Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:21:
[...]

ik wil je even hierop wijzen verder wil ik zeggen dat als eerlijkheid is wat je zoekt, je bij EVE online verkeerd zit :D en boeien kost een frigite van paar mil isk...
Had ik gelezen inderdaad, you tried :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:24:
[...]

Idd frig kost geen drol en daarnaast, als jij er van mij 1 sloopt heb ik er nog 25+ fitted klaar liggen dus ik lig er niet wakker van :P
ok ik ga niet weg dus moet wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 1 vs 1 was een bloedstollende strijd, mijn tegenstander opende het vuur en zat op voor hem optimale afstand, ik zat nog niet in range toen hij het vuur opende. ik wist wel in range te komen, zodoende kon ik het tij keren en zijn lot verzegelen met een killing blow.

https://zkillboard.com/detail/37056757/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Haha bloedstollend :P ?
Was wel even geinig maar toen je in range kwam toen ging ik wel snel neer zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:03:
Haha bloedstollend :P ?
Was wel even geinig maar toen je in range kwam toen ging ik wel snel neer zeg :P
komt beter over als:
pew pew pew p00f thats all folks

en ja enyo is awesome ship als je goeie skills hebt :) ben nog mn drone vergeten en overheaten wou ik doen maar je was al dood lol

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Lol, blaster fit, auw als ie er dan is gaat het inderdaad hard! Wel grappig dat jullie allebij voor hybrid fits zijn gegaan. Maar die merlin had die enyo sowieso nooit kapot gekregen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Dan is de kans redelijk groot dat wij elkaar al zijn tegen gekomen on field. Wij wonen in Syndicate en passeren veel door Barlequet. We waren zelfs vorige week in war (onze leader wou eens kijken hoeveel het zou kosten en had misklikt :p)

Je kan van BNI zeggen wat je wilt over hun skills, maar als je naar hun vliegt ben je altijd zeker van een fight. En daar heb ik wel respect voor. Want de meeste andere corps in de region docken vanals ze je fleet zien of batphonen 2 à 3 andere allianties
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:21:
[...]

ik wil je even hierop wijzen verder wil ik zeggen dat als eerlijkheid is wat je zoekt, je bij EVE online verkeerd zit :D en boeien kost een frigite van paar mil isk...
Dit kan ik enkel bevestigen. Eergisteren spotte ik een ishtar + scimi die een plex deed 1 jump naast onze home. Dus ik vroeg rap op coms of iemand mee wou op de kill en ik had tevens geen point op mijn zealot. 5 minuten later hadden we 1 zealot, 1 vagabond, 1 sabre en 4 inty's op elke outgate 1.

Na veel geprobe en heen en weer gewarp slagen we er eindelijk in om beide schepen te bubbelen en beginnen we de scimi af te knallen. Hup cyno up en hebben we plotseling 8 blackop + 1 carrier ongrid. Zucht
Nuja er toch nog in geslaagd om de scimi af te knallen :p

http://ineluctable.eu/kb/?a=kill_related&kll_id=37663

[ Voor 24% gewijzigd door Stampertjen op 25-02-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
lol, een ishtar die permanent een cyno bij zich heeft

die is goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
lethalnl schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:53:
lol, een ishtar die permanent een cyno bij zich heeft

die is goed :P
scimi was dus de cyno. Dat is nog erger :p

[ Voor 4% gewijzigd door Stampertjen op 25-02-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampertjen schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:15:
[...]

scimi was dus de cyno. Dat is nog erger :p
gezien de support boeide het niet zoveel welke van de schepen de cyno had, belangrijkste is dat jullie het niet verwacht hadden en dat is gelukt.

het zijn wel acties als deze die PVP minder leuk maken, mooiste vind ik nog steeds kleine roams met fun fights. hoeft niet altijd eerlijk te zijn (als in outnumbered zijn heeft ook zn charmes) maar al die black ops en hotdrops met carriers zijn wel nasty.

met de huidige ontwikkelingen in null sec ben ik benieuwd hoe dit verder gaat in null sec, WH space en low sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ah idd, had er niet echt naar gekeken

'interresante' fit, tankt voor geen ene meter en kan me niet voorstellen dat een ishtar hem nodig heeft in PVE in die regio (in de native resists)

duur geintje voor een cyno ship, pak dan een brickfit scythe ofzo

veel goedkoper en kan nogsteeds bijspringen als je zo nodig extra shield nodig hebt ;S
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:42:
[...]

met de huidige ontwikkelingen in null sec ben ik benieuwd hoe dit verder gaat in null sec, WH space en low sec
ik verwacht dat lowsec/wh space het zoals gewoonlijk geen ene flikker kan schelen, alleen PL terug in amamake is echt een PITA.

nullsec gaat gewoon lekker verder circlejerken, even de rotzooi opruimen en mischien gaat het van de zomer weer los

rusrus vs N3 round 2 ofzo, cfc zal weer beginnen als 'honorable 3rd party' en dan iedereen mee slepen

same old shit

[ Voor 47% gewijzigd door lethalnl op 25-02-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:43:
ah idd, had er niet echt naar gekeken

'interresante' fit, tankt voor geen ene meter en kan me niet voorstellen dat een ishtar hem nodig heeft in PVE in die regio (in de native resists)

duur geintje voor een cyno ship, pak dan een brickfit scythe ofzo

veel goedkoper en kan nogsteeds bijspringen als je zo nodig extra shield nodig hebt ;S

[...]

ik verwacht dat lowsec/wh space het zoals gewoonlijk geen ene flikker kan schelen, alleen PL terug in amamake is echt een PITA.

nullsec gaat gewoon lekker verder circlejerken, even de rotzooi opruimen en mischien gaat het van de zomer weer los

rusrus vs N3 round 2 ofzo, cfc zal weer beginnen als 'honorable 3rd party' en dan iedereen mee slepen

same old shit
lowsec veranderd denk ik inderdaad vrij weinig op PL na, dat kan echt nasty worden maar dan veranderen wij gewoon van route en blijven we uit de buurt van amamake tenzei we zin hebben in wat fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:21:
[...]

lowsec veranderd denk ik inderdaad vrij weinig op PL na, dat kan echt nasty worden maar dan veranderen wij gewoon van route en blijven we uit de buurt van amamake tenzei we zin hebben in wat fun.
being blobbed is veel maar fun :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:56:
[...]

being blobbed is veel maar fun :/
PL is niet alleen blobben, soms kom je ze ook nog wel in kleinere vorm tegen of alleen. Dan pak je ze en komt er een defence fleet of rescue fleet indien er geransomt word. Verliezen doe je op zo'n moment toch wel maar als je kan bailen dan bail je en als je zin heb dan blijf je, 9/10 mensen die blijft en gaat voor het gevecht al weet je dat je toch verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

nwagenaar

God, root. What's the differen

XzeroD schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:21:
[...]
Maar waarom zou je bang moeten zijn voor PL in lowsec? Ik ken enkele lowsec entities die (IMHO) veel gevaarlijker zijn dan PL :?

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:09:
[...]

Maar waarom zou je bang moeten zijn voor PL in lowsec? Ik ken enkele lowsec entities die (IMHO) veel gevaarlijker zijn dan PL :?
Oh ja hoor, ik ken er ook zat alleen die blobben niet zo erg als PL en zijn ook altijd niet zo agressief als PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Nu online

nwagenaar

XzeroD schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:11:
[...]

Oh ja hoor, ik ken er ook zat alleen die blobben niet zo erg als PL en zijn ook altijd niet zo agressief als PL.
Snuffbox en Shadow Cartel zijn imho veel agressiever dan PL. En niet alleen qua inzet van caps en gebruik van hotdrops hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
PL is vervelend voor medium gang

dan komt no-fun-allowed fleet weer aankakken, meestal een proteus of ishtar blob

PL is vervelend voor reinforcen en timers

hun scouts zijn net zo goed als de onze, dus je moet veel meer op te tellen passen

en met capital escalatie van normale fights is het al helemaal irritant, waar toen ze in nullsec waren we niet zo bang hoefden te zijn voor slowcat of super drops is dat nu niet echt het geval meer.

het is vooral omdat wij gewend zijn om de grootste vis in de vijver te zijn, dropt iemand die walvis weer vanuit zee in ons vijvertje

flikker lekker op terug naar de drone regions ofzo, rusrus of CFC gaan pesten 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door lethalnl op 25-02-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:14:
Snuffbox en Shadow Cartel zijn imho veel agressiever dan PL. En niet alleen qua inzet van caps en gebruik van hotdrops hoor.
je vergeet de gevaarlijkste corp van allemaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:14:
[...]

SC heb ik nooit/weinig last van, zo vaak kom ik ze niet tegen en al kom ik ze tegen dan is het soms gewoon gezellig gechat i.v.m. er een paar van onze corp goede banden hebben met SC. Uiteraard als je op elkaar land dan is het nog steeds een fight.

Snuffbox zit te ver weg voor mij, die regio kom ik absoluut nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:33:
[...]

je vergeet de gevaarlijkste corp van allemaal :o
Genoeg members voor perma-blob he >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:37:
Genoeg members voor perma-blob he >:)
ja en ik kan je vertellen dat de corp recentelijk met 33% is gegroeid!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:26

madpilot0

I ain't mad

shit ik mis net een leuke discussie over PL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Nu online

nwagenaar

madpilot0 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:05:
shit ik mis net een leuke discussie over PL :(
Nee hoor, je kan alsnog je mening geven hoor ;)

Kijk, ik baseer mijn mening op het feit dat PL extreem lui zijn geworden sinds het einde van de NC-war en de OTEC-agreements. Hun reputatie is grotendeels gebaseerd van voor dit alles en ik vind hun kunnen behoorlijk overgewaardeerd. Ik zeg niet dat ze niet gevaarlijk (kunnen) zijn, maar soms vind ik de reacties op hun kunnen wel wat overdreven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:30:
[...]

Nee hoor, je kan alsnog je mening geven hoor ;)

Kijk, ik baseer mijn mening op het feit dat PL extreem lui zijn geworden sinds het einde van de NC-war en de OTEC-agreements. Hun reputatie is grotendeels gebaseerd van voor dit alles en ik vind hun kunnen behoorlijk overgewaardeerd. Ik zeg niet dat ze niet gevaarlijk (kunnen) zijn, maar soms vind ik de reacties op hun kunnen wel wat overdreven :+
heeft PL nog steeds de grootste (super) cap/titan fleet? of zijn ze inmiddels ingehaald door CFC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
CFC is al tijden groter, het probleem was meer dat N3/PL een stuk meer ervaring met supers heeft (vooral de laatste tijd)

CFC gebruikt ze veel minder

en met dat zooitje dooie titans verbeterd dat de status quo niet echt voor ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:41:
CFC is al tijden groter, het probleem was meer dat N3/PL een stuk meer ervaring met supers heeft (vooral de laatste tijd)

CFC gebruikt ze veel minder

en met dat zooitje dooie titans verbeterd dat de status quo niet echt voor ze :)
ja naast ervaring denk ik ook dat de pilots van PL/NC en nulli gemiddeld gezien meer SPs hebben in de zaken die van belang zijn Heb zelf in CFC gezeten dat is wel een tijd geleden maar ik schrok als je zag wat hun min requirements waren voor super dat was iig carrier lvl 4 en fighters lvl 4 (fighter bombers hoefde je dus niet te hebben) en armor compensations 4 was ook voldoende. rest weet ik de details zo allemaal niet maar persoonlijk vind ik dat te laag om super te verantwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 16:17
Ach, als je een super kunt betalen, kun je ook een hoog geskillde char betalen 8)

[ Voor 3% gewijzigd door bangkirai op 25-02-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:23:
Ach, als je een super kunt betalen, kun je ook een hoog geskillde char betalen 8)
not the point, point is dat je in een CFC fleet kon komen in een super met crap skills. weet overigens niet of dat nog steeds zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:26

madpilot0

I ain't mad

Grote cap fleet of niet, PL gooit het er vaak wel 'gewoon' op. En dat ze capabele FC's hebben. PL heeft in general wel hoge eisen wat recruitment betreft. Minimaliseren van thefts (ook al gaat er een interne wel ns door het lint :9 ) En mensen die gewoon niet achterlijk zijn en weten wat ze doen. Sommige alliances (ik heb ervaring met test) laten iedereen toe zolang je maar geen verdachte corp history hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-09 21:09
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:12:
[...]

not the point, point is dat je in een CFC fleet kon komen in een super met crap skills. weet overigens niet of dat nog steeds zo is.
Dat van geen fighter-bombers skill is niet waar, maar veel lvl4 waar je lvl5 zou wensen is inderdaad het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:04:
Dat van geen fighter-bombers skill is niet waar, maar veel lvl4 waar je lvl5 zou wensen is inderdaad het geval.
dat is wellicht veranderd maar toen IK er zat hoefde je alleen maar fighters op 4 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
voor een super? dat is echt nooit zo geweest denk dat je nu in de war bent met capswarm (normale carrier groep)

Stealth-bomber 1 is de requierment (alsnog te laag maar ok)

[ Voor 22% gewijzigd door stealthgun op 25-02-2014 21:36 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stealthgun schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 21:31:
voor een super? dat is echt nooit zo geweest denk dat je nu in de war bent met capswarm (normale carrier groep)

Stealth-bomber 1 is de requierment (alsnog te laag maar ok)
het was idd op capswarm maar daar stond ook de skill requirements voor super en dat was fighters 4 ik kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Hmm ok nou ja dan is dat aangepast in ieder geval.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Raven kwijtraken vanwege d/c, is nooit leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:43

_Apache_

For life.

D-Raven schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:01:
Lokaal of de tijdens de storingen van gister? In het laatste geval kan je nog ene petition doen

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
_Apache_ schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:04:
[...]

Lokaal of de tijdens de storingen van gister? In het laatste geval kan je nog ene petition doen
Welke storingen van gisteren? :X was tijdens een lvl4 missie in highsec gisterenavond, dat wel. Ik heb toen meteen een petitie gestart, maar ik heb weinig hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Gisteravond om 18:30 EVT, waren er veel random disconnects. Zie http://eve-offline.net/?server=tranquility , grafiek links boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
_Apache_ schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:08:
Gisteravond om 18:30 EVT, waren er veel random disconnects. Zie http://eve-offline.net/?server=tranquility , grafiek links boven
thx, dat was idd precies rond die tijd. maw, ik maak een goede kans. Nice :)

edit:
Ik was me toch een partij chagrijnig gisteren :X

Wat is trouwens de categorie waaronder je dit soort petitions aan moet maken? Ik had m onder server disconnect aangemaakt, maar omdat het tijdens een missie was, was ik aan het twijfelen.

[ Voor 27% gewijzigd door D-Raven op 26-02-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:39
D-Raven schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:01:
Maar deathraven heten en je raven verliezen... :+

[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 26-02-2014 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:14:
[...]

Maar deathraven heten en je raven verliezen... :+
je was me voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Eigenlijk is dit een hele goede reden om geen Raven meer te vliegen :+ alleen heet mn ingame char anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
op naar de golem :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
Ik was al onderweg, alleen zijn dit soort losses natuurlijk niet bevorderlijk voor mn ISK niveau :P Moet er overigens niet aan denken om een Golem kwijt te raken aan d/c :S :X

[ Voor 13% gewijzigd door D-Raven op 26-02-2014 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 17:37
nja gezien dat duizenden D/C's hadden zal het wel reimbursed worden. Het is nou niet of jij de keuze kon maken om nog weg te warpen ofzo.

Blij dat WH's op totaal andere nodes draaien, nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
brr....moet er niet aan denken dat een w-space system crashed midden in een escalation

10-20b gaat poef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

@ Deathraven, had je een burst-tank dan? Want een stable tank had het wel wel overleefd tot na de npc-aggresion timeout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
caldari battleships zijn meestal active tanked, en stable tank boeit niet zoveel als alle mods uit gaan bij een DC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Zitten er hier veel wormhole mensen? Iemand die een corp kan aanraden? Onze corp is net uit elkaar gegaan, we zaten in in de war aan de kant van NC/Nulli maar ben dat ondertussen echt beu gekomen. Tijd voor andere optie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik kom er 'net' vandaan, het is op het moment nogal boring

als je wil leren sleeper escalations te doen zijn er zat corps, maar voor de pvp kan je beter in low/null blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

lethalnl schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:09:
caldari battleships zijn meestal active tanked, en stable tank boeit niet zoveel als alle mods uit gaan bij een DC :+
Binnen active tank heb je de de burst en de stable tank.. Burst is = cap unstable, maar sterke boost in korte tijd. Stable tank is ook active, maar daar laat je je booster/repper constant draaien. Laatste keer dat een crash gebeurde dat ik in een elvel 4 zat werd ik in e-warp gestuurd, en toen ik inlogde draaide mijn repper nog. _/-\o_ , of dat anders is met een serverside d/c weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
raar, ik PVE weinig dus het enige waar ik vanuit kan gaan zijn die 2 keer dat ik dc in een archon met een zooitje sleeper battleships op me

kom terug met m'n local reppers uit en 50% structure en 100% cap, de loki leefde nog gelukkig maar m'n mods stonden wel uit

andere keer was de loki dood maar ook stonden m'n reppers weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

InFecTedMush schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:10:
Zitten er hier veel wormhole mensen? Iemand die een corp kan aanraden? Onze corp is net uit elkaar gegaan, we zaten in in de war aan de kant van NC/Nulli maar ben dat ondertussen echt beu gekomen. Tijd voor andere optie's.
ook al aan het kijken naar een wormhole :p

ik heb alleen nog een dikke maand aan support skills te doen.. en heb maar magere 18.8m SP Dan pas kan ik de reguliere ships vliegen

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
InFecTedMush schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:10:
Zijn best wel wat wormhole mensen te vinden op GoT. Ik zit bij een corp met vooral NL'ers en een deel ervan is GoT ook nog eens.

Anders moet je eens langsdroppen opirc (http://irc.tweakers.net/eve-online) of ingame op gathering.tweakers.net (je mag altijd 'public redbox' joinen, ons eigen public kanaal)

ps.
ik geef geen garanties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Ja, speel ondertussen een jaar of 2 in 0.0, altijd tegen CFC aan het vechten geweest, elke paar maande space kwijt, verhuizen, hoop bullshit aanhoren van alliance leiding, de grote blobs met Tidi waar ik sowieso een hekel aan heb, ect ect. Heb zelf geen ervaring met wormholes of je moet mijn eerste pvp ervaring meerekenen in een wormhole, maar ik denk dat het speel plezier wel weer terug komt als ik met een kleine groep een wh kan behouden en op kleinere schaal kan pvp'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Nou ik heb een paar maanden in nullsec rond gehangen,het is niet mijn ding, al dat politieke gedoe, verhuizen en idd massive battles.

Nu ISK verdienen in WH en lekker roamen met groepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
_Apache_ schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:08:
@ Deathraven, had je een burst-tank dan? Want een stable tank had het wel wel overleefd tot na de npc-aggresion timeout?
Burst tank idd. Met een x-large booster. Wel 5 min stable. Maar had m op dat moment niet aan staan :X, en tegen machariel-rats gaat t hard.

[ Voor 5% gewijzigd door D-Raven op 26-02-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:19:
[...]

Binnen active tank heb je de de burst en de stable tank.. Burst is = cap unstable, maar sterke boost in korte tijd. Stable tank is ook active, maar daar laat je je booster/repper constant draaien. Laatste keer dat een crash gebeurde dat ik in een elvel 4 zat werd ik in e-warp gestuurd, en toen ik inlogde draaide mijn repper nog. _/-\o_ , of dat anders is met een serverside d/c weet ik niet.
zover ik weet (en enkele DCs gehad die dat iig bevestigde) is het nu zo dat alle active modules uitgaan bij een DC en het schip dan meteen een emergency warp naar een safe spot probeerd en daar de timer afwacht en dan verdwijnt het schip.

als je pointed bent of bastion/siege/triage/indy mode of cyno gelite hebt dan blijf je waar je zit tot de timer afgelopen is of je je schip kwijt bent. whatever comes first :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ervan uitgaande dat hij level 4's runt in die raven kan het makkelijk zijn dat de rats je scrammen.
Dus dan ben je idd genaaid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Eve online heb ik jaren geleden gespeeld in de tijden van dat cheaten van de designers en het hele verhaal met Arkanon en Kugutsumen. Ik heb nog 2 accounts rond de 60m skillpoints.

Hoe is de situatie nu? Ik lees dat de propaganda bij iedere alliance war nog hetzelfde is in ieder geval :P

Is er nog veel gedoe buiten het spel om? Veel IRC gehack/attacks/gedoe/geharass op persoonlijk niveau etc? Of is dat nu gefixt? Dat was eigenlijk de grootste reden dat ik niet meer speelde. Vind het eigenlijk zonde van die accounts maar goed.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:00

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Pete_Sampras schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:15:
Eve online heb ik jaren geleden gespeeld in de tijden van dat cheaten van de designers en het hele verhaal met Arkanon en Kugutsumen. Ik heb nog 2 accounts rond de 60m skillpoints.

Hoe is de situatie nu? Ik lees dat de propaganda bij iedere alliance war nog hetzelfde is in ieder geval :P

Is er nog veel gedoe buiten het spel om? Veel IRC gehack/attacks/gedoe/geharass op persoonlijk niveau etc? Of is dat nu gefixt? Dat was eigenlijk de grootste reden dat ik niet meer speelde. Vind het eigenlijk zonde van die accounts maar goed.
Speel het spel zelf >5 Jaar en mijn account is nog nooit gehacked, en nog nooit gescammed of door iemand onjuist behandeld.

Het ligt er helemaal aan hoe je weer wilt gaan spelen, in grote 0.0 alliances of lekker met een gezellig klein groepje. Produceren, ratten, missioning etc. Waar heb je zin in :)

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dat was in de tijd van BoB, zo dat is meer dan 3 jaar geleden en heb ik niet eens meegemaakt :P

Voor de rest meer van hetzelfde, evenveel propaganda, lees eens themitanni.com (pro-goons) en evenews24.com (pro-non-goons) en je bent zo weer bij.

De negatieve dingen die jij noemt heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt, dus ik neem aan dat dit gedeelte behoorlijk verbeterd is.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vraagje, kunnen alleen capitals naar een cyno warpen ?

• lethalnl
warpen? iedereen kan naar een cyno beacon warpen

als je jumpen bedoelt, ook nee

een nomale cyno kan door alles met een jump drive worden gebruikt (aka caps, JF, black ops)

en covert cyno is dan weer alleen voor blops te gebruiken, en daar kan je alleen naartoe warpen als je on-grid bent met de cyno

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:53:
warpen? iedereen kan naar een cyno beacon warpen

als je jumpen bedoelt, ook nee

een nomale cyno kan door alles met een jump drive worden gebruikt (aka caps, JF, black ops)

en covert cyno is dan weer alleen voor blops te gebruiken, en daar kan je alleen naartoe warpen als je on-grid bent met de cyno
Ah helder, thanks! :*)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36

Cardinal schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:31:
[...]

Dat was in de tijd van BoB, zo dat is meer dan 3 jaar geleden en heb ik niet eens meegemaakt :P

Voor de rest meer van hetzelfde, evenveel propaganda, lees eens themitanni.com (pro-goons) en evenews24.com (pro-non-goons) en je bent zo weer bij.

De negatieve dingen die jij noemt heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt, dus ik neem aan dat dit gedeelte behoorlijk verbeterd is.
Probeer 2004/2005 :p maar goed die verhalen waren zwaar overtrokken imo.

Metagaming, DDOS aanvallen, "Spies" op comms etc is nog steeds heel normaal bij grotere entities. Harass op persoonlijk niveau komt nog wel voor maar is volgens mij wel wat minder geworden.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Over harass gesproken, hebben mensen nog geweldige hatemails te sharen :D ?

• lethalnl
deze heb ik van een tijdje geleden, niet echt 'haatmail' maar wel veel tears :P

http://pastebin.com/7TpVNjWs

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:30:
deze heb ik van een tijdje geleden, niet echt 'haatmail' maar wel veel tears :P

http://pastebin.com/7TpVNjWs
hahaha enorm veel tears en sowieso als je nog maar 50m hebt en geen isk doe je iets fout :P

• lethalnl
uiteindelijk wel m'n 50m gekregen :P http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=83726

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

haha geweldig, nice kill trouwens!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 17:04

Shunt

Boe

Natuurlijk blijft meta gaming een onderdeel van eve want eve is real!
Het komt moet ik zeggen minder voor dan in die tijd heb ik het gevoel maar dat kan ook zijn omdat er nu gewoon serieuzer omgegaan word met de platformen waar de grote aliances hun services op draaien :D.

Ik ben zelf een 2005 speler en ik heb nu echt het gevoel bij eve dat ze de goede kant op aan het gaan zijn. goede updates en meer aandacht voor de players. Ik hou me dan ook echt NIET bezig met de hele drama dingen en het politieke spel. Ik speel voor PVP en PVP only en dat is er meer dan genoeg dus ik ben een happy camper!

En als je het zonde vind van de accounts tja je kan ze natuurlijk altijd aan mij geven! :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• stealthgun
lethalnl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:53:
[....]

Volgens mij kan je er dan ook niet naar warpen omdat het niet een officiele 'beacon' is (zal het eens moeten testen) maar volgens mij zie je het alleen, maar warpen kan je nooit naar een cyno beacon.

Zal het binnenkort eens testen :)

[ Voor 3% gewijzigd door stealthgun op 27-02-2014 18:21 ]

Verwijderd

stealthgun schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:20:
[...]

Volgens mij kan je er dan ook niet naar warpen omdat het niet een officiele 'beacon' is (zal het eens moeten testen) maar volgens mij zie je het alleen, maar warpen kan je nooit naar een cyno beacon.

Zal het binnenkort eens testen :)
een gewone cyno kan je wel naartoe warpen een covert cyno niet omdat het zoals het covert al zegt verborgen is.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:17
Iemand toevallig een of meerdere Ark's nodig?

Verwijderd

De_Bastaard schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:40:
ik ben bijna jarig... dus yes plz maar dan met een kado papiertje eromheen

• De_Bastaard
Sure, als jij mij 6.5B overmaakt :)

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
Ik wist niet dat noah ze op "order" deed bouwen!? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Ik wil er misschien wel eentje hebben, maar zit een beetje krap bij kas. Heb je een "Tweakers" prijsje voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
'tweakers' prijsje :+ JF's hebben al een vrij klein marge (<200m geloof ik?)
die dingen kosten 6,439b in jita, die prijs minus sell tax?

De_Bastaard, je zou toch beter moeten weten dan zoiets aan een stel nederlanders te adverteren xD

[ Voor 14% gewijzigd door lethalnl op 28-02-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

ARk heeft momenteel een winstmarge van 1.2B. Kosten van productie/posfuel/bpo's niet meeberekend.

Als je dus al een tijdje ark's bouwt, en je BPO's eruit hebt, dan tikt het lekker aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
die blueprints zijn godsgruwelijk duur om te maken, vergeet dat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

De inventions zijn zo'n 15M geloof ik, met datacores. Maarja, als je er 10 nodig hebt voor 1 BPC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SerealKiller schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:46:
De inventions zijn zo'n 15M geloof ik, met datacores. Maarja, als je er 10 nodig hebt voor 1 BPC :)
15 mil right nou ben ik verre van een expert als het gaat om invention of indusry for that matter.... maar je hebt een T1 versie nodig wil je een fatsoenlijke kans hebben, op succes. en een normale freighter is iets duurder dan 15 mil. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Invention kan zonder t1 item, ik heb nog geen voorbeeld tegengekomen waarbij het wel rendabel is om hier mee te inventen.. Maar ik invent ook nog niet zolang. :+

[ Voor 63% gewijzigd door _Apache_ op 28-02-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:12
En heeft bij een freighter ook geen zin.
Maar je hebt bij de input materials voor het ding te bouwen ook een T1 freighter nodig, en laat die nou net ongeveer 1.2B kosten, toeval?

En het inventen van een T2 JF BPC is volgens mij aan materials nog wel wat duurder dan 15M. Je moet immers meetellen dat je de bpc ook nog kan verkopen (prijs weet ik niet maar n half jaar geleden was dat iets van 100M).

Dus bij invention moet je echt alle kosten (ook opportunity kosten) meetellen imo, en dan is je winstmarge toch wel n stuk kleiner voor een hele hoop meer effort...

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:13:
[...]

15 mil right nou ben ik verre van een expert als het gaat om invention of indusry for that matter.... maar je hebt een T1 versie nodig wil je een fatsoenlijke kans hebben, op succes. en een normale freighter is iets duurder dan 15 mil. :/
Laat ik het anders uitleggen. Ik doelde op Winstmarge en invention costs zonder BPO. Maar bij het begin beginnen dan :)

Recept: Ark
Benodigdheden voor Providence:

- Providence Blueprint - Original - 2B - Copy ~50M per stuk
- Capital Armor Plate Blueprint - 1.5B
- Capital Cargo Bay Blueprint - 850M
- Capital Construction Parts Blueprint - 850M
- Capital Propulsion Engine - 1.4B

Deze kun je ook kopen in een pakketje (copies) voor ongeveer 180M

Totaal Originals: 6.6B

Kosten om een Providence te bouwen : Manufacture cost one unit: 1.125B ISK

Dan hebben we een providence

Invention Ark

1x providence BPC -
64x Datacore Amarrian Starship
64xMechanical Engineering
1x Occult Data interface
+ 1x Occult Process

Samen ongeveer 14M (met BPC erbij) 54M
Kans is dan ongeveer 40% uit mijn hoofd.
Zeg dat we geluk hebben en direct 1x een ARK BPC krijgen met waardes -1 -1

Dan hebben we de T2 cap components nodig:

7x advanced Capital shipcomponents BPO: 105M

CAP. Jump Drive BPO: 1.6B

Productie kosten 1 Ark - 5.2B (met onze providence erbij)

Sell Price Jita: 6.4B
Kosten zonder BPO's invention etc: 5.2
Winst 1.2b

Met productie kosten (en dit schommelt natuurlijk met 40% kans op een BPC)

Totaal kosten BPO's : 8.3B
Kosten Invention: 54M per run

--------------
Het ligt er dus helemaal aan hoeveel je er al gebouwd hebt, om van pure winst te praten. Je moet dus eerst 8.3B aan BPO's inkopen en terugverdienen. 1 ArK Bouw je in 24 dagen (exclusief de tijd die je besteed aan componenten en de providence). Dus zeg per maand dat je 1 ark bouwt. 8/9 Maanden om überhaupt gelijk te komen.

edit: En dan hebben we het nog niet over Fuel kosten voor een paal en/of kosten voor runs in een station.
Samenvattend: Minder dan 1B winst per maand voor a shitload of work :) Als manufacturing chars over hebt is het prima, maar ik weet wel betere manier om isk te verdienen :)

[ Voor 6% gewijzigd door SerealKiller op 28-02-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
_Apache_ schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:20:
Invention kan zonder t1 item, ik heb nog geen voorbeeld tegengekomen waarbij het wel rendabel is om hier mee te inventen.. Maar ik invent ook nog niet zolang. :+
Succes met het vinden van een meta 1-5 freighter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
En om zeker één JF per maand te bouwen zou je al minstens 3 providence BPO's moeten hebben daar de copy tijd +- een maand neemt. Wil je dus één succesvolle run voor een T2 copy moet je +- 3 invention runs rekenen. Wat de prijs van een T2 BPC dus brengt naar +- 150 mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Het zou ook winstgevend zijn wanneer je een bestelling binnenkrijgt voor meerdere van die dingen en nog sneller als je ze kan bouwen in een alliance Pos etc. Er van uitgaande dat je niet op eigen houtje besluit om die dingen te maken en begint maar dit doet voor het grotere geheel heb je veelal minder kosten en draai je sneller Break-even helemaal als de bpos door de alliance gekocht worden

[ Voor 5% gewijzigd door eniux op 28-02-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
@ De Bastaard, ik heb geen probleem om die ark's voor jou te slijten hoor, mits een %tje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

eniux schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:01:
[...]

Het zou ook winstgevend zijn wanneer je een bestelling binnenkrijgt voor meerdere van die dingen en nog sneller als je ze kan bouwen in een alliance Pos etc. Er van uitgaande dat je niet op eigen houtje besluit om die dingen te maken en begint maar dit doet voor het grotere geheel heb je veelal minder kosten en draai je sneller Break-even
Klopt, stel je krijg een order van 10 van die dingen. Dan ben je blij, echter capital components duren lang om te maken. Voor 10 JF's ben je alleen al weken bezig met maar 1 setje BPO's. Dus je wilt een nieuw "extra" setje aanschaffen a 8B, of copy pakketjes kopen. Wat weer in je winst marge snijdt. Maar buiten dat, je hebt alle bpo's etc. DAn moet je alsnog "even" 50B hebben om 10 Arks te kunnen bouwen. Wat best een berg geld is :)

JF's kunnen winstgevend zijn, als je zakken diep genoeg zijn om er een behoorlijke productie van te maken. Dus dubbele BPO' sets, en een flinke zak geld om productie op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
het is makkelijker dan capitals (highsec etc) maar het blijft een berg gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
De BPO's om die onderdelen te maken heb ik allemaal, dat is geen probleem. Ze zijn overigens niet van mij dus ik hoef niet eerst quitte te spelen ;-)

Aan de andere kant moet ik wel zelf copies maken van die BPO's en die dingen inventen. Freighter invention is een van de minst-succesvolle inventions die je kunt doen en je wilt niet weten hoeveel ik er inmiddels als verkloot heb ;-).

Op het moment heb ik in elk geval nog genoeg Ark BPC's om er 5 te kunnen maken met elk ~1.2-1.3b profit. En ja de profit is inderdaad vrij marginaal voor wat ik er voor moet doen, maar elke isk is meegenomen ;-). Ook ga ik niet in een keer voor vijf van die Ark's inkopen, dat is echt een te groot risico :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Mooie handel! :)

Heb je een tweakers prijsje voor me dan? haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
Dat valt toch mee? Buyorders zetten, boeltje haulen en slots vullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ohja ik heb 2 of 3 chars die kunnen bouwen, dus dat komt wel goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ben aan het missionen voor wat iskies enzo. ik krijg dus ook loyalty points (Minmatar, brutor) en vroeg me af wat ik daar het beste voor kan kopen om meeste ISK eruit te halen?
Pagina: 1 ... 69 ... 116 Laatste