks mis, max damage fit met beetje overkill aan tank voor missies.

En dat hele Eve vs WoW gedoe, ik heb nog nooit een spel gespeeld waarbij een groot gedeelte van de spelers zich niet superieur vinden omdat ze het spel spelen ipv een ander spel. Om de zoveel tijd is er ook altijd weer iemand die beweert dat Eve spelers volwassener zijn, en dan blijkt toch telkens weer dat de WoW player base ouder is. Tuurlijk het ligt eraan hoe je volwassener exact definieert, maar ook uit gedrag blijkt het toch niet echt.
hij heeft een cap stable x-large erop imho een prima PVE fit al is het een ongelovelijk overpriced fit, en hij heeft een halve fleet nodig om zichzelf te beschermen :+

[ Voor 23% gewijzigd door eniux op 05-03-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:09

nwagenaar

God, root. What's the differen

Een slechte en een bling bling fit; vervolgens wordt ie gescammed door Goons. I lolled :P

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:17
Sissors schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:27:
PVE technisch gezien is er ook niet mis mee. EVE technisch is het een enorm neonbord met "SHOOT ME" erop. Elke ganker zijn walhalla om het zo maar te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:09

nwagenaar

God, root. What's the differen

Cardinal schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:58:
[...]
PVE technisch gezien is er ook niet mis mee. EVE technisch is het een enorm neonbord met "SHOOT ME" erop. Elke ganker zijn walhalla om het zo maar te zeggen.
Dat niet alleen, hij is het spel aangegaan zoals men dat doet in WoW en dat is een hele verkeerde manier om EVE te spelen (bling is goed en meer bling is beter). Het is behoorlijk naïef om een andere MMORPG te spelen zonder jezelf in te lezen; ik bedoel hij had binnen een minuut kunnen nalezen dat je meer dingen in EVE mag doen dan in menig andere MMORPG.

Daarbij is hij het spel ingegaan door gewoon voor $1200 aan PLEX aan te schaffen en onvoorbereid het spel te spelen. Ik heb vernomen dat het ging om een char dat amper 2 maanden oud was en om vervolgens zo'n schip te verliezen en gescammed te worden voor in meer dan 80B ISK én dan te dreigen met IRL consequenties is gewoon hilarisch. Al met al is dit één van de betere ALOD's die ik in tijden heb gelezen (met uitzondering van onze Aeon kill natuurlijk :P)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:17
Volgens mij is inlezen alleen van toepassing op EVE. Ik kan me niet herinneren dat ik me ooit heb ingelezen voor WoW. Maar goed eerst een duur schip verliezen en dan biljoenen aan een willekeurige vreemde geven... wauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Bij sommige van die ALOD en scam artikelen krijg ik het idee dat het helemaal nep is en alleen bedoeld om themittani.com wat clicks op te leveren. Het is zo perfect voor het 'haha, kijk die domme pubbie eens !' met de goedgelovigheid, spelfouten (de scammer maakt nooit een spelfout) en real life bedreigingen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Apache_ schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:33:

Target painter zou inderdaad helpen (al valt het wel mee hoor, cruise missiles zijn niet zo erg als torps). Lock range groter is leuk, maar normaal niet nodig in missies. Zelfde voor sneller locken, je kan toch zat gelockte targets hebben, dus gewoon op tijd nieuwe gaan locken. De 5de dmg mod doet weinig, maar een beetje de vraag wat anders. (Ja damage control tegen suicide gankers :P).

Kijk dat het een idioot dure fit is kunnen we het allemaal mee eens zijn. Dat sommige daarvan niks helpen voor zijn missies ook. Waar ik het mee oneens ben is echter:

In het artikel wordt net gedaan alsof zijn fit in principe slecht is. En dat is absoluut niet het geval. Misschien niet optimaal nee, maar het is niet alsof het een dual tanked raven is met heavy missile launchers.

Dat je in Eve niet zat mensen hebt die ook gewoon bling bling verzamelen.Tuurlijk de meeste zijn er wat voorzichtiger mee, maar om maar een makkelijk voorbeeld te geven, de veldnaught (ik neem aan dat die nog steeds bestaat). Dat is toch ook gewoon pure bling bling verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:24:
[...]

Vreemd heb geen last gehad de laatste maanden, behalve van het weekend dat de inlog niet vlekkeloos ging toen kreeg ik wel socket closed opnieuw drukken op play zorgde altijd voor een verbinding.

In game is de laatste keer dat ik een verbroken verbinding had is al zeker 3 maanden geleden en daar was de oorzaak mijn internetprovider. Aangekondigd onderhoud zelfs.

Ik heb ziggo het oude casema gebied, zit daar mogelijk een uitdaging?
Meh ik heb zo'n beetje alles aan mijn kant wel uit kunnen sluiten. Hoor d'r ook wel meer mensen over klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:02:
[...]

Meh ik heb zo'n beetje alles aan mijn kant wel uit kunnen sluiten. Hoor d'r ook wel meer mensen over klagen.
mogelijk, echter krijg ik het idee dat je alles aan jouw kant al uitsluit omdat er meer mensen zijn die erover klagen.

ik heb hetzelfde probleem gehad en kreeg ook mensen die riepen dat ze hetzelfde hadden, toch bleek het aan mijn kant te zijn (router die gaar was) nogmaals ik heb nergens last van en als ik kijk naar hoeveelheid mensen die nu online zijn en naar de reacties hier op het forum ben ik verre van de enige :/

dus zou ik je willen vragen, hoe ben jij er zo zeker van dat het niet aan jouw kant ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Snap waar je heen gaat maar ja, 100% is het niet uit te sluiten... Laten we het er maar op houden dat ik voldoende kennis van zaken heb en de nodige tests uitgevoerd heb om een conclussie te kunnen trekken. Of die conclussie klopt laat ik hier graag weten als het probleem verholpen is. Wat hopelijk snel is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:45
Hoorde van mensen uit mijn corp dat die er ook last van hadden niet iedereen maar sommige. Voor enkele is het opgelost na de downtime van eerder deze week.

*edit* Net kreeg ik zelf socket closed.

http://kb.fcon.us/?a=kill_detail&kll_id=433607 Vargur

http://kb.fcon.us/?a=kill_detail&kll_id=433608 Pod

:)

[ Voor 7% gewijzigd door spookz0r op 05-03-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

spookz0r schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:34:
Hoorde van mensen uit mijn corp dat die er ook last van hadden niet iedereen maar sommige. Voor enkele is het opgelost na de downtime van eerder deze week.

low-grade crystal set, nicely done! Ook leuk al die officer en faction modules :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

spookz0r schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:34:

Damn.. had ik toch mee moeten gaan in fleet .. :P

Was die socket closed van jou toevallig om: 14:48:59 (13:48 eve)??? Heb weer pingplotter een paar uur laten lopen en zie dat ie weer een paar traces met 100% packet loss heeft gehad op de 3 laatste hops bij CCP.

Oh nvm.. je hebt hem daarvoor al geedit.

[ Voor 21% gewijzigd door Darth Malak op 05-03-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Darth Malak schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:13:
[...]

Damn.. had ik toch mee moeten gaan in fleet .. :P

Was die socket closed van jou toevallig om: 14:48:59 (13:48 eve)??? Heb weer pingplotter een paar uur laten lopen en zie dat ie weer een paar traces met 100% packet loss heeft gehad op de 3 laatste hops bij CCP.

Oh nvm.. je hebt hem daarvoor al geedit.
Dus jij hebt een paar uur lopen pingen naar de servers van EVE... Serieus als elke speler dat gaat doen kan ik prima raden waar die Socket Errors vandaan komen, je weet toch dat elke ping die je doet een verbinding daar heen is en een server vaak tot een aantal verbindingen gaat ?

Ooit gehoord van Ping Flooding ?

[ Voor 5% gewijzigd door XzeroD op 05-03-2014 15:26 . Reden: wiki link ]

Pagina: 1 ... 70 ... 116 Laatste